Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gic Μόλις έγραψα

Ένταξη: 22 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Νοέ 2005, 23:25:10 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με "ανεβοκατέβασμα" στροφών σε 206 gti 2. |
|
|
Εχω ενα 206 GTI 2,0 του 2000 με 80000 Km.
Ολα καλα μεχρι πριν 2 μηνες ,οταν αρχισε το προβλημα.
Συγκεκριμενα οταν εχςvπατημενο σταθερα το γκαζι ,πχ στις 3000 στροφες,η βελονα του στροφομετρου τρεμοπαιζει συνεχως-ανεβοκατεβαινει +/- 250 στροφες /min περιπου.Αυτο το καταλαβαινω και οταν κινουμαι,κυριως με 2η ταχυτητα,οπου το αυτοκινητο κανει σα να εχει "μικρο-διακοπες".Ακομα και στο ρελαντι ο δειλκτης του στροφομετρου τρεμοπαιζει συνεχως (χωρις ομως να νομιζεις τι θα σβησει η μηχανη)..λιγο πανω-κατω,αλλα πολυ εκνευριστικα.
Αν θεωρησουμε οτι δε φταιει η βενζινη (εχω δοκιμασει απο πολλα πρατηρια),τι νομιζετε οτι μπορει να ειναι...το εχει "παθει" κανεις αυτο το ιδιο;
Στην LION Αθηνων δε βρισκουν τιποτα,και σιγουρα τουλαχιστον τιποτα ηλεκτρικο.
Καθε βοηθεια δεκτη...ευχαριστω ηδη.
gic@hol.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 00:30:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απ'οτι καταλαβα το προβλημα ειναι και αισθητο, δηλαδη δεν ειναι απλα η βελονα του κοντερ. Ουσιαστικα κανει σκορτσαρισματα ο κινητηρας. Σωστα ???
Συνηθος για τετοια φαινομενα φταιει ή το ρευμα ή το καυσιμο.
1. Μπεκ. Τους εχεις κανει ποτε καθαρισμο ??? Κανονικα με 80.000 χλμ θα πρεπει να ειχες κανει εναν στα 40.000 χλμ και αλλον εναν περιπου τωρα.
2. Τροφοδοσια (τρομπα βενζινης)
3. Πολλαπλασιαστης
4. Μπουζι
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 03:30:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ήμουν έτοιμος να σου πω ότι φταίει ο αισθητήρας πίεσης-θερμοκρασίας αέρα (MAP Sensor) αλλά στο τέλος διάβασα που είπες ότι το πήγες στην Lion και δεν στο έλυσε. Αν φταίει ο αισθητήρας καταγράφει την δυσλειτουργία του ο εγκέφαλος στην μνήμη του και φαίνεται στο διαγνωστικό.
Τρόμπα βενζίνης δεν μπορεί να είναι αν δεν στο κάνει και κατά την επιτάχυνση. Παρομοίως για τα μπουζί. Προφανώς το ίδιο για τον πολλαπλασιαστή (αλλά δεν είμαι σίγουρος γιατί δεν έχω αυτήν την εμπειρία).
Τα μπεκ είναι μία λογική πιθανότητα... Ρίξε ένα καλό καθαριστικό σε μισογεμάτο ρεζερβουάρ (δυνατό όπως το δοκιμασμένο Fuel Line Cleaner της ProTec και όχι αυτά τα αδύναμα των βενζινάδικων - έχω δοκιμάσει διάφορες μάρκες αλλά μόνο το ProTec έχει εμφανές θετικό αποτέλεσμα). Αν χειροτερέψουν τα σκορτσαρίσματα πήγαινε και γέμισε το ρεζερβουάρ με 100άρα από καλό βενζινάδικο και ρίξε άλλο ένα ProTec (αυτό συμβαίνει όταν υπάρχει πολύ βρωμιά στο ρεζερβουάρ).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 04:13:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα μου συνέβη προχθές για 2η φορά (την 1η νόμιζα πως ήταν απλά η ιδέα μου) εκεί που οδηγώ κανονικά, απότομο πέσιμο των βελόνων (στροφών και χιλιομέτρων σίγουρα, για τις άλλες 3 δε νομίζω) και μετά στη θέση τους και όλα οκ.
Όμως, ο κινητήρας δούλευε κανονικά, δηλαδή το "πρόβλημα" ήταν μόνο στο κοντέρ.
Το πέσιμο των βελόνων ήταν σαν να έσβηνα τη μηχανή. Η όλη υπόθεση έγινε πολύ γρήγορα...αφού την πρώτη φορά το "προσπέρασα" γιατί νόμιζα πως ίσως δεν πάτησα καλά το γκάζι κάποια στιγμή.
Να αρχίσω να ανησυχώ?
Έχω 95.000km και δεν έχω αλλάξει ακόμα μπαταρία. Να εστιάσω εκεί για πιθανή αιτία ή παίζει να είναι και κάτι άλλο?
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 04:30:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kovac έγραψε: | Εμένα μου συνέβη προχθές για 2η φορά (την 1η νόμιζα πως ήταν απλά η ιδέα μου) εκεί που οδηγώ κανονικά, απότομο πέσιμο των βελόνων (στροφών και χιλιομέτρων σίγουρα, για τις άλλες 3 δε νομίζω) και μετά στη θέση τους και όλα οκ.
Όμως, ο κινητήρας δούλευε κανονικά, δηλαδή το "πρόβλημα" ήταν μόνο στο κοντέρ.
Το πέσιμο των βελόνων ήταν σαν να έσβηνα τη μηχανή. Η όλη υπόθεση έγινε πολύ γρήγορα...αφού την πρώτη φορά το "προσπέρασα" γιατί νόμιζα πως ίσως δεν πάτησα καλά το γκάζι κάποια στιγμή.
Να αρχίσω να ανησυχώ?
Έχω 95.000km και δεν έχω αλλάξει ακόμα μπαταρία. Να εστιάσω εκεί για πιθανή αιτία ή παίζει να είναι και κάτι άλλο? |
ελεγξε ρε τους πολους . Πολυ πιθανον να χρειαζεσαι και μπαταρια ... μου το κανε στην εθνικη με καινουρια μπαταρια και τελικα ειχε χαλαρωσει ο ενας πολος ... ατιμο πραμα ... 
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 07:54:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για αρχή ένα καθάρισμα στο μοτέρ ρελαντί και την πεταλούδα εάν δεν το έχετε κάνει είδη. Αν δεν στρώση μάλλον θα χρειαστεί αλλαγή το μοτέρ του ρελαντί. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 10:26:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Για αρχή ένα καθάρισμα στο μοτέρ ρελαντί και την πεταλούδα εάν δεν το έχετε κάνει είδη. Αν δεν στρώση μάλλον θα χρειαστεί αλλαγή το μοτέρ του ρελαντί. |
To ένα είναι αυτό (σαν πρώτο) και σαν δεύτερο θα σου έλεγα να καθαρίσεις και το βαρελάκι ανακύκλωσης καυσαερίων (που έχουν μόνο τα 2,0)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 14:44:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κλασικό πρόβλημα που προέρχετε απο το μοτεράκι του ρελαντί.
Καθαρίστε το καλά (σπρέι με λάδι) και θα στρώσει για 2-3 μήνες περίπου.Όταν αρχίσει πάλι τα ίδια,επαναλαμβάνεις την διαδικασία.
Όσο ποιό τάπα πάς,τόσο ποιό σύντομα θα σου παρουσιάζετε το ''φαινόμενο'' (διότι περί φαινομένου πρόκειτε).
Επίσης το ''φαινόμενο'' είναι εντονότερο αν φοράς ελεύθερο φίλτρο.
Αν καθαρίσετε το μοτεράκι και δεν γίνει τιποτα,πάρε ένα καινούργιο.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Το ότι θα πάρεις καινούργιο δεν σημαίνει οτι έλυσες για πάντα το πρόβλημα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 17:03:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μοτεράκι το καθαρίσαμε, αφού κι εμένα εκεί πήγε ο νους μου αρχικά, μιας και τα συμπτώματα από αυτό είναι πολλά παραπάνω.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Να συμπεριληφθεί και αυτό στο κοστολόγιο. 
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TIOS (www.myspace.com/ipatios) Νέος χρήστης

PEUGEOT 206 GT
Ένταξη: 30 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 58 Τόπος: PTOLEMAIDA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 19:19:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον φιλε gic 1) το προβημα αυτο το εχουν ολα τα 2 l (138) το κανει και το δικο μου και ειναι αισθητο κυριως μεσα στην πολη ιδιως με χαμηλες ταχυτητες , ειναι ετσι κατασκευασμενο απο μαμα (δεν ξερω τον λογο )
το μονο που σε προτεινω ειναι οταν το αμαξι ειναι κρυο να το δουλευεις χωρις να πατας τερμα το γκαζι χωρις δηλαδη να ανοιγεις ολη την πεταλουδα , θα σου μειωθει αρκετα το ρεταρισμα που κανει
2) το πηγαινει στην peugeot και τους λες να σου κανουν μια διαγνωση γι τοιχον σφαλματα (κορεσμενα ) στον εγκεφαλο που δημηουργουντε απο χαλια βενζινες , υγρασια ,κ.τ.λ
πιστευω να μιλαω για το ιδο προβλημα με το δικο σου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|