PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Turbo σε C3 1,4lt 8ν. Θα του "πέσει" μεγάλη η Garett T3?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιαν 2006, 15:19:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γιατι ειναι 1000 φορες πιο πολυπλοκο να ρυθμισεις 4 μπεκ απο τα να ρυθμισεις 1 μπεκ .

σε πληροφορω πως οι συγχρονοι παραλληλοι δουλευουν σαν αγραφοι και αφηνουν τον stock εγκεφαλο μονο για ρελαντι και καποιες αλλες λετουργιες .
(βλεπε e-manage ultimate)

Παράθεση:
Επισης αυτος που θα αναλαβει να στο προγραμματισει πρεπει να εχει καλα balls για να γινει σωστη δουλεια.


μπα τι balls ... ορεξη γνωσεις και μερακι χρειαζεται Wink




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιαν 2006, 15:32:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Ενω ο αγραφος αντικαθηστα τον εργοστασιακο και δεν υπαρχουν μπερδεματα


αντικαθιστα τον μαμα στα μειγματα κτλ οχι γενικα...οσο για μπερδεματα αν ο μηχανικος δεν εχει balls οπως λες...χαιρετιματα!!


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιαν 2006, 18:51:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gianic έγραψε:
γιατι ειναι 1000 φορες πιο πολυπλοκο να ρυθμισεις 4 μπεκ απο τα να ρυθμισεις 1 μπεκ ....


Μα τα 4 εργοστασιακα becks δεν ρυθμιζονται ενα ενα... Α'π τη στιγμη που θα ρυθμηστει το προγραμμα, και τα 4 δουλευουν το ιδιο.

Το συνηθες προβλημα με το 5ο beck ειναι το εξης:
Τα 4 εργοστασιακα ψεκαζουν απο μεσα στους αυλους εισαγωγης κατευθειαν πανω απ΄τις βαλβιδες (εισαγωγης). Οποτε σε καθε κυλιδρο παει ισαξια ποσοστητα καυσιμου.
Το 5ο beck (στα turbo) ειναι τοποθετημενο καπου στο σωληνα εισαγωγης λιγο πριν τη πεταλουδα. Το καυσιμο που ψεκαζει δεν μοιραζεται ισαξια στους 4 αυλους οταν μπαινει στην εισαγωγη γιατι πολυ απλα δεν γινεται αυτο. Οι αποστασεις των αυλων απ'τη πεταλουδα ειναι διαφορετικες και δεν υπαρχει τροπος να ελενξεις πως θα σκορπιστει το μειγμα.

Δεν λεω, ΟΚ συνηθος το 5ο beck στις turbo μετατροπες θα λειτουργησει ικανοποιητκα αλλα σε καμια περιπτωση δεν δουλευει τοσο αποδοτηκα οσο τα 4 ανεξαρτητα. Αυτα....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2006, 01:06:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πεστα.Δεν καταλαβαινω κατι.Γιατι στα στα ξενα περιοδικα που διαβαζω ολες οι μετατροπες γινονται με αντικατασταση των εργοστασιακων μπεκ με μεγαλυτερα?Εμεις εδω στην Ελλαδα πιο εξυπνοι ειμαστε και βαζουμε ενα 5ο?Ολο πατεντες ειμαστε.Οσο για τον αγραφο συμφωνω οτι θελει τρελο προγραμματιστη γιατι εκει ειναι το μπερδεμα.Αλλα δεν εννουσα αυτο.Ελεγα οτι δεν θα εχει μερδεματα στην λειτουργια του


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2006, 01:17:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Γιατι στα στα ξενα περιοδικα που διαβαζω ολες οι μετατροπες γινονται με αντικατασταση των εργοστασιακων μπεκ με μεγαλυτερα?

Κωσταντινε απο το στομα μου το πηρες! Very happy
Ακριβως αυτο θα ρωτησω και εγω!Γιατι δεν βαζουν 4 μεγαλυτερα μπεκ?

Παρεπιπτόντως...
βρε τι σου κανει η "αναζητηση"!(ναι ναι αυτη η πεταμενη επιλογη που εχει το φορουμ,ναι ναι αυτη που δεν χρησιμοποιει κανεις! Laughing )
Δειτε τι βρηκα! Silly Thumbs Up
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=99465#99465
Και αλλες 3 σελιδες που εμφανιζονται αν γραψεις απλα . . . Τουρμπο!
Για να μεταφερομαστε ωστε να αναλυσουμε τα περεταιρω! Wink
(Θαναση φερε τα λουκετα για το τοπικ! Laughing )



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2006, 01:33:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
....(Θαναση φερε τα λουκετα για το τοπικ! Laughing )


Δίκιο έχεις αλλά όπως έχω γράψει πιο πάνω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=150108#150108 Wink Wink

Το τόπικ μετονομάστηκε και θα μεταφερθεί το συντομότερο στις "μηχανικές βελτιώσεις" και λογικά θα ενσωματωθεί με αυτόLight Turbo στο 206 μιας πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα αρκεί να εξακριβώσουμε ότι έχει και την ίδια ηλεκτονική διαχείρηση Wink )

Εκ της MOD Team
MEMsound



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Δευ 30 Ιαν 2006, 02:03:15, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2006, 01:47:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θεμα ειναι να προσεχουμε να μην ξεφευγουμε απο το θεμα! Laughing

Ακριβως για να κρατηθει καθαρο υπαρχει αυστηροτητα.

Δε νομιζω ΠΟΤΕ να εβαλε κανεις λουκετο πριν υποδειξει τον σωστο χωρο συζητησης!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2006, 02:08:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Wink Wink Wink
Thumb right Thumb right

ας επιστρέψουμε στο θέμα μας όμως...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιαν 2006, 02:47:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Πεστα.Δεν καταλαβαινω κατι.Γιατι στα στα ξενα περιοδικα που διαβαζω ολες οι μετατροπες γινονται με αντικατασταση των εργοστασιακων μπεκ με μεγαλυτερα?Εμεις εδω στην Ελλαδα πιο εξυπνοι ειμαστε και βαζουμε ενα 5ο?Ολο πατεντες ειμαστε.Οσο για τον αγραφο συμφωνω οτι θελει τρελο προγραμματιστη γιατι εκει ειναι το μπερδεμα.Αλλα δεν εννουσα αυτο.Ελεγα οτι δεν θα εχει μερδεματα στην λειτουργια του



Στην ελλαδα δεν ειναι οτι ειμαστε εξυπνοι, απλα θελουμε πολλα με λιγα χρηματα...αν θες τουρμπινες και σφυριχτρες με 2-3 χιλιαρικα κανεις αυτο, σφυρας, ροπιαζεις αλλα τουμπεκιαζεσαι κιολας αν κατι δεν παει καλα...

οσο για τα μπερδεματα του αγραφου αν δεν ειναι γατα ο προγραμματιστης...για ποτε σου σβηνει εκει που πας και μενεις μονο με μοτερ, αλαρμ και μικρη σκαλα χαμπαρι δεν παιρνεις...

και μια και ξεφυγα απο το θεμα...βρηκα κατι maps,ψηνεται κανενας να ψαχτουμε να βγαλουμε καμμια ακρη?εστω για την γνωση.

http://i36.photobucket.com/albums/e4/tsosmoulis/t3-s60.gif
http://i36.photobucket.com/albums/e4/tsosmoulis/t3-60.gif
http://i36.photobucket.com/albums/e4/tsosmoulis/t3-50.gif
http://i36.photobucket.com/albums/e4/tsosmoulis/t3-45.gif
http://i36.photobucket.com/albums/e4/tsosmoulis/t3-40.gif

αυτα ειναι για την Τ3, που κατα την ταπεινη μου γνωμη μου φαινεται πολυ μεγαλη, αλλα βεβαια αν προχωρησουμε και στην δικαιολογηση(ελπιζω εντος των ημερων) θα ειναι μια χαρα!


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιαν 2006, 06:12:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ψαχνω και εγω το θεμα.Γουσταρω να βρω κανενα προγραμμα για χαρτογραφιση.Εχω κανει μια μινι ψαχτικη στο Google αλλα δεν εχω βρει ακρη.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1699s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on