Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 15:23:51 Θέμα δημοσίευσης: Θρυλικά Peugeot |
|
|
Προσπαθησα να βρω στην αναζητηση ενα τοπικ σχετικο με αυτο το αυτοπκινητο και δεν βρηκα κατι.Με αφορμη λοιπον το ποστ του rastaviper στο τοπικ 206 gti vs . . ανοιξα αυτο το τοπικ για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.(αν υπαρχει κατι αντιστοιχο να διαγραφει το παρον).

Έχει επεξεργασθεί από τον/την Lef205 στις Πεμ 07 Ιούλ 2005, 17:53:25, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 15:25:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε:
Lef205 έγραψε:
RASTAVIPER έγραψε:
Σημερα πετυχα στον Κρασουλη ενα 306 Gti και μου ειπε το παληκαρι οτι βγαζει 170 αλογα μαμα και οτι υπαρχουν μονο 10 τετοια στην ελλαδα.Επιση μου ειπε οτι παταει τρελα αμαξια στο δρομο και οτι σε καποιο αγωνα κυνηγουσε ενα Evo.
Μπορει να ισχυει κατι τετοιο?
.
o καθενας τα δικα του οπου θελει.
Καλά τα λέει! Σίγουρα υπάρχουν πολύ λίγα 306 GTi-6 στην Ελλάδα και βγάζουν 168 άλογα "μαμά".
Επίσης μην ξεχνάτε ότι το 306GTi-6 είναι το καλύτερα στημένο Peugeot όλων των εποχών και ίσως πιο "εύκολο" από το EVO στο όριο! Σε στεγνο δρόμο με στροφές δεν αποκλείεται να μένει πίσω το EVO!
Για κόντρα σε ευθεία με EVO δεν συζητάω το αποτέλεσμα........
Χαρη φυσικα θα με βρεις παλι συμφωνο με τη γνωμη σου!Το σχολιο το εκανα για το τοπικ το οποιο ειναι τελειως ασχετο με το θεμα!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 15:30:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νομιζω πως το 306 εβγαζε 167 αλογα.Στην Ελλαδα εχουν κυκλοφορησει ελαχιστα αλλα παρολαυτα ειναι δυσκολο να βρεθει και το μοτερ αυτου του αυτοκινητου εστω και απο το εξωτερικο σε ελληνικα καταστηματα ανταλλακτικων.Το συγκεκριμενο 306 θεωρω πως ειναι ακομη ενα πεζω φτιαγμενο για να "βαζει τα γυαλια" σε μεγαλυτερους και ακριβωτερους συνδυασμους.(οπως το 106 κλπ) 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 16:04:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπόν έχουμε και λέμε.
Audi TT (με τα 180) τσάι και σε ευθεία και σε στροφές
Type R σταγόνες τσαγιού σε στροφές καμία ελπίδα στην ευθεία
RX8 (με τα 192) τσάι παντού.
Corolla Ti 1800 (με τα 192) τσάι παντού
Rallye & Gti 106 τσάι παντού (μαμά και τα δύο) με πέτυχε ένα 2ου σταδιού και με προσπέρασε σαν σταματημένο (που λέει ο λόγος)
206 gti τσάι παντού
205 mi16 είδα τα πρώτα 2 γράμματα της πινακίδας του τα υπόλοιπα δεν πρόλαβα.
RC δεν έχω πετύχει ακόμα
Clio (172) πανω κάτω τα ίδια το (182) φεύγει για λίγο αλλά μαζεύεται στις στροφές.
ΒΜW για να μπορεί να ακολουθήσει πάνω από 2500cc
VAG 1.8 turbo γενικότερα δεν έχει καταφέρει να σταθεί δίπλα μου (δεν έχω πετύχει Cupra ομως ή ΤΤ με 225)
Και η λίστα συνεχίζεται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 16:09:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Cayenne τσάι με λεμόνι και ροδάκινο συνοδευμένο με παξιμαδάκι.
To αμάξι δεν είναι απλά ευκολοδήγητο πάει μόνο του και δεν προβληματίζει και δεν τρομάζει καθόλου.
το μοτέρ βγάζει από 165 μέχρι 172 άλογα μαμά ανάλογα το έτος κατασκευής, τα νεότερα βγάζανε 165 περίπου για να είναι ποιο φιλικά στο περιβάλλον (αυτό διορθώνεται όμως). Το 6άρι κιβώτιο όμως κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 16:14:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στάθη,το μόνταρες εσύ το δικό σου? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
crusader (Σπύρος) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 26 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2806
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 17:47:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Timour21 έγραψε: | λοιπόν έχουμε και λέμε.
Audi TT (με τα 180) τσάι και σε ευθεία και σε στροφές
Type R σταγόνες τσαγιού σε στροφές καμία ελπίδα στην ευθεία
RX8 (με τα 192) τσάι παντού.
Corolla Ti 1800 (με τα 192) τσάι παντού
Rallye & Gti 106 τσάι παντού (μαμά και τα δύο) με πέτυχε ένα 2ου σταδιού και με προσπέρασε σαν σταματημένο (που λέει ο λόγος)
206 gti τσάι παντού
205 mi16 είδα τα πρώτα 2 γράμματα της πινακίδας του τα υπόλοιπα δεν πρόλαβα.
RC δεν έχω πετύχει ακόμα
Clio (172) πανω κάτω τα ίδια το (182) φεύγει για λίγο αλλά μαζεύεται στις στροφές.
ΒΜW για να μπορεί να ακολουθήσει πάνω από 2500cc
VAG 1.8 turbo γενικότερα δεν έχει καταφέρει να σταθεί δίπλα μου (δεν έχω πετύχει Cupra ομως ή ΤΤ με 225)
Και η λίστα συνεχίζεται. |
Να φανταστώ ότι μιλάς για το 306gti 6 με τα 167 μαμά άλογα και όχι για το 1,4 8v έεεε?????  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 18:23:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
307Lucifer έγραψε: | Timour21 έγραψε: | λοιπόν έχουμε και λέμε.
Audi TT (με τα 180) τσάι και σε ευθεία και σε στροφές
Type R σταγόνες τσαγιού σε στροφές καμία ελπίδα στην ευθεία
RX8 (με τα 192) τσάι παντού.
Corolla Ti 1800 (με τα 192) τσάι παντού
Rallye & Gti 106 τσάι παντού (μαμά και τα δύο) με πέτυχε ένα 2ου σταδιού και με προσπέρασε σαν σταματημένο (που λέει ο λόγος)
206 gti τσάι παντού
205 mi16 είδα τα πρώτα 2 γράμματα της πινακίδας του τα υπόλοιπα δεν πρόλαβα.
RC δεν έχω πετύχει ακόμα
Clio (172) πανω κάτω τα ίδια το (182) φεύγει για λίγο αλλά μαζεύεται στις στροφές.
ΒΜW για να μπορεί να ακολουθήσει πάνω από 2500cc
VAG 1.8 turbo γενικότερα δεν έχει καταφέρει να σταθεί δίπλα μου (δεν έχω πετύχει Cupra ομως ή ΤΤ με 225)
Και η λίστα συνεχίζεται. |
Να φανταστώ ότι μιλάς για το 306gti 6 με τα 167 μαμά άλογα και όχι για το 1,4 8v έεεε?????  |
Μου φαινεται οτι ηρθε η ωρα να αλλαξεις την υπογραφη σου Σταθη! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιούλ 2005, 18:53:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επίσης δείτε και αυτό:
http://www.fortunecity.com/silverstone/brandshatch/49/specs.htm#transmission
Παρεπιπτόντως έχει ένας γείτωνάς μου έχει ένα εντελώς μαμά (είναι 55άρης ο άνθρωπος και καθόλου κάγκουρας) σιελ 306 GTI-6 το οποίο έχει καταλάβει ότι είναι σχεδόν συλλεκτικό πλέον και δεν το πουλάει!!!
Και πρέπει να έχει και ελάχιστα χιλιόμετρα! 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2005, 11:59:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H υπογραφή θα αλλάξει τέλη Σεπτεμβρίου όταν θα γίνει η "μετάγγιση" παιδιά. Για την ώρα όπως καταλάβατε του πίνω το αίμα όποτε βρίσκω ευκαιρία. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2005, 12:16:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αααα δηλαδη αναφέρεσαι ακόμα σε εκείνο που έφερες απ έξω.
Δεν έκανες την "μεταγγιση" ακόμα
Αναμένουμε να το δούμε και "live" εν δράση.... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2005, 13:24:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στάθη από τι κατάλαβα έχεις 306gti6 το οποίο έχεις φέρει απέξω, το αυτοκίνητο είναι μαμά ?
Βασικά με ενδιαφέρει η αναρτήσει του.
Ξέχασα να πω πώς έχω και εγώ ένα τους τελευταίους 6 μήνες, |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
madjas (ΚΩΝ/ΝΟΣ) Νέος χρήστης

 206 GTi 1.6 - Golf GT
Ένταξη: 09 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 94 Τόπος: ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2005, 14:15:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο περιοδικό EVO πάντως που αναφέρει τα all time classics αυτοκίνητα έχει το 306 GTI-6 το οποίο είναι 1160 κιλά, έχει 163 άλογα, 19.7 κιλά ροπής στις 6500, 0-100 σε 8.7, τελική 220 και αναφέρει και ένα 306 rallye, το οποίο είναι 1199 κιλά, έχει 167 άλογα, 21.1 κιλά ροπής στις 5500, 0-100 σε 7.1 και τελική 219.
Paris '96 - Thessaloniki '00 - Bologna '02 - Αthens '07...Madrid '08???
Tzigger ο ΠΑΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΟΧΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ!
Ο ΠΑΟ δεν είναι αυτοκινητάκι, γύρνα στο Ακρόπολις ανίκανε Γιαννάκη! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2005, 15:37:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
madjas έγραψε: | Στο περιοδικό EVO πάντως που αναφέρει τα all time classics αυτοκίνητα έχει το 306 GTI-6 το οποίο είναι 1160 κιλά, έχει 163 άλογα, 19.7 κιλά ροπής στις 6500, 0-100 σε 8.7, τελική 220 και αναφέρει και ένα 306 rallye, το οποίο είναι 1199 κιλά, έχει 167 άλογα, 21.1 κιλά ροπής στις 5500, 0-100 σε 7.1 και τελική 219. |
Δεν ειχε ερθει το 306 rallye στη Ελλαδα. Ηταν η εκδοση 306 GTI-6 (167hp) αλλα ΧΩΡΙΣ τον εξτρα εξοπλισμο (δερματινα καθησματα, ηλεκτρικες πολυτελιες κτλ.) οπως παραδοσιακα ειναι τα rallye. Εβγενε στα κλασικα ραλισια χρωματα και ειχε τις 3 διακριτικες ριγες (κοκκινο, κιτρινο, μπλε) στα πλαγια.
Το ειχα δει σε αντιπροσωπια της Peugeot οταν ημουν φοιτητης στη Σκοτια, περνουσα καθε μερα απο'εκει και το ζαχαρωνα....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2005, 16:19:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά και το GTI6 και το Rallye έβγαιναν με ακριβώς τον ίδιο κινητήρα XU10J4RS. Οι διαφορές του Rallye με το 6 ήταν οτι το πρώτο δεν είχε δερμάτινα καθίσματα, 4 αερόσακους (είχε 2) ,ηλ. παράθυρα και αισθητήρες βροχής και cd changer -αν και προς το τέλος 99-00 έβγαιναν και με cd changer). Μιά επίσης διαφορά ήταν το βάρος τους 1150 κιλά περίpου έναντι 1210 περίπου του 6. Επίσης να πω οτι τα 220 τελική τα δίνει ο κατασκευαστής γιατί στα Αγγλικά τουλάχιστον ο κόφτης στην 6η μπαίνει στις 6000 στροφές. Στον κόφτη το GPS μου έδειξε 218km, ενώ κάποιοι που έχουν βάλει τον κόφτη στις 7250 που είναι και οι υπόλοιπες έχουν δεί μέχρι και 235.
Πάντως όσον αφορά τα EVO για να καταφέρεις να είσαι κοντά του σε στροφές ή εσύ θα πρέπει να είσαι πολύ καλός οδηγός ή ο άλλος πολύ κακός πιστεύω.
Το αυτοκίνητο είναι μαμά ναι, πρόσφατα όμως χρειάστηκε να αλλάξω καταλύτη και μπήκε ένας ποιο ελεύθερος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Ιούλ 2005, 22:06:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[quote="STELIOS
Δεν ειχε ερθει το 306 rallye στη Ελλαδα. quote]
το 306 rallye έχει έρθει στην Ελλάδα απλός η εδώ αντιπροσωπεία το βάπτισε 306 gti RACE για λογούς μάρκετινγκ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιούλ 2005, 12:39:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nik_marin έγραψε: | το 306 rallye έχει έρθει στην Ελλάδα απλός η εδώ αντιπροσωπεία το βάπτισε 306 gti RACE για λογούς μάρκετινγκ. |
Σωστός!
Για την ακρίβεια 306 RACE σκέτο!
(αν και στο πλάι κάτω από το φλας είχε τα σηματακι GTI. )
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιούλ 2005, 18:20:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Timour21 έγραψε: | Παιδιά και το GTI6 και το Rallye έβγαιναν με ακριβώς τον ίδιο κινητήρα XU10J4RS. Οι διαφορές του Rallye με το 6 ήταν οτι το πρώτο δεν είχε δερμάτινα καθίσματα, 4 αερόσακους (είχε 2) ,ηλ. παράθυρα και αισθητήρες βροχής και cd changer -αν και προς το τέλος 99-00 έβγαιναν και με cd changer). Μιά επίσης διαφορά ήταν το βάρος τους 1150 κιλά περίpου έναντι 1210 περίπου του 6. Επίσης να πω οτι τα 220 τελική τα δίνει ο κατασκευαστής γιατί στα Αγγλικά τουλάχιστον ο κόφτης στην 6η μπαίνει στις 6000 στροφές. Στον κόφτη το GPS μου έδειξε 218km, ενώ κάποιοι που έχουν βάλει τον κόφτη στις 7250 που είναι και οι υπόλοιπες έχουν δεί μέχρι και 235.
Πάντως όσον αφορά τα EVO για να καταφέρεις να είσαι κοντά του σε στροφές ή εσύ θα πρέπει να είσαι πολύ καλός οδηγός ή ο άλλος πολύ κακός πιστεύω.
Το αυτοκίνητο είναι μαμά ναι, πρόσφατα όμως χρειάστηκε να αλλάξω καταλύτη και μπήκε ένας ποιο ελεύθερος. |
ελπίζω να σε δούμε σύντομα κι από κοντά και να γνωριστούμε!!! θα έχει πολύ ενδιαφέρον το αποτέλεσμα της "μετάγγισης"!! τα καλύτερα εύχομαι!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούλ 2005, 03:32:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να μην ανοίγω άλλο τόπικ αφού ελάχιστα 309GTi πουλήθηκαν στην Ελλάδα και μάλλον οι περισσότεροι σας αν όχι όλοι σας δεν είχατε την ΕΥΤΥΧΙΑ να οδηγήσετε ένα 309GTi, σας παραθέτω τα σχόλια μου (στα Αγγλικά) από Roadtest που έχω βάλει εδώ και πολλά χρόνια στην ιστοσελίδα μου. Απλά σας λέω ότι συγκριτικά το 206GTi είναι σαν πατίνι για παιδάκια...... (Μεγάλη απογοήτευση......)
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ έστω και από το κείμενο........
The Peugeot 309 GTI was introduced in 1987. It shares the same Engine/Gearbox as it's smaller Brother, the 205 GTI 1.9, has a bigger (and slightly heavier) body, and different suspension settings.
Thanks in part to improved weight distribution between the front and rear axles compared to the 205, the 309 is a much better handling car.
The 205 GTI 1.9 had already been one of the best handling cars in it's class ever made, but it's transition from Power Understeer, to Liftoff Oversteer was somewhat twitchy, and I could dare say even dangerous if for any reason you had to lift the throttle or brake mid Bend, then you'd probably spin before realizing what happened!!!
The 309 however remains stubbornly neutral up to the limit (it can also lift a rear inside wheel), unless excessive power is applied which in this case mild Understeer predominates. Lifting off the throttle mid-bend results in BEAUTIFULLY controlled Oversteer, with everything happening so predictably that your Grand Mother could Control it (Well maybe not your Grand Mother....)
Autocar and Motor Magazine voted the 309 GTI as "Best Hot Hatch" for 3 years in a row, Max Power Magazine Quoted "The 309 handles similarly to the 205 BUT MUCH BETTER!!" and "The more you push this car, the BETTER it Gets!".
This last comment is certainly true and I can say that the handling of most cars falls apart as speed increases, however the 309 GTI feels more taut and responsive the faster you go! (Around bends of course).
Until this moment the 309 GTI is still considered by many as one of the best handling Front wheel drive cars ever made.
Good handling cars generally suffer from bad ride quality, but with the 309 GTI this is not the case. It absorbs equally well small and big bumps at any speed, and only big bumps that are taken at town speeds can jitter the 309.
The secret lies in the fact that the suspension characteristics given to the car (and most Modern French cars in Particular), which include relatively SOFT springing, anti-dive and anti-lift suspension design, VERY stiff anti-roll bars, and well matched damping can make this car resist body roll, diving during braking, and lift during acceleration, and still provide ride quality, most (Non-French) cars wouldn't even dream of!
The only negative point is a tendency of the rear suspension to squat during Heavy acceleration, but this gives a very pleasant "takeoff" feel to the car.
However this concerns the Standard suspension. Fitting Koni Sport Dampers (Yellow) and setting them to anything else than the softest setting then the ride suffers (But Handling Precision Improves - so it's up to you what you want).
Steering and Brakes are equally impressive, the former being power assisted rack and pinion with 3.1 turns lock to lock, providing plenty of feel, outstanding precision, virtually zero play around the straight ahead position (Unlike many German cars....), and the latter being four relatively large diameter discs (Ventilated at the front), providing excellent stopping power (without ABS), good bite, a taut brake pedal, good linearity, and fade free performance, although here I have to mention that I replaced all the Rubber Brake Lines with Racing Ones which are Reinforced with Metal Braiding and do not allow the rubber tubes to expand with pressure or increased temperature.
The standard wheels are 6x15" Speedline Alloys, shod with 185/55VR15 Tyres (Michelin Pilot HX MXV3A Tyres worked particularly well).
I have mixed views regarding the NEW Michelin Pilot EXALTO tyres I have recently fitted to my car. Even though I chose even lower profile 195/50VR15, for some very strange reason these tyres feel severely underinflated and flexible at the standard 30psi air pressure, and found that need to be inflated to AT LEAST 35-40psi. Even at this pressure though they still feel very flexible and springy, and making a maneuver (like a lane change) makes you think that the rear tyres in particular not only flex, but TOE-OUT as well giving a feeling that the Rear Wheels Turn and that the tail will step out of line. This is even more prominent and dangerous at high speeds. Maybe they are designed to Operate with unusually High Slip Angles. This is something I really don't know....
Both Traction and Lateral grip are better than the MXV3a's and strangely enough there is MUCH LESS tendency for Lift-Off Oversteer at Low-Medium Speeds, BUT I am afraid that these tyres might exhibit a "Racing" Behavior on the limit and might let go Sharply without warning like F1 Tyres.
Michelin in their American Website claim that the EXALTO was designed to provide particularly good warning when it gets close to it's grip limits.
Unless I test the car in demanding conditions I cannot yet recommend these tyres to anybody. I will also contact Michelin telling them my findings to see what they have to say........ If in the meanwhile any of you drive a car with Michelin EXALTO tyres, PLEASE let me know of your opinion.
Gear ratios are extremely well matched, with a very high geared 1st [It will reach approx. 70Kph (43Mph) @ 6750RPM Cut-Out], close ratios between all gears, and with the 5th gear being low geared enough to provide useful acceleration. Good Gearchange (not as good as the best Japanese), and effective synchromesh complete the picture.
It's normally aspirated 4 cylinder oversquare All Aluminium engine has a capacity of 1905cc, 8 valve cylinderhead, and with a compression ratio of 9.6:1 and Bosch L-Jetronic Fuel Injection, develops 130Bhp @ 6000RPM, and 16.8Kgm (121.5lbft) of torque @ 4750RPM, with the torque curve flat enough to allow useful acceleration from as low as 2000RPM in 5th. [approx. 65kph (40mph) onwards]. This engine however sounds and feels stressed beyond 6000RPM, so revving it to the 6750RPM Cut-Out Limit is somewhat sadistic! Eliminating the two standard partitioned exhaust silencers to a "Straight Through" exhaust system, proved a great help in this aspect.
Performance figures are not very impressive by current standards, and this 930Kg car will reach according to Peugeot test figures, 62mph (100kph) in 8.0 Seconds, and a top speed of 128mph (206kph). In practice the top speed claims of Peugeot seem somewhat optimistic, since most 309 GTI 8v owners I know never achieved more than around 120mph (193kph).
Fuel consumption is not good, and I've seen some horrendous fuel consumption figures from this car when you really push it down to 16mpg (18litres/100km).
In normal conditions the car averages about 25mpg (11litres/100km) which is still not good.
Other Plus points of this car are comfortable and supportive bucket front seats, good visibility and driving position (for me at least - I'm 1.67m (5'6") tall), good headlamp performance with 2 fog lamps, and 2 long range lights as standard (although mine has a modified electric circuit with high power relays to use 6x100w halogen lamps instead of the standard 55w.....), useful instrument dials including oil pressure and oil temperature gauges, a big loading area, and enough room for 4 adults.
Negative points include plasticky dash, creaking plastic fittings that fall apart, very slow ventilation fan and windscreen wipers, flexible bodyshell (which strangely feels stiffer the faster you go!!), and that horrendous fuel consumption mentioned before.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|