PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Ρυθμιστές πίεσης βενζίνης...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 13:47:14    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ρυθμιστές πίεσης βενζίνης... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλήθεια κανένας ρυρμιστής πίεσης βενζίνης τι να λέει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 14:01:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης εχει σκοπό να ρυθμίζει την πίεση με την οποια ψεκάζουν βενζίνη τα μπεκ στο ρελαντι και καθως ανεβαίνουν οι στροφές μεχρι κοφτη.Σε περιπτωση που αλλαξεις την εισαγωγή (σκούπες,φίλτρα) υπάρχει περίπτωση η πιεση με την οποια ψεκάζεται η βενζίνη ιδιως ψηλά να μην επαρκει και να μενει ο κινητήρας απο καύσιμο.Εχεις διαπιστωσει κατι τέτοιο??
Ο μαμα ρυθμιστής δουλέυει στα 2,8bar (Rallye).Αν δεν σκοπευεις να φτιαξεις φοβερα πράγματα και να κανεις κανενα τρομερο upgrade του μοτερ σου μπορεις να βαλεις τον ρυθμιστη απο ενα 2λιτρο και να κανεις την δουλεια σου αν οντως εχεις προβλημα αλλιως δεν θα δεις τρομερή διαφορά.

306gti:3.2bar
Xsara vts:3bar
206gti:?????

Οι τιμες ειναι γυρω στα 20.000 για τους after market που ειναι ρυθμιζόμενοι και γυρω στα 30.000 για τους ανωτέρω καινούργιους μη ρυθμιζόμενους ομως(για μενα καλύτερα & πιο σίγουρα)


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 14:19:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάκη πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λες...
Αραγε μπαίνουν εύκολα οι ρυμθιστές?
Από μάρκες ξέρεις τίποτα?

Προσωπικα δεν έχω παρατηρήσει να μένει ο κινητήρας από καύσιμο....αλλά βασικα ψάχνομαι ... Wink

Αξίζει για ενα σχεδόν μαμίσιο κινητήρα χωρίς σκούπα αλλά μόνο με εξαγωγή...?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 14:42:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν νομίζω ότι αξίζει να βάλεις αν δεν κάνεις καμμία βελτίωση! Το πιο πιθανό ότι στην κίνηση θα σου μπουκώνει.

Πάντως Of the Record, έχω ακούσει (από τον γωστό ηλεκτρολόγο) ότι η πίεση της βενζίνης ρυθμίζεται απο το Laptop "μύθο"



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Αύγ 2002, 14:44:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να μπει ο ρυθμιστής ειναι πολυ ευκολο (αρκει να μην εχεις μπαρα θολων που περναει πανω απο το καπακι της μπεκιέρας οπως στο 106).Λυνεις το καπακι της μπεκιερας την βρισκεις(την μπεκιερα) εκει διπλα ειναι & ο ρυθμιστής.Τον λυνεις (τον ρυθμιστή) και βαζεις τον καινούργιο(τον ρυθμιστή). A pice of cake.

Μαλλον καλύτερα να πας σε ενα συνεργείο για την τοποθετηση του.Πολυ γνωστοί ρυθμιζομενοι ειναι οι Mallapasi που φερνει η Weber στην Θησεως.

Μαλλον δεν σου χρειάζεται φιλε.......


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Αύγ 2002, 03:58:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σχετικα με το ρυθμιστη πιεσης βενζινης βρηκα στην διευθυνση
http://www.peugeotperformance.net/en/index.html
τα εξης :

<<
The basics
If your car is equipped with electronic fuel injection a power boost valves will give you an instant increase in power. Instant, in that you will notice it as soon as you snap open the throttle, and instant, because it is a simple bolt on fitting - directly replacing your existing fuel pressure control valve.

How it works
In an electronic fuel injection system, the fuel is drawn from the tank by the fuel pump, and passed to the fuel rail for delivery to the cylinders via the injectors. Because the fuel pump sends the fuel in pulses, a fuel pressure control valve is required to stabilise the pressure in the fuel rail to provide a constant feed to the injectors. As you accelerate the demand for fuel increases.

Installing a boost valve up
First things first, remove the air filter ducting and the breather hose from the oil filler cap. Then remove the electrical plug that connects to the air intake / manifold. this will give you access to the fuel rail and regulator. Next remove the clip holding the regulator in the housing and gently pry the regulator free, next fit the regulator adapter (FSE) into the housing and refit the clip that secures it. Remove the RED clip on fuel pipe - this is the return to tank feed, cut this pipe just behind the red connector, fit the union supplied into the cut off pipe, and blank off the pipe stub (on the rail) with a short length of fuel hose with the bolt in one end, clip up tightly with the supplied clips.
Find a suitable location to fit the mounting bracket, Next cut a suitable lenght of fuel hose and connect it to the side pipe stub on the new valve and the pipe stub on the FSE supplied regulator adapter (secure tightly with the clips) Then connect another length of fuel hose between the bottom stub on the valve and the union that you fitted in the return to tank plastic fuel line.
Lastly, fit the new vaccuum hose to the small stub on the top of the valve and the other end on the inlet manifold. Next, before testing, ensure all connections are secured tightly with the clips, and that none of the pipes foul on any other components.

Benefits up


The performance increase amounts to better fuel pick up and throttle response. Don't adjust the valve unless you know that it will benefit the car! The valve may need proper setting up at a performance specialist if a superchip or similar is fitted. On a scale of 1 to 5 of difficulty i would rate this as 3.
Make sure all hoses are secured and that no leaks occur.
>>


Τελικα υπαρχει αυτο το "πραγμα" εδω στην Ελλαδα;
Μηπως ειναι αυτο που αναφερθηκε στα προηγουμενα posts;
Ειναι ασφαλες;
Αποδιδει;
Κοστιζει;
Το αρθρο καλα μας τα λεει αλλα....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2002, 11:49:05    Θέμα δημοσίευσης: Ρυθμιστές πίεσης βενζίνης... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν ξανανοίγω το θέμα και παρακαλώ να επικεντρωθούμε σε αυτό με χειροπιαστά στοιχεία και τεκμηριώσεις.

Μόλις γύρισα από την AVC WEBER....και έμαθα κάποια πράγματα για το 206...

Δυστυχώς δεν είναι σίγουροι αν ο ρυθμιστής πίεσης στο 206 είναι στο χώρο μηχανής. Το ποιο πιθανό είναι, από ότι μου είπαν, είναι να βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ...

Επειδή όμως παίζεται...θα πρέπει να το δουν από κοντά το αυτοκίνητο...

Οι τιμές είναι περίπου στα 70euro...εφόσον μπορεί να αλλαχθεί ο ρυθμιστής....

Λοιπόν τι κάνουμε? Μπορεί κάποιος να μας πει που βρίσκεται ο ρυμθιστής?

Λοιπόν 2ο θέμα σκούπα της AVC WEBER....ουπς....θα το γράψω στο άλλο τοπικ....

SIDOBRE είχες αναφέρει τα bar του εργοστασιακού ρυθμιστή μας? Πόσο είχες πει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2002, 12:07:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό, μπας και γίνει μάθημα, ότι όταν ξεφεύγει ένα θέμα από τα λογικά πλαίσια, χάνονται και σημαντικά μηνύματα! Οπότε, από εδώ και πέρα προσοχή.

Λοιπόν για εμένα επιβεβαιώνεται αυτό που είχα πεί ότι ο ρυθμιστής πίεσης είναι πίσω στο ρεζερβουάρ μαζί με την αντλία βενζίνης.

Ο ρυθμιστής σε εμάς δουλεύει στα 2,8 bar. Aυτό το είδα με τα μάτια μου στο διαγνωστικό.

Αν έχω και μια εβδομάδα πίστωση χρόνου θα μπορέσω να μάθω και άλλα πράγματα γιατί και εγώ το ψάχνω αλλά δεν μπορώ να πω ακόμα περισσότερα γιατί αυτός που χειρίζεται το θέμα δεν θέλει.

Ομως καλό είναι να το ψάχνουμε και από άλλες πηγές (ρυθμιστές πίεσης κτλ.) για να έχουμε πολλές επιλογές.

Το πρόβλημα λοιπόν που υπάρχει είναι ότι αν αντιληφθεί ο αισθητήρας πίεσης, που βρίσκεται στα μπέκ ψεκασμού, παραπάνω καύσιμο, στέλνει στον εγκέφαλο σήμα, να μειώσει τον χρόνο ψεκασμού. Οπότε υπάρχει μια περίπτωση, που δεν έχει ακόμα διασταυρωθεί, ότι αν μπεί ρυθμιστής μπορεί και να μην δουλέψει. Αυτό κοιτάμε τώρα.

Επίσης υπάρχει και η περίπτωση ότι ο υπάρχων ρυθμιστής πίεσης να μπορεί να ρυθμίζεται αλλά δεν ξέρω μέχρι πόσο.

Συγκεκριμένα μετρήσαμε την αναλογία αέρα/καυσίμου και προσπαθούμε να βρούμε μια τιμή που να συμφωνεί με την κύρια αναλογία που έχει ο εγκέφαλος στην μνήμη του ή να αλλάξουν τα δεδομένα του εγκεφάλου. Ολα αυτά είναι αρκετά δύσκολα οπότε εξού και η αναμονή.΄

Θέλω και εγώ να μάθω νεότερα σχετικά με τους ρυθμιστές, όπως αν έχω και εγώ κάποια νεότερα θα ειδοποιήσω.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2002, 12:16:36    Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρυθμιστές πίεσης βενζίνης... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:

Λοιπόν τι κάνουμε? Μπορεί κάποιος να μας πει που βρίσκεται ο ρυμθιστής?


Από το manual της Haynes :
The fuel pressure regulator is an internal part of the fuel pump assembly and is not available separately.

Υπενθυμίζω ότι το συγκεκριμένο βιβλίο δεν είναι για 16βάλβιδους κινητήρες.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Νοέ 2002, 18:06:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν σε συνέχεια από το τοπικ "σκουποαερολογίας"....ήρθε η σειρά του Ρυθμιστή....
Από τον βελτιωτή της PEUGEOT:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!
Ολες οι ρυμθίσεις γίνονται εγκεφαλικά....και η τιμή 2,8 δεν είναι τίποτα άλλο από ρυθμίσεις παραμέτρων στον εγκέφαλο....

Δηλαδή με πείραγμα στο Εγκέφαλο (πρόγραμμα) βελτιώνεται άμεσα το 206....σε όλο το μήκος στροφών....

Οπότε τα υπόλοιπα στο τοπικ εγκεφάλων... Wink

και το project συνεχίζεται.... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 13:44:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Λοιπόν σε συνέχεια από το τοπικ "σκουποαερολογίας"....ήρθε η σειρά του Ρυθμιστή....
Από τον βελτιωτή της PEUGEOT:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!
Ολες οι ρυμθίσεις γίνονται εγκεφαλικά....και η τιμή 2,8 δεν είναι τίποτα άλλο από ρυθμίσεις παραμέτρων στον εγκέφαλο....

Δηλαδή με πείραγμα στο Εγκέφαλο (πρόγραμμα) βελτιώνεται άμεσα το 206....σε όλο το μήκος στροφών....

Οπότε τα υπόλοιπα στο τοπικ εγκεφάλων... Wink

και το project συνεχίζεται.... Wink

Φιλε Vini θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω μαζι σου για το θεμα του ρυθμιστη πιεσης βενζινης.
Το εχω ψαξει γιατι στην εγκατασταση του νιτρο μου χρειαστηκε. Ρυθμιστης υπαρζει και ειναι πισω μαζι με το ρεζερβουαρ


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 16:09:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mix206cc έγραψε:
Vini έγραψε:
Λοιπόν σε συνέχεια από το τοπικ "σκουποαερολογίας"....ήρθε η σειρά του Ρυθμιστή....
Από τον βελτιωτή της PEUGEOT:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!
Ολες οι ρυμθίσεις γίνονται εγκεφαλικά....και η τιμή 2,8 δεν είναι τίποτα άλλο από ρυθμίσεις παραμέτρων στον εγκέφαλο....

Δηλαδή με πείραγμα στο Εγκέφαλο (πρόγραμμα) βελτιώνεται άμεσα το 206....σε όλο το μήκος στροφών....

Οπότε τα υπόλοιπα στο τοπικ εγκεφάλων... Wink

και το project συνεχίζεται.... Wink

Φιλε Vini θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω μαζι σου για το θεμα του ρυθμιστη πιεσης βενζινης.
Το εχω ψαξει γιατι στην εγκατασταση του νιτρο μου χρειαστηκε. Ρυθμιστης υπαρζει και ειναι πισω μαζι με το ρεζερβουαρ


Δεν διαφωνείς μαζί μου αλλά με μια σειρά βελτιωτών....που όλοι λένε ΔΕΝ υπάρχει ρυμθιστής βενζίνης....όλα ρυθμίζονται ηλεκτρονικά από εγκέφαλο....

Μακάρι να υπάρχει....

Εσύ μπορείς να μου τον δείξεις (τον ρυθμιστή) ώστε να βάλω άλλον???
Question Question Question Question Question Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 16:15:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Mix206cc έγραψε:
Vini έγραψε:
Λοιπόν σε συνέχεια από το τοπικ "σκουποαερολογίας"....ήρθε η σειρά του Ρυθμιστή....
Από τον βελτιωτή της PEUGEOT:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!
Ολες οι ρυμθίσεις γίνονται εγκεφαλικά....και η τιμή 2,8 δεν είναι τίποτα άλλο από ρυθμίσεις παραμέτρων στον εγκέφαλο....

Δηλαδή με πείραγμα στο Εγκέφαλο (πρόγραμμα) βελτιώνεται άμεσα το 206....σε όλο το μήκος στροφών....

Οπότε τα υπόλοιπα στο τοπικ εγκεφάλων... Wink

και το project συνεχίζεται.... Wink

Φιλε Vini θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω μαζι σου για το θεμα του ρυθμιστη πιεσης βενζινης.
Το εχω ψαξει γιατι στην εγκατασταση του νιτρο μου χρειαστηκε. Ρυθμιστης υπαρζει και ειναι πισω μαζι με το ρεζερβουαρ


Δεν διαφωνείς μαζί μου αλλά με μια σειρά βελτιωτών....που όλοι λένε ΔΕΝ υπάρχει ρυμθιστής βενζίνης....όλα ρυθμίζονται ηλεκτρονικά από εγκέφαλο....

Μακάρι να υπάρχει....

Εσύ μπορείς να μου τον δείξεις (τον ρυθμιστή) ώστε να βάλω άλλον???
Question Question Question Question Question Question


Διαβάζοντας όλα τα πιο πάνω, και χωρίς να θέλω να το παίξω ξερόλας, μήπως ο ρυθμιστής πίεσης υπάρχει και ρυθμίζετε από τον εγκέφαλο, και για να πάρουμε περισσότερη βενζίνη χρειάζεται απλώς να ρυθμίσουμε τον εγκέφαλο και όχι να τον αλλάξουμε με κάποιο μεγαλύτερο;
Μήπως δηλαδή ο ρυθμιστής έχει ένα μεγάλο εύρος πίεσης και όχι ένα στάνταρ αλλά ρυθμιζόμενος; Embarassed



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 16:42:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Διαβάζοντας όλα τα πιο πάνω, και χωρίς να θέλω να το παίξω ξερόλας, μήπως ο ρυθμιστής πίεσης υπάρχει και ρυθμίζετε από τον εγκέφαλο, και για να πάρουμε περισσότερη βενζίνη χρειάζεται απλώς να ρυθμίσουμε τον εγκέφαλο και όχι να τον αλλάξουμε με κάποιο μεγαλύτερο;
Μήπως δηλαδή ο ρυθμιστής έχει ένα μεγάλο εύρος πίεσης και όχι ένα στάνταρ αλλά ρυθμιζόμενος; Embarassed



Aυτό είναι σίγουρο...και καλά τα λες...
Από την στιγμή που κάτι ρυθμίζεις ηλεκτρονικά αμέσως αυτό γίνεται πράξη σε κάτι μηχανικό...

Απλά αυτός ο ρυθμιστής δεν θα πρέπει να έχει καμιά σχέση με το γνωστό σε όλους απλό μεταλλικό ρυθμιστή των 20.000δρχ....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Νοέ 2002, 20:50:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Mix206cc έγραψε:
Vini έγραψε:
Λοιπόν σε συνέχεια από το τοπικ "σκουποαερολογίας"....ήρθε η σειρά του Ρυθμιστή....
Από τον βελτιωτή της PEUGEOT:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!
Ολες οι ρυμθίσεις γίνονται εγκεφαλικά....και η τιμή 2,8 δεν είναι τίποτα άλλο από ρυθμίσεις παραμέτρων στον εγκέφαλο....

Δηλαδή με πείραγμα στο Εγκέφαλο (πρόγραμμα) βελτιώνεται άμεσα το 206....σε όλο το μήκος στροφών....

Οπότε τα υπόλοιπα στο τοπικ εγκεφάλων... Wink

και το project συνεχίζεται.... Wink

Φιλε Vini θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω μαζι σου για το θεμα του ρυθμιστη πιεσης βενζινης.
Το εχω ψαξει γιατι στην εγκατασταση του νιτρο μου χρειαστηκε. Ρυθμιστης υπαρζει και ειναι πισω μαζι με το ρεζερβουαρ


Δεν διαφωνείς μαζί μου αλλά με μια σειρά βελτιωτών....που όλοι λένε ΔΕΝ υπάρχει ρυμθιστής βενζίνης....όλα ρυθμίζονται ηλεκτρονικά από εγκέφαλο....

Μακάρι να υπάρχει....

Εσύ μπορείς να μου τον δείξεις (τον ρυθμιστή) ώστε να βάλω άλλον???
Question Question Question Question Question Question


Ρυθμιστης πιεσης υπαρχει (αυτο δεν το λεω εγω αλλα ενας βελτιωτης που ρωτησα) οπως λεει και ο φιλος ο Μιχ πισω στο ρεζερβουαρ που ομως δεν αλλαζεται και ελεγχεται ηλεκτρονικα απ'τον εγκεφαλο οπως λεει και ο φιλος ο φλογας!



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 02:18:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με λίγα λόγια:
Στο 1.6 16V η αντλία βενζίνης, ο ρυθμιστής πίεσης και το φίλτρο βενζίνης, είναι τρία μαζί σε ένα εξάρτημα και βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ.

Σωστά;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 02:30:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Με λίγα λόγια:
Στο 1.6 16V η αντλία βενζίνης, ο ρυθμιστής πίεσης και το φίλτρο βενζίνης, είναι τρία μαζί σε ένα εξάρτημα και βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ.

Σωστά;


Αυτο δεν το ξερω για να το επιβεβαιωσω φιλε Μιλτο απλα γιατι δεν μου το διευκρινισαν αλλα ουτε και το ρωτησα τοσο αναλυτικα! Αυριο μπορει να ξερω ομως αρα και θα ενημερωσω!!!



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 09:28:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vini έγραψε:
Mix206cc έγραψε:
Vini έγραψε:
Λοιπόν σε συνέχεια από το τοπικ "σκουποαερολογίας"....ήρθε η σειρά του Ρυθμιστή....
Από τον βελτιωτή της PEUGEOT:
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ!
Ολες οι ρυμθίσεις γίνονται εγκεφαλικά....και η τιμή 2,8 δεν είναι τίποτα άλλο από ρυθμίσεις παραμέτρων στον εγκέφαλο....

Δηλαδή με πείραγμα στο Εγκέφαλο (πρόγραμμα) βελτιώνεται άμεσα το 206....σε όλο το μήκος στροφών....

Οπότε τα υπόλοιπα στο τοπικ εγκεφάλων... Wink

και το project συνεχίζεται.... Wink

Φιλε Vini θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω μαζι σου για το θεμα του ρυθμιστη πιεσης βενζινης.
Το εχω ψαξει γιατι στην εγκατασταση του νιτρο μου χρειαστηκε. Ρυθμιστης υπαρζει και ειναι πισω μαζι με το ρεζερβουαρ


Δεν διαφωνείς μαζί μου αλλά με μια σειρά βελτιωτών....που όλοι λένε ΔΕΝ υπάρχει ρυμθιστής βενζίνης....όλα ρυθμίζονται ηλεκτρονικά από εγκέφαλο....

Μακάρι να υπάρχει....

Εσύ μπορείς να μου τον δείξεις (τον ρυθμιστή) ώστε να βάλω άλλον???
Question Question Question Question Question Question

Νομιζω πως οχι γιατι μαλλον και γω θα συμφωνησω με τον flame Laughing Laughing για την υπαρξη και τη θεση του πυθμιστη ειχα συμβουλευτει και βελτιωτη και την ιδια την Peugeot και μου ειπαν κιολας οτι και στα νεα rallye ο ρυθμιστης πηγε πισω..


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Rally (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE 16v

Ένταξη: 15 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 09:35:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομιζω πως οχι γιατι μαλλον και γω θα συμφωνησω με τον flame Laughing Laughing για την υπαρξη και τη θεση του πυθμιστη ειχα συμβουλευτει και βελτιωτη και την ιδια την Peugeot και μου ειπαν κιολας οτι και στα νεα rallye ο ρυθμιστης πηγε πισω..[/quote]


οχι στα νεα ραλακια δεν εχει αλλαξει τιποτα, με σιγουρια το λεω γιατι και το δικο μου μοντελο 2002 β ειναι και βαζω τον ρυθμιστη αυτην την βδομαδα


SPEED AND TURN!!!

DO YOU SPEAK RALLYE???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 10:10:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Rally έγραψε:
Νομιζω πως οχι γιατι μαλλον και γω θα συμφωνησω με τον flame Laughing Laughing για την υπαρξη και τη θεση του πυθμιστη ειχα συμβουλευτει και βελτιωτη και την ιδια την Peugeot και μου ειπαν κιολας οτι και στα νεα rallye ο ρυθμιστης πηγε πισω..



οχι στα νεα ραλακια δεν εχει αλλαξει τιποτα, με σιγουρια το λεω γιατι και το δικο μου μοντελο 2002 β ειναι και βαζω τον ρυθμιστη αυτην την βδομαδα[/quote]
Αφου το λες εσυ φιλε κατι θα ξερεις εμενα παντως μου το ειπε η Lion


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2549s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on