Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2005, 13:14:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aρχιζουμε τα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Οκτ 2005, 13:24:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όντως Off-topic (ας μεταφέρει κάποιος τα ποστ σε σχετική ενότητα...)
Ydwr δεν έχεις άδικο αλλά αυτο θα ίσχυε αν ο κινητήρα ήταν μονοκίλινδρος.
Σε ένα τετρακύλινδρο κινητήρα ο περιοριμός του αέρα είναι τελείως σχετικός μιας και μονίμως κάποιος κιλύνδρος έχει ανοιχτή την βαλβίδα εισαγωγής του οπότε και η ροή του άερα είναι πρακτικά συνεχής...
Επίσης μια λεπτομέρεια οι ανεμιστήρες δεν κρυώνουν τον αέρα.
Κρύωνουν την επιφάνεια στην οποία καταλήγει ο αέρας που "σπρώχνουν" οι ανεμιστήρες και αυτό γιατί η επιφάνει έρχεται σε επαφή με περισσότερα μόρια αέρα στην ίδια μονάδα του χρόνου (σε σχέση με το να ήταν ακίνητος ο αέρας = χωρίς τον ανεμιστήρα)
Θεωρώ ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ "κρυώματος του αέρα" και "κρυώματος μιας επιφάνειας".
Εν πάση περιπτώσι θεωρώ ότι η διαφορά στην απόδοση θα είναι ελάχιστη.....
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
inioxos Μόλις έγραψα


Ένταξη: 08 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιαν 2006, 21:55:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Με το αυτοκινητο ενος φιλου που καναμε "πειραματα" διαπιστωσαμε οτι οταν το μοτερ ηταν "κρυο" το αυτοκινητο απεδιδε καλυτερα!!! Συμφωνω και επαυξανω οτι το να πηγαινεις γρηγορα με "κρυο" μοτερ ειναι καταστροφικο, αλλα γιατι γινοταν αυτο???  |
Γιατι τα μεταλα οντας κρυα δεν εχουν διασταλη ακομα με αποτελεσμα να εχουν μικροτερες ανοχες και κενα μεταξυ τους.οταν διαστελονται{μεγαλονουν} λογο 8ερμοκρασιας μεγαλονουν και τα κενα μεταξυ τους και μεταξυ του εμβολου και χιτονιου οποτε μειωνεται και η σιμπιεση του κινιτιρα. 98% σιγουρος για αυτα που λεω και ειναι θεμα φυσικης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dor (dora) Νέος χρήστης

 206 xs 1.4 90hp
Ένταξη: 04 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 58 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιαν 2006, 23:03:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως όταν το βάλω μπρός και ξεκινήσω χωρίς να ζεσταθεί λίγο αρχίζει και βήχει κάνει λέσ και μου τελειώνουν τα καύσιμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Spyros_L Μέλος

Old school
Ένταξη: 25 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 140 Τόπος: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 13:06:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποτέ δεν μου έχει περάσει απ το μυαλό να ζορίσω το αμάξι μου όταν είναι κρύο. Πάντοτε προθέρμανση 2 με 3 λεπτά και μετά οδήγηση μέχρι το πολυ 2500 στροφές. Σκέφτομαι τι θα πάθω εγώ αν αρχίσω να σπριντάρω ένα χειμωνιατικο πρωινό μόλις βγω απ το σπίτι. Το λιγότερο κράμπα, τράβηγμα. Κάτι αντίστοιχο παθαίνει και το τουτού. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo1st487 (Γιώργος) Μέλος

 206 ΧΤ 1.4 16V 90hp
Ένταξη: 04 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 151
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2006, 23:57:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dor έγραψε: | Εγώ πάντως όταν το βάλω μπρός και ξεκινήσω χωρίς να ζεσταθεί λίγο αρχίζει και βήχει κάνει λέσ και μου τελειώνουν τα καύσιμα |
Ακριβως το ιδιο προβλημα εχω και εγω. Περισυ τον χειμωνα που ηταν και ο πρωτος χειμωνας που ειχα το αμαξι δεν ειχα κανενα προβλημα. Φετος το αφηνω να ζεσταθει για 3 λεπτα περιπου και μετα διανυω περιπου 100 μετρα με πρωτη και 2000 - 2,500 στροφες για να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα κλωτσαει.
Αληθεια ποσο ζημια κανει το κλωτσημα και που? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Φεβ 2006, 13:25:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
inioxos έγραψε: |
Γιατι τα μεταλα οντας κρυα δεν εχουν διασταλη ακομα με αποτελεσμα να εχουν μικροτερες ανοχες και κενα μεταξυ τους.οταν διαστελονται{μεγαλονουν} λογο 8ερμοκρασιας μεγαλονουν και τα κενα μεταξυ τους και μεταξυ του εμβολου και χιτονιου οποτε μειωνεται και η σιμπιεση του κινιτιρα. 98% σιγουρος για αυτα που λεω και ειναι θεμα φυσικης. |
Νομιζω οτι τα λες αναποδα τα πραγματα.Στην αρχη τα διακενα (ελατηριων εμβολου και κυλινδρου καθως και οι εδρες των βαλβιδων δεν εχουν τελεια εφαρμογη με τις βαλβιδες)) ειναι μεγαλυτερα απο οταν ζεσταθει!
οσο ανεβαινει η θερμοκρασια ανεβαινει και η συμπιεση (γι αυτο οταν μετρας συμπιεση πρεπει να ειναι ζεστο για να εχεις σωστη μετρηση).
Το κακο με το κρυο ξεκινημα ειναι οτι επειδη η επιφανεια του εμβολου ερχεται απευθειας σε επαφη με το μετωπο της φλογας αντιθετα με τα τοιχωματα του κυλινδρου, ζεσταινεται περισσοτερο με αποτελεσμα να διαστελλεται πολυ γρηγοροτερα οποτε να "κολλαει" το μοτερ!!
ενα δευτερο ειναι οτι δεν πρεπει να παταμε βαθεια το γκαζι και οχι τοσο να μην ανεβαζουμε πολλες στροφες.
με το τερμα πατημα του γκαζιου η επιταχυνση του εμβολου λογω του μεγαλου ποσου θερμοτητας απο τα μιγματα ειναι παααρα πολυ μεγαλυτερη απο οτι αν ανεβαζεις πολυ γραμμικα.Οταν ειναι κρυο το μοτερ τα μηχανικα του μερη δεν ειναι "προετοιμασμενα" να δεχθουν τετοια καταπονηση οποτε σπανε!(μιας και τα κρυα μεταλλα ειναι πολυ πιο ψαθυρα απο τα ζεστοτερα)
3ον οπως εχει ξαναγραφει τα λαδια ειναι πολυ πιο παχυρευστα κρυα οποτε δεν μπορουν ευκολα να "περασουν" αναμεσα στον κυλινδρο και τα ελατηρια ωστε να δημιουργησουν το φιλμ οποτε οι φθορες ειναι πολυ μεγαλυτερες!!
το οτι παει καλυτερα βασικα οφειλεται στο οτι γενικα ο χωρος του κινητηρα ειναι πολυ πιο κρυος (οπως και η πολλαπλη εισαγωγης και εξαγωγης) οποτε ο αερας που μπαινει δεν ζεσταινεται απο το μηχανοστασιο οποτε παει καλυτερα!Αν μερικα αυτοκινητα εχουν και knocksensor οι διαφορες απο οτι οταν ζεσταινεται ειναι πολυ μεγαλυετρες!
σκεφτειτε να εχει οπως τωρα καλη ωρα 5 βαθμους εξω και να σας βαλει καποιος να σηκωσετε πολλα κιλα ή να πατε γυμναστηριο!!δε σημαινει οτι θα παθετε σιγουρα ζημια αλλα υπαρχουν σοβαρες πιθανοτητες και πιθανοτητες για βλαβες!!αλλα αν παθετε ζημια...θα ειναι καλη
γι αυτο λεει..ζεσταμα..χαλαρα
ετσι επειδη ο ανθρωπος εχει φτιαξει το μοτερ δεν μπορει να ειναι κατασκευαστικα με αλλα φιλοσοφια απο οτι ειναι ο ιδιος!!(μην ξεχναμε εγκεφαλος (μην πει κανενας παλια ειχαν καρπυρατερ ) "εισαγωγη" ,"καυση" και "εξαγωγη"!!
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|