PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

307 - Αλουμινένια εισαγωγή C2 VTS (έκδοση 125bhp)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 10:40:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια κατι ασχετο.Η εισαγωγη της Peugeot Sport που μπορουμε να την βρουμε?Ποσο περιπου κανει?Και τι αλογα θα δωσει?Παντως η εκκεντροφοροι δινουν στα 10 με 15 αλογα συν.Το θεμα ειναι ο τυπος που θα μπει.Που τους θες να δουλευουν.Γιατι μπορεις να βαλεις σε μαμα και εκκεντροφορους που με βαση τα χαρακτηριστικα τους να εχουν αποδοση απο της 5000 με τις 8000.Τι να το κανεις αυτο εφοσον ο κοφτης ειναι στις 6400?Αρα εχεις χασιμο και οχι κερδος.Εγω θελω να ρωτησω κατι αλλο.Επιδη εχω στοχο τα 150 με 160 αλογα.Τι εκκεντροφορους μου προτεινετε.Οι 264ο με 8,7mm θα ειναι καλη επιλογη ή πρεπει να βαλω κατι πιο αγριο.Μη παρεξηγηθω.Οχι να τα βγαλω μονο απο εκκεντροφορους αλλα να με βοηθησουν.Για να ξαναγυρισω στο θεμα.Ειχα ακουσει οτι με εισαγωγη,εξαγωγη απο χταποδι μεχρι πισω και εκκεντροφορους ολα απο Peugeot Sport εχουμε αυξηση 20 με 25 αλογα.Αυτο κατα ποσο αληθευει?


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
206ccsimos (Σίμος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (16V) CC 2002

Ένταξη: 05 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 90

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 13:28:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε Κωνσταντινε , χωρις προγραμμα με ολα αυτα, θα σε περνανε και τα
μαμα 307 !
Αν παιξεις και προγραμμα ξεχνα το αμαξι βολτας , το ρελαντι κλπ.
Μην κολατε στην PS , ρε παιδια. Δεν ειναι για αυτοκ. δρομου.
Που εισαι ρε προεδρα ???? Μιλα κι εσυ ! Rolling eyes

Το δικο μου εχει δειξει σε δυναμομετρο 175 αλογα με 19.5 ροπη
και το μονο που εχω απο PS ειναι ενα αυτοκολ/το !!! Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 14:22:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραια επειδη το δικο σου το εχω δει αν θυμαμαι καλα σε ενα περιοδικο βελτιωσης.Και να σου πω την αληθεια προσπαθω να ακολουθησω πιστα την συνταγη για να βγαλω καπου στα 160 αλογα.Δηλαδη πιστευω με ενα ζευγαρι εκκεντροφορων λιγο πιο light απο τους δικους σου θα το πετυχω.Δεν θυμαμαι ακριβως τι φορας.Δεν ειπα οτι η PS θα κανει δουλεια απλος ειναι ετοιμες λυσεις.Αν μπορεις γραψε λεπτομεριες για το μοτερ σου.Εχω διαβασει οτι εχεις αλλαξει εγκεφαλο και εχεις κανει ντιζατο το γκαζι.Αν μπορεις και θες στειλε μου πμ με τιμες στο περιπου για να ξερω τι να κανω.Εγω φοραω BMC βαρελακι και προγραμμα.Αυτα μονο απο μηχανη.Γενικα εχω ριξει πολλα λ7 αλλα τα περισσοτερα εχουν παει σε εξωτερικη βελτιωση.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
206ccsimos (Σίμος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (16V) CC 2002

Ένταξη: 05 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 90

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 14:34:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Ωραια επειδη το δικο σου το εχω δει αν θυμαμαι καλα σε ενα περιοδικο βελτιωσης.Και να σου πω την αληθεια προσπαθω να ακολουθησω πιστα την συνταγη για να βγαλω καπου στα 160 αλογα.Δηλαδη πιστευω με ενα ζευγαρι εκκεντροφορων λιγο πιο light απο τους δικους σου θα το πετυχω.Δεν θυμαμαι ακριβως τι φορας.Δεν ειπα οτι η PS θα κανει δουλεια απλος ειναι ετοιμες λυσεις.Αν μπορεις γραψε λεπτομεριες για το μοτερ σου.Εχω διαβασει οτι εχεις αλλαξει εγκεφαλο και εχεις κανει ντιζατο το γκαζι.Αν μπορεις και θες στειλε μου πμ με τιμες στο περιπου για να ξερω τι να κανω.Εγω φοραω BMC βαρελακι και προγραμμα.Αυτα μονο απο μηχανη.Γενικα εχω ριξει πολλα λ7 αλλα τα περισσοτερα εχουν παει σε εξωτερικη βελτιωση.


Εχεις PM Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 19:05:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
kaisaras96 έγραψε:
Γιατι 206 1600 ακομα και εκκεντρα-χταποδια ραλλυε δεν ξεφευγει πολυ απο τα 130


Θα με τρελλάνετε εσείς...

Εχεις δει κανένα ραλλύ με τους εκκεντροφόρους του και την εξάτμισή του να ξεπερνά τα 130???? Γιατί λοιπόν περιμένεις από το 206 να ξεπεράσει τα 130 με τα ίδια πράγματα που φοράει το ραλλύ και βγάζει 122-125 άλογα???


Το κλασικο Ελληνικο ραλλυε με σκουπα γκρουπ Ν και προγραμμα εχει 140αλογα εκτος αν μας δουλευουν ολα τα περιοδικα

Sidobre έγραψε:
Γιατί με τους εκκεντροφόρους από ραλλύ θα έχεις οροφή* τα 140-145 ενώ με άλλους... Wink
.....
*Οροφή σημαίνει ότι παίρνεις όχι μόνο από τους εκκεντροφόρους αλλά και με άλλα πράγματα.


Ποια ειναι τα αλλα πραγματα σε ενα 206 για να πας απο τα 130 στα 140 ενω εχεις χταποδι ραλλυε,κομπλε εξατμιση, προγραμμα και φιλτρο.... Question Question Question

Μηπως...εισαγωγη C2 VTS κι εξηγουμε...

Ροικη...αποκλειεται τα ραλλυε και τα C2 VTS τα βγαζουν κι ετσι(οχι οτι δεν θα προσφεραν)
Συμπιεση....το ιδιο
Πιστονια...το ιδιο
Εγγεφαλος...εδω παιζεται αλλα και το C2 VTS Bosch ME 7.44 φοραει...αν πρεπει να τον αλλαξουμε για να το φτασουμε αρχ**ια προγραμμα παιρνει ο δικος μας... Exclamation

Αααα και μην ξεχνατε το ραλλυε εχει και μεγαλυτερη κατα ενα ποντο πεταλουδα και καλυτερη αλλα πλαστικη παλι εισαγωγη οπως και μικροτερες βαλβιδες εισαγωγης.
Ενω το C2 VTS δεν ξερουμε τι εκκεντροφορους φοραει...και τα 140 τα εχουν δει χωρις χταποδι μονο με τελικο..και τον καταλυτη ΠΑΝΩ Exclamation




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 19:29:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

"Κλεμενα" απο το Site του Λιολιου...http://www.lioliosracing.gr/main.php?id=156&lang=el

106 Rallye 1.6 16V 170 HP [/color]
Παράθεση:

[size=12]Κινητήρας TU5J4
Κυβισμός (cc) 1.587
Κύλινδροι 4
Διάμετρος Χ Διαδρομή (mm) 78.5 Χ 82
Σχέση συμπίεσης 11.7:1
Κυλινδροκεφαλή / Κορμός Αλουμινένια με ροική εξέλιξη απο την Liolios Racing / σφυρήλατα έμβολα IAPEL
Εκκεντροφόροι Newman CITVTS 264/443/PH5 Εισαγωγή 264°/11.2mm
Εξαγωγή 256°/11.2mm
[/size]

Εισαγωγή Σκούπα με φιλτροχοάνη , πεταλούδα εισαγωγής 56mm

Εξαγωγή Εργοστασιακή πολλαπλή εξαγωγής με κατεργασία στο δίχαλο, 2 καζάνια ,διάμετρος σωλήνα 54mm
ECU/ηλεκτρικά Magneti Marelli MM48P.280 (τρίφυσος) με χαρτογράφηση απο την Liolios Racing

Μέγιστη ισχύς (PS/rpm) 169.7/7.367
Μέγιστη ροπή (Kgm/rpm) 17.75/6.088


http://www.lioliosracing.gr/main.php?id=107&lang=el

[color=orange]Peugeot 206 CC 1,6 16v 175 hp


Παράθεση:
Κινητήρας TU5JP4
[size=18]Κυβισμός (cc) 1.587
Κύλινδροι 4
Διάμετρος Χ Διαδρομή (mm) 78.5 Χ 82
Σχέση συμπίεσης 11.7:1
Κυλινδροκεφαλή Αλουμινένια με ροική εξέλιξη απο την Liolios Racing, ελατήρια βαλβίδων απο 106 1.6 16V
Εκκεντροφόροι Newman CITVTS 264/400/PH5 Εισαγωγή 264°/10.15mm
Εξαγωγή 256°/9.57mm
[/size]
Εισαγωγή Σκούπα με φιλτροχοάνη , πεταλούδα εισαγωγής απο 106 1.6 16V διαμέτρου 56mm , αντικατάσταση της πλαστικής πολλαπλής εισαγωγής με χυτή αλουμινένια
[size=12]Εξαγωγή Πολλαπλή εξαγωγής απο 106 1.6 16V ,καταλύτης Sebring, 2 καζάνια ,διάμετρος σωλήνα 50mm
ECU/ηλεκτρικά Μετατροπή απο Bosch ME 7.44 με ηλεκτρικό γκάζι σε Magneti Marelli MM48P.238 με πλεξούδα απο 206 2.0 και μηχανικό γκάζι.Xαρτογράφηση απο την Liolios Racing
[/size]
Μέγιστη ισχύς (PS/rpm) 175.2/7.250
Μέγιστη ροπή (Kgm/rpm) 19.6/5.300


Στο 206 του Simou τυχαια αλλαχτηκε η εισαγωγη οταν ανεβηκαν οι προσδοκιες ενω στα ραλλυε οχι... Very happy
Το ραλλυε πωε εφτασε τοσο ψηλα με νορμαλ εισαγωγη...τυχαιο?
Εκτος κι αν η εισαγωγη δινει 5 μονο αλογα... Very happy

Υ.Γ.Δεν με ενδιαφερει η αντιπαραθεση αλλα να δειξω τα λογικα μου συμπερασματα...και με καλη-φιλικη διαθεση παντα






Έχει επεξεργασθεί από τον/την kaisaras96 στις Δευ 14 Νοέ 2005, 19:43:33, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 19:43:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MHΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΑ UFO????? Γιατί κάπου εκεί είδαν και τα 140!

Γειά σου ρε Κώστα! Αν καθόμασταν να πιστέψουμε το κάθε φίδι!!!!

Πού είσαι... Πάρε και αυτό:

http://www.rototestinstitute.org/popup/popupmodeldata.php?ChartsID=143

Αν είναι να δώσεις για την πολλαπλή, και τους εκκεντροφόρους του Vts για να πάρεις 4 άλογα, με'γειά σου!


Ακου 140 Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Οσο για αυτό:
kaisaras96 έγραψε:

Ποια ειναι τα αλλα πραγματα σε ενα 206 για να πας απο τα 130 στα 140 ενω εχεις χταποδι ραλλυε,κομπλε εξατμιση, προγραμμα και φιλτρο....

Μηπως...εισαγωγη C2 VTS κι εξηγουμε...

Ροικη...αποκλειεται τα ραλλυε και τα C2 VTS τα βγαζουν κι ετσι(οχι οτι δεν θα προσφεραν)


Η απάντηση είναι με σιγουριά όχι. Τα ραλλύ και τα C2 ουδέποτε είχαν αυτά τα άλογα.

Τα ραλλύ με πρόγραμμα και ροϊκή τα φτάνουν, αλλά ΜΟΝΟ ΜΕ ΡΟΪΚΗ. Οχι με σκούπες φαράσια και καζανάκια νιαγάρες. Τα άλογα δεν είναι στραγάλια, το έχουμε ξαναπει.
Με την πολλαπλή από 125 που θα έχεις (και όχι 130 όπως νομίζεις) θα πάς στα 127-128 ψηλά και θα αδειάσει λίγο χαμηλά.

Το ζητούμενο που δεν έχεις καταλάβει είναι ότι θέλεις ροππή και όχι δύναμη. Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2005, 01:28:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το C2 VTS τι πεταλουδα εχει ρε παιδια?Τα απλα 16αρια του Group εχουν 46mm.Το C2 VTS ποσο?Μπαινει σε αλλα μοντελα?Μια και εχει ηλεκτρονικο γκαζι το σκεφτομαι πολυ σοβαρα να την περασω.Τελικα μεταλικη η πλαστικη εισαγωγη?Το 16αρι 307 τι θα ειναι καλυτερο να φοραει?


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 21:03:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το ειχα γραψει και αλλου.
ετυχε να πεσω πανω σε ενα τυπο που πουλάγε μια c4...1.6

ειχε πανω εξατμιση απο σαξο (τα κλασικα) φιλτρο και....εισγωγη c2 vts.
ουτε προγραμμα ουτε τιποτα!

μου ειχε πει τα εξης...η εισαγωγη κουμπωνει τζετ στα μοτερ με τα 110αλογα και η πεταλουδα..ΟΜΩΣ δεν κουμπωνουν τα μπεκ μας!

συνολο εχει καπου 400η εισαγωγη και αλλα τοσα τα μπεκ...τοτε -πριν κανα 6μηνο- πηγαινε καπου 800 ολα μαζι! τωρα σιγουρα εχουν ακριβυνει!

το αμαξι εβαλε πρωτα εξαγωγη...

με την εισαγωγη ειδε μεγαλη διαφορα ΣΤΙΣ ΜΕΣΣΑΙΕΣ.!!!!!
εκει το αμαξι ανεπνευσε πολυ. ψηλα ειχε δει φοβερη διαφορα με εξατμιση αλλα με εισαγωγη δεν ειδε τιποτα φοβερο!
οποτε η εισαγωγη δε βοηθα ψηλα οπως θεωρουσαμε ολοι!!!!!

βεβαια τα κοστος της ειναι αστεια υψηλο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
smpokos (γιωργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 24 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: SALONIKA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 13:31:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καποια στιγμη που ειχα ρωτησει στη σιτροεν για αυτη την εισαγωγη μου ειχαν πει 170 ευρω! τωρα θα ξαναρωτησω και θα σας πω ακριβως τιμη. το περιβλημα της εισαγωγης ειναι μεταλλικο αλλα το εσωτερικο της πλαστικο. αυτα. news soon. Very happy


MPAMPA MIN TREXEIS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 13:48:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

smpokos έγραψε:
καποια στιγμη που ειχα ρωτησει στη σιτροεν για αυτη την εισαγωγη μου ειχαν πει 170 ευρω! τωρα θα ξαναρωτησω και θα σας πω ακριβως τιμη. το περιβλημα της εισαγωγης ειναι μεταλλικο αλλα το εσωτερικο της πλαστικο. αυτα. news soon. Very happy


Δυστυχώς δεν στα είπαν καλά!

Τα κομμάτια της πολλαπλής είναι δύο. Το Σώμα και οι αυλοί. Και οι δύο από αλουμίνιο. Τιμή (σημερινή) γύρω στα 470 ευρώ και για τα δύο (220 το ένα και 250 το άλλο στο περίπου)

Και όντως δεν ταιριάζει η μπεκιέρα.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
smpokos (γιωργος)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 24 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 136
Τόπος: SALONIKA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 14:02:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα ρωτησω σε εναν γνωστο αν μπορει να κανει μια καλυτερη τιμουλα κομπλε μαζι με την μπεκιερα. λογια οι φυσες ειναι ιδιες σωστα?


MPAMPA MIN TREXEIS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 14:03:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι ολα ιδια...εισαγωγη μπεκ θες μονο!

για πες τιμη...αν και εσυ εισαι λαμογιο και τα παιρνεις τσαμπα!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2619s (PHP: 60% - SQL: 40%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on