PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σηκώνει πυρετό το 206 σας?
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2002, 08:07:41    Θέμα δημοσίευσης: Σηκώνει πυρετό το 206 σας? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ, Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΝΕΡΟΥ, ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ 90 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟΥΣ 100! (ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ 90) ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΒΕΝΤΥΛΑΤΕΡ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ 90.

ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ;

ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ NISSAN ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ACCENT Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΤΟΥΣ 90!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2002, 08:24:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ....
Μην ανησυχείς...και εγώ τα ίδια έχω περίπου....και ανεβαίνει περίπου στους 90-100 όταν το πιέζω πολύ το 206...

Πάντως νομίζω ότι οι 90 είναι ο βαθμός βρασμού του νερού στο ρελαντί ή σε ήπιες καταστάσεις.... και κάπου στους 100 ανάβει το βεντιλατέρ...
Να ανυσηχήσεις όταν ξεπεράσεις τους 100 και δεν έχει ανάψει το βεντιλατέρ...

Φυσικά τώρα το καλοκαίρι τα πράγματα είναι ποιο δύσκολα αφού το νερό παραμένει ζεστό ακόμη και όταν είναι σε ακινησία το αυτοκίνητο....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2002, 13:48:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή το μελέτησα πολύ το θέμα λόγω θερμοστάτη που μου κάηκε έχω να πω τα εξής:

Η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ, ανάβει στους 97 βαθμούς την οποία δεν την ακούς.
Αν δεν γίνει τίποτα, ανάβει η δεύτερη (που μόνο αυτή ακούγεται) περίπου στους 110.

Σε εμένα είχε χαλάσει ο θερμοστάτης και άναβε μόνο η δεύτερη σκάλα.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2002, 13:58:19    Θέμα δημοσίευσης: Αμά! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παναγίτσα μου! Τι θερμοκρασίες είναι αυτές;!

Το 1.6 έχει θερμοστάτες σε μεγάλους βαθμούς, εάν κάτι δεν πάει καλά, ίσα που καήκαμε!

Προτείνω αλλαγή θερμοστάτη νερού 5 βαθμούς κάτω (από ~100 στους 95) και αντίστοιχα του βεντιλατέρ. Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, αν και η αντιπροσωπεία μου είπε να μην τους αλλάξω γιατί θα αλλάξει και το πεδίο ωφέλιμης λειτουργίας του κινητήρα (πάλι μ*λ***ες μου είπανε)!

Sidobre, πώς γίνεται το βεντιλατέρ να έχει δύο σκάλες; Έχει δύο θερμοστάτες; Ή είναι ένας με διπλή λειτουργία; Πόσο σου κόστισε η αλλαγή του θερμοστάτη βεντιλατέρ;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2002, 14:07:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για την ακρίβεια άλλαξα την αντίσταση που βρίσκεται μπροστά στον προφυλακτήρα. Η τιμή της ήταν 5,74 euro.

Την λειτουργία του βεντιλατέρ απ'ότι κατάλαβα την κανονίζει ο εγκέφαλος.
Ειδα στο διαγνωστικό τις εντολές που δίνει (εναρξη/ανενεργή).

Εχει 2 σκάλες, μια αργή (και αθόρυβη) και μια γρήγορη (που κάνει βουουου).



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2002, 14:11:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Για την ακρίβεια άλλαξα την αντίσταση που βρίσκεται μπροστά στον προφυλακτήρα. Η τιμή της ήταν 5,74 euro.

Την λειτουργία του βεντιλατέρ απ'ότι κατάλαβα την κανονίζει ο εγκέφαλος.
Ειδα στο διαγνωστικό τις εντολές που δίνει (εναρξη/ανενεργή).

Εχει 2 σκάλες, μια αργή (και αθόρυβη) και μια γρήγορη (που κάνει βουουου).


Μου φαίνεται περίεργο....
Δεν εχει κάποια ειδοποίηση ότι κάηκε η ασφάλεια ? ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2002, 15:31:28    Θέμα δημοσίευσης: Πυρετος Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οταν πηρα το 1100 στην Peugeot μου ειπαν οτι η θερμοκρασια λειτουργιας ειναι απο 70-90.Πραγματικα ετσι ειναι.Σε ανοικτο δρομο ειναι στους 80-85 αν ζοριστει.Σε κατηφορα 80 και με Α/C 75.Σε κινηση (ακινησια) μολις πλησιασει τους 90 παιρνει μπροστα η προπελα.Οταν δω οτι ανεβαινει πιο γρηγορα η θερμοκρασια συνηθως θελει λιγο συμπληρωμα paraflu.
Εν κατακλειδι πανω απο 90 δεν εχει παει ποτε


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Ιούν 2002, 15:52:45    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πυρετος Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alexandros έγραψε:
Οταν πηρα το 1100 στην Peugeot μου ειπαν οτι η θερμοκρασια λειτουργιας ειναι απο 70-90.Πραγματικα ετσι ειναι.Σε ανοικτο δρομο ειναι στους 80-85 αν ζοριστει.Σε κατηφορα 80 και με Α/C 75.Σε κινηση (ακινησια) μολις πλησιασει τους 90 παιρνει μπροστα η προπελα.Οταν δω οτι ανεβαινει πιο γρηγορα η θερμοκρασια συνηθως θελει λιγο συμπληρωμα paraflu.
Εν κατακλειδι πανω απο 90 δεν εχει παει ποτε


Eχεις δίκιο!

Επρεπε να ενημερώσουμε ότι αναφερόμαστε αποκλειστικά για το 206 1,6 16v!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Ιούν 2002, 07:32:47    Θέμα δημοσίευσης: ΚΑΙΓΟΜΑΙ! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΜΑΝΑ ΠΑΝΤΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟΥΣ 90 ΒΑΘΜΟΥΣ! ΣΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟ ΣΚΗΣΙΜΟ, Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΤΟΥ 80! ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΑΔΑΚΙΑ ΩΣ ΓΝΩΣΤΩΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΟΥΣΑ!

ΠΑΝΤΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ VINI, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΚΑΗΚΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ;


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Ιούν 2002, 11:24:00    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΓΟΜΑΙ! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pezomania έγραψε:
ΕΜΑΝΑ ΠΑΝΤΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟΥΣ 90 ΒΑΘΜΟΥΣ! ΣΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟ ΣΚΗΣΙΜΟ, Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΤΟΥ 80! ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΑΔΑΚΙΑ ΩΣ ΓΝΩΣΤΩΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΙΟΥΣΑ!

ΠΑΝΤΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ VINI, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΚΑΗΚΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ;


Εφ'όσον δουλεύει η γρήγορη σκάλα δεν νομίζω να βγάλει καμμία ένδειξη.
Ο εγκέφαλος το είχε καταγράψει σαν σφάλμα, χωρίς όμως να ανάψει κανένα λαμπάκι.

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι κάθε φορά που γίνεται περιοδικός έλεγχος, πρέπει να μπαίνει το διαγνωστικό στο αυτοκίνητο για να δείξει τυχόν δυσλειτουργίες, αλλά φαίνεται ότι τα συνεργεία μας δεν θέλουν να χρησιμοποιούν και πολύ τα διαγνωστικά για να μην χαλάσουν. Οπότε μπορεί ο εγκέφαλος να καταγράφει στο ιστορικό του τις βλάβες αλλά οι τεχνικοί να αδιαφορούν.

Πάντως με ενοχλεί που πρέπει εγώ να λέω πάντα τι φταίει και τι έχει χαλάσει. Δεν μπορούν από μόνει τους να μου κάνουν έκπληξη κάποια φορά;



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Ιούν 2002, 11:55:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και μένα αυτό έχει αρχίσει να μου την "σπάει"....πρέπει να ξέρουμε από πριν τι έχει το αυτοκίνητο να τους το πούμε...για να το φτιάξουν....

Twisted evil Twisted evil

Καλά αυτοί τι διάολο κάνουν.... Evil Evil

Το σκηνικό μου θυμίζει την ευγράμμιση που αν δεν τους πίεζα...δεν θα γινόταν τίποτα! :mad: :mad:

Καλά που έχουμε και το forum και μαθαίνουμε και δύο πράγματα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Ιούν 2002, 11:59:29    Θέμα δημοσίευσης: Α! ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΡΕ SIDOBRE, ΣΕ ΤΕΣΤΑΡΟΥΝΕ Laughing

ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ Ή ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ Question

ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ, ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ, ΜΕ ΛΕΓΑΝΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΙ ΨΥΡΑ Rolling eyes ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΓΥΡΙΣΑΝΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΑΝ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΙ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΙ ΜΟΥ ΤΡΟΧΟΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΑΝ 8O ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΥΧΕΝΕ ΑΥΤΟ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ 150!;

ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΤΕΣΤΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΜΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ Confused ΟΙ Π.......ΕΣ Sniper


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Ιούν 2002, 19:45:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα μιλαμε το δικο μου τοσες φορες το εχω παει με το διαγνωστικο δεν εχει γνωριστει ακομη.Αυτη ειναι η πλακα οτι πηγαινεις και σε ρωτανε τι προβλημα εχεις λες και εισαι εσυ ο μηχανικος.Τι λες ρε Βινι που μου θες και ευθυγραμμιση να πηγαινεις σαν τον καβουρα και να σκασεις και συ Πεζομανια να μπλοκαρεις ρε και με 200.Σκοπος ειναι να ξεπεταξουμε ολα τα αμαξια μεχρι τις 2-3 που σχολαμε..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Byron206 (Αρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)

Ένταξη: 06 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 294
Τόπος: Αθήνα Βύρωνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιούν 2002, 10:50:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ) ΠΡΙΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ SERVICE.....ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ..."ΤΟ ΦΤΙΑΞΤΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ"....ΚΑΙ "ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ"......


BYRON206
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
lia206cc (Λιάνα)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 25 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 268

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάρ 2003, 09:43:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

... κι έκανα ένα απόγευμα το λάθος η κακομοίρα να σβήσω το clima ...
Έλα μου όμως που έπεσα ξαφνικά σ' έναν τρελαμμένο Puntάκια που ήθελε "κολπάκια"!!! Άντε, λέω κι εγώ, άς παίξουμε να περάσει η ώρα ευχάριστα... Το έσκασα το εργαλείο!!! Σκόνη ο Puntάκιας... Κρίμα το bodykit! (Τι το φοράς αγόρι μου αφού δεν το τιμάς!!!)
Κι ενώ γελούσα ειρωνικά για το κουβαδάκι το Puntάκι, πάω να παρκάρω έξω απ' το σπίτι και ξαφνικά ... Silly Crazy Silly Crazy
Μανούλα μου!!! Αρχίζει να τσιρίζει το CC (ξέρεις εκείνα τα σπαστικά alarm για ακινητοποίηση) και τα όργανα να αναβοσβήνουν σαν τρελά... (άντε το λαμπάκι του κινητήρα οκ, ο αερόσακος που κολλούσε; ) Λούνα-Πάρκ σου λέω!!!

Στα 9.500 χλμ άρχισαν τα παιχνιδάκια...
Δεν είναι η πρώτη φορά που το ζορίζω με κλειστό clima. Αλλά πρώτη φορά ξεπέρασε τους 90 με ένδειξη λαδιού 110 Scratch
Τι να πεί κανείς;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
p206Mike (Μιχάλης)
Αντιπρόεδρος
Επίσημο Μέλος

207 RC Lemans & 107 Trendy

Ένταξη: 29 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάρ 2003, 09:57:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lia ....Αν θες εξειγείς λίγο καλύτερα τι σχέση έχει η θερμοκρασία της μηχανής με το clima...???? Question Question Question Question Question Idea


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
lia206cc (Λιάνα)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)

Ένταξη: 25 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 268

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάρ 2003, 10:20:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

p206mike έγραψε:
Lia ....Αν θες εξειγείς λίγο καλύτερα τι σχέση έχει η θερμοκρασία της μηχανής με το clima...???? Question Question Question Question Question Idea


Φίλε μου p206mike, δυστυχώς δεν είμαι ο Dr Μηχανικαράς για να σου ρίξω ανάλυση... ό,τι έχω να πω είναι από εμπειρία και μόνο. Σύμφωνα με την κυρά-εμπειρία μου λοιπόν (δεν είναι και μεγάλη αλλά anyway) μόλις πάρει τον ανήφορο η θερμοκρασία και ανάψω το clima, σημειώνεται σταδιακά πτώση της τάξης των 5 βαθμών (περίπου).
Κύριοι του club... τα φώτα σας παρακαλώ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alxdr74 (αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 XS

Ένταξη: 11 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 491
Τόπος: GREECE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάρ 2003, 10:40:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lia206cc έγραψε:
p206mike έγραψε:
Lia ....Αν θες εξειγείς λίγο καλύτερα τι σχέση έχει η θερμοκρασία της μηχανής με το clima...???? Question Question Question Question Question Idea


Φίλε μου p206mike, δυστυχώς δεν είμαι ο Dr Μηχανικαράς για να σου ρίξω ανάλυση... ό,τι έχω να πω είναι από εμπειρία και μόνο. Σύμφωνα με την κυρά-εμπειρία μου λοιπόν (δεν είναι και μεγάλη αλλά anyway) μόλις πάρει τον ανήφορο η θερμοκρασία και ανάψω το clima, σημειώνεται σταδιακά πτώση της τάξης των 5 βαθμών (περίπου).
Κύριοι του club... τα φώτα σας παρακαλώ...
Αυτο γινετε και σε μενα! Οταν πεσω σε κινηση για παραδειγμα και η θερμοκρασια νερου φτασει τους 90 βαθμους,εχω παρατηρησει οτι εαν ανοιξω για λιγο το A/C(στο ζεστο) πεφτει σημαντικα η θερμοκρασια!! Περιπου 10 βαθμους!! Και απο τοτε εαν βρεθω σε παρομοιες καταστασεις το κανω συχνα! Ελπιζω μονο να μην ειναι κακο για τον κινητηρα Rolling eyes




Peugeot...The drive of your life
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάρ 2003, 13:08:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alxdr74 έγραψε:
lia206cc έγραψε:
p206mike έγραψε:
Lia ....Αν θες εξειγείς λίγο καλύτερα τι σχέση έχει η θερμοκρασία της μηχανής με το clima...???? Question Question Question Question Question Idea


Φίλε μου p206mike, δυστυχώς δεν είμαι ο Dr Μηχανικαράς για να σου ρίξω ανάλυση... ό,τι έχω να πω είναι από εμπειρία και μόνο. Σύμφωνα με την κυρά-εμπειρία μου λοιπόν (δεν είναι και μεγάλη αλλά anyway) μόλις πάρει τον ανήφορο η θερμοκρασία και ανάψω το clima, σημειώνεται σταδιακά πτώση της τάξης των 5 βαθμών (περίπου).
Κύριοι του club... τα φώτα σας παρακαλώ...
Αυτο γινετε και σε μενα! Οταν πεσω σε κινηση για παραδειγμα και η θερμοκρασια νερου φτασει τους 90 βαθμους,εχω παρατηρησει οτι εαν ανοιξω για λιγο το A/C(στο ζεστο) πεφτει σημαντικα η θερμοκρασια!! Περιπου 10 βαθμους!! Και απο τοτε εαν βρεθω σε παρομοιες καταστασεις το κανω συχνα! Ελπιζω μονο να μην ειναι κακο για τον κινητηρα Rolling eyes


Παλιότερα (αλλά και τώρα σε άλλα αυτοκίνητα) υπήρχε ξεχωριστό βεντιλατέρ για το ψυγείο του a/c και ξεχωριστό για το ψυγείο του κινητήρα.

Στα δικά μας, υπάρχει ένα βεντιλατέρ και για τα δύο ψυγεία. Οπότε είναι φυσιολογικό με το που θα ανοίξετε το a/c, και συνεπώς θα δουλεύει το βεντιλατέρ για τη λειτουργία του a/c, να πέφτει παράλληλα και η θερμοκρασία του κινητήρα, αφού ψύχεται και το νερό του ψυγείου με το ίδιο βεντιλατέρ! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάρ 2003, 13:12:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά, μόλις ανάψεις το a/c ή clima, ανάβει αυτόματα το βεντυλατερ, γι' αυτό και παίφτει η θερμοκρασία του κινητήρα!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2597s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on