Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
shiba (giwrgos) Έχω ξεφύγει !!!

 shiba cc
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 1069 Τόπος: γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Μάρ 2005, 23:45:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
panemorfa ta 2 ''mprikia''..ποτε αραγε θα ερθουνε ελλαδα να τα θαυμασουμε και απο κοντα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GTA Νέος χρήστης

Ένταξη: 28 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 80 Τόπος: Και όπως θα παίρνω τις στροφές,εσύ αν θέλεις κοίταζε με...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Απρ 2005, 14:40:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
shiba έγραψε: | panemorfa ta 2 ''mprikia''..ποτε αραγε θα ερθουνε ελλαδα να τα θαυμασουμε και απο κοντα |
καλα δεν είσαι εσύ με την "κουδουνίστρα" σου  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Απρ 2005, 22:26:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν η 156 ηταν πολυ ομορφη,η 159 ειναι πανεμορφη....αλλα δυστυχως παραμενει Ιταλιδα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Αύγ 2005, 08:32:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η Brera οταν εμφανιστηκε σαν πρωτοτυπο ειχε την μορφη που δινει ο Μανθος στο παραπανω link. Aπο αυτην επηρρεαστηκαν τα πανεμορφα θυμωμενα ματια της 156 και μετεπειτα της 159.
Προσωπικα την βρισκω πανεμορφη. Τελικα οι Ιταλοι ξερουν να σχεδιαζουν ειδικα αυτοι στην Alfa. Να θυμησω λιγο αυτα τα επικυκλικα οργανα της 147 που πολυ ζηλεψαν και αντεγραψαν με τον ενα η τον αλλο τροπο.
Και δεν πιστευω να υπαρχει κανεις με σωας τας φρενας και τους οφθαλμους του που να μπορει να πει οτι το family look της Alfa δεν ειναι κλασεις ανωτερο (αν υπαρχει καν συγκριση) απο αυτο που προωθει η peugeot.
Οσο για το οτι ειναι Alfa και το αν θα αναβει αραγε το φλας σημερα, ας ριξουμε μια ματια πρωτα στα εν οικω και μετα στους αλλους. Η αξιοπιστια της Αlfa εχει αλλαξει αρδην απο την εμφανιση της 147 και μετα. Ο αδερφος μου εχει μια 147 εδω και 3,5 χρονια και 80.000 χλμ και δεν εχει καει λαμπακι.... Εγω ηδη μετραω μια λαμπα απο τα φωτα πορειας.
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Peugeot 307 (Βαγγέλης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 8v 2003
Ένταξη: 21 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 22 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Αύγ 2005, 08:53:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχεδιαστηκα οι ιταλοι δεν πιανονται με τιποτα.Εχουν φαντασια οι ανθρωποι και μεγαλουργουν...τη να θυμηθω.....alfasud(1500 Τi 8v 2πλο καρμπηρατερ 110 αλογα λιγοτερο απο 1000 κιλα),alfetta,junior και πολλα αλλα.
ΑΛΛΑ!!!!!
Απο αξιοπηστια ειναι αστα να πανε...
-θα παρει μπρος σημερα η οχι?
Εγω με το alfasud που αναφερω πιο πανω μπορουσα να παω θεσσαλονικη αφθημερων χωρις προβλημα αλλα μπορουσα να παω μεχρι την κηφησια και να βλαστημησω τα θεια....δεν εβγαλα ποτε ακρη.
Μπορη να εχw το πιο αργο peugeot στο club αλλα στριβω καλα.Ο γαλλος καλα κρατει.
french kisses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Αύγ 2005, 09:01:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Peugeot 307 έγραψε: | Απο αξιοπηστια ειναι αστα να πανε...
-θα παρει μπρος σημερα η οχι?
Εγω με το alfasud που αναφερω πιο πανω μπορουσα να παω θεσσαλονικη αφθημερων χωρις προβλημα αλλα μπορουσα να παω μεχρι την κηφησια και να βλαστημησω τα θεια....δεν εβγαλα ποτε ακρη. |
Αφου δεν καπνιζεις, τι το θελεις το καπέλο?
Τα στοιχεια σου λοιπον για την αξιοπιστια της Alfa βασιζονται στις εμπειριες σου με ενα αμαξι "(προ?) ιστορικο".
Εξαλλου το αμαξι με τον τροπο του σου το δηλωνε. Ηθελε απλα και ταχυτητα. Τι το περιορίζες και εσυ στην χαλεπη πόλη? 
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Αύγ 2005, 09:45:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Peugeot 307 έγραψε: | ....alfasud(1500 Τi 8v 2πλο καρμπηρατερ 110 αλογα λιγοτερο απο 1000 κιλα),alfetta,junior και πολλα αλλα. |
Γκουχ Γκουχ!!!! Ποτέ δεν υπήρχε Sud με 110 άλογα!!!!!!!
Αρχικά το 1978 η Alfasud 1500 ti έβγαζε 84 άλογα και είχε βάρος 880 κιλά:
"Alfa Romeo satisfies the wishes of many Alfasud drivers and presents a 1.5 litre engine. The bore of the engine is raised to 84 mm, the
stroke Hub is raised to 67.20 mm. The engine has a capacity of 1490 cm³ and can be ordered
from May on in the reworked Alfasud ti and in the Alfasud Sprint. It has 84 bhp at 5800 rpm. The Alfasud ti 1.5 reaches a top speed of 171 kph, the Alfasud Sprint 1.5 170 kph."
Αργότερα το 1979 η ti με τα 2 διπλά καρμπιρατέρ έβγαζε 95 άλογα και είχε βάρος 895 κιλά:
" For their new more powerful engines, the Alfa Romeo engineers follow the old Alfa-doctrine of "one carburettor per cylinder". So the new 1.3 Veloce and 1.5
Veloce have two Weber 36 IDF 44 / 36 IDF 45 twin-choke downdraft carburettors. The camshaft-timing and the ignition of those two engines are also modified. The result are 86 bhp at the 1351 cm³ engine and 95 bhp at the 1490 cm³ engine."
Στο τέλος του 1982 βγήκε η γρηγορότερη Sud που υπήρξε ποτέ (1.5 Quadrifoglio Verde) με 105 άλογα και βάρος 895 κιλά:
"Ιn October 1982 Alfa Romeo launches the fastest Alfasud ever made, the Alfasud Ti 1.5 Quadrifoglio Verde with 105 bhp. The raised power-output of the 1.5 litre engine is the result of the use of larger jets in the well-known Weber 36 IDF 44 / 45 carburettors and modified camshafts."
Περισσότερα εδώ: http://alfasud.alfisti.net/asch.html 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Peugeot 307 (Βαγγέλης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 8v 2003
Ένταξη: 21 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 22 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Αύγ 2005, 10:00:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξεχασα να αναφερω πως στο πισω τις κολονας και πανω στο κλειδη ηταν το τρυφιλακι....
εχεις απολυτο δικιο...
συγνωμη. 
Μπορη να εχw το πιο αργο peugeot στο club αλλα στριβω καλα.Ο γαλλος καλα κρατει.
french kisses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2005, 09:54:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η Brera βασίζεται στην νέα πλατφόρμα που χρησιμοποιεί και η αδελφή 159 και πρόκειται για το στοιχείο εκείνο που την κάνει να ξεχωρίζει γενικότερα από τον στάβλο των υπόλοιπων Alfa. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα στιβαρό πλαίσιο που διαχειρίζεται με άνεση την ισχύ των κινητήρων, αποσβένει με έναν τρόπο που θυμίζει έντονα τον γερμανικό ανταγωνισμό και προσδίδει την ποιοτική κύλιση που αναμένουμε ακόμα και από ένα γνήσιο ιταλικό Coupe. Οι φήμες λένε πως το πλαίσιο είναι «δωράκι» από την GM μετά το διαζύγιο με το Gruppo αλλά οι άνθρωποι της Alfa επέμεναν πως το τελικό μέρος της εξέλιξης του ήταν δική τους υπόθεση.
Όπως και να' χει πάντως η Brera είναι μια λατίνα ερωμένη σχεδιασμένη από το χέρι του μεγάλου Giugiaro που φαίνεται όσο σέξι χρειάζεται για να διασφαλίσει την αναγκαία προβολή που χρειάζεται η Alfa στους δύσκολους οικονομικά καιρούς που πέρασε. Η βελτίωση στα λογιστικά είναι αργή μεν αλλά σταθερή και η Brera είναι ένα μοντέλο προς τη σωστή κατεύθυνση καθώς επαναδημιουργεί μια ερωτική σχέση με το αντικείμενο και δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στους ιταλιάνους.
Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι στα 2.2 και 3.2 λίτρα (ο πρώτος τετρακύλινδρος με απόδοση 185 ίππων και ο δεύτερος εξακύλινδρος με εξαιρετικό ήχο και απόδοση 260 ίππων) ενώ η μεγάλη έκδοση συνδυάζεται με τετρακίνηση μέσω ενός διαφορικού Torsen.
Ραφιναρσμένη και ταυτόχρονα σπορτίφ, με τεράστια περιθώρια πρόσφυσης, εύχρηστο κιβώτιο έξι σχέσεων, φρένα που δεν έδειξαν σημεία κόπωσης ακόμα σε παρατεταμένα σκληρή χρήση, ακριβές και αρκετά πληροφοριακό τιμόνι (έστω και αν δεν έχει την ζωντάνια μιας 156 GTA) και προοδευτικές αντιδράσεις στο όριο είναι τα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου που δείχνει να ξεπερνάει τις προκαταλήψεις και τα κλασικά ιταλικά κουσούρια.
Αφού επιμένετε, συνοπτικά τα μειονεκτήματα είναι το χαμηλό διαθέσιμο ύψος, (ειδικά αν επιλέξετε την εντυπωσιακή μεν πανοραμική οροφή που κλέβει ωστόσο πόντους), οι τυφλές γωνίες που καθιστούν το παρκάρισμα ρώσικη ρουλέτα (καθώς ο sexy σχεδιασμός του πίσω μέρους έχει το τίμημα του) και η αίσθηση πως ειδικά η έκδοση με τον 2.2 κινητήρα θα μπορούσε να είναι πιο ζωντανή ειδικά στις χαμηλές στροφές λειτουργίας.
Μην ξεχνάμε ωστόσο πως η Brera είναι ένα σχετικά βαρύ αυτοκίνητο (1.470 και 1.630 κιλά για τις εκδόσεις 2.2 και 3.2 αντίστοιχα) και αν αυτό αποτελεί μειονέκτημα για την αίσθηση ενός αυτοκινήτου «light on it&'s feet» όπως λένε και οι αγγλοσάξωνες, πρέπει ωστόσο να αποδεχθούμε πως δεν γίνεται διαφορετικά αφ ης στιγμής έχουμε μάθει να θέλουμε ποιοτική κύλιση, μονωμένη καμπίνα, παθητική ασφάλεια και συμπαγή αίσθηση. Και όλα τα τελευταία στοιχεία η Brera τα διαθέτει εν αφθονία.
Οι επίσημες τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί και τα πρώτα αυτοκίνητα θα έρθουν από τα μέσα Γενάρη αλλά αν συγκρατηθούν σε λογικά πλαίσια (κάπου γύρω στα 34.000€ για την 2.2 και μέχρι 45.000€ για μια καλά εξοπλισμένη 3.2), τότε ο στόχος των 20.000 ετήσιων πωλήσεων που έχει θέσει η εταιρία ακούγεται εφικτός. Το ευχόμαστε γιατί η Brera είναι ένα αυτοκίνητο που αξίζει να κοιμηθούν αρκετοί Alfisti ήσυχοι το βράδυ.
ομορφιες
Ετοιμαζεται και η 169
οπισθια
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2005, 10:20:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
307cc alu έγραψε: | Οι Ιταλοί όταν ασχολούνται με design .................... ζωγραφίζουν. |
Θα συμφωνισω με το παραπανω!!!!!Αλλα ας περιμενουμε να δουμε και τι λεει απο αξιοπιστια.Γιατι η Ιταλοι απο φινετσα τα πανε τελεια.Στον κινητηρα τα χαλανε!!!!Αν παντως βγει και αξιοπιστο τοτε θα ειναι κορυφη.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2005, 14:58:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την είδα και από κοντά στην έκθεση.
Εξακολουθεί να μην μου αρέσει το πίσω μέρος της....
Η μούρη πάλι είναι απλά τέλεια.
Όπως και το εσωτερικό.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tirokomos (Να μας γραφεις...) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 (16v) xs
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 668 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2005, 18:12:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | 307cc alu έγραψε: | Οι Ιταλοί όταν ασχολούνται με design .................... ζωγραφίζουν. |
Θα συμφωνισω με το παραπανω!!!!!Αλλα ας περιμενουμε να δουμε και τι λεει απο αξιοπιστια.Γιατι η Ιταλοι απο φινετσα τα πανε τελεια.Στον κινητηρα τα χαλανε!!!!Αν παντως βγει και αξιοπιστο τοτε θα ειναι κορυφη. | Η εν λογω εταιρεια ειναι απλως πιο αξιοπιστη απο αλλες ομοεθνεις της...τιποτε παραπνω οσον αφορα τα μηχανικα συνολα....και απο θεμα λαμαρινας...κλαφτα χαραλαμπη!Ενας φιλος με 147 τρακαρε με πρωτη ----->3500 ευρω ζημια...ΕΛΕΟΣ!!!Αλλα ειναι πανεμορφες...τι να πεις...δικοπο μαιχαιρι η επιλογη της! 
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2005, 18:17:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και μενα, οπως και του μανθου, μ αρεσει μπροστα αλλα οχι πισω. πολυ αποτομα κατεβαινει και δεν μ αρεσει το πισω παραθυρο.
η 159 ειναι πανεμορφη και πολυ καλυτερη απτην 156 αλλα θα ναι λιγο τσιμπημενη απ οτι εχω ακουσει. αλλα... ισως και δω ισχυει τ οτι πληρωνεις παιρνεις. Πρεπει να μπω οταν παω στην εκθεση να δω ποιοτητα εσωτερικου 
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2005, 19:03:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατά την ταπεινή μου άποψη,το πιο όμορφο "γήϊνο" αυτοκίνητο της έκθεσης...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ePhI (Eφη) Φανατικό μέλος

 206 1.6(16V) xs3/z4
Ένταξη: 02 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 322 Τόπος: always ΒΠ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2005, 20:03:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | Κατά την ταπεινή μου άποψη,το πιο όμορφο "γήϊνο" αυτοκίνητο της έκθεσης... |
....και το αλλο απο την απεναντι πλευρα ,αυτο το αυτοκινητακι με την ΤΡΙΑΙΝΑ

``Δύο πράγματα είναι αιώνια,το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία,αν και δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο``
ΑΙΝΣΤΑΙΝ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2005, 21:50:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έλεος πια με την καραμέλα της αξιοπιστίας...
Βαρέθηκα να ακούω εμπειρίες για την αξιοπιστία των Ιταλικών Αυτοκινήτων 25-30 χρόνια πριν. Και επιπλέον, θέλετε να θυμηθούμε άλλα "αξιόπιστα αυτοκίνητα της εποχής"? π.χ. BMW 5 και σαπίσματα, BMW 3 και κρατήματα (απλώς οι ιδιοκτήτες τους έχουν επιλεκτική μνήμη και ξεχνάνε τα προβλήματα τους)...
Η συντριπτική πλειοψηφία των σημερινών κατόχων Alfa, δεν αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα. Για ψάξτε όμως λίγο πιο καλά, τι γίνεται με τα VW, τα AUDI, τις BMW? Ακόμα και τις Mercedes που έχουν τρελαθεί με τα ηλεκτρονικά τους...
Τυροκόμε, για το τρακάρισμα της 147 που κόστισε 3500Ε... αν στη θέση της ήταν κανένα 307 ή 407 γιατί πιστεύεις ότι θα ήταν φθηνότερο??? Έτσι και άνοιγε και ο αεροσακος, και έπρεπε να πληρώσεις ολόκληρο ταμπλό... εκεί θα έβλεπες κοστολόγια... και επιπλέον αν πάρουμε σαν δείγμα το δικό σου Peugeot, δεν νομίζω να υπάρχει πιο αναξιόπιστη εταιρία από την Peugeot.
Το όλο σκηνικό μου θύμιζει την εξής ατάκα που μου είπε συγγενής:
Μη πάρεις Alfa Romeo, είναι πολύστροφα και καίνε λάδια. Άσε που χαλάνε.
Έτσι... αξιόπιστες και ενημερωμένες πληροφορίες!!!
Every man carries a circle of Hell around his head like a Helo.
Every man!
Every man has to go through Hell to reach his Paradise!
Max Cady - Cape Fear |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tirokomos (Να μας γραφεις...) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 (16v) xs
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 668 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2005, 22:04:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οσον αφορα για την 147 ο φιλος μου τρακαρε με Mercedes A Klass η οποια απλα κρεμασε προφυλακτηρα....Δεν μιλησα ομως για κοστολογια...μιλησα για λαμαρινα....για την peugeot δε θελω να μαθω και κοστολογια...εχω μαθει ολες τις τιμες ανταλλακτικων προσ το παρον!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Νοέ 2005, 22:20:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιταξε φιλε overgr, ο αδερφος μου εχει 147 με 30κατι χιλιαδες χλμ και εχει κατι τριγμους χωρις να χει πειραξει απολυτως τπτ. Εκτος απ αυτο, η συναρμογη του εσωτερικου εχει αρκετες ατελειες. Το corsaki μου που χει 50+ χιλιαδες χλμ με αναρτησεις, 16αρες και εξατμιση (ο μανθος και ο Στελιος ειδικα ξερουν ποση βαβουρα κανει lol) εχει πολυ λιγοτερους τριγμους. Αυτα που λεω τα λεω απο πειρα ετσι...
Οπως και εχω πει αρκετες φορες εδω (μερικοι εχουν βαρεθει να το διαβαζουν) για την αξιοπιστια του Α6 που ειχαμε (120000+ σκισμενα χλμ και δεν ειχε παθει τπτ πουθενα κτλ κτλ)
Το θεμα με ολα τ αυτοκινητα ειναι οτι ολα ειναι θεμα τυχης. Μπορει μια αλλη 147 να ναι τελεια. Μπορει μια αλλη να ναι χαλια. Δεν μπορεις να βγαλεις ενα ασφαλες συμπερασμα. Το μονο σιγουρο ειναι οτι ειδικα οι Alfa επικεντρωνονται στην οδηγικη απολαυση γι αυτο ισως να χουν αλλες ατελειες. Αυτο που επικεντρωνονται παντως το πετυχαινουν παρα πολυ καλα και αυτο εχει σημασια για μια εταιρεια. Να πετυχαινει τον στοχο της.
Με την 159, η Alfa εβαλε στοχο και την ποιοτητα οποτε μακαρι να τον πετυχει.
Ειναι αληθεια παντως γενικα πως ο κοσμος υπερβαλει αρνητικα οταν μιλαει για τις Alfa.
Κατι ασχετο, τ αυτοκινητα δλδ με το αλογακι στο καπο τα βρισκετε ασχημα? 
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tirokomos (Να μας γραφεις...) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 (16v) xs
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 668 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Νοέ 2005, 01:04:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
overgr έγραψε: | Έλεος πια με την καραμέλα της αξιοπιστίας... | Kαι να συμπληρωσω οτι η αξιοπιστια φιλε μου δεν ειναι καραμελα...Δειξε μου ενα κατοχο HONDA ο οποιος ειναι δυσαρεστημενος και δε θα ξαναεπαιρνε παλι αυτοκινητο τιης ιδιας εταιριας για λογους αξιοπιστιας...Σιγουρα υστερουν σε πολλα πραματα οπως το design οπου ο ιταλος εχει ξεφυγει αλλα τουλαχιστον σε αυτα τα απλοικα εσωτερικα των γιαπωνεζων δεν θα ακουσεις ΚΙΧ.Τουλαχιστον στου πατερα μου το παλιο Honda μοντελο '83 μπορει να ακους μια καταπονημενη και γηρασμενη μηχανη μετα απο 400.000km αλλα απο τα πλαστικα δε θα ακουσεις το παραμικρο!Και απο κινητηρα...δε το συζηταω!Του εχω γα**σει τα πρεκια αυτο το αυτοκινητο τωρα που ο πατερας μου παιζει με το καινουριο του αλλα το κανω εδω και πολυ καιρο και ειναι σκυλι μαυρο!Οποτε για καραμελες και μαστιχες..............οτι ψαχνει ο καθενας ειναι! 
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|