Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούλ 2005, 22:58:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
Όσο για την κατυγορία Super 2000 εκεί θα γίνει σφαγή σε λίγα χρόνια....
Σκέψου αν τα 1600άρια τώρα πάνε έτσι όπως πάνε, πως θα πηγαίνουν τα 2λιτρα....  |
Οπως πηγαιναν τα καλα F2 πριν απο λιγα χρονια.
Οποιος δεν εχει δει xsara kit car και 306 maxi εν δρασει, απλα χανει...
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιούλ 2005, 15:05:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αισιοδοξία στην Peugeot ενόψει Φινλανδίας ενώ εκεί θα παρουσιαστεί και το νέο Swift Super 1600
(Προς Mod...
Τα 2 παραπάνω είναι νέα που αφορούν την πορεία του "Πρωταθλήματος WRC 2005" και όχι νέα γενικά για το WRC, όπως είναι πχ μια αλλαγή κανονισμών, αλλαγή οδηγών για το 2006, αποχώρηση κάποιας ομάδας από την επόμενη χρονιά κλπ, κλπ που πρέπει να γράφονται στο "Νέα για το WRC". Δεν μπερδεύεψα τίποτα... )
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Αύγ 2005, 10:37:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο WRC ο Ντόκτορ;
Εντονη φημολογία έχει αναπτυχθεί τον τελευταίο καιρό γύρω απο το όνομα του Βαλεντίνο Ρόσι. Ο Ντόκτορ, που κυριαρχεί στα Moto GP φαίνεται πως αναζητά πλέον κάτι το καινούργιο, ή τουλάχιστον έτσι αφήνει να ενοηθεί. Κατα πρώτο λόγο η επαφή του με την Φόρμουλα Ένα, όταν δηλαδή είχε οδηγήσει το μονοθέσιο του Σουμάχερ με το οποίο έκανε χρόνο λίγα δευτερόλεπτα πιο αργό απο του Γερμανού, προκαλώντας έκπληξη στους ανθρώπους της Ιταλικής ομάδας. Πρόσφατα ο Ρόσι επισκέφτηκε και τα αρχηγεία της Subaru στην Μεγάλη Βρετανία στα περιθώριο του αγώνα Moto GP έχοντας την ευκαιρία να πάρει μια γεύση απο WRC. Πληροφορίες αναφέρουν πως ο Ιταλός συμφώνησε να οδηγήσει ένα εργοστασιακό Impreza WRC `05 για δύο αγώνες μέσα στην χρονιά και ένα μέσα στο 2006 χωρίς όμως να έχει ξεκαθαριστεί αν θα πρόκειται για αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Πάντως ο Ντόκτορ είχε οδηγήσει στο παρελθόν ένα Peugeot 206 WRC στο Ράλι της Μεγάλης Βρετανίας και είχε δηλώσει ενθουσιασμένος. Έτσι πολλοί κάνουν λόγο για ενδεχόμενη συνεργασια του με την Subaru.
Πηγή: supersport.gr
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
crusader (Σπύρος) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 26 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2806
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Αύγ 2005, 10:46:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λες αφού τα πήρε όλα στα Moto GP να ρίξει πλώρη για 4-τροχες συγκινήσεις 
® |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 02 Αύγ 2005, 10:54:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To έχει ξαναδοκιμάσει πρόπερσι στο ράλλυ Μ. Βρετανίας με αυτό εδώ το αμάξι
αλλά δεν βρίσκω την φωτό που στην 2η ειδική (ή μήπως στην πρώτη) είχε καταλήξει στο χαντάκι.... 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Αύγ 2005, 10:55:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WRC 2005: Rally Φιλανδίας 04-07 Αυγούστου
"με μία ματιά"

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Αύγ 2005, 12:38:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WRC 2005: Rally Φιλανδίας 04-07 Αυγούστου
Οι χρόνοι του shakedown:
1.Gronholm (Peugeot) 2:02,0
2.Gardemeister (Ford) 2:02,2
3.Solberg (Subaru) 2:03,8
4.Loeb (Citroen) 2:04,1
5.Rovanpera (Mitsubishi) 2:05,0
6.Paasonen (Skoda) 2:05,1
7.Duval (Citroen) 2:05,2
8.Martin (Peugeot) 2:05,2
9.Galli (Mitsubishi) 2:05,9
10.Atkinson (Subaru) 2:05,9
11.Schwarz (Skoda) 2:06,5
12.H. Solberg (Ford) 2:08,6
13.Hirvonen (Ford) 2:08,6
14.Tuohino (Skoda) 2:08,6
15.Stohl (Citroen) 2:09,2
16.Kresta (Ford) 2:09,5
17.Sohlberg (Subaru) 2:09,7
18.Pons (Citroen) 2:10,7
19.Warmbold (Ford) 2:11,2
20.Latvala (Toyota) 2:14,1
21.Lindholm (Peugeot) 2:19,4
22.Kuistila (Mitsubishi) 2:21,3 [/b]
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Αύγ 2005, 10:12:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WRC 2005: Rally Φιλανδίας 04-07 Αυγούστου
1η Μέρα:
Η αρχική αισιοδοξία της Peugeot τελικά έγινε πραγματικότητα καθώς οι Gronholm – Rautiainen διατυρησαν την πρώτη μέρα τουλάχιστον την 1η θέση έχοντας από κοντά τους, τους Loeb – Elena.
Οι Gronholm – Rautiainen πίεσαν όσο περισσότερομπορούσαν το 307 WRC ευτυχώς χωρίς να έχουν κανένα απρόοπτο και διατυρήθηκαν στην κορυφή καθόλη την διάρκεια της 1ης μέρας, ενώ οι πόνοι που αισθάνθηκε ο Timo Rautiainen μετά από μια απότομη προσγείωση στην 5η ε.δ ευτυχώς ήταν περαστικοί.
Οι Solberg – Mills ακολούθησαν στην αρχή αλλά μια έξοδος που τραυμάτισε την ανάρτηση του Subaru Impreza και τους ανάγκασε να τερματίσουν στην πέμπτη θέση της κατάταξης (το video της εξόδου υπάρχει στο portal του www.wrc.com.
Στην 3η θέση λοιπόν βρέθηκαν οι Markko Martin - Michael Park με το 2ο 307 ενισχύοντας έτσι την αισιοδοξία της Peugeot.
4οι ,προσπερνόντας μέσα στην 5η ειδική το Subaru του Solberg, τερμάτισαν οι Gardemeister – Honkanen.
Στην 6η θέση βρέθηκαν οι Hirvonen – Lehtinen ενώ δεν "απειλήθηκαν" καθόλου από τους Rovanpera – Pietilainen οι οποίοι περιορίστηκαν στην 7η θέση.
Ακολούθησαν οι Francois Duval - Sven Smeets και πίσω τους οι Henning Solberg - Cato Menkerud ενώ την 10άδα "έκλεισαν" οι Tuohino – Markkula.
Εγκατέληψαν οι Gigi Galli – Guido D’Amore (στην 1η μόλις ειδική από έξοδο), καθώς και οι Armin Scwharz - Jani Paasonen και Atkinson – McNeall.
Στο JWRC στο τέλος της 1ης μέρας στην 1η θέση βρίσκονται οι Kris Meeke – Chris Patterson, χωρίς να έχουν χάσει στιγμή το προβάδισμα και πίσω τους, οι teammates τους στη Citroen Daniel Sordo – Marc Marti.
Στην 3η θέση οι Urmo Aava – Kuldar Sikk με το Suzuki Ignis, όντας οι μοναδικοί διεκδικητές με Suzuki καθώς τα προβλήματα νεότητας του Suzuki Swift έριξαν πολύ πίσω τους Wilks – Pugh, ενώ λίγο αργότερα οι μέχρι εκείνη τη στιγμή δεύτεροι PG Andersson – Jonas Andersson είχαν την 1η τους έξοδο με του Swift που ήταν τόσο βαριά που μάλλον δεν θα επανεκκινήσουν τον αγώνα.
Οι Katajamaki – Alanne εγκατέλειψαν από πρόβλημα στο κιβώτιο.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Αύγ 2005, 10:34:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WRC 2005: Rally Φιλανδίας 04-07 Αυγούστου
2η Μέρα:
Οι Marcus Gronholm – Timo Rautiainen, διατήρησαν την απόδοσή της 1ης μέρας και σχεδόν σε όλες της ειδικές πλην της 1ης τερμάτιζαν 1οι. Πίσω τους οι Sebastien Loeb – Daniel Elena δεν μπόρεσαν παράν να περιοριστούν στην 2η θέση ιδίως και μετά από ένα κλατάρισμα που είχαν στην τελευταία ειδική της ημέρας.
Τελικά οι πόνοι στην πλάτη του Timo Rautiainen δεν πέρασαν όμως αυτό δεν στάθηκε εμπόδιο στην προσπάθειά τους για την νίκη που τόσο θέλουν.
Οι Markko Martin - Michael Park εξακολουθούν να διατυρούν την 3η θέση (δείχνοντας ποως οι νέες ρυθμίσεις της ανάρτησης του 307 αποδίδουν) ενώ οι Petter Solberg – Phil Mills χωρίς να εντυπωσιάσουν και μάλλον επηρεασμένοι από την χθεσινή τους έξοδο τερμάτισαν 4οι.
Οι την 1η μέρα 4οι Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen τερμάτησαν χθες στην 5η θέση και πίσω τους οι Harri Rovanpera - Risto Pietilainen.
Στην 7η θέση, βρέθηκαν οι Toni Gardemeister – Jakke Honkanen μετά από καλτάρισμα στην προτελευταία ειδική (και ενώ βρίσκονταν στην 4η θέση) ενώ λίγο αργότερα το ελάστικό του ςδιαλύθηκε τελείως.
Στην 8η θέση οι Francois Duval – Sven Smeets και πίσω τους οι Henning Solberg – Cato Menkerud με το Ford Focus και πιο πίσω οι Janne Tuohino – Mikko Markkula.
Στο JWRC, οι Daniel Sordo – Marc Marti βρέθηκαν στην 1η θέση μετα΄την έξοδος των Meeke – Patterson στη 2η ειδική της ημέρας.
Στην 2η θέση οι Urmo Aava – Kuldar Sikk, με το λευκό Suzuki Ignis.
Στην 3η θέση οι Wilks – Pugh, με το Suzuki Swift S1600 το οποίο δείχνει ότι όταν ξεπεράσει τα προβλήματα νεότητας θα είναι άκρως ανταγωνιστικό.

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Αύγ 2005, 10:43:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νεο Ford Fiesta ST Group.Ν:
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1999 κ.εκ Duratec. 4 κύλινδροι σε σειρά, DOHC, 16 βαλβίδες.
Μέγιστη Ισχύς: 165 HP στις 5800 στροφές
Μέγιστη Ροπή: 202Nm στις 4500 στροφές
Μετάδοση: 5τάχυτο κιβώτιο σε διάταξη Η αντίστοιχο με της έκδοσης δρόμου, μπλοκέ διαφορικό, ενισχυμένα ημιαξόνια.
Ανάρτηση: Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ενισχυμένος ημιάκαμπτος άξονας πίσω. Αμορτισέρ Riger.
Φρένα: Δισκόφρενα εμπρός και πίσω ίδια με αυτά του μοντέλου παραγωγής.
Τροχοί:
Χώμα: 15 ιντσών OZ Racing wheels
Άσφαλτος: 17 ιντσών OZ Racing wheels
Διαστάσεις: Μήκος: 3921mm. Πλάτος: 1683mm. Ύψος: 1468mm. Μεταξόνιο:2486mm
Περισσοτερα εδώ.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Αύγ 2005, 15:32:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H PEUGEOT μετά την 1η και 3η θέση στην φινλανδία πέρασε 1η στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με 106 βαθμούς έναντι 105 της Citroen...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pygolabida (Γιάννα) Τρελλαμένο μέλος

 Fiat 500άκι C 1.4 100hp 16V Lounge
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: London
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Αύγ 2005, 11:58:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έεεετσι....Έεεετσι....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Αύγ 2005, 05:30:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Steve έγραψε: |
Εξακολουθώ να αμέριμνος διότι το παρέθεσα σαν εικόνα και όχι σαν μοτέρ...  |
Eίσαι λίγο στόκος γιατί έδειξες ένα πρωτότυπο άρα ούτε η εικόνα λέει τπτ. Το 407 τρέχει εδώ και ένα χρόνο στο FTCC με 3,0 lt V6 κινητήρα.
Πάρε και δύο hi-res εικόνες να γουστάρεις
http://www.psclub.gr/sidobre/407-1.jpg
http://www.psclub.gr/sidobre/407-2.jpg
Στο WTCC θέλουν όμως 2,0 lt κινητήρες.... |
Που μπορω να βρω ενα τετοιο????
Δεν με νοιαζει το χρωμα....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2005, 22:02:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WRC 2005: Rally Φιλανδίας 04-07 Αυγούστου
3η Μέρα - Τελική κατάταξη
Για τις 3 πρώτες θέσεις η 3η μέρα κύλησε "χαλαρά" αφού οι Sebastien Loeb - Daniel Elena αποφάσισαν να περιοριστούν στην 2η θέση και να μην πιέσουν.
Τελικά νικητές του αγώνα της πατρίδας τους οι Gronholm - Rautiainen που κατάφεραν να διατυρήσουν ο σερί των νικών τους στην Φιλανδία και να διακόψουν στο σερί νικών του Loeb στο φετινό πρωτάθλημα.
Στην 3η θέση το 2ο 307 WRC των Markko Martin - Michael Park.
Το ενδιαφέρον της ημέρας ήταν η μάχη για την 4η θέση μεταξύ Petter Solberg - Phil Mills και Mikko Hirvonen - Jarmo Lehtinen η οποία κράτησε μέχρι την τελευταία ειδική όπου και τελικά επικράτησε ο πρωταθλητής του 2003.
Μετά τον αγώνα ο Solberg δήλωσε:
«Ήταν ένα άσκημο αποτέλεσμα, αλλά μετά από τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε, ειδικά το Σάββατο, είμαστε "ευχαριστημένοι" από την 4η θέση.
Προσπάθησα να πιέσω πολύ, ενώ ταυτόχρονα κάναμε πολλές αλλαγές στις ρυθμίσεις του Subaru μέχρι να βρούμε τις κατάλληλες.
Είμαι ευχαριστημένος για το τρόπο που ολοκληρώσαμε τον αγώνα και είμαστε έτοιμοι να δουλέψουμε ακόμη πιο σκληρά για να επιστέψουμε στην κορυφή!
Θα πραγματοποιήσουμε κάποια πολύ ενδιαφέροντα test πριν τον αγώνα της Γερμανίας και απ’ όσο γνωρίζω το αυτοκίνητο θα είναι πολύ διαφορετικό γι’ αυτόν τον αγώνα.
Πρέπει να είστε σίγουροι ότι δεν τα παρατάμε και ότι θα κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να επιστρέψουμε και πάλι στην κορυφή!»
Στην 6η θέση τερμάτισαν οι Toni Gardemeister - Jakke Honkanen σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική της ημέρας και περιορίζοντας τους Rovanpera - Pietilainen στην 7η θέση.
Όγδοοι οι Francois Duval - Sven Smeets, με τη 2η Citroen Xsara και πίσω τους οι Henning Solberg - Cato Menkerud με το Ford Focus, ενώ οι Janne Tuohino - Mikko Markkula έκλεισαν την 10αδα αφήνοντας στην 11η θέση τους Armin Schwarz - Klaus Wicha.
Στο JWRC την 2η τους νίκη πέτυχαν οι Daniel Sordo - Marc Marti ακολουθούμενοι από τους Urmo Aava – Kuldar Sikk. Την 3αδα έκλεισαν οι Guy Wilks - Phil Pugh στον "παρθενικό" τους αγώνα με το Swift Super 1600.
Για τα αναλυτικά αποτελέσματα των ειδικών διαδρομών μπορείτε να δείτε εδώ: στο www.wrc.com και για μια σύντομη ματιά στην βαθμολογία του φετινού πρωταθλήματους WRC εδώ: http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=wrc-points
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Παρ 13 Ιαν 2006, 18:05:19, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Αύγ 2005, 12:00:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Rallyday 2005: Η γιορτή των Ράλλυ
Μια μέρα αφιερωμένη στους αγώνες WRC.

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Αύγ 2005, 10:05:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WRC 2005: Ράλλυ Γερμανίας 26-28 / 08 /2005
Συνοπτικά:
ΣYMMETOXEΣ
Συνολικά: 61
Eργοστασιακοί Oδηγοί: 12
Iδιωτικές συμμετοχές με WRC: 8
Oδηγοί Πρωταθλήματος JWRC: 13
Iδιωτικές συμμετοχές με N/4: 13
Iδιωτικές συμμετοχές με A/6: 6
Iδιωτικές συμμετοχές με N/3: 4
Iδιωτικές συμμετοχές με N/2: 3
Iδιωτικές συμμετοχές με A/5: 2
ΔIAΔPOMH
Συνολικά χλμ: 1.298,25 χλμ.
Αριθμός ε.δ.: 19
Συνολικά χλμ ε.δ.: 355,40 χλμ.
Μεγαλύτερη ε.δ.: 8η/10η Panzerplatte (40,96 χλμ.)
Οδόστρωμα: άσφαλτος
Service Park: Ένα, Bostalsee
Σούπερ Ειδική: St Wendel (6,24 χλμ.)
Kινητήρες: Ίδιοι με αυτούς που χρησιμοποιήθηκαν στη Φινλανδία.
Περισσότερα εδώ μαζί με τα τελευταία νέα των ομάδων. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|