PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 14:09:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Λοιπόν σήμερα το πρωί σε ερώτηση εξουσιοδοτημένου που πήγα για να κανονίσω τα του σέρβις εγγύησης, ρώτησα τον μηχανικό περί λαδιών λέγοντας του να βάλω τα γνωστά σε όλους μας Motul. Η απάντηση είναι ότι δεν τα ξέρει αλλά ξέρει ότι τα καίει και ότι η Peugeot συνιστά για Ελλάδα 15/50.
Η αλήθεια είναι ότι αν και στο βάθος του μυαλού μου ξέρω ότι είναι ψιλοπ@@@ριές, δεν παύουν να με μπλοκάρουν και να με ανησυχούν κάτι τέτοιες ιστορίες. Όχι τίποτα άλλο αλλά μετά άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.
Κάποιος από το club είχε αναφέρει για μείωση στη στάθμη των λαδιών όταν έβαλε Motul, νομίζω ότι ήσουν εσύ Svstouk(Wink τι έγινε τελικά. Παρατήρησε κάτι αφού συμπλήρωσε το «χαμένο» λάδι...
Όλοι εσείς που τα έχετε χρησιμοποιήσει παρατηρήσατε κάτι παράξενο; Αναφέρωμαι στους 1400άριδες, φυσικά οι γνώμες όλων είναι καλοδαιχούμενες, αν και όπως ξαναείπα ξέρω τις απαντήσεις...

Α για βαλβολίνες τίποτα προτάσεις;
Αν είναι να τα αλλάξω να τα βάλω πακέτο!
Και για σημείο αγοράς έχετε καμιά πρόταση, κάτι είχες πεί εσύ Svstouk, για δώσε πληροφορίες αν και πέφτει μακριά, κανένας κοντά σε Αμπελόκηπους έως Μελίσσια έχει κάτι;


[/list]


Μου δίνεις την ευκαρία να πω όσα σκόπευα από μόνος μου προς ενημέρωση των απανταχού 206κλαμπάκιδων!! Shocked

Όντως στην αρχή παρατήρησα μια μικρή -ελάχιστη- πτώση της στάθμης, η οποία αυτή τη στιγμή, που το λάδι έχει κάνει 2.000 χλμ σε μεικτές συνθήκες, έχει σταθεροποιηθεί και δεν λέει να κατέβει! Πρέπει να ήταν, όπως είπε και ο Μίλτος, μέχρι να "συνηθίσει" ο κινητήρας το πιο λεπτόρευστο λάδι και να λιπανθούν όλα τα σημεία του. Από εκεί και πέρα δεν καταλαβαίνει τίποτα, σοβαρά! Cool

Και μένα στην αρχή μου λέγανε π@π@ριές σχετικά με το ότι το 10/40 είναι λεπτόρευστο και δεν κάνει για την Ελλάδα και ένα σωρό τέτοιες μ...ιες. Ένα θα σου πω. Το πόσο καλύτερα πάει ο κινητήρας με αυτό το λάδι είναι απίστευτο. Πρέπει να το δοκιμάσεις για να καταλάβεις (και ψιτ, πού είσαι, περιμένω, -ουμε review! )

Τώρα για βαλβολίνες, κοίτα μην κάνεις το λάθος που έκανα εγώ και πήρα τις ΗΜΙ-συνθετικές της Motul, όχι γιατί δεν είναι καλές -κάθε άλλο-, αλλά γιατί για άλλες πήγαινα και άλλες πήρα. Εγώ πήρα τις MOTYLGEAR 75W/90, όπως ακριβώς το γράφω, ενώ οι συνθετικές είναι οι GEAR 300. Ενδέχεται να μην έχουν τις συνθετικές στον κατάλογο και να σου λένε ότι δεν υπάρχουν κτλ κτλ. Νομίζω ότι ο Vini ξέρει πού υπάρχουν οι συνθετικές.

Ο τύπος που τα παίρνω τα λάδια και τις βαλβολίνες βρίσκεται στο Αιγάλεω. Ενώ κινείσαι επί της Θηβών με κατεύθυνση τον Πειραιά, μεταξύ Καβάλας και Ι.Οδού, στα 200 μέτρα από την Ι. Οδό στο δεξί σου χέρι υπάρχει αυτός ο τύπος (δεν έχω ακριβή διεύθυνση, sorry). Του έχω μιλήσει για το club και το 2λιτρο το Motul μας το αφήνει 19 ευρώ!

Αν θέλεις κάτι άλλο, πάρε με στο γραφείο μου στη Χονολουλού! Shocked Shocked
Mr. Green Mr. Green Mr. Green




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.4(8V) ΧΤ(2001)

Ένταξη: 31 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 290
Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 14:23:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[/list][/quote]



Και μένα στην αρχή μου λέγανε π@π@ριές σχετικά με το ότι το 10/40 είναι λεπτόρευστο και δεν κάνει για την Ελλάδα και ένα σωρό τέτοιες μ...ιες. Ένα θα σου πω. Το πόσο καλύτερα πάει ο κινητήρας με αυτό το λάδι είναι απίστευτο. Πρέπει να το δοκιμάσεις για να καταλάβεις

Σωστόςςςςςς. Και εγώ μετά τα ''μαμίσια'' λάδια έβαλα 10/40 και το αυτοκίνητο πάει πολύ καλύτερα. Χρησιμοποιώ τα ELF Competiiton ST 10/40.
Γνωρίζει κανείς τίποτα για αυτά τα λάδια; Αυτά έβαζα και στο 106 που είχα και ήμουνα ευχαριστημένος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 19:23:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Αν θέλεις κάτι άλλο, πάρε με στο γραφείο μου στη Χονολουλού! Shocked Shocked
Mr. Green Mr. Green Mr. Green


Άσε είμαι δίπλα, βολεύει καλύτερα να περάσω από εκεί να τα πούμε! Cool Cool



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 03:19:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καθ' ότι τελευταία απέκτησα ειδικότητα και στα λιπαντικά, ας ξεκαθαρίσουμε δύο πράγματα:

1) Η Peugeot προτείνει παντού 0W40, 5W40, 10W40, 0W30 και μόνο στην Ελλάδα, Ισπανία και Πορτογαλία προτείνει, επιπροσθέτως και το 15W50. Αυτό το κάνει γιατί στις χώρες αυτές υπάρχει αρκετά ζεστό καλοκαίρι και το 15W50 ενδείκνυται, χωρίς φυσικά να αντεδεικνύει και τα άλλα προτεινόμενα ιξώδη. Καταληκτικά, το 15W50 ενδείκνυται ΜΟΝΟ για το καλοκαίρι, ενώ τα υπόλοιπα για όλο τον χρόνο. Μόνο το 0W30 θα συμπλήρωνα ότι είναι καλό να το αποφεύγουμε τους καλοκαιρινούς μήνες με τις μεγάλες ζέστες.
2) Το 15W50 είναι πιο παχύρευστο από το 10W40. Θεωρητικά προστατεύει καλύτερα τον κινητήρα στις υψηλές θερμοκρασίες, αλλά από την στιγμή που το 10W40 βγαίνει το λιγότερο σε ημισυνθετικό, αυτό αντισταθμίζει την προστασία του παχύρευστου λαδιού. Το δε 5W40 βγαίνει μόνο σε 100% συνθετικό. Επίσης, το 15W50 αυξάνει με τα χρόνια τις ανοχές του κινητήρα και αυτό φέρνει σαν αποτέλεσμα να μην μπορέσουμε ποτέ να βάλουμε ψιλότερο λάδι στο μοτέρ μας. Τα συνθετικά παχύρευστα λάδια 10W50, 15W50, 10W60 κλπ, προορίζονται για αποκλειστικά αγωνιστική χρήση και μάλιστα για μοτέρ που το πιθανότερο θα είναι να περάσουν από γενική επισκευή πριν τον επόμενο αγώνα. Έτσι, μπορεί να κλέβουν λίγη ιπποδύναμη αλλά από την άλλη διασφαλίζουν ότι το αγωνιστικό μοτέρ θα βγάλει τον αγώνα. Δηλαδή, δεν βλάπτουν τον κινητήρα μας αλλά μας παρέχουν προστασία που την βρίσκουμε και σε λεπτότερα συνθετικά λάδια (ακόμη και σε αγώνες μικρής-μεσαίας διάρκειας) και μας κλέβουν και ολίγη από την ευστροφία του μοτέρ.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 20:16:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σήμερα το μεσημέρι ανηφόριζα στην Κατεχάκη προκειμένου να βρω ένα μαγαζί με λιπαντικά το οποίο έχει αναφερθεί στο forum παλαιότερα, για αγορά λαδιού και βαλβολίνης "εγκεκριμένων από το club" Wink (Svstouk το Αιγάλεω μου έπεφτε λίγο μακριά, sorry!), μιά και είμαι στην αναμονή για το πρώτο επίσημο service (ναι αυτό της εγγύησης, που θα μου φτιάξει το μισώ αμάξι!!!)
Το αποτέλεσμα είναι ότι το εν' λόγο κατάστημα δεν μπόρεσα να το εντοπίσω (Vini τι φταίει;) αλλά βρήκα άλλο στο απέναντι πεζοδρόμιο Shocked
Το αποτέλεσμα είναι ότι βρίσκονται στην κατοχή μου 4 λίτρα Motul Chrono 300V 10W/40 & 2 λίτρα Motul Gear 300 74W/90!!!!
Το συνολικό κόστος μόλις 60 ευρώα. Και λέω μόλις γιατί ετοιμαζόμουν για περισσότερα.
Το κακό είναι ότι λόγο περασμένης ώρας (αλήθεια πως και το πέτυχα ανοιχτό δεν ξέρω) και πολλών υποχρεώσεων δεν πρόλαβα κάν να μιλήσω για το club αλλά ούτε και να πάρω αναλυτικές τιμές.
Πάντως ο τύπος από λάδια έχει τα ΠΑΝΤΑ.
Και σου φτιάχνει και σπρέι με το χρώμα του αυτοκινήτου απ' όσο είδα, και έχει και βελτιωτικά καυσίμων.
Ελπίζω την επόμενη φορά να έχω λίγο χρόνο.
BTW κάπου στο club το GEAR 300 είχε αναφερθεί σαν API GL4 και αυτό που πήρα γράφει API GL5. Είναι το ίδιο; Μάλλον για νέα αναγνώριση σε παλαιό προϊόν μου κάνει, έχει κανείς καμιά ιδέα;
Επίσης το παλικάρι πήγαινε να μου δώσει κάτι μη μολυβδούχες βαλβολίνες (ή κάπως έτσι) όταν του είπα στην αρχή για καθαρά συνθετική Motul αλλά μετά θυμήθηκα το GEAR 300 και πήρα αυτές. Ξέρει κανείς τι είναι αυτές;



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2002, 01:24:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η GL5 είναι η τελευταία προδιαγραφή για βαλβολίνες και είναι καλό να αγοράζουμε βαλβολίνη με αυτήν την προδιαγραφή.

Ξέρω ότι οι μη μολυβδούχες βαλβολίνες είναι οικολογικότερες, και υποτίθεται ότι στις αγορές της ΕΕ είναι υπό απαγόρευση η κυκλοφορία τους. Αν σημαίνει και τίποτα άλλο δεν ξέρω.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 07:58:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συμπερασμάτων συνέχεια για τα MOTUL 300V CHRONO 10W/40........

Μετά από 2500 χλμ με αυτά τα λάδια μπορώ να σας γράψω κάποιες επιπρόσθετες παραστηρήσεις μου.

α) Το λιπαντικό ΔΕΝ καίγεται, τουλάχιστον στα μέχρι τώρα χλμ και με τον μέτριο προς γρήγορο τρόπο οδήγησής μου στην πόλη.

β) Το χρώμα του έχει παραμείνει αναλλοίωτο! Shocked Βγάζω το δείκτη του λαδιού και παρατηρώ ότι έχει το ίδιο χρώμα το λάδι λες και το έβαλα εκείνη τη στιγμή. Αυτό είναι καλό; Γιατί ξέρω ότι μία από τις ιδιότητες του λαδιού είναι να καθαρίζει τον κινητήρα. Υποννοώ εδώ ότι το να σκουρήνει το χρώμα του είναι ένδειξη ότι καθαρίζει τον κινητήρα, αλλά αυτό ακριβώς αμφισβητώ. Μήπως το ότι σκουραίνει το λάδι σημαίνει ότι έχει αρχίσει να τα φτύνει; Question Question Ποιος θα μας πει τι παίζει με το χρώμα του λαδιού; Question

γ) Η ευστροφία του κινητήρα είναι ίδια και απαράλλαχτη όπως τη μέρα που τα πρωτοέβαλα.

Αναμένω σχόλια και πληροφορίες. Cool




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2002, 14:33:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι παρατηρησεις σου ειναι μαλλον ιδιες με ολους τους χρηστες Motul...
Το οτι δεν αλλαζει χρωμα υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα οτι προερχεται απο το γεγονος οτι το λαδι καιγεται πανω στο μεταλλο και γινεται μαυρο αλλα το Motul δεν καιγεται, αρα δεν εχει "μαυρα" μερη ωστε να αλλαξουν το χρωμα του συνολικου ογκου του λαδιου...

Οσο για το οτι δεν καιγεται εμενα μου βαλε ο Αλβανος στο βενζιναδικο λιγο πανω απο το Max και μετα απο 10.000 χλμ ηταν ακομα στο ιδιο σημειο: Λιγο πανω απο το Max! Αυτα ειναι!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Οκτ 2002, 01:05:02    Θέμα δημοσίευσης: Περί λιπαντικών και μύθων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξεκαθαρίσματος συνέχεια (περί λιπαντικών και μύθων).

Το λάδι με το που θα δουλέψει, σκουραίνει και σιγά-σιγά μαυρίζει. Εάν γίνει κατάμαυρο σημαίνει ότι δεν έχει τίποτα άλλο να προσφέρει στον κινητήρα και πρέπει να βγει επειγόντως. Λάδι που ΔΕΝ ΣΚΟΥΡΑΙΝΕΙ, ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ! Το λάδι δεν μαυρίζει από τις υψηλές θερμοκρασίες, αλλά από τα κατάλοιπα των καύσεων και τις αναθυμιάσεις, ούτε καίγεται με την έννοια που γνωρίζουν όλοι, "δεν καίγεται πάνω στο μέταλλο". Τα όρια καύσεως των λαδιών είναι τόσο ψηλά που δεν καίγονται από τις θερμοκρασίες των μετάλλων.

Τα λάδια καίγονται ΜΟΝΟ μέσα στους ΘΑΛΑΜΟΥΣ ΚΑΥΣΗΣ, και για να γίνει αυτό θα πρέπει να συμβεί μία από τις παρακάτω δύο περιπτώσεις:
1) Οι ανοχές του κινητήρα να είναι μεγάλες για την πυκνότητα του λαδιού. Είναι η συνηθέστερη των περιπτώσεων και σε ορισμένες περπτωσεις αιτία παρεξήγησης των λεπτόρευστων καλών συνθετικών λαδιών. Οι περιπτώσεις αυτές είναι, είτε ο κινητήρας πάλιωσε και απέκτησε ανοχές τέτοιες που δεν μπορεί να δουλέψει λεπτόρευστο λάδι, είτε επειδή είχαμε στο μοτέρ χοντρύτερο λάδι και βάλαμε λεπτόρευστο, καίγεται λίγο λάδι επειδή το μοτέρ (τα ελατήρια των πιστονιών) χρειάζεται κάποιο χρόνο για να προσαρμοστεί και να επαναπροσδιορίσει τις ανοχές του (όσο παλιώνει το μοτέρ, τόσο πιο δύσκολα το κάνει αυτό). Συνήθως στην δεύτερη αλλαγή, σταματάει να καίγεται λάδι.
2) Το λάδι να ξεπεράσει τα όρια αντοχής του και να γίνει τόσο λεπτόρευστο που περνάει στους θαλάμους καύσης. Είναι σπανιότερη περίπτωση και συμβαίνει είτε επειδή το λάδι έμεινε πολύ πάνω από 6 μήνες με αποτέλεσμα να χάσει τις ιδιότητές του, είτε λόγω αυξημένης παρουσίας υγρασίας στο περιβάλλον ή στην βενζίνη που χρησιμοποιούμε, είτε επειδή απλώς έχει ακατάλληλες προδιαγραφές για τον κινητήρα που χρησιμοποιείται και έτσι ξεπερνάει τα όριά του κατά την απαιτητικότερη λειτουργία του κινητήρα αυτού. Η Peugeot για παράδειγμα μας αποτρέπει από το να χρησιμοποιούμε απλό ορυκτέλαιο στους κινητήρες μας.

Για τον 2ο λόγο, τα πιο λεπτόρευστα λάδια απαιτείται να έχουν υψηλή ποιότητα για να αντέχουν και να μην σπάνε οι λιπαντικοί τους δεσμοί στις υψηλές θερμοκρασίες και γι αυτό δεν βρίσκεις 10W40 σε ορυκτέλαιο ενώ 15W50, 20W50 ή και 15W40 (μόνο σε υπερενισχυμένο) βρίσκεις.

Τα λάδια είναι χρωματισμένα από το εργοστάσιο για λόγους μάρκετινγκ και όχι μόνο. Τα βάφουν και για να κρύβουν στο χρώμα τους τα κατάλοιπα που μαζεύουν και που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να είναι ακόμη και κάποιο ρίνισμα σιδήρου! Είναι καί αυτό μέρος του μάρκετινγκ! Τα καλύτερα των λιπαντικών δεν φοβούνται κάτι τέτοιο και γι αυτό το χρώμα τους είναι το χρώμα του νερού, το φυσικό τους χρώμα, όπως βγαίνουν από τα χημικά εργαστήρια των διυλιστηρίων. Διάφανο και διαυγές! Φυσικά μετά τα πρώτα 500χλμ αρχίζει και σκουραίνει (από μέσα προς τα έξω - εξηγώ παρακάτω). Ένα άλλο χαρακτηριστικό που έχει το καλό λάδι, είναι ότι τα κατάλοιπα τα κρατάει μέσα του και τα περιβάλλει με λιπαντικό. Αυτό είναι οφθαλμοφανές στα διάφανα λάδια ενώ στα χρωματισμένα (η συντριπτική πλειοψηφία - σχεδόν όλα - των λιπαντικών) είναι δυσδιάκριτο το φαινόμενο. Οπότε να ξέρετε ότι εάν δείτε ένα λάδι διάφανο, σίγουρα πρόκειται για λάδι κορυφαίας ποιότητας. Επί τη ευκαιρία: Το Motul 300V τί χρώμα έχει;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Σαβ 26 Οκτ 2002, 01:15:44, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Οκτ 2002, 01:15:19    Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί λιπαντικών και μύθων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Ξεκαθαρίσματος συνέχεια (περί λιπαντικών και μύθων).

Το λάδι με το που θα δουλέψει, σκουραίνει και σιγά-σιγά μαυρίζει. Εάν γίνει κατάμαυρο σημαίνει ότι δεν έχει τίποτα άλλο να προσφέρει στον κινητήρα και πρέπει να βγει επειγόντως. Λάδι που ΔΕΝ ΣΚΟΥΡΑΙΝΕΙ, ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ! Το λάδι δεν μαυρίζει από τις υψηλές θερμοκρασίες, αλλά από τα κατάλοιπα των καύσεων και τις αναθυμιάσεις, ούτε καίγεται με την έννοια που γνωρίζουν όλοι, "δεν καίγεται πάνω στο μέταλλο". Τα όρια καύσεως των λαδιών είναι τόσο ψηλά που δεν καίγονται από τις θερμοκρασίες των μετάλλων.

Τα λάδια καίγονται ΜΟΝΟ μέσα στους ΘΑΛΑΜΟΥΣ ΚΑΥΣΗΣ, και για να γίνει αυτό θα πρέπει να συμβεί μία από τις παρακάτω δύο περιπτώσεις:
1) Οι ανοχές του κινητήρα να είναι μεγάλες για την πυκνότητα του λαδιού. Είναι η συνηθέστερη των περιπτώσεων και σε ορισμένες περπτωσεις αιτία παρεξήγησης των λεπτόρευστων καλών συνθετικών λαδιών. Οι περιπτώσεις αυτές είναι, είτε ο κινητήρας πάλιωσε και απέκτησε ανοχές τέτοιες που δεν μπορεί να δουλέψει λεπτόρευστο λάδι, είτε επειδή είχαμε στο μοτέρ χοντρύτερο λάδι και βάλαμε λεπτόρευστο, καίγεται λίγο λάδι επειδή το μοτέρ (τα ελατήρια των πιστονιών) χρειάζεται κάποιο χρόνο για να προσαρμοστεί και να επαναπροσδιορίσει τις ανοχές του (όσο παλιώνει το μοτέρ, τόσο πιο δύσκολα το κάνει αυτό). Συνήθως στην δεύτερη αλλαγή, σταματάει να καίγεται λάδι.
2) Το λάδι να ξεπεράσει τα όρια αντοχής του και να γίνει τόσο λεπτόρευστο που περνάει στους θαλάμους καύσης. Είναι σπανιότερη περίπτωση και συμβαίνει είτε επειδή το λάδι έμεινε πολύ πάνω από 6 μήνες με αποτέλεσμα να χάσει τις ιδιότητές του, είτε λόγω αυξημένης παρουσίας υγρασίας στο περιβάλλον ή στην βενζίνη που χρησιμοποιούμε, είτε επειδή απλώς έχει ακατάλληλες προδιαγραφές για τον κινητήρα που χρησιμοποιείται και έτσι ξεπερνάει τα όριά του κατά την απαιτητικότερη λειτουργία του κινητήρα αυτού. Η Peugeot για παράδειγμα μας αποτρέπει από το να χρησιμοποιούμε απλό ορυκτέλαιο στους κινητήρες μας.

Για τον 2ο λόγο, τα πιο λεπτόρευστα λάδια απαιτείται να έχουν υψηλή ποιότητα για να αντέχουν και να μην σπάνε οι λιπαντικοί τους δεσμοί στις υψηλές θερμοκρασίες και γι αυτό δεν βρίσκεις 10W40 σε ορυκτέλαιο ενώ 15W50, 20W50 ή και 15W40 (μόνο σε υπερενισχυμένο) βρίσκεις.

Τα λάδια είναι χρωματισμένα από το εργοστάσιο για λόγους μάρκετινγκ και όχι μόνο. Τα βάφουν και για να κρύβουν στο χρώμα τους τα κατάλοιπα που μαζεύουν και που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να είναι ακόμη και κάποιο ρίνισμα σιδήρου! Είναι καί αυτό μέρος του μάρκετινγκ! Τα καλύτερα των λιπαντικών δεν φοβούνται κάτι τέτοιο και γι αυτό το χρώμα τους είναι το χρώμα του νερού. Διάφανο και διαυγές! Φυσικά από τα πρώτα 500χλμ σκουραίνει. Ένα άλλο χαρακτηριστικό που έχει το καλό λάδι, είναι ότι τα κατάλοιπα τα κρατάει μέσα του και τα περιβάλλει με λιπαντικό. Αυτό είναι οφθαλμοφανές στα διάφανα λάδια ενώ στα χρωματισμένα (η συντριπτική πλειοψηφία - σχεδόν όλα - των λιπαντικών) είναι δυσδιάκριτο το φαινόμενο. Οπότε να ξέρετε ότι εάν δείτε ένα λάδι διάφανο, σίγουρα πρόκειται για λάδι κορυφαίας ποιότητας. Επί τη ευκαιρία: Το Motul 300V τί χρώμα έχει;


Συμφωνώ και εγώ με τον φίλο Μίλτο, ότι το λάδι πρέπει να σκουραίνει, είναι το φυσιολογικό του. Και συνειρμικά για να μην σκουραίνει, κάτι πρέπει να παίζει. Αλλά και πάλι για να το βγάζεις από το κάρτερ τότε που πάει; Πάντως είναι σωστή η παραπάνω δήλωση.

Υ.Γ. Χρόνια πολλά σε όλους τους Δημήτρηδες και Δήμητρες. :D



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Οκτ 2002, 02:09:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To motul εχει χρωμα μελι προς το πορτοκαλι με μια ιδεα προς το κοκκινο Smile




PS Χρονια πολλα Dimip (που θα μεινουμε παρεα εντος των τοιχων αλλα και του forum απ'οτι φαινεται) και χρονια πολλα και στους υπολοιπους Δημητρηδες..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Οκτ 2002, 08:12:10    Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί λιπαντικών και μύθων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Το λάδι με το που θα δουλέψει, σκουραίνει και σιγά-σιγά μαυρίζει. Εάν γίνει κατάμαυρο σημαίνει ότι δεν έχει τίποτα άλλο να προσφέρει στον κινητήρα και πρέπει να βγει επειγόντως. Λάδι που ΔΕΝ ΣΚΟΥΡΑΙΝΕΙ, ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ! Το λάδι δεν μαυρίζει από τις υψηλές θερμοκρασίες, αλλά από τα κατάλοιπα των καύσεων και τις αναθυμιάσεις, ούτε καίγεται με την έννοια που γνωρίζουν όλοι, "δεν καίγεται πάνω στο μέταλλο". Τα όρια καύσεως των λαδιών είναι τόσο ψηλά που δεν καίγονται από τις θερμοκρασίες των μετάλλων.


Να προσθέσω Μίλτο με κάθε επιφύλαξη για την σοβαρότητα του λόγου Wink ότι είναι λογικό σε μέτρηση με την ράβδο να βλέπεις το λάδι καθαρό μια και το λάδι στο κινητήρα είναι καθισμένο και μαζί με αυτό και όλα τα κατάλοιπα, ράβδος παίρνει λάδι από πάνω-πάνω άρα όχι από τα κατάλοιπα. Ο μόνος σίγουρος τρόπος για να δεις το χρώμα του λαδιού είναι βγάζοντάς το από το κάρτερ, ή κάνοντας έλεγχο με την ράβδο με ζεστό κινητήρα, δεν είναι αξιόπιστο για την ποσότητα βέβαια!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Οκτ 2002, 18:16:43    Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί λιπαντικών και μύθων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Ξεκαθαρίσματος συνέχεια (περί λιπαντικών και μύθων).

Το λάδι με το που θα δουλέψει, σκουραίνει και σιγά-σιγά μαυρίζει. Εάν γίνει κατάμαυρο σημαίνει ότι δεν έχει τίποτα άλλο να προσφέρει στον κινητήρα και πρέπει να βγει επειγόντως. Λάδι που ΔΕΝ ΣΚΟΥΡΑΙΝΕΙ, ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ! Το λάδι δεν μαυρίζει από τις υψηλές θερμοκρασίες, αλλά από τα κατάλοιπα των καύσεων και τις αναθυμιάσεις, ούτε καίγεται με την έννοια που γνωρίζουν όλοι, "δεν καίγεται πάνω στο μέταλλο". Τα όρια καύσεως των λαδιών είναι τόσο ψηλά που δεν καίγονται από τις θερμοκρασίες των μετάλλων.

Τα λάδια καίγονται ΜΟΝΟ μέσα στους ΘΑΛΑΜΟΥΣ ΚΑΥΣΗΣ, και για να γίνει αυτό θα πρέπει να συμβεί μία από τις παρακάτω δύο περιπτώσεις:
1) Οι ανοχές του κινητήρα να είναι μεγάλες για την πυκνότητα του λαδιού. Είναι η συνηθέστερη των περιπτώσεων και σε ορισμένες περπτωσεις αιτία παρεξήγησης των λεπτόρευστων καλών συνθετικών λαδιών. Οι περιπτώσεις αυτές είναι, είτε ο κινητήρας πάλιωσε και απέκτησε ανοχές τέτοιες που δεν μπορεί να δουλέψει λεπτόρευστο λάδι, είτε επειδή είχαμε στο μοτέρ χοντρύτερο λάδι και βάλαμε λεπτόρευστο, καίγεται λίγο λάδι επειδή το μοτέρ (τα ελατήρια των πιστονιών) χρειάζεται κάποιο χρόνο για να προσαρμοστεί και να επαναπροσδιορίσει τις ανοχές του (όσο παλιώνει το μοτέρ, τόσο πιο δύσκολα το κάνει αυτό). Συνήθως στην δεύτερη αλλαγή, σταματάει να καίγεται λάδι.
2) Το λάδι να ξεπεράσει τα όρια αντοχής του και να γίνει τόσο λεπτόρευστο που περνάει στους θαλάμους καύσης. Είναι σπανιότερη περίπτωση και συμβαίνει είτε επειδή το λάδι έμεινε πολύ πάνω από 6 μήνες με αποτέλεσμα να χάσει τις ιδιότητές του, είτε λόγω αυξημένης παρουσίας υγρασίας στο περιβάλλον ή στην βενζίνη που χρησιμοποιούμε, είτε επειδή απλώς έχει ακατάλληλες προδιαγραφές για τον κινητήρα που χρησιμοποιείται και έτσι ξεπερνάει τα όριά του κατά την απαιτητικότερη λειτουργία του κινητήρα αυτού. Η Peugeot για παράδειγμα μας αποτρέπει από το να χρησιμοποιούμε απλό ορυκτέλαιο στους κινητήρες μας.

Για τον 2ο λόγο, τα πιο λεπτόρευστα λάδια απαιτείται να έχουν υψηλή ποιότητα για να αντέχουν και να μην σπάνε οι λιπαντικοί τους δεσμοί στις υψηλές θερμοκρασίες και γι αυτό δεν βρίσκεις 10W40 σε ορυκτέλαιο ενώ 15W50, 20W50 ή και 15W40 (μόνο σε υπερενισχυμένο) βρίσκεις.

Τα λάδια είναι χρωματισμένα από το εργοστάσιο για λόγους μάρκετινγκ και όχι μόνο. Τα βάφουν και για να κρύβουν στο χρώμα τους τα κατάλοιπα που μαζεύουν και που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να είναι ακόμη και κάποιο ρίνισμα σιδήρου! Είναι καί αυτό μέρος του μάρκετινγκ! Τα καλύτερα των λιπαντικών δεν φοβούνται κάτι τέτοιο και γι αυτό το χρώμα τους είναι το χρώμα του νερού, το φυσικό τους χρώμα, όπως βγαίνουν από τα χημικά εργαστήρια των διυλιστηρίων. Διάφανο και διαυγές! Φυσικά μετά τα πρώτα 500χλμ αρχίζει και σκουραίνει (από μέσα προς τα έξω - εξηγώ παρακάτω). Ένα άλλο χαρακτηριστικό που έχει το καλό λάδι, είναι ότι τα κατάλοιπα τα κρατάει μέσα του και τα περιβάλλει με λιπαντικό. Αυτό είναι οφθαλμοφανές στα διάφανα λάδια ενώ στα χρωματισμένα (η συντριπτική πλειοψηφία - σχεδόν όλα - των λιπαντικών) είναι δυσδιάκριτο το φαινόμενο. Οπότε να ξέρετε ότι εάν δείτε ένα λάδι διάφανο, σίγουρα πρόκειται για λάδι κορυφαίας ποιότητας. Επί τη ευκαιρία: Το Motul 300V τί χρώμα έχει;


Δηλαδή εμένα μετά από 2.000 χλμ που δεν έχει σκουρήνει, σημαίνει ότι δεν κάνει σωστή δουλειά; Question

Αν και τώρα που το σκέφτομαι, έχει όντως αλλάξει λίγο χρώμα από το νοιχτό πορτοκαλί προς το πιο σκούρο του. Confused




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Οκτ 2002, 18:52:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν για να τελειώνουμε με τα MOTUL...

Ο Μr ΚΡΑΣΟΥΛΗΣ είπε να μην ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ άμα δούμε ότι το λάδι μετά από πολλά χιλιόμετρα έχει ΣΟΚΟΛΑΤΙ (ΚΑΦΕ) χρώμα....

Επίσης ο άνθρωπος μας προετοίμασε να μην ΞΑΦΝΙΑΣΤΟΥΜΕ αν ανοιξουμε το καπάκι μετά από 40.000χλμ και τα δούμε όλα ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ....
Αν τα δει κανένας άσχετος Τεχνικός και αρχίσει τα δικά του μην δώσουμε σημασία...απλά δεν θα ξέρει από λάδια....

Το καφέ των MOTUL είναι ΥΓΕΙΑ για τον κινητήρα...

Αυτό είναι το δυνατό σημείο των MOTUL...αντοχή στο χρόνο...

ΤΑΔΕ ΕΦΗ....Mr. ΚΡΑΣΟΥΛΗΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2002, 02:30:07    Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί λιπαντικών και μύθων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Δηλαδή εμένα μετά από 2.000 χλμ που δεν έχει σκουρήνει, σημαίνει ότι δεν κάνει σωστή δουλειά; Question

Αν και τώρα που το σκέφτομαι, έχει όντως αλλάξει λίγο χρώμα από το νοιχτό πορτοκαλί προς το πιο σκούρο του. Confused


Τί να σου πω; Ούτε εσύ δεν είσαι σίγουρος. Πάντως, ένας λόγος που χρωματίζουν το λάδι είναι και αυτός, να μην καταλαβαίνεις εύκολα πότε και αν σκούρηνε το λάδι. Εδώ κυκλοφορούν Paraflue χρώματος καφέ ή και κεραμμυδί! Δηλαδή εάν μπούνε λάδια στο paraflue να δυσκολευτείς να το διακρίνεις (αν είσαι λίγο έμπειρος ή παρατηρητικός θα το καταλάβεις) ή αν έχει σκουριές λόγω διάβρωσης στο κύκλωμα ψύξης να μην το καταλάβεις με τίποτα!


Vini έγραψε:

Ο Μr ΚΡΑΣΟΥΛΗΣ είπε να μην ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ άμα δούμε ότι το λάδι μετά από πολλά χιλιόμετρα έχει ΣΟΚΟΛΑΤΙ (ΚΑΦΕ) χρώμα....

Επίσης ο άνθρωπος μας προετοίμασε να μην ΞΑΦΝΙΑΣΤΟΥΜΕ αν ανοιξουμε το καπάκι μετά από 40.000χλμ και τα δούμε όλα ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ....


Και αν πετύχουμε τίποτα μικρά κομματάκια ανάμεσα στην... σοκολάτα, να μην τρομάξουμε, ξηροί καρποί θα είναι!

Ο Κρασούλης προφανώς εννοεί αυτό που έχω ήδη πει, ότι το λάδι που δουλεύει τραβάει όλη τη βρώμα και τη μούργα και λιπαίνοντας καθαρίζει τον κινητήρα. Πάντως όταν το λάδι γίνει... σοκολάτα, σημαίνει πώς όσο δούλεψε δούλεψε, και πάει για άμεση αντικατάσταση.
Και δεν χρειάζεται να μυθοποιούμε το Motul 300V, δεν κάνει μαγείες, ούτε ξαναανακαλύφθηκαν τα λιπαντικά, απλά κάνει σωστή και άριστη δουλειά (απ'ότι λέτε).
Και μην δοκιμάσει να τα αφήσει κανείς στο μοτέρ του για 40000 χιλιόμετρα...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2002, 08:23:49    Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί λιπαντικών και μύθων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Vini έγραψε:

Ο Μr ΚΡΑΣΟΥΛΗΣ είπε να μην ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ άμα δούμε ότι το λάδι μετά από πολλά χιλιόμετρα έχει ΣΟΚΟΛΑΤΙ (ΚΑΦΕ) χρώμα....

Επίσης ο άνθρωπος μας προετοίμασε να μην ΞΑΦΝΙΑΣΤΟΥΜΕ αν ανοιξουμε το καπάκι μετά από 40.000χλμ και τα δούμε όλα ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ....


Και αν πετύχουμε τίποτα μικρά κομματάκια ανάμεσα στην... σοκολάτα, να μην τρομάξουμε, ξηροί καρποί θα είναι!

Ο Κρασούλης προφανώς εννοεί αυτό που έχω ήδη πει, ότι το λάδι που δουλεύει τραβάει όλη τη βρώμα και τη μούργα και λιπαίνοντας καθαρίζει τον κινητήρα. Πάντως όταν το λάδι γίνει... σοκολάτα, σημαίνει πώς όσο δούλεψε δούλεψε, και πάει για άμεση αντικατάσταση.
Και δεν χρειάζεται να μυθοποιούμε το Motul 300V, δεν κάνει μαγείες, ούτε ξαναανακαλύφθηκαν τα λιπαντικά, απλά κάνει σωστή και άριστη δουλειά (απ'ότι λέτε).
Και μην δοκιμάσει να τα αφήσει κανείς στο μοτέρ του για 40000 χιλιόμετρα...


Μίλτο δεν ανέφερα ότι θα πρέπει να μείνουν μέσα 40.000χλμ....
Είπα μετά από 40.000χλμ....με κανονικές τακτικές αλλαγές....
Οσο για το καφέ χρώμα....ανέφερε ότι όλος ο κινητήρας κάτω από το καπάκι αποκτά ένα καφέ χρωματισμό....με την πάροδο του χρόνου, το οποίο μπορεί να είναι και αποκρουστικό για ορισμένους άσχετους.


Οσο για τον Κρασούλη....
1. Δεν είμαι πελάτης του. (τουλάχιστον ακόμη)
2. Είναι από του πλέον αξιόπιστους βελτιωτές PSA GROUP ότι και αν λέμε εμείς εδώ.
3. Προετοιμάζει και υποστηρίζει την πλειοψηφία των Ελληνικών Αγωνιστικών Peugeot και Citroen.
4. Ο άνθρωπος είπε ότι από το συνεργείο του ΔΕΝ βγαίνει αγωνιστικό χωρίς MOTUL....απαγορεύεται ρητά.... Δεν ήξερε τι λάδια βάζω, μετά έμαθε... Rolling eyes
5. Φυσικά ανέφερε ότι τα MOTUL είναι για τους λεφτάδες....και ότι και άλλα λάδια είναι καλά για το 206 π.χ. μας ανέφερε τα εμπορικά FORMULA RS της CASTROL...
6. Eίναι μέχρι στιγμή ο μοναδικός που λέει το απλό:
Σου βελτιώνω....και το δυναμόμετρο (οποιοδήποτε θέλεις) θα είναι η αξιοπιστία της βελτίωσης μου...Δυναμομέτρηση πριν και μετά. Εγγύηση σου δίνω για τα πάντα.
7. Οι τιμές του είναι οι πλέον λογικές με όλα αυτά που ακούω και βλέπω και διαβάζω κάθε μέρα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 11:34:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το Σάββατο έγινε αγορά λαδιών, βαλβολίνης.

Εχουμε και λέμε:

4 λίτρα Motul 300 V Chrono 10W40 τιμή 40 euro

2 λίτρα Motul HD 75W80 API GL-5 τιμή 15 euro

Βαλβολίνη ειδική για κιβώτια ταχυτήτων αυτοκινήτων PEUGEOT, CITROEN, HYUNDAI και ROVER.

Επίσης μπήκε φίλτρο λαδιού Purflux 1109.R6, το οποίο είναι χάρτινο, και όχι το παλιό κλασικό μεταλλικό κουτί.
Το φίλτρο λαδιού είναι ακριβώς το ίδιο με το 307.

Το μαγαζάκι είναι τον Πειραιά, Αλεπίδου 21-23, δίπλα στις ράγες του τραίνου.

Του μίλησα και για καλύτερες τιμές σε περίπτωση μεγάλης παραγγελίας, και μου είπε πως όλα συζητιούνται. Γενικά έδειξε πρόυθμος.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 19:26:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:
Το Σάββατο έγινε αγορά λαδιών, βαλβολίνης.

Εχουμε και λέμε:

4 λίτρα Motul 300 V Chrono 10W40 τιμή 40 euro

2 λίτρα Motul HD 75W80 API GL-5 τιμή 15 euro

Βαλβολίνη ειδική για κιβώτια ταχυτήτων αυτοκινήτων PEUGEOT, CITROEN, HYUNDAI και ROVER.

Επίσης μπήκε φίλτρο λαδιού Purflux 1109.R6, το οποίο είναι χάρτινο, και όχι το παλιό κλασικό μεταλλικό κουτί.
Το φίλτρο λαδιού είναι ακριβώς το ίδιο με το 307.

Το μαγαζάκι είναι τον Πειραιά, Αλεπίδου 21-23, δίπλα στις ράγες του τραίνου.

Του μίλησα και για καλύτερες τιμές σε περίπτωση μεγάλης παραγγελίας, και μου είπε πως όλα συζητιούνται. Γενικά έδειξε πρόυθμος.




2 ερωτησεις: η τιμη (40+15 Ε) ειναι χωρις εκπτωση; δηλ. η τιμη που εχει στο μαγαζι του;
το φιλτρο λαδιου στο προτεινε ο πωλητης σαν καλυτερο; η το ζητησες εσυ ;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2002, 19:45:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
2 ερωτησεις: η τιμη (40+15 Ε) ειναι χωρις εκπτωση; δηλ. η τιμη που εχει στο μαγαζι του;
το φιλτρο λαδιου στο προτεινε ο πωλητης σαν καλυτερο; η το ζητησες εσυ ;


Οι τιμές είναι αυτές που έχει στο μαγαζί. Οπότε σε περίπτωση μαζικής παραγγελίας μιλάμε για ακόμα καλύτερες τιμές.

Με το φίλτρο έγινε το εξής: Στο μαγαζί αυτό, όταν του ζήτησα φίλτρο λαδιού, μου έδωσε το παλιό κλασσικό μεταλλικό κουτί.

Το παίρνω εγώ ωραία και καλά, μη ξέροντας ότι δεν κάνει για το αυτοκίνητο, και πάω σε ένα συνεργείο στον Ταύρο, να μου βάλουν λάδια, βαλβολίνες, μπουζί, τακάκια. Ημουν μαζί με τον Αλέκο που είναι στο forum.

Οταν φτάνει ο μάστορας στο φίλτρο λαδιού, μου λέει πως αυτό που πήρα δεν κάνει, και μου δείχνει αυτό που έχει το αμάξι μου, το χάρτινο.

Τόμπολα.............

Για καλή μου τύχη, είχε ο Αλέκος στο αμάξι του ένα φίλτρο λαδιού, που είχε αγοράσει από τη μαμά, για το 307.

Το φέρνει, και είναι ακριβώς το ίδιο !!!!!!!!

Το φίλτρο λοιπόν είναι αυτό που βάζει η μαμά.

Απ' ότι φαίνεται έχει γίνει κάτι ανάλογο με το φίλτρο καυσίμου, που συζητιέται σε άλλο topic. Κάποια στιγμή αποφάσισε η mother να αλλάξει το φίλτρο λαδιού, ποιός ξέρει γιατί.

Το άλλο φίλτρο που δεν μου έκανε, το επέστρεψα στο μαγαζάκι, και ο τύπος μου έδωσε πίσω τα λεφτά.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 07:54:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:

Επίσης μπήκε φίλτρο λαδιού Purflux 1109.R6, το οποίο είναι χάρτινο, και όχι το παλιό κλασικό μεταλλικό κουτί.


Αυτό με το χάρτινο φίλτρο λαδιού δεν το πολυκατάλαβα. Που ακριβώς μπαίνει? Αντέχει στις θερμοκρασίες?


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 10 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3183s (PHP: 38% - SQL: 62%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on