PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2002, 17:32:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:

Η μεγάλη βόλτα είχε σαν προορισμό την Δροσιά...παραλιακή στροφή δεξιά....άνοιγμα ηλιοροφής....χάζεμα στα αριστερά της θάλασσας...η διαδρομή απλά καταπληκτική...άδειος δρόμος με βουνό...και θάλασσα....μέχρι που στο τέλος έφτασα μέχρι το χωριό Σκροπονέρια...


Και δεν πέρασες να πεις ούτε ένα γεια???


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2002, 20:43:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Vini έγραψε:

Η μεγάλη βόλτα είχε σαν προορισμό την Δροσιά...παραλιακή στροφή δεξιά....άνοιγμα ηλιοροφής....χάζεμα στα αριστερά της θάλασσας...η διαδρομή απλά καταπληκτική...άδειος δρόμος με βουνό...και θάλασσα....μέχρι που στο τέλος έφτασα μέχρι το χωριό Σκροπονέρια...


Και δεν πέρασες να πεις ούτε ένα γεια???


Μεγάλε!!!!!! Shocked Shocked Shocked
Τι είπες τώρα??? Confused Confused
Γιατί που ήσουν?? Shocked Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2002, 20:46:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Καλά ρε αδερφέ τι τελική έχεις;


Κοντερίσια πρέπει να τερματίζει εύκολα...φαίνεται ότι τα 210 είναι εύκολο να πιαστούν.... Shocked

Αφού πήγαινα με 195 και το 206 είχε ακόμη πολύ δρόμο στο γκάζι.... Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Σεπ 2002, 21:22:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
svstouk έγραψε:
Πήγα σήμερα το μεσημέρι μια βόλτα στο Σούνιο. (ευκαιρία ψάχνω να δοκιμάσω λάδια, χεχε Mr. Green ).

Ο κινητήρας όλα ρολόι, να μη με κρεμάει ψηλά, μπόλικη ροπή χαμηλά και όλα καλά.

Γυρνάω, σταματάω στο Olympico για καφέ, πάω να φύγω και τι να δω!!!
Ο μετρητής του λαδιού μου έδειχνε μια μπάρα κάτω!! Shocked Shocked Shocked

Ξέρω ότι αμέσως θα σκεφτείτε ότι είναι καμιά φορά που παίζει μεταξύ φουλ και πρώτης μπάρας προς τα κάτω. Αμ δεν είναι έτσι, διότι πριν φύγω είχα ελέγξει τη στάθμη από τον δεικτη και τώρα που γύρισα και πάγωσε το αμάξι (στην ίδια δηλ. θερμοκρασία με το τότε που την έλεγξα) ήταν πράγματι ένα κλικ κάτω. Και δεν έχω κάνει 300 χλμ ρε παιδιά από την ώρα που τα άλλαξα.

Πείτε μου, καίγονται τόσο γρήγορα τα Motul σε εσάς; Και δεν το κόφτιαζα, το πολύ 5000 σ.α.λ. Μήπως φταίει το ότι είναι 10/40; Άραγε τα 15/50 είναι έτσι κι αυτά; Υπόψιν ότι με τα 15/50 της SHELL δεν είχα ποτέ πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού στα 5000 χλμ που τα άλλαζα.

Με έχει φάει η ανησυχία, HEELLLLPPPPPP!!!!!!!!!!!!!


Οχι και να καίγονται τα MOTUL...!
Μήπως άλλαξες και φίλτρο λαδιού μαζί με τα λάδια?
Αν ναι τότε θα έπρεπε μετά την αλλαγή να βάλουν μπροστά το αυτοκίνητο να τρέξει το λάδι μέσα στους άδειους σωλήνες. Τότε θα πέσει η στάθμη οπότε θα συμπληρωναν λίγο λαδάκι για να έρθει στα ίσα του. Φυσικά αν ήταν έξυπνοι θα έβαζαν από την αρχή λίγο παραπάνω από το MAX ώστε με την χρήση να πέσει κάτω από το MAX.

Αν δεν έχεις αλλάξει φίλτρο λαδιού (κακώς! Evil ) τότε είναι πιθανό να σου έβαλαν λίγο λάδι λιγότερο από όσο έπρεπε.... Wink


Άλλαξα φυσικά και το φίλτρο, δεν θα έκανα τέτοια χαζομάρα. Wink

Μάλλον αυτό που λες πρέπει να συνέβει. Ίσωμεν Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 05:20:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έλειψα μερικές μέρες και χάσατε τη μπάλλα εδώ μέσα...

Θα διαφωνήσω με την ακραία στάση όποιου νομίζει ότι μόνο οι καλές μάρκες είναι καλές. Η σωστές επιλογές μας είναι καθαρά θέμα γνώσης. Στο εμπόριο και στην παγκόσμια αγορά υπάρχει ένας άγραφος νόμος: Το ακριβότερο και το πιο φημισμένο δεν είναι σχεδόν ποτέ το καλύτερο. (Και μην μου πει κανείς για τη Mercedes γιατί θα του πω ότι εάν μου χάριζαν μία, θα την πουλούσα για να πάρω κάτι που μου αρέσει...) Είναι μεν πολύ καλό αλλά πάντα υπάρχει κάτι φθηνότερο και καλύτερο. Και όταν λέμε ότι κάτι είναι το καλύτερο υπάρχει πάντα και ο παράγοντας κόστους αγοράς, που πολλές φορές το κορυφαίο μπορεί να έχει μέχρι και διπλάσια χρηματική αξία από το αμέσως φθηνότερο και μόλις ένα 5% ή 10% παραπάνω ποιότητα! Και επειδή το αντικειμενικά καλύτερο είναι το προϊόν με την καλύτερη σχέση κόστους/απόδοσης, εύκολα καταλαβαίνουμε γιατί το καλύτερο μπορεί τελικά να είναι μία από τις χειρότερες επιλογές.

Άλλος άγραφος νόμος: Το φθηνότερο είναι σχεδόν πάντα ακριβό ή και πανάκριβο. Και λέω σχεδόν γιατί πολλές φορές μπορούμε να βρούμε σε καταπληκτική τιμή και κατόπιν έρευνας, άριστο προϊόν, φημισμένο και μη, απλά και μόνο γιατί μπορούμε να το αγοράσουμε είτε ως προσφορά είτε και απευθείας από τον παραγωγό-κατασκευαστή του.

Υπάρχουν κι άλλα καλά φίλτρα σαν τα Κ&Ν και μπορεί να είναι και φθηνότερα. Έχοντας άγνοια αγοράζουμε Κ&Ν και ησυχάζουμε (και καλά κάνουμε). Υπάρχουν κι άλλα καλά λάδια εκτός από τα Helix Ultra. Οι ψαγμένοι αγοράζουν Motul 300V, οι πολύ ψαγμένοι ανακαλύπτουν και άλλα λάδια που είναι αν όχι εφάμιλλα τουλάχιστον κατά 95% ισάξια και με το 50% της αξίας του Motul και των άλλων.

Ο ψαγμένος ξέρει και άλλα πράγματα όπως ας πούμε ότι εάν αλλάξεις ένα λάδι πχ 15W50 με ένα εφάμιλλης ποιότητας 10W40, θα δει ότι το μοτέρ ανεβάζει απόδοση και ότι την πρώτη φορά θα κάψει λάδι. Θα κάψει λάδι γιατί οι ανοχές του κινητήρα έχουν μεγαλώσει με το προηγούμενο λάδι, τα ελατήρια των πιστονιών έχουν πάρει μία θέση για να κρατάνε παχύτερο λάδι και έτσι το λεπτότερο θα περνάει στους θαλάμους καύσης εύκολα μέχρι σιγά-σιγά να στρώσουν και πάλι τα ελατήρια και να προσαρμόσουν τις ανοχές τους στο νέο ιξώδες του λαδιού. Όσο το πλακώνετε το μοτέρ τόσο μεγαλύτερη η κατανάλωση, μέχρι να γίνει και η επόμενη αλλαγή λαδιών και να ξαναστρωθεί το μοτέρ. Ακόμη γνωρίζει ότι το 15W50 ανεβάζει πιο αργά θερμοκρασία, και το 10W40 κατεβάζει πιο γρήγορα λόγω ευκολότερης και γρηγορότερης κυκλοφορίας. Επίσης, η διατήρηση της θερμοκρασίας του μοτέρ χαμηλά, λόγω καλύτερης κυκλοφορίας του λαδιού, δεν είναι το μοναδικό ποιοτικό χαρακτηριστικό ενός λαδιού, αλλά και το εάν το λάδι μπορεί να διατηρήσει τη λιπαντικότητά του σε μοτέρ που οι θερμοκρασίες τους ξεφεύγουν αρκετά πάνω από το συνηθισμένο (πχ μοτέρ πολύ υψηλής απόδοσης, αγωνιστικό μοτέρ, ορεινές διαδρομές κατακαλόκαιρο κλπ)

Φλόγα ξέρω ότι κάτι προσπάθησες να πεις αλλά επειδή τελικά αστόχησες επενέβηκα...

Όσοι δεν έχουν θερμόμετρο λαδιού να ξέρουν ότι είναι αδύνατο να καταλάβουν τη θερμοκρασία του λαδιού από το θερμόμετρο του νερού. Όταν ταξιδεύω με τελική και με το λάδι στους 140, το νερό δείχνει να είναι στους 80! Απλούστατα το νερό γυρνάει γρήγορα μέσα από την μηχανή, ίσα που ψύχει το λάδι για να μην ανεβεί πάνω από τους 140 και μετά ψύχεται ακαριαία από τον άφθονο αέρα που χτυπά με ταχύτητα το ψυγείο.

Τέλος, ο καιρός τώρα μαλάκωσε και μαζί του μαλάκωσαν και οι ενδείξεις θερμοκρασίας του νερού και λαδιού. Γι αυτό θα είναι άτοπο να συγκρίνετε το Helix Ultra που το είχατε κατακαλόκαιρο να δουλεύει κουρασμένο, σε σχέση με το Motul 300V που το βάλατε τώρα που μαλάκωσε ο καιρός και βοηθάει την θερμοκρασία στο λάδι.

Αυτά και σκοπεύω να μάθω αρκετά περισσότερα για τις αλήθειες και τους μύθους σχετικά με τα λιπαντικά, έτσι ώστε να μπορώ να διαλέγω το καλύτερο για μένα και φυσικά να μπορώ να σας ενημερώνω με κατά το δυνατόν αξιόπιστες πληροφορίες.

Είναι σοφό το να μην ψάχνουμε το καλύτερο προϊόν ρωτώντας τους εμπόρους, αλλά να ψάχνουμε τον γνωστικότερο και πιο ενημερωμένο γνωστό ή φίλο ή όποιον άλλον έμπιστο για να μας οδηγήσει αυτός στο καλύτερο προϊόν. Μετά θα μάθουμε κι εμείς με τη σειρά μας...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 08:30:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Έλειψα μερικές μέρες και χάσατε τη μπάλλα εδώ μέσα...

Θα διαφωνήσω με την ακραία στάση όποιου νομίζει ότι μόνο οι καλές μάρκες είναι καλές. Η σωστές επιλογές μας είναι καθαρά θέμα γνώσης. Στο εμπόριο και στην παγκόσμια αγορά υπάρχει ένας άγραφος νόμος: Το ακριβότερο και το πιο φημισμένο δεν είναι σχεδόν ποτέ το καλύτερο. (Και μην μου πει κανείς για τη Mercedes γιατί θα του πω ότι εάν μου χάριζαν μία, θα την πουλούσα για να πάρω κάτι που μου αρέσει...) Είναι μεν πολύ καλό αλλά πάντα υπάρχει κάτι φθηνότερο και καλύτερο. Και όταν λέμε ότι κάτι είναι το καλύτερο υπάρχει πάντα και ο παράγοντας κόστους αγοράς, που πολλές φορές το κορυφαίο μπορεί να έχει μέχρι και διπλάσια χρηματική αξία από το αμέσως φθηνότερο και μόλις ένα 5% ή 10% παραπάνω ποιότητα! Και επειδή το αντικειμενικά καλύτερο είναι το προϊόν με την καλύτερη σχέση κόστους/απόδοσης, εύκολα καταλαβαίνουμε γιατί το καλύτερο μπορεί τελικά να είναι μία από τις χειρότερες επιλογές.

Άλλος άγραφος νόμος: Το φθηνότερο είναι σχεδόν πάντα ακριβό ή και πανάκριβο. Και λέω σχεδόν γιατί πολλές φορές μπορούμε να βρούμε σε καταπληκτική τιμή και κατόπιν έρευνας, άριστο προϊόν, φημισμένο και μη, απλά και μόνο γιατί μπορούμε να το αγοράσουμε είτε ως προσφορά είτε και απευθείας από τον παραγωγό-κατασκευαστή του.

Υπάρχουν κι άλλα καλά φίλτρα σαν τα Κ&Ν και μπορεί να είναι και φθηνότερα. Έχοντας άγνοια αγοράζουμε Κ&Ν και ησυχάζουμε (και καλά κάνουμε). Υπάρχουν κι άλλα καλά λάδια εκτός από τα Helix Ultra. Οι ψαγμένοι αγοράζουν Motul 300V, οι πολύ ψαγμένοι ανακαλύπτουν και άλλα λάδια που είναι αν όχι εφάμιλλα τουλάχιστον κατά 95% ισάξια και με το 50% της αξίας του Motul και των άλλων.

Ο ψαγμένος ξέρει και άλλα πράγματα όπως ας πούμε ότι εάν αλλάξεις ένα λάδι πχ 15W50 με ένα εφάμιλλης ποιότητας 10W40, θα δει ότι το μοτέρ ανεβάζει απόδοση και ότι την πρώτη φορά θα κάψει λάδι. Θα κάψει λάδι γιατί οι ανοχές του κινητήρα έχουν μεγαλώσει με το προηγούμενο λάδι, τα ελατήρια των πιστονιών έχουν πάρει μία θέση για να κρατάνε παχύτερο λάδι και έτσι το λεπτότερο θα περνάει στους θαλάμους καύσης εύκολα μέχρι σιγά-σιγά να στρώσουν και πάλι τα ελατήρια και να προσαρμόσουν τις ανοχές τους στο νέο ιξώδες του λαδιού. Όσο το πλακώνετε το μοτέρ τόσο μεγαλύτερη η κατανάλωση, μέχρι να γίνει και η επόμενη αλλαγή λαδιών και να ξαναστρωθεί το μοτέρ. Ακόμη γνωρίζει ότι το 15W50 ανεβάζει πιο αργά θερμοκρασία, και το 10W40 κατεβάζει πιο γρήγορα λόγω ευκολότερης και γρηγορότερης κυκλοφορίας. Επίσης, η διατήρηση της θερμοκρασίας του μοτέρ χαμηλά, λόγω καλύτερης κυκλοφορίας του λαδιού, δεν είναι το μοναδικό ποιοτικό χαρακτηριστικό ενός λαδιού, αλλά και το εάν το λάδι μπορεί να διατηρήσει τη λιπαντικότητά του σε μοτέρ που οι θερμοκρασίες τους ξεφεύγουν αρκετά πάνω από το συνηθισμένο (πχ μοτέρ πολύ υψηλής απόδοσης, αγωνιστικό μοτέρ, ορεινές διαδρομές κατακαλόκαιρο κλπ)

Φλόγα ξέρω ότι κάτι προσπάθησες να πεις αλλά επειδή τελικά αστόχησες επενέβηκα...

Όσοι δεν έχουν θερμόμετρο λαδιού να ξέρουν ότι είναι αδύνατο να καταλάβουν τη θερμοκρασία του λαδιού από το θερμόμετρο του νερού. Όταν ταξιδεύω με τελική και με το λάδι στους 140, το νερό δείχνει να είναι στους 80! Απλούστατα το νερό γυρνάει γρήγορα μέσα από την μηχανή, ίσα που ψύχει το λάδι για να μην ανεβεί πάνω από τους 140 και μετά ψύχεται ακαριαία από τον άφθονο αέρα που χτυπά με ταχύτητα το ψυγείο.

Τέλος, ο καιρός τώρα μαλάκωσε και μαζί του μαλάκωσαν και οι ενδείξεις θερμοκρασίας του νερού και λαδιού. Γι αυτό θα είναι άτοπο να συγκρίνετε το Helix Ultra που το είχατε κατακαλόκαιρο να δουλεύει κουρασμένο, σε σχέση με το Motul 300V που το βάλατε τώρα που μαλάκωσε ο καιρός και βοηθάει την θερμοκρασία στο λάδι.

Αυτά και σκοπεύω να μάθω αρκετά περισσότερα για τις αλήθειες και τους μύθους σχετικά με τα λιπαντικά, έτσι ώστε να μπορώ να διαλέγω το καλύτερο για μένα και φυσικά να μπορώ να σας ενημερώνω με κατά το δυνατόν αξιόπιστες πληροφορίες.

Είναι σοφό το να μην ψάχνουμε το καλύτερο προϊόν ρωτώντας τους εμπόρους, αλλά να ψάχνουμε τον γνωστικότερο και πιο ενημερωμένο γνωστό ή φίλο ή όποιον άλλον έμπιστο για να μας οδηγήσει αυτός στο καλύτερο προϊόν. Μετά θα μάθουμε κι εμείς με τη σειρά μας...


Ο Μίλτος μου θυμίζει κάτι από γουέστερν, όπου ο κάουμποϋ μπαίνει σοβαρός, αμίλητος και αδίστακτος, καθαρίζει καμιά εικοσαριά και φεύγει σαν κύριος. Wink Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 10:44:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Slash έγραψε:
Καλά ρε αδερφέ τι τελική έχεις;


Κοντερίσια πρέπει να τερματίζει εύκολα...φαίνεται ότι τα 210 είναι εύκολο να πιαστούν.... Shocked

Αφού πήγαινα με 195 και το 206 είχε ακόμη πολύ δρόμο στο γκάζι.... Shocked


Έχω δει 210 στο κοντέρ μου,στην κατηφόρα την Τρίπολης με 2 άτομα και περίπου 6000 στροφές (και πήγαινε κι'άλλο!).
Για ευθείες δεν το συζητάμε... όσο λέει η μαμά (198/5500).


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 21:10:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Φλόγα ξέρω ότι κάτι προσπάθησες να πεις αλλά επειδή τελικά αστόχησες επενέβηκα...

Καλά κάνεις Μίλτο μου, καλά κάνεις.
Άλλωστε είναι πάντα απόλαυση να σε διαβάζω.
Πως το είπε ο svstouk:
Παράθεση:
Ο Μίλτος μου θυμίζει κάτι από γουέστερν, όπου ο κάουμποϋ μπαίνει σοβαρός, αμίλητος και αδίστακτος, καθαρίζει καμιά εικοσαριά και φεύγει σαν κύριος. Wink Wink

Έτσι ακριβώς!!!!!! Wink



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Σεπ 2002, 23:17:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Ο Μίλτος μου θυμίζει κάτι από γουέστερν, όπου ο κάουμποϋ μπαίνει σοβαρός, αμίλητος και αδίστακτος, καθαρίζει καμιά εικοσαριά και φεύγει σαν κύριος. Wink Wink


Το σωστό να λέγεται. Εύγε και στους δυο σας.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Σεπ 2002, 02:43:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
0X 0X 0X 0X 0X 0X
Wink Wink Wink Wink Wink Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
broylis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.4 XR

Ένταξη: 09 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 29

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 01:09:40    Θέμα δημοσίευσης: agip synth 2000 10w/40 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά τα λιπαντικά της Agip( εισαγώμενα) τι λένε? Στο εξειδικευμένο στα Χανιά που πήγα πρόσφατα το αμαξάκι μου, βάλανε Agip Synth 2000 10w/40 και τα οποία μου εκθειάσανε σχετικά με τη σχέση τους απόδοση- τιμή! Εσείς τι λέτε? Επίσης μου είπαν ότι τα Motul ναι μεν είναι εξερετικά λάδια , αλλά δεν είναι καλό να βάλω 5W/40 που προτύνει η Motul, μετά απο 90.000χλμ που έχω διανύσει, αλλά πρέπει να μείνω στο 10W/40!
Εσείς τι λέτε???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 03:35:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα Agip Synth 2000 10W40 καλύπτουν τις προδιαγραφές που ζητά η Peugeot και για τον 1400 είναι ό,τι πρέπει.
Θα διαφωνήσω με τους μηχανικούς σου για την άποψή τους για το Motul 5W40. Προφανώς εννοούν ότι το μοτέρ σου έχει παλιώσει αρκετά για να χρησιμοποιήσεις τόσο ψιλό λάδι. Μα και το Agip ψιλό είναι. Η διαφορά θα είναι αμελητέα. Εάν μέχρι τώρα έκανες με επιμέλεια τα service σου, προσέχεις τί βενζίνη βάζεις, οι μηχανικοί σου έκαναν τίμια δουλειά, αλλάζεις πάντα φίλτρο λαδιού και φίλτρο βενζίνης, τότε το κάρτερ σου και η μηχανή σου δεν θα έχει μαζέψει μούργα, και μπορείς άφοβα να βάλεις ό,τι καλύτερο σε λάδι επιλέξεις.
Επαναλαμβάνω όμως ότι και το λάδι που σου βάζουνε είναι πολύ καλό για τη μηχανή σου. Εάν το κόστος είναι ένας παράγοντας που για σένα μετράει, τότε δεν χρειάζεται να προχωρήσεις στο 100% συνθετικό Motul 5W40 ή άλλο αντίστοιχο.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 15:14:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρίν καιρό διάβαζα οτι η μέγιστη ιπποδύναμη είναι το σήμειο όπου η μηχανή παράγει το μέγιστο ρυθμό έργου. Αυτό θεωρητικά θα ήταν το σημείο των μέγιστων στροφών αλλά αυτό δεν συμβαίνει γιατί όσο ανεβαίνουν οι στροφές ανεβαίνουν και οι τριβές. Αυτός ακριβώς ειναι και ο όρος bhp (brake horsepower) δηλαδή το μέγιστο αυτό σημείο πριν μας "φάνε" τα άλογα οι τριβές. Άρα απλοϊκά bhp = έργο - τριβές.

Αυτό πρακτικά σημαίνει οτι άμα κάπως εξαφανίζαμε τις τριβές (εντελώς) τότε για παράδειγμα στο 1400 η μέγιστη ιπποδύναμη θα ήταν πιό μεγάλη και πιό ψηλά απο τις 5500 (φυσικά παίζει ρόλο και η χαρτογράφηση του κινητήρα που εργοστασιακά κόβει καύσιμο πάνω απ'αυτό το σημείο ώστε να επιβραδυνθεί η επιτεύξη κόφτη)

Στο 1400 οι τριβές αρχίζουν και είναι αρκετά εμφανής απο τις 5500 όπου και ο κινητήρας αρχίζει και απροθυμεί πολύ. Με το Motul λόγω μείωσης τριβών (και με οποιοδήποτε άλλο λάδι το οποίο είναι σημαντικά καλύτερο απο το μέσο όρο λαδιών) ο κινητήρας μεταφέρει τα όρια απροθυμίας κατά περίπου 500 στροφές υψηλότερα (γύρω στις 6000 όταν το λάδι ειναι ολοκαίνουριο) και σταθέρα 300-400 στροφές υψηλότερα (5800-5900) κατά το υπόλοιπο της ζωής του λαδιού.

Νομίζω οτι η ιπποδύναμη (bhp) σε αυτό το φάσμα (5500-6000) είναι αρκέτα αυξημένη σε σχέση με την εργοστασιακή πρόβλεψη με ένα μέσο λιπαντικό - μπορεί όμως να μην βαράει τη μέγιστη τιμή της σ'αυτό το φάσμα λόγω χαρτογράφησης που γενικά μπλοκάρει την αύξηση λόγω προοδευτικού στεγνώματος ως τον κόφτη οπως ανέφερα νωρίτερα, αλλά μπορεί να βγάζει στις 6000 ας πούμε 65 bhp αντι για 60 bhp που θα έβγαζε με ενα μέσο λάδι (καθάρα υποθετικά και "άψαχτα" νούμερα).

Και τώρα θα μου πείτε "οκ ρε μεγάλε γιατί μας τα λές ολα αυτά όμως?" .. Βασικά αυτές οι περιοχές από 5500-6500 (λίγο πιο πάνω για τους 1600αρηδες και τους Δίλιτρους) είναι 1) κρίσιμες για τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων 2) κρίσιμες για την επίτευξη τελικής ταχύτητας (όπως αναφέρθηκε πιο πάνω για την περίπτωση PDuke) οπου το όριο της τελικής είναι το σημείο οπου το αμάξι φτάνει στο σημείο που οι τριβές "το νικάνε". Μετατοπίζοντας αυτό το σημείο, μετατοπίζουμε ψηλότερα και την τελική. (Που περιλαμβάνει φυσικά πληθώρα τριβών - οι τριβές του κινητήρα είναι ένα μέρος του συνόλου...)

Αυτό έχει σαν συνέπεια το οτι αμα είσαι συνηθισμένος στο να αλλάζεις ταχύτητα στα "όρια" του παλίου σου λιπαντικού τότε χρειάζεσαι αναπροσαρμογή με τα καινούρια δεδομένα ωστέ να ξεζουμίσεις το μοτέρ αποτελεσματικά και να δείς την επιπλέον απόδοση στο δρόμο. Εγώ εχω χρειαστεί να αναπροσαρμόσω τα όρια μου 2-3 φορές βάζοντας προοδευτικά όλο και καλύτερα λάδια και ξάνα όταν εκεί που νόμιζα οτι έιχα βρεί το minimum όριο τριβών έβαλα ένα πρόσθετο στο Motul και το μοτέρ πήγαινε τόσο πιο καλά σε σημείο που το βήμα μείωσης τριβών να είναι όσο μεγάλο όσο όταν είχα κάνει όταν έβαλα το Motul σε σχέση με τα "κοινά" λιπαντικά. Σαν αποτελέσμα είχα το μοτέρ να στροφάρει πιο εύκολα στις 6100-6200 απ'ότι με ενα κοινό λιπαντικό στις 5500....

Βασικά επειδή με εντυπωσίασε πολύ αυτό που γράφτηκε για την τελική του Pduke (που σημαίνει ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ μείωση τριβών για την επίτευξη +10 χλμ/ωρα) θέλω να ρωτήσω 1) τι λάδι φόραγε πρίν απ'αυτο ο Pduke και 2) Αν έχετε δοκιμάσει τα PAZ (αυτά που δεν πιάνουν πάνω απο 110C) και τα Motul έχετε κάποια εκτίμηση για το ποιό είναι καλύτερο? (απο άποψη απόδοσης και όχι κόστους/απόδοσης). Επίσης 3) Τα Paz τι μέτρα λαμβάνουν για την φάση εκκίνησης του κινητήρα ωστέ να μην μένει αλίπαντος? (φάση κατα την οποία γίνεται η περισσότερη φθορά)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 15:57:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Βασικά επειδή με εντυπωσίασε πολύ αυτό που γράφτηκε για την τελική του Pduke (που σημαίνει ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ μείωση τριβών για την επίτευξη +10 χλμ/ωρα) θέλω να ρωτήσω 1) τι λάδι φόραγε πρίν απ'αυτο ο Pduke και 2) Αν έχετε δοκιμάσει τα PAZ (αυτά που δεν πιάνουν πάνω απο 110C) και τα Motul έχετε κάποια εκτίμηση για το ποιό είναι καλύτερο? (απο άποψη απόδοσης και όχι κόστους/απόδοσης). Επίσης 3) Τα Paz τι μέτρα λαμβάνουν για την φάση εκκίνησης του κινητήρα ωστέ να μην μένει αλίπαντος? (φάση κατα την οποία γίνεται η περισσότερη φθορά)


Eγώ έχω ρωτήσει κάτι και απάντηση δεν έχω πάρει. O Miltellas έχει PAZ, εγώ έχω τα μανίσια λιπαντικά. Στην ίδια ακριβώς διαδρομή με τον Mίλτο με την ίδια ταχύτητα πως γίνεται έγω να έχω 95 βαθμούς και ο Mίλτος 120; Aυτό μπορεί να το εξηγήσει κανένας;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 22:25:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
Alex έγραψε:
Βασικά επειδή με εντυπωσίασε πολύ αυτό που γράφτηκε για την τελική του Pduke (που σημαίνει ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ μείωση τριβών για την επίτευξη +10 χλμ/ωρα) θέλω να ρωτήσω 1) τι λάδι φόραγε πρίν απ'αυτο ο Pduke και 2) Αν έχετε δοκιμάσει τα PAZ (αυτά που δεν πιάνουν πάνω απο 110C) και τα Motul έχετε κάποια εκτίμηση για το ποιό είναι καλύτερο? (απο άποψη απόδοσης και όχι κόστους/απόδοσης). Επίσης 3) Τα Paz τι μέτρα λαμβάνουν για την φάση εκκίνησης του κινητήρα ωστέ να μην μένει αλίπαντος? (φάση κατα την οποία γίνεται η περισσότερη φθορά)


Eγώ έχω ρωτήσει κάτι και απάντηση δεν έχω πάρει. O Miltellas έχει PAZ, εγώ έχω τα μανίσια λιπαντικά. Στην ίδια ακριβώς διαδρομή με τον Mίλτο με την ίδια ταχύτητα πως γίνεται έγω να έχω 95 βαθμούς και ο Mίλτος 120; Aυτό μπορεί να το εξηγήσει κανένας;


Μα θεραπευτή μου την απάντηση δεν την είχες δώσει μόνος σου;
Δεν είχες πει ότι δεν πατάς το αμάξι πάνω από τις 4000σαλ.
Πιο απλά, αν ο Μίλτος οδηγεί μία ταχύτητα κάτω από σένα είναι λογικό να σηκώνει θερμοκρασίες.
Εκτός και αν αλλάζατε μαζί ταχύτητες ή επαναλάβατε την διαδρομή ανταλλάσσοντας αυτοκίνητα, οπότε πάσο....



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 22:26:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
Alex έγραψε:
Βασικά επειδή με εντυπωσίασε πολύ αυτό που γράφτηκε για την τελική του Pduke (που σημαίνει ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ μείωση τριβών για την επίτευξη +10 χλμ/ωρα) θέλω να ρωτήσω 1) τι λάδι φόραγε πρίν απ'αυτο ο Pduke και 2) Αν έχετε δοκιμάσει τα PAZ (αυτά που δεν πιάνουν πάνω απο 110C) και τα Motul έχετε κάποια εκτίμηση για το ποιό είναι καλύτερο? (απο άποψη απόδοσης και όχι κόστους/απόδοσης). Επίσης 3) Τα Paz τι μέτρα λαμβάνουν για την φάση εκκίνησης του κινητήρα ωστέ να μην μένει αλίπαντος? (φάση κατα την οποία γίνεται η περισσότερη φθορά)


Eγώ έχω ρωτήσει κάτι και απάντηση δεν έχω πάρει. O Miltellas έχει PAZ, εγώ έχω τα μανίσια λιπαντικά. Στην ίδια ακριβώς διαδρομή με τον Mίλτο με την ίδια ταχύτητα πως γίνεται έγω να έχω 95 βαθμούς και ο Mίλτος 120; Aυτό μπορεί να το εξηγήσει κανένας;


Μα θεραπευτή μου την απάντηση δεν την είχες δώσει μόνος σου;
Δεν είχες πει ότι δεν πατάς το αμάξι πάνω από τις 4000σαλ.
Πιο απλά, αν ο Μίλτος οδηγεί μία ταχύτητα κάτω από σένα είναι λογικό να σηκώνει θερμοκρασίες.
Εκτός και αν αλλάζατε μαζί ταχύτητες ή επαναλάβατε την διαδρομή ανταλλάσσοντας αυτοκίνητα, οπότε πάσο....



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 00:49:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Βασικά επειδή με εντυπωσίασε πολύ αυτό που γράφτηκε για την τελική του Pduke (που σημαίνει ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ μείωση τριβών για την επίτευξη +10 χλμ/ωρα) θέλω να ρωτήσω 1) τι λάδι φόραγε πρίν απ'αυτο ο Pduke και 2) Αν έχετε δοκιμάσει τα PAZ (αυτά που δεν πιάνουν πάνω απο 110C) και τα Motul έχετε κάποια εκτίμηση για το ποιό είναι καλύτερο? (απο άποψη απόδοσης και όχι κόστους/απόδοσης). Επίσης 3) Τα Paz τι μέτρα λαμβάνουν για την φάση εκκίνησης του κινητήρα ωστέ να μην μένει αλίπαντος? (φάση κατα την οποία γίνεται η περισσότερη φθορά)


Σωστά όσα λές Αλέξη.
1) Ο PDuke χρησιμοποιούσε Shell Helix Ultra 15W50! Η διαφορά που είδε σίγουρα θα έχει σχέση και με το γεγονός ότι τα Ultra είναι και πιο παχύρευστα από τα Power Tec.
2) Τέτοια σύγκριση δυστυχώς δεν έχουμε κάνει, αλλά αν σου λέει κάτι το ότι τα PAZ Power Tec 5W40 κοστίζουν περίπου στην μισή τιμή των Motul 300V;...
3) Η PAZ ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιεί κάποια πρόσθετα "ensuring rapid cirulation on start-up where 80% engine wear normally occurs".


Προς Θεραπευτή:
Σου απάντησε ο Φλογισμένος Πιλότος. Shocked Wink
Επίσης, τα λάδια που είχα στην Αθήνα ήταν τα PAZ Synt-X 10W40 που αν και καλύτερα από της αντιπροσωπείας δεν ξεφεύγουν σε προδιαγραφές από τα καλά συνθετικά λάδια του εμπορίου. Αλλά και πάλι εγώ αρχίζω να πλακώνω το 206 μου πάνω από τις 4000-4500σαλ μόνο όταν δω 90 βαθμούς στο θερμόμετρο λαδιού.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 02:25:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η απάντηση στο 3 δεν μου πολυάρεσε καθώς ολα τα λιπαντικα εχουν κατι για την κυκλοφορια του λαδιου οταν ειναι κρυο.. την ιδια ωρα που τα αλλα λαδια προσπαθουν να κυκλοφορησουν για να λιπανουν τα μεταλλα το Motul βρισκεται ΗΔΗ εκει καθως η συσταση του του επιτρεπει να "κολαει" στο μεταλλο ακομα και οταν ο κινητηρας ειναι σβηστος, οποτε με το που παιρνει μπρος, εχει ηδη καποια πρωτη λιπανση ωστε να αποφευγονται τα μεταλλο με μεταλλο... (το ιδιο με το Motul ισχυει και για το Castrol *νομιζω* το GTX3)... Επίσης τα προσθετα με τον καιρο διαλυονται και το λαδι μένει χωρις κατευθηντηριες εντολες ενω αμα εχει φυσικες ιδιοτητες κατι τετοιο δεν μπορει να συμβει...Και αυτο ειναι το κυριοτερο προβλημα σε λαδια που βασιζονται σε προσθετα για να αποκτησουν τις ιδιοτητες τους...

Ισως μια λυση να ειναι ενα μειγμα με Motul 10w40 η to 30αρι (2 litra) και το αλλο 1.5 λιτρο PAZ...Οικονομια και αποδοση Wink (Το πόσο καλο θα ηταν κατι τετοιο μονο στην πραξη μπορουμε να το μαθουμε...)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Οκτ 2002, 03:17:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλέξη, με τα πρόσθετα και τα φυσικά συστατικά άκρη δεν θα βγάλεις. Το μάρκετινγκ κυριαρχεί στην αγορά των λαδιών. Πρόσθετα έχουν όλα τα συνθετικά λάδια, συμπεριλαμβανομένου και του 300V. Ακούμε ότι το ένα λάδι έχει το τάδε συστατικό, το άλλο κάνει αυτό, το άλλο εκείνο. Μπορεί και το PAZ να κολλάει στους κυλίνδρους δεν ξέρω εάν και πώς συμβαίνει αυτό. Αυτό που μετράει για μας είναι αυτό που παίρνουμε, βλέπουμε, νιώθουμε. Αυτή τη στιγμή η PAZ δεν διαφημίζεται πουθενά στην Ελλάδα και δεν έχει διαφημιστικό αντίλογο σε καμία διαφημιστική πολιτική ανταγωνίστριας εταιρίας.
Και μια που ανέφερες για Castrol, η PAZ είναι ο βασικός προμηθευτής της Castrol και συσκευαστής αρκετών λαδιών της, συμπεριλαμβανομένων και της σειράς GTX. Επίσης η PAZ είχε αναλάβει την Shell Μέσης Ανατολής, η οποία κάποια στιγμή αποχώρησε και συνέχισε η PAZ να ελέγχει την αγορά με το δικό της όνομα πλέον. Πολλά προϊόντα της Shell έχουν παραπλήσια ονομασία με της PAZ. Είναι κάθετη μονάδα και ελέγχει όλη την γραμμή παραγωγής από την άντληση, την διύληση έως και την συσκευασία των προϊόντων της, μέχρι και οι πλαστικές συσκευασίες των λιπαντικών της είναι κατασκευασμένες από την ίδια. Τα διυλιστήρια της Χάιφα του Ισραήλ είναι δικά της. Η ελληνική αγορά δεν αποτελεί βασικό επιχειρηματικό στόχο της PAZ. Η διακίνηση των προϊόντων της είναι αποκλειστική πρωτοβουλία ενός φιλόδοξου έλληνα επιχειρηματία με μικρά κεφάλαια. Γι αυτό και δύσκολα θα το βρείτε διαθέσιμο στα ράφια των καταστημάτων, αλλά από την άλλη πλευρά οι τιμές της PAZ είναι ασυναγώνιστες.

Προσωπικά πάντως, από το Power Tec είμαι ενθουσιασμένος γιατί χρησιμοποιώ ένα εξαιρετικό λάδι στον κινητήρα μου, που μου κοστίζει λίγα χρήματα, και αυτό δεν αλλάζει ακόμη και εάν ξέρω ότι πάντα υπάρχει κάτι καλύτερο.


Θα δώσω ένα άλλο παράλληλο παράδειγμα για να σας εξηγήσω πώς τα βλέπω τα πράγματα:

Μπορούμε να συγκρίνουμε τα De Carbon Performance με τα Bilstein Sprint που κοστίζουν τα διπλά χρήματα;
Μήπως θα εκπλαγούμε εάν διαπιστώσουμε ότι τα De Carbon αποδίδουν εξίσου καλά με τα Bilstein και μάλιστα ίσως και να ταιριάζουν περισσότερο με την φιλοσοφία της ανάρτησης των γαλλικών (και ιταλικών) αυτοκινήτων;
Αυτό το παραπάνω που θα πληρώσουμε αγοράζοντας Bilstein, μήπως τελικά δεν μπορέσουμε να το εισπράξουμε ποτέ σαν αίσθηση, όσο καλοί οδηγοί και να είμαστε, απλά και μόνο γιατί η De Carbon ξέρει να βγάζει αυτό που πρέπει από τις κατασκευές της σιωπηλά και σταθερά, χωρίς φανφάρες και κραυγές;

Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Οκτ 2002, 09:39:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν σήμερα το πρωί σε ερώτηση εξουσιοδοτημένου που πήγα για να κανονίσω τα του σέρβις εγγύησης, ρώτησα τον μηχανικό περί λαδιών λέγοντας του να βάλω τα γνωστά σε όλους μας Motul. Η απάντηση είναι ότι δεν τα ξέρει αλλά ξέρει ότι τα καίει και ότι η Peugeot συνιστά για Ελλάδα 15/50.
Η αλήθεια είναι ότι αν και στο βάθος του μυαλού μου ξέρω ότι είναι ψιλοπ@@@ριές, δεν παύουν να με μπλοκάρουν και να με ανησυχούν κάτι τέτοιες ιστορίες. Όχι τίποτα άλλο αλλά μετά άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.
Κάποιος από το club είχε αναφέρει για μείωση στη στάθμη των λαδιών όταν έβαλε Motul, νομίζω ότι ήσουν εσύ Svstouk(Wink τι έγινε τελικά. Παρατήρησε κάτι αφού συμπλήρωσε το «χαμένο» λάδι...
Όλοι εσείς που τα έχετε χρησιμοποιήσει παρατηρήσατε κάτι παράξενο; Αναφέρωμαι στους 1400άριδες, φυσικά οι γνώμες όλων είναι καλοδαιχούμενες, αν και όπως ξαναείπα ξέρω τις απαντήσεις...

Α για βαλβολίνες τίποτα προτάσεις;
Αν είναι να τα αλλάξω να τα βάλω πακέτο!
Και για σημείο αγοράς έχετε καμιά πρόταση, κάτι είχες πεί εσύ Svstouk, για δώσε πληροφορίες αν και πέφτει μακριά, κανένας κοντά σε Αμπελόκηπους έως Μελίσσια έχει κάτι;


[/list]



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 9 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2932s (PHP: 68% - SQL: 32%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on