PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 και στροφές κινητήρα
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιαν 2006, 18:30:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα 306 1.4 φοραγαν 14/60 και 16/65.
Στα πενταπορτα εχω την εντυπωση πως ακουμπαει στους πισω θολους το 185/55/14 με μαμα αναρτηση.
Το μοτερ ειναι μονοδρομος.
Εχω την εντυπωση πως το εχουμε ξανασυζητησει και μαλιστα προσφατα.
Νομιζω οτι επαναλαμβανομαστε.
Το site εχει και μηχανη αναζητησης, ας την χρησιμοποιουμε που και που.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 10:09:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι τα λάστιχα που φόραγε ήτανε 165/70/13 έκανα λάθος οταν το έγραφα.
Επίσης νομίζω οτι κυκλοφορούσανε και κάποια με 14άρες ζάντες αλουμινίου χωρίς να γνωρίζω ακριβώς τις διαστάσεις τους. Και το θέμα με την τελική ταχύτητα δεν έχει να κάνει μόνο με το βήμα, έχει να κάνει και με την αυξημένη πρόσφυση (τριβή) λόγω μεγαλύτερης επιφάνειας ελαστικού. Τα 195/50/15 που φόραγα με μαμά αμορτισέρ βρίσκανε (όποτε τους δινότανε η ευκαιρία) στους πίσω θόλους...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
........pug306 (panos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 23 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 10:47:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΤΟ δικο μου ειχε 13αρες και ειναι του 94 και ενοσ φιλου μου που ειναι του 2000 ειχε 14αρες
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
adypier (Andreas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 1.4 8V XS 1994

Ένταξη: 14 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 13:24:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν όντως φόραγε 165/70-13, τότε μπορείς να πας σε:
175/60-14 και 185/55-14 που έχουν πολύ μικρή διαφορά (1cm) στην περίμετρο.
Σε 195 δεν υπάρχει τίποτα, αφού το /45-15 είναι μκρό (2cm) και το /50-15 είναι μεγάλο (4,5cm).
Ο πρόεδρος σου προτείνει το 185/55-14 που είναι η δημοφιλέστερη επιλογή
(τουλάχιστον για 106 και 205) και είναι και μουράτα.
Εγώ προτιμώ τα 175/60-14 που είναι πιο προοδευτικά,
κάνουν λιγότερη φασαρία, είναι πιο οικονομικά και πιο εύκολα στην οδήγηση.
Γι' αυτό και θα βγάλω τώρα τα 185 να ξαναβάλω τα 175.
Είναι όμως γεγονός ότι χαμηλώνουν (έστω και λίγο) το όριο.

ΟΜΩΣ, αν δεν φόραγε 165/70-13 τότε πας για άλλα νούμερα, πιο σπάνια και πιο ακριβά.
Ομολογώ ότι στο internet έχω δει συνδυασμούς 195/50-15 για 306
δεν ξέρω όμως μήπως ήταν για πιο πολλά κυβικά και διαφορετικές αναρτήσεις.
Και πράγματι είχε κυκλοφορήσει και μαμά με 14άρες,
αλλά δεν ξέρω τι λάστιχα τους φόραγαν.
Ας μας διαφωτίσει κάποιος έμπειρος με 306.
(undertaker?)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 15:23:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα 306 τα διλιτρα φοράνε 195/55/15 από μαμά. Τα 1.4 165/70/13 τα 94-96αρια, και όσα είχαν ζάντες αλουμινίου ήταν 14άρες με 175άρι πέλμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
inioxos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 08 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 10

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιαν 2006, 23:29:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απομονοθηκαμε στο θεμα των ελαστικων.φυσικα ξερω πως τα αλαξα,τι φορουσα πριν και πως αν βαλω παλι τα μαμα θα διορθωθη το προβλημα μου.αυτα ειναι λογικα και τα ξερω. το θεμα ειναι τι να κανω για να ανεβαζει λιγο ποιο γρηγορα χωρης να του χαλασω την εμφανηση που τωρα ειναι σαυρα και πανεμορφο κατα τα γουστα μου. Ειναι τοσο χαμηλο που εαν βαλω 14' ζαντες θα βρησκη απο κατω. Ηδη βρησκη σε πολλα σημεια και πηγαινω πολυ προσεκτικα. Καποια ΜΗΧΑΝΗΚΗ ΙΣΩΣ ΡΥΘΜΗΣΗ υπαρχη που να βοηθαη το προβλημα? Εαν δεν μπορει να το εξαλυψη τουλαχιστων να το μειοση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιαν 2006, 09:16:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νίτρο?

Διαφορετικά θα πρέπει να κάνεις προσπεράσεις μόνο σε κατηφόρες Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Ιαν 2006, 09:30:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά το εξαντλήσαμε το θέμα. Εφ' όσον το παιδί δεν θέλει να βάλει πιο σωστή διάσταση και εφ'όσον αυτά τα μοτέρ δεν παίρνουν πολλά σκαλίσματα (ουσιαστικά τουλάχιστον) η λύση που φαίνεται είναι μόνο μία.

Βρίσκεις ένα μοτέρ 1,6 8v και το πετάς πάνω και κάνεις δουλειά. Τα μοτέρ αυτά είναι αξιόπιστα και ιδιαίτερα φτηνά (εκτός αν θέλεις από ραλλύ που είναι ελάχιστα πιο ακριβά). Τα 1,6 8v από 306, 206 κλπ δεν νομίζω να ξεπερνάνε τα 500-600 ευρώ (+τα εργατικά) σε άριστη κατάσταση. Η πιο φτηνή λύση και η πιο καλή value/money. Από εκεί και ύστερα ότι άλλο συζητάμε περισσότερο μιάζει με φιλοσοφική συζήτηση παρά με ουσία.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0859s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on