Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ps180 (Manos) Μόλις έγραψα

Black RC
Ένταξη: 16 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 32
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 18:08:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σημερα εμαθα και κατι "εκπληκτικο" για το RC..
ΔΕΝ ειναι 177 αλογα...αλλα....167-168 μολις και μετα βιας..
Ειλικρινα δε ξερω τι αλλο θα ακουσω...τετοια προπαγανδα...βλεπω να εχουμε μπει στην black list απο καποιους οπως εχει γινει και με το Type-R..
Νικολαα...ακους?? ελα με τις 18αρες πανω να δουμε πως σερνεται και το δικο σου ...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sfaker2000 (NIKOS) Μέλος

 PEUGEOT 206 RC
Ένταξη: 27 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 102 Τόπος: IRAKLIO
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 18:35:53 Θέμα δημοσίευσης: 206 RC |
|
|
MANO αυριο βαζω εγκεφαλο Group N RC θα σου πω εντυπωσεις....πιστευω οτι θα πιασει τα 205 αλογακια,θα το βαλω δυναμομετρο αμεσως και θα σου πω....το κουπρα ειναι καλο...αλλα προσωπικα εμενα δεν μου αρεσει και σαν αμαξι...τωρα για στροφες δεν το συζηταμε καθολου,αλλα και στην ευθεια το ειδαμε τη κανει στην πραγματικοτητα....μολις ευκαιρισω και φερω το αμαξι στο σταδιο που θελω,τοτε θα ερθω και θα δεις πως θα σερνεται το RC με της 18αρες..... 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 18:48:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ps180 έγραψε: | Σημερα εμαθα και κατι "εκπληκτικο" για το RC..
ΔΕΝ ειναι 177 αλογα...αλλα....167-168 μολις και μετα βιας..
Ειλικρινα δε ξερω τι αλλο θα ακουσω...τετοια προπαγανδα...βλεπω να εχουμε μπει στην black list απο καποιους οπως εχει γινει και με το Type-R..
Νικολαα...ακους?? ελα με τις 18αρες πανω να δουμε πως σερνεται και το δικο σου ...  |
αν δεν τα θέλεις δώστα σε μένα αυτά τα 167-168
βλακ λιστ είναι
μην ανυσηχείς όταν θα φτάσει τα 110 θα σε πάω κόντρα ααα
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 21:30:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νικολα μην το μετρησεις αμεσως...αστο κανα 10μερο πρωτα να δεις οτι δουλευει στρωτα...
οσο αυτα για το γκαζι του ιμπιζα παιδια ντροπη...
εκει που ο νικολας εχει δωσει 1600εξατμιση 700εγκεφαλο 200εισαγωγη, σε
ενα ιμπιζα με 1200 πας στη ιδια τη σεατ και μετα.....δε ξεκινας ουτε με 3η.
και επισης του νικου το αμαξι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ. οχι οτι αυτο εσωσε το ιμπιζα....αλλα αν του ρθει και κανας μαγκας με ιμπιζα και.... ενα προγραμματακι μωρε εχω.....
επισης ποια ειναι αυτα τα περιοδικα που βγαζουν καλυτερο το ιμπιζα???
αυτο εχει ξανασυζητηθει.
οι 4τροχοι το ειπαν ξεκαθαρα πριν 3-4τευχη...ειχαν και χρονους στα μεγαρα!
το drive δε μετρα για μενα . ο λογος www.drive.gr δεστε τι παραθυρο βγαζει
και το evo το εχουμε ξαναπει μετρησε τα δυο αμαξια σε κλειστη μεν διαδρομη η οποια ομως ηταν ΑΝΗΦΟΡΙΚΗ και με πιο πολλες ευθειες απο στροφες...ειχαν και διαγραμμα της διαδρομης οι αθεοφοβοι. ντροπη τους.
αρα κυριοι να διαβαζουμε προσεκτικα τι γραφουν και οποιος καταλαβε καταλαβε....οι υπολοιποι ας παρουν κολτ kai ibiza
και βεβαια επιμενω οτι και το rc καλο και αγιο αλλα μπροστα σε ενα σωστα βελτιωμενο λεον (δε το συζητω καν για το 4χ4) δεν εχει ελπιδα. αλλη κατηγορια αμαξι.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Demis (Demis) Μέλος

 206cc
Ένταξη: 14 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 116 Τόπος: Peiraias
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 11:39:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
M'αρεσει που τα εχετε συζητησει ολα και εχετε αναφερει ολα τα υπερ και τα κατα,αλλα απο κανεναν δεν ακουσα για το θεμα καταλωση βενζινης που με τοσα αλογα και την τιμη που εχει φτασει σημερα η βενζινη θα προτιμουσα να μιλαγα για Smart...με μολις και μετα βιας τα 52ps(Τα 62 καινε πολυ... )
Run bAbe Run...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 16:55:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | nido έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Εγω θα ελεγα να περιμενεις μεχρι την ανοιξη οπου θα ερθει στην Ελλαδα το καινουργιο Clio Renault Sport με τους 200 ατμοσφαιρικους ιππους και τις τετραπιστονες δαγκανες  |
Ψήνεσαι, συνονόματε?!!!
 |
εε...λιγο...  |
Καλά ακούγονται 18 άλογα παραπάνω, να δούμε όμως και πόσο θα βαρύνει (ποιό ήταν το τελευταίο supermini που θυμάστε που βγήκε από το φούρνο..... εεεεε..... εργοστάσιο..... ελαφρύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστούσε?!), τι θα παίζει με τη ροπή, και βέβαια πόσο καλύτερο μπορούν να κάνουν το ήδη υποδειγματικό στήσιμο!!
 |
Θα ειναι ποιο βαρυ λογο 5 αστερων αλλα θα εχει και 6αρη σασμαν.Πιστευω απο επιδοσεις θα ειναι σχεδον σαν το υπαρχον μοντελο 182.Βεβαια σε στυσημο θα ειναι ακομα καλυτερο μιας και ειναι αρκετα ποιο φαρδυ απο το 182.Εχει και τους διαχυτες αερα πισω.....τρελα ειναι..Το θεμα ειναι που θα παει η βενζινα γιατι αν συνεχησει ετσι με βλεπω με σκουτερακι 125cc.. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 16:58:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Demis έγραψε: | M'αρεσει που τα εχετε συζητησει ολα και εχετε αναφερει ολα τα υπερ και τα κατα,αλλα απο κανεναν δεν ακουσα για το θεμα καταλωση βενζινης που με τοσα αλογα και την τιμη που εχει φτασει σημερα η βενζινη θα προτιμουσα να μιλαγα για Smart...με μολις και μετα βιας τα 52ps(Τα 62 καινε πολυ... ) |
Γράψαμε ότι καίει πολύ (12-15 lt/100km ανάλογα την οδήγηση) και ότι δε μπορεί να θεωρηθεί σε καμία περίπτωση οικονομικό. Από κει και ύστερα εξαρτάται πόσο ευαίσθητες είναι οι τσέπες του καθενός στο θέμα "κατανάλωση". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
boxer (Νίκος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 2.0 Gti (2000)
Ένταξη: 12 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 28 Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Σεπ 2005, 00:17:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επισης ξεχασατε να αναφερετε την εμπλοκη του οδηγου στα δρωμενα!!
τα γαλλικα πρεπει πρωτα να τα μαθεις για να τα πας γρηγορα & γενικα ιδρωνεις αλλα εχεις ενα μεγαλο χαμογελο στο τελος! το ibiza το πας ευκολα τεζα , το δινεις και στο φιλο σου και το παει το ιδιο γρηγορα.....!!!
αυτο για αλλους ειναι καλο για αλλους οχι!
εγω ψηφιζω γαλλια δαγκωτο!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Σεπ 2005, 14:02:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
boxer έγραψε: | τα γαλλικα πρεπει πρωτα να τα μαθεις για να τα πας γρηγορα & γενικα ιδρωνεις αλλα εχεις ενα μεγαλο χαμογελο στο τελος! το ibiza το πας ευκολα τεζα , το δινεις και στο φιλο σου και το παει το ιδιο γρηγορα.....!!!
αυτο για αλλους ειναι καλο για αλλους οχι!
εγω ψηφιζω γαλλια δαγκωτο!! |
Νικόλα δεν ξέρω αν το έχεις οδηγήσει το Cupra, όπως και το αντίστοιχό του Γαλλάκι (RC), αλλά εμένα μου φάνηκε ότι το συγκεκριμένο Ibiza δεν είναι από τα αυτοκίνητα που τα πας κατευθείαν "τέζα" σε γρήγορες στροφές (με 130 και βάλε). Θέλει χρόνο να το μάθεις πως αντιδρά σε περίπτωση που καταλάβεις ότι μπήκες υπερβολικά γρήγορα (πολύ εύκολο να συμβεί, με το ρυθμό που "φορτώνει χιλιόμετρα" ) κι αποφασίσεις να κόψεις μέσα στη στροφή ώστε να μη χάσεις την ψυχραιμία σου και εκτεθείς (ή χειρότερα...) και η εμπιστοσύνη στις δυνατότητές του έρχεται σταδιακά. Το Γαλλικό είναι πιο ...κοινωνικό! Οι αντιδράσεις του είναι πιο προοδευτικές (το διαπιστώνεις από την πρώτη στιγμή) και ο έλεγχός του είναι πιο εύκολος στο όριο, παρά το βαρύτερο τιμόνι, κάτι που σου δίνει τη δυνατότητα να το πιέσεις ένα "κλικ" παραπάνω ακόμα κι εκτός πίστας, εκεί που μια έξοδος δε θα είναι και τόσο ανώδυνη, και, τελικά, να το εμπιστευτείς πιο γρήγορα και να στρίβεις "άνεμος" με μεγαλύτερη σιγουριά. Το σημαντικότερο: Το στήσιμό του είναι τέτοιο που ακόμα κι αν η πρόσφυση του δρόμου δεν είναι αυτή που έχεις υπολογίσει κι αλλάζει προς το χειρότερο μέσα στη στροφή, έχοντας αφήσει ένα περιθώριο ασφαλείας για να "παίξεις" μπορείς να αφήνεις και να ξαναπατάς με 120+ γλιστρώντας απαλά το πίσω μέρος (χάνοντας βέβαια την ιδανική γραμμή) και να προσαρμόζεις εύκολα την τροχιά σου στα νέα δεδομένα - και μάλιστα χωρίς να "παλεύεις" με το τιμόνι (το οποίο δεν είναι μεν υπεράνω κριτικής, αλλά σου μεταφέρει σε κάθε περίπτωση με ακρίβεια το επίπεδο πρόσφυσης των μπροστινών 205/40R17).
Το Cupra για εμένα απ΄όταν το οδήγησα σταμάτησε να παίζει ως επιλογή ακόμα κι αν 22.000 Ευρώ δε φαίνονται πολλά για τόσο γρήγορο αμάξι. Συμπαθητικό δείχνει, ευκολοοδήγητο είναι (έχει τον "αέρα" σύγχρονου supermini) αλλά πέρα από τη δύναμη του κινητήρα του και την εξωτερική του διαφοροποίηση από τα "απλά" Ibiza (μέσα δε με φτιάχνει ούτε το ταμπλώ του ούτε τα καθίσματα, αλλά... γούστα είναι αυτά!) δεν είχε κάτι άλλο που να με τραβάει έστι ώστε να πω "αυτό έψαχνα τόσο καιρό". Οφείλω να ομολογήσω, βέβαια, πως από τη στιγμή που δε γράφει το χρονόμετρο και ζητάω αμάξι για καθημερινή χρήση δε με ενδιαφέρει η ταχύτητα καθεαυτή αλλά ο συνδιασμός "ουσία+διασκέδαση". Έτσι θα προτιμούσα είτε να δώσω 3000 Ευρώ λιγότερα και να πάρω το πιο αργό μεν αλλά πιο διασκεδαστικό στις στροφές Fiesta ST (2.0) το οποίο -λένε- το δίνουν μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου και με δωρεάν σέρβις εφ' όρου ζωής (θέλει λίγο ψάξιμο βέβαια το τι περιλαμβάνεται!) είτε να βάλω κάτι παραπάνω και να πάρω κάτι all-around καλύτερο. Για όσους φοβούνται πάντως τα δίλιτρα από πλευράς οικονομίας, αν κάνουν από 4-5000 χλμ το χρόνο και πάνω περισσότερα θα πληρώνουν με το Cupra παρά με Fiesta, Clio ή 206 (συμπεριλαμβανομένης της διαφοράς στα τέλη κυκλοφορίας).

Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ps180 (Manos) Μόλις έγραψα

Black RC
Ένταξη: 16 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 32
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Σεπ 2005, 17:53:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nido...εδωσες την απολυτη απαντηση...ΑΚΡΙΒΩΣ ετσι οπως τα ειπες..
Το παιχνιδι που κανεις με το RC μεσα στη στροφη...ειναι ασυγκριτο και λιγες ειδικες κατασκευες ακολουθουν μεχρι τα 30-35000 ευρω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 09:45:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ps180 έγραψε: | Nido...εδωσες την απολυτη απαντηση...ΑΚΡΙΒΩΣ ετσι οπως τα ειπες..
Το παιχνιδι που κανεις με το RC μεσα στη στροφη...ειναι ασυγκριτο και λιγες ειδικες κατασκευες ακολουθουν μεχρι τα 30-35000 ευρω.. |
Αυτά που λέτε είναι ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ το ESP????? 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 16:07:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | ps180 έγραψε: | Nido...εδωσες την απολυτη απαντηση...ΑΚΡΙΒΩΣ ετσι οπως τα ειπες..
Το παιχνιδι που κανεις με το RC μεσα στη στροφη...ειναι ασυγκριτο και λιγες ειδικες κατασκευες ακολουθουν μεχρι τα 30-35000 ευρω.. |
Αυτά που λέτε είναι ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ το ESP?????  |
Η μεγαλύτερη διασκέδαση σαφώς και προκύπτει χωρίς το ΕSP να "σου τη λέει" όταν θεωρεί ότι το παράκανες.
Σε κλειστές στροφές, αν δεν το απενεργοποιήσεις, δε σε αφήνει να πάρεις μεγάλες γωνίες σε σχέση με το δρόμο, οπότε συνήθως προλαβαίνει τα "υπερβολικά" ανάποδα - αφαιρώντας σου βέβαια και μέρος της απόλαυσης (ή του "χαροπαλαίματος" που μπορεί να προκύψει αν την έχεις δει Loeb και παρασυρθείς από τις δυνατότητες της κατασκευής χωρίς να έχεις υπολογίσει σωστά ). Πάντως η δουλειά που κάνει είναι ουσιαστική και δε βιάζεται να επέμβει. Σε πιο γρήγορες καμπές (π.χ. το "S" του Αμαρουσίου, που είχα αναφέρει αλλού) και σε "άσε-πάτα" με μεγάλες ταχύτητες (100+) δε θα το καταλάβεις να επεμβαίνει, αφού ούτως ή άλλως το στήσιμο είναι τέτοιο που το γλίστρημα της ουράς έρχεται πολύ προοδευτικά και σου δίνει όλο το περιθώριο να το "διαχειριστείς" για να διαγράψεις την επιθυμητή τροχιά.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Σεπ 2005, 16:02:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | ultra-one έγραψε: | ps180 έγραψε: | Nido...εδωσες την απολυτη απαντηση...ΑΚΡΙΒΩΣ ετσι οπως τα ειπες..
Το παιχνιδι που κανεις με το RC μεσα στη στροφη...ειναι ασυγκριτο και λιγες ειδικες κατασκευες ακολουθουν μεχρι τα 30-35000 ευρω.. |
Αυτά που λέτε είναι ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ το ESP?????  |
Η μεγαλύτερη διασκέδαση σαφώς και προκύπτει χωρίς το ΕSP να "σου τη λέει" όταν θεωρεί ότι το παράκανες.
Σε κλειστές στροφές, αν δεν το απενεργοποιήσεις, δε σε αφήνει να πάρεις μεγάλες γωνίες σε σχέση με το δρόμο, οπότε συνήθως προλαβαίνει τα "υπερβολικά" ανάποδα - αφαιρώντας σου βέβαια και μέρος της απόλαυσης (ή του "χαροπαλαίματος" που μπορεί να προκύψει αν την έχεις δει Loeb και παρασυρθείς από τις δυνατότητες της κατασκευής χωρίς να έχεις υπολογίσει σωστά ). Πάντως η δουλειά που κάνει είναι ουσιαστική και δε βιάζεται να επέμβει. Σε πιο γρήγορες καμπές (π.χ. το "S" του Αμαρουσίου, που είχα αναφέρει αλλού) και σε "άσε-πάτα" με μεγάλες ταχύτητες (100+) δε θα το καταλάβεις να επεμβαίνει, αφού ούτως ή άλλως το στήσιμο είναι τέτοιο που το γλίστρημα της ουράς έρχεται πολύ προοδευτικά και σου δίνει όλο το περιθώριο να το "διαχειριστείς" για να διαγράψεις την επιθυμητή τροχιά. |
(αν και ξεφευγουμε από το τόπικ...)
Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο επεμβαίνει το esp και στο δικό μου. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|