PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τρέμουλο στο τιμόνι
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Αύγ 2002, 00:26:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχήν ποτέ δεν αφήνουμε άλλον να βάλει αέρα στα λάστιχα μας. Τα λάστιχα ιδιαίτερα είναι ένας παράγοντας που πρέπει να τον κοιτάμε μόνοι μας.
Επίσης και στα συνεργεία είναι λίγο μπουμπούνια σχετικά με αυτό το θέμα οπότε προσοχή. Εγώ πάντως μετά το service πήγα να ξανακοιτάξω τα λάστιχα μην είχαν κάνει καμιά μ@λ@κί@.
Όσο για το πρόβλημά σου, επειδή είχα κι εγώ την ίδια υπόνοια στην αρχή ότι το τιμόνι τραβάει αριστερά, έλεγα ρε γα**το στραβό αυτοκίνητο μου δώσαν και klein mein που να τρέχω σε ευθυγραμμίσεις καινούργιο αυτοκίνητο; Ωστόσο παρατήρησα οτι ήταν του δρόμου γιατί μου συνέβαινε στην Εθνική οδό όταν γυρνούσα από τα ΤΕΙ και σε ταχύτητες πάνω από τα 130 αριστερή λωρίδα. Κατά ένα περίεγο λόγο οι δρόμοι στην Ελλάδα έχουν αριστερή κλίση. Στην μεσαία λωρίδα πήγαινε σχετικά ευθεία χωρίς χέρια πάντα. Ωστόσο όταν έφθανα κοντά στο σπίτι σε έναν καινούργιο δρόμο ξεκινούσα από φανάρι και έκανα πάνω από ένα χιλιόμετρο χωρίς να ακουμπήσω το τιμόνι και το αυτοκίνητο πήγαινε καρφί. Σε έλεγχο ευθυγράμμισης όταν το πήγα κάποια φορά μετά από μια βαρβάτη λακούβα που έπεσα,ενώ στο δρόμο είχα την υπόνοια οτι είχε διαλυθεί το σύμπαν, εντούτοις ήταν στο 0! Συν οτι το 206 έχει πολύ ελαφρύ βολάν που το κάνει λίαν ευαίσθητο σε κάθε είδους ανωμαλία. Γι αυτό προσπάθησε να βρεις ίσιο δρόμο χωρίς κλίση. Δεν είναι εύκολο με τον κάθε μ@λ@κ@ εργολάβο που ένας δουλεύει και 10 τον κοιτάνε αμα σκάβει καλά.
Όσο για το αν όταν στρίβεις σου φαίνεται ελαφρύτερο το τιμόνι ίσως είναι εντυπωσή σου. Λέω εγώ τώρα.

Ένα tip για ακρίβεια: Κρύα λάστιχα προφανώς,και ακόμη άμα πχ γράφει ιδανικά bar αέρα 2,3 που είναι το δικό μου, δοκιμασέ το μερικές φορές με το λάστιχο πόσο αέρα χάνει βγάζοντας τη μάνικα. Δεν είναι πολύ βέβαια,αλλά εμένα μου κολλάει έστω και τόσο γιατί είμαι ψείρας. Δηλαδή βάλτου 2,4 bar ή εκεί κοντά ώστε με τον αέρα που θα χάσει να έρθει στα 2,3.

Τάδε έφη εμπειρία Slash.

Καλό σου ταξίδι, και εύχομαι πολλές και όμορφες οδηγικές απολαύσεις πίσω από το τιμόνι του Peugeot σου.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Slash στις Σαβ 10 Αύγ 2002, 01:08:07, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Αύγ 2002, 00:40:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!!Ακομη δεν ζυγοσταθμισα Splat


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Αύγ 2002, 04:48:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όσον αφορά για το τράβηγμα στα αριστερά, το έχω παρατηρήσει και εγώ και οφείλεται στον λόγο που αναφέρει και ο Σκίστης.
Για το ότι τραβώντας τη μάνικα χάνει λίγο, είναι γεγονός και αναπληρώνεται κάπως με τον τρόπο που λέει ο ανωτέρω συν-οδηγός μας, αν και ακούγεται κάπως υπερβολικό. Κι εγώ αυτό κάνω.. Rolling eyes


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Αύγ 2002, 12:04:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kati blepw gia trabhgmata gia to ena gia to allo...... exw na kanw tyn e3hs erwthsh.... kanate pote ey8ygrammish pisw a3ona?... Ton prohgoumeno xeimwna etyxa mia m@l@ki@s mou kai akoumphsa isa isa se ena pezodromio me ta xionia... to prwto pragma loipon pou skefthka htan na paw gia genikh ey8ygrammish (empros-pisw) kai idou to apotelesma.. pisw eixa apoklish 0.5 cm/100m pragma pou den to katalaba omws yphrxe:) Peri zygosta8mishs twra.. akouw gia lakoubes... Ti lastixa forate??? ta 195/55/R15 pou forane ta 1600 16V exoun ,mia eypa8eia sta plaina tou testein kommena lina ktl ktl ktl.... Mporei epishs apo idiaitero zorisma stis strofes na exei strabwsei oskeletos tou elastikou opote h zygosta8mish den kanei tpt entelws para mono h allagh tou elastikou.
Mi shmeiwsh akoma.. Se ena prs8iokinhto autokinhto h "tetrada" apoteleite apo 6(e3i) elastika!!!!! koinws kalo einai na apofeygoume to empos pisw twn elastikwn apla otan teliwsoun ta mprosta ena zeygari kainouria gia ton aaploustato logo oti me 2 liwmena lastixa pisw kai 2 kala mprosta (meta to empos -pisw) o kwlos tu aytokinhtou paei peripato xalara kai xwris erwthseis-proeidopoihseis.
Ey8ygrammish - zygosta8mish epibaletai na ginete ana 2-3 mhnes logw lakoubwn-pezodromiwn ktl ktl kai ka8e 1-1,5 xronia ey8ygramish tou pisw a3ona
Koita3te epishs gia strabes zantes... Oi forountes ergostasiakes ths mamas Peugeot einai pio tyxeroi ka8ws h etairia dinei poly eidika standards sthn kataskeyastria twn zantwn (H Speedline ftiaxnei ths zantes tis Peugeot). Oi exontes After market zantes prepei na einai idiaitera prosektikoi sthn agora alla kai ston elegxo twn zantwn giati dystixws poiotika Ysteroun me "Y" kefalaio kai auto einai eggyhmeno ... prokeimenoun a ri3oun to kostos kai na kanoun pioa antagwnistika ta proionta tous...

Ouff kourasthka.... Wra gia douleia:P kala na pernate kai prosoxh..... Kykloforoune polloi malakes stou ellhnikous dromous.... prepei na tous prosexoume gia na exoume to kefali mas ysixo




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Αύγ 2002, 01:20:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Re paidia einai logiko na trabaei to amaksi aristera.. afou kathete O ODHGOS aristera.. exei to amaksi epipleon 75 kila barous (+ to baros ths mpatarias pou einai pleyra odhgou, + to baros tou timoniou pou einai pleyra odhgou). To thema einai otan kathontai 2 atoma.. trabaei?

Emena xarakthristika h aristerh mou roda einai tigka sthn takaki-o-skonh kai h zanta thelei poly kalytero katharisma apo th deksia pou einai "elafrws" skonismenh san apotelesma ths megalyterhs fortishs pou trwei h roda se baros kai moiraia kai se dynamh frenarismatos.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Αύγ 2002, 16:23:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alex: to baros einai moirasmeno kai einai kai tetoios o sxediasmos ths anarthshs na fortizei oloklhrh ane3arthtos pleyras fortwmatos.... les mpataria aristera.... o kinhthras omws einai de3ia kai to sasman aristera:> skepsou ayto:>

Apo aristera panta exei megalyterh f8ora to takaki giati einai pio konta h trompa twn frenwn... tekmhriwmeno kai apodedeigmeno kai den einai 8ema barous sta aristera;> den to lew egw auto alla symbainei se ola ta autokinhta de3ia 'h aristera annalogws apo poia pleyra exoun thn trompa tou brennou kai einai kati entelws fysiologiko. opws epishs oti to mesa takaki panta trwgetai perisotero giati apo mesa einai to embolo ths dagkanas:) Mr. Green




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Αύγ 2002, 02:36:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εκεί που τελειώνει το δίκιο του Αλέξη αρχίζει του Πολίτη. Το βάρος του οδηγού στα αριστερά παίζει και αυτό τον προσθετικό ρόλο του στο γεγονός ότι το αριστερό ρεύμα έχει πάντα μία αριστερή κλίση. Αλλίμονο όμως εάν το αυτοκίνητο έβγαινε από το εργοστάσιο αζύγιστο και ανισόρροπο... Στο παλιό R5 Alpine Turbo το αυτοκίνητο ήταν 5-10 χιλιοστά ψηλότερο από την αριστερή μεριά! 8O Ο μηχανικός μου είχε πει ότι οι Γάλλοι το έκαναν αυτό γιατί συνήθως οι αγοραστές αυτού του αυτοκινήτου είναι καβλόγκαζοι και οδηγούν πολύ γρήγορα όταν είναι μόνοι τους, χώρια που το έτερον ήμισυ είναι συνήθως αρκετά ελαφρύτερο. Έτσι με το που καθόταν ο οδηγός το βάρος του αυτοκινήτου φόρτιζε την ανάρτηση ισόποσα! Με έβαλε να σταθώ πίσω από το αυτοκίνητο και να δω πώς ευθυγραμμίζεται μόλις αυτός καθόταν στη θέση του οδηγού!! Βέβαια το φαινόμενο μειώνεται όσο σκληραίνει και η ανάρτηση... Πολύ ψαγμένο αυτό έτσι; Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2003, 09:30:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

konstantinos έγραψε:
... Στις δεξιές καμπές (ελαφρές στροφές ή όπως αλλιώς λέγονται) και μόνο σε αυτές, με 100 + χλμ εμφανίζεται τρέμουλο στο τιμόνι και στην πλατούλα μου (οχι το 206 δεν έχει extra για μασάζ). Το περίεργο είναι οτι με λιγότερα χλμ ΔΕΝ. Επίσης στις αριστροφές στροφές δεν υπάρχει το εν λόγω φαινόμενο.


Μετά απο περίπου έναν χρόνο βρέθηκε η πηγή του κακού. Είναι η εξάτμιση... Shocked Confused

Επειδή υπάρχουν κάποια μπόσικα (μάλλον απο λάθος τοποθέτηση) στις δεξιές στροφές - καμπές ταλαντώνεται και "βρίσκει", με αποτέλεσμα να ταρακουνιέται το αυτοκίνητο και να με τρομάζει. Το περίεργο είναι οτι στην Peugeot κοίταζαν άλλα πράγματα (ευθυγραμίσεις, ψαλίδια, ζάντες, κλπ) αλλά ένας μόνον άνθρωπος κάθισε και το οδήγησε το αμάξι και μου το είπε χωρίς να του αναφέρω καν το πρόβλημα. Απλά έτυχε αφου το είχα πάει να μου φτιάξει τον τσακισμένο μαρσπιέ και την πόρτα. Φτιάχνεται μου είπε, και είναι δουλειά 20 - 30 λεπτών. Αυτά, επιτέλους!!!


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2003, 12:24:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά το τρακάρισμα που είχα πρόσφατα έσπασα τη δεξιά εμπρός ζάντα, χωρίς όμως το λάστιχο να πάθει ζημιά (το φουσκώσαμε κι από τότε δεν έχει χάσει αέρα). Καινούρια ζάντα εμπρός, το χτυπημένο λάστιχο και η αριστερή μπροστινή ρόδα μπήκε πίσω γιατί είχε "αρπάξει" ελαφρώς. Μετά την τοποθέτηση έγινε εκ νέου ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση. Όμως το τιμόνι έχει ένα ελαφρύ τρέμουλο στα 130-140.

Τώρα εμφανίστηκε πρόβλημα στο δεξί μπιλιοφόρο. Σε εκκίνηση με το τιμόνι κομμένο τέρμα δεξιά ή αριστερά ακούγεται ένα κρακ-κρακ-κρακ, πολύ ανησυχητικό Rolling eyes Πάει λοιπόν για αλλαγή...

Και το ερώτημά μου είναι: είναι δυνατόν το τρέμουλο να οφείλεται σε κάποιον άλλο λόγο πέραν της εσφαλμένης ευθυγράμμισης ή ζυγοστάθμισης; Στη στραβωμένη πίσω ζάντα για παράδειγμα; Μήπως ο μπιλιοφόρος έχει κάποια σχέση; Ή το χτυπημένο λάστιχο έχει τελικά κάποιο πρόβλημα που δε φαίνεται;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούλ 2003, 03:52:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντώνη, είναι πολύ λογικό το τρέμουλο που έχεις να οφείλεται στον αρπαγμένο μπιλιοφόρο. Άλλαξέ τον και μετά ξανακοίτα για τρέμουλο.
Πιστεύω ότι φταίει αυτός και τίποτα άλλο.
Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιούλ 2003, 07:31:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OK Μίλτο! Θα τον αλλάξω και αν συνεχιστεί το τρέμουλο τότε θα αρχίσω να ανησυχώ Razz




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
KOUVENTIASTOS 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 1.4

Ένταξη: 18 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 10
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Ιούλ 2003, 16:30:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

[quote="DimiP"]παιδια, το δικο μου τραβαει εντονα δεξια , το καταλαβα οταν ταξιδευα εθνικη στις διακοπες.
φαινεται καπου εφαγα γερες λακουβες.
κι ελεγα μια που θα το παω στην Peugeot να τους πω να του κανουν μια ευθυγραμμιση, αλλα μαλλον δεν θα εχουν μηχανημα η θα εχουν ? τι λετε?

Επισης παρατηρησα οτι μετα τα 160 το αμαξι ετρεμε και κουναγε αρκετα.
Φορτωμενο δεν ηταν - μονος μου και αδειο - και ισως εφταιγε και ο κακος δρομος αλλα δικαιολογειται τοσο κουνημα ?
Αν αφηνα το τιμονι απο τα χερια για 1 sec το αμαξι θα πηγαινε για ριγανη.
Εχει παρατηρησει κανεις (με 1400αρι) κατι τετοιο ?
μεχρι 140-150 ηταν σταθεροτατο.[/quote]

ki egw ouk oliga ta probs me to pezaki... sta 2500 xm ekapse 2.5 kila ladi
mou eipane kainourio... meta, pali ta idia... telika diorthwthike to provlhma.... (mono toy?) pantws twra den kaiei ladia... (nomizw)
meta apo 3 vdomades (kainourio) eskase to kollaro tou psygeiou.... pali kala.... meta apo mia hsyxh periodo 1.5 xronou (hmouna fantaros).... sasman.... kommatakia ta granazia (ta exw akoma)... kai telika pisw se ayto pou eipes ki esy... tremoulo sta polla (140-170 polla einai gia to amaxi) kai travhgma dexia... 5 fores eythygrammish kai dyo zygostathmish kai pali tipota... den lew, toy exw piei to aima, exw kai 60000 xm, alla paliotera, me dyo italika pou eixa den eixe kaei oute lampa. kai milame kai gia sklhrh xrhsh... k@#$%^enos pitsirikas..... enw ayto edw..... kai enas thoryvos mprosta dexia, opote strivw kai exei anwmalia o dromos, kanei les kai varas me sfyri... mallon to paw gia anakainish kai opote mporesw.............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
307__:)(dimitris) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 307 1.6 black

Ένταξη: 07 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 318
Τόπος: agrinio

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2005, 10:34:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια εμφανιστηκε παλι ενα εκνευριστικο τρεμουλο στο τιμονι εκανα δυο ζυγοσταθμισεις και αλλαγη μπρος πισω ελαστικων αλλα παλι τα ιδια τι μπορει να ειναι Question πηγα στην peugeot για κρεμαγιερα μου ειπαν οχι. Οταν ειχα παρει το αυτοκινητο ειχε πεσει ο αδερφος μου σε μια λακουβα με 5χλμ και βρηκε στην βιδα που πιανει το ψαλιδι εκανε γκαπ καλο ομως λετε να ειναι απο ψαλιδι η απο σινεμπλοκ ψαλιδιου και να τρεμει? Ας μου δωσει καποιος μια εξηγηση γιατι θα σαλταρω Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2005, 13:12:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια καλημερα!Και μενα το αμαξι απο την αρχη το ετρεχα με 130 και σε αυτην την περιοχη μου κοσκινιζε το τιμονι.Μεταξυ 120 με 140 μετα εσπαγα αυτο το φραγμα και ολα ηταν καλα.Το πηγα στην αντιπροσωπια και μου το εκαναν χειροτερα.Το ζυγοσταθμισαν τελειως λαθος.Λες και επαιζαν τζοκερ με τα βαριδια.Παλι τα ιδια στον δρομο.Στο μεταξυ με πειραζε που ειχα δωσει 20000 ευρω και ελεγα γιατι σε μενα.Ηξερα οτι δεν ειναι σοβαρο και θα λυνοταν.Αλλα γιατι?Το πηγα σε ενα δικο μου μαστορα και τελικα ειδα οτι πρωτον ηταν τελειως λαθος ζυγισμενο.35 γραμαρια διαφορα και πανω.Και δευτερον ειδα οτι τα λαστιχα καθως ετρεχαν στο μηχανημα τραμπαλιζοταν το πελμα τους.Τελικα φταινε και τα δυο.Γιατι τωρα οταν επιταχυνω δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα αλλα οταν σταματαω περνωντας απο την περιοχη των 130 μου το κανει παρα πολυ ελαφρα.Δεν φενεται απο εξω αλλα το αισθανομαι μεσα στο χερι μου.Τωρα φταιει αποκλιστικα το πελμα.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
307__:)(dimitris) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 307 1.6 black

Ένταξη: 07 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 318
Τόπος: agrinio

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2005, 15:17:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tι ελαστικα φορας? και εμενα πριν δεν το εκανε αρχισε σιγα σιγα και τωρα ακομα περισσοτερο εγω φοραω michelin pilot exalto II
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
_205rallye_ (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


205Gti-206RG-106rallye

Ένταξη: 26 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 98
Τόπος: Aθηνα-Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 11:46:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κωνσταντινε ισως τα λινα σε καποιο απο τα λαστιχα σου να ειναι πολυ πυκνα σε καποιο σημειο ισως.αλλιωσ δεν εξηγηται κατι τετοιο απο την ζαντα με τοσεσ ζυγοσταθμισεις που εχει περασει.πηγαινε το στον καλογριτσα να βρεις την υγεια σου Wink οι ανθρωποι εκει ειναι επαγγελματιες πραγματικα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
307__:)(dimitris) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 307 1.6 black

Ένταξη: 07 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 318
Τόπος: agrinio

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2005, 09:46:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια σημερα θυμηθηκα τι αλλο κανει το αυτοκινητο και ισως να οφειλεται αυτο στο τρεμουλο αλλα δεν ξερω τι ειναι λοιπον οταν π.χ κανω ξεκινημα σε γλιστερη ασφαλτο και σπιναρει και του τα δωσεις και αλλο για να χασει περισσοτερο απο την δεξια μερια ακουγεται γκαπ γκαπ μονο εκει ακουω αυτον τον θορυβο δηλαδη σε σπινιαρισματα τετοια δηλαδη. Δεν το ακουω ουτε σε αποτομα φρενα ουτε πουθενα αλλου. Εχετε καμια ιδεα γιατι Roll eyes και οταν ξεγνιασω απο το προβλημα θα τα Beer
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2005, 11:41:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

307__:)(dimitris) έγραψε:
...κανω ξεκινημα σε γλιστερη ασφαλτο και σπιναρει και του τα δωσεις και αλλο για να χασει περισσοτερο απο την δεξια μερια ακουγεται γκαπ γκαπ μονο εκει ακουω αυτον τον θορυβο δηλαδη σε σπινιαρισματα τετοια δηλαδη....


Shocked Shocked
Γιατί του γα**ς τη θειά! Να γιατί!!

Χτυπάει η ανάρτηση από το παρά φύση σεξ. Κόφτο και δεν θα το ξανακούσεις να φωνάζει έτσι... W00t

Αν βάλεις δυνατότερα ελατήρια-αμορτισέρ θα χτυπάει λιγότερο, αλλά... είπαμε!


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
307__:)(dimitris) 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 307 1.6 black

Ένταξη: 07 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 318
Τόπος: agrinio

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2005, 13:52:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
307__:)(dimitris) έγραψε:
...κανω ξεκινημα σε γλιστερη ασφαλτο και σπιναρει και του τα δωσεις και αλλο για να χασει περισσοτερο απο την δεξια μερια ακουγεται γκαπ γκαπ μονο εκει ακουω αυτον τον θορυβο δηλαδη σε σπινιαρισματα τετοια δηλαδη....


Shocked Shocked
Γιατί του γα**ς τη θειά! Να γιατί!!

Χτυπάει η ανάρτηση από το παρά φύση σεξ. Κόφτο και δεν θα το ξανακούσεις να φωνάζει έτσι... W00t

Αν βάλεις δυνατότερα ελατήρια-αμορτισέρ θα χτυπάει λιγότερο, αλλά... είπαμε!

Αποκλειεται Μιλτο να ειναι η αναρτηση ειναι η 3 αναρτηση αυτη Shocked η μαμα το εκανε τα bilstein sprint με τα apex το κανανε η kw το κανει δεν ειναι η αναρτηση κατι αλλο ειναι και αυτο πιστευω δημιουργει και το τρεμουλο η εχοντες γνωση μηχανικου π.χ touristas αλλα που ειναι Evil ας μας βοηθησει Wink παντως thanks Μιλτο και υποψιν δεν το σπινιαρω ποτε απο τυχη το καταλαβα αυτο μια μερα που ειχε βρεξει και ξεπαρκαρισα καπως γρηγορα και οσες φορες το δοκιμασα επιτεδες εκανε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2005, 16:31:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό το χτύπημα είναι λογικό ακόμα και το δικό το κάνει όταν είναι βρεμένος ο δρόμος συνήθως όπως σήμερα π.χ.. πολλές φορές αυτό το χτύπημα που ακούγεται μπορεί να στο κάνει και σε στεγνό δρόμο.
Είναι ένα πράμα σαν να χοροπηδάει το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.
Πάντως καλό είναι να το αποφεύγεις γιατί καταπονείς τόσο το σύστημα μετάδοσης αλλά και της βάσεις του κινητήρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 4 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1864s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on