Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2005, 06:45:26 Θέμα δημοσίευσης: VW Golf GT 1.4 170HP!! |
|
|
Επειδή τελικά δεν είναι τρελοί οι Ρωμαίοι αλλά οι Γερμανοί, διαβάστε τι θέλει να κάνει η VW με το Golf
http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsid/2050829.004

Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2005, 10:20:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στην Ελλάδα και ειδικά στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, σιγά μην δούμε ποτέ κάτι τέτοιο....... 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2005, 10:27:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ισα ίσα που επειδή το GTi δεν πουλάει σε χώρες όπως οι δικές μας, θα πουλήσει σαν το Golf του φτωχού!
Αααχ, έτσι να βλέπω τα μπρίκια να αυξάνονται!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2005, 11:52:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελα??? 170ps απο 1.4L??? Μαλιστα... Σιγουρα αυτο δεν προοριζεται για αγορες οπως της Γερμανιας!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2005, 12:30:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά,χάθηκε ο κόσμος να του δώσουν κανένα άλλο όνομα??
Άκου GT...Golf GT...!
Τι άλλο θα ακούσουμε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2005, 12:35:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ronin έγραψε: | Καλά,χάθηκε ο κόσμος να του δώσουν κανένα άλλο όνομα??
Άκου GT...Golf GT...!
Τι άλλο θα ακούσουμε... |
Καλά αυτή η ονομασία υπήρχε και παλαιότερα.
Νομίζω ότι το Golf 3 είχε μια έκδοση που ονομαζόταν GT.
Δεν θυμάμαι τι κινητήρα είχε όμως.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Αύγ 2005, 12:41:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Ronin έγραψε: | Καλά,χάθηκε ο κόσμος να του δώσουν κανένα άλλο όνομα??
Άκου GT...Golf GT...!
Τι άλλο θα ακούσουμε... |
Καλά αυτή η ονομασία υπήρχε και παλαιότερα.
Νομίζω ότι το Golf 3 είχε μια έκδοση που ονομαζόταν GT.
Δεν θυμάμαι τι κινητήρα είχε όμως. |
Εβγαινε με 2 κινητηρες, 1.4L 67ps και 1.6L 105ps και τα δυο 8ν!!! Ειχαν ζαντες αλουμινιου, προβολακια, φρυδακια στα φτερα και μια αεροτομη!!! Αν εξαιρεσεις τις ζαντες ειχαν το Look του τοτε GTi!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Σεπ 2005, 14:13:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WoooW!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Σεπ 2005, 19:15:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αντε να δουμε τι θα λεει κιαυτο!!! Ολοι το γυρνανε στο turbo παλι σιγα σιγα...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 16:00:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαζί με τα τοποθετημένα στους προφυλακτήρες του αυτοκινήτου πυροβόλα και τα εκτινασσόμενα καθίσματα, η ιδέα της τοποθέτησης σε βενζινοκινητήρα, ενός μηχανικού συμπιεστή και ενός υπερτροφοδότη καυσαερίων μοιάζει με κάτι από αυτοκίνητο του James Bond, σχεδιασμένο από τον "Q".
Ωστόσο, πολύ σύντομα οι ευρωπαίοι οδηγοί θα μπορούν να αγοράσουν ένα Golf GT, εξοπλισμένο με αυτόν τον κινητήρα ο οποίος είναι και ο πρώτος από τη νέα σειρά μοτέρ "super turbo" της VW.
Γιατί όμως αυτή η τεχνολογία εφαρμόζεται μαζικά αυτή τη χρονική στιγμή; Με τις τιμές των καυσίμων να βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα και ενώ τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα αυξάνονται διαρκώς, η VW διατείνεται πως κινητήρες με κυβισμό χαμηλότερο από 1.400κ.εκ. είναι το μέλλον.
Το πρόβλημα βέβαια είναι πως, όσο τα αυτοκίνητα γίνονται βαρύτερα τόσο περισσότερη ισχύ χρειάζονται.
Η καινοτομική λύση της γερμανικής εταιρείας είναι ο κινητήρας TSI των 1.400κ.εκ., με τα αρχικά να σημαίνουν Turbocharged Stratified Injection (Υπερτροφοδοτούμενος Στρωματοποιημένος Ψεκασμός).
Βασίζεται σε ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ άμεσου ψεκασμού FSI, στο οποίο έχει τοποθετηθεί ένας μηχανικός συμπιεστής που λειτουργεί περίπου από τις 2.000σ.α.λ., σημείο από το οποίο αναλαμβάνει η κλασική τουρμπίνα καυσαερίων. Το αποτέλεσμα είναι... 170 ίπποι, όσους απέδιδε και το παλιό V5 μοτέρ των 2.300κ.εκ.
Με τον κινητήρα αυτό το νέο Golf GT, επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100χλμ./ώρα σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα, ενώ η κατανάλωσή του σύμφωνα με τον κατασκευαστή- βρίσκεται στα 7,2λίτρα/100χλμ.
Ωστόσο, πέρα από τους αριθμούς, το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του κινητήρα είναι η λειτουργία του. Με απλά λόγια, μοιάζει με ένα μοτέρ μεγάλου κυβισμού, με δύναμη και ροπή ακόμα και στις 6.500σ.α.λ.
Στο εσωτερικό, το μοναδικό στοιχείο που διαφοροποιεί το νέο μοντέλο είναι ο μετρητής πίεσης του turbo, που συνδυάζεται με τα σπορ καθίσματα και το τριάκτινο τιμόνι. Εξωτερικά, η μπροστινή μάσκα θυμίζει εκείνη του δίλιτρου GTI, ενώ η χαμηλωμένη ανάρτηση και οι μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκοι φρένων είναι οι μοναδικές μηχανικές μετατροπές, εκτός φυσικά από τον κινητήρα.
Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που συμπεριφέρεται πολύ καλά στο δρόμο διατηρώντας ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης. Μπορεί το Focus να διαθέτει πιο ακριβές πλαίσιο, αλλά η Ford δεν διαθέτει, ακόμα, "super turbo". Ούτε καν ο James Bond δεν έχει ακόμη τέτοιο "παιχνίδι".
Πηγή: in.gr/auto
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Σεπ 2005, 17:42:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπραβο στην VW που εκανε αλλο ενα φοβερο μοτερ!
πιστευω πως στην ελλαδα θα πιασει παρα πολυ μιας και οι ελληνες θελουν ενα φθηνο, γρηγορο αυτοκινητο με λιγα κυβικα για να μην πληρωνουν πολλα τελη κυκλοφοριας. Τωρα που αυτο θα ναι και golf θα πουλαει καργα.
το μοτερ δεν ειναι μονο turbo... εχει και compressor οποτε φανταζεστε μηδενικο lag!
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Σεπ 2005, 09:55:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ θα περιμένω την τοποθέτηση του εν λόγω κινητήρα και σε άλλα αυτοκίνητα του group, όπως π.χ. νέο Leon, όπου σίγουρα θα έχει και σπορ ρυθμίσεις....
όσο για τιμή, υπολογίζω γύρω στα 20 χιλιάρικα με τάση προς τα πάνω, τα οποία θα είναι πολλά για 1400.....
περιμένω με ενδιαφέρον την άφιξη στην Ελλάδα....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Σεπ 2005, 11:15:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσθέστε επιπλέον ότι η ροπή είναι ΣΤΑΘΕΡΗ στο 100% της τιμής της από τις 1700 περίπου στροφές μέχρι και τις 4700!!!!!!!!!!!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 00:10:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Προσθέστε επιπλέον ότι η ροπή είναι ΣΤΑΘΕΡΗ στο 100% της τιμής της από τις 1700 περίπου στροφές μέχρι και τις 4700!!!!!!!!!!!!  |
Το σκηνικο αυτο ειναι γνωστο και απο το 1800αρι τουρμπο!!! Απλα εδω δεν θα υπαρχει η υστερηση!!!
Οσο για την τιμη το περιμενω ακριβοτερο απο το 2λιτρο FSI!!! Γυρω στα 24000E...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 00:43:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σιγουρα θα ειναι ακριβοτερο.
ο 1.8Τ δεν ειχε υστερηση. αυτος με τα 150-180 τουλαχιστον.
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 14:32:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tiesto έγραψε: | σιγουρα θα ειναι ακριβοτερο.
ο 1.8Τ δεν ειχε υστερηση. αυτος με τα 150-180 τουλαχιστον. |
Δεν ειχε μεγαλη υστερηση θες να πεις!!! Γιατι αραια και που οδηγω ενα 20VT Leon (180ps) φιλου και πραγματικα το αυτοκινητο ειχε μια υστερηση, που γινεται λιγο πιο εντονη και απο το ηλεκτρονικο γκαζι!!! Τα ιδια μου λεει και εκεινος!!! Μετα το προγραμμα που του εβαλε και την προσθηκη του chip για πιο αμεσο γκαζι, η κατασταση βελτιωθηκε καπως, αλλα ακομα υπαρχει μια (φυσιολογικη) υστερηση!!!
Σαυτο ακριβως βοηθαει ο κομπρεσσορας!!! Μηδενικη υστερηση απο χαμηλα... 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Σεπ 2005, 17:50:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι σ αυτο οντως.
στο λεω επειδη ειχαμε το Α6 1.8Τ με τα 150 και ειχε 0 lag. η turbina ανοιγε απτις 1750!
τι να πω, ισως φταει τ οτι με τα 180 δουλευει με περισσοτερα bar αν και αν ειναι μονο αυτη η διαφορα τους λιγο απιθανο μου φαινεται.
aaanyway
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Νοέ 2005, 12:09:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επιδοσεις του Golf GT απο γερμανικο περιοδικο:
0-100 7,8"
0-400 15,8" (Ταχυτητα: 143km/h)
60-100 4η 6,2"
60-100 5η 7,9"
80-120 5η 8,6"
80-120 6η 10,9"
Η τιμη του στη Γερμανια ειναι 22.500Ε και στην Ελλαδα αναμενεται γυρω στα 23.000Ε με μια μικρη ταση προς τα κατω (22.990Ε ας πουμε...). 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Νοέ 2005, 13:24:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
to οποιο συμφωνα με το r&d αν κρατησεις σταθερη τη οιεση και ψηλα θα βγαλει 220αλογα χαλαρααααααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|