PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σφυρίζουν τα φρένα
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
206.1.4 (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.4 (8v) XR (1999)

Ένταξη: 05 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: ΣΥΡΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 23:10:35    Θέμα δημοσίευσης: . Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια και εγω το ιδιο προβλημα ειχα... και με τα γνησια- bendix kai me aftermarket- nk(μαλ***α ειναι). τωρα με φρενα απο cc ολα γνησια, κανενα προβλημα..
εμενα βασικα σφυριζαν οταν δεν πατουσα φρενο, και σταματουσαν για λιγο με πολυ πιεση στο πενταλ.... καθε φορα που επλενα με πιεσι τους τροχους-δαγκανες, το προβλημα σταματουσε για λιγο..και τα ιδια παλι.
θα προτινα πριν αλλαξετε τακακια να ζητησετε να σας σπασουν τη γωνια του τακακιου στο σημειο της εξωτερικης και εσωτερικης πλευρας του (σημειο επαφης με εξωτ-εσωτ διαμετρο δισκου, και επισης να χαραχθει στη μεση αυλακι οπως ειναι στις μηχανες αν εχετε δει στο τακακι...το προβλημα εκτος του υλικου, νομιζω ειναι και απο την σκονη, που αναλογα το υλικο, υπαρχει περισσοτερη η λιγοτερη απο την τριβη...δηλαδη οντως ισως φταιει το υλικο κατασκευης το οποιο δημιουργοντας περισσοτερη σκονη προκαλει το θορυβο....
τα γιαπονεζικα, χρησιμοποιουν αριστα υλικα... και δεν εχουν τετοια προβληματα... εχετε δει ποτε τογιοτα με λερωμενες ζαντες απο τακακια? σπανια...
αποψη μου, ειτε αλλαξτε μαρκα, ιτε στα ηδη υπαρχοντα καντε κατι να αποβαλλεται η σκονη ευκολοτερα...


Στροφες,στροφες.....στροφες.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 01:35:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όσοι έχετε πρόβλημα με σφύριγμα βάλτε BENDIX και θα ησυχάσετε!!
Επίσης αυτο που λες για TOYOTA δεν ισχύει!Η μαυρίλα στις ζάντες προέρχετε κυρίως από τις αεριζόμενες δισκόπλακες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 03:12:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
...
Επίσης αυτο που λες για TOYOTA δεν ισχύει!Η μαυρίλα στις ζάντες προέρχετε κυρίως από τις αεριζόμενες δισκόπλακες.


Είναι υλικό από τα τακάκια και τις δισκόπλακες που φθείρονται. Από αυτό καταλαβαίνεις εάν έχουν μαλακιά πάστα ή αν τα χρησιμοποιείς συχνά.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
206.1.4 (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.4 (8v) XR (1999)

Ένταξη: 05 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: ΣΥΡΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 00:18:49    Θέμα δημοσίευσης: . Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν εχουν σχεση οι αεριζομενες δισκοπλακες... εγω μεχρι και πριν 2 μηνες περιπου δεν ειχα αεριζομενα, και μαυριλα στις ζαντες ειχα αρκετη...!!!!! θεμα καθαρα υλικων τριβης ειναι και ο θορυβος και η σκονη....... κατα την ταπεινη μου γνωμη παντα... δοκιμαστε σε ενα πλυντηριο αυτοκινητων να ριξετε νερο με πιεση στις δισκοπλακες δαγκανες μεσα-εξω... και θα καταλαβετε... δεν κοστιζει εξαλου...


Στροφες,στροφες.....στροφες.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
206.1.4 (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.4 (8v) XR (1999)

Ένταξη: 05 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: ΣΥΡΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 00:28:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Όσοι έχετε πρόβλημα με σφύριγμα βάλτε BENDIX και θα ησυχάσετε!!
Επίσης αυτο που λες για TOYOTA δεν ισχύει!Η μαυρίλα στις ζάντες προέρχετε κυρίως από τις αεριζόμενες δισκόπλακες.

οσο για τα toyota,honda, susuki ktl... κανε ενα γκαλοπ σε φιλους σου αν εχει καποιος και μαθε σε ποσα χμ κανουν την πρωτη αλλαγη τακακια... αν εχουν κανει ποτε, και θα καταλαβεις οταν λεω για καλλα υλικα τριβης τι εννοω.. (τακακια εγω αλλαξα στα 22000χμ 1η φορα και 2η στα 40000 μαζι με δισκοπλακες!!! τωρα στα 85 αλλαξα δευτερη φορα δισκοπλακες και εβαλα αεριζομενες απο cc και τριτη αν θυμαμαι καλα τακακια...) το ετρεχα, δε μπορω να πω, αλλα τρεχω και το swift gti του αδερφουμου, που εχει μηδενισει το κοντερ, και δισκοπλακες δεν εχει αλλαξει ακομα! αλλα 2 φορες τακακια... οσο για τις ασημι ζαντες που φοραει, ειναι παντα καθαρες! Smile


Στροφες,στροφες.....στροφες.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 13:37:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω τι παιζει με το Swift, αλλα μια Corolla και ενα Civic (καινουρια μοντελα) δυο φιλων μου μπορει να μην ακουγονται στο φρεναρισμα, αλλα απο σκονη-μαυριλα καλα πανε!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 14:15:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206.1.4 έγραψε:
.....κανε ενα γκαλοπ σε φιλους σου αν εχει καποιος και μαθε σε ποσα χμ κανουν την πρωτη αλλαγη τακακια... αν εχουν κανει ποτε, και θα καταλαβεις οταν λεω για καλλα υλικα τριβης τι εννοω...


Σε αυτό θα συμφωνήσω
Δεν ξέρω για τα καινούργια Ιαπωνικά πάντως το Nissan Sunny του πατέρα μου χρειάστηκε 1η αλλαγή στα τακάκια στις 90.000 ενώ την 2η (που δεν είχε βάλει "μαμά" Nissan στις 140.000.
Διαφορά στο φρενάρισμα δεν είχε καταλάβει (= πιο μαλακά τακάκια κλπ κλ, αλλά προφανώς ήταν πιο μαλ**α) αλλά κράτησαν και 40.000km λιγότερα...
Τα "μαμά" Nissan ήταν σαφώς πιο ανθεκτικά...

Anyway sorry για το off-topic... Embarassed


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 15:21:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εεεε τότε θα σταματήσω τα φρεναρίσμα στις καταβάσεις και τα σταματήματα από τα 200χλμ για να μην αλλάζω ανά 15000 τακάκια.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα με ενδιαφέρει να έχω μαλακό τακάκι να πιάνει και το αλλάζω συχνά παρά να έχω σκλήρο με αποτέλεσμα να μην έχω τα φρένα που θέλω και να μην αλλάζω τακάκια!
Είναι θέμα επιλογών.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 15:22:58    Θέμα δημοσίευσης: Re: . Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

206.1.4 έγραψε:
δεν εχουν σχεση οι αεριζομενες δισκοπλακες... εγω μεχρι και πριν 2 μηνες περιπου δεν ειχα αεριζομενα, και μαυριλα στις ζαντες ειχα αρκετη...!!!!! θεμα καθαρα υλικων τριβης ειναι και ο θορυβος και η σκονη....... κατα την ταπεινη μου γνωμη παντα... δοκιμαστε σε ενα πλυντηριο αυτοκινητων να ριξετε νερο με πιεση στις δισκοπλακες δαγκανες μεσα-εξω... και θα καταλαβετε... δεν κοστιζει εξαλου...


Αρκεί βέβαια να είναι κρύα γιατί μετά θα κοστίσει!! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 15:49:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Εεεε τότε θα σταματήσω τα φρεναρίσμα στις καταβάσεις και τα σταματήματα από τα 200χλμ για να μην αλλάζω ανά 15000 τακάκια.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα με ενδιαφέρει να έχω μαλακό τακάκι να πιάνει και το αλλάζω συχνά παρά να έχω σκλήρο με αποτέλεσμα να μην έχω τα φρένα που θέλω και να μην αλλάζω τακάκια!
Είναι θέμα επιλογών.


Μια από τα ίδια. Δοκίμασα να βάλω σκληρότερα και απογοητεύτηκα πολλές φορές στο δρόμο και όλες τις φορές στην πίστα. Τα πέταξα στα 17000χλμ ενώ είχαν πάστα πάνω από το 50%. Αυτό είναι το απόλυτο ρεκόρ μου σε χρονική διάρκεια σε τακάκια που δεν πρόκειται να ξανακαταριφθεί (συμπεριλαμβάνονται και τα άλλα τρία αυτοκίνητα που οδηγούσα παλιά). Δεν έχω δοκιμάσει αγωνιστικά τακάκια αλλά ούτως ή άλλως δεν έχω ούτε αγωνιστικούς δίσκους ούτε και αγωνιστική αντλία φρένων. Αυτή τη στιγμή αλλάζω ανά 11-15000χλμ τακάκια (αναλόγως καιρού, επαφών με πίστα ή βουνά, κέφια κλπ).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 16:02:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Εεεε τότε θα σταματήσω τα φρεναρίσμα στις καταβάσεις και τα σταματήματα από τα 200χλμ για να μην αλλάζω ανά 15000 τακάκια.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα με ενδιαφέρει να έχω μαλακό τακάκι να πιάνει και το αλλάζω συχνά παρά να έχω σκλήρο με αποτέλεσμα να μην έχω τα φρένα που θέλω και να μην αλλάζω τακάκια!
Είναι θέμα επιλογών.


Μια από τα ίδια. Δοκίμασα να βάλω σκληρότερα και απογοητεύτηκα πολλές φορές στο δρόμο και όλες τις φορές στην πίστα. Τα πέταξα στα 17000χλμ ενώ είχαν πάστα πάνω από το 50%. Αυτό είναι το απόλυτο ρεκόρ μου σε χρονική διάρκεια σε τακάκια που δεν πρόκειται να ξανακαταριφθεί (συμπεριλαμβάνονται και τα άλλα τρία αυτοκίνητα που οδηγούσα παλιά). Δεν έχω δοκιμάσει αγωνιστικά τακάκια αλλά ούτως ή άλλως δεν έχω ούτε αγωνιστικούς δίσκους ούτε και αγωνιστική αντλία φρένων. Αυτή τη στιγμή αλλάζω ανά 11-15000χλμ τακάκια (αναλόγως καιρού, επαφών με πίστα ή βουνά, κέφια κλπ).


Ξέχασες μία παράμετρο!!
Αν σε κυνηγάω ή το ανάποδο!! Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 16:34:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Miltellas έγραψε:
...Αυτή τη στιγμή αλλάζω ανά 11-15000χλμ τακάκια (αναλόγως καιρού, επαφών με πίστα ή βουνά, κέφια κλπ).


Ξέχασες μία παράμετρο!!
Αν σε κυνηγάω ή το ανάποδο!! Laughing


Πώς το ξέχασα; Laughing Laughing


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 16:40:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Miltellas έγραψε:
...Αυτή τη στιγμή αλλάζω ανά 11-15000χλμ τακάκια (αναλόγως καιρού, επαφών με πίστα ή βουνά, κέφια κλπ).


Ξέχασες μία παράμετρο!!
Αν σε κυνηγάω ή το ανάποδο!! Laughing


Πώς το ξέχασα; Laughing Laughing


Έλα ντε? Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
206.1.4 (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.4 (8v) XR (1999)

Ένταξη: 05 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: ΣΥΡΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 18:01:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
206.1.4 έγραψε:
.....κανε ενα γκαλοπ σε φιλους σου αν εχει καποιος και μαθε σε ποσα χμ κανουν την πρωτη αλλαγη τακακια... αν εχουν κανει ποτε, και θα καταλαβεις οταν λεω για καλλα υλικα τριβης τι εννοω...


Σε αυτό θα συμφωνήσω
Δεν ξέρω για τα καινούργια Ιαπωνικά πάντως το Nissan Sunny του πατέρα μου χρειάστηκε 1η αλλαγή στα τακάκια στις 90.000 ενώ την 2η (που δεν είχε βάλει "μαμά" Nissan στις 140.000.
Διαφορά στο φρενάρισμα δεν είχε καταλάβει (= πιο μαλακά τακάκια κλπ κλ, αλλά προφανώς ήταν πιο μαλ**α) αλλά κράτησαν και 40.000km λιγότερα...
Τα "μαμά" Nissan ήταν σαφώς πιο ανθεκτικά...


Anyway sorry για το off-topic... Embarassed


thanks Μανθο για την καταννοηση.... οντως, τα τελευταια γιαπωνεζικα, δεν βαζω το χερι μου στη φωτια... αλλα και παλι καλυτερα απο τα ευρωπαικα ειναι σιγουρα... (δεν ειμαι γιαπωνεζοφιλος, αλλα αυτη η αντοχη τους στο χρονο σε ολα τα σημεια με κερδιζει... μονο αυτο ομως..) Smile


Στροφες,στροφες.....στροφες.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
smpokos (γιωργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 24 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: SALONIKA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 18:05:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια εγω εχω 44000 χιλιομετρα και ακομα δεν εχω αλλαξει τακακια και απο οτι μου ειπαν σημερα στο συνεργειο θα αντεξουν αλλα τοσα χιλιομετρα! σχολιο του φιλου μου του μηχανικου: ανοιγει την πορτα του οδηγου και μου λεει ελα να δεις, εκεινο στα αριστερα ειναι ο συμπλεκτης, εκεινο στα δεξια ειναι το γκαζι και εκεινο στο κεντρο ειναι το φρενο που εχεις να πατησεις απο τοτε που το πηρες....επιπλεων το πενταλ του φρενου εκτος του οτι ειναι σαν καινουριο εχει γεμισει και σκονες. Τωρα οσο για το σφυριγμα εγω πλεον εχω συμβιβαστει αν και οποτε ριχνω με το πιεστικο νερο σε δισκους-δαγκανες το σφυριγμα φευγει για κανα δυο βδομαδες! αυτα!


MPAMPA MIN TREXEIS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
206.1.4 (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.4 (8v) XR (1999)

Ένταξη: 05 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: ΣΥΡΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 18:05:26    Θέμα δημοσίευσης: Re: . Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
206.1.4 έγραψε:
δεν εχουν σχεση οι αεριζομενες δισκοπλακες... εγω μεχρι και πριν 2 μηνες περιπου δεν ειχα αεριζομενα, και μαυριλα στις ζαντες ειχα αρκετη...!!!!! θεμα καθαρα υλικων τριβης ειναι και ο θορυβος και η σκονη....... κατα την ταπεινη μου γνωμη παντα... δοκιμαστε σε ενα πλυντηριο αυτοκινητων να ριξετε νερο με πιεση στις δισκοπλακες δαγκανες μεσα-εξω... και θα καταλαβετε... δεν κοστιζει εξαλου...


Αρκεί βέβαια να είναι κρύα γιατί μετά θα κοστίσει!! Wink


εννοειται... Smile


Στροφες,στροφες.....στροφες.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
206.1.4 (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.4 (8v) XR (1999)

Ένταξη: 05 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: ΣΥΡΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 18:23:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
Εεεε τότε θα σταματήσω τα φρεναρίσμα στις καταβάσεις και τα σταματήματα από τα 200χλμ για να μην αλλάζω ανά 15000 τακάκια.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα με ενδιαφέρει να έχω μαλακό τακάκι να πιάνει και το αλλάζω συχνά παρά να έχω σκλήρο με αποτέλεσμα να μην έχω τα φρένα που θέλω και να μην αλλάζω τακάκια!
Είναι θέμα επιλογών.

το μαλακο τακακι, ζεσταινεται γριγορα αλλα υπερθερμενεται και γριγορα... τουλαχιστον εγω οταν εβαλα μαλ**α τακακια, στα 3 χμ στροφιλικια-κατηφορα δεν ειχα φρενο. ασε που μυριζαν και καπνιζαν σαν τρελα...


Στροφες,στροφες.....στροφες.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 19:04:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάντως τα δικά μου τα είδα να καπνίζουν στα Μέγαρα.... Twisted evil Twisted evil

Αλλά η απόδοσή τους δεν μειώθηκε καθόλου!
Μα καθόλου! (τα 266mm τελικά είναι υπεραρκετά για νορμαλ χρήση, ίσως βέβαια με λάστιχα δρόμου να πιέζονταν παραπάνω τα φρένα...anyway...)

Στο δικό μου πάντως ενοχλητικό σφύριγμα δεν ακούγεται.
Καμιά φορά μόνο και σε πολύ χαλαρό φρενάρισμα πχ σε σταμάτα-ξεκίνα μέσα σε κίνηση ένα πολύ διακριτικό σφυριγματάτι... Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
206.1.4 (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.4 (8v) XR (1999)

Ένταξη: 05 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 74
Τόπος: ΣΥΡΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Δεκ 2005, 19:11:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Εγώ πάντως τα δικά μου τα είδα να καπνίζουν στα Μέγαρα.... Twisted evil Twisted evil

Αλλά η απόδοσή τους δεν μειώθηκε καθόλου!
Μα καθόλου! (τα 266mm τελικά είναι υπεραρκετά για νορμαλ χρήση, ίσως βέβαια με λάστιχα δρόμου να πιέζονταν παραπάνω τα φρένα...anyway...)

Στο δικό μου πάντως ενοχλητικό σφύριγμα δεν ακούγεται.
Καμιά φορά μόνο και σε πολύ χαλαρό φρενάρισμα πχ σε σταμάτα-ξεκίνα μέσα σε κίνηση ένα πολύ διακριτικό σφυριγματάτι... Laughing


τα 266 τα δικα μου που εχω τωρα.. δεν καταλαβαινουν τιποτα... με μαμα τακακια... αυτο που εγραψα ηταν για τα φρενα τα μαμα του 1.4 8ν... τα οποια επερναν φωτια... και ειδικα με τα μαλ**α τακακια..


Στροφες,στροφες.....στροφες.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Δεκ 2005, 08:25:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χμ, μαλακά-σκληρά, άσπρο-μαύρο, το ρίξαμε στις γενικότητες και άκρη δεν βγαίνει έτσι.
Όταν λέμε μαλακά εννοείται ότι θα έχουν και καλή ποιότητα πάστας γιατί αλλιώς δεν θα είναι τακάκια φρένων αλλά γιαούρτια και δεν είναι φόρουμ της ΦΑΓΕ εδώ μέσα...
Το σκληρά με καλή ποιότητα πάστας (υψηλή πρόσφυση-αντοχή σε υψηλή θερμοκρασία) θέλουν και ανάλογα σκληρούς δίσκους (που συνδυάζονται με δυνατή αντλία φρένων για να μπορεί να τα "πατήσει" ώστε να βρεθεί η πρόσφυση) γιατί αλλιώς θα αλλάζετε δίσκους αντί για τακάκια. Τα σκληρά τακάκια που κυκλοφορούν συνήθως δεν έχουν πάστα για υψηλή πρόσφυση που να αντέχει και στις μεγαλύτερες θερμοκρασίες που θα αναπτύσσει. Με δεδομένο αυτό βάζουμε μαλακά τακάκια με καλή πάστα ώστε να έχει καλύτερη πρόσφυση και αντοχή στις θερμοκρασίες με τίμημα να τα αλλάζουμε συχνά (είναι όμως και πολύ οικονομικά στην τιμή).
Τα τακάκια πρέπει να είναι ανάλογα με τις δισκόπλακες. Μοιάζει λίγο με το ταίριασμα ελατηρίου-αμορτισέρ για να καταλάβετε τί εννοώ.
Συνήθως για τους κατασκευαστές που φτιάχνουν δισκόπλακες και τακάκια όταν συνδυαστούν τα προϊόντα τους έχουν αρκετά καλό μέσο όρο απόδοσης-αντοχής-αξοπιστίας. Πρόσεξα ότι εάν πχ οι δίσκοι Bendix συνδυαστούν με τακάκια Bendix προσφέρουν πολύ καλό μέσο όρο και βγάζεις λίγο παραπάνω χιλιόμετρα χωρίς χάσιμο σε απόδοση.

Πώς ξεχωρίζετε τα σκληρά από τα μαλακά; Στην πράξη! Αν και έχω προσέξει ότι η επιφάνεια στα καλά τακάκια είναι ανομοιογενής ή και τραχιά και όχι επίπεδη μονόχρωμη. Δεν γνωρίζω άλλο τρόπο.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2061s (PHP: 89% - SQL: 11%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on