Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 10:40:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια κατι ασχετο.Η εισαγωγη της Peugeot Sport που μπορουμε να την βρουμε?Ποσο περιπου κανει?Και τι αλογα θα δωσει?Παντως η εκκεντροφοροι δινουν στα 10 με 15 αλογα συν.Το θεμα ειναι ο τυπος που θα μπει.Που τους θες να δουλευουν.Γιατι μπορεις να βαλεις σε μαμα και εκκεντροφορους που με βαση τα χαρακτηριστικα τους να εχουν αποδοση απο της 5000 με τις 8000.Τι να το κανεις αυτο εφοσον ο κοφτης ειναι στις 6400?Αρα εχεις χασιμο και οχι κερδος.Εγω θελω να ρωτησω κατι αλλο.Επιδη εχω στοχο τα 150 με 160 αλογα.Τι εκκεντροφορους μου προτεινετε.Οι 264ο με 8,7mm θα ειναι καλη επιλογη ή πρεπει να βαλω κατι πιο αγριο.Μη παρεξηγηθω.Οχι να τα βγαλω μονο απο εκκεντροφορους αλλα να με βοηθησουν.Για να ξαναγυρισω στο θεμα.Ειχα ακουσει οτι με εισαγωγη,εξαγωγη απο χταποδι μεχρι πισω και εκκεντροφορους ολα απο Peugeot Sport εχουμε αυξηση 20 με 25 αλογα.Αυτο κατα ποσο αληθευει?
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206ccsimos (Σίμος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC 2002
Ένταξη: 05 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 90
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 13:28:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Κωνσταντινε , χωρις προγραμμα με ολα αυτα, θα σε περνανε και τα
μαμα 307 !
Αν παιξεις και προγραμμα ξεχνα το αμαξι βολτας , το ρελαντι κλπ.
Μην κολατε στην PS , ρε παιδια. Δεν ειναι για αυτοκ. δρομου.
Που εισαι ρε προεδρα ???? Μιλα κι εσυ !
Το δικο μου εχει δειξει σε δυναμομετρο 175 αλογα με 19.5 ροπη
και το μονο που εχω απο PS ειναι ενα αυτοκολ/το !!! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 14:22:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραια επειδη το δικο σου το εχω δει αν θυμαμαι καλα σε ενα περιοδικο βελτιωσης.Και να σου πω την αληθεια προσπαθω να ακολουθησω πιστα την συνταγη για να βγαλω καπου στα 160 αλογα.Δηλαδη πιστευω με ενα ζευγαρι εκκεντροφορων λιγο πιο light απο τους δικους σου θα το πετυχω.Δεν θυμαμαι ακριβως τι φορας.Δεν ειπα οτι η PS θα κανει δουλεια απλος ειναι ετοιμες λυσεις.Αν μπορεις γραψε λεπτομεριες για το μοτερ σου.Εχω διαβασει οτι εχεις αλλαξει εγκεφαλο και εχεις κανει ντιζατο το γκαζι.Αν μπορεις και θες στειλε μου πμ με τιμες στο περιπου για να ξερω τι να κανω.Εγω φοραω BMC βαρελακι και προγραμμα.Αυτα μονο απο μηχανη.Γενικα εχω ριξει πολλα λ7 αλλα τα περισσοτερα εχουν παει σε εξωτερικη βελτιωση.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206ccsimos (Σίμος) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC 2002
Ένταξη: 05 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 90
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 14:34:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Ωραια επειδη το δικο σου το εχω δει αν θυμαμαι καλα σε ενα περιοδικο βελτιωσης.Και να σου πω την αληθεια προσπαθω να ακολουθησω πιστα την συνταγη για να βγαλω καπου στα 160 αλογα.Δηλαδη πιστευω με ενα ζευγαρι εκκεντροφορων λιγο πιο light απο τους δικους σου θα το πετυχω.Δεν θυμαμαι ακριβως τι φορας.Δεν ειπα οτι η PS θα κανει δουλεια απλος ειναι ετοιμες λυσεις.Αν μπορεις γραψε λεπτομεριες για το μοτερ σου.Εχω διαβασει οτι εχεις αλλαξει εγκεφαλο και εχεις κανει ντιζατο το γκαζι.Αν μπορεις και θες στειλε μου πμ με τιμες στο περιπου για να ξερω τι να κανω.Εγω φοραω BMC βαρελακι και προγραμμα.Αυτα μονο απο μηχανη.Γενικα εχω ριξει πολλα λ7 αλλα τα περισσοτερα εχουν παει σε εξωτερικη βελτιωση. |
Εχεις PM 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 19:05:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | kaisaras96 έγραψε: | Γιατι 206 1600 ακομα και εκκεντρα-χταποδια ραλλυε δεν ξεφευγει πολυ απο τα 130
|
Θα με τρελλάνετε εσείς...
Εχεις δει κανένα ραλλύ με τους εκκεντροφόρους του και την εξάτμισή του να ξεπερνά τα 130???? Γιατί λοιπόν περιμένεις από το 206 να ξεπεράσει τα 130 με τα ίδια πράγματα που φοράει το ραλλύ και βγάζει 122-125 άλογα???
|
Το κλασικο Ελληνικο ραλλυε με σκουπα γκρουπ Ν και προγραμμα εχει 140αλογα εκτος αν μας δουλευουν ολα τα περιοδικα
Sidobre έγραψε: | Γιατί με τους εκκεντροφόρους από ραλλύ θα έχεις οροφή* τα 140-145 ενώ με άλλους...
.....
*Οροφή σημαίνει ότι παίρνεις όχι μόνο από τους εκκεντροφόρους αλλά και με άλλα πράγματα. |
Ποια ειναι τα αλλα πραγματα σε ενα 206 για να πας απο τα 130 στα 140 ενω εχεις χταποδι ραλλυε,κομπλε εξατμιση, προγραμμα και φιλτρο....
Μηπως...εισαγωγη C2 VTS κι εξηγουμε...
Ροικη...αποκλειεται τα ραλλυε και τα C2 VTS τα βγαζουν κι ετσι(οχι οτι δεν θα προσφεραν)
Συμπιεση....το ιδιο
Πιστονια...το ιδιο
Εγγεφαλος...εδω παιζεται αλλα και το C2 VTS Bosch ME 7.44 φοραει...αν πρεπει να τον αλλαξουμε για να το φτασουμε αρχ**ια προγραμμα παιρνει ο δικος μας...
Αααα και μην ξεχνατε το ραλλυε εχει και μεγαλυτερη κατα ενα ποντο πεταλουδα και καλυτερη αλλα πλαστικη παλι εισαγωγη οπως και μικροτερες βαλβιδες εισαγωγης.
Ενω το C2 VTS δεν ξερουμε τι εκκεντροφορους φοραει...και τα 140 τα εχουν δει χωρις χταποδι μονο με τελικο..και τον καταλυτη ΠΑΝΩ 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 19:29:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
"Κλεμενα" απο το Site του Λιολιου...http://www.lioliosracing.gr/main.php?id=156&lang=el
106 Rallye 1.6 16V 170 HP [/color]
Παράθεση: |
[size=12]Κινητήρας TU5J4
Κυβισμός (cc) 1.587
Κύλινδροι 4
Διάμετρος Χ Διαδρομή (mm) 78.5 Χ 82
Σχέση συμπίεσης 11.7:1
Κυλινδροκεφαλή / Κορμός Αλουμινένια με ροική εξέλιξη απο την Liolios Racing / σφυρήλατα έμβολα IAPEL
Εκκεντροφόροι Newman CITVTS 264/443/PH5 Εισαγωγή 264°/11.2mm
Εξαγωγή 256°/11.2mm [/size]
Εισαγωγή Σκούπα με φιλτροχοάνη , πεταλούδα εισαγωγής 56mm
Εξαγωγή Εργοστασιακή πολλαπλή εξαγωγής με κατεργασία στο δίχαλο, 2 καζάνια ,διάμετρος σωλήνα 54mm
ECU/ηλεκτρικά Magneti Marelli MM48P.280 (τρίφυσος) με χαρτογράφηση απο την Liolios Racing
Μέγιστη ισχύς (PS/rpm) 169.7/7.367
Μέγιστη ροπή (Kgm/rpm) 17.75/6.088
|
http://www.lioliosracing.gr/main.php?id=107&lang=el
[color=orange]Peugeot 206 CC 1,6 16v 175 hp
Παράθεση: | Κινητήρας TU5JP4
[size=18]Κυβισμός (cc) 1.587
Κύλινδροι 4
Διάμετρος Χ Διαδρομή (mm) 78.5 Χ 82
Σχέση συμπίεσης 11.7:1
Κυλινδροκεφαλή Αλουμινένια με ροική εξέλιξη απο την Liolios Racing, ελατήρια βαλβίδων απο 106 1.6 16V
Εκκεντροφόροι Newman CITVTS 264/400/PH5 Εισαγωγή 264°/10.15mm
Εξαγωγή 256°/9.57mm [/size]
Εισαγωγή Σκούπα με φιλτροχοάνη , πεταλούδα εισαγωγής απο 106 1.6 16V διαμέτρου 56mm , αντικατάσταση της πλαστικής πολλαπλής εισαγωγής με χυτή αλουμινένια
[size=12]Εξαγωγή Πολλαπλή εξαγωγής απο 106 1.6 16V ,καταλύτης Sebring, 2 καζάνια ,διάμετρος σωλήνα 50mm
ECU/ηλεκτρικά Μετατροπή απο Bosch ME 7.44 με ηλεκτρικό γκάζι σε Magneti Marelli MM48P.238 με πλεξούδα απο 206 2.0 και μηχανικό γκάζι.Xαρτογράφηση απο την Liolios Racing [/size]
Μέγιστη ισχύς (PS/rpm) 175.2/7.250
Μέγιστη ροπή (Kgm/rpm) 19.6/5.300 |
Στο 206 του Simou τυχαια αλλαχτηκε η εισαγωγη οταν ανεβηκαν οι προσδοκιες ενω στα ραλλυε οχι...
Το ραλλυε πωε εφτασε τοσο ψηλα με νορμαλ εισαγωγη...τυχαιο?
Εκτος κι αν η εισαγωγη δινει 5 μονο αλογα...
Υ.Γ.Δεν με ενδιαφερει η αντιπαραθεση αλλα να δειξω τα λογικα μου συμπερασματα...και με καλη-φιλικη διαθεση παντα

Έχει επεξεργασθεί από τον/την kaisaras96 στις Δευ 14 Νοέ 2005, 19:43:33, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 19:43:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MHΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΑ UFO????? Γιατί κάπου εκεί είδαν και τα 140!
Γειά σου ρε Κώστα! Αν καθόμασταν να πιστέψουμε το κάθε φίδι!!!!
Πού είσαι... Πάρε και αυτό:
http://www.rototestinstitute.org/popup/popupmodeldata.php?ChartsID=143
Αν είναι να δώσεις για την πολλαπλή, και τους εκκεντροφόρους του Vts για να πάρεις 4 άλογα, με'γειά σου!
Ακου 140
Οσο για αυτό:
kaisaras96 έγραψε: |
Ποια ειναι τα αλλα πραγματα σε ενα 206 για να πας απο τα 130 στα 140 ενω εχεις χταποδι ραλλυε,κομπλε εξατμιση, προγραμμα και φιλτρο....
Μηπως...εισαγωγη C2 VTS κι εξηγουμε...
Ροικη...αποκλειεται τα ραλλυε και τα C2 VTS τα βγαζουν κι ετσι(οχι οτι δεν θα προσφεραν) |
Η απάντηση είναι με σιγουριά όχι. Τα ραλλύ και τα C2 ουδέποτε είχαν αυτά τα άλογα.
Τα ραλλύ με πρόγραμμα και ροϊκή τα φτάνουν, αλλά ΜΟΝΟ ΜΕ ΡΟΪΚΗ. Οχι με σκούπες φαράσια και καζανάκια νιαγάρες. Τα άλογα δεν είναι στραγάλια, το έχουμε ξαναπει.
Με την πολλαπλή από 125 που θα έχεις (και όχι 130 όπως νομίζεις) θα πάς στα 127-128 ψηλά και θα αδειάσει λίγο χαμηλά.
Το ζητούμενο που δεν έχεις καταλάβει είναι ότι θέλεις ροππή και όχι δύναμη. 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Νοέ 2005, 01:28:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το C2 VTS τι πεταλουδα εχει ρε παιδια?Τα απλα 16αρια του Group εχουν 46mm.Το C2 VTS ποσο?Μπαινει σε αλλα μοντελα?Μια και εχει ηλεκτρονικο γκαζι το σκεφτομαι πολυ σοβαρα να την περασω.Τελικα μεταλικη η πλαστικη εισαγωγη?Το 16αρι 307 τι θα ειναι καλυτερο να φοραει?
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιαν 2007, 21:03:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το ειχα γραψει και αλλου.
ετυχε να πεσω πανω σε ενα τυπο που πουλάγε μια c4...1.6
ειχε πανω εξατμιση απο σαξο (τα κλασικα) φιλτρο και....εισγωγη c2 vts.
ουτε προγραμμα ουτε τιποτα!
μου ειχε πει τα εξης...η εισαγωγη κουμπωνει τζετ στα μοτερ με τα 110αλογα και η πεταλουδα..ΟΜΩΣ δεν κουμπωνουν τα μπεκ μας!
συνολο εχει καπου 400η εισαγωγη και αλλα τοσα τα μπεκ...τοτε -πριν κανα 6μηνο- πηγαινε καπου 800 ολα μαζι! τωρα σιγουρα εχουν ακριβυνει!
το αμαξι εβαλε πρωτα εξαγωγη...
με την εισαγωγη ειδε μεγαλη διαφορα ΣΤΙΣ ΜΕΣΣΑΙΕΣ.!!!!!
εκει το αμαξι ανεπνευσε πολυ. ψηλα ειχε δει φοβερη διαφορα με εξατμιση αλλα με εισαγωγη δεν ειδε τιποτα φοβερο!
οποτε η εισαγωγη δε βοηθα ψηλα οπως θεωρουσαμε ολοι!!!!!
βεβαια τα κοστος της ειναι αστεια υψηλο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
smpokos (γιωργος) Μέλος

Ένταξη: 24 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: SALONIKA
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 13:31:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καποια στιγμη που ειχα ρωτησει στη σιτροεν για αυτη την εισαγωγη μου ειχαν πει 170 ευρω! τωρα θα ξαναρωτησω και θα σας πω ακριβως τιμη. το περιβλημα της εισαγωγης ειναι μεταλλικο αλλα το εσωτερικο της πλαστικο. αυτα. news soon. 
MPAMPA MIN TREXEIS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 13:48:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
smpokos έγραψε: | καποια στιγμη που ειχα ρωτησει στη σιτροεν για αυτη την εισαγωγη μου ειχαν πει 170 ευρω! τωρα θα ξαναρωτησω και θα σας πω ακριβως τιμη. το περιβλημα της εισαγωγης ειναι μεταλλικο αλλα το εσωτερικο της πλαστικο. αυτα. news soon.  |
Δυστυχώς δεν στα είπαν καλά!
Τα κομμάτια της πολλαπλής είναι δύο. Το Σώμα και οι αυλοί. Και οι δύο από αλουμίνιο. Τιμή (σημερινή) γύρω στα 470 ευρώ και για τα δύο (220 το ένα και 250 το άλλο στο περίπου)
Και όντως δεν ταιριάζει η μπεκιέρα.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
smpokos (γιωργος) Μέλος

Ένταξη: 24 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 136 Τόπος: SALONIKA
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 14:02:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα ρωτησω σε εναν γνωστο αν μπορει να κανει μια καλυτερη τιμουλα κομπλε μαζι με την μπεκιερα. λογια οι φυσες ειναι ιδιες σωστα?
MPAMPA MIN TREXEIS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιαν 2007, 14:03:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι ολα ιδια...εισαγωγη μπεκ θες μονο!
για πες τιμη...αν και εσυ εισαι λαμογιο και τα παιρνεις τσαμπα!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|