PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Σεπ 2002, 10:56:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Μήπως η αύξηση της κατανάλωσης ήρθε με τα νέα ελατήρια. Μήπως τώρα που είναι ερπετό το πατάμε λίγο παραπάνω για να το ευχαριστηθούμε; Wink


Όχι, στο 1600 όσο μεγαλύτερη ταχύτητα τόσο μικρότερη κατανάλωση. Tο έχω προσέχει με την στιγμιαία κατανάλωση στο trip computer. Eθνική με 130, 5.4/100.

Aυτό που έχω ακούσει είναι ότι όταν τα λάδια τα έχουν παίξει αυξάνει η κατανάλωση. Θέλω όμως, να το επιβεβαιώσω για να είμαι σίγουρος. Έτσι κι αλλοιώς εγώ δεν ανεβάζω ακόμα θερμοκρασία λαδιών. Παραμένω σταθερά στους 90-95, άντε το πολύ 100. Που οι 120 του Miltella.

Kαι τώρα που το θυμήθηκα. Πως στην ίδια διαδρομή, με την ίδια ταχύτητα ο Miltellas ανέβασε 120 βαθμούς και εγώ έμεινα στους 95. Mήπως η ποιότητα του λαδιού;

O Sidobre που έχει σίγουρα Motul πόσο ανεβάζει;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Σεπ 2002, 11:04:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδώ και πάρα πολύ καιρό η μεγαλύτερη ένδειξη που έχω πάρει είναι 110 βαθμοί (ακριβώς στην μέση).

Μάλιστα μου έκανε εντύπωση μια φορά που το παραέκανα, η θερμοκρασία δεν ξεπέρασε τους 120 βαθμούς.

Με τα πρώτα λάδια της Peugeot (helix) με πολύ υψηλές ταχύτητες ή αναβάσεις τα 140 τα είχα σίγουρα!

Eπίσης αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση, που δεν έχει να κάνει με τα λάδια αλλά με το 206 κρατάει σταθέρα την θερμοκρασία λαδιού στην μέση (110 βαθμοί) βρέξει - χιονίσει.

Εσύ Chris πως βλέπεις 90-95 βαθμούς, δεν έχω καταλάβει! Εχεις βάλει πάνω ιστίο;



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Σεπ 2002, 11:30:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Εσύ Chris πως βλέπεις 90-95 βαθμούς, δεν έχω καταλάβει! Εχεις βάλει πάνω ιστίο;


H θεωρία Miltella λέει, επειδή δεν ανεβάζω ποτέ πάνω από 4000 στροφές.

H δική μου θεωρία είναι, ότι οδηγώ γενικά στρωτά και δεν πιέζω το αυτοκίνητο με απότομες επιταχύνσεις. Δεν θα δεις σε μένα πρώτη στις 5000 στροφές.

και δεύτερον νομίζω ότι παίζουν ρόλο και τα πρώτα λάδια του κινητήρα που είναι διαφορετικά από τα υπόλοιπα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Σεπ 2002, 11:50:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Einai gegonos pws to motul 300 V akoma kai se 15w50 apodidei kalytera apo 40aria .. afto symbainei giati h apodosh pou kerdizei apo eksomalynsh mhxanikwn tribwn einai megalyterh apo afthn pou xanei logo ydrodynamikwn apwleiwn (refstothta 50)...Oso gia thermokrasies einai epishs gegonos pws to 300V paragei tis mikroteres thermokrasies ap'ola ta synithismena ladia. Emena pali mou rixnei kai thn thermokrasia tou nerou... (den exw deikth ladiou) anti gia 83-88 pou einai h kanonikh thermokrasia eimai apo 77-83 me to motul kai me to 90ari na spanizei.. Me koina ladia to +90 einai syxno fainomeno...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Σεπ 2002, 13:05:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex λες ότι δεν ανάβει καθόλου το βεντιλατέρ σου;;;;
Για τι συνθήκες μιλάς...
Αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο μιλάμε για ΤΕΡΑΣΤΙΑ μείωση των τριβών του κινητήρα, όχι απλά για ένα άριστο ή κορυφαίο λάδι!!!!
Γιατί το λέω αυτό: Με το που βάζεις μπροστά το αυτοκίνητο η θερμοκρασία τρέχει να πάει στους 90. Στο συνεργείο μάλιστα μου είπαν ότι η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα είναι 85-95 βαθμούς. Δεν ξέρω μάλιστα από τους πόσους βαθμούς ανοίγει το κύκλωμα του ψυγείου (νομίζω πως το νερό δεν ανακυκλώνετε συνέχεια αλλά στην αρχή μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία του κινητήρα σε θερμοκρασία λειτουργίας μένει σταθερό και από κάποια θερμοκρασία και μετά μπαίνει το ψυγείο στο παιχνίδι. Δεν είμαι σίγουρος πάλι, ίσως και να το μπερδεύω με κάτι άλλο Embarassed )
Έχει και κάποιος άλλος με Motul τα ίδια συμπτώματα. Μου κάνει πολύ περίεργο...



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Σεπ 2002, 22:53:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά θα με τρελάνετε!!!εγώ ανεβάζω μέχρι 130 σε μεγάλο σκίσιμο(π.χ. εθνική χωρίς να πεσω από τα 180,κατάρα επί 1:30 - ώρα πλακωμένο στις στροφές.Όλα αυτά με το helix ultra 15/50.
Ρε Χρήστο μπας και ο δείκτης σου θέλει ρύθμιση!!!!΄

Τα helix ultra racing τα ξέρετε?(αν γράφτηκε πουθενα συγνώμη δεν το είδα)
10W 60 !!! και τιμή λουκούμι.........: 20ευρώ το λίτρο!!!!!!!!!!
σχόλια κύριοι ,σχόλια!!!!
Η motul έχει κάτι αντιστοιχο???Μας χρειάζεται τέτοιο λάδι???? αν ότι καλύτερο είναι καλύτερο και όχι περιττό ,τα δίνει κανείς τα 20??


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Σεπ 2002, 23:21:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
Τα helix ultra racing τα ξέρετε?(αν γράφτηκε πουθενα συγνώμη δεν το είδα)
10W 60 !!! και τιμή λουκούμι.........: 20ευρώ το λίτρο!!!!!!!!!!
σχόλια κύριοι ,σχόλια!!!!
Η motul έχει κάτι αντιστοιχο???Μας χρειάζεται τέτοιο λάδι???? αν ότι καλύτερο είναι καλύτερο και όχι περιττό ,τα δίνει κανείς τα 20??


Πανοδούκα μου, όταν η Motul σου προτείνει 5W/40 και σου λέει ότι δεν χρειάζεται ούτε το καλοκαίρι να πας σε 15W/50 γιατί να το κάνεις;;;;
Για πιο λόγο να βάλεις ένα λιπαντικό πιο παχύρρευστο;
Νομίζω, και το έχω ξαναγράψει εδώ αν θυμάμαι καλά, ότι ένα πιο παχύρρευστο λάδι χρειάζεται σε κινητήρες που έχουν μεγάλες φθορές, άρα και μεγάλες ανοχές προκειμένου να μην καίγετε γρήγορα ή σε πειραγμένους μεγάλης απόδοσης κινητήρες οι οποίοι και αυτοί έχουν ψιλοπροβληματάκια αυξημένης κατανάλωσης λαδιού.
Στο κατάλογο της Motul υπάρχει το 300V LE MANS 15W/60 για το οποίο αντιγράφω από το Ελληνικό Site:
Λιπαντικό για ακραίες συνθήκες, για κινητήρες με ακραίες μετατροπές και τεράστιες ιπποδυνάμεις. Κατάλληλο για αγώνες πολύ μεγάλης διάρκειας σε εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής και πολύ μικρή κατανάλωση (κάψιμο) λιπαντικού. Τα εργαστηριακά τέστ απέδειξαν ότι το λιπαντικό φιλμ του 300V LE MANS παρουσιάζει κατά 23% μεγαλύτερη αντοχή σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες και πιέσεις σε σχέση με ένα 100% συνθετικό λιπαντικό ιξώδους 10W/60. Χρησιμοποιείται από: NISOM, VENTURI, COURAGE Competition, Quagliozzi HONDA, κ.ά.
Τώρα για τιμή δεν ξέρω, αλλά αν υπολογίσεις ότι τα 300V CHRONO 10W/40 έχουν γύρω στα 10 με 12 ευρώ το λίτρο.... Mr. Green
Πάντως νομίζω ότι ακόμα και το 300V 10W/40 είναι υπεραρκετό για τους κινητήρες μας που αποδίδουν 50-70hp/λίτρο (ειδικά για τον ταπεινό μου 1.4)



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2002, 06:16:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gia ti synthikes milaw? Gia "meiktes" synthikes.. px otan phgainw ston dromo kyrile (anoixtos dromos) eimai katw apo 80 c.. sthn polh mesa me trellh kinhsh tha to baresei kai to 90ari kamia fora de lew.. alla ekei ta alla ladia pou eixa baragan 95-97..

Kai basika oi thermokrasies mou einai gia 1400 mh to ksexnate afto.. mporei na mhn einai sygkrisimes me 1600 h kati allo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Σεπ 2002, 09:23:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
Ρε Χρήστο μπας και ο δείκτης σου θέλει ρύθμιση!!!!΄


Mε φάγατε και εχθές φτάσαμε με το καλό τους 110 βαθμούς. Aλλά σήμερα γυρίσαμε στα παραδοσιακά μας. H πλάκα είναι ότι χθες πήγαινα σημειωτόν.

Mήπως αντί για το δείκτη μου, καλύτερα να ρυθμηστούν κάποια ποδαράκια εδω μέσα, που είναι πολύ βαριά; 8O Laughing 8) 8O 8) Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Σεπ 2002, 04:50:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν, επειδή θα μπερδευτούμε τελείως εδώ μέσα, όλο το Club (που έχει θερμόμετρο λαδιού) να εκτελέσει το παρακάτω πρόχειρο διαγώνισμα:
Με ζεστό κινητήρα και με το λάδι γύρω στους 100 βαθμούς, βγαίνουμε στην εθνική και για επτά λεπτά συνεχόμενα με το ρολόι, επιταχύνουμε δυνατά με αλλαγές σε όλες τις ταχύτητες στις 5500+ σαλ και χτυπάμε τελική με το γκάζι στο πάτωμα (και 5η φυσικά)! Με τη λήξη του επταλέπτου διαβάζουμε την ένδειξη στο λάδι και την αποτυπώνουμε στο μυαλό μας. Μετά, ερχόμαστε στο Forum και αναφέρουμε το αποτέλεσμα.

Άντε, όσο είναι καιρός γιατί θα χειμωνιάσουμε και θα σας ζητήσω 15άλεπτο σκίσιμο...

Το δικό μου τεστ αναφέρει 140 βαθμούς κελσίου ακατέβατα με τα εξής λάδια: 100% συνθετικό ERG 10W40 και ημισυνθετκό PAZ Synt-X 10W40.
Το επόμενο τεστ θα γίνει με το 100% συνθετικό PAZ Power Tec 5W40.

Να έχετε πάντως υπόψη ότι καμία εταιρία λιπαντικών δεν αναφέρει ότι το μοτέρ σας δεν θα ανεβάζει υψηλές θερμοκρασίες χρησιμοποιώντας τα λάδια της. Όλες όμως οι εταιρίες βγάζουν λάδια που υπόσχονται υψηλή αντοχή σε ακραίες θερμοκρασίες και τελικά αυτό πρέπει να είναι που μετράει. Υπάρχουν βέβαια κάποια αγωνιστικά λάδια με ιξώδες μεγάλου εύρους μέχρι και 50 ή 60 που υποτίθεται ότι βοηθούν καί στον τομέα των θερμοκρασιών αλλά από την άλλη πλευρά, εάν δεν ανεβάσουν υψηλή θερμοκρασία δουλεύουν τον κινητήρα τόσο υπερπροστατευτικά και σφιχτά που μπορεί να αντιληφθούμε πτώση της απόδοσης, και σε παρατεταμένα πλακώματα να ζορίζονται οι μπιέλες μειώνοντας την μακροζωία του κινητήρα, κι αυτό λόγω ενός λαδιού που προστατεύει μεν άριστα τα μέταλλα από οποιαδήποτε επαφή αλλά που δεν είναι λάδι με προδιαγραφές για τα μέταλλα ενός κοινού κινητήρα παραγωγής. Το ότι η ίδια η Motul προτείνει τα 6100 Synergie 5W40 ίσως τελικά να μην είναι τυχαίο...

Και μια και το θυμήθηκα θα σας αναφέρω ότι στο προηγούμενό μου αυτοκίνητο (R5 Turbo) παρότι χρησιμοποιούσα ένα αμιγώς αγωνιστικό λάδι της Castrol δεν απέφυγα να σπάσω τον κινητήρα και το αξιοσημείωτο είναι η αιτία: Έφυγε ή έσπασε ο πείρος που συγκρατούσε την μπιέλα στο πιστόνι! Περιττό να σας πω ότι το μοτέρ αχρηστεύτηκε και πετάχτηκε. Δεν αποκλείεται να οφειλόταν και σε αστοχία υλικού, αλλά όταν έμαθα ότι υπάρχουν αγωνιστικά λάδια με ιδιότητες όπως αυτήν που σας είπα πιο πάνω, μου μπήκε πλέον στο μυαλό ότι μπορεί να έφταιγε και το λάδι. Γι αυτό και είμαι αντίθετος σε οποιασδήποτε μορφής υπερβολή, αν και δεν μπορώ να πω ότι ξέρω ακριβώς από που ξεκινάει η υπερβολή του καλύτερου λαδιού για το 206 μου και που τελειώνει, παρότι μπορώ να πω ότι το αντίστοιχο το αντιλαμβάνομαι πολύ καλύτερα όταν αναφέρομαι σε αναρτήσεις.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Σεπ 2002, 10:14:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδη εμεις που δεν έχουμε θερμόμετρο λαδιού, δεν θα γραψουμε διαγωνισμα;
και πως θα παμε στην αλλη ταξη ρε Μιλτο;

Καλα ...
Παιδια όσοι δεν εχετε θερμομετρο λαδιου βαλτε μεσα στο σωληνα της μεταλικης βεργας του λαδιου ενα θερμομετρο φαρμακειου και εκτελεστε το πειραμα αφοβα!!!


σωστττοοοοοςςςςςςςς;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Σεπ 2002, 14:10:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μονο μην σπασει και σας χυθει ο υδραργυρος γιατι τη που@@σατε


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Σεπ 2002, 14:16:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:
Μονο μην σπασει και σας χυθει ο υδραργυρος γιατι τη που@@σατε


επειδη απο χημεια δεν... και πολυ!
Αυτο σοβαρα το λες ή κανεις πλακα;
αν το λες σοβαρα για εξηγησου, τι θα γινοταν αν ανακατευονταν με τα λαδια 3-4 γραμ υδραργυρου?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Σεπ 2002, 14:31:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν το ξερω σιγουρα αλλα το υποθετω λογω των ιδιοτητων του υδραργυρου(φαντασου ενα παχυρευστο μεταλλο να μπαινει στον κινητηρα σου)
Αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι το θερμομετρο θα σπασει αφου μετραει μεχρι 42 ενω το λαδι θα εχει πανω απο 70C


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Σεπ 2002, 22:25:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:
Δεν το ξερω σιγουρα αλλα το υποθετω λογω των ιδιοτητων του υδραργυρου(φαντασου ενα παχυρευστο μεταλλο να μπαινει στον κινητηρα σου)
Αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι το θερμομετρο θα σπασει αφου μετραει μεχρι 42 ενω το λαδι θα εχει πανω απο 70C



δηλαδη ρε αλεξανδρε αν δεν εσπαγε το θερμομετρο θα το εβαζες;;;;;;;

χουμορ κανω αφεντικο χουμορ!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 02:26:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DIMIP έγραψε:
αν το λες σοβαρα για εξηγησου, τι θα γινοταν αν ανακατευονταν με τα λαδια 3-4 γραμ υδραργυρου?


Πυρηνικό Ατύχημα!!!
Laughing


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 08:25:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως παίδες η παραπληροφόρηση και η άγνοια του κόσμου καλά κρατεί...

Εξηγούμαι. Λέω σε έναν φίλο μου, κολλητό και γείτονα, ο οποίος έχει ένα Megane Coupe για ta Motul. Του λέω για το club, του λέω ότι τα έχουν δοκιμάσει ψαγμένοι άνθρωποι κτλ, και μου λέει "θα ρωτήσω να σου πω".

Ρωτάει λοιπόν και τι μου λέει. "Εμένα μου είπανε να προτιμάω τα επώνυμα και η Motul δεν είναι επώνυμη", (όπως ας πούμε η Shell και η Mobil, θα συμπληρώσω εγώ). Φανταστείτε για τι κολλημένα μυαλά μιλάμε. Αν δεν τους το προσφέρουν σε ωραίο πακέτο-διαφήμιση, με κάνα προκλητικό γυναικείο......οπίσθιο Embarassed δεν πιστεύουν ότι κάτι είναι καλό. Θα μου πείτε, καλά δεν το ήξερες αυτό το πράγμα; Και βέβαια το ήξερα. Απλά το σχολιάζω γιατί με τσάτισε το...."απόφθεγμα" του όποιου κυρίου είπε στο φίλο μου αυτό το πράγμα και αυτός αντί να προβληματιστεί λιγάκι από αυτό που του είπα, προτίμησε την πεπατημένη.

Κι όταν του είπα ότι η Motul διαφημίζεται στους αγώνες, η απάντηση ήρθε αποστομωτική : "Εγώ δεν την έχω δει" :fist:

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 13:14:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, οκ κολλημένα μυαλά όπως λες φίλε svstouk, αλλά είναι μερικοί που προτιμούν να βάζουν το πολύ γνωστό ώστε να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Βέβαια δεν λέω, η Motul δεν είναι καμιά τυχαία άγνωστη μάρκα, αλλά κι εμένα αν μου έλεγες για λάδια Paremanamounaxareis, πολύ καλά συνθετικά κλπ, δοκιμασμένα και σε καλή τιμή, δεν θα τα 'παιρνα ρε φίλε. Και εμένα πριν από λίγες μέρες που άλλαξα το φίλτρο αέρα με ένα K&N, ένας φίλος μου το είχε βρει από ένα φίλο του εισαγωγέα με 50 ευρά, εγώ όμως πήγα και το πήρα με 85, μόνο και μόνο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. (και για να ξέρω ποιον να πάω να μπινελικιάσω αν τυχόν έβγαινε ελαττωματικό, γιατί αλλιώς άντε ψάξε να βρεις τον φίλο του φίλου να σε κάνει μάγκα)



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Johnny (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) XS 2001

Ένταξη: 23 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 16:25:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Λοιπόν, επειδή θα μπερδευτούμε τελείως εδώ μέσα, όλο το Club (που έχει θερμόμετρο λαδιού) να εκτελέσει το παρακάτω πρόχειρο διαγώνισμα:
Με ζεστό κινητήρα και με το λάδι γύρω στους 100 βαθμούς, βγαίνουμε στην εθνική και για επτά λεπτά συνεχόμενα με το ρολόι, επιταχύνουμε δυνατά με αλλαγές σε όλες τις ταχύτητες στις 5500+ σαλ και χτυπάμε τελική με το γκάζι στο πάτωμα (και 5η φυσικά)! Με τη λήξη του επταλέπτου διαβάζουμε την ένδειξη στο λάδι και την αποτυπώνουμε στο μυαλό μας. Μετά, ερχόμαστε στο Forum και αναφέρουμε το αποτέλεσμα.

Άντε, όσο είναι καιρός γιατί θα χειμωνιάσουμε και θα σας ζητήσω 15άλεπτο σκίσιμο...

Το δικό μου τεστ αναφέρει 140 βαθμούς κελσίου ακατέβατα με τα εξής λάδια: 100% συνθετικό ERG 10W40 και ημισυνθετκό PAZ Synt-X 10W40.
Το επόμενο τεστ θα γίνει με το 100% συνθετικό PAZ Power Tec 5W40.



Εγώ έχω κάνει κάτι αντίστοιχο σε εθνική αλλά με φουλ φορτίο (4άτομα+αποσκευές) και μετά από 5 λεπτά με 160-180 χλμ/ώρα το λάδι αγγίζει τους 140βαθμούς κελσίου (δεν τους περνάει)και κολλάει εκεί! Δεν έχει μπει ποτέ στην περιοχή του κόκκινου. Πάντως και με 120-140 χλμ/ώρα με 5η στην εθνική δεν ξανακατεβαίνει ποτέ στους 100 βαθμούς κελσίου, μένει περίπου στους 120-125 βαθμούς κελσίου.

Το λάδι που έχω(τουλάχιστον έτσι μου είπαν στο service της Condor που το πήγα για την πρώτη αλλαγή λαδιών) είναι SHELL HELIX ULTRA fully synthetic.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Σεπ 2002, 18:55:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Ναι, οκ κολλημένα μυαλά όπως λες φίλε svstouk, αλλά είναι μερικοί που προτιμούν να βάζουν το πολύ γνωστό ώστε να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Βέβαια δεν λέω, η Motul δεν είναι καμιά τυχαία άγνωστη μάρκα, αλλά κι εμένα αν μου έλεγες για λάδια Paremanamounaxareis, πολύ καλά συνθετικά κλπ, δοκιμασμένα και σε καλή τιμή, δεν θα τα 'παιρνα ρε φίλε. Και εμένα πριν από λίγες μέρες που άλλαξα το φίλτρο αέρα με ένα K&N, ένας φίλος μου το είχε βρει από ένα φίλο του εισαγωγέα με 50 ευρά, εγώ όμως πήγα και το πήρα με 85, μόνο και μόνο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. (και για να ξέρω ποιον να πάω να μπινελικιάσω αν τυχόν έβγαινε ελαττωματικό, γιατί αλλιώς άντε ψάξε να βρεις τον φίλο του φίλου να σε κάνει μάγκα)


καλα, αστο slash, οσον αφορα το φιλτρο το ΚΝ κι εγω 50 Ε το πηρα και ειναι original οσο και η θυρα 21 της ΑΕΚ (δεν ειμαι ΑΕΚτζης ετσι;).
αν και συμφωνω με οσα λες, το παραδειγμα του φιλτρου δεν ειναι το καταλληλο.
Για να μην παρεξηγηθω παντως , πιστευω οτι μαλλον επεσες αθελα σου θυμα κερδοσκοπου που αγοραζει κατι 30Ε και το πουλαει 100 για να βγαλει.
Παντως η "ψευδαισθηση" που σου δινει το επωνυμο, η μαρκα που λεμε (ειτε ειναι λαδι αυτοκιν, ειτε παντελονι, ειτε γυαλια ηλιου) ειναι αρκετα ισχυρη και ολοι μας πιστευω (κι εγω μεσα) εχουμε πεσει θυμα της.
Και δεν μιλαω για πραγματα που πρεπει να τα αγορασεις αυθαιντικα "μαρκάτα" γιατι εχουν ποιοτητα αλλα για όμορφα πακετα .


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 7 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1822s (PHP: 62% - SQL: 38%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on