Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nik7 (Νικολάκης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Quiksilver (2002)
Ένταξη: 18 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Απρ 2005, 22:38:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lefty έγραψε: | γνωρίζει κανείς περι 407cc. Βρήκα 5-6 σελίδες στο ιντερνετ οι οποίες αναφέρουν διάφορα αλλα δυστιχώς στα νορβιγηκά η στα κινέζικα δεν μπορώ να τα καταλάβω. |
http://www.worldlingo.com/en/websites/url_translator.html
kai pes mas kai mas...
I am number : 330 (Big Number )
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 31 Ιούλ 2005, 12:47:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η Peugeot έδωσε στη δημοσιότητα των πρώτα στοιχεία για το 407 Coupe, που θα παρουσιάσει επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.
Το μήκους 4.815 mm, πλάτους 1.868 mm και ύψους 1.400 mm κουπέ χαρακτηρίζεται από την εταιρεία ως ένα πραγματικό τετραθέσιο, με πρόσθετο πλεονέκτημα το μεγάλο χώρο αποσκευών, η χωρητικότητα του οποίου φτάνει τα 400 λίτρα!
Οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια μπροστά και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω.
Οι κινητήρες του ξεκινούν από τα 2.231 κ.εκ. (τετρακύλινδρος) με ισχύ 160 ίππων, ενώ την γκάμα συμπληρώνουν ένας ακόμα βενζινοκινητήρας 2.946 κ.εκ. 210 ίππων, όπως και ένας ντίζελ 2.780 κ.εκ. 205 ίππων.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Αύγ 2005, 09:31:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η Peugeot παρουσιάζει το 407 Coupe
Οι Γάλλοι έδωσαν στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου τους μοντέλου, που παρουσιάζεται επίσημα στη Φρανκφούρτη και θα βρίσκεται στην αγορά στις αρχές του επόμενου χρόνου. Όπως αναμενόταν, το να βρεις διαφορές ανάμεσα στο 407 Coupe και το 407 Prologue concept που είχε παρουσιαστεί στη Γενεύη, δεν είναι και ότι πιο εύκολο, καθώς ήταν γνωστό πως το μοντέλο παραγωγής ελάχιστα θα διέφερε από το πρωτότυπο.
Η Peugeot περιγράφει το νέο της κουπέ ως μοντέλο υψηλού τουρισμού. Αν και ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές, αυτές αναμένεται να είναι λίγο υψηλότερες από τις αντίστοιχες εκδόσεις του σεντάν. Το γεγονός ότι οι τιμές θα συγκρατηθούν σε πιο λογικά επίπεδα σε σχέση με το 406 Coupe, οφείλεται εν πολλοίς και στο γεγονός ότι το νέο μοντέλο εξελίχθηκε από την ίδια την Peugeot και όχι από τον Pininfarina όπως είχε συμβεί στο προηγούμενο μοντέλο.
Πρόκειται για μία πολύ σωστή κίνηση, καθώς η εμφάνιση του 407 αποτελούσε την καλύτερη βάση από την οποία θα ξεκινούσε η εξέλιξη του Coupe. Επιπλέον, η Peugeot διαβεβαιώνει πως το εσωτερικό του 407 Coupe θα είναι πιο ξεχωριστό απ' ότι του προκατόχου του, αλλά σε μια πρώτη εκτίμηση από τις φωτογραφίες δεν προκύπτει κάτι το τόσο ξεχωριστό ή τέλος πάντων, κάτι που να αποτελεί τη φυσική συνέχεια της εντυπωσιακής εξωτερικής εμφάνισης.
Κατά το λανσάρισμα, θα διατίθενται δύο εκδόσεις βενζίνης, μία με κινητήρα 2.2 λίτρων και 160 ίππους και μία με κινητήρα V6 3.0 λίτρων και 211 ίππους. Για τους φαν του ντίζελ, θα υπάρχει μία έκδοση με έναν νέο κινητήρα 2.7 λίτρων απόδοσης 205 ίππων, που έχει εξελιχθεί από κοινού με τις Citroen και Ford.
(Σ.Σ. η κεντρική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο ταμπλώ, είναι ίδια ακριβώς με αυτή του ...C4 2.0 180ps..... κατά τα άλλα το Coupé είναι ...εκπληκτικό...)
Πηγή: automoto.flash.gr
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geopili Νέος χρήστης

Ένταξη: 10 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 94
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2005, 13:23:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όντως πολύ καλή!!!! 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Αύγ 2005, 23:22:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Όντως πολύ καλή!!!!  |
....εως και εκπληκτικη θα ελεγα.....
( ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Σεπ 2005, 07:51:58 Θέμα δημοσίευσης: 407 coupe in da street |
|
|

FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
crusader (Σπύρος) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 26 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2806
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Σεπ 2005, 10:56:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το topic με θέμα "407 coupe in da street" ενσωματώθηκε στο παρών.
® |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Σεπ 2005, 13:35:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το παραπάνω χρυσό 407 δεν είναι 407 coupe.
Είναι απλά ένα 406 Coupe με φουσκωμένα φτερά και εμπρός και πίσω φανάρια από 407 sedan.
Προσέχτε ότι το καπό του έχει τα ίδια "νεύρα" με αυτό
http://www.rsportscars.com/foto/2004paris/peugeot406silouhette_01.jpg 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2005, 17:58:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αααααααααααααααχ....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Δεκ 2005, 18:12:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όνειρο θερινής νυκτός. Τι αξίζει άραγε να αγοράσει κανείς, το 406 Coupe ή το 407 Coupe? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Δεκ 2005, 18:30:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχήν καλώς ήρθες!
Τώρα για τον προβληματισμό σου η απάντηση δεν είναι ευκολή μιας και τα δύο είναι πάρα πολύ καλά αυτοκίνητα.
Για εμένα το 407 Coupe δεν είναι ότι ήταν το 406 Coupe στην εποχή του...
Το 406 coupe ήταν αρκετά ριζοσπαστικό (σε σχεση με το 406 sedan) κάτι που μεταξύ των 2 407 δεν ισχύει
Ίσως να φταίει το πολύ "προχωρημένο" σχέδιο του 407 sedan που για να κάνει κανείς το 407 coupe ακόμα πιο προκλητικό θα έπρεπε να καταφύγει σε μάλλον ακραίους σχεδιασμούς που μάλλον δεν θα βοηθούσαν στις πωλήσεις.
Σκέψου ότι και τα 2 coupe απεθύνονταν σε αγοραστικό κοινό με σχετικό "χρήμα" στην τσέπη (που αυτοί σύνήθως είναι οι άνω των 40ετών) που ναι με θέλουν κάτι πρωτοποριακό αλλά όχι extreme.
Anyway κάπου στον όλο προβληματισμό μπλέκεται και όλη η σύγχρονη ηλεκτρονική τεχνολογία που έχει το 407 Coupe που στους περισσότερους αρέσει.
Παρόλα αυτά εγώ νομίζω ότι το 406c ήταν πιο καντά στην έννοια sport και coupe παρά το 407c αλλά αν "έπρεπε" να βάλω το χέρι στην τσέπη για να αγοράσω κάποιο από τα δύο θα προβληματιζόμουν πολυυυύ.
Όποτε βλέπω 406c στο δρόμο "μου τρέχουν τα σάλια" αλλά και όταν είδα το 407c στην έκθεση από κοντά μου γυάλισε....
Ίσως να φταίει το γεγονός ότι το 406c κυκλοφόρησε ελάχιστα να μου έχει δημιουργήσει ένα σχετικό θαυμασμό για την μοναδικότητά του (μαζί με το απιαστο όνειρο του V6 και τον "look like Ferrari by Pinifarina" σχεδιό του...).......
Πάντως είναι άξια η προσπάθεια στο 407c απλά για εμένα του λέιπει αυτό το "κάτι" ξεχωριστό του 406c.
υ.γ. αν τυχόν ενδιαφέρεται κανείς στο Χαλάνδρι σε μια μάντρα έχει ένα 406c γαλάζιο...
Όποτε περναω από εκεί πάω από το απέναντι πεζοδρόμιο αλλιώς καθηστερώ χαρακτηριστικά..... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Δεκ 2005, 18:44:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Τι ηλεκτρονικές καινοτομίες και καλούδια έχει το 407 coupe έναντι του 406 Coupe?
Πάντως το 406 μου άρεσε πιο πολύ και μένα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Δεκ 2005, 19:17:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dr_Michael έγραψε: | Ευχαριστώ για την απάντηση.
Τι ηλεκτρονικές καινοτομίες και καλούδια έχει το 407 coupe έναντι του 406 Coupe?
Πάντως το 406 μου άρεσε πιο πολύ και μένα... |
Βασικα (και διορθωστε με αν κανω λαθος) οτι καινοτομιες εχει το sedan
τις εχει και το coupe 407....
Πολυ καλη οδικη συμπεριφορα που στο coupe με καπως διαφορετικες
ρυθμισεις γινεται ακομα καλυτερη,ρυθμιζομενη αναρτηση για το 3.0,
ESP,9 αεροσακους και πληθος απο ηλεκτρονικα και αλλα βοηθηματα
που κανουν τη ζωη σου στο αυτοκινητο πιο ευκολη...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Δεκ 2005, 19:24:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άσε να το απαντήσουν οι "ειδήμωνες" του είδους Stevon, Touristas....
Με full details...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Δεκ 2005, 19:26:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Άσε να το απαντήσουν οι "ειδήμωνες" του είδους Stevon, Touristas....
Με full details... |
Εννοειτε αυτο...
Εξαλου δεν εγραψα πολλα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Δεκ 2005, 20:03:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ασφαλές όσο κανένα!
Συνολική βαθμολογία 35,41 βαθμών, δηλαδή πέντε αστέρια, με ρεκόρ όλων των κατηγοριών με 16/16 βαθμούς στην προστασία ενήλικα σε περίπτωση μετωπικής πρόσκρουσης, απέσπασε το Peugeot 407 Coupe.
Αυτή η αναμφισβήτητη επίδοση οφείλεται κυρίως, στην άριστη συμπεριφορά της δομής του 407 Coupe, με διπλή ζώνη απορρόφησης της ενέργειας που εφαρμόζεται στο αμάξωμα στις μετωπικές συγκρούσεις και στις πλευρικές ενισχύσεις της πόρτας και του πλαισίου της. Αυτό το σύνολο συμπληρώνεται από τους επτά αερόσακους, από τους οποίους ένας βρίσκεται στην κολώνα του τιμονιού.
Η βαθμολογία των 42 βαθμών δίνει στο 407 Coupe τέσσερα αστέρια για την προστασία των παιδιών, και επιβεβαιώνει τη φροντίδα που παρέχει σε όλους τους επιβάτες του, ακόμη και τους πιο μικρούς.
Τέλος, με 14,73 βαθμούς το 407 Coupe κατακτά δύο αστέρια για την προστασία των πεζών.
Αιλουροειδές
Είναι όμορφο, κομψό, δυναμικό και... αιλουροειδές. Το Peugeot 407 Coupe απευθύνεται σε εκείνους που έχουν βαρεθεί τα μεγάλα τετράθυρα αμαξώματα και προτιμούν κάτι πιο δυναμικό και με πιο έντονη προσωπικότητα. Η αιλουροειδής όψη του ξεκινά από το απότομα κεκλιμένο εμπρός παρμπρίζ, συνεχίζεται στη χαμηλή οροφή και καταλήγει στην πίσω πόρτα αποσκευών με το ενσωματωμένο σπόιλερ.
Στο πολυτελές εσωτερικό του ξεχωρίζουν τα τέσσερα "αυτοτελή" καθίσματα, όντας σπορτίφ κατασκευή, ο επίσης σπορ πίνακας οργάνων με το αλουμινένιο περίγραμμα, όπως και η δερμάτινη επένδυση. Το ταμπλό είναι διαφορετικό από του σεντάν, υιοθετώντας έναν πιο δυναμικό σχεδιασμό με τα bucket καθίσματα και τις πινελιές αλουμινίου στα πλαστικά μέρη του. Όπως προαναφέρθηκε τα όργανα διαθέτουν περίγραμμα αλουμινίου που προσδίδει φινέτσα, το τιμόνι έχει τρεις ακτίνες και διάτρητο δέρμα στα πλευρικά τμήματα, ενώ μια διακόσμηση χρωμίου στην τρίτη ακτίνα του συνδυάζεται αρμονικά με τα αλουμινένια στοιχεία που βρίσκονται στον υπόλοιπο χώρο των επιβατών.
Οι τελευταίοι, είναι αρκετοί για τέσσερις επιβάτες, ενώ σε ικανοποιητικά επίπεδα είναι και ο χώρος των αποσκευών με χωρητικότητα 400 λίτρα.
Τελειώνοντας με το εσωτερικό, η θέση οδήγησης κρίνεται πολύ καλή και... βολική, αφού ο οδηγός έχει στη διάθεσή του πλήθος ρυθμίσεων, τόσο από το κάθισμα, όσο και από το τιμόνι που θα του επιτρέψουν να βρει τη ιδανική θέση.
Από 2,2 λίτρα!
Το Peugeot 407 Coupe εφοδιάζεται με τρεις συνολικά κινητήρες, δύο βενζίνης και έναν πετρελαίου. Ο... βασικός των 2,2 λίτρων είναι τετρακύλινδρος και αποδίδει 163 ίππους, ικανούς να κινήσουν αξιοπρεπώς το βαρύ γαλλικό αμάξωμα. Είναι κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο και - φυσικά - 16βάλβιδος. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η εταιρεία: 0-100 σε 9 δευτερόλεπτα και τελική που αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα.
Η δεύτερη μονάδα που εξοπλίζει η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία του μεσαίο της Coupe, είναι ένας τρίλιτρος εξακύλινδρος σε σχήμα V. Η ονομαστική του ισχύς ξεπερνάει τα 200 άλογα (211), είναι προηγμένος τεχνολογικά (μεταβκλητός χρονισμός των βαλβίδων ή αλλιώς VVT) και μεταμορφώνει το 407 Coupe σε πραγματικά γρήγορο αυτοκίνητο, δεδομένου ότι πιάνει τα πρώτα 100 χλμ. σε μόλις 7 δλ., ενώ η τελική φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.
Οσον αφορά τον τρίτο κινητήρα της... παρέας, έχουμε να κάνουμε με έναν καινούριο Diesel ΗDi V6 2,7 λίτρων και απόδοσης 204 ίππων, τον οποίο μέχρι τώρα συναντούσαμε στη ναυαρχίδα της Peugeot, το 607. Πρόκειται για μια αλουμινένια μονάδα με τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο, δύο τουρμποσυμπιεστές χαμηλής αδράνειας, ένα intercooler, ενώ ενσωματώνει και το γνωστό από τη... ντίζελ τεχνολογία σύστημα ψεκασμού common rail.
Σύστημα Μετάδοσης
Το 407 Coupe εφοδιάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ανεξάρτητα με την έκδοση που θα επιλεχθεί και τον κινητήρα που την εφοδιάζει. Ο 2,2 λίτρων συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο, ενώ ο diesel με αυτόματο. Ο βενζινοκινητήρας V6 μπορεί να συνδυαστεί και με τα δύο. Τόσο τα μηχανικά, όσο και τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων διαθέτουν έξι σχέσεις που προσαρμόζονται στα ειδικά χαρακτηριστικά ισχύος και ροπής κάθε κινητήρα.
Γαλλική συμπεριφορά
Για την ανάρτηση και τη συμπεριφορά που εξασφαλίζει στο 407 Coupe, ούτε λόγος να γίνεται, αφού είναι γνωστή η "ευαισθησία" και η προσοχή που δίνουν οι Γάλλοι σε αυτό τον τομέα. Ο μπροστινός άξονας "φοράει" διπλά ψαλίδια, όπως και το αγωνιστικό αυτοκίνητο της Peugeot στο WRC και η πίσω ανάρτηση είναι πολλαπλών συνδέσμων. Αναμφισβήτητα, λύσεις που προσφέρουν αυξημένη πρόσφυση, καλό κράτημα του αυτοκινήτου ακόμα και στο όριο και ικανοποιητική απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος, παρά τη σπορτίβικη φιλοσοφία της κατασκευής.
Σύστημα Διεύθυνσης
Το σύστημα διεύθυνσης έρχεται απευθείας από το αδελφό 407 sedan/station wagon. Το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης της έκδοσης 2,2 λίτρων είναι μεταβλητό και μία ηλεκτρικά ελεγχόμενη μονάδα ηλεκτροαντλίας ρυθμίζει την πίεση ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Στις εξακύλινδρες εκδόσεις, η συνεχώς μεταβαλλόμενη υδραυλική υποβοήθηση παρέχεται από μία βαλβίδα που ελέγχεται από υπολογιστή. Αυτός λαμβάνει υπόψιν ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών και σε σύγκριση με τη βασική έκδοση των 2,2 λίτρων παρέχει περισσότερη υποβοήθηση στις χαμηλές ταχύτητες. Σε όλες τις εκδόσεις, πάντως, το τιμόνι είναι ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος και βοηθάει στην εύρεση της κατάλληλης θέσης οδήγησης.
Φρένα
Η υποβοηθούμενη πέδηση σε όλα τα μοντέλα εξασφαλίζεται από εμπρός αεριζόμενους δίσκους και πίσω επίσης από δίσκους. Παρών και το σύστημα ΑΒS με το ESP, όπως και το σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος (EFU). Οι τροχοί "φοράνε" ελαστικά διαστάσεων 215/55 σε 17άρες ζάντες στη βασική έκδοση, ενώ οι εκδόσεις V6 εξοπλίζονται με ζάντες ελαφρού κράματος διαμέτρου 18 ιντσών με ελαστικά 235/45. Σε υψηλά επίπεδα κυμαίνεται και η παθητική ασφάλεια με τους 7 αερόσακους από τη βασική έκδοση να προστατεύουν τους επιβαίνοντες, ενώ τη ζωή του οδηγού κάνουν ακόμη πιο εύκολη οι προβολείς Xenon.
Σχετικά με τις ανέσεις που προσφέρει το Peugept 407 Coupe, μάλλον θα υπερκαλύψουν τις απαιτήσεις του υποψήφιου αγοραστή, αφού διαθέτει ακόμη και ηχοσύστημα της JBL (προαιρετικά).
κείμενο: Χρήστος Σταθόπουλος
πηγή: www.sportime.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|