PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Sos τα φρένα μου! / Τρέμουλο στο φρενάρισμα...!! ???
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
tzs (stelios)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


rallye 16V

Ένταξη: 15 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιούλ 2005, 08:18:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
αν σε προβληματιζουν τα φρενα σου παντα μπορεις να προχωρησεις σε μια αντιστοιχη λυση σαν την δικια μου...



Wink Wink Wink

φυσικα το κοστος ειναι μεγαλουτσικο και νομιζω πως το αμαξι σου δεν ζυγιζει 1200κιλα... [/img]

μήπως μπορείς φίλε μου να μου πεις τι ακριβώς έχεις στα φρένα σου; (δίσκοι-τακάκια-κλπ)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
StAkIS (Χρήστος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 29 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αργυρούπολη,Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιούλ 2005, 10:52:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...Ρουλεμάν μέσα από τα ταμπούρα (όχι του άξονα), υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι τέτοιο; Question

Είναι κάτι που δεν έχω αλλάξει... Rolling eyes




206 Θαύματα Του Κόσμου Σε Ενα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
StAkIS (Χρήστος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 29 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αργυρούπολη,Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιούλ 2005, 15:54:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...Αλλάζω τα ρουλεμάν, (το έβαλαν στον τόρνο και είδαν ότι είχε πρόβλημα) και συνεχίζει το τρέμουλο...!!! ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!!!! Mad Mad Mad

Δεν αντέχω άλλο θα πάω να το πετάξω...Πόσο δύσκολο πια είναι να βρεθεί το πρόβλημα...ΠΟΣΟ;; Sad Sad Sad




206 Θαύματα Του Κόσμου Σε Ενα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιούλ 2005, 16:15:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tzs έγραψε:
Kouzman έγραψε:
αν σε προβληματιζουν τα φρενα σου παντα μπορεις να προχωρησεις σε μια αντιστοιχη λυση σαν την δικια μου...



Wink Wink Wink

φυσικα το κοστος ειναι μεγαλουτσικο και νομιζω πως το αμαξι σου δεν ζυγιζει 1200κιλα... [/img]

μήπως μπορείς φίλε μου να μου πεις τι ακριβώς έχεις στα φρένα σου; (δίσκοι-τακάκια-κλπ)


Κιτ τησ AP Racing-Galfer 286χιλ. με διαιρούμενους δισκους, τετραπιστονες δαγκανες, τακακια kevlar της galfer, και μαρκουτσια υψηλης εμπρος-πισω... Το αμαξι παρολο που ζυγιζει κατι πανω απο 1200 κιλα χωρις επιβατες, σταματα με εξωφρενικους ρυθμους σε βαθμο που αν δεν φορας ζωνη και γινει φρεναρισμα πανικου εχεις σπασει τα μουτρα σου σιγουρα... Εννοειται πως κουραση και πτωση αποδοσης δεν υφισταται... Laughing Laughing





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιούλ 2005, 16:19:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

StAkIS έγραψε:
...Αλλάζω τα ρουλεμάν, (το έβαλαν στον τόρνο και είδαν ότι είχε πρόβλημα) και συνεχίζει το τρέμουλο...!!! ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!!!! Mad Mad Mad

Δεν αντέχω άλλο θα πάω να το πετάξω...Πόσο δύσκολο πια είναι να βρεθεί το πρόβλημα...ΠΟΣΟ;; Sad Sad Sad


πολυ κουφο ρε γα**το. Απο οτι εχεις πει τα εχεις αλλαξει σχεδον ολα... Αλλα πιο απλα πραγματα εχεις τσεκαρει? οπως π.χ. προβλημα στα ελαστικα που στο φρεναρισμα να διπλωνει καποιο πλαϊνο και να τρεμει το τιμονι? αναρτηση? σωληνακια φρενων μηπως δεν εχουν σωστη πιεση δεξια αριστερα? πραγματικα εγω σηκωνω τα χερια ψηλα... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιούλ 2005, 16:21:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και το κόστος αυτών...? Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
UnderTaker (Παναγιώτης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Αυτοκίνητο? Μπα....

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 823

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιούλ 2005, 16:36:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα παιδιά έχουν δίκιο. Είναι πολύ περίεργη η περίπτωσή σου! Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused

Είπες ότι το καταλαβαίνεις το τρέμουλο στο τιμόνι? Μόνο όταν φρενάρεις?
Γιατί εφόσον άλλαξες ότι ήταν να αλλάξεις πίσω και δεν βρήκες λύση, τότε μάλλον μπροστά είναι το πρόβλημα [παπάρια - εικασίες, αλλά λέμε τώρα...]. Confused Confused Confused

Τα ζαντολάστιχά σου είναι της μάνας του? Πριν πρωτοεμφανιστεί το φαινόμενο, συνέβη κάτι; Άλλαξες λάστιχα, φρένα ή οτιδήποτε? Θυμήσου, γιατί δεν μπορεί ξαφνικά από τη μία μέρα στην άλλη να άρχισε να τρέμει!

Ένας άλλος λόγος έντονου κραδασμού είναι τα ημιαξόνια! Αλλά πρέπει να είσαι πολύ κάφτης για να τα έχεις διαλύσει [κοίτα ποιος το λέει αυτό... WhistlingWhistlingWhistlingWhistlingWhistling]! Αλλά χοροπηδάει όλο το αυτοκίνητο όταν το ημιαξόνιο έχει διαλύσει. Και όχι μόνο όταν πατάς φρένο, αλλά και στην πορεία!

Δεν ξέρω τι άλλο να πω...! Confused Confused Confused


WELCOME TO THE DARK SIDE!!!!!
(.....we have cookies....)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
UnderTaker (Παναγιώτης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Αυτοκίνητο? Μπα....

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 823

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιούλ 2005, 16:37:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και το κυριότερο: ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΙΝΕΣΑΙ!!! Thumb Left

Λύση υπάρχει για όλα!!! Thumb Left


WELCOME TO THE DARK SIDE!!!!!
(.....we have cookies....)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
StAkIS (Χρήστος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 29 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αργυρούπολη,Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιούλ 2005, 16:37:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
StAkIS έγραψε:
...Αλλάζω τα ρουλεμάν, (το έβαλαν στον τόρνο και είδαν ότι είχε πρόβλημα) και συνεχίζει το τρέμουλο...!!! ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!!!! Mad Mad Mad

Δεν αντέχω άλλο θα πάω να το πετάξω...Πόσο δύσκολο πια είναι να βρεθεί το πρόβλημα...ΠΟΣΟ;; Sad Sad Sad


πολυ κουφο ρε γα**το. Απο οτι εχεις πει τα εχεις αλλαξει σχεδον ολα... Αλλα πιο απλα πραγματα εχεις τσεκαρει? οπως π.χ. προβλημα στα ελαστικα που στο φρεναρισμα να διπλωνει καποιο πλαϊνο και να τρεμει το τιμονι? αναρτηση? σωληνακια φρενων μηπως δεν εχουν σωστη πιεση δεξια αριστερα? πραγματικα εγω σηκωνω τα χερια ψηλα... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes


Sad Τα ελαστικά τα έχω μερικούς μήνες, είναι σχετικά καινούργια (Michellin Pilot Exalto II), ανάρτηση όπως είπα στο αρχικό post άλλαξα και έβαλα αμορτισέρ από RC, σωληνάκια φρένων αν ήταν δε θα το έκανε και με το χειρόφρενο... Sad Sad Sad

Όλα μου κόστισαν περίπου 192€ (με τον τόρνο μέσα και τα ρουλεμάν 50€ έκαστο...) Sad

Μέχρι τώρα το άλυτο πρόβλημα μου έχει κοστίσει πάνω από 1200€ χωρίς αποτέλεσμα...φρενάς, ζυγοστάθμιση, ευθυγράμμιση, αμορτισέρ καινούργια, ρουλεμάν κλπ. Crying or Very sad Κουράστηκα να πληρώνω... Sad




206 Θαύματα Του Κόσμου Σε Ενα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
StAkIS (Χρήστος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 29 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αργυρούπολη,Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιούλ 2005, 20:30:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

UnderTaker έγραψε:
Τα παιδιά έχουν δίκιο. Είναι πολύ περίεργη η περίπτωσή σου! Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused

Είπες ότι το καταλαβαίνεις το τρέμουλο στο τιμόνι? Μόνο όταν φρενάρεις?
Γιατί εφόσον άλλαξες ότι ήταν να αλλάξεις πίσω και δεν βρήκες λύση, τότε μάλλον μπροστά είναι το πρόβλημα [παπάρια - εικασίες, αλλά λέμε τώρα...]. Confused Confused Confused

Τα ζαντολάστιχά σου είναι της μάνας του? Πριν πρωτοεμφανιστεί το φαινόμενο, συνέβη κάτι; Άλλαξες λάστιχα, φρένα ή οτιδήποτε? Θυμήσου, γιατί δεν μπορεί ξαφνικά από τη μία μέρα στην άλλη να άρχισε να τρέμει!

Ένας άλλος λόγος έντονου κραδασμού είναι τα ημιαξόνια! Αλλά πρέπει να είσαι πολύ κάφτης για να τα έχεις διαλύσει [κοίτα ποιος το λέει αυτό... WhistlingWhistlingWhistlingWhistlingWhistling]! Αλλά χοροπηδάει όλο το αυτοκίνητο όταν το ημιαξόνιο έχει διαλύσει. Και όχι μόνο όταν πατάς φρένο, αλλά και στην πορεία!

Δεν ξέρω τι άλλο να πω...! Confused Confused Confused


Τα ζαντολάστιχα δεν είναι της μάνας του. Τα φοράω εδώ και 3 χρονια (λάστιχα άλλαξα προ ολίγων μηνών). Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω και δεν θυμάμαι πότε και πως άρχισε, καθώς αυτό διαπιστώθηκε όταν άρχισα να πηγαίνω στη δουλειά μου από άλλη διαδρομή (από Κηφισό) οπότε και χρειαζόταν να φρενάρω από μεγάλη ταχύτητα. Αλλά γίνεται σαφώς εκνευριστηκότατο όταν την κάνω εκτός Αθηνών για κανα διήμερο όπου και διανύω μεγάλες αποστάσεις. Πληροφοριακά όταν το πήρα είδηση, το πρώτο που έκανα ήταν να αλλάξω δισκόπλακες και τακάκια μπροστά και να καθαρίσω τα ταμπούρα πίσω!

Επίσης στην πορεία δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα, το αμάξι είναι τζι-τζι!! Και κολλάω στο ότι είναι πίσω επειδή το κάνει και όταν φρενάρω απαλά με χειρόφρενο.. Sad Οπότε... Sad

Τρελαίνομαι γιατί λύση πάντοτε υπάρχει αλλά όχι και αυτός που θα ασχοληθεί και θα μου βρει με σιγουρια τι έχω χωρίς να μου κοστίσουν οι αλλαγές όσο ένα καινούργιο αυτοκίνητο... Sad ...Και αυτό είναι που με τρελαίνει και έχω χάσει τον ύπνο μου πια... Crying or Very sad




206 Θαύματα Του Κόσμου Σε Ενα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιούλ 2005, 08:45:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Baphomet έγραψε:
και το κόστος αυτών...? Laughing


απο οτι ειδα και χτες στο ΡΤ που εχει διαφημιση εχει τρια κιτακια που πανε απο 900 μεχρι 1500 αν θυμαμαι καλα. Εμεις φοραμε το ακριβοτερο με τις διαιρουμενες δισκοπλακες... Βασικα αν πιασεις στα χερια σου τη μαμα δαγκανα και την 4πιστονη παρολο που η 4πιστονη ειναι 2 φορες σε μεγεθος θα παθεις πλακα το ποσο ελαφρυτερη ειναι.... Laughing Laughing Laughing





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mourgos7 (sakis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 206 qs

Ένταξη: 15 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 24
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιούλ 2005, 10:57:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλα οι δαγκανες ειναι ελαφρυτερες.οι δισοι αναλογης διαστασης ειναι ελαφρυτεροι???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιούλ 2005, 11:45:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι δισκοι βασικα ειναι μεγαλυτεροι αρα και βαρυτεροι. Εκτος αν ειναι διαιρουμενοι (σαν τους δικους μας) όπου η καμπανα τους ειναι ανωδιομενο αλουμινιο αρα και ελαφρυτερο απο τους αντιστοιχους ατσαλινους... Ακριβως δεν το μετρησα...

Εγω παντως στο φρεναρισμα δεν ειχα ποτε τρεμουλιασμα παρολο που πριν φορουσαμε αποστατες αλλα το αντιθετο, μετα τα 140χλμ το τιμονι ετρεμε...

Τωρα στην περιπτωση σου φιλε τα αμορτισερ του RC κουμπωσαν ενταξει πανω ή κανατε καμια πατεντα με δαχτυλιδια για να μπουν?





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιούλ 2005, 11:50:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:
Baphomet έγραψε:
και το κόστος αυτών...? Laughing


απο οτι ειδα και χτες στο ΡΤ που εχει διαφημιση εχει τρια κιτακια που πανε απο 900 μεχρι 1500 αν θυμαμαι καλα. Εμεις φοραμε το ακριβοτερο με τις διαιρουμενες δισκοπλακες... Βασικα αν πιασεις στα χερια σου τη μαμα δαγκανα και την 4πιστονη παρολο που η 4πιστονη ειναι 2 φορες σε μεγεθος θα παθεις πλακα το ποσο ελαφρυτερη ειναι.... Laughing Laughing Laughing


Γιάννη,με τα τακάκια τα carbon τι γίνετε?
Μια τιμή αν σου είναι εύκολο και πόσο περίπου αντέχουν,για να έχουμε μια εικόνα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Ιούλ 2005, 12:51:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε πανο τιμη δεν ξερω να σου πω μιας και τα τακακια τα ειχε το κιτ... Εχω ομως να σημειωσω δυο πραγματα... Στα νορμαλ φρεναρισματα αρκετες φορες σφυριζουν (ιδιως οταν τα ειχαμε πρωτοβαλει) και φυσικα θελουν και λιγο ζεσταματακι για να δουλευουν 100%. Παντως στην καθημερινη χρηση δεν αντιμετωπιζω κανενα προβλημα. Εχω φρενα πολυ δυνατα και ξερω οτι δεν προκειται να με κρεμασουν ποτε...

Επισης να πω οτι αυτα τα τακακια δεν λερωνουν οσο τα απλα που βαζουν τα εργοστασια. Παντως στην αλλαγη θα δοκιμασουμε μαλλον Ferodo οπου γωνριζω απο το punto που ειχα οτι ειναι κορυφη!!!





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
tzs (stelios)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


rallye 16V

Ένταξη: 15 Απρ 2005
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2005, 08:07:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kouzman έγραψε:

Κιτ τησ AP Racing-Galfer 286χιλ. με διαιρούμενους δισκους, τετραπιστονες δαγκανες, τακακια kevlar της galfer, και μαρκουτσια υψηλης εμπρος-πισω... Το αμαξι παρολο που ζυγιζει κατι πανω απο 1200 κιλα χωρις επιβατες, σταματα με εξωφρενικους ρυθμους σε βαθμο που αν δεν φορας ζωνη και γινει φρεναρισμα πανικου εχεις σπασει τα μουτρα σου σιγουρα... Εννοειται πως κουραση και πτωση αποδοσης δεν υφισταται... Laughing Laughing

Κυρίως με ενδιαφέρουν οι δίσκοι σου, μήπως γνωρίζεις μάρκα-γενικότερα στοιχεία;;;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
StAkIS (Χρήστος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 29 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αργυρούπολη,Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2005, 17:57:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Crying or Very sad Crying or Very sad Βαρέθηκα...Τρέχω τόσο καιρό για αυτό, η Peugeot με κάνει μπαλάκι από την μία αντιπροσωπεία στην άλλη, με τα χίλια ζόρια λες και μου κάνουν χάρη έχοντας ήδη αφήσει το αμάξι μου 3+ μέρες σε γνωστή αντιπροσωπεία για εντοπίσουν/διορθώσουν το τρέμουλο και αλλάζοντας τα ρουλεμάν από τα ταμπούρα με σίγουρη για αυτούς λύση, μου κλείνουν ραντεβού για δοκιμάσουμε (μαζί υποτίθεται) στον δρόμο το αμάξι με 2 ζευγάρια άλλα ζαντολάστιχα μήπως και είναι αυτό το πρόβλημα σήμερα Δευτέρα. Σαφώς μου ζητήθηκε να τους το αφήσω να το δουν, (ξανα μανά ταξί, έχουν πλουτίσει οι ταξιτζήδες από μένα για αυτό τον λόγο), όλη μέρα τίποτα και με παίρνουν αργά το απόγευμα να το κάνω τελικά μόνος μου βόλτα και να δω αν τρέμει ακόμα με τα άλλα ζαντολάστιχα...Σαφώς βέβαια και συνέχισε το πρόβλημα, ίσως λιγότερο έντονο λόγω της μικρότερης διάατασης ζαντών/ελαστικών και πηγαίνοντας το πίσω μετά την δοκιμή και λέγοντάς τους ότι παραμένει, η απάντηση του "γνωστού" υπεύθυνου του συνεργείου ήταν..."Εεεε δεν γίνεται τίποτα! Αφού ήδη έχεις ψάξει το πρόβλημα και με άλλους εκτός Peugeot. Έλα αύριο το πρωί να το πάρεις και να σου μιλήσει ο κος Τάδε.."! Δηλ. μεγάλε πάρτο και φύγε και ας πρόσεχες που έμπλεξες με την Peugeot. Μου λέει έλα αύριο να σου μιλήσει ο άλλος υπεύθυνος και να το πάρεις...οπότε ξανα πηγαινε έλα 2 φορές πίσω στην δουλειά μου με ταξί!! Mad Mad

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ...Ειλικρινά...!! Δεν υπάρχει κανείς να ασχοληθεί και να βρει το πρόβλημα;;; Ούτε καν η ίδια αντιπροσωπεία... Sad

Τόσο δύσκολο είναι πια; Δεν τους έβαλα να μου λύσουν πρόβλημα μαθηματικών!! Τζάμπα τα λεφτά που έχω σκάσει για αυτό το αμάξι...




206 Θαύματα Του Κόσμου Σε Ενα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Αύγ 2005, 19:37:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aν εισαι σιγουρος πως το προβλημα βρισκετε πισω, αλλαξε ΟΛΟ το πισω αξωνα και τα αμορτησερ.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vio (Alex)
Μέλος
Μέλος


Seat Leon 2.0 TFSi

Ένταξη: 14 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 130

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Σεπ 2005, 09:08:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

StAkIS έγραψε:
Crying or Very sad Crying or Very sad Βαρέθηκα...Τρέχω τόσο καιρό για αυτό, η Peugeot με κάνει μπαλάκι από την μία αντιπροσωπεία στην άλλη, με τα χίλια ζόρια λες και μου κάνουν χάρη έχοντας ήδη αφήσει το αμάξι μου 3+ μέρες σε γνωστή αντιπροσωπεία για εντοπίσουν/διορθώσουν το τρέμουλο και αλλάζοντας τα ρουλεμάν από τα ταμπούρα με σίγουρη για αυτούς λύση, μου κλείνουν ραντεβού για δοκιμάσουμε (μαζί υποτίθεται) στον δρόμο το αμάξι με 2 ζευγάρια άλλα ζαντολάστιχα μήπως και είναι αυτό το πρόβλημα σήμερα Δευτέρα. Σαφώς μου ζητήθηκε να τους το αφήσω να το δουν, (ξανα μανά ταξί, έχουν πλουτίσει οι ταξιτζήδες από μένα για αυτό τον λόγο), όλη μέρα τίποτα και με παίρνουν αργά το απόγευμα να το κάνω τελικά μόνος μου βόλτα και να δω αν τρέμει ακόμα με τα άλλα ζαντολάστιχα...Σαφώς βέβαια και συνέχισε το πρόβλημα, ίσως λιγότερο έντονο λόγω της μικρότερης διάατασης ζαντών/ελαστικών και πηγαίνοντας το πίσω μετά την δοκιμή και λέγοντάς τους ότι παραμένει, η απάντηση του "γνωστού" υπεύθυνου του συνεργείου ήταν..."Εεεε δεν γίνεται τίποτα! Αφού ήδη έχεις ψάξει το πρόβλημα και με άλλους εκτός Peugeot. Έλα αύριο το πρωί να το πάρεις και να σου μιλήσει ο κος Τάδε.."! Δηλ. μεγάλε πάρτο και φύγε και ας πρόσεχες που έμπλεξες με την Peugeot. Μου λέει έλα αύριο να σου μιλήσει ο άλλος υπεύθυνος και να το πάρεις...οπότε ξανα πηγαινε έλα 2 φορές πίσω στην δουλειά μου με ταξί!! Mad Mad

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ...Ειλικρινά...!! Δεν υπάρχει κανείς να ασχοληθεί και να βρει το πρόβλημα;;; Ούτε καν η ίδια αντιπροσωπεία... Sad

Τόσο δύσκολο είναι πια; Δεν τους έβαλα να μου λύσουν πρόβλημα μαθηματικών!! Τζάμπα τα λεφτά που έχω σκάσει για αυτό το αμάξι...


Τελικά τι έγινε ? Έβγαλές άκρη? Τι σου είπε ο τύπος "ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ" αυτός ?


It's not the spoon that bends....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Σεπ 2005, 09:45:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτο ακριβως ειχα και εγω αλλα σε ενα rover 414 και απλα ηθελαν αλλαγμα τα τακακια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3641s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on