Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Αύγ 2005, 13:43:07 Θέμα δημοσίευσης: Mercedes-Benz. Ο απολυτος V8 ατμοσφαιρικος |
|
|
Τι λες τωρα ???
Εαν κρινεται σκοπιμη η μετακινηση του θεματος στο ML 63 AMG παρακαλω πραξτε τα δεοντα και ζητω προκαταβολικα την συγχωρεση σας 
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Ydwr στις Δευ 22 Αύγ 2005, 09:05:26, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Peugeot 307 (Βαγγέλης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 8v 2003
Ένταξη: 21 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 22 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Αύγ 2005, 13:45:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
510ph??????
ο χριστος και η παναγια!!!!!
Μπορη να εχw το πιο αργο peugeot στο club αλλα στριβω καλα.Ο γαλλος καλα κρατει.
french kisses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2005, 16:18:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θέμα δεν είναι οι 510 ΗΡ. Απο Mercedes-AMG μέχρι τώρα είχαν φτάσει τον V8 στους 660 ΗΡ αλλά με υπερτροφοδοσία. Άρα μιλάμε για την επίτευξη ενός θαύματος οι 510 ΗΡ να είναι ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ.
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2005, 19:12:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TZAG έγραψε: | Το θέμα δεν είναι οι 510 ΗΡ. Απο Mercedes-AMG μέχρι τώρα είχαν φτάσει τον V8 στους 660 ΗΡ αλλά με υπερτροφοδοσία. Άρα μιλάμε για την επίτευξη ενός θαύματος οι 510 ΗΡ να είναι ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ. |
Nαι αλλα ειναι και 6.3 λιτρα, αυτο σημαινει ειδικη ισχυς λιγοτερο απο 100 αλογα στο λιτρο (οχι πως εχει και τρομερη σημασια βεβαια).
Αλλα ετσι ειναι η Mercedes, οταν φτιαχνει κινητηρες δεν αστιευεται , μην ξεχναμε πως εχει και τρομερη εμπειρια και μεταφορα τεχνολογιας απ'τη Formula 1...
Και για θυμηστε μου τι κινητηρες θα εχουν το 2006 στην F1 ???
Τι ειπατε ???? V8 ???
Υ.Γ. Εννοειτε δεν θα ειναι ιδιοι (F1 - V8, 2.4 λιτρα) αλλα η τεχνογνωσια ειναι η ιδια.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2005, 22:33:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καπως υπερβολικο μου ακουγεται το "Ο απολυτος ατμοσφαιρικος", τη στιγμη που υπαρχει αυτο το V10 της ΒΜW!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Αύγ 2005, 23:45:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Καπως υπερβολικο μου ακουγεται το "Ο απολυτος ατμοσφαιρικος", τη στιγμη που υπαρχει αυτο το V10 της ΒΜW!!! |
Μονο ο V10?? Ο s54 της Μ3 Ε46; 343 απο 3.246.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2005, 08:55:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tο θεμα αλλαξε τιτλο σε "Ο απολυτος V8 ατμοσφαιρικος"
Everybody happy? 
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Αύγ 2005, 23:23:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ydwr έγραψε: | Tο θεμα αλλαξε τιτλο σε "Ο απολυτος V8 ατμοσφαιρικος"
Everybody happy?  |
ΝΟ! Μην ξεχναμε το V8 της Μ5 Ε39!!! 400 αλογα απο σχεδον 5.000 κυβικα!!!

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ydwr (Πανος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2003)
Ένταξη: 28 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Πεντελη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Αύγ 2005, 08:33:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
manosm3 έγραψε: | Ydwr έγραψε: | Tο θεμα αλλαξε τιτλο σε "Ο απολυτος V8 ατμοσφαιρικος"
Everybody happy?  |
ΝΟ! Μην ξεχναμε το V8 της Μ5 Ε39!!! 400 αλογα απο σχεδον 5.000 κυβικα!!!
 |
M5 (E39) 394hp και 50,92 kg ροπης απο 4.941 cc 79,74 hp/lt
Merc V8 510hp και 64,25 kg ροπής απο 6.208 cc 82,15 hp/lt
The end 
Πανω κατω,μπρος πισω και πλαγιως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Αύγ 2005, 10:38:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας μην ξεχναμε και το μοτερ της καινουριας Μ3...
4λιτρο V8 με αποδοση 415ps!!!
Παντως και το μοτερ της Mercedes ειναι αρκετα καλο!!! Απλα πιστευω οτι απο τοσα κυβικα θα μπορουσε να βγαλει πολυ καλυτερη αποδοση!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Αύγ 2005, 11:59:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή πόσα πρέπεινα βγαλει για να είστε οκ???
Σε κάθε κινητήρα δεν έχει σημασία μόνο η ισχύ αλλά και η κατανομή της στο έυρος στροφών όπως και η ροπή καθώς και η κατανάλωση που θα έχει καθώς και οι φθορές/αξιοπιστία του.
Από τα κιβικά που έχει αυτό το μοτερ θα μπορούσε κάλιστα να βγάλει ατμοφαιρικά πάνω από 800-850ps το θέμα όμως είναι χρειάζεται??
Επίσης σκεφτείται αφού αποδωθεί η ισχύς πρέπει να περάσει και στο δρόμο και εκεί είναι το ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα.
Οι κινητήρες δεν φτιάχνονται για να λειτουργούν σε πάγκο δοκιμών.....
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
manosm3 (manos) Τρελλαμένο μέλος

207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT
Ένταξη: 17 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 908 Τόπος: Βριλησσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Αύγ 2005, 12:58:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μηπως η σεμεντε προσπαθει να χτυπησει τη viper με τοσα κυβικα που εχει; 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Αύγ 2005, 16:07:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Δηλαδή πόσα πρέπεινα βγαλει για να είστε οκ???
Σε κάθε κινητήρα δεν έχει σημασία μόνο η ισχύ αλλά και η κατανομή της στο έυρος στροφών όπως και η ροπή καθώς και η κατανάλωση που θα έχει καθώς και οι φθορές/αξιοπιστία του.
Από τα κιβικά που έχει αυτό το μοτερ θα μπορούσε κάλιστα να βγάλει ατμοφαιρικά πάνω από 800-850ps το θέμα όμως είναι χρειάζεται??
Επίσης σκεφτείται αφού αποδωθεί η ισχύς πρέπει να περάσει και στο δρόμο και εκεί είναι το ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα.
Οι κινητήρες δεν φτιάχνονται για να λειτουργούν σε πάγκο δοκιμών..... |
Συμφωνω με αυτα που λες!!!
Στην περιπτωση του μοτερ της Mercedes πιστευω οτι δεν ηταν αναγκη να αυξηθει τοσο πολυ ο κυβισμος για να επιτευχθει αυτη η αποδοση!!! Αυτοι ξερουν καλυτερα βεβαια... Το κυριως ζητουμενο φαινεται οτι ηταν η ροπη και οχι η ιπποδυναμη!!! Η Mercedes ακολουθησε "the American way" κοινως, αλλα με πιο σοφιστικε λυσεις!!! Το οτι τοποθετηθηκε σε τζιπ βεβαια σημαινει πολλα... Αν και θα περιμενα κανα super Diesel μοτερ σαυτη την περιπτωση!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|