Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
xrisa-xs (ΧΡΥΣΑ) Moderator

 206xs 1.4 (2002) & 207 GT 1.6 (2009)
Ένταξη: 25 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 1316 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιαν 2006, 17:54:47 Θέμα δημοσίευσης: Χιόνι και αυτοκίνητο |
|
|
Πιθανό κάπου να υπάρχει και τέτοια ενότητα. Αν υπάρχει μεταφέρτετο εκει.
Από το www.ektos.gr ...
Χιονόπτωση και προετοιμασία του αυτοκινήτου για την αντιμετώπισή της!
Ακούγοντας την φράση "αναμένονται χιονοπτώσεις" συνήθως όλοι χαιρόμαστε, αφού η εικόνα και μόνο του χιονιού που πέφτει και των χιονισμένων δρόμων μας κάνει να νιώθουμε πολύ όμορφα. Το χιόνι όμως προκαλεί και κάποια πολύ σημαντικάπροβλήματα, που καλό είναι να ξέρουμε πως θα τα αντιμετωπίσουμε! Ας δούμε λοιπόν εδώ τι θα πρέπει να κάνουμε μερικές ώρες ΠΡΙΝ χιονίσει, ώστε να αποφύγουμε τα πολλά προβλήματα!
1. Μόλις ακούσετε ότι αναμένονται χιονοπτώσεις, βεβαιωθείτε ότι υπάρχει επαρκής ποσότητα αντιψυκτικού στο ψυγείο του αυτοκινήτου σας, ελέγχοντας τη στάθμη του ειδικού δοχείου.
2. Αν η στάθμη είναι χαμηλή, προσθέστε αντιψυκτικό. Αυτό προφυλάσσει τον κινητήρα από ανεπανόρθωτη ζημιά
3. Γεμίστε το ρεζερβουάρ με βενζίνη. Η οδήγηση στο χιόνι έχει αυξημένη κατανάλωση καυσίμων, οπότε πρέπει να έχετε προβλέψει.
4. Σηκώστε τους υαλοκαθαριστήρες να μην ακουμπούν στο παρμπρίζ. Η πτώση της θερμοκρασίας έχει σαν αποτέλεσμα τα λάστιχα των υαλοκαθαριστήρων να κολούν στο τζάμι και να καταστρέφονται.
5. Βάλτε ειδικό αντιψυκτικό στο δοχείο των υαλοκαθαριστήρων. Αν δεν έχετε ρίξτε καθαρό οινόπνευμα σε αναλογία 1:5
6. Θέστε σε λειτουργία τους καθαριστήρες και καθαρίστε το παρμπρίζ μία φορά με το νέο διάλυμα. Με τον τρόπο αυτό περνάει και στα σωληνάκια των καθαριστήρων το αντιψυκτικό.
7. Το καθάρισμα του παρμπρίζ θα είναι το πρώτο πράγμα που θα χρειαστεί να κάνετε όταν χιονίσει.
8. Ψεκάστε τις κλειδαριές (και της τάπας της βενζίνης) με spray αντισκωριακό-διεισδυτικό, ώστε να φύγει και η παραμικρή υγρασία που βρίσκεται μέσα σε αυτές. Η πτώση της θερμοκρασίας παγώνει την υγρασία που βρίσκεται στην κλειδαριά και ακινητοποιεί τον αφαλό της, με πιθανό κίνδυνο αυτόν του σπασίματος του κλειδιού μέσα στην κλειδαριά.
9. Παρκαρετε το αυτοκίνητο με την μούρη προς την αντίθετη πλευρά από αυτήν του αέρα.
10. Κατεβάστε το χειρόφρενο. Αν παγώσει το συρματόσκοινο θα χρειαστεί αρκετός χρόνος μέχρι να ξαναζεσταθεί και να ξεμπλοκάρουν οι τροχοί!
11. Φροντίστε ώστε η θέση παρκαρίσματος του αυτοκινήτου να είναι ασφαλής από τα διερχόμενα αυτοκίνητα, που πιθανόν να γλυστρούν
12. Ελέξτε ότι οι αλυσίδες είναι σε καλή κατάσταση και τοποθετήστε τις σε εύκολα προσεγγίσιμο μέρος.
13. Φροντίστε να υπάρχουν γάντια εργασίας κοντά στις αλυσίδες, ώστε να αποφύγετε το απώδυνο πάγωμα των χεριών.
14. Αν δεν ξέρετε πως μπαίνουν οι αλυσίδες ή αν δεν τις έχετε ξαναβάλει, κάντε μια δοκιμή πριν χιονίσει.
15. Ελέξτε τον δείκτη της μπαταρίας και την μπαταρία. Η εκκίνηση της μίζας σε συνθήκες ψύχους απαιτεί μεγάλη ποσότητα ρεύματος.
Μικρά μυστικά, για να φτάσετε στον χιονισμένο προορισμό σας με ασφάλεια!!!
Μας το ζητήσατε και σας το φέραμε: Μικρά μυστικά για να οδηγήσετε με ασφάλεια στο χιόνι, μικρά μυστικά, για να αποφύγετε το κόλλημα ή την ζημιά στο αυτοκίνητό σας! Θέλει γκάζι ή μαλακά; Θέλει γρήγορο τιμόνι ή μαλακές κινήσεις; Διαβάστε το άρθρο αυτό και ίσως βρείτε τις απαντήσεις που αναζητάτε!
Οι χειμωνιάτικες ορεινές διαδρομές από τα μέσα Δεκέμβρη έως και τον Απρίλιο καλύπτονται με χιόνι. Αυτό τις κάνει ακόμα πιο όμορφες, αλλά, ταυτόχρονα, και πολύ πιο δύσκολες. Η δυσκολία, συνοπτικά, έγκειται στις παρακάτω παραμέτρους:
* στο ύψος του χιονιού (όσο μεγαλύτερο, τόσο δυσκολεύουν τα πράγματα)
* στην πυκνότητά του, που κυρίως εξαρτάται από την χρονική απόσταση μεταξύ της στιγμής που έπεσε και της στιγμής που θα περάσουμε εμείς. Όσο μεγαλύτερη η χρονική απόσταση, τόσο πιο δύσκολη συνήθως η κατάσταση, αφού το χιόνι σφίγγει, παγώνει και γίνεται πολύ δύσκολη η διάβασή του! Πολλές φορές βρίσκουμε χιόνι σαν πούδρα κάτω από στρώμα πάγου, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που μπορούμε να βρούμε και το αντίθετο.
* Η θερμοκρασία του περιβάλοντος παίζει και αυτή σημαντικό ρόλο, αφού η παγωνιά το κρυσταλλώνει και το κάνει δύσβατο, αλλά και υπό συνθήκες ζημιογόνο για το αυτοκίνητο!
Σε μεγάλα υψόμετρα ο βαθμός δυσκολίας αυξάνει, αφού συνήθως είναι και πιο μεγάλο το ύψος του χιονιού και πιο μεγάληη πυκνότητά του, αλλά και η θερμοκρασία του περιβάλλοντος είναι πολύ χαμηλή!
Αν και υπάρχουν πολλά είδη χιονιού (κυρίως λόγω της δεύτερης παραμέτρου) ας δούμε μερικά βασικά μυστικά για την οδήγηση στο χιόνι:
* Κατ� αρχήν επιλέγουμε πάντα 4WD LOW.
* Το ύψος του χιονιού, όπως είπαμε, αποτελεί το μεγαλύτερο εμπόδιο. Βυθιζόμενο το όχημά μας μέσα στο χιόνι, φτάνουν κάποια στιγμή τα διαφορικά να ακουμπήσουν στο χιόνι. Εκεί η κατάσταση δυσκολεύει πολύ και αρχίζει να μετρά έντονη η πιθανότητα με κάποιον αδέξιο χειρισμό να κολλήσουμε. Το όχημα σύντομα δεν θα μπορεί να παρασύρει όλη την μάζα του χιονιού που θα μαζευτεί εμπρός από τα δύο διαφορικά και έτσι θα «μείνει» από δύναμη. Χιόνι μεγάλης πυκνότητας αυξάνει πολύ την δυσκολία μας και την κόπωση του οχήματος.
* Για να μην κολλήσουμε θα πρέπει να είμαστε πολύ «ευγενικοί» με το γκάζι μας και τους τροχούς μας. Αν λοιπόν δούμε ότι δεν έχουμε άλλη δύναμη, ότι η ροπή του οχήματος δεν μπορεί να υπερνικήσει το βάρος του χιονιού, τότε δεν πατάμε παραπάνω γκάζι, αλλά σταματάμε και κάνουμε μαλακά πίσω μερικά μέτρα.
* Μετά, ξεκινάμε πάλι βάζοντας λίγο δύναμη στο γκάζι μας, ώστε να «σπάσουμε» το τείχος που έχει κάνει το χιόνι που βρισκόταν μπροστά από τα διαφορικά μας και συνεχίζουμε με σταθερό γκάζι,.
* Δεν σπινάρουμε ποτέ, δεν επιμένουμε με γκάζι ποτέ, γιατί αν σκάψουμε το χιόνι, τότε θα πάμε ακόμα πιο βαθιά και ακόμα πιο κοντά στο κόλλημα! Όσο λιγότερο σπινάρουμε, τόσο μειώνονται οι πιθανότητες να κολλήσουμε.
* Όποιος και να είναι ο τύπος του χιονιού που αντιμετωπίζουμε, αισθανόμαστε μια απώλεια «τιμονιού», λόγω του χιονιού κάτω από τους τροχούς μας και μέσα στα λούκια των ελαστικών μας που δεν θέλουν πολύ να στομώσουν. Σε γενικές γραμμές, όσο πιο μαλακά πατάμε το γκάζι, τόσο πιο εύκολα θα αντιμετωπίσουμε την κατάσταση. Όμως, υπάρχουν και στιγμές που θα πρέπει να «σανιδώσουμε» το γκάζι, ώστε σπινάροντας στιγμιαία, να ανακτήσουμε το έλεγχο του οχήματος και να το φέρουμε στην τροχιά που επιθυμούμε. Αυτό θέλει εμπειρία, γιατί σπινάρισμα στη λάθος στιγμή, σημαίνει σκάψιμο, λείανση του χιονιού, απώλεια πρόσφυσης και αναπόφευκτο κόλλημα!
* Το στιγμιαίο σπινάρισμα έχει διπλό κέρδος, αφού μας βοηθά και να αδειάσουμε και τα λούκια των ελαστικών από το κολλημένο σε αυτά χιόνι, ανακτώντας έτσι τον έλεγχο του οχήματος.
* Το βάθος, η πυκνότητα και η θερμοκρασία του χιονιού μεταβάλλονται μέσα σε ελάχιστα μέτρα απόστασης, γι αυτό θέλει διαρκώς η προσοχή μας να είναι τεταμένη και να «ακούμε» το έδαφος.
* Η φόρα � με μέτρο πάντα - παίζει σημαντικό ρόλο στην αποφυγή κολλήματος. Γι αυτό αν κινούμαστε καλά στο χιόνι, χωρίς να σπινάρουμε ή χωρίς να βυθιζόμαστε, βάλτε μία ταχύτητα πιο μεγάλη � χωρίς να κόψετε τη φόρα του οχήματος � και εξακολουθήστε την πορεία σας με χαμηλότερες στροφές στον κινητήρα. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγουμε τον πολλαπλασιασμό της ροπής του οχήματος, που θα οδηγήσει σε σπινάρισμα και μετά σε κόλλημα!
* Η φόρα πρέπει να είναι πάντα με μέτρο, χωρίς να απειλείται η ευστάθεια του οχήματος. Σε πολλά σημεία ο χιονισμένος δρόμος μπορεί να είναι παγωμένος και να γλυστρά, οπότε η μεγάλη ταχύτητα θα μας βγάλει εκτός δρόμου με πολύ δυσμενή αποτελέσματα!
* Η παρατεταμένη διάνοιξη του δρόμου, αν οδηγούμε σε απάτητο χιόνι, κουράζει το όχημα πολύ. Γι αυτό θα πρέπει να γίνεται συχνή εναλλαγή των οχημάτων που βρίσκονται στην πρώτη θέση.
* Οι στροφές παρουσιάζουν αυξημένη δυσκολία. Σε γενικές γραμμές πατήστε λίγο παραπάνω το γκάζι και, στρίψτε μαλακά και ελάχιστα το τιμόνι, ώστε να μην «κάνουν διαφορικό» οι εμπρόθιοι τροχοί. Στην ανάγκη ξανακάντε πίσω και ξαναπροσπαθήστε να ολοκληρώσετε τη στροφή, κάνοντας μπρος-πίσω ξανά και ξανά, κινούμενοι σχεδόν σε ευθεία. Με τέτοιο τρόπο θα αποφύγετε το κόλλημα στη στροφή.
* Σεγενικές γραμμές στις χιονισμένες στροφές μείνετε όσο πιο πολύ στο εξωτερικό μέρος μπορείτε, γιατί έτσι θα μπορέσετε να πάρετε την στροφή πιο ανοιχτά.
* Αν στροφή είναι απότομη, αφήστε το γκάζι στην αρχή της και κόψτε το τιμόνι αρκετά, έτσι ώστε μετά να μπορέσετε σταδιακά να το ισιώσετε και να πάρετε την στροφή ανοιχτά.
* Αν οι στροφές είναι κατηφορικές, το όχημά σας θα έχει την τάσηνα υπεστρέψει και να σας φύγει το πίσω μέρος προς τα μπρος. Προετοιμαστείτε κατάλληλα γι αυτό, διορθώνοντας την πορεία σας με το τιμόνι.
Μερικά πράγματα που θα πρέπει να ξέρουμε για μετά την χιονόπτωση!
Μετά την χιονόπτωση, ερχόμαστε αντιμέτωποι με την αλήθεια! Οι προβλέψεις έγιναν πράξη, χιόνισε και τώρα θα πρέπει να φροντίσουμε ώστε το αυτοκίνητό μας να είναι σε καλή κατάσταση για να μας μεταφέρει με ασφάλεια στον προορισμό μας! Οι πρώτες στιγμές πριν ξεκινήσουμε να οδηγούμε είναι πολύ βασικές! Να μερικά πράγματα που θα πρέπει να ξέρουμε πριν καννα μπούμε στο αυτοκίνητο!
1. Αποφεύγουμε τις άσκοπες μετακινήσεις ενώ χιονίζει ή και μετά την χιονόπτωση!
2. Για να μην μείνει μέσα στην κλειδαριά το μισό κλειδί και το άλλο μισό έξω, ανοίγουμε με πολύ προσοχή!
3. Το χιονισμένο παρμπρίζ καθαρίζεται με πανί και ποτέ με ζεστό νερό, καθώς η διαφορά θερμοκρασίας μπορεί εύκολα να προκαλέσει τον θρυμματισμό του.
4. Δεν το καθαρίζουμε ούτε με κρύο νερό, γιατί η υγρασία θα παραμείνει στην επιφάνεια του παρμπρίζ, θα παγώσει, θα γίνει αδιαφανής και λευκή κόβοντάς μας την ορατότητα!
5. Αντίθετα, αφού πάρουμε το φρέσκο ακόμα χιόνι με ένα πανί, χωρίς να κατεβάσουμε τους καθαριστήρες, θέτουμε σε λειτουργία τους ψεκαστήρες του παρμπρίζ και τους αφήνουμε να ρίξουν μπόλικο διάλυμα (που έχουμε όπως είπαμε φροντίσει να υπάρχει στο δοχείο από πριν).
6. Απλώνουμε το διάλυμα με το πανί και μετά κατεβάζουμε τους καθαριστήρες.
7. Ανάβουμε την μηχανή και περιμένουμε να ανέβει η θερμοκρασία καλά πριν ξεκινήσουμε. Το θερμόμετρο δείχνει μόνο την θερμοκρασία του νερού. Θα πρέπει να περιμένουμε αρκετά, ώστε να ζεσταθούν και τα λάδια του κινητήρα και του σασμάν.
8. Ξεκινώντας δοκιμάζουμε τα φρένα μαλακά, να επιβεβαιώσουμε ότι λειτουργούν κανονικά
Watch out!!! Red demoness on the loose!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xrisa-xs (ΧΡΥΣΑ) Moderator

 206xs 1.4 (2002) & 207 GT 1.6 (2009)
Ένταξη: 25 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 1316 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιαν 2006, 17:59:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και κάτι ακόμα για τα autoshock, για όσους δεν τα έχουν χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα...
από το www.snowclub.gr
Φίλε Μάνο την Κυριακή που μας πέρασε δοκίμασα για πρώτη φορά τα "σακιά" ή αλλιώς Autosock. Βέβαια επειδή έχω πίσω κίνηση , και πέρυσι είχα ιδιαίτερα μεγάλες δυσκολίες με την ανυπαρξία σχεδόν τιμονιού όταν έφευγα από το ΧΚ, επέλεξα φέτος να εξοπλιστό με τα εν λόγω πανιά.
Πίσω εξακολουθώ να εμπιστεύομαι τις αλυσίδες αλλά σε συνδυασμό με τα Autosock μπροστά πλέον το αυτοκίνητο με υπακούει και δεν συνάντησα τα γνωστά περσινά προβλήματα. Έτσι η ταυτότητα επανατοποθετήθηκε στο πορτοφόλι και όχι στο στόμα όπως πριν.
Ως εδώ λοιπόν καλά συν του ότι μπαίνουν και βγαίνουν με απίστευτη ευκολία .
Για μόνιμη χρήση όμως στους κινητήριους τροχούς είμαι επιφυλακτικός. Σε πάγο καλυμένο με μπόλικο φρέσκο χιόνι όπως το συνάντησα την Κυριακή γλυστρήσανε αρκετές φορές ενώ οι αλυσίδες που είχα πίσω όχι. Μαλλον κάπου εκεί πρέπει να βρίσκονται τα όρια τους. Για λίγο και φρέσκο χιόνι ίσως να είναι καταπλητκικά , όπως έχω ακούσει, αλλά σε πραγματικά δύσκολες συνθήκες όπως τις συναντάμε συχνά στο βουνό εγώ προσωπικά θα επέλεγα τις κλασικές αλυσίδες.
Στα αρνητικά τους επίσης θα καταλόγιζα και τον παράγοντα φθορά. Μετά από μόνο μια χρήση στη διαδρομή Κελλάρια - Διασταύρωση Λιβάδια τα σημάδια φθοράς ήταν αρκετά σε σημείο που με προβλημάτισαν αν θα βγάλουν τη χρονιά !!
Σαν συμπέρασμα λοιπόν θα κατέληγα στο ότι για κάποιον που κινείται συνήθως στα πεδινά, συναντάει μια στο τόσο χιόνια και δεν είναι συνηθησμένος να βάζει-βγάζει αλυσίδες κάνουν μια χαρά. Αλλά για ¨σοβαρή" χρήση σε δύσκολες συνθήκες ας κοιτάξει καλύτερα αλλού.
Watch out!!! Red demoness on the loose!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιαν 2006, 18:09:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χιόνι + Αυτοκίνητο = Η χαρά του παιδιού 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιαν 2006, 18:46:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιαν 2006, 19:21:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλά δεν χρειάζεται να πάμε τόσο μακριά....
Μεθαύριο που λένε για χιόνι μέσα στην Αθήνα ελατε μια βόλτα από το σπίτι μου...
αααχ που είναι το sunny μου... (Ν13 1,6 4x4)
άσχετο αλλά ψάχνοντας για nissan βρήκα αυτό...
http://www.rincondelmotor.com/verprueba.asp?ver=000189
αυτό: nissan V6 + αυτό
δείτε φωτό...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BUBA (Alexandros) Μέλος

206 GTi 2.0 (2002)
Ένταξη: 30 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 162 Τόπος: Παπάγου/Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιαν 2006, 23:00:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχετικα με τα AutoShock, επειδή χρησιμοποιώ αυτά , προσωπικα εχω να πω οτι είναι πολύ καλά
Επίσης ειναι μονόδρομος για όσους έχουν αμαξι με μικρό διάκενο μεταξύ θόλων και τροχών δηλαδή στην καθουμιλουμένη ....Σαυροειδές
Άντε να δούμε και αύριο.... Καλάβρυτα ΕΡΧΟΜΑΙ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2006, 00:29:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To autoshock τι είναι;;;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2006, 08:36:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τους υαλοκαθαριστηρες την πατησα οταν φευγαμε απο Πλαστηρα.Παγωσε το νερο και στο δρομο αναγκαζομουν να σταματω και να ριχνω νερο με μπουκαλι.
Το συστημα ξεπαγωσε, οταν εφτασα Καρδιτσα!! 
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2006, 10:48:44 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΧΙΟΝΙ & ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ |
|
|
xrisa-xs έγραψε: |
Χιονόπτωση και προετοιμασία του αυτοκινήτου για την αντιμετώπισή της...
* Κατ� αρχήν επιλέγουμε πάντα 4WD LOW... |

www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2006, 11:09:41 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΧΙΟΝΙ & ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ |
|
|
kanelj έγραψε: | xrisa-xs έγραψε: |
Χιονόπτωση και προετοιμασία του αυτοκινήτου για την αντιμετώπισή της...
* Κατ� αρχήν επιλέγουμε πάντα 4WD LOW... |
 |
Εγω βασικα προτιμω σε ελαφρα κατηφορικα κομματια δρομου με στροφες, γλυκο τραβηγμα του χειροφρενου με πολυ λιγα χλμ και στη συνεχεια παιξιμο με τιμονακι.. 
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιαν 2006, 11:17:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγω προτιμω να βαλω 4wd και να παταω γκαζι περιοδικα και να στριβω το τιμονι αριστερα δεξια
(Λιγες μερες μεινανεεεεε!!!) 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιαν 2006, 00:28:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν λιγο καταφερα με τη βοηθεια του Θεου να φτασω σπιτι μου (Πολητεια ψηλα στο βουνο).... Ενα εχω να πω, τα 195αρια Exalto II με το χιονι δεν συμβαδιζουν ΚΑΘΟΛΟΥ !!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιαν 2006, 00:49:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eτσι ετσι!!!!
Και εδω στο κεντρο κατι αρχιζει να γινεται!!!!
DRIFT CHALLENGE 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιαν 2006, 01:01:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όλοι αύριο με τις πόρτες
Θα βγω Κηφισό πρωί πρωί για να το ξεστρώσω 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιαν 2006, 06:25:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδώ στο Ίλιον το αυτοκινητό μου είναι κάτασπρο... ......οι δρόμοι όμως καθαροί...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xrisa-xs (ΧΡΥΣΑ) Moderator

 206xs 1.4 (2002) & 207 GT 1.6 (2009)
Ένταξη: 25 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 1316 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιαν 2006, 10:33:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βridgestone blizak LM18
ΤΟ! ΧΙΟΝΟΛΑΣΤΙΧΟ!!!!!
ούτε αλυσίδες, ούτε κουκούλες ούτε τίποτα!
βέβαια να μου πείς αν δεν γλυστράει και λίγο που είναι η πλάκα!
έ δεν πειράζει, safety first, και για μένα και για τους γύρω μου!
Addition by MEMsound: Bridgestone BLIZAK LM-18
Watch out!!! Red demoness on the loose!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
xrisa-xs (ΧΡΥΣΑ) Moderator

 206xs 1.4 (2002) & 207 GT 1.6 (2009)
Ένταξη: 25 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 1316 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιαν 2006, 17:43:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | To autoshock τι είναι;;; |
τα autoshock είναι ειδικές κουκούλες από αμίαντο, με τις οποίες ντύνεις τις ρόδες του αυτοκινήτου, αντί για αλυσίδες, και δεν γλυστράνε στο χιόνι.
πολύ καλές για μπροστοκίνητα, δεν ενδύκνεινται για πισωκούνες.
Watch out!!! Red demoness on the loose!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιαν 2006, 00:00:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Moλις γυρισα απο κει καπου...
Ηταν σουπερ!!!!
Μανθο σε ειδα καθως κατεβαινες τον δρομο του μαγαζιου σου!
Ετρωγα σουβλακια εκει κοντα 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιαν 2006, 01:09:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγώ μόλις γύρισα από βόλτα στα χιόνια... Πολύ γέλιο! Δώστε μου ένα χιονολάστιχοοοοοο 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|