Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 00:14:02 Θέμα δημοσίευσης: Η "νέα" Εθνική Κορίνθου-Πατρών!!! |
|
|
H «νέα» εθνική οδός Κορίνθου - Πατρών θα είναι τελικά η... παλιά. Το ΥΠΕΧΩΔΕ παραπέμπει στις ελληνικές καλένδες τη νέα χάραξη του συγκεκριμένου τμήματος της εθνικής οδού και επιλέγει ως λύση τη διαπλάτυνση του δρόμου, με την οποία καλύπτονται οι κυκλοφοριακές ανάγκες για την επόμενη... δεκαετία.
Σημειώνεται ότι πρόκειται για τον πιο επικίνδυνο - από πλευράς οδικής ασφάλειας - οδικό άξονα της χώρας αφού σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του υπουργείου Δημόσιας Τάξης, το 2005 κατά μέσο όρο ένας άνθρωπος κάθε ημέρα έχανε τη ζωή του σε τροχαίο.
H λύση που δόθηκε απέχει πολύ από τα αρχικά σχέδια που διατυπώθηκαν για πρώτη φορά το 2002, στα οποία γινόταν λόγος για κλειστού τύπου αυτοκινητόδρομο με σήραγγες και κοιλαδογέφυρες μήκους πολλών χιλιομέτρων που θα μείωναν στο μισό τον χρόνο που απαιτείται για να διανυθεί η απόσταση μεταξύ Κορίνθου - Πατρών.
Ουσιαστικά ο νέος οδικός άξονας Κορίνθου - Πατρών θα είναι η διαπλάτυνση του υφισταμένου. Τα δυσκολότερα τμήματα (π.χ. παράκαμψη Αιγίου, περιοχή Διακοφτού) είχαν εξαρχής διαχωρισμένες κατευθύνσεις με δύο συν δύο λωρίδες. Ο υπόλοιπος δρόμος θα διαπλατυνθεί ούτως ώστε να αποκτήσει σε όλο του το μήκος δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση συνολικού πλάτους 24 μέτρων, θα τοποθετηθούν διαχωριστικές νησίδες και θα κατασκευασθεί λωρίδα έκτακτης ανάγκης, ενώ το όριο ταχύτητας θα είναι 120 χιλιόμετρα την ώρα.
Έτοιμο το 2012 ( )
«Αν αρχίσουν τα έργα το 2007, όπως έχει ανακοινωθεί, το έργο θα έχει ολοκληρωθεί το 2012. Οι αβεβαιότητες ως προς το χρονοδιάγραμμα, ως προς το κόστος και τον χρόνο ολοκλήρωσης ελαχιστοποιούνται» υποστηρίζει η δρ Στέλλα Καΐμάκη, πολιτικός μηχανικός και μέλος της ομάδας περιβαλλοντικής μελέτης του έργου.
Το δυσκολότερο κομμάτι θεωρείται το τμήμα του δρόμου που βρίσκεται στον Νομό Αχαΐας. H περιοχή της Παναγοπούλας είναι η μόνη όπου αποφασίστηκε να δημιουργηθεί παράκαμψη αφού οι πιθανότητες κατολισθήσεων στο συγκεκριμένο σημείο είναι παρά πολλές.
Συνολικά στον Νομό Αχαΐας θα κατασκευαστούν 10 χιλιόμετρα σηράγγων και 3 χιλιόμετρα γεφυρών, ενώ το συνολικό μήκος της παράκαμψης θα είναι 17,2 χιλιόμετρα.
Από τη λύση της διαπλάτυνσης, σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου, εγκυμονούνται τουλάχιστον δύο κίνδυνοι: οι συνεχείς δικαστικές διαμάχες με τους ιδιοκτήτες εκτάσεων δίπλα στον δρόμο για τα ποσά των απαλλοτριώσεων και η αύξηση του αριθμού των δυστυχημάτων την περίοδο κατασκευής, αφού τα έργα θα γίνονται δίπλα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας με αυξημένη κίνηση ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Ωστόσο, όπως υποστηρίζουν από το ΥΠΕΧΩΔΕ, ο σημερινός δρόμος έχει εκατέρωθεν ζώνες που είναι ήδη απαλλοτριωμένες, σε συνολικό πλάτος 25 μέτρων.
Έντονη ήταν η αντίδραση του ΠΑΣΟΚ. Όπως είπε στα «NEA» ο Κώστας Σπηλιόπουλος, βουλευτής Αχαΐας και υπεύθυνος για θέματα Δημοσίων Έργων του κόμματος, «επιλέγεται, άγνωστο πώς, η λύση της διαπλάτυνσης της υφισταμένης οδού, η οποία κατασκευάστηκε τη δεκαετία του '60 και δυστυχώς δεν μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί για να καλύψει τις ανάγκες ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου που έχει ανάγκη ο τόπος, ακόμη και αν διαπλατυνθεί».
Φωτογραφία
ΤΑ ΝΕΑ , 14/02/2006
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
cipher (Αλέξανδρος) Φανατικό μέλος

 206 XS, 1.4, 75 γαϊδούρια (+1 ο οδηγός)
Ένταξη: 16 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 376 Τόπος: Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 03:41:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιστεύω ότι το ανησυχητικό δεν είναι τόσο αυτό που γράφεις, όσο το ότι δεν εκπλησσόμαστε πια από τέτοια γεγονότα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 10:39:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ζησε Μαη μου να φας τριφυλλι...
Επειδη τον χρησιμοποιω αρκετα συχνα αυτον τον...<δρομο> οντως κααααθε λιγο και λιγακι γινονται ατυχηματα (και τα πιο πολλα ειναι θανατηφορα... ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dbokos (Δημητρης) Μόλις έγραψα

Opel Corsa 1.4/100 (2010)
Ένταξη: 30 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 49
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 11:04:07 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η "νέα" Εθνική Κορίνθου-Πατρών!!! |
|
|
netblaster έγραψε: | ενώ το όριο ταχύτητας θα είναι 120 χιλιόμετρα την ώρα. |
Φυσικα θα υπαρχουν και σημεια με οριο 70-80 χιλ/ωρα ωστε να μπορουν να στεινουν radar και να κοβουν μερικες κλησεις.
Μην ξεμεινει το κρατος και απο λεφτα !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Φεβ 2006, 11:07:37 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η "νέα" Εθνική Κορίνθου-Πατρών!!! |
|
|
dbokos έγραψε: | netblaster έγραψε: | ενώ το όριο ταχύτητας θα είναι 120 χιλιόμετρα την ώρα. |
Φυσικα θα υπαρχουν και σημεια με οριο 70-80 χιλ/ωρα ωστε να μπορουν να στεινουν radar και να κοβουν μερικες κλησεις.
Μην ξεμεινει το κρατος και απο λεφτα !!! |
Εεεεε,καλα αυτο εξυπακουεται...!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
akatanohtos Μόλις έγραψα

 "Peugeot 307cc 1.6 2005
Ένταξη: 16 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 21 Τόπος: patras
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 11:01:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απλα Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν
τιποτα αλλο
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Φεβ 2006, 09:44:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικη αρχη στον Σχεδιασμο Οδων, ειναι η ευρεση του κυκλοφοριακου φορτου, και στη συνεχεια η προβλεψη του κυκλοφοριακου φορτου για τα επομενα χρονια ετσι ωστε να λειτουργει σωστα ο αυτοκινητοδρομος.
Συμφωνα με το αρθρο, θα κατασκευασουν τη νεα εθνικη, που θα εξυπηρετει τις αναγκες της κυκλοφοριας, για 10 χρονια.
Δλδ αν υποθεσουμε οτι ο δρομος θα ειναι ετοιμος το 2012, τοτε θα εξυπηρετει σωστα εως το 2022.
Ομως το 2020 ας πουμε, θα ειναι παλι ξεπερασμενος ο νεος δρομος, με αποτελεσμα να ψαχνουν οι υπευθυνοι παλι λυσεις νεας χαραξης.
Κατι τετοιο συμβαινει και τωρα, οπου ο υπαρχον δρομους ειναι ξεπερασμενος εδω και 25 χρονια!!
Επρεπε να ειχε ξανασχεδιαστει δλδ, το 80!
Αρα η λυση θα ηταν μια νεα χαραξη με οριζοντα 30τιας και βαλε,οχι λυσεις αρπα κολλα, τυπου διαπλατυνσης.
Τα ιδια εκαναν και στο νεο λιμανι της πατρας οπου η μελετη εγινε το 80, η κατασκευη αρχισε το 2000, και οι νεες θεσεις για τα superfast ειναι ηδη ξεπερασμενες.
Δλδ κατασκευαζουν θεσεις πχ για πλοιο 200μ, τη στιγμη που ηδη υπαρχουν πλοια των 300 μ.(τυχαια νουμερα)
Κατι τετοι θα γινει και με το δρομο.
Θα κατασκευασθει ενας δρομος που σε λιγα χρονια θα εχει ξεπεραστει απο την αυξηση του κυκλοφοριακου φορτου.
Ας ελπισουμε οτι δε θα θρηνησουμε αλλες ζωες σε αυτο το ανθρωποσφαγειο.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|