Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Φεβ 2006, 05:44:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Φεβ 2006, 10:28:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Φεβ 2006, 13:37:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bob έγραψε: |
οκ
η δεξια τι ειναι??
λογικα πρεπει να ειναι η αριστερη τα μετρα
λοιπον..
η αριστερη καθετη στηλη ειναι μετρα
η δεξια ειναι χιλιομετρα/ωρα
η διακεκομενη ειναι αποσταση/sec
η αλλη ειναι ταχυτητα/sec
το διαγραμμα ειναι νομιζω οτι να ναι...
κανει 0-60 σε 2.5!!!!!!!!!ημαρτον τι αλλο θα ακουσουμε!!
μονο και μονο αυτο αρκει νομιζω!!με λαστιχα νορμαλ??
αν μπορεσω θα ανεβασω διαγραμμα απο 4κινητο να δειτε για τι συζηταμε..  |
η αριστερη δεν γινεται να ναι μετρα. βγαινει στο 400αρι με 80 χλμ/ωρα? 
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 08 Φεβ 2006, 13:40:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι οντως μετρα απλα θα πρεπει να χρησιμοποιησεις τη διακεκομενη που ειναι για αποσταση!!
η αλλη ειναι για ταχυτητα
η διακεκομενη "διαβαζεται" στον αριστερο αξονα ενω η αλλη στον δεξη
αν φερεις μια καθετη στα δευτερολεπτα θα τεμνει και τις δυο καμπυλες και θα εχεις σε καθε χρονο την αποσταση και τα χιλιομετρα
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TURBO (turbo) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 29 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2006, 16:05:25 Θέμα δημοσίευσης: Re: 106 Rallye 0-100 σε 5,9? |
|
|
βρε-βρε τον tiesto..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gulik Φανατικό μέλος

Clio 172 ph1
Ένταξη: 15 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 309
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 18:19:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
405 T 16 έγραψε: | ΤΟ RALLYE 16V ΜΕ ΚΟΦΤΗ 7200 ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΙΑΝΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΑ 95ΧΛΜ/Ω |
Ξέθαψα το... όμορφο αυτό topic για να ρωτήσω αν ισχύει το παραπάνω quote. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
m_r_c (Γιάννης) Μόλις έγραψα

saxo vts 16v
Ένταξη: 28 Οκτ 2009 Δημοσιεύσεις: 29 Τόπος: Πειραιάς-Μήλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Απρ 2011, 19:58:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gulik έγραψε: | 405 T 16 έγραψε: | ΤΟ RALLYE 16V ΜΕ ΚΟΦΤΗ 7200 ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΙΑΝΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΑ 95ΧΛΜ/Ω |
Ξέθαψα το... όμορφο αυτό topic για να ρωτήσω αν ισχύει το παραπάνω quote. |
Με 185/55/14 περίπου 98.5 χλμ.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
XSive (Τάσος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 cc 150
Ένταξη: 25 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 44
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιούν 2011, 18:13:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφού το ξεθάψατε να πω την γνώμη μου. Το 5.9 για το ραλλάκι είναι απόλυτα εφικτό αν: Το ραλλάκι από στάση, κι η νταλίκα που έρχεται από πισω πηγαίνει με 162km/h. Την στιγμή της επαφής ξεκινάει η μέτρηση. Στα 5.9 έχουν έρθει τα 100. Η ταχύτητα εξόδου είναι χαμηλή γιατί η νταλίκα έχει αρχίσει να φρενάρει. Στο τέλος όμως έχεις κάνει 0-100 5.9s και το αμάξι σου είναι έτσι:
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιούν 2011, 18:19:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
XSive έγραψε: | Αφού το ξεθάψατε να πω την γνώμη μου. Το 5.9 για το ραλλάκι είναι απόλυτα εφικτό αν: Το ραλλάκι από στάση, κι η νταλίκα που έρχεται από πισω πηγαίνει με 162km/h. Την στιγμή της επαφής ξεκινάει η μέτρηση. Στα 5.9 έχουν έρθει τα 100. Η ταχύτητα εξόδου είναι χαμηλή γιατί η νταλίκα έχει αρχίσει να φρενάρει. Στο τέλος όμως έχεις κάνει 0-100 5.9s και το αμάξι σου είναι έτσι:
 |
είσαι σε καλό δρόμο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιούν 2011, 18:35:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θ Ε Ι Κ Ο !

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikosdramapt52 (nikos) Νέος χρήστης

 106 Rallye 16v '01-Bmw E30 325 24v '89
Ένταξη: 03 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: drama
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2011, 13:48:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπαρχει κ αλλος τροπος, να το πεταξεις απο αεροπλανο αλλα κ παλι λιγο δυσκολα να τα πιασει σε 5,9''!
Peugeot power |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikosdramapt52 (nikos) Νέος χρήστης

 106 Rallye 16v '01-Bmw E30 325 24v '89
Ένταξη: 03 Σεπ 2011 Δημοσιεύσεις: 79 Τόπος: drama
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2011, 13:50:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
XSive έγραψε: | Αφού το ξεθάψατε να πω την γνώμη μου. Το 5.9 για το ραλλάκι είναι απόλυτα εφικτό αν: Το ραλλάκι από στάση, κι η νταλίκα που έρχεται από πισω πηγαίνει με 162km/h. Την στιγμή της επαφής ξεκινάει η μέτρηση. Στα 5.9 έχουν έρθει τα 100. Η ταχύτητα εξόδου είναι χαμηλή γιατί η νταλίκα έχει αρχίσει να φρενάρει. Στο τέλος όμως έχεις κάνει 0-100 5.9s και το αμάξι σου είναι έτσι:
 | 
Peugeot power |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AntuaN (Αντώνης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 106 Rallye 16v (2003)
Ένταξη: 04 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 11 Τόπος: Athens City
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2011, 15:53:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
XSive έγραψε: | Αφού το ξεθάψατε να πω την γνώμη μου. Το 5.9 για το ραλλάκι είναι απόλυτα εφικτό αν: Το ραλλάκι από στάση, κι η νταλίκα που έρχεται από πισω πηγαίνει με 162km/h. Την στιγμή της επαφής ξεκινάει η μέτρηση. Στα 5.9 έχουν έρθει τα 100. Η ταχύτητα εξόδου είναι χαμηλή γιατί η νταλίκα έχει αρχίσει να φρενάρει. Στο τέλος όμως έχεις κάνει 0-100 5.9s και το αμάξι σου είναι έτσι:
 |
Ετσι μαλιστα... Βγαζει νοημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|