PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ξεκίνημα με κρύο κινητήρα. Πόσο κακό κάνει;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2005, 13:14:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aρχιζουμε τα Off Topic


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2005, 13:24:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όντως Off-topic Laughing Laughing Laughing (ας μεταφέρει κάποιος τα ποστ σε σχετική ενότητα...)

Ydwr δεν έχεις άδικο αλλά αυτο θα ίσχυε αν ο κινητήρα ήταν μονοκίλινδρος.
Σε ένα τετρακύλινδρο κινητήρα ο περιοριμός του αέρα είναι τελείως σχετικός μιας και μονίμως κάποιος κιλύνδρος έχει ανοιχτή την βαλβίδα εισαγωγής του οπότε και η ροή του άερα είναι πρακτικά συνεχής...

Επίσης μια λεπτομέρεια οι ανεμιστήρες δεν κρυώνουν τον αέρα.

Κρύωνουν την επιφάνεια στην οποία καταλήγει ο αέρας που "σπρώχνουν" οι ανεμιστήρες και αυτό γιατί η επιφάνει έρχεται σε επαφή με περισσότερα μόρια αέρα στην ίδια μονάδα του χρόνου (σε σχέση με το να ήταν ακίνητος ο αέρας = χωρίς τον ανεμιστήρα)

Θεωρώ ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ "κρυώματος του αέρα" και "κρυώματος μιας επιφάνειας".

Εν πάση περιπτώσι θεωρώ ότι η διαφορά στην απόδοση θα είναι ελάχιστη.....


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
inioxos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 08 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιαν 2006, 21:55:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! Shocked Συμφωνω και επαυξανω οτι το να πηγαινεις γρηγορα με "κρυο" μοτερ ειναι καταστροφικο, αλλα γιατι γινοταν αυτο??? Confused

Γιατι τα μεταλα οντας κρυα δεν εχουν διασταλη ακομα με αποτελεσμα να εχουν μικροτερες ανοχες και κενα μεταξυ τους.οταν διαστελονται{μεγαλονουν} λογο 8ερμοκρασιας μεγαλονουν και τα κενα μεταξυ τους και μεταξυ του εμβολου και χιτονιου οποτε μειωνεται και η σιμπιεση του κινιτιρα. 98% σιγουρος για αυτα που λεω και ειναι θεμα φυσικης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dor (dora)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 xs 1.4 90hp

Ένταξη: 04 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 58
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιαν 2006, 23:03:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως όταν το βάλω μπρός και ξεκινήσω χωρίς να ζεσταθεί λίγο αρχίζει και βήχει κάνει λέσ και μου τελειώνουν τα καύσιμα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Spyros_L 
Μέλος
Μέλος


Old school

Ένταξη: 25 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 140
Τόπος: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 13:06:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποτέ δεν μου έχει περάσει απ το μυαλό να ζορίσω το αμάξι μου όταν είναι κρύο. Πάντοτε προθέρμανση 2 με 3 λεπτά και μετά οδήγηση μέχρι το πολυ 2500 στροφές. Σκέφτομαι τι θα πάθω εγώ αν αρχίσω να σπριντάρω ένα χειμωνιατικο πρωινό μόλις βγω απ το σπίτι. Το λιγότερο κράμπα, τράβηγμα. Κάτι αντίστοιχο παθαίνει και το τουτού.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
geo1st487 (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


206 ΧΤ 1.4 16V 90hp

Ένταξη: 04 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 151

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2006, 23:57:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dor έγραψε:
Εγώ πάντως όταν το βάλω μπρός και ξεκινήσω χωρίς να ζεσταθεί λίγο αρχίζει και βήχει κάνει λέσ και μου τελειώνουν τα καύσιμα


Ακριβως το ιδιο προβλημα εχω και εγω. Περισυ τον χειμωνα που ηταν και ο πρωτος χειμωνας που ειχα το αμαξι δεν ειχα κανενα προβλημα. Φετος το αφηνω να ζεσταθει για 3 λεπτα περιπου και μετα διανυω περιπου 100 μετρα με πρωτη και 2000 - 2,500 στροφες για να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα κλωτσαει.
Αληθεια ποσο ζημια κανει το κλωτσημα και που?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Φεβ 2006, 13:25:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

inioxos έγραψε:

Γιατι τα μεταλα οντας κρυα δεν εχουν διασταλη ακομα με αποτελεσμα να εχουν μικροτερες ανοχες και κενα μεταξυ τους.οταν διαστελονται{μεγαλονουν} λογο 8ερμοκρασιας μεγαλονουν και τα κενα μεταξυ τους και μεταξυ του εμβολου και χιτονιου οποτε μειωνεται και η σιμπιεση του κινιτιρα. 98% σιγουρος για αυτα που λεω και ειναι θεμα φυσικης.


Νομιζω οτι τα λες αναποδα τα πραγματα.Στην αρχη τα διακενα (ελατηριων εμβολου και κυλινδρου καθως και οι εδρες των βαλβιδων δεν εχουν τελεια εφαρμογη με τις βαλβιδες)) ειναι μεγαλυτερα απο οταν ζεσταθει!
οσο ανεβαινει η θερμοκρασια ανεβαινει και η συμπιεση (γι αυτο οταν μετρας συμπιεση πρεπει να ειναι ζεστο για να εχεις σωστη μετρηση).

Το κακο με το κρυο ξεκινημα ειναι οτι επειδη η επιφανεια του εμβολου ερχεται απευθειας σε επαφη με το μετωπο της φλογας αντιθετα με τα τοιχωματα του κυλινδρου, ζεσταινεται περισσοτερο με αποτελεσμα να διαστελλεται πολυ γρηγοροτερα οποτε να "κολλαει" το μοτερ!!
ενα δευτερο ειναι οτι δεν πρεπει να παταμε βαθεια το γκαζι και οχι τοσο να μην ανεβαζουμε πολλες στροφες.
με το τερμα πατημα του γκαζιου η επιταχυνση του εμβολου λογω του μεγαλου ποσου θερμοτητας απο τα μιγματα ειναι παααρα πολυ μεγαλυτερη απο οτι αν ανεβαζεις πολυ γραμμικα.Οταν ειναι κρυο το μοτερ τα μηχανικα του μερη δεν ειναι "προετοιμασμενα" να δεχθουν τετοια καταπονηση οποτε σπανε!(μιας και τα κρυα μεταλλα ειναι πολυ πιο ψαθυρα απο τα ζεστοτερα)
3ον οπως εχει ξαναγραφει τα λαδια ειναι πολυ πιο παχυρευστα κρυα οποτε δεν μπορουν ευκολα να "περασουν" αναμεσα στον κυλινδρο και τα ελατηρια ωστε να δημιουργησουν το φιλμ οποτε οι φθορες ειναι πολυ μεγαλυτερες!!

το οτι παει καλυτερα βασικα οφειλεται στο οτι γενικα ο χωρος του κινητηρα ειναι πολυ πιο κρυος (οπως και η πολλαπλη εισαγωγης και εξαγωγης) οποτε ο αερας που μπαινει δεν ζεσταινεται απο το μηχανοστασιο οποτε παει καλυτερα!Αν μερικα αυτοκινητα εχουν και knocksensor οι διαφορες απο οτι οταν ζεσταινεται ειναι πολυ μεγαλυετρες!

σκεφτειτε να εχει οπως τωρα καλη ωρα 5 βαθμους εξω και να σας βαλει καποιος να σηκωσετε πολλα κιλα ή να πατε γυμναστηριο!!δε σημαινει οτι θα παθετε σιγουρα ζημια αλλα υπαρχουν σοβαρες πιθανοτητες και πιθανοτητες για βλαβες!!αλλα αν παθετε ζημια...θα ειναι καλη Shocked Shocked
γι αυτο λεει..ζεσταμα..χαλαρα
ετσι επειδη ο ανθρωπος εχει φτιαξει το μοτερ δεν μπορει να ειναι κατασκευαστικα με αλλα φιλοσοφια απο οτι ειναι ο ιδιος!!(μην ξεχναμε εγκεφαλος (μην πει κανενας παλια ειχαν καρπυρατερ Shocked Laughing ) "εισαγωγη" ,"καυση" και "εξαγωγη"!!


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0971s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on