Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2005, 00:55:55 Θέμα δημοσίευσης: Mail!Η συμβίωση με μια Mercedes E 200 Kompressor |
|
|
Mercedes-Benz, Γερμανική Ποιότητα Κατασκευής και πράσινα άλογα!!!
Το παρακάτω κείμενο, αποτελεί προσωπική άποψη η οποία βασίζεται σε "μοναδικές" εμπειρίες που έζησα τον τελευταίο χρόνο, παρέα με το καμάρι μου. Μια Mercedes
E 200 Kompressor WDB211 (η οποία στοίχισε 68.000 Ευρώ.... Προς το παρών.....)
Όλα ξεκίνησαν πέρυσι τον Αύγουστο. 21 Αυγούστου 2003 συγκεκριμένα, όταν παρέλαβα τα κλειδιά από το καινούργιο μου απόκτημα. Καθόταν υπομονετικά, απαστραύτουσα και περίμενε μέχρι να μετρήσει ο πωλητής τις 68.000 Ευρώ που του έφερα σε μετρητά και να παραλάβω εγώ το κλειδάκι.
Τον πρώτο καιρό -μέχρι τις 20/10/2003 που το έβαλα στην ΕΚΚΑ επί της Αλ.Πάντου για το πρώτο Service- όλα ήταν σχεδόν μια χαρά.
Είχα μόνο 2 παράπονα.
Το ένα αφορούσε την μόνωση στις πόρτες, από τις οποίες έμπαζε αέρας όταν η ηλιορωφή ήταν ανοιχτή και πήγαινα με 100Χ.Α.Ω. και πάνω. Μου εξήγησαν ότι αυτό ήταν φυσιολογικό και ότι όταν σκόπευα να τρέξω, καλό θα ήταν να κλείνω την οροφή.
Το δεύτερο αφορούσε το ηχοσύστημα. Μετά από μια ώρα λειτουργίας, περίπου, έκανε διακοπές στην αρχή και μετέπειτα, έσβηνε τελείως.
Έψαξαν οι τεχνικοί που οφείλετε η βλάβη αυτή και μου είπαν ότι αφού δεν έχει καταγράψει τίποτα ο εγκέφαλος δεν μπορούν
να κάνουν αντικατάσταση του ηχοσυστήματος και με προέτρεψαν, την επόμενη φορά που παρουσιαστεί αυτή η βλάβη να καλέσω
την τεχνική υποστήριξη της Mercedes-Benz, MobiloLife 24.
Ως δια μαγείας, κάθε φορά που παρουσιαζόταν η βλάβη κ έβγαζα το κινητό για να καλέσω το MobiloLife, η βλάβη εξαφανιζόταν.
Κάποια στιγμή, απλά βαρέθηκα να το επισημάνω και είπα, ότι θα φτιάξει κάποτε μόνο του.
Στις 19/12, έβαλα το αμάξι για το δεύτερο Service και επισήμανα ότι το εμπρός μέρος κοπανάει υπερβολικά στις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Στην αρχή με διαβεβαίωσαν ότι αυτό είναι φυσιολογικό και ότι έφταιγαν οι Ελληνικοί δρόμοι, αργότερα, όταν πέρασαν τον
αριθμό πλαισίου του αυτοκίνητου μου στον υπολογιστή, έμαθαν ότι το αμάξι μου είναι στην λίστα με τα οχήματα προς ανάκληση, καθώς τα εμπρός ψαλιδιά ήταν ελαττωματικά και έσπαγαν τα σινεμπλόκ. Έγινε η αλλαγή στα ψαλίδια και όλα καλά πάλι.
Το Πάσχα 2004, πήγα με την οικογένεια μου στην Κέρκυρα για μια βδομαδούλα. Όλα καλά κ ωραία μέχρι που κάποια στιγμή
ο κλιματισμός του αυτοκίνητου αποφάσισε ότι η ζεστή που είχε στην Κέρκυρα εκείνες τις μέρες δεν ήταν αρκετή και άρχισε να βγάζει καυτό αέρα από τους πίσω αεραγωγούς -Σημείωση. Ο κλιματισμός έχει τέσσερις ζώνες. 2 εμπρός και 2 πίσω-
Ταλαιπωρία για μερικές ημέρες και με το που πατήσαμε στην Αθήνα, κατευθείαν στο συνεργείο της ΕΚΚΑ όπου έγινε έλεγχος και κατόπιν παραγγελιάς -άλλη μια βδομάδα ταλαιπωρία- αντικατάσταση του αισθητήρα περιβάλλοντος στις 12/05/2004.
Παρέλαβα το αυτοκίνητο την ίδια ημέρα και μέχρι να φτάσω σπίτι... η ίδια ιστορία!!!
Ξανά στο συνεργείο! Ξέρετε, θα κάνουμε τις τάδε ενέργειες, θα ρυθμησουμε τα τάδε πράγματα, αλλά όχι σήμερα, κλείστε ραντεβού. 4 φορές πηγαίνω-ερχόμουν συνεργείο, έως ότου, αποφάσισαν να αλλάξουν τα κλαπέτα του κλιματισμού, όπως κ έγινε στις
14/06/2004-κατι παραπάνω από ένα μήνα χωρίς κλιματισμό, σε αυτοκίνητο που κόστισε σχεδόν 70.000 Ευρώ- Δόξα το Θεό, το πρόβλημα λύθηκε όπως παράλληλα λύθηκε το πρόβλημα με το ηχοσύστημα, που είχα αναφέρει πιο πάνω, το οποίο οφειλόταν σε ελαττωματικό κύκλωμα.
Έλα, όμως, που το αυτοκίνητο είχε συνηθίσει τόσο πολύ το συνεργείο της ΕΚΚΑ που 2 μέρες αργότερα -και συγκεκριμένα στις
15/06/2004 - σε επαγγελματικό ταξίδι που έκανε ο πατέρας μου, το αμάξι άρχισε να ρετάρει και λίγο αργότερα έσβησε τελείως, με
αποτέλεσμα ο πατέρας μου να μη φτάσει ποτέ εκεί που πήγαινε και εγώ το πρωί της επομένης -16/06/2004- να είμαι στον χώρο αναμονής στο συνεργείο -που αλλού- της ΕΚΚΑ. Η διάγνωση έλεγε "καμένος αισθητήρας "Λάμδα" πριν τον καταλύτη, λόγο -κατά πάσα πιθανότητα- φτωχής ποιότητας βενζίνη".
Έγινε η αντικατάσταση του αισθητήρα -μέσα στα πλαίσια της εγγύησης όπως και όλες οι παραπάνω επισκευές- και εγώ ήρεμος ξεκίνησα για το σπίτι μου. Τσάμπα η χαρά και η ηρεμία!! Σάββατο 19/06/2004 κατά την διάρκεια βόλτας, το αυτοκίνητο παρουσίασε την ίδια βλάβη. Έκανε διακοπή πάνω σε στροφή -με λίγα χιλιόμετρα, έμπαινα σε πλατεία στην Ν.Σμύρνη- και άνοιξε την τροχιά του. Τρόμαξα, πάρκαρα, ηρέμησα και Δευτέρα 21/06/2004 πάλι συνεργείο! Όπου έγινε επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου και με στείλανε πακέτο σπίτι μου,
διαβεβαιώνοντας με ότι το πρόβλημα λύθηκε. Δευτέρα 28/06/2004 η ίδια ιστορία. Πάλι συνεργείο, πάλι τάδε ρυθμίσεις, πάλι ακυρώθηκε επαγγελματικό ταξίδι, πάλι χαμένος χρόνος και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά.
Κάθε Δευτέρα, η ίδια ιστορία. Πρωί-πρωί συνεργείο, χαμένος χρόνος και χαμένη υπομονή!!! Μέχρι που στις 11/07/2004 -ημέρα με το "Black out" - έφτασα στο συνεργείο με το αυτοκίνητο να ρετάρει, και να μην ανεβάζει πάνω από 2500 Σ.Α.Λ.
"Κύριε Βάγκνερ, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα σήμερα ελάτε αύριο" και με το που πάω να μπω στο αμάξι, αυτό σβήνει και δεν ξαναπαίρνει μπροστά με τίποτα... και Ω ΘΑΥΜΑ!!!! Κατόπιν ελέγχου πιέσεων στους θαλάμους καύσης -η οποία παρεμπιπτόντως ήταν μηδενική- διαπίστωσαν ότι ήθελε αλλαγή η αντλία βενζίνης. Όπως κ έγινε.
Για λίγο καιρό το αυτοκίνητο δούλευε ρόλοι. Μέχρι που στις 23/07/2004 -αν θυμάμαι καλά- κ ενώ επέστρεφα από βραδινή βόλτα στο Σούνιο, αρκετά σβέλτα, πάνω σε δεξιά στροφή, το αμάξι έκανε δίκοπη, λίγο πριν το apex της στροφής και έμεινα χωρίς γκάζι.
Υπερστροφή, full lock ανάποδο... ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ και το αυτοκίνητο να πηγαίνει σχεδόν ανεξέλεγκτο προς τις μπαριέρες.... και κατ επέκτασοιν... προς την θάλασσα. Κάποια στιγμή το αμάξι ξαναπήρε μπροστά, μόνο του, - άναψε η ένδειξη "Check engine" - εγώ είχα το πόδι κολλημένο στο γκάζι και τελευταία στιγμή -χιλιοστά πριν το "μπαμ" με τις μπαριέρες και ότι αυτό θα σήμαινε για την σωματική μου ακεραιότητα και την ακεραιότητα του αυτοκινήτου μου- διόρθωσα και πλάκωσα τα φρένα όταν ξαναμπήκα στην λωρίδα μου. Έκανα στην άκρη και με την καρδιά μου να χτυπάει πιο γρήγορα απ ότι στροφάρει το μοτέρ του S2000 πριν τον κόφτη, πήρα έναν φίλο μου -που ήταν μερικές στροφές πιο μπροστά και με τον οποίο κάναμε την βόλτα- να επιστρέψει για να επιθεωρήσουμε την ζημία. Η οποία πέρα από το ψυχολογικό σοκ, περιορίσθηκε σε μικρό-γρατσουνιές στην πίσω αριστερή ζάντα.
Κόψαμε τελείως, καθώς το αυτοκίνητο πάνω από τις 4.000 Σ.Α.Λ. ρέταρε. Κουτσά στραβά, 3 περίπου ώρες αργότερα, με πολύ κόπο και υπομονή, φτάσαμε Νέα Σμύρνη -με το φάσμα των στροφών να περιορίζετε όλο και πιο πολύ- είπαμε τις καληνύχτες μας και ξεκινήσαμε για τα σπίτια μας. 10 λεπτά αργότερα και 1000 μέτρα πιο κάτω -νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας- το αμάξι έσβησε στη μέση του δρόμου. Με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και το αμάξι απλά να τσουλάει, μπήκα σ ένα πάρκινγκ, κάλεσα το Mobilo Life
-για 6 φορά μέσα σε 2 μήνες- και περίμενα υπομονετικά τον τεχνικό γύρο στο μισαωράκι.
Μόλις έφτασε ο καημένος -κατά τις 4 τα χαράματα.... - έβγαλε το διαγνωστικό, μπήκε στο αμάξι και αυτό πήρε μπρος με την πρώτη....
Την επόμενη το πρωί, πάλι συνεργείο. Αυτή τη φορά είπαν ότι έφταιγε ένα σωληνάκι που είναι υπεύθυνο για την επανακυκλοφορία των αναθυμιάσεων των λαδιών. Έγινε η παραγγελιά, ορίστηκε ραντεβού και την Πέμπτη 5 Αυγούστου 2004 το αυτοκίνητο μπήκε πρωί-πρωί στο συνεργείο της ΕΚΚΑ.
Στις δυο εβδομάδες που μεσολάβησαν, το αμάξι μπήκε για το service των 50.000km στο επίσημο συνεργείο του κ.Μεγαγιάννη, όπου πέρα από την διεκπεραίωση του service, έγινε αλλαγή της μονάδας SBC η οποία ήταν ελαττωματική και είχε ανακληθεί από την Mercedes-Benz Γερμανίας, επίσης μου επισημάνθηκε ότι χρειάζεται αλλαγή το σωληνάκι πληρώσεως του ρεζερβουάρ, γεγονός που επισήμανα κ εγώ με την σειρά όταν παρέδωσα το αυτοκίνητο μου στην ΕΚΚΑ και εισέπραξα ένα ειρωνικό σχόλιο του στυλ "αφού χρειάζεται αλλαγή, γιατί δεν το άλλαξε". Δεν σχολίασα και πήγα σπίτι μου, με την ελπίδα να σταματήσει ο εφιάλτης. Δεν στάθηκα αρκετά τυχερός και στις 15:45 χτύπησε το τηλέφωνο.
- Κύριε Βάγκνερ, υπάρχει πρόβλημα με το αμάξι. Αλλάξαμε το σωληνάκι και το αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε ότι χρειάζεται αλλαγή η κυλινδροκεφαλί επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε κύλινδρο, δεν λειτουργεί σωστά.
- ....τι έγινε;
- Αλλάξαμε το σωληνάκι και το αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε ότι χρειάζεται αλλαγή η κυληνδροκεφαλι επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε κύλινδρο, δεν λειτουργεί σωστά.
- Πότε θα ναι έτοιμο;;
- Θα κάνουμε παραγγελιά τα ανταλλακτικά αύριο πρωί και μόλις έρθουν, θα σας το έχουμε έτοιμο.
- Ωραία, εγώ μέχρι τότε, τι θα κάνω χωρίς αυτοκίνητο;
- Δεν δικαιούσθε αυτοκίνητο αντικατάστασης, καθώς η βλάβη προέκυψε μέσα στο συνεργείο.
(Σημείωση: Η Mobilo life έχει συγκεκριμένη διαδικασία για τα αυτοκίνητα αντικατάστασης. Μένεις με το αμάξι οπουδήποτε στην Ελλάδα, έρχεται ο τεχνικός, αποφασίζει εάν το αυτοκίνητο μπορεί να μετακινηθεί μόνο του ή όχι μέχρι το πλησιέστερο συνεργείο. Εάν όχι, καλεί γερανό, το αυτοκίνητο μεταφέρετε στο συνεργείο και εάν η επισκευή κρατήσει παραπάνω από 2 ώρες, τότε παραχωρούν αυτοκίνητο αντικατάστασης. Τόσο καιρό, απ΄εξω έμαθα την διαδικασία αυτή και ποτέ δεν είδα αμάξι αντικατάστασης.)
- Ναι αλλά εγώ το Σαββατοκύριακο έχω επαγγελματικό ταξίδι!
- Δεν δικαιούστε αυτοκίνητο αντικατάστασης.
Μετά από σύντομη λογομαχία -σε χαμηλούς τόνους, μπορούσα και χειρότερα- απλά τους είπα να φτιάξουν επιτέλους το καταραμένο αυτοκίνητο, να ησυχάσω επιτέλους.
Επικοινώνησα με τον ασφαλιστή μου -έχω νομική προστασία στο συμβόλαιο της ασφάλειας μου- του εξήγησα πως έχει η κατάσταση και είπε ότι θα επικοινωνούσε με το νομικό τμήμα και θα με ενημέρωνε.
Το επόμενο πρωί, ο ασφαλιστής επικοινώνησε με το νομικό τμήμα, επικοινώνησε με την ΕΚΚΑ και μου είπε ότι αυτοκίνητο δεν παίρνω -άκυρο το ταξίδι- προσφέρθηκε να μου παραχωρήσει το δικό του, αλλά αρνήθηκα, και το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να τους μηνύσω για αμέλεια -εγκληματική κατά την γνώμη μου- και να διεκδικήσω αποζημίωση.
Επίσης με συμβούλεψε να γράψω ένα γράμμα, και το στείλω να σε διάφορα περιοδικά με την ελπίδα να δημοσιευτούν τα παράπονα μου.
Από κει και πέρα δεν ξέρω τι να κάνω.
Έδωσα ένα μάτσο χρήματα για ένα αυτοκίνητο που πίστευα πως ήταν ασφαλές και θα το κρατούσα για τέσσερα χρόνια τουλάχιστον και τι πήρα;;; Ένα σαράβαλο, που κάθε τρεις και λίγο είμαι αναγκασμένος να πηγαίνω στα συνεργεία - όπου μου λένε ότι είναι όλα μια χαρά- Και να μην ξέρω αν κάθε φορά που ξεκινάω να πάω κάπου, θα επιστρέψω σπίτι με τον γερανό η σε ξύλινη κάσα!!
Σκοπεύω να κινηθώ νομικά ενάντιων της ΕΚΚΑ και να πουλήσω το αυτοκίνητο για ανταλλακτικά, καθώς δεν σκοπεύω να το πουλήσω σε κάποιον και να τον πάρω στο λαιμό μου.
Αυτά προς το παρόν. Περιμένω να μάθω πότε θα είναι έτοιμο το αυτοκίνητο μου. Δευτέρα ή Τρίτη απ ότι λένε, αλλά έχω μπουχτίσει με τις υποσχέσεις τους και όπως πάντα, περιμένω κ άλλες εκπλήξεις από το αυτοκίνητο μου. Έχουν αλλάξει μόνο το μισό αυτοκίνητο, το άλλο μισό παραμονεύει!!!!
Αλέξανδρος Βάγκνερ
Υ/Γ: Αυτος ειναι που του την εκλεψαν πριν λιγο καιρο κι εβαλα εδω μια ανανκοινωση, τωρα ζητα να διαδοσουμε την ιστορια του!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2005, 11:46:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μήπως το "εκλεψαν" τιποτα φίλοι του ώστε να πάρει τα λεφτά από την ασφάλεια, να γινει ανταλλακτικά το αμάξι και να ησυχάσει κι αυτός..?? εγώ αυτό θα έκανα πάντως...
Αυτά να τα ακούνε όσοι γκρινιάζουν που το 206 τρίζει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2005, 12:07:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | μήπως το "εκλεψαν" τιποτα φίλοι του ώστε να πάρει τα λεφτά από την ασφάλεια, να γινει ανταλλακτικά το αμάξι και να ησυχάσει κι αυτός..?? εγώ αυτό θα έκανα πάντως...
Αυτά να τα ακούνε όσοι γκρινιάζουν που το 206 τρίζει... |
Και που να ακούσετε ιστορίες για BMW ακόμα!!!!!!!!!!!!
Έχω ένα φίλο που είχε ένα 318i αυτόματο που του έβγαλε την πίστη από τις βλάβες!
Ισχυρίζεται ότι δεν υπήρχε τίποτα που δεν χάλασε έστω μια φορά........
Τώρα έχει ...........YARIS 1.3 και είναι πολύ περισσότερο ευχαριστημένος!!!!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2005, 12:10:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mηπως του ευχηθικε ο Μιτσοτακης καλοταξιδο ???
Παντως σε αλλες Ευρωπαϊκες χωρες πχ. Αγγλια στο αλλαζουν με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ σε τετοιες περιπτωσεις.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
roukzouk (xaris) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (16v) QS 2005
Ένταξη: 11 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 7
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2005, 12:59:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες... εμείς είμαστε ευρωΠΕΟΙ πολίτες όμως ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2005, 14:01:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baphomet έγραψε: | μήπως το "εκλεψαν" τιποτα φίλοι του ώστε να πάρει τα λεφτά από την ασφάλεια, να γινει ανταλλακτικά το αμάξι και να ησυχάσει κι αυτός..?? εγώ αυτό θα έκανα πάντως...
Αυτά να τα ακούνε όσοι γκρινιάζουν που το 206 τρίζει... |
Επειδη δεν ξερεις ποιος μπορει να διαβαζει αυτα που γραφεις, καλυτερα να προσεχεις οταν λες τετοια πραγματα...
(Το παιδι με τη Mercedes ειναι φιλαρακι μου... ) 
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2005, 14:04:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ μια απλή ερώτηση έκανα...δεν κατηγόρησα κανέναν. Ας το διαβάσει και ο ίδιος, δεν έχω κάποιο πρόβλημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Σεπ 2005, 15:14:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και γω το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα αυτο ηταν !
και εννοειται πως αν δεν βαριομουν τις διαδικασιες θα το κανα !
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Σεπ 2005, 03:16:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχώς το σίγουρο είναι ότι όπως λέει και η παροιμία: "συμβαίνουν και στα καλύτερα σπίτια", τα τελευταία χρόνια οι βλάβες, οι ανακλίσεις, τέτοιου είδους φαινόμενα, είναι όλο και συχνότερα, σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Αποτέλεσμα, μικρά αλλά και σοβαρά ατυχήματα, που όλα ξεκινούν απο τα πολύπλοκα πλέον ηλεκτρονικά συστήματα που συνθέτουν κι ελέγχουν ολοκληρωτικά τα οχήματα.
Τι να πεί κανείς στον άνθρωπο που οδηγούσε στην εθνική οδό και ξαφνικά το 206 CC έσβησε με αποτέλεσμα περιμένει μόνο να δει τον δημιουργό του;; Να γίνεται θαύμα μέγα και να σώζεται, και πηγαίνοντας στο συνεργείο να αναφέρει το σοβαρότατο πρόβλημα οι ειδικοί να μην βρίσκουν ελλάτωμα;;
Το συμπέρασμα τελικά είναι: ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ 
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Σεπ 2005, 22:17:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eμένα πάντως κάτι δεν μου κάθεται καλά στην όλη ιστορία...
Kάποιος θέλει να δημοσιευτούν τα προβλήματα ενός αυτοκινήτου που δεν έχει πλέον.
Kαι τι θα κερδίσει μ' αυτό?
- Θα το μάθουν οι κλέφτες και θα του το επιστρέψουν πίσω, γιατί θα καταλάβουν ότι πήραν σκάρτο πράγμα?
- Θα πειστεί όλη η κοινωνία να μην ξαναγοράσει ποτέ mercedes?
- Θα τρομάξει η Mercedes και θα βελτιώσει το after sales service της?
Tι? 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Σεπ 2005, 01:41:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε, αφου πηρε merc... ας επαιρνε audi :p
σοβαρα τωρα, ειναι χαζο να βγαζουμε συμπερασματα για την ποιοτητα των γερμανικων αυτοκινητων γενικα απο ενα ατομο που ειχε τοσα προβληματα με μια merc.
Ηταν απλα ατυχος και του ετυχε κακο κατασκευαστικα αυτοκινητο. Ευχομαι απο δω και περα να ναι πιο τυχερος και να δινει μεγαλυτερη προσοχη στις επιλογες του.
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Σεπ 2005, 09:51:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsikis έγραψε: | Φίλτατε εδώ θα διαφωνήσω ... τύχη και ατυχία δεν υπάρχει σε ένα αυτοκίνητο 70.000 e
Τελικα ίσως η mercedes εχει πάρει την κάτω βόλτα ...  |
Και ομως υπαρχει!!! Απλα η συχνοτητα ενος προβληματικου αυτοκινητου σαυτα τα λεφτα ειναι 1 στα 1000, σε αντιθεση με πιο φθηνα αυτοκινητα οπου η συχνοτητα ειναι πολυ μεγαλυτερη!!! Ουδεις τελειος... 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Σεπ 2005, 12:09:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω απ' ο,τι εχω καταλαβει θελει να ρεζιλεψει την ΕΚΚΑ.
Για την ποιοτητα της ΜΒ, ερευνες εχουν δειξει οτι η ποιοτητα της εχει πεσει κατα 67% τα τελευταια 5 χρονια... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Σεπ 2005, 22:59:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | Eμένα πάντως κάτι δεν μου κάθεται καλά στην όλη ιστορία...
Kάποιος θέλει να δημοσιευτούν τα προβλήματα ενός αυτοκινήτου που δεν έχει πλέον.
Kαι τι θα κερδίσει μ' αυτό?
- Θα το μάθουν οι κλέφτες και θα του το επιστρέψουν πίσω, γιατί θα καταλάβουν ότι πήραν σκάρτο πράγμα?
- Θα πειστεί όλη η κοινωνία να μην ξαναγοράσει ποτέ mercedes?
- Θα τρομάξει η Mercedes και θα βελτιώσει το after sales service της?
Tι?  |
εστω οτι ηταν ο γκαντεμης της χρονιας, εστω οτι τον ματιασαν, εστω οτι απλα επεσε στο μοναδικο ελατωματικο αυτοκινητο της mercedes....
ο,τι και να συνεβει καλα κανει και τα λεει!!
οταν πληρωνεις ενα σκασμο λεφτα για να παρεις κατι που πλησιαζει το θεωρητικα τελειο, ε δεν επιτρεπεται να παρουσιαζει οοολλαααα αυτα εφοσον ειναι ετσι.
Ετσι κι αλλιως δεν θα καταφερει τιποτα (δεν εχει και νοημα πια) απλα ο ανθρωπος ειχε αγανακτησει και θελει να βγαλει το αχτι του.
απολυτα κατανοητος και συμπαθης.
βεβαια αυτο δεν σημαινει τιποτα για τα υπολοιπα mercedes. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Σεπ 2005, 00:56:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλα γι αυτο δε το συζυταω. φυσικα και εκανε πολυ καλα και εστειλε το mail
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:36:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
manosm3 έγραψε: | Εγω απ' ο,τι εχω καταλαβει θελει να ρεζιλεψει την ΕΚΚΑ.
Για την ποιοτητα της ΜΒ, ερευνες εχουν δειξει οτι η ποιοτητα της εχει πεσει κατα 67% τα τελευταια 5 χρονια...  |
Εδώ Ευρώπη αντέχει ακόμα ...γιατί ΗΠΑ η Λέξους τους έχει σκίσει εδώ και χρόνια στις πωλήσεις
*Μερσεντές σου λέει μετά ... 
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 16:54:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
manosm3 έγραψε: | Εγω απ' ο,τι εχω καταλαβει θελει να ρεζιλεψει την ΕΚΚΑ.
Για την ποιοτητα της ΜΒ, ερευνες εχουν δειξει οτι η ποιοτητα της εχει πεσει κατα 67% τα τελευταια 5 χρονια...  |
Να ρωτησω κατι?
Μηπως εχει πεσει ΣΤΟ 67% και οχι ΚΑΤΑ 67%. Γιατι αν εχει πεσει κατα 67% η ποιοτητα αυτο σημαινει οτι εχει 33% της ποιοτητας που ειχε πριν 5 χρονια. Εμενα μου φενεται ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ αυτο και μαλιστα τοσο γρηγορα (5χρονια). Δηλαδη θα πρεπει να μηλαμε για σαραβαλα πλεον...
Επεισης που τη διαβασες αυτη την ερευνα ???
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Σεπ 2005, 17:28:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | manosm3 έγραψε: | Εγω απ' ο,τι εχω καταλαβει θελει να ρεζιλεψει την ΕΚΚΑ.
Για την ποιοτητα της ΜΒ, ερευνες εχουν δειξει οτι η ποιοτητα της εχει πεσει κατα 67% τα τελευταια 5 χρονια...  |
Να ρωτησω κατι?
Μηπως εχει πεσει ΣΤΟ 67% και οχι ΚΑΤΑ 67%. Γιατι αν εχει πεσει κατα 67% η ποιοτητα αυτο σημαινει οτι εχει 33% της ποιοτητας που ειχε πριν 5 χρονια. Εμενα μου φενεται ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ αυτο και μαλιστα τοσο γρηγορα (5χρονια). Δηλαδη θα πρεπει να μηλαμε για σαραβαλα πλεον...
Επεισης που τη διαβασες αυτη την ερευνα ??? |
βασικά αυτό που λες είναι λίγο άκυρο... δεν υπάρχει προφανώς απόλυτο ποσοστό ποιότητας. Σαν 100% θεωρούμε το τον αριθμο της χρονιάς 2000 π.χ. Αν ο αντίστοιχος αριθμός σήμερα είναι 67% μικρότερος τότε λέμε "η ποιότητα της έχει πέσει κατά 67% τα τελευταία 5 χρόνια". Αντίστοιχα μπορεί να έχει πέσει και 90% τα τελευταία 7-8 χρόνια.
Αυτό που μου κάνει εμένα εντύπωση σε σχέση με αυτό το στατιστικό είναι το πως μπορεί κανείς να ποσοτικοποιήσει και μάλιστα με ποσοστά την ποιότητα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|