Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
crusader (Σπύρος) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 26 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2806
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Ιούν 2005, 19:57:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαι γ@μω τα οχηματα το νεο αμφιβιο της Peugeot...
Ποτε ερχεται στην Ελλαδα Σταυρο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιούν 2005, 08:42:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δύο ακόμα φωτο ,όπως είπαμε και ποιο πρίν έγκυρες...
impreza WRC...
και...
και ignis s1600
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Ιούλ 2005, 16:12:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Ιούλ 2005, 20:12:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WRC 2005: Ράλλυ Αργεντινής
Ο καιρός αναμένεται να παίξει το δικό του ρόλο στην εξέλιξη του. Σύμφωνα με τα δελτία καιρού, αναμένεται σημαντική πτώση της θερμοκρασίας, βροχή, αλλά και χιονοπτώσεις! Αυτή την περίοδο στην Αργεντινή έχουν χειμώνα και ο καιρός στα βουνά αλλάζει τραγικά γρήγορα... Πάντως, σύμφωνα με τις προβλέψεις του μετεωρολογικού δελτίου, ο καιρός θα βελτιωθεί το Σάββατο και την Κυριακή, αν και κανείς δεν μπορεί να κάνει ασφαλείς προβλέψεις. Οι χαμηλές θερμοκρασίες και οι βρεγμένες επιφάνειες ταιριάζουν καλύτερα στα ελαστικά της Pirelli, αφού στους ζεστούς αγώνες της Μεσογείου τα Michelin ήταν αλλού.
O Sebastien Loeb αναγκάστηκε να αλλάξει κινητήρα την τελευταία στιγμή πριν από την έναρξη του σημερινού shakedown. Οι μηχανικοί της Citroen παρατήρησαν νωρίς το πρωί διαρροή λαδιού από τον χώρο του κινητήρα και αποφάσισαν να μην διακινδυνέψουν να σπάσει, αλλάζοντας τον μέσα σε 2 ώρες και δεκαπέντε λεπτά (όπως πχ σε ένα οποιοδήποτε συνεργείο.....2 μέρες και 15 ώρες... )
Στην υπερειδική μετά από αρκετούς αγώνες 1ος δεν ήταν ο Loeb
Η υπερειδική έγινε 2 φορές.
Την 1η φορά 1ος ήταν ο Marcus Gronholm, ενώ τη δεύτερη ο Petter Solberg.
Φυσικά αυτό όμως δεν θα κρατούσε πολύ.....
Μετά από πέντε ειδικές, ο Sebastien Loeb προηγείται, έστω και με 1,2 δλ. διαφορά από τον δεύτερο Petter Solberg.
16,9 δλ.πίσω του βρίσκεται ο Marcus Gronholm, ενώ την πρώτη εξάδα συμπληρώνουν οι Toni Gardemeister, Harri Rovnapera και Markko Martin.
Άτυχος στάθηκε ο Giggi Galli, αφού στην πέμπτη ειδική διαδρομή έσπασε η εμπρός ανάρτηση του Lancer και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από διαταγή της ομάδας, και ενώ βρισκόταν στην τέταρτη θέση της γενικής.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούλ 2005, 19:52:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WRC 2005: Ράλλυ Αργεντινής
Απίστευτος ο Sebastien Loeb ου κέρδιε και στην Αργεντινή, πετυχαίνοντας την έβδομη φετινή - και έκτη συνεχόμενη - νίκη του.
Έτσι "ισοφάρησε" το ρεκόρ των περισσοτέρων νικών σε μία χρονιά, το οποίο διατηρούσε από το 1992 ο Didier Auriol, όταν και είχε κερδίσει έξι φορές με την Lancia Delta Integrale.
Πλέον ο Seb συμπεριλαμβάνεται στους καλύτερους όλων των εποχών!
Στην Αργεντινή, την 1η μέρα όντας τυχερός αφού η επαφή με μία αγελάδα ήταν "ανώδυνη" ξεκίνησε την επίθεσή του και στην συνέχεια έλεγξε με άνεση τους αντιπάλους του.
Τα ελαστικά της Michelin απέδειξαν ότι δουλεύουν στις χαμηλές θερμοκρασίες και στο βρεγμένο οδόστρωμα, προβληματίζοντας τους ανθρώπους στην Pirelli, οι οποίοι και θεωρούσαν ότι θα είχαν πλεονέκτημα σε αυτές τις επιφάνειες.
Ο ίδιος δήλωσε πως ήταν η πιο δύσκολη νίκη του:
«Σίγουρα, αυτή ήταν η πιο δύσκολη νίκη μέσα στη χρονιά. Ο Marcus ήταν κοντά και χρειάστηκε να οδηγήσουμε γρήγορα για να κερδίσουμε. Μάλιστα, πολλές φορές φτάσαμε πολύ κοντά στο να κάνουμε ένα λάθος. Όπως και να έχει, όταν ξεκίνησε η χρονιά δεν περιμέναμε ως θα εξελισσόταν έτσι. Είναι φανταστικό».
Και όντως σε αυτόν τον αγώνα απειλήθηκε από τον Marcus Gronholm, προσπάθησε να αντιδράσει και να κάνει την υπέρβαση με το ακόμα μέτριο 307 WRC (μα τι περιμένουν επιτέλους...?)
Δυστυχώς η χρυσή τομή στο 307 δεν έχει βρεθεί, κάτι που φαίνεται και από τις μέτριες επιδόσεις του Markko Martin, και οι ελπίδες των Γάλλων στηρίζονται στο ταλέντο και την προσωπικότητα του Gronholm για το κάτι παραπάνω.
Στην Αργεντινή, ο Φιλανδός προσπάθησε, κέρδισε ειδικές, αλλά αρκέστηκε στο να κερδίσει την προσωπική του μονομαχία με τον Petter Solberg, αλλά τελικά ήταν απογοητευμένος, αφού στην Αργεντινή και τη Φιλανδία -που ακολουθεί- θεωρεί ότι είναι οι μοναδικοί αγώνες που μπορεί να κερδίσει τον Loeb.
Ο Petter Solberg, μπορεί να βρήκε την χρυσή τομή και να πραγματοποίησε εξαιρετικούς χρόνους, κάνοντας μάλιστα και νέο ρεκόρ στην κλασσική ειδική El Condor, αλλά αυτό δεν στάθηκε ικανό να περιορίσει την απογοήτευση του.
Στην Αργεντινή έχασε το παιχνίδι και από τον Marcus Gronholm, αν και σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε το πρόβλημα που είχε στα φρένα.
Τα ερωτηματικά για τον ίδιο, αλλά και για τον ανταγωνισμό, για το πώς θα σταματήσουν το κρεσέντο του γάλλου, παραμένουν αναπάντητα.....
Μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκέντρωσε και η διεκδικήση της 4ης θέσης:
Oι Toni Gardemeister και Harri Rovanpera έδωσαν μεγάλες μάχες δύο μέρες στις ειδικές της Αργεντινής, με τελικό νικητή τον πρώτο, μόλις για 5,9 δλ!
Ο Gardemeister άφησε πολύ καλές εντυπώσεις και προσπαθεί να πείσει ότι αξίζει μία θέση στο μπάκετ ενός από τα δύο Focus για το 2006.
Ο συμπατριώτης του στο τιμόνι του Lancer, μπορεί να τερμάτισε πέμπτος, αλλά οι επιδόσεις και η εμφάνιση του μόνο χαμόγελα μπορούν να φέρουν στο στρατόπεδο της Mitsubishi.
Το Lancer πλέον "δουλεύει" και ατό το αποδεικύουν και οι εμφανίσεις τόσο του Rovanpera όσο και του Galli (που ήταν άτυχος και εγκατέλειψε από πρόβλημα στο κιβώτιο)
6ος ο Markko Martin και πλέον, ακόμα και στην Peugeot έχουν αρχίσει να τον πιστεύουν ότι το 307 δεν του ταιριάζει, αν και το μεγάλο ερωτηματικό είναι σε ποιόν ταιριάζει…
Σίγουρα, όχι στον Francois Duval, που στο τιμόνι της Xsara δεν κατάφερε τίποτα καλύτερο από την κατάκτηση της έβδομης θέσης προτιμόντας την σιγουριά του τερματισμού από το ρίσκο εξόδου ή εγκατάληψης για μια καλύτερη θέση.
Την βαθμολογούμενη οκτάδα, συμπλήρωσε ο Manfrend Stohl, αφήνοντας χωρίς βαθμούς τους Chris Atkinson και ο Roman Kresta.
Στην κατηγορία Παραγωγής ο Nasser Al Attiyah με Subaru Impreza N11, κατάφερε να σημειώσει την πρώτη του νίκη στο Πρωτάθλημα Παραγωγής.
Ο Attiyah το 2003 είχε κατακτήσει το Πρωτάθλημα Ασίας-Ειρηνικού.
Κατάφερε και εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα του Mark Higgins στο πρώτο σκέλος, και με διαφορά ασφαλείας τερμάτισε πρώτος (ενώ συμμετέχει μόλις για 2η φορά στο Πρωτάθλημα Παραγωγής και αυτή τη στιγμή είναι πρώτος στο Πρωτάθλημα Ασίας Ειρηνικού).
Δεύτερος, τερμάτισε ο Mark Higgins, ο οποίος με την σειρά του, εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα του Angelo Medeghini με το σύστημα διεύθυνσης του Mitsubishi Lancer.
Όμως, μετά το τέλος του αγώνα, ο βρετανός οδηγός τέθηκε εκτός αγώνα, επειδή είχε δύο ρεζέρβες τις οποίες είχε πάρει από τον Brice Tirabassi, και ο γάλλος είχε τις είχε δηλωμένες, με αποτέλεσμα να θεωρηθεί εξωτερική βοήθεια. Έτσι, δεύτερος "τερμάτισε" απροσδόκητα ο Javier Villagara, επίσης με Mitsubishi, ενώ τρίτος βρέθηκε ο Medeghini.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούλ 2005, 09:10:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ... και να κάνει την υπέρβαση με το ακόμα μέτριο 307 WRC (μα τι περιμένουν επιτέλους...?)
Δυστυχώς η χρυσή τομή στο 307 δεν έχει βρεθεί, κάτι που φαίνεται και από τις μέτριες επιδόσεις του Markko Martin, και οι ελπίδες των Γάλλων στηρίζονται στο ταλέντο και την προσωπικότητα του Gronholm για το κάτι παραπάνω. |
Υπάρχει ακόμα άνθρωπος που πιστεύει ότι θα εξελιχθεί το 307 WRC??? Οι Γάλλοι από την αρχή της χρονιάς το είχαν δηλώσει ότι τέρμα με αυτό το αυτοκίνητο, αφού η πρόθεσή τους ήταν (και είναι) να αποχωρήσουν από τον θεσμό. Αφού λοιπόν θα αποχωρήσουν γιατί να επενδύσουν μεγάλα κεφάλαια για ένα αυτοκίνητο που θα πάει στο ράφι;
Από την άλλη "δανείζοντας" στην Citroen την τεχνολογία του 206 (και ομολογουμένως οι τεχνικοί της Citroen βελτίωσαν πολύ το όλο πακέτο) έχουν ένα αυτοκίνητο το οποίο θα "πουλάνε" για τις υπόλοιπες χρονιές που οι δύο μάρκες θα απουσιάζουν.
Η Peugeot ήδη εξελίσει μοτέρ για Super 2000 το οποίο μάλον θα το πρωτοφορέσει το 207
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούλ 2005, 12:13:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά κανείς δεν περιμένει να εξελιχθεί το 307.
Ούτε φυσικά και εγώ.
Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως από την στιγμή που είχαν ένα "γεννημένο" νικητή στα χέρια τους οι Γάλλοι (βλ 206 WRC) "έπεσαν" τόσο έξω με το 307.
Φαίνεται σαν να μην ασχολήθηκαν σοβαρά με την εξέλιξή του, ενώ επίσης δεν κατάλαβα ποτέ γιατί επέλεξαν το CC αντί για το 3θυρο 307.
Όσο για την κατυγορία Super 2000 εκεί θα γίνει σφαγή σε λίγα χρόνια....
Σκέψου αν τα 1600άρια τώρα πάνε έτσι όπως πάνε, πως θα πηγαίνουν τα 2λιτρα.... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούλ 2005, 12:57:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
Φαίνεται σαν να μην ασχολήθηκαν σοβαρά με την εξέλιξή του, ενώ επίσης δεν κατάλαβα ποτέ γιατί επέλεξαν το CC αντί για το 3θυρο 307.
|
Marketing....
To cc θα έπρεπε να βρίσκεται σε κάποιο WTCC. Εκεί θα είχε περισσότερες ελπίδες, αλλά δεν υπήρχε (ούτε υπάρχεια ακόμα) μοτέρ. Οι Βέλγοι που είχαν ξεκινήσει για λογαριασμό της Peugeot να εξελίσουν ένα απλό 307 δεν τα κατάφεραν (μερικοί θα θυμούνται ένα 307 να τρέχει στα αυτοκίνητα τουρισμού μέχρι πέρυσι).
Ετσι το όλο project μπήκε πλέον στις εγκαταστάσεις της Peugeot και δεν αποκλείεται να δούμε ένα 407 (Coupe) στο επόμενο WTCC.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούλ 2005, 13:45:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φημολογείται ότι η Citroen Sport εξελίσσει μία ανασχεδιασμένη Xsara WRC, η οποία θα είναι σύμφωνη με τους τεχνικούς κανονισμούς του WRC 2006.
Αυτό ενισχύει το ενδεχόμενο να αγωνίζεται ο Sebastien Loeb σε ιδιωτική ομάδα το 2006 στο τιμόνι μίας Xsara, κάτι που αυτομάτως μεταφράζεται σε επιστροφή της Citroen το 2007 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Ο Guy Frequelin όντας πολύ προσεκτικός στις δηλώσεις του, και χωρίς να δσμευτεί για την ύπαρξη μίας τέτοιας Citroen Xsara, δεν αρνηθηκε ένα τέτοιο ενδεχόμενο:
«Αυτή τη στιγμή, σκοπός μας είναι το 2006 να νοικιάσουμε σε ιδιώτες αυτοκίνητα προδιαγραφών 2005. Δεν θέλουμε να αναγκάσουμε τις ιδιωτικές ομάδες να αγοράσουν νέα μηχανικά μέρη. Αν όμως, υπάρξει κάποιος οδηγός πρώτης προτεραιότητας (FIA 1) που θα αγωνιστεί με Xsara, θα είμαστε αναγκασμένοι να τα εξελίξουμε… Ακόμα, δεν έχουμε κάνει τίποτα, αλλά υπάρχει μία πιθανότητα»,
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούλ 2005, 13:47:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | MEMsound έγραψε: |
Φαίνεται σαν να μην ασχολήθηκαν σοβαρά με την εξέλιξή του, ενώ επίσης δεν κατάλαβα ποτέ γιατί επέλεξαν το CC αντί για το 3θυρο 307.
|
Marketing....
To cc θα έπρεπε να βρίσκεται σε κάποιο WTCC. Εκεί θα είχε περισσότερες ελπίδες, αλλά δεν υπήρχε (ούτε υπάρχεια ακόμα) μοτέρ. Οι Βέλγοι που είχαν ξεκινήσει για λογαριασμό της Peugeot να εξελίσουν ένα απλό 307 δεν τα κατάφεραν (μερικοί θα θυμούνται ένα 307 να τρέχει στα αυτοκίνητα τουρισμού μέχρι πέρυσι).
Ετσι το όλο project μπήκε πλέον στις εγκαταστάσεις της Peugeot και δεν αποκλείεται να δούμε ένα 407 (Coupe) στο επόμενο WTCC. |
Προφανώς marketing....
Το 307 CC δεν ήταν σωστή επιλογή για WRC.
Στο WTCC θα ήταν μια χαρά.
Αλλά για εκεί όπως είπες και 'σύ υπάρχει (πλέον) η σκέψη για το 407 Coupe.
Αν τελικά η Peugeot το πάρει απόφαση για το 407 Coupe WTCC θεωρώ ότι θα έχει καλά αποτελέσματα.
Εντομεταξύ το έταιρο Γαλλικό στρατόπεδο "ίσως" σχεδιάζει άλλα...:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=126143#126143 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τετ 20 Ιούλ 2005, 13:49:10, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούλ 2005, 13:49:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: |
|
Αυτό είναι V6 3.0l ψηλέ και άμυαλε!!!! Περιμένουμε να ακούσουμε για 2.0l τί θα κάνουν....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούλ 2005, 13:51:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Περιμένουμε να ακούσουμε για 2.0l τί θα κάνουν.... |
Αμήν και πότε....
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούλ 2005, 16:01:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
"Η αρχιτεκτονική αυτού του διθέσιου 407 «υψηλών επιδόσεων» ξυπνά το πνεύμα των Πρωταθλημάτων Supertouring, με ένα σωληνωτό πλαίσιο και ένα μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 2,946 cc και ισχύος 320 ίππων, τοποθετημένο κατά μήκος στο κέντρο και πίσω. Εμπρός, τα φώτα του αυτοκινήτου παραγωγής έχουν γίνει εισαγωγές αέρα στο 407 Silhouette, ενώ πίσω, δύο διπλοί σωλήνες εξάτμισης και ένα spoiler από ανθρακονήματα επιβεβαιώνουν τις αγωνιστικές προθέσεις αυτού του πολύ ειδικού Peugeot 407."
Εξακολουθώ να αμέριμνος διότι το παρέθεσα σαν εικόνα και όχι σαν μοτέρ... 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Ιούλ 2005, 16:34:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: |
Εξακολουθώ να αμέριμνος διότι το παρέθεσα σαν εικόνα και όχι σαν μοτέρ...  |
Eίσαι λίγο στόκος γιατί έδειξες ένα πρωτότυπο άρα ούτε η εικόνα λέει τπτ. Το 407 τρέχει εδώ και ένα χρόνο στο FTCC με 3,0 lt V6 κινητήρα.
Πάρε και δύο hi-res εικόνες να γουστάρεις
http://www.psclub.gr/sidobre/407-1.jpg
http://www.psclub.gr/sidobre/407-2.jpg
Στο WTCC θέλουν όμως 2,0 lt κινητήρες....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|