Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
tirokomos (Να μας γραφεις...) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 (16v) xs
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 668 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2005, 01:30:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Tirokomos ερχεται χειμωνας!!!!Η απλη λογικη λεει οτι ενα πιο λεπτο λαδι θα ερχετε πιο γρηγορα σε θερμοκρασιας λειτουργιας.Δεν ξερω πως πανε οι δικτες λαδιων κατα SAE και τι σημαινει ο καθενας αλλα πιστευω οτι ενα καλο ειναι το 5W-30.Διορθωστε με σε περιπτωση βλακειας!!!! | Γιατι βλακειας ρε φιλε...???Ισα ισα ενας μηχανικος μου προτεινε τα Total 5w/30 για το προβλημα που εχω...αλλα θελω να ακουσω γνωμες!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2005, 01:40:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλα μπορει να μην ειπα σωστα τον κωδικο.Δεν θυμαμαι ακριβως αν το πρωτο στοιχειο δηλωνει το ποσο λεπτο ειναι το λαδι ή ειναι το δευτερο.Παντως σημασια εχει οτι το καλοκαιρι φοραμε λιγο πιο παχυρευστα λαδια για να πιανουν καλο φιλμ λαδιου και να μην "σκιζεται" δημιουργοντας προβληματα στα μεταλα.Ενω το χειμωνα επειδη αργει να ζεσταθει θελει λεπτα.Εγω πιστευω οτι αυτο που σου ειπα ειναι καλο.Υπαρχουν και πιο λεπτα.Αν και ειναι για πολυ xtreme καταστασεις.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tirokomos (Να μας γραφεις...) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 (16v) xs
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 668 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2005, 01:45:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και γω πιστευω οτι θα ηταν καλυτερα το 5W/30 αλλα ας ακουσουμε και τις γνωμες καποιων με περισσοτερη εμπειρια! 
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2005, 01:59:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 5W30 είναι επίσης προτεινόμενο από τον κατασκευαστή για τους κινητήρες μας. Φροντίστε μόνο να έχει την σχετικά καινούρια προδιαγραφή Α5 και όχι την Α1 για να αντέχει στα γκάζια. Το 5W40 όμως είναι ακόμη πιο ανθεκτικό στα παρατεταμένα γκάζια. Για τον κρύο καιρό είναι το ίδιο ικανά. Οπότε με το 5W40 είστε σίγουροι ότι έχετε λάδι για όλο το χρόνο. Και για τα πλακώματα του καλοκαιριού, καί για τα κρύα ξεκινήματα του Χειμώνα. Βέβαια, είναι και λίγο ακριβότερο...
Το 1ο νούμερο είναι για το κρύο δούλεμα (W=Winter) και το 2ο για το ζεστό.
Φίλε 205Rallye, φιατάκιας δεν είμαι αλλά λογικά μετά από 220000χλμ μου φαίνεται καλό κάτι προς το 15W50. Αν το μοτέρ είναι καλοσυντηρημένο ίσως να μπορεί ακόμη να χρησιμοποιηθεί χωρίς να εξατμίζεται ένα 15W40 ή και το πιο ακριβό 10W40.
Σχεδόν ό,τι ρωτήσετε υπάρχει ήδη εδώ. Καλό διάβασμα...
Και αν έχετε και πάλι περισσότερες απορίες ρωτήστε στο σωστό τόπικ γιατί το παρόν τόπικ δεν μιλάει γενικώς για λιπαντικά αλλά για πρόβλημα στο κρύο ξεκίνημα που μπορεί να οφείλεται και σε διάφορες άλλες αιτίες.
Το PROTEC Fuel Line Cleaner (κόκκινη κονσέρβα) το βρίσκετε κατά κανόνα σε ορισμένουςμηχανικούς και όχι σε βενζινάδικα. Ψάξτε μόνο γι αυτό, είναι το καλύτερο και με διαφορά. Το βρίσκετε με περίπου 12Ε.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|