Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Φεβ 2006, 04:08:28 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Peugeot 106 S2 - μετατροπή 1.3 rallye από 1.1 |
|
|
Το αυτοκινητο αγοραστηκε 1.1 zen τελος 2000 και μετα απο ενα χρονο εγινε 1.3 rallye
To μοτερ ειναι αν θυμαμαι καλα περιπου του 94-95 και ειχε αγοραστει κοντα στις 250.000δρχ.(μοτερ-εγκεφαλος πλεξουδα)
Αρχικα το ειχα με το σασμαν του 1.1 (περιπου ιδιο με του 16V) ...θεομακρο..
βεβαια δεν ειχε κανενα προβλημα αλλα δυσχρηστο πιστευω για αυτο το μοτερ μιας και χαμηλα ηταν δυσκολη η κατασταση οποτε ηθελε ολο κατεβασματα!!
Καποια στιγμη βρηκα ενα απο 1.3 rallye και εκατσε μια χαρα!!
απο αναρτηση τωρα..
το 1.1 ειναι "μερα με τη νυκτα" σε σχεση με το 1.3!!
εχω βαλει πισω αξονα απο 1.3 μπροστα μπαρα θολων και ψαλιδιων αλλα εχουν παραμεινει τα ψαλιδια του 1,1.
εχει και ac!!οι πλεξουδες μπηκαν μια χαρα (μιας και δουλευει τοσο καιρο) και γενικα εμπαινε "κουτι" το μοτερ και το σασμαν
καλα οι διαφορες με το 1.1 νομιζω δεν ειναι αξιες κουβεντας
αν σκεφτουμε οτι μιλαμε για αυξηση δυναμης περιπου 60%!!
το αυτοκινητο με ρεζερβα και 1/4 βενζινη ζυγιζει 840 κιλα!
νομιζω το κοστος αλλαγης του μοτερ ειναι στα μισα λεφτα απο 1.6 και το καλο ειναι οτι τα πραγματα του 1.1 "αντεχουν" με αυτο το μοτερ (το 1.6 δεν στεκεται με σασμαν 1.1 λογω ροπης) οποτε βαζεις ενα μοτερ και μια εξατμιση και εισαι οκ με 40 περιπου αλογα παραπανω!!
προσωπικα ξερω αλλο ενα παιδι που εκανε το ιδιο ακριβως πριν απο μενα!
καποιος αλλος που να το εχει κανει?
οντως περιεργη μετατροπη και ψαρωτικη!! 
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
oresths (ΟΡΕΣΤΗΣ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 205
Ένταξη: 10 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 42 Τόπος: ΓΡΕΒΕΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Φεβ 2006, 00:01:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω εκανα παρομια μετατροπη σε 205 1.1 εβαλα μοτερ απο 205 rallye 1.3
σασμαν αφησα προσωρινα το ιδιο .φαντασου οτι το μοτερ που εβαλα ειναι τετραπεταλουδο κ ανοιγει περιπου 8500rpm ,παραδειγμα η 3 εβγαζε με το 1.1 145χλμ στο κοντερ με το 1.3 175χλμ το αμαξι δυστηχως καρφωσε βαλβιδες στον τριτο κυλ. Το σασμαν διελισε 2 κ μετα που εβαλα το 1.1 παλι εσπασε το διαφορικο.απο αποδοση ηταν το κατι αλλο αφου το αμαξι δεν ειχε παρει βαρος αλλα 64ps τωρα σκεφτομαι να βαλω gti 1.6 .
αλλα παλι δεν η λυση ειναι μια αλλα δεν ξερω αν ειναι εφικτη 1.6 16ν απο 106
PUG 205 1.6 16v |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Φεβ 2006, 01:28:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
oresths έγραψε: | εγω εκανα παρομια μετατροπη σε 205 1.1 εβαλα μοτερ απο 205 rallye 1.3
σασμαν αφησα προσωρινα το ιδιο .φαντασου οτι το μοτερ που εβαλα ειναι τετραπεταλουδο κ ανοιγει περιπου 8500rpm ,παραδειγμα η 3 εβγαζε με το 1.1 145χλμ στο κοντερ με το 1.3 175χλμ το αμαξι δυστηχως καρφωσε βαλβιδες στον τριτο κυλ. Το σασμαν διελισε 2 κ μετα που εβαλα το 1.1 παλι εσπασε το διαφορικο.απο αποδοση ηταν το κατι αλλο αφου το αμαξι δεν ειχε παρει βαρος αλλα 64ps τωρα σκεφτομαι να βαλω gti 1.6 .
αλλα παλι δεν η λυση ειναι μια αλλα δεν ξερω αν ειναι εφικτη 1.6 16ν απο 106 |
Eννοεις οτι ειχε δυο διπλα καρμπυρατερ!Η μετατροπη σε 1.6 16ν ειναι εφικτη αλλα θελει πολλα παρελκομενα.
bob,πως και δεν εβαλες το 1.6 8ν μοτερ?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Φεβ 2006, 09:40:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: |
bob,πως και δεν εβαλες το 1.6 8ν μοτερ? |
Οι λογοι ηταν διαφοροι..
βασικα για να μην ανεβω σε φορ. ιππους μιας και το 1.3 ειναι στην ιδια κατηγορια με το 1.1
εχουν και την ιδια ασφαλεια και τελη
επισης βρηκα γρηγορα μοτερ 1.3
ασε που μου αρεσε περισσοτερο η λειτουργια του
αυτο το μοτερ δυσκολα το βαριεσαι (ασχετα που μερικες φορες μου τη δινει!!!! )
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Φεβ 2006, 14:03:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις.. 
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Φεβ 2006, 14:17:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις..  |
Τι εννοεις οτι δυσκολα κρατανε στο χρονο..και για ολες τις περιστασεις?? παντως εγω το εχω ηδη σχεδον 4,5 χρονια ετσι το αυτοκινητο
και μια χαρα κρατει!! 
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Φεβ 2006, 15:42:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bob έγραψε: | RASTAVIPER έγραψε: | Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις..  |
Τι εννοεις οτι δυσκολα κρατανε στο χρονο..και για ολες τις περιστασεις?? παντως εγω το εχω ηδη σχεδον 4,5 χρονια ετσι το αυτοκινητο
και μια χαρα κρατει!!  |
Mα ουσιαστικα ο Γιαννης εβαλε το μοτερ απο 106 s1 rallye πανω στο δικο του χωρις καμια μετατροπη!(εκτος απο το προβλεπομενο φιλτρο εξατμιση).Δεν εκανε κατι παραπανω που θα πεις οτι επιρεαζει την αξιοπιστια του μοτερ.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Φεβ 2006, 16:15:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | [
Mα ουσιαστικα ο Γιαννης εβαλε το μοτερ απο 106 s1 rallye πανω στο δικο του χωρις καμια μετατροπη!(εκτος απο το προβλεπομενο φιλτρο εξατμιση).Δεν εκανε κατι παραπανω που θα πεις οτι επιρεαζει την αξιοπιστια του μοτερ. |
Ακριβως λευτερη!!
Ειναι σα να εχω ενα 1.3 facelift! (και με καλυτερη αεροδυναμικη)
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Φεβ 2006, 16:56:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνω με τα παιδια,γιατι να υπαρξει προβλημα?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
oresths (ΟΡΕΣΤΗΣ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 205
Ένταξη: 10 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 42 Τόπος: ΓΡΕΒΕΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Φεβ 2006, 00:45:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εξαρτατε απο την χρηση που το κανεις γιατι το δικο μου αντεξε κανα 2 εβδομαδες 
PUG 205 1.6 16v |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Φεβ 2006, 05:17:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
oresths έγραψε: | εξαρτατε απο την χρηση που το κανεις γιατι το δικο μου αντεξε κανα 2 εβδομαδες  |
Δεν νομιζω οτι ενα ατμοσφαιρικο μοτερ εχει προβλημα απο τη χρηση που του κανεις... (ε,δεν ειπαμε και να το ξεκινας με κοφτες! ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Φεβ 2006, 13:50:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bob έγραψε: | RASTAVIPER έγραψε: | Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις..  |
Τι εννοεις οτι δυσκολα κρατανε στο χρονο..και για ολες τις περιστασεις?? παντως εγω το εχω ηδη σχεδον 4,5 χρονια ετσι το αυτοκινητο
και μια χαρα κρατει!!  |
Καλα εγω το ειπα για πιο βαριες μετατροπες.Ακους κατι 1.1 και βαζουν μοτερ απο 1.6... Ο,τι αξονες και να βαλεις, φρενα κλπ με τι πλαισιο να παει να στριψει μετα αυτο το πραγμα η ποσο θα αντεξουν την καταπονηση τα λοιπα μηχανικα μερη??
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Φεβ 2006, 23:53:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | bob έγραψε: | RASTAVIPER έγραψε: | Παντως τετοιες μετατροπες δυσκολα κρατανε στο χρονο και εξασφαλιζουν παραλληλα ενα αυτοκινητο για ολες τις περιστασεις..  |
Τι εννοεις οτι δυσκολα κρατανε στο χρονο..και για ολες τις περιστασεις?? παντως εγω το εχω ηδη σχεδον 4,5 χρονια ετσι το αυτοκινητο
και μια χαρα κρατει!!  |
Καλα εγω το ειπα για πιο βαριες μετατροπες.Ακους κατι 1.1 και βαζουν μοτερ απο 1.6... Ο,τι αξονες και να βαλεις, φρενα κλπ με τι πλαισιο να παει να στριψει μετα αυτο το πραγμα η ποσο θα αντεξουν την καταπονηση τα λοιπα μηχανικα μερη?? |
Τα 106 s2 εχουν ολα το ΙΔΙΟ πλαισιο-σασι (και μαλιστα κοντα στα 170 κιλα) (αν πιστευεις οτι δεν ειναι ιδια θα θελα να ακουσω μερικες διαφορες)
οποτε θεμα πλαισιου δεν τιθεται!
Ως προς τους αξονες..
ο πισω αξονας δεν "ζοριζεται" απο το πιο δυνατο μοτερ, απλα δε θα στριβει τοσο γρηγορα οσο με αξονα με αλλες ραβδους και αντιστρεπτικες!!
τα μπροστινα ψαλιδια απλα εχουν διαφορετικη φιλοσοφια (για ανεση) οποτε και παλι θα στριβεις πιο αργα.οι μπροστινες ζαμφορ επισης ειναι αλλιως αλλα αντεχουν.
συνεχεια εχουν τα ημιαξονια!
εκει οντως υπαρχει ενα θεμα μιας και των οχι rallye τα ημιαξονια ειναι πολυ πιο μικρα και συνεπως εχουν μικροτερη αντοχη στις παραπανω απαιτησεις ροπης!!(ειδικα το κοντο εχει συνηθως προβλημα, οπως και σε ολα τα 106, μιας και αυτο σχεδον παντα χαλαει πρωτο. ασε που το κοντο των 1.1 δεν μπαινει στο σασμαν των rallye)
παμε στο σασμαν...
το σαμαν του 1.1 πχ εχει το "μικρο διαφορικο" οποτε αν γινει 1.6 θα υπαρχει σιγουρα προβλημα αντοχης του.με το 1.3 δεν υπηρχε κανενα προβλημα γιατι μιλαμε για αυξηση ροπης της ταξης των περιπου 20+% αντιθετα με το 1.6 που μιλαμε εως και 70++%, αρα καμια σχεση)
βασεις μηχανης ειναι καρμπον σε ολα τα 106 που συζηταμε (το 1.6 εχει ελαχιστη διαφορα νομιζω σε αυτη του εγκεφαλου αλλα μπαινει κανονικα)
πλεξουδες μπαινουν κανονικα (εγω εχω κρατησει και το ac του 1.1)
Αν βαλεις το 1.3 τοτε δεν χρειαζεται τιποτα αλλο παρα το μοτερ για να δουλεψει!!!
ΚΑΛΟ θα ηταν να αλλαχθουν τα φρενα μιας και των 1.1 και 1,4 ειναι απλοι δισκοι και η εξατμιση με μια μεγαλυτερη!Κατα τα αλλα ολα τα υπολοιπα ειναι ακομα πιο προαιρετικα.
Αν βαλεις τωρα 1.6 16V (γιατι το 8V δεν εχει και καμια ουσιωδη διαφορα απο το 1.3)
εκει ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ θα ηταν να αλλαχθει η εξατμιση με μεγαλυτερη
επισης ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ θα ηταν να αλλαχθει το σασμαν με ενα απο rallye και μαζι με αυτο και το κοντο ημιαξονιο μιας και το μακρυ μπαινει κανονικα
επισης ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ θα ηταν να αλλαχθουν τα φρενα με αεριζομενα (τα πισω ειναι καθαρα θεμα οδηγου, προσωπικα πιστευω πως αν ειναι να οδηγας ετσι ωστε να μη φρεναρεις δε θα σε σωσουν οι δισκοι πισω)
απο θεμα αναρτησεις οτι νομιζει κανει ο οδηγος
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ
και τα δυο μοτερ τα φορας οπως ειναι και δουλευουν μια χαρα (απλα με του 1.6 οχι για πολυ καιρο το σασμμαν)
τα υπολοιπα ειναι καθαρα θεμα της κρισης του καθενος να τα αλλαξει ή οχι!!(προσωπικη μου αποψη)
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
oresths (ΟΡΕΣΤΗΣ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 205
Ένταξη: 10 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 42 Τόπος: ΓΡΕΒΕΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2006, 00:40:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω σκοπευω στο αμεσο μελον να κανω την μετατροπη απο 1.1 σε 1.6 16ν μαζι με σασμαν.φρενα μπροστα εχω αναρτιση εχω η εξατμιση ειναι φ50 μαμα αν χρειαστει θα την αλαξω οπως κ τον πισω αξονα.τωρα δεν νομιζω το αυτοκινητο να εχει καποιο προβλημα αλλα κ να εχει υπαρχουν μπαρες μαρες κουκουναρες για να σωσουν την κατασταση 
PUG 205 1.6 16v |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Φεβ 2006, 00:46:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
oresths έγραψε: | εγω σκοπευω στο αμεσο μελον να κανω την μετατροπη απο 1.1 σε 1.6 16ν μαζι με σασμαν.φρενα μπροστα εχω αναρτιση εχω η εξατμιση ειναι φ50 μαμα αν χρειαστει θα την αλαξω οπως κ τον πισω αξονα.τωρα δεν νομιζω το αυτοκινητο να εχει καποιο προβλημα αλλα κ να εχει υπαρχουν μπαρες μαρες κουκουναρες για να σωσουν την κατασταση  |
Aν εκανες και σημειακα ραψιματα θα ησουν τελεια! 
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
paolo (paolo) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 11 Μάρ 2011 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 20:24:58 Θέμα δημοσίευσης: Μετατροπη 106 1.1 σε 1.3 rallye |
|
|
kalhspera, exw ena 106 97' kai thelw na valw 1.3 apo rallye ths idias peripou epoxhs. to diko m einai monofuso. ektos apo egefalo kai pleksouda, tha xreiastei kati allo? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
paolo (paolo) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 11 Μάρ 2011 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 21:35:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
to epsaksa, den exei kati gia to thema mou, mono gia megaluterous kinhthres |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 21:47:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγκεκριμενα για μετατροπη μην περιμενεις να βρεις την συνδεσμολογια και αναλογα πραγματα.
Απλα υπολογισε οτι χρειαζεσαι σασμαν,ημιαξονια,βασεις μοτερ και αλλα πραγματα,ψιλα ή οχι.
Επισης αν θες να το κανεις αρτιο και απο αναρτηση,χρειαζεσαι μαζι και τις μπουκαλες(γονατα) με αντιστρεπτικη,κλπ,κλπ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GEMI (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 Citroen AX (rally 1.3 (?..) Hp)
Ένταξη: 15 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 553 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Μάρ 2011, 22:06:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλειο επειδή έκανα το ίδιο σχεδόν, νομίζω ότι μπορεί να κρατήσει το δικό του σασμάν με τα ημιαξόνια κ άκρα του κ να βάλει μόνο τον κινητήρα με την πλεξούδα κ εγγέφαλο. Απλά πρέπει να βρει καλό ηλεκτρολόγο για να ενώσει την πλεξούδα του με το σασί του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|