PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 GTI 1.6 vs Ibiza FR
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
marmelaki 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2005, 23:31:49    Θέμα δημοσίευσης: 206 GTI 1.6 vs Ibiza FR Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξερω, ξερω... αυτο το forum ειναι για Peugeot-οφιλους, αλλα...

...απο τη στιγμη που η Seat εχει σε προσφορα το Ibiza FR (εκπτωση 2.100 ευρω, δηλ. πεφτει στα 16.950) βρισκομαι σε διλλημα (σημ: η τιμη που πηρα απο μια αντιπροσωπεια για το GTI ειναι 15.640).

Ενω λοιπον ειμαι στη φαση που σκεφτομαι να παρω το 206, βγηκε αυτη η προσφορα και μου τα κανει ανω-κατω.

Απο τι μια σκεφτομαι οτι τα 1.300 ευρω παραπανω που εχει το FR ειναι λιγα αν αναλογιστει κανεις οτι παιρνεις ενα αυτοκινητο με εναν κινητηρα που "φυσαει" σε ενα αποδεκτο συνολικα πακετο. Απο την αλλη ομως, το 206 μου αρεσει περισοτερο σαν αυτοκινητο κι ας μην εχει τις επιδοσεις του Ibiza FR.

Εσεις τι λετε, δεν ειναι λογικο το διλλημα;
Τι θα κανατε στη θεση μου;
Επιστροφή στην κορυφή
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2005, 23:40:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To 206 είναι ατμοσφαιρικό, άρα έχει πολλές προοπτικές βελτίωσης. Επίσης, προσωπικά το εσωτερικό του Ibiza είναι πολύ απλά χάλια! Πρωτόγονο για την εποχή σχεδίασης του, ειδικά στην μεριά του συνοδηγού. Να δώσεις τόσα λεφτά για μια πλαστικούρα; Be my guest..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marmelaki 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2005, 23:58:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
To 206 είναι ατμοσφαιρικό, άρα έχει πολλές προοπτικές βελτίωσης.


Καλα, οποιο κι απο τα δυο να παρω δεν προκειται αμεσα να βαλω χερι - και λογω ελλειψης χρηματων αλλα και επειδη κατι τετοιο θα ακυρωνε την οποια εργοστασιακη εγγυηση (τα λεω σωστα;).

Οσο για τις προοπτικες βελτιωσης ο 1.8T που φοραει το FR ειναι απο τους κινητηρες που δεχονται πολυ πειραγμα (καλες ειναι και οι ετοιμες λυσεις απο ΑΒΤ π.χ.).

SnakeMJK έγραψε:
Επίσης, προσωπικά το εσωτερικό του Ibiza είναι πολύ απλά χάλια! Πρωτόγονο για την εποχή σχεδίασης του, ειδικά στην μεριά του συνοδηγού. Να δώσεις τόσα λεφτά για μια πλαστικούρα; Be my guest..


Α μπραβο... τωρα ερχεσαι στην αρχικη μου σκεψη. Το εσωτερικο του κι εμενα μου φαινεται πολυ ψευτικο, απροσωπο και αχρωμο.
Επιστροφή στην κορυφή
bouboulis (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


307 1.4 XS

Ένταξη: 18 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 00:12:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

16950 το FR Question Χμμμ... interesting! Εγώ θα σου πρότεινα να πας να τα δεις από κοντά και τα 2 και να δεις πόσο κάνουν με το κλειδί στο χέρι γιατί καμμιά φορά ξέρεις πως είναι αυτά... όπως η διαφήμιση της Hyundai με δώρο το τασάκι. Κάτι ακόμα. Αν δεν σκέφτεσαι να ξοδεύεις χρήματα για το αμάξι και γενικά το θέλεις απλά για να σ' εξυπηρετεί σκέψου καλά τα παραπάνω έξοδα σε βενζίνες, σέρβις, ασφάλιστρα, κτλ... Θα μου πεις βέβαια το FR είναι turbo και έχει το γούστο του. Συμφωνώ, αλλά όπως είπα όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα περισσότερο.


Have Fun!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 02:04:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχας να εξηγουμαστε για να μην παρεξηγουμαστε.
Αμεση συγκριση μεταξυ 206 gti και ιμπιζα fr δεν υφισταται.Αυτο αποδεικνυεται και απο τα συγκριτικα των περιοδικων αυτοκινητου,οπου κανενα δεν συγκρινει τα 110 ατμοσφαιρικα αλογα του 206 με τα 150 υπερτροφοδοτουμενα του ιμπιζα.Η μονη αμεση συγκριση που μπορει να γινει,ειναι μεταξυ 206 rc,ibiza fr.

ΟΜΩΣ

Επειδη στο συγκεκριμενο τοπικ, τιθεται θεμα "τιμης", μπορει να γινει καποια συγκριση.

Παιρνοντας 206 απολαμβανεις:
Ανετη οδικη συμπεριφορα
ευκολια στην οδηγηση
ποιοτητα εσωτερικου
ομορφια εξωτερικου
χαμηλα τελη κυκλοφοριας
χαμηλες ασφαλειες
εγγυηση δυο ετων.
στριφτερο στησιμο
ενα ονομα,μια ιστορια
και πολλα αλλα

Παιρνοντας 206 σιχτιριζεις:
Τα λαμπακια που μετα απο καποια χρονια αναβουν οποτε θελουν
τα ποιοτικα πλαστικα που λεγαμε παραπανω,πολλες φορες αρχιζουν να τριζουν
οτι στα λιμανακια καλα μπαινει,αλλα στο φαναρι της βουτας "παιζεις με το ηχοσυστημα". Laughing
οτι "πάντου υπαρχει ενα 206"(MEMSOYND speaking Laughing )
και λιγα αλλα.

παιρνοντας ιμπιζα απολαμβανεις:
την αξιοπιστια του γερμανου(δεν παιρνω ορκο για αυτο)
τον ξεχωριστο χαρακτηρα που εχει ενα τουρμπακι
Ενα σκασμο απο εξτρα
ενα σχετικα "φρεσκο" αυτοκινητο
οτι με 1000 ευρα λιγοτερα στο λογαριασμο σου,περνας ενα προγραμματακι,το πας 180 αλογα και εχεις και εγγυηση κανονικα και με το νομο
και λιγα αλλα

παιρνοντας ιμπιζα σιχτιριζεις
Οτι παιρνας με αξιοπρεπεια απο τη βουτα,αλλα μολις φτασεις λιμανακια,κανεις δεξια και βλεπεις τα 206 να μπαινουν γραμμες.
τα καταραμμενα τα πλαστικα που μπορει να μην πολυτριζουν,αλλα ειναι ποιοτικα σαν του marbella
οτι καθε πρωτη του χρονου δεν θα εχεις ουτε για βενζινη γιατι τα 1800 εχουν απαιτησεις οσο αναφορα ασφαλειες και τελη.
οτι πολλοι ιδιοκτητες εχουν περιεργες στυλιστικες αποψεις οσο αναφορα την εμφανηση του σεατ τους
και πολλα αλλα.

Προσεξε τωρα γιατι θα παρεις 206.
Γιατι η ευθεια και αχαρη ειναι και ρανταρ εχει,ομως οι στροφες εχουν την περιπετεια τους.
Γιατι το κρατος αρκετα μας παιρνει,γιατι να μας παιρνει και αλλα απο τα τελη κυκλοφοριας.
Γιατι εσενα σε νοιαζει η ποιοτητα στο πιλοτηριο σου(και ας τριζει και λιγο,ποιος ειπε οτι ειναι αψυχο!)
Γιατι εσυ το αυτοκινητο το αισθανεσαι,δεν σε ενδιαφερουν οι ενδειξεις(λειτουργουν δε λειτουργουν)
γιατι οπως και εσυ εισαι φινετσατη στιλατη και περιποιημενη,ετσι θελεις να ειναι και το αυτοκινητο σου!
Γιατι αραγε να εχουμε γεμισει 206 και οχι ιμπιζα?????????????????

σας κουρασα ε? (δεν πειραζει,δεν ειμαι και ο μοναδικος που το κανει αυτο αλλωστε! Laughing )


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 04:28:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Καταρχας να εξηγουμαστε για να μην παρεξηγουμαστε.
Αμεση συγκριση μεταξυ 206 gti και ιμπιζα fr δεν υφισταται.Αυτο αποδεικνυεται και απο τα συγκριτικα των περιοδικων αυτοκινητου,οπου κανενα δεν συγκρινει τα 110 ατμοσφαιρικα αλογα του 206 με τα 150 υπερτροφοδοτουμενα του ιμπιζα

Όσον αφορά τις επιδόσεις το Ibiza είναι μακράν πιο γρύγορο και προφανώς δεν τίθεται θέμα σύγκρισης σε αυτόν τον τομέα.
Το θέμα είναι θα τα χρησιμοποιήσεις πουθενα τα 150ps ή απλά θα λες ότι τα έχεις?
Γιατί αν δεν τότε απλά τα πληρώνεις παραπάνω και τα έχεις να κάθονται.
Αν δεν έχεις "κοντροβλέψεις" ή τρελές "αναβασοόρεξεις" τα 110ps του 206 1,6 είναι μια χαρά.

Lef205 έγραψε:
....Η μονη αμεση συγκριση που μπορει να γινει,ειναι μεταξυ 206 rc,ibiza fr.

Αυτό που λές φίλε μου δεν ισχύει. Αν θες να συγκρίνεις 206 και Ibiza τότε 206 2,0 GTI 138ps (17670€) vs Ibiza FR (16.950€)
και
206 RC vs Ibiza Cupra

Το 206 1,6 επιδοσιακά είναι μεταξύ Ibiza 1,4 και Ibiza FR.

Lef205 έγραψε:

ΟΜΩΣ

Επειδη στο συγκεκριμενο τοπικ, τιθεται θεμα "τιμης", μπορει να γινει καποια συγκριση.

Παιρνοντας 206 απολαμβανεις:
...............Γιατι αραγε να εχουμε γεμισει 206 και οχι ιμπιζα?????????????????


Συμφωνώ απόλυτα εκτός από το ότι "το FR δεν στρίβει".
Πέρσι τέτοιο καιρό πριν "κλείσω" το 206 XS 1,6 έκανα test-drive το FR και μου άρεσε πάρα πολύ.
Για την ακρίβεια δεν του έκανα απλό test-drive....αλλά του "ήπια του αίμα" μιας και ο πώλητης δεν ήταν άνετος και δεν είχε πρόβλημα να ακούγονται τα λάστιχα στις στροφές..... Twisted evil Twisted evil

Δεν λέω ότι είναι τέλειο! Απλά δεν είναι χάλια όπως τα 1440αρια Ibiza. Ουσιαστικά είναι μια χαρά.

Πέρσι ήμουν έτοιμος να το πάρω (το FR) κάνοντας την καρδιά μου πέτρα για το εσωτερικό του που έιναι χάλια δελεασμένος από την απόδοση του μοτέρ και τα φρένα του.
Τελικά "δεν" λόγω μηδενικής γονικής χρηματικής βοήθειας αν επέλεγα τα FR (για τους γνωστούς λόγους....."θα τρέχεις", "θα σκοτωθείς", "είναι ακριβό" κλπ κλπ κλπ)

Πήρα το 206 XS 1,6....
Εμφανησιακά εσω-έξω τρελάθηκα!!
Επιδοσιακά "χαλαρά" και μακριά από 106...
Βέβαια με +1000~1500€ διορθώνεται αρκετά αυτό....
Πριν από 3 μήνες που χρειάστηκε να ξαναπαραγγείλω αυτοκίνητο το FR ούτε που πέρασε από το μυαλό μου.... (είχαν βέβαια μεσολαβήσει και 2 καθοριστικά ταξίδια με το Club.... Wink Wink )

Σε τελική ανάλυση για μένα αυτό που οδηγείς πρέπει να σου αρέσει και να σε ευχαριστεί.
Arrow Αν αυτό που σου αρέσει είναι μόνο το γκάζι τότε το FR θα σε ευχαριστήσει.
Arrow Αν όμως εκτός από το γκάζι σου αρέσει ο χώρος μέσα στον οποίο οδηγείς να σε γεμίζει (χαζοχαρούμε συχνά....) χαμόγελα (χωροταξικά/εμφανισιακά/ποιοτικά) τότε το 206 είναι προφανής επιλογή...

Υ.Γ. Idea Αν καταλήξεις στο FR να έχεις υπόψη σου ότι θέλει πολύ προσοχή στο ζέσταμα και στο κρύωμα της τουρμίνας αλλιώς η αξιοπιστία της γερμανικο/ισπανικής κατασκευής πάει περίπατο.... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
marmelaki 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 09:11:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον, εχω ηδη δει και τα δυο αυτοκινητα στις αντιπροσωπειες.

Για το FR αισθανθηκα σαν να μπηκα σε μοντελακι της Burago - μονο σε κλιμακα 1:1 Smile . Δεν το οδηγησα βεβαια, αλλα ως πρωην owner ενος 2.2 turbo φανταζομαι πως θα πηγαινει.

Το 206 οταν το ειδα το ερωτευτηκα, μεσα κι εξω. Απλα καποια πραγματα με χαλανε σ' αυτο. Εχει μικρο πορτμπαγκαζ, και τα πλαστικα του ειμαι σιγουρος οτι καποτε θα τριζουν. Εχω ενα Saxo και ηδη τριζει σαν μασελα σε κρυα νυχτα του χειμωνα Exclamation (σ' αυτο φταινε και τα Bilstein Sport βεβαια).

Παντως, για να ξεκαθαρισω τον σκοπο της χρησης του οποιου αυτοκινητου μου. Σιγουρα δεν ειναι μονο για τις ευθειες. Τα στροφιλικια ειναι που γουσταρω πιο πολυ (η κακομοιρα η κοπελια μου εχει δεινοπαθησει), αλλα το να σου ριχνει στις ρεπριζ και ενα octavia 1.8t με τον παππου μεσα που παει στο Ι.Κ.Α. ειναι που μου τη σπαει. Οποτε ο μοναδικος παραγοντας που με προβληματιζει ειναι οι επιδοσεις/ρεπριζ.

Σιγουρα ομως με βοηθανε οι απαντησεις και οι γνωμες σας... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 09:24:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Πριν από 3 μήνες που χρειάστηκε να ξαναπαραγγείλω αυτοκίνητο το FR ούτε που πέρασε από το μυαλό μου.... (είχαν βέβαια μεσολαβήσει και 2 καθοριστικά ταξίδια με το Club.... Wink Wink )


Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 09:45:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

marmelaki έγραψε:
.......Παντως, για να ξεκαθαρισω τον σκοπο της χρησης του οποιου αυτοκινητου μου. Σιγουρα δεν ειναι μονο για τις ευθειες. Τα στροφιλικια ειναι που γουσταρω πιο πολυ (η κακομοιρα η κοπελια μου εχει δεινοπαθησει), αλλα το να σου ριχνει στις ρεπριζ και ενα octavia 1.8t με τον παππου μεσα που παει στο Ι.Κ.Α. ειναι που μου τη σπαει. Οποτε ο μοναδικος παραγοντας που με προβληματιζει ειναι οι επιδοσεις/ρεπριζ....

Με μοναδικό μείον τα +200ε τέλη και +80ε ασφάλιστρα το χρόνο υπάρχει και η λύση του 2λιτρου 206....

Ronin έγραψε:
...."χαμογελάκια"....

Έτσι είναι φίλε μου γιατί τα χαρτιά με τα specs δεν λένε "όλη" την αλήθεια....
Μερικά πράγματα είναι και θέμα αίσθησης την οποία και μπορεί να αντιληφθείς μόνο live σε κάποιο ορεινό στροφιλίκι...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
-=N4X=- (ΑL-X)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!

Ένταξη: 10 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 462
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 13:36:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με τα 1000+ ευρω διαφορα που εχει μπορει να μην φτανεις το fr παλι στην ευθεια κ το octavia να συνεχιζει να σε περναει σε ρεπριζ αλλα τουλαχιστον το τελευταιο σε περιπτωση "κοντρας" (φτου φτου ειπα την απαγορευμενη λεξη) μεχρι τα 150-160 θα εισαι μπροστα....αρκετα για να ξενερωσει ο παππους....(α...παρε κ κανα κενο κ να δεις το 206 να γραφει 220 κοντερ...κ εντελως ξενερωμα για τον αλλον)
Αυτα απο θεμα ευθειας....
Απο θεμα στροφων δεν θα σε ακολουθησει ουτε το fr ουτε αλλο δυνατο μπροστοκινητο τουρμπακι οταν θα περναει τις 4.000στροφες αναγκαστικα για να παει γρηγορα κ θα ψαχνει μουρη.
Τελος οντως το εσωτερικο ειναι αθλιο εντελως.

Χτες γυριζα απο Ελασσωνα με 150-160 το μεγιστο στις στροφες...οσοι ξερουν τον δρομο καταλαβαινουν....με τις ζαντες εστριβα! Laughing



Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 13:41:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-=N4X=- έγραψε:
Απο θεμα στροφων δεν θα σε ακολουθησει ουτε το fr ουτε αλλο δυνατο μπροστοκινητο τουρμπακι οταν θα περναει τις 4.000στροφες αναγκαστικα για να παει γρηγορα κ θα ψαχνει μουρη.


Μπά,μην το λές αυτό.
Ειδικά ο 1.8T είναι απίστευτα γραμικός κινητήρας.Μερικοί ούτε που το καταλαναίνουν οτι είναι turbo.
(έχω οδηγήσει το A4 T Quattro 192hp και πραγματικά δεν καταλαβαινεις οτι είναι turbo το αμάξι.Κανένα ξέσπασμα πουθενα.)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
marmelaki 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 13:46:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:
-=N4X=- έγραψε:
Απο θεμα στροφων δεν θα σε ακολουθησει ουτε το fr ουτε αλλο δυνατο μπροστοκινητο τουρμπακι οταν θα περναει τις 4.000στροφες αναγκαστικα για να παει γρηγορα κ θα ψαχνει μουρη.


Μπά,μην το λές αυτό.
Ειδικά ο 1.8T είναι απίστευτα γραμικός κινητήρας.Μερικοί ούτε που το καταλαναίνουν οτι είναι turbo.
(έχω οδηγήσει το A4 T Quattro 192hp και πραγματικά δεν καταλαβαινεις οτι είναι turbo το αμάξι.Κανένα ξέσπασμα πουθενα.)


Εχω την εντυπωση οτι ο φιλος -=N4X=- μιλαει για την εμφανιση εντονης υποστροφης που θα αναγκαζει το FR να κοβει στις κλειστες στροφες για να μαζευει τη μουρη του και οχι για το αν ξεσπαει αποτομα το turbo.
Καλα τα λεω;
Επιστροφή στην κορυφή
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 13:50:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:
-=N4X=- έγραψε:
Απο θεμα στροφων δεν θα σε ακολουθησει ουτε το fr ουτε αλλο δυνατο μπροστοκινητο τουρμπακι οταν θα περναει τις 4.000στροφες αναγκαστικα για να παει γρηγορα κ θα ψαχνει μουρη.


Μπά,μην το λές αυτό.
Ειδικά ο 1.8T είναι απίστευτα γραμικός κινητήρας.Μερικοί ούτε που το καταλαναίνουν οτι είναι turbo.
(έχω οδηγήσει το A4 T Quattro 192hp και πραγματικά δεν καταλαβαινεις οτι είναι turbo το αμάξι.Κανένα ξέσπασμα πουθενα.)
Ακριβώς το ίδιο ισχύει και στο FR που είχα οδηγήσει.
Αποδίδει το μέγιστο της ροπής του στις 2500rpm και η καμπύλη ροπής είναι "τραπέζι".
Οδηγικά το FR μου είχε αρέσει αρκετά μπορώ να πω.
Δεν έχει καμία σχέση με Punto GT που όταν τουρμιζεί πάει "όπου να 'ναι"...
Επίσης το ESP είναι πολύ διακριτικό... (δεν θυμάμαι όμως αν απενεργοποιείται τελείως)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
-=N4X=- (ΑL-X)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!

Ένταξη: 10 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 462
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 13:52:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια χαρα τα λες...αλλα Ronin το ειπες κ μονος σου....οδηγησες α4 1.8 t quattro πο το αμαξι εκτος απο το βαρος που εχει εχει κ την τετρακινηση (κατα καποιο τροπο)
Φανταζεσαι τι θα γινει αν προσπαθησει το fr κ το καθε τουρμπο μπροστοκινητο να στριψει σε μια 90 μοιρες κλειστη με δευτερα στο πατωμα....δεν θα στριψει απλα...



Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 14:04:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-=N4X=- έγραψε:
Μια χαρα τα λες...αλλα Ronin το ειπες κ μονος σου....οδηγησες α4 1.8 t quattro πο το αμαξι εκτος απο το βαρος που εχει εχει κ την τετρακινηση (κατα καποιο τροπο)
Φανταζεσαι τι θα γινει αν προσπαθησει το fr κ το καθε τουρμπο μπροστοκινητο να στριψει σε μια 90 μοιρες κλειστη με δευτερα στο πατωμα....δεν θα στριψει απλα...

Ρε συ Αλέξη μην υπερβάλεις!
Γιατί θα στρίψει το 206 σε μια τέτοια?? (ιδ;iως με τα μαμά Conti...)
Εγά πάντως με 2α και το γκάζι στο πάτωμα έκανα προσπέραση από την εσωτερική σε αριστερη 90 μοίρων μέτρια (ούτε κλειστή σαν διασταυρωση...) και το FR ανταποκρίθηκε μια χαρά.

Νομίζω ότι για να καταλήξει ο φίλος μας ΠΡΕΠΕΙ να τα οδηγήσει και τα 2.

Όσο για Α4 έχει το ίδιο μοτερ στην πιο δυνατή έκδοση...αλλά ΄΄εχει τελείως διαφορετική γεωμετρία και μαζί με την τετρακίνηση πρέπει να πγίγουν αρκετά τον κινητήρα.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 14:05:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-=N4X=- έγραψε:
Μια χαρα τα λες...αλλα Ronin το ειπες κ μονος σου....οδηγησες α4 1.8 t quattro πο το αμαξι εκτος απο το βαρος που εχει εχει κ την τετρακινηση (κατα καποιο τροπο)
Φανταζεσαι τι θα γινει αν προσπαθησει το fr κ το καθε τουρμπο μπροστοκινητο να στριψει σε μια 90 μοιρες κλειστη με δευτερα στο πατωμα....δεν θα στριψει απλα...


Ναι,γιατί σε τέτοια στροφή στρίβουν τα δικά μας ρε συ?
Ίσως το δικό σου να στρίβει...το δικό μου πάντος no fuckin way...

Τέλος πάντον,εγώ δεν ήθελα να συγκρίνω το A4 με το FR .
Απλά ήθελα να αναφέρω (όπως είπε και ο Μάνθος σωστά),οτι το αυτοκίνητο είναι μεν turbo αλλα δεν έχει τον υστερικό χαρακτήρα που είχαμε συνηθίσει παλαιότερα στα turbo.
Αυτό το βοηθάει να τα πάει αρκετά καλά στις στροφές...

Θα τολμήσω μάλιστα να πώ οτι συγκρίνετε σε γραμικότητα με τον EW10J4,τον δίλιτρο κινητήρα του PSA Group.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 14:14:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:
....Θα τολμήσω μάλιστα να πώ οτι συγκρίνετε σε γραμικότητα με τον EW10J4,τον δίλιτρο κινητήρα του PSA Group.


Και γώ έτσι νομίζω Πάνο.
Από εκεί και έπειτα παίζουν το δικό τους ρόλο σασί και σχεδίαση ανάρτησης... Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
shiba (giwrgos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


shiba cc

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 1069
Τόπος: γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 14:14:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και εγω παιδεσ οταν ειχα οδηγησει λιγο το saab το turbato του προπονητη μου den με ικανοποιησε το γκαζι του..δηλαδη στο θεμα ροπησ με απογοητευσε...η αληθεια ειναι οτι δεν εχω οδηγησει αλλο αμαξι με turbo για να ξερω+να συγκρινω


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
marmelaki 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 14:23:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:

Νομίζω ότι για να καταλήξει ο φίλος μας ΠΡΕΠΕΙ να τα οδηγήσει και τα 2.


Εδω δεν εχεις αδικο, αλλα και παλι, τα αυτοκινητα που εχουν για test-drive εχουν λιγα χιλιομετρα και οι κινητηρες τους ειναι ακομα σφιγμενοι. Και του 206 θα φαινεται ακομα πιο σφιγμενος γιατι δεν θα εχει το turbo του FR να βοηθαει.

Παντως, δεν ξερω αν τα pugs γενικα συμπεριφερονται καλυτερα στις στροφες απο αλλα μικρα (με τα καταλληλα λαστιχα και αναρτησεις βεβαια), αλλα με το Saxaki μου μπορω και στριβω με πολυ περισοτερα χλμ απο αλλα μικρα αντιστοιχης κλασης. Με τις καινουργιες αναρτησεις κραταει και την ουρα στην τροχια της μια χαρα, ακομα και με αποτομα αφημα γκαζιου η φρενο.
Απ' οτι εχω διαβασει, το FR και παιρνει μεγαλες κλισεις και υποστρεφει εντονα.
Επιστροφή στην κορυφή
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 16:30:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

marmelaki έγραψε:
Απ' οτι εχω διαβασει, το FR και παιρνει μεγαλες κλισεις και υποστρεφει εντονα.

Απ'οτι εχω οδηγησει και'γω μερικα FR οντως υποστρεφει (για κλισεις δεν μου εχει δωθει η ευκαιρια να τεσταρω κανενα..),αλλα με 16 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ 1.8Τ (και μαλιστα γραμμικο και ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ Wink ) μην το πεις ουυυτε του παππα... Wink Wink Εγω προς τα εκει θα πηγαινα Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1693s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on