PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Ρυθμιση Camber - Ακραξόνια Peugeot Sport
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Δεκ 2005, 09:18:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
μιλτο εγω εκανα ευθυγραμμιση πουπακη πριν 2βδομαδες και μου εβαλε 0 εως λιγο συγκλιση Wink
το αμαξι μπισταγε τρελλα στις αριστερες και οπως ειδαμε ειχε πολυ μεγαλη αποκλιση στο δεξι τροχο... οπως μου επιβεβαιωσε τις υποψιες η αποκλιση σε στημενο αμαξι δε προσφερει τιποτα απολυτως.ενω σε μαμα σου δινει απλα μια ψευδαισθηση καλυτερου πατηματος λιγοτερο υποστροφης κλπ κλπ.
οποτε δωσε 0 η και λιγο συγκλιση στο τοε για μενα.αν και καλυτερα να ακουσεις βασιληδες σε αυτο το θεμα παρα τον ενα και τον αλλο....

Ωραίος!!! Laughing Laughing Laughing

Συμφωνώ και επαυξάνω!!! Twisted evil

Μίλτο πιστεύω ότι με αρνητικό κάμπερ το σπινάρισμα και το ψάρεμα στην επιτάχυνση θα είναι λιγότερο από μαμά.

Το φρενάρισμα ίσως να είναι λίγο χειρότερο.......

Περιμένουμε τις εντυπώσεις σου!


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Δεκ 2005, 17:31:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πού είναι ο PoLiThS? ΟΕΟ? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Δεκ 2005, 02:29:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ για τις ιδέες. Πλησιάζει η ώρα της αλήθειας...

Μάλλον θα κάνω και καναδυό τηλέφωνα πριν πάω για ευθυγράμμιση... Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Δεκ 2005, 16:05:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μόλις τα τοποθέτησα. Πολύ νωρίς για να κρίνω.
Μέχρι τώρα:
1) Έγινε πιο στριφτερό... Στα λίγα γλυστράει περισσότερο. Βέβαια με κρύα ημισλίκ δεν μπορώ να κρίνω αντικειμενικά σε καμία περίπτωση.
2) Στο μάτι δείχνει αγωνιάρικο... Αλλά δεν με ενδιαφέρει αυτό!
3) Το τιμόνι είναι ΑΣΑΦΕΣ. Δεν ξέρω πού πατάω! Χάλια! Και αυτό δεν χωράει υποκειμενικότητα...

Ευθυγράμμιση δεν έγινε. Ευθεία πάει εννοείται. Αλλά τώρα πού βρίσκεται το ΤΟΕ δεν ξέρω! Αν προλάβω σήμερα θα δω που βρίσκομαι... Από ό,τι είναι θα το κάνω αντίθετα μπας και φτιάξει το τιμόνι αλλιώς θα κλαίω κι εγώ σαν μερικούς-μερικούς... Crying or Very sad


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Δεκ 2005, 18:11:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μιλτο που να δεις εγω πως κλαιω που πιθανον το δεξι ψαλιδι να χτυπαει Evil
με ευθυγραμμιση απο προσωπικη εμπειρια νομιζω οτι θα φτιαξει μονο τα μουτρα οχι το τιμονι...
σκεψου οτι με 2μοιρες παταει καποιο χ% λιγοτερο λαστιχο.
το θεμα ειναι ποσο στριβεις το τιμονι στις διορθωσεις νομιζω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Δεκ 2005, 19:33:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κουράγιο Μίλτο... Rolling eyes




(βάλε το μπλοκέ ρε μαλ**α να τελειώνεις Twisted evil )



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Δεκ 2005, 13:04:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
μιλτο που να δεις εγω πως κλαιω που πιθανον το δεξι ψαλιδι να χτυπαει Evil

Μην μου πεις ότι είναι το PS ψαλίδι; Confused

volvos έγραψε:
με ευθυγραμμιση απο προσωπικη εμπειρια νομιζω οτι θα φτιαξει μονο τα μουτρα οχι το τιμονι...
σκεψου οτι με 2μοιρες παταει καποιο χ% λιγοτερο λαστιχο.
το θεμα ειναι ποσο στριβεις το τιμονι στις διορθωσεις νομιζω...


Ολόσωστος!

Πήγα για ευθυγράμμιση. Οι τροχοί είχαν σύγκλιση ό,τι νάναι. Τα έκανα μηδέν για να δω και πού βρίσκομαι. Το κάμπερ πλέον είναι 1 μοίρα και 50 λεπτά (δηλαδή 2 παρά δέκα) άρα όπως τα περιμέναμε...
Εντυπώσεις:
1) Το τιμόνι εξακολουθεί να είναι ελαφρύτερο αλλά λίγο σαφέστερο από το χάλι που είχε και τουλάχιστον τώρα καταλαβαίνω που βρίσκεται. Αλλά δεν μου αρέσει πλέον... Θα συνηθίσω αναγκαστικά... ή θα πάω να βάλω 225 λάστιχο... ή θα πάω να αλλάξω εκείνη την "σαν βαλβίδα" που λέει ο Τάσος ότι μειώνει την υποβοήθηση.
2) Στρίβει με λιγότερο τιμόνι. Ω ΝΑΙ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Αλλαγές πορείας πιο άμεσες. Μοιάζει σα να κόντυνε η κρεμαγιέρα! Πρέπει να το συνηθίσω πάντως γιατί αυτήν την στιγμή όταν στρίβω γυρνάω το τιμόνι περισσότερο από ότι πρέπει και ο κώλος είναι έτοιμος να με δαγκώσει. Και επειδή η μούρη έγινε καλύτερη βλέπω έντονες υπερστροφικές τάσεις. Δεν μπορώ να κρίνω αν ήρθε η ώρα για την 22άρα εμπρός (από την 21 που έχω), θα το μάθω και θα δω αν την χρειάζομαι. Και πράγματι στα λίγα θέλει προσοχή, έχει τάση να γλυστρήσει εύκολα στα μπασίματα στα στενά της πόλης. Αυτό μου θυμίζει το R5AT που είχε και αυτό αρνητικό κάμπερ παντού και στα κλειστά κομμάτια που δεν πιεζόταν η ανάρτηση υπόστρεφε αρκετά αν δεν το φλικάριζα. Και όσο πιο γρήγορα το πήγαινα τόσο καλύτερο γινόταν (χωρίς ίχνος υπερβολής). Μόνο που το R5 είχε ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ ΤΙΜΟΝΙ και ήξερες 110% τί συμβαίνει (μηχανικό γαρ)! Αυτοκίνητο που ή σε κάνει οδηγό ή το πουλάς! Το 206 δεν είναι έτσι, αλλά προσπαθώ να το ομοιάσω με το R5 όπου μπορώ. Αναλογιστείτε και την διαφορά στο βάρος. Μεγάλη υπόθεση το ελαφρύ αυτοκίνητο!

Το Νο2 είναι όλα τα λεφτά. Το Νο 1 με χαλάει αλλά το 2 με φτιάχνει τα μάλα. Μου μένει να το μάθω από την αρχή και λόγω καιρού και ελαστικών θα πρέπει να πιάσει άνοιξη για να καταλήξω κάπου. Όσο το μαθαίνω θα σας λέω τί βλέπω. Μαζί μου θα μαθαίνετε κι εσείς. Έστω και θεωρητικά.
Και για το Νο1 δεν κατέληξα. Θα μας πει ο Τάσος πού και πώς θα αλλάξουμε την "σαν βαλβίδα" στην κρεμαγιέρα μας. Και το κυριότερο θα μας πει αν αξίζει τον κόπο, δηλ. αν στην ουσία γίνεται δουλειά και δεν αποκτούμε ένα βαρύ και αναίσθητο τιμόνι. Έχει πει κάποια πράγματα αλλά χρειαζόμαστε και μία ανακεφαλαίωση.

Όπως βλέπετε τα κεφάλαια κοντύτερης κρεμαγιέρας και PS ακραξονίων κάπου εδώ συγκλίνουν.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Δεκ 2005, 22:30:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνεχίζοντας αναφέρω ότι άρχισα να συνηθίζω το τιμόνι και να απολαμβάνω πιο καλά το αποτέλεσμα. Τελικά είναι ανώτερο και σαφέστερο το τιμόνι παρότι ελάφρυνε κάπως...! Φανταστείτε να μην ήταν τόσο ελαφρύ. Στρίβει πράγματι με λιγότερο τιμόνι, έχει αυξηθεί με αισθητή διαφορά το κράτημα εμπρός και από την στιγμή που δεν στραμπουλάς το αμάξι η υπερστροφή καραδοκεί σχεδόν παντού (φυσικά όχι στα στενά της πόλης όπου με τα ημισλίκ πάντα κρύα δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί επαρκής πρόσφυση στους καμπερωμένους τροχούς). Σε τραχιά άσφαλτο δεν παρατηρείται αυτή η τόσο έντονη τάση για υποστροφή με λίγα, προφανώς γατζώνει κάπως το λάστιχο ώστε να δουλέψει λίγο το (υπερενισχυμένο στα ημισλίκ) πλαϊνό για να βρει πρόσφυση ο καμπερωμένος τροχός. Είναι ολοφάνερο ότι ελαστικά με ενισχυμένα πλαϊνά δεν υπάρχει περίπτωση να δουλέψουν στα λίγα χαω με αρνητικό κάμπερ (έχουν που έχουν πρόβλημα, τώρα είναι χειρότερα)... Στα πολλά όμως... ΜΑΓΕΙΑ! Εκεί εξάλλου μας ενδιαφέρει να έχει αποτέλεσμα ένα αγωνιστικό setup.

Τονίζω: Υπερστροφή-Υπερστροφή-Υπερστροφή!!!
Μάλλον πάω για την 22άρα εμπρός... Είδομεν! Μπορεί και να μου αρέσει στο τέλος (νεότερος πάντως δεν θα το άλλαζα αυτό με τίποτα...)


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Δεκ 2005, 21:41:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνεχίζω και επιβεβαιώνω: Σε ορεινή διαδρομή η υποστροφή είναι υπερβολικά... απούσα!

Συχνά και σε γνωστές στροφές στρίβω με σταθερό γκάζι και... υπερστρέφει!
Μία φορά μάλιστα με 150χαω έστριψα επιταχυνόμενος και μετά την κορυφή εμφανίστηκε... υπερστροφή (στην ίδια στροφή και υπό τις ίδιες συνθήκες πριν το καμπέρωμα είχα ελαφρά και ασφαλέστατη υποστροφή...)! Rolling eyes
Ακόμα το μαθαίνω... Ζόρικα τα πράγματα! Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Δεκ 2005, 09:44:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μίλτο μεγιές!!!! Εμένα με ενδιαφέρει πολύ να δω τι άλλαξε γύρω από τη θέση της ευθείας. Έσφιξε ή χαλάρωσε κι' άλλο???

Πάντως εμένα ανκαι πολύ χαλαρό γύρω από τη ευθεία, το βρίσκω μάλλον πολύ βαρύ όταν είναι στριμμένο. Αν σφίγγει στην ευθεία και ελαφραίνει στριμμένο τότε τρέχω αύριο να τα παραγγείλω και εγώ!!!!!!!! Silly

Στην επιτάχυνση μειώθηκε το "ψάρεμα"? Επίσης νιώθεις να πατάει καλύτερα κάτω το αμάξι?

Την υπερστροφή μπορείς να τη "δαμάσεις" με την 22άρα εμπρός, με ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Toe-In (το οποίο βοηθάει να σφίξει το τιμόνι στην ευθεία συν τοις άλλοις) και με τις εγκάρσιες ράβδους στήριξης στον πίσω άξονα από 206 SW ή RC..... Cool

Y.Γ: Επειδή τα λάστιχα σου είχαν πάρει τη "φόρμα" τους από το πρηγούμενο setup, τώρα θα πρέπει να κάνεις καμιά 1000άρια χιλιόμετρα να ξαναπάρουν φόρμα. Για αυτό σου φάνηκε το τιμόνι πιο ασαφές και ελαφρύ σαν πρώτη εντύπωση. Κάνε λίγα χιλιόμετρα και πες μας ξανά!!!!!!!!! Twisted evil


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Δεκ 2005, 17:31:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χάρη δεν με βοηθάει ο καιρός γιατί τα ADVAN χρειάζονται πλέον αρκετό ζέσταμα για να δουλέψουν οπότε ακόμη δεν έχω τρέξει με τους γνωστούς "δικούς" μου ρυθμούς όπου αποκαλύπτονται τα πάντα... 29-30 θα λείψω στο Σιδηρόκαστρο και καιρού επιτρέποντος κάτι παραπάνω θα έχω να πω. Για την ώρα οδηγάω πολύ φυλαγμένα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων...

Αλλά για το αν αξίζει να τα παραγγείλεις... αναμφίβολα και αξίζει. Ήδη γουστάρω πολύ τον τρόπο που στέκεται... μου θυμίζει τον παλιό στροφοφάγο μου (R5AT)! Πρέπει να μάθω πού πατώ και πού βρίσκομαι πριν αρχίσω τα κόλπα! Wink
Πράγματι το τιμόνι ή το συνηθίζω ή μέρα με τη μέρα γίνεται καλύτερο επειδή στρώνουν τα λάστιχα... Σκεφτείτε ότι από την εξωτερική μεριά είναι φαγωμένα και με το αρνητικό κάμπερ δεν μένει πολύ πέλμα να πατήσει κάτω. Χώρια που ενδεχομένως και λογικώς θα χρειαστεί κάποια μικροδιόρθωση το setup μου (πχ αντιστρεπτική 22άρα εμπρός). Αναμονή λοιπόν, θα επανέλθω...

Υπόψιν ότι παρήγγειλα τα αμορτισέρ του RC που είναι πολύ φτηνά (140Ε τα εμπρός και 102Ε τα πίσω, σύνολο 242Ε) και ίσως να αποτελούν και άριστη αγορά, αλλά για αυτά περισσότερα εδώ: Αμορτισέρ


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2005, 22:57:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν κάναμε μια αναζήτηση πριν ανοίξουμε καινούργιο τόπικ τι καλά που θα ήταν.....

Το "Ακραξόνια Peugeot Sport" ενσωματώθηκε στο παρών.

Εκ της MOD Team
MEMsound



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2005, 17:33:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αμάξι μου επανευθυγραμμίστηκε καθότι ο προηγούμενος μου τα έβγαλε όλα λάθος. Μέχρι και αν τράκαρα με ρώτησε! Τελικά, το μηχάνημά του τράκαρε κι όχι εγώ...

Ο ευθυγραμμιστής που πήγα είναι αυτός που μου πρότειναν οι "εχωδικιοκαιπάλι" γνωστοί Βασίληδες...
Αφού μου εξήγησε 2-3 πράγματα εξηγώντας μου την αιτία των όσων βλέπω, μου είπε ότι κανένα μηχάνημα ευθυγράμμισης δεν δείχνει τέλεια (σικ) και ότι αν δεν το ευθυγραμμίζεις το μηχάνημα συχνά αρχίζει να βγάζει τα ίσια στραβά και τα στραβά ίσια.

Επίσης, μου πρότεινε και απόκλιση 4 λεπτά της μοίρας γιατί λόγω κάμπερ το τιμόνι γίνεται υπερακριβές και υπερευαίσθητο. Το δέχτηκα για την δοκιμή αλλά λόγω κρεμαγιέρας σκέφτομαι να το ξαναγυρίσω στο 0 (αν ήταν ποτέ στο 0). Είναι που είναι αναίσθητη από τη μάνα της δεν θα της κάνει κακό και λίγη "υπερακρίβεια"... Τί τα έβαλα τα ακραξόνια; Είδομεν...

Πάντως πλέον το αυτοκίνητο έχει πάρει τα πάνω του για τα καλά. Ήταν που ήταν... τώρα έγινε δυνατός εθισμός! Το τιμόνι είναι σαφέστατο, νιώθω πολύ ασφάλεια καθότι αντιλαμβάνομαι πολύ καλύτερα πού πατάνε οι τροχοί και σε αυτό έχουν παίξει κορυφαίο ρόλο τα PS ακραξόνια με τα PS ψαλίδια και το όλο setup (αντιστρεπτκές-ράβδοι-ελατήρια) που συμπληρώθηκε από τα αδιαμφισβήτητα αμορτισέρ του RC...

Τέλος εποχής! Αρχή της επόμενης...
Αν έχω νεότερα προς το καλύτερο ή χειρότερο θα επανέλθω (πχ για το θέμα του ΤΟΕ). Εν τω μεταξύ ρωτάτε ελεύθερα! Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2005, 20:09:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ στο έλεγα και χθες στο chat να κάνεις άλλη μια ρύθμιση πρώτα σε άλλο ευθυγραμμισα και μετά να αποφανθείς... Wink Wink Wink

Καλά στριψίματα...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Δεκ 2005, 01:55:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ω ναι! Παραήταν τρελλή η περίπτωση... Κάμπερ μαμά δεξιά και κάμπερ αγωνιστικό αριστερά... Laughing


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

106RALLYE A6 , 205 E11

Ένταξη: 28 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 742
Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Απρ 2006, 14:28:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Ω ναι! Παραήταν τρελλή η περίπτωση... Κάμπερ μαμά δεξιά και κάμπερ αγωνιστικό αριστερά... Laughing

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω ύστερα από στράβωμα στο ακραξόνιο. Πριν το αποφασίσω για αλλαγη, εμπειρός ( και γνωστός στους αγωνιζόμενους) ευθυγραμμισάς στην Αθήνα μου πρότεινε να βάλω ενα ρυθμιζόμενο top mount της APEX και να ρυθμίσω το κάμπερ του 'μαμά' στα νούμερα του στραβού ακραξονίου εφόσον με βολεύει κι αυτή η τιμή κάμπερ.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

106RALLYE A6 , 205 E11

Ένταξη: 28 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 742
Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Απρ 2006, 01:03:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχει κανείς αποψη για το παραπάνω???


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάϊ 2006, 12:16:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Εν τω μεταξύ ρωτάτε ελεύθερα! Wink

Μίλτο για πες μας τώρα που σίγουρα πήραν φόρμα τα λάστιχα στη νέα γεωμετρία τις πλήρεις εντυπώσεις σου....... Wink


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Αύγ 2006, 13:33:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν......

Κατά 99,9% το επόμενο μου "upgrade" θα είναι τα ακραξόνια αφού μόνο έτσι ίσως κάτι γίνει με το κωλοτιμόνι του 206. Evil

Έχουμε και λέμε.... Μπήκα στο site της PS και βρήκα κάποιους κωδικούς και περιγραφές για τα ακραξόνια PS.

N PIVOT AVG 2 ° - Réf:CC17000-01 - (Αυτό πρέπει να είναι το Αριστερό?) Confused
N PIVOT AVD 2 ° - Réf:CC17000-02 - (Και αυτό το δεξί?) Confused

Κάποιος που ξέρει να μου επαληθεύσει τους κωδικούς άμεσα για να μπορέσω μόλις γυρίσω από τις διακοπές μου να τα παραγγείλω αν δεν υπάρχουν σε στοκ στον Κόνδωρα. Twisted evil

Τη Δευτέρα και Τρίτη είμαι σε άδεια και με βλέπω προς κόνδορα μεριά για παραγγελία......


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούλ 2007, 00:14:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Λοιπόν......

Κατά 99,9% το επόμενο μου "upgrade" θα είναι τα ακραξόνια αφού μόνο έτσι ίσως κάτι γίνει με το κωλοτιμόνι του 206. Evil

Έχουμε και λέμε.... Μπήκα στο site της PS και βρήκα κάποιους κωδικούς και περιγραφές για τα ακραξόνια PS.

N PIVOT AVG 2 ° - Réf:CC17000-01 - (Αυτό πρέπει να είναι το Αριστερό?) Confused
N PIVOT AVD 2 ° - Réf:CC17000-02 - (Και αυτό το δεξί?) Confused

Κάποιος που ξέρει να μου επαληθεύσει τους κωδικούς άμεσα για να μπορέσω μόλις γυρίσω από τις διακοπές μου να τα παραγγείλω αν δεν υπάρχουν σε στοκ στον Κόνδωρα. Twisted evil

Τη Δευτέρα και Τρίτη είμαι σε άδεια και με βλέπω προς κόνδορα μεριά για παραγγελία......

Επανέρχομαι στο ίφιο θέμα.......

Μίλτο πες μας τις εντυπώσεις σου μετά από τόσο καιρό που έχεις βάλει τα ακραξόνια! Cool

Οι κωδικοί όπως τους έχω γράψει πιο πάνω είναι σωστοί????? Confused


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Επόμενη
Σελίδα 4 από 13

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1499s (PHP: 71% - SQL: 29%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on