Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Ιούν 2005, 17:24:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αχαχ την βλεπω σε φωτο αντι να κατεβω στο γκαραζ να τη βαλω μονος μου
τασο
α. ευτυχως που απαντησες τι ειναι τα helpers και τι κανουν πραγμα που ρωταγα αιωνες τωρα λιγο πιο πριν στο συγκεκριμενο τοπικ
β.θα ηθελα μια απαντηση για οσα εχω γραψει πιο πανω οσον αφορα τη ρυθμιση στο υψος της.
γ.η απαντηση στο κονδωρα αν θελει χοντρυτερες ραβδους πισω ηταν κατηγορηματικα ΟΧΙ και μαλιστα σφαζοντουσαν οτι ειναι πολυ μαλακη ειδικα εν συγκριση με το δικο μου -04 μοντελο- που ειναι αρκετα σφιχτο απο μαμα.
δ.αν τσεκαρες το αμορτισερ το εμπρος θα ειδες οτι ειναι πολυ μαλακο εως υπερβολικα μαλακο....για αυτο το λογο πιστυεω οτι τα αμορτισερ θα βγουν οφ πολυ γρηγορα το ελατηριο το ειχα πει και πιο πριν φαινεται και μονο απο το ζορισμα με το χερι οτι ειναι πολλεςςςςςςς λιμπρες!
ε.αυτη η αναρτηση οσο τη χαμηλωνεις ποσο θα σκληρυνει πιστευεις ?
σιγουρα στο -4 θα ειναι πιο σκληρη λιγο καθαρα και μονο λογω μιεωμενης διαδρομης αλλα πιστευω οτι αυτο αντιπαρερχεται απο το μαλακο σμορτισερ.
στ. τι αντιστρεπτικες εχεις πισω-εμπρος? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Ιούν 2005, 13:59:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
β.θα ηθελα μια απαντηση για οσα εχω γραψει πιο πανω οσον αφορα τη ρυθμιση στο υψος της. |
To Ρύμισμα είναι εύκολο. Εντάξει για μεγαλύτερη ευκολία πρέπει να βγει ο τροχός. Η κάτω κόντρα του πιατέλου, σφίγγει με γκατζόκλειδο (αμορτισερόκλειδο) και ευτυχώς είχα από την προηγούμενη αρνάρτηση. Το κάτω μεγάλο πιατέλο δυστυχώς δεν έχω τέτοια κλειδιά και το γυρνάς με σφυράκι/κατσαβίδι.
volvos έγραψε: | γ.η απαντηση στο κονδωρα αν θελει χοντρυτερες ραβδους πισω ηταν κατηγορηματικα ΟΧΙ και μαλιστα σφαζοντουσαν οτι ειναι πολυ μαλακη ειδικα εν συγκριση με το δικο μου -04 μοντελο- που ειναι αρκετα σφιχτο απο μαμα. |
Οταν την βάλεις, πέρνα πάνω από σαμαράκια και δες διαφορά σκληρότητας εμπρός με πίσω. Λογικά πίσω θα πρέπει να σου είναι μαλακό.
Φοβούνται να δώσουν ράβδους για να μην γίνει απόλυτο το αμάξι. Με σκληρότερους ράβδους ναι μεν αρχίζει και δένει όμορφα αλλά γίνεται πολύ απόλυτο σε άσε πάτα και φοβούνται να δώσουν ράβδους σε κάποιον που δεν ξέρουν.
Πάντως με τις 23άρες που έχω εγώ δείχνει μια χαρά.
volvos έγραψε: | δ.αν τσεκαρες το αμορτισερ το εμπρος θα ειδες οτι ειναι πολυ μαλακο εως υπερβολικα μαλακο....για αυτο το λογο πιστυεω οτι τα αμορτισερ θα βγουν οφ πολυ γρηγορα το ελατηριο το ειχα πει και πιο πριν φαινεται και μονο απο το ζορισμα με το χερι οτι ειναι πολλεςςςςςςς λιμπρες! |
Το είδα ότι είναι μαλακό και μου έκανε εντύπωση. Ομως οι πρώτες εντυπώσεις από το rebound είναι άψογες. Ο χρόνος θα δείξει
volvos έγραψε: | ε.αυτη η αναρτηση οσο τη χαμηλωνεις ποσο θα σκληρυνει πιστευεις ?
σιγουρα στο -4 θα ειναι πιο σκληρη λιγο καθαρα και μονο λογω μιεωμενης διαδρομης αλλα πιστευω οτι αυτο αντιπαρερχεται απο το μαλακο σμορτισερ. |
Οσο και να το φορτίζεις το ελατήριο δεν πρόκειται να σκληρύνει. Το ελατήριο έχει ένα βαθμό συμπίεσης 280lbs/inch και αυτό είναι μέχρι το τέλος του. Η προφόρτιση έχει να κάνει με την υπερέκταση του ελατηρίου. Εντάξει σκληραίνει λίγο αλλά ανεπαίσθητα.
volvos έγραψε: | στ. τι αντιστρεπτικες εχεις πισω-εμπρος? |
Μπροστά έχω την μαμά και πίσω 21. Ράβδους πίσω έχει 23άρες
Σε ύψος δεν έπεσε πολύ, σωστά στο έλεγαν. Δεν χαμηλώνει πολύ και γενικά μου άρεσε που η ανάρτηση έχει διαδρομή. Κάτι ξέρουν οι Γάλλοι γιατί παρατήρησα εντυπωσιακή διαφορά στην αίσθηση που μου έκανε εντύπωση. Εχει ένα "περίεργο" τρόπο που στρίβει και μου άρεσε. Βέβαια αυτό μέσα σε 20 χλμ που έκανα σήμερα μέσα σε πόλη. Από την Τρίτη θα έχω εντυπώσεις.
Πάντως η ανάρτηση δεν είναι εντελώς καινούργια σχεδίαση... Είναι ακριβώς το ίδιο σχέδιο του 306 αλλά δεν ξέρω τι (και ΑΝ εχουν κάνει) αλλαγές έχουν κάνει στο ελατήριο και στο εσωτερικό.
Οταν είναι να την βάλεις πάρε με τηλ να σου πω 1-2 μυστικά...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Ιούν 2005, 19:31:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τασο στο λιο την εβαλες?
εκει λεω να παω και εγω...
το πισω αμορτισερ ισχυει τελικα οτι ειναι πιο κοντο απο το μαμα?
ποσο το χαμηλωσες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lepou (lefteris) Μέλος

 206 GTi
Ένταξη: 28 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Αύγ 2005, 17:18:28 Θέμα δημοσίευσης: TEIN |
|
|
ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ Η ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΗ Κ ΚΑΛΗ ΤΕΙΝ ΒΓΑΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ 206.
ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΥΨΟΣ ΚΑΙ BOUND - REBOUND.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΡΥΘΜΙΖΕΙΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΚΛΗΡΗ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΡΟΧΟ.
ΠΕΖΟΥΛΑΣΣΣΣΣΣΣ ΜΕ Κ 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Αύγ 2005, 17:46:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Λευτέρη άν έχεις και κάποιο Link για τις ΤΕΙΝ να διαβάσουμε κάποια χαρακτηριστηκά...
γιατί εγώ δύο απο τα πολλά site που βρήκα δέν αναφέρουν τίποτα ,όχι απλά για 206 αλλά ούτε κάν για την Peugeot
π.χ=http://www.tein.com/prices.html
http://www.procarparts.com/store-subcat.asp?id=61
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Αύγ 2005, 21:31:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1ον να μεταφερθούν όλα αυττα τα πόστς αυτά από τους Mods εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4751 γιατί πρόκειται για ρυθμιζόμενη ανάρτηση και καλό είναι να έχουμε όλες τις σχετικές πληροφορίες μαζεμένες.
2ον η TEIN από όσο ξέρω εγώ είναι μια από τις κορυφαίες εταιρίες ρυθμιζόμενων αναρτήσεων αλλά μέχρι στιγμής για ιαπωνικά αυτοκίνητα.
Αν πλέον βγάζει και για 206 ή γενικά για Peugeot δεν το γνωρίζω και δεν έχω ακούσει κάτι.
lepou που το διάβασες / είδες ότι υπάρχουν για 206?? 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Αύγ 2005, 22:39:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Edited by Baphomet: το topic ΤΕΙΝ ενσωματώθηκε εδώ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2005, 09:17:26 Θέμα δημοσίευσης: Αναρτησεις TEIN |
|
|
Εχω ακουσει πολυ καλα λογια για αυτη την μαρκα αναρτησεων (σε subaru) αυτο που με αρεσε πολυ ειναι οτι αν θες μπορεις να βαλεις και το EDFC (ειναι ενα συστημα που μπαινει μεσα στην καμπινα και ρυθμιζεις και το υψος και την σκληροτητα των αναρτησεων επισεις απο 16 σκαλες που εχουν οι αναρτησεις διπλασιαζοντε σε 32 ) ξερω οτι το EDFC μπορει να μπει σε δυο μοντελα στο SUPER STREET και στο TYPE FLEX. Τωρα θελω να μαθω:
α)Αν βγαινουν για 206
β)Ποσο κανουν με το EDFC
γ)Αν τις φοραει κανενας απο το κλαμπ (θελω τη γνωμη του)
δ)Αν το EDFC μπορει να μπει σε 206
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lepou (lefteris) Μέλος

 206 GTi
Ένταξη: 28 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2005, 16:41:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο site της εταιριας στο internet δεν γραφει τιποτα για 206.Μπηκα και εγω και κοιταξα. Αν ομως παρετε τον αντιπροσωπο της εταιριας καθως και κανα δυο ακομα μαγαζια που την εμπορευοντε τοτε θα μαθετε οτι βγαινει για 206.
Το μονο που εμαθ ομως ειναι πως ενω ο συγκεκριμενος τυπος συνεργαζετε με το EDFC δεν συνεργαζετε με το 206 . Γιατι ? Γιατι το 206 πισω δεν εχει ελατηρια αλλα ραβδους σστρεψης οποτε και δεν ρυθμιζετε σε υψος απο το εσωτερικο του αμαξιου.
Κατα εχει ολα τα συν του ονοματος και την ποιοτητας της ΤΕΙΝ.
ΠΕΖΟΥΛΑΣΣΣΣΣΣΣ ΜΕ Κ 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2005, 20:14:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lepou έγραψε: | Στο site της εταιριας στο internet δεν γραφει τιποτα για 206.Μπηκα και εγω και κοιταξα. Αν ομως παρετε τον αντιπροσωπο της εταιριας καθως και κανα δυο ακομα μαγαζια που την εμπορευοντε τοτε θα μαθετε οτι βγαινει για 206.. |
Από βδομάδα θα μάθω τι και πως καθώς και πόσο...
lepou έγραψε: | Το μονο που εμαθα ομως ειναι πως ενω ο συγκεκριμενος τυπος συνεργαζετε με το EDFC δεν συνεργαζετε με το 206. Γιατι? Γιατι το 206 πισω δεν εχει ελατηρια αλλα ραβδους στρεψης οποτε και δεν ρυθμιζετε σε υψος απο το εσωτερικο του αμαξιου. |
Λογικό.
Αυτό έλεγα και γω χθες το βράδυ στον Stevon σε μια βραδυνή καφεδοποσία όπου είχαμε προβεί... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Δεκ 2005, 16:03:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πριν 2 βδομαδες περιπου μπηκε στο αμαξι η peugeot sport αναρτηση.
τα χιλιομετρα που εχω κανει ειναι σχετικα λιγα αλλα πιστευω πως ο,τι ειναι να σου δειξει στο δειχνει αμεσως.
πρακτικα με ενδιεφεραν 2 πραγματα
1. να στριβει (ταχυτερα και ασφαλεστερα)
2. να ειναι οσο το δυνατον ανετο και να μην καταλαβαινει απο λακουβες.
στην ουσια εχει πετυχει ακι τα δυο αλλα οχι απολυτα .
ισως για τα δεδομενα του αυτοκινητου να τα εχει επιτυχει οχι βεβαια σε συγκριση με αλλα αυτοκινητα (εκανα το λαθος να οδηγησω αυτοκινητο αλλης μεγαλυτερης κατηγοριας και μετα δεν ηθελα ουτε να το φτυσω το δικο μου )
Συνοψιζοντας το αμαξι "χαμηλωσε" 2 εκατοστα (το max δηλαδη) με αποτελεσμα να σηκωθει (πριν ηταν 3.5+ κατω) και φυσικα να μην βρισκει με το παραμικρο.
Οπτικα δεν ειναι πολυ ωραιο θεαμα αλλα τουλαχ. δουλευει σωστα και δεν βρισκει με το παραμικρο.
στις στροφες απλα ξεπερναει τις δυνατοτητες των καμμενων ελαστικων μου και δειχνει να κανει καλα τη δουλεια της. οταν μπουν τα νεα λαστιχα φανταζομαι θα ειναι μαγεια.
ισως εκει που λιγο με απογοητευσε ειναι στον τομεα ανωμαλιες δρομου οπου στους πολυ χαλια ελληνικους δρομους ταρακουναει αρκετα .
τις λακουβες τις αντιμετωπιζει πολυ καλυτερα απο οτι τα σαμαρακια.
περισσοτερες εντυπωσεις οταν μπει το πακετο αντιστρεπτικες-ραβδοι στρεψης και φυσικα λαστιχα. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Δεκ 2005, 16:55:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως και ο stevon ετοιμαζόμαστε για "ψώνια" μάλλον σε 1~2 μήνες.... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Δεκ 2005, 22:20:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimip μετα απο κανα 3000χλμ θα μαλακωσει αρκετα...
και εγω ετσι εβριζα στην αρχη για ανεση...
στα σαμαρακια ομως και παλι ξεχνα τις ταρζανιες.
πλεον μετα απο 10000χλμ με τη πεζο σπορτ το μονο που με απασχολει ειναι
α.δεν ειναι επισκευασιμη (κατα τους μισους οι αλλοι μισοι λενε οτι ειναι!)
β. ποσο θα αντεξουν τα πλαστικα τοσο κοπανημα
φοβαμαι οτι μετα απο 2 χρονια θα εχει σκορπισει το αμαξι
αλλα ολα ειναι θεμα επιλογων και αποδοχης τους! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Δεκ 2005, 20:28:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | dimip μετα απο κανα 3000χλμ θα μαλακωσει αρκετα...
και εγω ετσι εβριζα στην αρχη για ανεση...
στα σαμαρακια ομως και παλι ξεχνα τις ταρζανιες.
πλεον μετα απο 10000χλμ με τη πεζο σπορτ το μονο που με απασχολει ειναι
α.δεν ειναι επισκευασιμη (κατα τους μισους οι αλλοι μισοι λενε οτι ειναι!)
β. ποσο θα αντεξουν τα πλαστικα τοσο κοπανημα
φοβαμαι οτι μετα απο 2 χρονια θα εχει σκορπισει το αμαξι
αλλα ολα ειναι θεμα επιλογων και αποδοχης τους! |
ειδωμεν 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Δεκ 2005, 22:30:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν...
Υπάρχει μια ωραιότατη "τριολέτα" αναρτήσεων για το 206 πλήρως ρυθμιζόμενων:
D2 / KSport / GForce
(τιμές αντίστοιχα 1400 / ~1200 / δεν ξέρω αλλά λογικά στα ίδια επίπεδα, οι διαφορές μάλλον οφείλονται στο αντίστοιχο εισαγωγέα...))
http://www.d2racingsports.com.au/index.html
http://www.ksportusa.com/products/kontrolpro.html
http://www.srbpower.com/g-force/racing-suspension.php
Ουσιαστικά (κρίνοντας από την εμφάνιση αλλά και κάποια επιμέρους χαρακτηριστικά = ουσιαστικά μόνο το χρώμα τους αλλάζει) πρόκειται για την ίδια ακριβώς ανάρτηση και στις 3 περιπτώσεις με διαφορετικό όνομα.
Από πλευράς ρυθμίσεων/χαρακτηριστικών και οι τρεις έχουν:
36-way adjustable dampening = Compression/Rebound adjustable (36 bound / 36 rebound)
Adjustable spring perch for height adjustment
Adjustable body allowing maximum suspension travel
Pillow Ball Top Mount w/ adjustable camber
Monotube High Pressure Design reduces oil leakage
Made from high quality 6061 Aluminum with T6 for increased hardness
Electroplated body for protection from corrosion and rust
One Year Limited Warranty
Photo (από Ksport και οι άλλες 2 ίδιες είναι: μώβ/μαύρη η D2, ασημί/μπλε η G-Force):
http://www.ksportusa.com/images/ksportkontrol1.jpg
http://www.ksportusa.com/images/ksportkontrol2.jpg
http://www.ksportusa.com/images/ksportkontrol3.jpg
Το μόνο που με προβληματιζει είναι το ελατήριο που έχουν όπου βάση αυτού και αυτού είναι 7κιλά/ 392lbr.
Εκεί συστήνει να συνδιαστούν με ράβδους στρέψης που να ισοδυναμούν με 280lbr ελατήριο.
Όλα αυτά βέβαια για χρήση καθαρά πίστας.
Μου έχουν πει ήδη ότι υπάρχουν διαθέσιμα και άλλα ελατήρια από τις ίδιες τις εταιρίες αλλά αυτό που δεν ξέρω, είναι αν μιλάμε για άλλα ελατήρια πιο "μαλακά" ή πιο "σκληρά" και αυτό είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να μάθω τηλεφωνικά (αν ξέρει ο κάθε εισαγωγές...= χλωμό...) αλλιώς με Mail...
Πως σας φαίνεται σαν ιδέα?
Αυτό που πραγματικά με "ηδονίζει" είναι το ρυθμιζόμενο top-mount (= camper-ωμα, έχοντας στο μυαλό μου αυτα που σηζηταμε στα "Ρϋθμιση Camper - Aκραξονια PS".
υ.γ. μην αρχίσετε να μου λετε αν αξίζει, και να αρχίσουμε συγκρίσεις με απλά απλά αμορτισέρ (ούτε καν ρυθμιζόμενης σκληρότητας) + 2 ελατήρια κλπ κλπ και σχόλια "θα σου έρθει πιο φθηνα" κλπ κλπ....)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Νοέ 2006, 08:44:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μηπως κορωνες Δανιας ; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 07:26:28 Θέμα δημοσίευσης: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=185412#185412 |
|
|
Σκεφτομαι πολυ σοβαρα να τα τοποθετησω.. Εχει κανενας γνωμη για αυτα?
Τα εχω βρει 999 euro ανευ τοποθετησησ φυσικα.!!
http://www.tein.co.uk/price/fmpindex.html
Να και το link για οποιον θελει να το ψαξει περισσοτερο.
Ρυθμιζομενα καθ'υψοσ και σκληροτητα.
To topic "Ανάρτηση ΤΕΙΝ για 206" ενσωματώθηκε στο παρόν.
Επίσης δεν χρειάζεται να ρωτάμε το ίδιο πράγμα σε 2 διαφορετικά topic.
Εκ της MOD Team
MEMsound
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 09:45:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το σκεφτόμουν κι εγώ αλλά προέκυψε άλλη λύση στο δρόμο .
Εμένα μου "γεμίζουν αρκετά το μάτι" και το σκεφτόμουν αρκετά σοβαρά. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 15:27:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτό το 336 λιμπρες εμπρος ελατηρια εμενα μου καθεται στο λαιμο παντως...
και δυστυχως δεν τις εχει δοκιμασει κανεις σε γαλλικα αυτοκινητα..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|