PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Track Day: Μέγαρα Παρασκευή 06-01-2006
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Αθλητικές Εκδηλώσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2005, 19:54:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Worthy Thumbs Up Clapping W00t Yahoo!


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2005, 21:20:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tomakos έγραψε:
Βρέθηκαν τα δύο μπροστινά ζαντολάστιχα που έψαχνα και το θηρίο είναι πλέον έτοιμο για την πίστα!!!!! Twisted evil Shoot


Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2005, 21:22:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κολαση θα γινει εκεινη την μερα... Twisted evil Twisted evil
Πιστευω οτι θα ερθουν και πολλοι περισσοτεροι ακομα...
αντε και καμμια κυρια στην πιστα... Wink
(Γιαννα ακους??? Twisted evil Wink )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomakos (Γεράσιμος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 510

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2005, 22:13:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όντως θα καεί πολύ λάστιχo εκείνη τη μέρα!!!!!!!!!!

Ελπίζω να έρθει και ένα φιλαράκι μου με ένα πολύ πολύ κακό RC!! Twisted evil



The italian job.......!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 13:39:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν και έχω σκοπό να ανοίξουμε ένα πολύ συγκεκριμένο τοπικ (ή παρουσίαση θα δείξει...) για να συζητήσουμε τις ιδανικές γραμμές στην πίστα (βασικά αυτό θα ήταν άριστο να γίνει και για τις 3 πίστες Μέγαρα, Σέρρες, Καρτόδρομο) εντομετξύ ας ρίξουμε μια ματιά στην πίστα των Μεγάρων εδώ:



Από τα δύσκολα και τεχνικά σημεία το κομμάτι Κ8->Κ9 και η Κ5 από την οποία εξαρτάται η τελική στην ευθεία...

Την Πέμπτη στην συνάντηση στην λέσχη θα κάνουμε μια ενημέρωση σχετικά με την πίστα και μάλλον θα έχουμε και μερικά in-car πλάνα να δούμε τι παίζει.

το ξαναλέω για να μην ξεχνιόμαστε:

Να έχετε μαζί σας κράνος και να φερετε τα αμαξάκια σας καθαρά!! Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 14:37:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για 'μενα οι πιο δυσκολες στροφες ειναι οι Κ4,Κ9 που συμφωνα με αυτα που ειδαμε και χτες με τον Νικο, οπως ερχεσαι με φουλ γκαζια απο Κ3 και Κ8 αντιστοιχα πρεπει να πεσεις στα φρενα βαθεια στις κορυφες τους και να κοψεις το τιμονι δεξια.
Για Κ8 και Κ3 ειναι φαινομαινικα δυσκολες,αλλα αν μαθεις τη σωστη γραμμη,γινονται απλα εσακια.
Η επιτυχια στην Κ5 εξαρταται απο το ποσο βαθεια θα μπεις μεσα στη στροφη γιατι ν στριψεις νωρις καβαλησες κερμπ.
Στην κ3 και κ8 τα κερμπ ειναι καπως πιο φιλικα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 15:12:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Για 'μενα οι πιο δυσκολες στροφες ειναι οι Κ4,Κ9 που συμφωνα με αυτα που ειδαμε και χτες με τον Νικο, οπως ερχεσαι με φουλ γκαζια απο Κ3 και Κ8 αντιστοιχα πρεπει να πεσεις στα φρενα βαθεια στις κορυφες τους και να κοψεις το τιμονι δεξια.
Για Κ8 και Κ3 ειναι φαινομαινικα δυσκολες,αλλα αν μαθεις τη σωστη γραμμη,γινονται απλα εσακια.
Η επιτυχια στην Κ5 εξαρταται απο το ποσο βαθεια θα μπεις μεσα στη στροφη γιατι ν στριψεις νωρις καβαλησες κερμπ.
Στην κ3 και κ8 τα κερμπ ειναι καπως πιο φιλικα.


Exclamation Exclamation Προσοχή όσα αυτοκίνητα έχουν μαμά ανάρτηση, αλλά και όσοι έχουν αλλαγμένη, να προσέχουν τα κερμπ ειδικά των στροφών Κ3 και Κ8 γιατι 'ερχεσαι με πολλά χλμ και αν πατήσεις λίγο πιο μέσα που ψηλώνει απότομα υπάρχει κίνδυνος ανατροπής και ειδικά για τους "μαμά" μεγάλη απόλεια ελέγχου Arrow χάσιμο χρόνου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 16:34:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστουμε για τα tips παιδια! Δεν εχω παει ποτε στη πιστα αλλα οπως την βλεπω οι Κ1 και Κ9 μου φαινονται καπως παραξενες.

Να συμπληρωσω εγω πως οσοι δεν εχετε κρανος μην αγχωνεστε. Δινουν και στην πιστα (ετσι μου ειπαν απο εκει τουλαχιστον).

Κατι τελευταιο, οσοι εχετε παει μπορειτε να μας/μου δωσετε καποια tips για οσο το δυνατον λιγοτερη φθορα των ελαστικων και των τακακιων?

Ευχαριστω Smile


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 17:52:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tiesto έγραψε:
Κατι τελευταιο, οσοι εχετε παει μπορειτε να μας/μου δωσετε καποια tips για οσο το δυνατον λιγοτερη φθορα των ελαστικων και των τακακιων?

Ευχαριστω Smile


Ναι,να μην δώσεις στον p206mike να κάνει βόλτα το αμάξι σου
Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 17:56:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tiesto έγραψε:
ευχαριστουμε για τα tips παιδια! Δεν εχω παει ποτε στη πιστα αλλα οπως την βλεπω οι Κ1 και Κ9 μου φαινονται καπως παραξενες.

Να συμπληρωσω εγω πως οσοι δεν εχετε κρανος μην αγχωνεστε. Δινουν και στην πιστα (ετσι μου ειπαν απο εκει τουλαχιστον).

Κατι τελευταιο, οσοι εχετε παει μπορειτε να μας/μου δωσετε καποια tips για οσο το δυνατον λιγοτερη φθορα των ελαστικων και των τακακιων?

Ευχαριστω Smile

Δεν υπαρχει καποιο συγκεκριμενο μυστικο, απλα απεφευγε τα χαζοσπιναρισματα και τα παρατεταμενα φρεναρισματα.Οταν το βλεπεις να σπινιαρει μαλακωσε το ποδι σου,οταν φρεναρεις φρεναρε μια φορα δυνατα και τερμα.οχι "γλειψιματα" στους δισκους.

Η Κ9 ειναι οντως περιεργη, η Κ1 δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο, παντου η πιστα εχει γυρω γυρω αμμοπαγιδες οποτε σε περιπτωση εξοδου το αυτοκινητο ακινητοποιειται.

Σημαντικο ειναι να ξεχασουμε τις κοντρες μεσα στην πιστα,ειναι κατι παραπολυ επικυνδινο.
Χτες ενα ΜΧ5 γυρισε στην Κ9 και ενα εβο που ηταν κολλητα πισω πηγε να πεσει πανω στο μιατα. Αφηνουμε ΠΑΝΤΑ αποσταση απο τον προπορευομενο. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 18:05:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ελπιζω να μην φτασω σε σημειο να χρειαστω την αμμοπαγιδα!

Καλα εννοειται πως δεν θα κανουμε κοντρες. Για να περασουμε καλα παμε και να δουμε τι λενε τ αμαξια μας απο χρονους (οσοι δεν εχουμε δει at least) Wink


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 23:45:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tiesto έγραψε:
Ελπιζω να μην φτασω σε σημειο να χρειαστω την αμμοπαγιδα!

Καλα εννοειται πως δεν θα κανουμε κοντρες. Για να περασουμε καλα παμε και να δουμε τι λενε τ αμαξια μας απο χρονους (οσοι δεν εχουμε δει at least) Wink


Με συνετή και σωστή οδήγηση δεν θα χρειαστείς την αμμοπαγίδα. Η Κ1 απλά θέλει σωστά φρένα. Είναι εύκολη. Αν μπορείς έλα την πέμπτη από την έδρα. Θα υπάρξει ενημέρωση και θα είμαι και εγώ εκεί για τυχών ερωτήσεις. Και έχε στο νού σου αυτά που σου έιπε ο Lef. Αν μπαίνεις για πρώτη φορά, δεν χρειάζετε να "κυνηγήσεις" κάτι ειδικά στην αρχή. Επομένως μην περιμένεις να κάνεις απότομα και οριακά φρεναρίσματα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιαν 2006, 23:50:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Rolling eyes Όντως στο πρώτο σχήμα η Κ1 φαίνεται λίγο παράξενα.. Σε αυτή την αεροφωτογραφία φαίνεται η πραγματική της κλήση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 00:56:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έκανα μια προσπάθεια να αποτυπώσω τις σχέσεις στο σασμάν για την είσοδο σε κάθε στροφή. Αναφέρομαι σε μαμά σασμάν. Οι σχέσεις είναι για όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα.
http://i24.photobucket.com/albums/c3/nikosrs/Megara.jpg

'Επονται και οι ιδανικές γραμμές....


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Road_Runner στις Δευ 02 Ιαν 2006, 12:36:17, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 01:24:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Bεβαια οι σχεσεις ειναι κατι το πολυ γενικο γιατι εξαρταται απο το αυτοκινητο και το σασμαν. Wink
Το ιδιο θεωρω και οι γραμμες.Αλλες γραμμες θα ακολουθησει ο Stevon που το εχει εργοστασιακο,αλλες εσυ που ειναι αγωνιστικο.
Καλο θα ηταν βεβαια να υπαρχει μια γενικη εικονα. Thumb Left

Idea Τελος αν μπορουσαμε να βρουμε κορινες για να βαλουμε σημαδια στη μεγαλη ευθεια,θα ηταν καλο διοτι τουλαχιστον το Σαββατο οι ταμπελες που εδειχναν τα 100 και τα 50 μετρα, απουσιαζαν. Rolling eyes


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 01:36:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χμ... Ελλαδαρα....

Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες παιδια! Δεν νομιζω και εγω να μπω κυνηγωντας κατι. Ουσιαστικα θελω να δω την πιστα οσο μπορω και μετα ολο και κατι θα προσπαθησουμε Razz

Η Κ1 οντως ειναι ευκολη τωρα που την ξαναειδα Wink

Θα προσπαθησω να ρθω την πεμπτη ναι.


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 06:41:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άριστα. Wink Wink

Μακάρι μέχρι την Παρασκευή να ρωτήσετε όσα περισσότερα μπορείτε για να ληθουν οι όποιες απορίες.

Σημάδια φρένων θα υπάρξουν, κάτι θα σκεφτούμε/φτιάξουμε (κορίνες, λάστιχα,ταμπέλες...)

υ.γ.1. Πάνο άσε τα σχόλια για τον λαστιχοφάγο Laughing mike και πες την γνώμη σου για την πίστα.

υ.γ.2. χμ νομίζω ότι το αποκλειστικό τόπικ παρουσίασης της πίστας των Μεγάρων θα το φτιάξω πολύ σύντομα.

Για να οργανωνόμαστε σιγά.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 07:09:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Προσοχή όσα αυτοκίνητα έχουν μαμά ανάρτηση, αλλά και όσοι έχουν αλλαγμένη, να προσέχουν τα κερμπ ειδικά των στροφών Κ3 και Κ8 γιατι 'ερχεσαι με πολλά χλμ και αν πατήσεις λίγο πιο μέσα που ψηλώνει απότομα υπάρχει κίνδυνος ανατροπής και ειδικά για τους "μαμά" μεγάλη απόλεια ελέγχου Arrow χάσιμο χρόνου.

Ιδιαιτερα οσοι εχουν σκληρη αναρτηση....
Ας το τονισουμε αυτο γιατι πολλοι νομιζουν οτι οσο πιο σκληρη ειναι η αναρτηση τοσο ποιο ασφαλης εισαι.... Rolling eyes


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 07:56:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά το θέμα με το πάτημα των εσωτερικών κέρμπ σε μια στροφή δεν είναι τόσο τραγικό.

Οφείλουμε όμως να δώσουμε την δέουσα σημασία και σοβαρότητα στα εξής:

Arrow Όταν πατάμε τα εσωτερικά κερμπ θα πρέπει να μην τρίψουμε επιπλέον το τιμόνι. Όσο πιο κοντά στην θέση της ευθείας είναι το τιμόνι τόσο το ιδανικότερο (όπυ είναι αυτό δυνατό φυσικά).

Arrow Όταν πατάμε τα εσωτερικά κέρμπ ΔΕΝ αφήνουμε για κανένα λόγο το πόδι από το γκάζι (εκτός και αν έχουμε τρελή υποστροφή το οποίο είναι σχεδόν αδήνατο μέσα σε μία πίστα αλλά και να χρειαστεί τότε το άφημα γίνεται ΟΜΑΛΑ και όχι απότομα). Όντας πάνω στο εσωτερικό κέρμπ το αυτοκίνητο έχει μια σχετική κλίση οπότε το απότομο άφημα του γκαζιού φορτίζει περισσότερο την μπροστινή ανάρτηση αυξάνοντας την κλίση)

Στην επίσκεψή μου στα Μέγαρα τον προηγούμενο μήνα στην Κ8 "καβάλαγα" δοκιμαστικά και φυλαγμένα τα εσωτερικά κερμπ στην Κ8 με 90+km/h με σταθερό γκάζι και έχοντας 2α (στους πρώτους γύρους) και 3η (στην συνέχεια) στο κιβώτιο και προλάβαινα να πατήσω λίγο ακόμα το γκάζι πριν τα απότομα φρένα στην είσοδο της Κ9. Wink Δεν υπήρξε κίνδυνος ανατροπής αν και το αμάξι έπερνε κλίση που φόβιζε πολύ... Cool

Επίσης πολύ-πολύ σημαντικο το φρενάρισμα να γίνεται ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ με ΕΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΠΑΤΗΜΑ και όχι σταδιακά όπως φρενάρουμε στο δρόμο.

Αυτό γιατί με το σταδιακό φρενάρισμα τα φρένα υπερθερμαίνονται και μετά απλά "πατάς και δεν σταματάς"!

Του νου σας στο τέλος της ευθείας και στην Κ6!!

Ενδεικτικά τα 1600άρια φτάνουν εκεί με 130+Km/h και απαιτούνται φρένα και κατέβασμα σε 2α για μέγιστη επιτάχυνση στην έξοδο.

Βασικά προβλέπω να πορώνεστε εκεί μέσα... Cool Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιαν 2006, 08:51:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά στην Κ6 εγώ έφτανα με 160+ χαω οπότε εκεί μας χαιρέτησαν δίσκοι-τακάκια.

Τα κέρμπ Κ3 και Κ8 τα καβάλαγα τελείως με την αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου έτσι ώστε να περνάω την στροφή για ευθεία. Εκεί μας χαιρέτησε και το ημιαξόνιο.

Καλά να περάσετε.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Αθλητικές Εκδηλώσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Επόμενη
Σελίδα 4 από 17

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1237s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on