Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2005, 19:54:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2005, 21:20:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomakos έγραψε: | Βρέθηκαν τα δύο μπροστινά ζαντολάστιχα που έψαχνα και το θηρίο είναι πλέον έτοιμο για την πίστα!!!!!  |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2005, 21:22:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κολαση θα γινει εκεινη την μερα...
Πιστευω οτι θα ερθουν και πολλοι περισσοτεροι ακομα...
αντε και καμμια κυρια στην πιστα...
(Γιαννα ακους??? ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomakos (Γεράσιμος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 510
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2005, 22:13:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όντως θα καεί πολύ λάστιχo εκείνη τη μέρα!!!!!!!!!!
Ελπίζω να έρθει και ένα φιλαράκι μου με ένα πολύ πολύ κακό RC!! 

The italian job.......!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 13:39:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και έχω σκοπό να ανοίξουμε ένα πολύ συγκεκριμένο τοπικ (ή παρουσίαση θα δείξει...) για να συζητήσουμε τις ιδανικές γραμμές στην πίστα (βασικά αυτό θα ήταν άριστο να γίνει και για τις 3 πίστες Μέγαρα, Σέρρες, Καρτόδρομο) εντομετξύ ας ρίξουμε μια ματιά στην πίστα των Μεγάρων εδώ:
Από τα δύσκολα και τεχνικά σημεία το κομμάτι Κ8->Κ9 και η Κ5 από την οποία εξαρτάται η τελική στην ευθεία...
Την Πέμπτη στην συνάντηση στην λέσχη θα κάνουμε μια ενημέρωση σχετικά με την πίστα και μάλλον θα έχουμε και μερικά in-car πλάνα να δούμε τι παίζει.
το ξαναλέω για να μην ξεχνιόμαστε:
Να έχετε μαζί σας κράνος και να φερετε τα αμαξάκια σας καθαρά!! 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 14:37:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για 'μενα οι πιο δυσκολες στροφες ειναι οι Κ4,Κ9 που συμφωνα με αυτα που ειδαμε και χτες με τον Νικο, οπως ερχεσαι με φουλ γκαζια απο Κ3 και Κ8 αντιστοιχα πρεπει να πεσεις στα φρενα βαθεια στις κορυφες τους και να κοψεις το τιμονι δεξια.
Για Κ8 και Κ3 ειναι φαινομαινικα δυσκολες,αλλα αν μαθεις τη σωστη γραμμη,γινονται απλα εσακια.
Η επιτυχια στην Κ5 εξαρταται απο το ποσο βαθεια θα μπεις μεσα στη στροφη γιατι ν στριψεις νωρις καβαλησες κερμπ.
Στην κ3 και κ8 τα κερμπ ειναι καπως πιο φιλικα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 15:12:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Για 'μενα οι πιο δυσκολες στροφες ειναι οι Κ4,Κ9 που συμφωνα με αυτα που ειδαμε και χτες με τον Νικο, οπως ερχεσαι με φουλ γκαζια απο Κ3 και Κ8 αντιστοιχα πρεπει να πεσεις στα φρενα βαθεια στις κορυφες τους και να κοψεις το τιμονι δεξια.
Για Κ8 και Κ3 ειναι φαινομαινικα δυσκολες,αλλα αν μαθεις τη σωστη γραμμη,γινονται απλα εσακια.
Η επιτυχια στην Κ5 εξαρταται απο το ποσο βαθεια θα μπεις μεσα στη στροφη γιατι ν στριψεις νωρις καβαλησες κερμπ.
Στην κ3 και κ8 τα κερμπ ειναι καπως πιο φιλικα. |
Προσοχή όσα αυτοκίνητα έχουν μαμά ανάρτηση, αλλά και όσοι έχουν αλλαγμένη, να προσέχουν τα κερμπ ειδικά των στροφών Κ3 και Κ8 γιατι 'ερχεσαι με πολλά χλμ και αν πατήσεις λίγο πιο μέσα που ψηλώνει απότομα υπάρχει κίνδυνος ανατροπής και ειδικά για τους "μαμά" μεγάλη απόλεια ελέγχου χάσιμο χρόνου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 16:34:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ευχαριστουμε για τα tips παιδια! Δεν εχω παει ποτε στη πιστα αλλα οπως την βλεπω οι Κ1 και Κ9 μου φαινονται καπως παραξενες.
Να συμπληρωσω εγω πως οσοι δεν εχετε κρανος μην αγχωνεστε. Δινουν και στην πιστα (ετσι μου ειπαν απο εκει τουλαχιστον).
Κατι τελευταιο, οσοι εχετε παει μπορειτε να μας/μου δωσετε καποια tips για οσο το δυνατον λιγοτερη φθορα των ελαστικων και των τακακιων?
Ευχαριστω 
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 17:52:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tiesto έγραψε: | Κατι τελευταιο, οσοι εχετε παει μπορειτε να μας/μου δωσετε καποια tips για οσο το δυνατον λιγοτερη φθορα των ελαστικων και των τακακιων?
Ευχαριστω  |
Ναι,να μην δώσεις στον p206mike να κάνει βόλτα το αμάξι σου
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 17:56:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tiesto έγραψε: | ευχαριστουμε για τα tips παιδια! Δεν εχω παει ποτε στη πιστα αλλα οπως την βλεπω οι Κ1 και Κ9 μου φαινονται καπως παραξενες.
Να συμπληρωσω εγω πως οσοι δεν εχετε κρανος μην αγχωνεστε. Δινουν και στην πιστα (ετσι μου ειπαν απο εκει τουλαχιστον).
Κατι τελευταιο, οσοι εχετε παει μπορειτε να μας/μου δωσετε καποια tips για οσο το δυνατον λιγοτερη φθορα των ελαστικων και των τακακιων?
Ευχαριστω  |
Δεν υπαρχει καποιο συγκεκριμενο μυστικο, απλα απεφευγε τα χαζοσπιναρισματα και τα παρατεταμενα φρεναρισματα.Οταν το βλεπεις να σπινιαρει μαλακωσε το ποδι σου,οταν φρεναρεις φρεναρε μια φορα δυνατα και τερμα.οχι "γλειψιματα" στους δισκους.
Η Κ9 ειναι οντως περιεργη, η Κ1 δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο, παντου η πιστα εχει γυρω γυρω αμμοπαγιδες οποτε σε περιπτωση εξοδου το αυτοκινητο ακινητοποιειται.
Σημαντικο ειναι να ξεχασουμε τις κοντρες μεσα στην πιστα,ειναι κατι παραπολυ επικυνδινο.
Χτες ενα ΜΧ5 γυρισε στην Κ9 και ενα εβο που ηταν κολλητα πισω πηγε να πεσει πανω στο μιατα. Αφηνουμε ΠΑΝΤΑ αποσταση απο τον προπορευομενο. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 18:05:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελπιζω να μην φτασω σε σημειο να χρειαστω την αμμοπαγιδα!
Καλα εννοειται πως δεν θα κανουμε κοντρες. Για να περασουμε καλα παμε και να δουμε τι λενε τ αμαξια μας απο χρονους (οσοι δεν εχουμε δει at least) 
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 23:45:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tiesto έγραψε: | Ελπιζω να μην φτασω σε σημειο να χρειαστω την αμμοπαγιδα!
Καλα εννοειται πως δεν θα κανουμε κοντρες. Για να περασουμε καλα παμε και να δουμε τι λενε τ αμαξια μας απο χρονους (οσοι δεν εχουμε δει at least)  |
Με συνετή και σωστή οδήγηση δεν θα χρειαστείς την αμμοπαγίδα. Η Κ1 απλά θέλει σωστά φρένα. Είναι εύκολη. Αν μπορείς έλα την πέμπτη από την έδρα. Θα υπάρξει ενημέρωση και θα είμαι και εγώ εκεί για τυχών ερωτήσεις. Και έχε στο νού σου αυτά που σου έιπε ο Lef. Αν μπαίνεις για πρώτη φορά, δεν χρειάζετε να "κυνηγήσεις" κάτι ειδικά στην αρχή. Επομένως μην περιμένεις να κάνεις απότομα και οριακά φρεναρίσματα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 23:50:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όντως στο πρώτο σχήμα η Κ1 φαίνεται λίγο παράξενα.. Σε αυτή την αεροφωτογραφία φαίνεται η πραγματική της κλήση
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 00:56:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έκανα μια προσπάθεια να αποτυπώσω τις σχέσεις στο σασμάν για την είσοδο σε κάθε στροφή. Αναφέρομαι σε μαμά σασμάν. Οι σχέσεις είναι για όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα.
http://i24.photobucket.com/albums/c3/nikosrs/Megara.jpg
'Επονται και οι ιδανικές γραμμές....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Road_Runner στις Δευ 02 Ιαν 2006, 12:36:17, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 01:24:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bεβαια οι σχεσεις ειναι κατι το πολυ γενικο γιατι εξαρταται απο το αυτοκινητο και το σασμαν.
Το ιδιο θεωρω και οι γραμμες.Αλλες γραμμες θα ακολουθησει ο Stevon που το εχει εργοστασιακο,αλλες εσυ που ειναι αγωνιστικο.
Καλο θα ηταν βεβαια να υπαρχει μια γενικη εικονα.
Τελος αν μπορουσαμε να βρουμε κορινες για να βαλουμε σημαδια στη μεγαλη ευθεια,θα ηταν καλο διοτι τουλαχιστον το Σαββατο οι ταμπελες που εδειχναν τα 100 και τα 50 μετρα, απουσιαζαν. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 01:36:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμ... Ελλαδαρα....
Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες παιδια! Δεν νομιζω και εγω να μπω κυνηγωντας κατι. Ουσιαστικα θελω να δω την πιστα οσο μπορω και μετα ολο και κατι θα προσπαθησουμε
Η Κ1 οντως ειναι ευκολη τωρα που την ξαναειδα
Θα προσπαθησω να ρθω την πεμπτη ναι.
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 06:41:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άριστα.
Μακάρι μέχρι την Παρασκευή να ρωτήσετε όσα περισσότερα μπορείτε για να ληθουν οι όποιες απορίες.
Σημάδια φρένων θα υπάρξουν, κάτι θα σκεφτούμε/φτιάξουμε (κορίνες, λάστιχα,ταμπέλες...)
υ.γ.1. Πάνο άσε τα σχόλια για τον λαστιχοφάγο mike και πες την γνώμη σου για την πίστα.
υ.γ.2. χμ νομίζω ότι το αποκλειστικό τόπικ παρουσίασης της πίστας των Μεγάρων θα το φτιάξω πολύ σύντομα.
Για να οργανωνόμαστε σιγά.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 07:09:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Προσοχή όσα αυτοκίνητα έχουν μαμά ανάρτηση, αλλά και όσοι έχουν αλλαγμένη, να προσέχουν τα κερμπ ειδικά των στροφών Κ3 και Κ8 γιατι 'ερχεσαι με πολλά χλμ και αν πατήσεις λίγο πιο μέσα που ψηλώνει απότομα υπάρχει κίνδυνος ανατροπής και ειδικά για τους "μαμά" μεγάλη απόλεια ελέγχου χάσιμο χρόνου. |
Ιδιαιτερα οσοι εχουν σκληρη αναρτηση....
Ας το τονισουμε αυτο γιατι πολλοι νομιζουν οτι οσο πιο σκληρη ειναι η αναρτηση τοσο ποιο ασφαλης εισαι.... 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 07:56:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά το θέμα με το πάτημα των εσωτερικών κέρμπ σε μια στροφή δεν είναι τόσο τραγικό.
Οφείλουμε όμως να δώσουμε την δέουσα σημασία και σοβαρότητα στα εξής:
Όταν πατάμε τα εσωτερικά κερμπ θα πρέπει να μην τρίψουμε επιπλέον το τιμόνι. Όσο πιο κοντά στην θέση της ευθείας είναι το τιμόνι τόσο το ιδανικότερο (όπυ είναι αυτό δυνατό φυσικά).
Όταν πατάμε τα εσωτερικά κέρμπ ΔΕΝ αφήνουμε για κανένα λόγο το πόδι από το γκάζι (εκτός και αν έχουμε τρελή υποστροφή το οποίο είναι σχεδόν αδήνατο μέσα σε μία πίστα αλλά και να χρειαστεί τότε το άφημα γίνεται ΟΜΑΛΑ και όχι απότομα). Όντας πάνω στο εσωτερικό κέρμπ το αυτοκίνητο έχει μια σχετική κλίση οπότε το απότομο άφημα του γκαζιού φορτίζει περισσότερο την μπροστινή ανάρτηση αυξάνοντας την κλίση)
Στην επίσκεψή μου στα Μέγαρα τον προηγούμενο μήνα στην Κ8 "καβάλαγα" δοκιμαστικά και φυλαγμένα τα εσωτερικά κερμπ στην Κ8 με 90+km/h με σταθερό γκάζι και έχοντας 2α (στους πρώτους γύρους) και 3η (στην συνέχεια) στο κιβώτιο και προλάβαινα να πατήσω λίγο ακόμα το γκάζι πριν τα απότομα φρένα στην είσοδο της Κ9. Δεν υπήρξε κίνδυνος ανατροπής αν και το αμάξι έπερνε κλίση που φόβιζε πολύ...
Επίσης πολύ-πολύ σημαντικο το φρενάρισμα να γίνεται ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ με ΕΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΠΑΤΗΜΑ και όχι σταδιακά όπως φρενάρουμε στο δρόμο.
Αυτό γιατί με το σταδιακό φρενάρισμα τα φρένα υπερθερμαίνονται και μετά απλά "πατάς και δεν σταματάς"!
Του νου σας στο τέλος της ευθείας και στην Κ6!!
Ενδεικτικά τα 1600άρια φτάνουν εκεί με 130+Km/h και απαιτούνται φρένα και κατέβασμα σε 2α για μέγιστη επιτάχυνση στην έξοδο.
Βασικά προβλέπω να πορώνεστε εκεί μέσα... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 08:51:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά στην Κ6 εγώ έφτανα με 160+ χαω οπότε εκεί μας χαιρέτησαν δίσκοι-τακάκια.
Τα κέρμπ Κ3 και Κ8 τα καβάλαγα τελείως με την αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου έτσι ώστε να περνάω την στροφή για ευθεία. Εκεί μας χαιρέτησε και το ημιαξόνιο.
Καλά να περάσετε.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|