Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
206.1.4 (Γιαννης) Νέος χρήστης

 206 1.4 (8v) XR (1999)
Ένταξη: 05 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 74 Τόπος: ΣΥΡΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2005, 03:16:52 Θέμα δημοσίευσης: Πλούσιο μείγμαααα |
|
|
ξεκιναω... τα πρωτα συμπτωματα ηταν.. πολυ πλουσιο μειγμα-σκασιματα-μπερδεματα, κακη αποκριση στο γκαζι , ρελαντι που ειτε επευτε ακαριαια στο πατημα του συμπλεκτη και εσβηνε ειτε στις 2000 στροφες δουλεμα... .. 5 βλαβεσς εγραψε το diag οπως βηματικο μοτερ, ποντεσιομετρο, αισθητηρας πιεσης εισαγωγης, ρυθμιση μειγματος..
1η δοκιμη ηταν αλλαγη πολλαπλασιαστη.. αποτελεσμα, τα ιδια συμπτωματα αλλα σε πιο αραια διαστιματα και οι ιδιες βλαβες στο διαγνωστικο
2η δοκιμη ηταν σπρεει επαφων σε μια φισα που υπαρχει στο μηχανοστασιο κατω δεξια και περνανε ολοι οι αισθητηρες σχεδον απο εκει.. αποτελεσμα δεν ξανα εκανε προβλημα με το ρελαντι ουτε τα σκασιματα, αλλα ποτε ποτε δουλευει πλουσιο μειγμα (οχι σε τετοιο βαθμο οπως στην αρχη,αισθητα λιγοτερο)και το διαγνωστικο βγαζει μονο συνεχες σφαλμα στην αυτοπροσαρμοζομενη ρυθμιση του μειγματος..
Υ.Γ φοραω ρυθμιστη πιεσης βενζινης, πολλαπλη εισαγωγης και πεταλουδα απο ραλυ 1.3, κτλ... αλλα οταν τα εβαλα δεν ειχα κανενα προβλημα για 3 μηνε... δεν νομιζω να παιζει κατι με αυτα... τα φωτα σας!!!!! για αισθητηρα λαμδα το κοβω αλλα θελω βοηθειααααα
Στροφες,στροφες.....στροφες..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teodor_v (Στο καλο...) Μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16V
Ένταξη: 20 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 166 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Καλαμαριά
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2005, 07:07:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η φισα που λες που περνανε ολοι οι αισθητηρες απο εκει μηπως ειναι το multiplex?? Και αν ειναι αυτο μηπως ειναι αυτο που σου τα δημιουργει?
Οταν αλλαζεις πολλαπλη, πεταλουδα η και φιλτρο ακομα ο εγκεφαλος χρειαζεται ενα διαστημα προσαρμογης αλλα οπως λες και εσυ δεν νομιζω να αρχισει τα περιεργα μετα απο 3 μηνες.
McLaren Mercedes!
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2005, 07:54:33 Θέμα δημοσίευσης: Re: πλουσιο μειγμαααα |
|
|
206.1.4 έγραψε: | ξεκιναω... τα πρωτα συμπτωματα ηταν.. πολυ πλουσιο μειγμα-σκασιματα-μπερδεματα, κακη αποκριση στο γκαζι , ρελαντι που ειτε επευτε ακαριαια στο πατημα του συμπλεκτη και εσβηνε ειτε στις 2000 στροφες δουλεμα... .. 5 βλαβεσς εγραψε το diag οπως βηματικο μοτερ, ποντεσιομετρο, αισθητηρας πιεσης εισαγωγης, ρυθμιση μειγματος..
1η δοκιμη ηταν αλλαγη πολλαπλασιαστη.. αποτελεσμα, τα ιδια συμπτωματα αλλα σε πιο αραια διαστιματα και οι ιδιες βλαβες στο διαγνωστικο
2η δοκιμη ηταν σπρεει επαφων σε μια φισα που υπαρχει στο μηχανοστασιο κατω δεξια και περνανε ολοι οι αισθητηρες σχεδον απο εκει.. αποτελεσμα δεν ξανα εκανε προβλημα με το ρελαντι ουτε τα σκασιματα, αλλα ποτε ποτε δουλευει πλουσιο μειγμα (οχι σε τετοιο βαθμο οπως στην αρχη,αισθητα λιγοτερο)και το διαγνωστικο βγαζει μονο συνεχες σφαλμα στην αυτοπροσαρμοζομενη ρυθμιση του μειγματος..
Υ.Γ φοραω ρυθμιστη πιεσης βενζινης, πολλαπλη εισαγωγης και πεταλουδα απο ραλυ 1.3, κτλ... αλλα οταν τα εβαλα δεν ειχα κανενα προβλημα για 3 μηνε... δεν νομιζω να παιζει κατι με αυτα... τα φωτα σας!!!!! για αισθητηρα λαμδα το κοβω αλλα θελω βοηθειααααα |
Δοκιμάστε έναν αισθητήρα πίεσης εισαγωγής !
Όσο για την βλάβη που βγάζει μπορεί να έχεις πρόβλημα ο αισθητήρας “λ” |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2005, 08:01:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ASAP τσεκαρε τον λαμδα σου.....δε μπορω να σκευτω κατι αλλο αυτη τη στιγμη....
ερωτηση:απο ηλεκτρικα φορας τον εγκεφαλο του 1,4 ε? (να μου πεις,πως αλλιως,να αλλαζεις κλειδια immobiliser και τα τοιαυτα....) παντως καλου κακου αν δεν εχεις κανει ενα πληρη διαγνωστικο ελεγχο στον εγκεφ. καντου....δε λεει τπτ οτι εγινε μετα απο 3 μηνες....Εχω παραδειγμα με starlet που σε παρομοια περιπτωση δουλευε καλα για 8-9 μηνες και μετα την ακουσε.......
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206.1.4 (Γιαννης) Νέος χρήστης

 206 1.4 (8v) XR (1999)
Ένταξη: 05 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 74 Τόπος: ΣΥΡΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2005, 22:21:09 Θέμα δημοσίευσης: . |
|
|
καταρχην ευχαριστω πολυ ολους για το ενδιαφερον!!!
το pug μου δεν ειναι multiplex, και δυστηχως η ευτηχως, στο διαγνωστικο, στις παραμετρους , ο λ φαινεται να δουλευει κανονικα! βεβαια, δεν το κανει παντα να δουλευει με πλουσιο μειγμα τωρα, οποτε ειναι δυσκολο να το εξακριβωσω για τον λ... η ληση ειναι να τον αλλαξω, αλλα αν δεν ειναι αυτος..??? αν καποιος ξερει κατι περισσοτερο, η του εχει τυχει, θελω βοηθεια!!!
Στροφες,στροφες.....στροφες..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tirokomos (Να μας γραφεις...) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 (16v) xs
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 668 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 00:46:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εφ΄οσον ο λ σου δουλευει κανονικα ριξε μια ματια στον αισθητηρα που ειπε ο Αργυρης.Εμενα οταν εκανε μερικα απο αυτα που σου κανει εσενα πηγα σε αυτον τον αισθητηρα και τον στερεωσα με μια πατεντα.Μπορει να ευθυνεται αυτος ,αμα δεν εχει κατσει καλα και κοβει βολτες, για το προβλημα σου.Οταν κουνιεται δεν κανει καλη επαφη η φυσσα με αποτελεσμα τουλαχιστον σε μενα να μη μου κραταει ρελαντι και να μπουκωνει χαμηλα.Σε εμενα τουλαχιστον βρισκεται πανω απο το καπακι και κατω διαγωνια απο την πεταλουδα.Ειναι μια πρασινη φυσσα...Κανε κατι για να την στερεωσεις και ενημερωσε! 
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 01:42:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μισο για ποιον λ μιλας? Στην εξατμιση η στην εισαγωγη????
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tirokomos (Να μας γραφεις...) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 (16v) xs
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 668 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 02:33:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pug_306 έγραψε: | Μισο για ποιον λ μιλας? Στην εξατμιση η στην εισαγωγη???? | To συγκεκριμενο μοντελο εχει 1 λ. 
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 07:51:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tirokomos έγραψε: | Pug_306 έγραψε: | Μισο για ποιον λ μιλας? Στην εξατμιση η στην εισαγωγη???? | To συγκεκριμενο μοντελο εχει 1 λ.  |
Αισθητήρας “λ” στην εισαγωγή λύγο δύσκολο. Το μοντέλο αυτό είναι από τα πρώτα 206 με ένα λάμδα και των καταλύτη από κάτω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 09:24:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην μπερδευεσται, ο Tirokomos λεει για τον MAP σενσορα
tirokomos έγραψε: | Εφ΄οσον ο λ σου δουλευει κανονικα ριξε μια ματια στον αισθητηρα που ειπε ο Αργυρης......... |
Touristas (Αργυρης) έγραψε: |
Δοκιμάστε έναν αισθητήρα πίεσης εισαγωγής !
Όσο για την βλάβη που βγάζει μπορεί να έχεις πρόβλημα ο αισθητήρας “λ” |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 10:43:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | tirokomos έγραψε: | Pug_306 έγραψε: | Μισο για ποιον λ μιλας? Στην εξατμιση η στην εισαγωγη???? | To συγκεκριμενο μοντελο εχει 1 λ.  |
Αισθητήρας “λ” στην εισαγωγή λύγο δύσκολο. Το μοντέλο αυτό είναι από τα πρώτα 206 με ένα λάμδα και των καταλύτη από κάτω. |
Είτε ένας αισθητήρας είτε δύο βρίσκονται στην εξαγωγή. Πριν και μετά τον καταλύτη εννοείτε*...
* "ε" και όχι "αι"
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tirokomos (Να μας γραφεις...) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 (16v) xs
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 668 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 18:33:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω ειπα για τον αισθητηρα εισαγωγης και υποπιεσης.Αλλα μπερδευτηκα με τις παραθεσεις.... 
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2005, 04:21:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sorry παιδια αλλα εγω ημουν παντα καρμπυρατερατος!(στο προηγουμενο car ενοειται).Εδω και ενα χρονο εχω καταλυτικο, οποτε με τα ηλεκτρονικα καλουδια -- η μαλλον μ@λακουδια--- ασχολουμαι μονο 1,5 χρονο..Τεσπα δε γνωριζω για το συγκεκριμενο μοντελο..αλλα ξερω οτι υπαρχουν 2 "ειδων" Λ που μπορει και να συνειπαρχουν.Ενας στην εισαγωγη και ενας στην εξαγωγη μετα το χταποδι αλλα πριν τον καταλυτη. Π.χ. το δικο μου τον εχει στην εξαγωγη.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2005, 08:19:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pug_306 έγραψε: | ...Ενας στην εισαγωγη και ενας στην εξαγωγη μετα το χταποδι αλλα πριν τον καταλυτη. Π.χ. το δικο μου τον εχει στην εξαγωγη. |
Ωραία... Όπως τελικά είπε και ο Τυρέμπορας, ο "λ" στην εισαγωγή λέγεται MAP Sensor και μετράει πίεση και θερμοκρασία αέρα ταυτόχρονα προκειμένου ο εγκέφαλος να ρυθμίσει την βενζίνη που θα ρίξει στο μίγμα.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tirokomos (Να μας γραφεις...) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 (16v) xs
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 668 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2005, 17:57:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Pug_306 έγραψε: | ...Ενας στην εισαγωγη και ενας στην εξαγωγη μετα το χταποδι αλλα πριν τον καταλυτη. Π.χ. το δικο μου τον εχει στην εξαγωγη. |
Ωραία... Όπως τελικά είπε και ο Τυρέμπορας, ο "λ" στην εισαγωγή λέγεται MAP Sensor και μετράει πίεση και θερμοκρασία αέρα ταυτόχρονα προκειμένου ο εγκέφαλος να ρυθμίσει την βενζίνη που θα ρίξει στο μίγμα. | Aκριβως...με τι διαφορα οτι δεν εμπορευομαι... 
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teodor_v (Στο καλο...) Μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16V
Ένταξη: 20 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 166 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Καλαμαριά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2005, 21:07:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tirokomos έγραψε: | Aκριβως...με τι διαφορα οτι δεν εμπορευομαι...  |
Ε μισο κιλο φετα παρακαλω! 
McLaren Mercedes!
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2005, 09:54:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελπιζω τα σχολια για τυρια, τυρεμποριο και τυροκομικη να μην συνεχιστουν. Βγαινεται OFF TOPIC και θα πρεπει να αρχισω να σβηνω δημοσιευσεις παλι χωρις λογο.
Επισης να διευκρηνισουμε κατι.
Δεν ειναι σωστο το να λες ο αισθητηρας λ εισαγωγης γιατι απλα δεν ειναι αισθητηρας λ. Ο αισθητηρας της εισαγωγης λεγεται MAP sensor (Μanifold Absolute Pressure sensor) και μετραει την ποσοτητα, την πιεση και μερικες φορες τη θερμοκραισα του εισερχομενου αερα. Τα δεδομενα επεξαργαζονται στον εγκεφαλο οπου υπολογιζεται η ποσοτητα καυσιμου που θα ψεκαστει.
Ο λ λεγεται ετσι γιατι το λ συμαινει "λογος" (ratio) και ειναι ο λογος (κλασμα δηλαδη) ή το ποσοστο αν θες της ποσοτητας οξηγωνου στα καυσαερια.
Οποτε οταν μηλαμε για εισαγωγη λεμε MAP sensor (σε αλλα αυτοκινητα υπαρουν AFM - Air Flow Meter που ειναι περιπου το ιδιο) και για εξαγωγη αισθητηρας λ. Συνηθος (οχι παντα) οι λ ειναι 2, ενας πριν ενας μετα το καταλυτη.
Ελπιζω να τα ξεμπερδεψαμε λιγο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2005, 03:57:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ξανατονισω οτι εξαρχης εγραψα πως με συστηματα πολ. ψεκασμου και καταλυτικα μοτερ ασχολουμαι μονο ενα χρονο.Οσον αφορα τον σενσορα εισαγωγης(που τον λεω 'Λ') σορυ αλλα ετσι τον ακουω τωρα εδω και χρονια.Μεχρι και απο εξατμισαδες στυλ "ΝΙΝΟΣ".Οποτε αν ειναι λαθος τοτε σορυ αλλα χαλασμενο τηλεφωνο... .
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206.1.4 (Γιαννης) Νέος χρήστης

 206 1.4 (8v) XR (1999)
Ένταξη: 05 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 74 Τόπος: ΣΥΡΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Νοέ 2005, 00:14:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Ελπιζω τα σχολια για τυρια, τυρεμποριο και τυροκομικη να μην συνεχιστουν. Βγαινεται OFF TOPIC και θα πρεπει να αρχισω να σβηνω δημοσιευσεις παλι χωρις λογο.
Επισης να διευκρηνισουμε κατι.
Δεν ειναι σωστο το να λες ο αισθητηρας λ εισαγωγης γιατι απλα δεν ειναι αισθητηρας λ. Ο αισθητηρας της εισαγωγης λεγεται MAP sensor (Μanifold Absolute Pressure sensor) και μετραει την ποσοτητα, την πιεση και μερικες φορες τη θερμοκραισα του εισερχομενου αερα. Τα δεδομενα επεξαργαζονται στον εγκεφαλο οπου υπολογιζεται η ποσοτητα καυσιμου που θα ψεκαστει.
Ο λ λεγεται ετσι γιατι το λ συμαινει "λογος" (ratio) και ειναι ο λογος (κλασμα δηλαδη) ή το ποσοστο αν θες της ποσοτητας οξηγωνου στα καυσαερια.
Οποτε οταν μηλαμε για εισαγωγη λεμε MAP sensor (σε αλλα αυτοκινητα υπαρουν AFM - Air Flow Meter που ειναι περιπου το ιδιο) και για εξαγωγη αισθητηρας λ. Συνηθος (οχι παντα) οι λ ειναι 2, ενας πριν ενας μετα το καταλυτη.
Ελπιζω να τα ξεμπερδεψαμε λιγο. |
Στελιο αριστα!!!!!! ακριβως ετσι ειναι.... απλα στην περιπτωση μου, ο αισθητηρας θερμοκρασιας αερα βρισκεται στην εισοδο του αερα, πριν την πεταλουδα....οποτε ο μαπ, διαβαζει μονο την πιεση σε mbar της εισαγωγης ...
Στροφες,στροφες.....στροφες..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|