PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 1,4 8V 75Hp...Εκκεντροφόρος ή υπερκιβυσμός...??
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 13:08:35    Θέμα δημοσίευσης: Εκκεντροφόρος Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακούω εδώ και καιρό κάποιους (εκτός club) να λένε για αλλαγή εκκεντροφόρου με κάτι πιο "άγριο", με όφελος γύρω στα 10-12 άλογα!

Ξέρει κανείς τίποτα γύρω από το θέμα; Από όσο μπορώ να γνωρίζω ο πιο "άγριος" εκκεντροφόρος είναι αυτός που ανοίγει περισσότερο τη βαλβίδα εισαγωγής με όλες τις γνωστές συνέπειες. Από εκεί και πέρα....σκοτάδι. Δεν ξέρω περισσότερα, ούτε αν χρειάζονται άλλες μετατροπές, ούτε και το κόστος; Confused Προσωπικά πάντως μου φαίνεται σαν μια απλή, οικονομική, αξιόλογη και αξιόπιστη μετατροπή, μπορεί όμως να κάνω και λάθος. Embarassed

Ποιος θα μας διαφωτίσει; Question Question Question




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 15:39:54    Θέμα δημοσίευσης: Re: Εκκεντροφόρος Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Ακούω εδώ και καιρό κάποιους (εκτός club) να λένε για αλλαγή εκκεντροφόρου με κάτι πιο "άγριο", με όφελος γύρω στα 10-12 άλογα!

Ξέρει κανείς τίποτα γύρω από το θέμα; Από όσο μπορώ να γνωρίζω ο πιο "άγριος" εκκεντροφόρος είναι αυτός που ανοίγει περισσότερο τη βαλβίδα εισαγωγής με όλες τις γνωστές συνέπειες. Από εκεί και πέρα....σκοτάδι. Δεν ξέρω περισσότερα, ούτε αν χρειάζονται άλλες μετατροπές, ούτε και το κόστος; Confused Προσωπικά πάντως μου φαίνεται σαν μια απλή, οικονομική, αξιόλογη και αξιόπιστη μετατροπή, μπορεί όμως να κάνω και λάθος. Embarassed

Ποιος θα μας διαφωτίσει; Question Question Question


πληρη μεσανυχτα ....
ας δωσει καποιος αλλος λιγο φως!

αλλα να ηταν τοσο απλο ολοι δεν θα ηθελαν απροβληματιστα 10 αλογακια ?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 21:12:51    Θέμα δημοσίευσης: Re: Εκκεντροφόρος Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Ακούω εδώ και καιρό κάποιους (εκτός club) να λένε για αλλαγή εκκεντροφόρου με κάτι πιο "άγριο", με όφελος γύρω στα 10-12 άλογα!

Ξέρει κανείς τίποτα γύρω από το θέμα; Από όσο μπορώ να γνωρίζω ο πιο "άγριος" εκκεντροφόρος είναι αυτός που ανοίγει περισσότερο τη βαλβίδα εισαγωγής με όλες τις γνωστές συνέπειες. Από εκεί και πέρα....σκοτάδι. Δεν ξέρω περισσότερα, ούτε αν χρειάζονται άλλες μετατροπές, ούτε και το κόστος; Confused Προσωπικά πάντως μου φαίνεται σαν μια απλή, οικονομική, αξιόλογη και αξιόπιστη μετατροπή, μπορεί όμως να κάνω και λάθος. Embarassed

Ποιος θα μας διαφωτίσει; Question Question Question


Από τα λίγα που ξέρω, μάλλον δεν είναι και τόσο απλή μετατροπή. Και εξηγώ: για να κερδίσεις αυτά τα 10-12 άλογα θα τα δεις πιο ψηλά και το πιθανότερο είναι ότι θα χάσεις τη ροπή και την ελαστικότητα που έχει ο κινητήρας σου χαμηλά. Βλέπεις δεν είναι τυχαίο που όλες οι εταιρείες λίγο πολύ έχουν αναπτύξει κάποιο σύστημα έξυπνων εκκεντροφόρων (VVTi, VTEC κλπ.) που λειτουργούν με διχασμένη προσωπικότητα!! (διαφορετικά στις χαμηλές από τις ψηλές στροφές).
Από λίγο ψάξιμο πάντως, και αν φυσικά θυμάμαι καλά, η όλη ιστορία έχει να κάνει με το χρόνο που και οι δύο βαλβίδες (εισαγωγής & εξαγωγής) μένουν ταυτόχρονα ανοιχτές (επικάλυψη νομίζω λέγετε). Μικρός ή μηδενικός χρόνος βοηθάει στη ροπή χαμηλά, αλλά δεν αφήνει τον κινητήρα να αναπνεύσει οπότε πνίγεται ψηλά. Οπότε αφήνεις και τις δύο βαλβίδες ανοιχτές για ένα μικρό διάστημα θυσιάζοντας ροπή και κατανάλωση (το μίγμα βγαίνει άκαυστο) αλλά ο κινητήρας λειτουργεί πιο ελεύθερα ψηλά και ανεβάζει στροφές.
Παιδιά κανένας με περισσότερα, εγώ έκανα την αρχή!!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Οκτ 2002, 01:46:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ξέρατε ότι την τόσο θαυμαστη τεχνολογία του Vtec που χρησιμοποιει η honda την έχει επινοήσει Έλληνας μηχανολόγος (ώντας ακόμα φοιτητής στο Ε.Μ.Π ) και επειδή κανένας στην ελλάδα δεν ενδιαφερόταν να εξελίξει μια τέτοια τεχνολογία πούλησε την πατέντα για κάποια εκατομμύρια στην HONDA?

Σχετικά με τους εκκεντροφόρους τώρα!Κόστος μετατροπής από 600 και άνω (euro) !Δεν μπορώ να πω οτι θεωρείται καμία extreme μετατροπή (η αλλαγή μόνο , σε συνδυασμό με άλλες επεμβάσεις στο εσωτερικό του κινητήρα κατι τέτοιο αλλάζει).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Οκτ 2002, 07:28:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα! Για να αποδώσει μια αλλαγή στους εκκεντροφόρους, θα πρέπει να έχεις αλλάξει: Εισαγωγή - εξαγωγή - πρόγραμα και νομίζω και φλάτσα κεφαλής (για να μεγαλώση η συμπίεση). Αν κάνω λάθος διορθώστε με Wink


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Οκτ 2002, 11:18:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

'Oπως τα λες Pezomania εκτός από την φλάτζα κεφαλής, οι μετατροπές που έχω ακούσει εγώ. Kόστος περίπου 1000 ευρώ όλα μαζί, για 20 - 30 ίππους.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Οκτ 2002, 23:38:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολύ αποδοτική η μετατροπή πακέτου εκκεντροφόρου αλλά πολύ δύσκολα δεν θα χάσει ο κινητήρας κάπου (συνήθως χαμηλά). Και εάν το 1.6 16V χάσει ροπή χαμηλά, περιττό να αναφέρουμε ότι το σασμάν θα πρέπει να κοντύνει... Έτσι όμως θα ολοκληρωθεί καλύτερα η μετατροπή και το 206 θα μοιάζει να έχει κερδίσει σχεδόν χωρίς χάσιμο (μόνο παραπάνω φασαρία στο ταξίδι).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2002, 06:19:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστός ο Pezomania θεωρείται μετατροπή 2ου σταδίου!Νομίζω φλάντζα πρεπει να αλλάξεις αν πας για ροηική εξέλιξη στο καπάκι (δεν είμαι και πολύ σίγουρος) οπότε δεν απαραίτητο για την αλλαγή των εκκεντροφόρων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2002, 07:33:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα σε ολους.

Δυστυχως η αντικατασταση του εκκεντροφορου με πιο αγριο

επιβαλλει και και περισσοτερο καυσιμο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tony (Αντώνης)
Μέλος
Μέλος


ibiza FR 1800cc 20v Turbo

Ένταξη: 31 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 100
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Φεβ 2003, 01:46:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ παντός παιδιά που ρώτησα για τον εκκεντροφόρο μου είπαν όντως παίρνεις πολλά αλογάκια και πως ο εκκεντροφόρος του 8v 1,4 μπορείς να τον φτιάξεις δεν χρειάζεται αντικατάσταση με αποτέλεσμα και πολλά αλογάκια και λιγότερα χρήματα!!!


Tony - Seat Ibiza Formula Racing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Φεβ 2003, 02:34:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να πω και εγω την γνωμη μου πανω στο θεμα αφου στο δικο μου αυτοκινητο εχω αλλαξει και εχω βαλει αλλους πιο αγριους εκκεντροφορους.
ακουσα διαφορα και τα πιο πολλα τα βρηκα σωστα.σιγουρα οσο κερδιζεις ψηλα αλογα και ροπη τοσο χανεις χαμηλα ελαστικοτητα -ροπη.α!!και να μην ξεχασω.οι εκκεντροφοροι θελουν τεραστιααα προεργασια για να μπουν.θελει αλλο προγραμματισμο ο εγκεφαλος για να μπορει να ανταπεξερθει σε καυσιμο το ολο project.(οπως και σε ολες τις επεμβασεις στο εσωτρικο και εξωτερικο του κινητηρα!!).
δευτερον θελει μεγαλυτερη συμπιεση το κινητηρι για να μπορεσει να κανει πιο βιαιαη (και αποδοτικη) την εκρηξη του μιγματος βενζινης-αερα.αυτο πετυχαινεται με φλατζα κεφαλης(λεπτοτερη) και πλανισμα καπακιου.το τελευταιο προσοχη θελει χειρουργικη ακριβεια απο τον μαστορα.
τριτον.οι πολυ αγριοι εκκεντροφοροι(διαρκειας π.χ 272 μοιρων) λογω του μεγαλου βυθισματος τους μπορουν να προκαλεσουν φθορα εως και καταστροφη της επιφανειας των πιστονιων.για αυτο και μπαινουν σφυρηλατα (μεγαλυτερη αντοχη στις υψηλες θερμοκρασιας) και στην επιφανεια αυτων δημιουργουνται οι λεγομενες 'τσεπες' για να μπορουν να κατεβαινουν οι βαλβιδες ως το τελος της διαδρομης τους!
εγω εβαλα τους εκκεντροφορους της kent 262 μοιρων διαρκεια που ειναι πιο ταξιδιαρικοι αλλα και πολυ καλων επιδοσεων!!γενικα οσο αυξανεις διαρκεια και βυθισμα τοσο χανεις χαμηλα σε ροπη.αρα εξαρταται για ποιο λογο το θες το αυτοκινητο!το θες για κοντρες και μονο οποτε παμε σε αγριους ή το θες γρηγορο βολτισιο (κατωτερων επιδοσεων ομως απο το προηγουμενο)???
η επικαλυψη (overlap) των βαλβιδων γινεται πριν το πιστονι φτασει στο Α.Ν.Σ του θαλαμου καυσης και κατα την οποια η βαλβιδα εισαγωγης και η βαλβιδα εξαγωγης ειναι ταυτοχρονα ανοιχτες.αυτο εχει ως κυριο σκοπο να αυξησουν την ταχυτητα εξοδου των καυσαεριων μεσω της βαλβιδας εξαγωγης και να δημιουργηθει ενα σημειο υποπιεσης μεσα στον κυλινδρο.αποροια αυτης της υποπιεσης ειναι η αυξηση της ταχυτητας του εισερχομενου μιγματος αερα στον κυλινδρο με ολα τα ευεργετικα επακολουθα.δηλαδη μιλαμε με απλα λογια για ενα φαινομενο venturi.
αρα οι εκκεντροφοροι δεν δινουν μονοι τους 10-12 αλογα αλλα συναρτησει αλλων πραγματων(των προαναφερθεντων).
υπαρχει και το γνωστο reprofiling των 'μαμα' εκκεντροφορων (Boubis).καλη και φθηνη λυση.βεβαια μεχρι ενα σημειο αγριαδας μπορουν να φτασουν.λογικο αν αναλογιστει κανενας τα στοιχεια των διαστασεων των 'μαμα' εκκεντροφορων.βεβαια εγω αν και θα γλυτωνα πολλα λεφτα με αυτη την μεθοδο προτιμησα να αγορασω τους kent(900ευρω , boubis 200ευρω) καλα καταλαβατε λογω αξιοπιστιας.δεν ειναι λιγα τα pug που εχουν κλαταρει οι εκκεντροφοροι αλλα boubis.οτι πληρωνεις παιρνεις.
οποιος θελει να ρωτησει κατι στη διαθεση του.και εγω εμαθα πανω σε αυτο το θεμα λογω της μετατροπης στον κινητηρα μου και μου χρειαστηκε σας διαβεβαιω.
P.S Εχω τους παλιους εκκεντροφορους του rallye μου(1.6 16V μοντ.2002) και οποιος ενδιαφερεται τους πουλαω σε πολυ καλη τιμη.προτιμοτεροι απο πολλους αλλους του group peugeot.και τους κανετε και ενα ξεγυρισμενο reprofiling και ειστε ετοιμοι!αν και απο μονοι τους με ενα καλο προγραμμα κατι παραπανω θα το παρετε!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 00:22:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

..Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Danielo αγορι μου βλεπω εχεις κανει διατριβη επι του θεματος Laughing :lol:Μπραβω........ Wink

Θα συμφωνησω με τον Ντανι οτι καλυτερα να παρεις ετοιμους εταιριας παρα να κανεις Reprofile.Και για να δουλεψει θελει καλη συμπιεση.Οχι δηλ.οτι χωρις συμπιεση δεν θα δουλεψει,απλα δεν θα παρει αυτα που πρεπει,αλλα ποιο λιγα.Βεβαια μαζι με αυτα θελει να αλλαχτουν και τα ελατηρια των βαλβιδων με αλλα διπλα λογο οτι αναλογα ποσο βυθηση εχει ο εκκεντροφορος υπαρχει περιπτωση η βαλβιδα να μην επανερχετε γρηγορα επανω και να την προλαβαινει το πιστονι,οποτε........ Crying or Very sad
Απο εκει και περα μια καλη και Extreame μετατροπη ειναι εκκεντροφορος με 315 μοιρες της KENT με κωδικο PT13 ο οποιος ειναι Racing only αλλα παει μετα τον Κ@λο του το μοτερ.Βεβαια λογο οτι θα παρει ψιλα θελει και αλλαγη κορονοπηνιο για ολοκληρωση της μετατροπης οπως ειπε ο Φιλος μου ο Μιλτος.Ετσι βγαινεις παραπανω κερδισμενος Wink
Και γιατι το λεω για τον συγκεκριμενο εκκεντροφορο........
Θα πειτε πολλοι οτι ειμαι ατομο των ακρων και οτι και ενας εκκεντροφορος ή μια μετατροπη σαν του Danieloy δεν αρκει Question Question
Θα σας πω.............Ο συγκεκριμενος εκκεντροφορος ειναι ο καταλληλοτερος να δουλεψει μαζι με ενα συστημα τετραπεταλουδο.Οχι οτι του Danieloy τα εκκεντροφορια δεν δουλευουν με τετραπεταλουδο απλα για σωστοτερη μετατροπη χρειαζετε τον PT13.
Και μην μου πειτε οτι ειμαι υπερβολικος..........
Ο Danielos εκανε την μετατροπη και μετα απο 1 βδομαδα περιπου ζητουσε και αλλες λυσεις για αυξηση της ιποδυναμης του γιατι ηθελε και αλλη...Και καλα εκανε βεβαια. Wink
Γιατι τα χρηματα,οι γυναικες,και τα ΓΚΑΖΙΑ ποτε δεν ειναι αρκετα. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 03:12:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
..Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Danielo αγορι μου βλεπω εχεις κανει διατριβη επι του θεματος Laughing :lol:Μπραβω........ Wink

Θα συμφωνησω με τον Ντανι οτι καλυτερα να παρεις ετοιμους εταιριας παρα να κανεις Reprofile.Και για να δουλεψει θελει καλη συμπιεση.Οχι δηλ.οτι χωρις συμπιεση δεν θα δουλεψει,απλα δεν θα παρει αυτα που πρεπει,αλλα ποιο λιγα.Βεβαια μαζι με αυτα θελει να αλλαχτουν και τα ελατηρια των βαλβιδων με αλλα διπλα λογο οτι αναλογα ποσο βυθηση εχει ο εκκεντροφορος υπαρχει περιπτωση η βαλβιδα να μην επανερχετε γρηγορα επανω και να την προλαβαινει το πιστονι,οποτε........ Crying or Very sad
Απο εκει και περα μια καλη και Extreame μετατροπη ειναι εκκεντροφορος με 315 μοιρες της KENT με κωδικο PT13 ο οποιος ειναι Racing only αλλα παει μετα τον Κ@λο του το μοτερ.Βεβαια λογο οτι θα παρει ψιλα θελει και αλλαγη κορονοπηνιο για ολοκληρωση της μετατροπης οπως ειπε ο Φιλος μου ο Μιλτος.Ετσι βγαινεις παραπανω κερδισμενος Wink
Και γιατι το λεω για τον συγκεκριμενο εκκεντροφορο........
Θα πειτε πολλοι οτι ειμαι ατομο των ακρων και οτι και ενας εκκεντροφορος ή μια μετατροπη σαν του Danieloy δεν αρκει Question Question
Θα σας πω.............Ο συγκεκριμενος εκκεντροφορος ειναι ο καταλληλοτερος να δουλεψει μαζι με ενα συστημα τετραπεταλουδο.Οχι οτι του Danieloy τα εκκεντροφορια δεν δουλευουν με τετραπεταλουδο απλα για σωστοτερη μετατροπη χρειαζετε τον PT13.
Και μην μου πειτε οτι ειμαι υπερβολικος..........
Ο Danielos εκανε την μετατροπη και μετα απο 1 βδομαδα περιπου ζητουσε και αλλες λυσεις για αυξηση της ιποδυναμης του γιατι ηθελε και αλλη...Και καλα εκανε βεβαια. Wink
Γιατι τα χρηματα,οι γυναικες,και τα ΓΚΑΖΙΑ ποτε δεν ειναι αρκετα. Wink

θα συμφωνησω με τον ετερο ραλλο τον κοζανιτικο και να πω οτι εγω απλως εκρινα οτι οι PT13 ειναι πολυ αγωνιαρικοι.σωστο το οτι με τετραπεταλουδο χρειαζονται racing εκκεντροφοροι!!!οι δικοι μου για παραδειγμα(pt51) ειναι σαφεστατα πιο ηπιοι αλλα και πιο βολτισιοι.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.για να πιασετε το νοημα οσο μεγαλυτερη ειναι η διαρκεια του εκκεντροφορου τοση περισσοτερο χρονο μενουν ανοιχτες οι βαλβιδες(χοντρικα χοντρικα).αναλογα βεβαια μεγαλωνει και το βυθισμα της βαλβιδας.οσο πιο racing ειναι τα εκκεντροφορια τοσο πιο αναγκαια ειναι και η αλλαγη των ελλατηριων των βαλβιδων.γιατι πιστεψτε με κατι πρεπει να υπαρχει ωστε να επιβραδυνει τις βαλβιδες κατα την αφιξη τους στην εδρα τους.γιατι με τετοιες θερμοκρασιες και τετοιες ταχυτητες δεν ειναι καθολου ευχαριστο για το κινητηρι να κοπανε τα μεταλλα μεταξυ τους. εγω για παραδειγμα μπορουσα να παιξω για τετραπεταλουδο αλλα το απερριψα (παντα δικια μου γνωμη) διοτι ο βελτιωτης μου ειπε (αν και θα εβγαζε πανω απο τα διπλα απο οτι πηρε) οτι ειναι μανουρα.οι πεταλουδες θελουν τρομερη συντηρηση (αρα λεφταααα) και θα ξεχασεις τις ηρεμες βολτιτσες σου οταν για παραδειγμα το ρελαντι θα χρειαστει να ανεβει πανω απο τις 1000 στροφες.μιλαμε για extreme καταστασεις.πιστεψτε με αν ειχα δευτερο ραλλυ θα το εκανα αλλα αφου δεν... προτιμω να κραταω το ημιαγωνιστικο βολταδικο μου και ας εχω ψυχωση με περισσοτερα γκαζια!!!
α!!!!! καταναλωση : ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΣΠΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!!!! 4 ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ!!!!!!!!!!!!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 10:23:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αντε και καλα γκαζιαααααα........................ Evil Evil Evil

............Καλα κρασια ηθελα να πω........... Embarassed Embarassed Razz Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2003, 23:13:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να πω οτι η συμπιεση δεν ειναι απαραιτητη προυποθεση για να λειτουργησει το μοτερ,απλα δινει καλυτερη αποκριση στο χαμηλο φασμα λειτουργιας.
Η σχεση συμπιεσης αυξανεται για να μπορει να κρατησει ρελαντι το μοτερ οταν ο εκκεντροφορος ειναι παρα πολυ αγριος.
Γενικα με απλα λογια και πολυ χοντρη ορολογια ο εκκεντροφορος ειναι αυτος που επιτρεπει την μεγαλυτερη ποσοτητα εισερχομενου μιγματος στον θαλαμο καυσης.Οσο πιο αγριος ο εκκεντροφορος τοσο και πιο πολυ μιγμα το οποιο συνεπαγεται μεγαλυτερη εκρηξη τουτεστιν και περισσοτερα αλογα.Απλα οπως σωστα ειπαν τα παιδια,η πολυ η "αγριαδα" ψοφαει εντελως το μοτερ στα χαμηλα ιδιαιτερα αν δεν εχεις και κυβικα.
Επισης τα πιστονια δεν εχουν προβλημα απο τον εκκεντροφορο(αρκει να μην ακουμπανε οι βαλβιδες πανω σε αυτα!) αλλα απο την συμπιεση και τις αναπτυσσομενες θερμοκρασιες μεσα στον θαλαμο καυσης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2003, 13:27:08    Θέμα δημοσίευσης: 206 - 1,4 8V 75Hp...Εκκεντροφόρος ή υπερκιβυσμός...?? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ψαχνοντας διαφορους βελτιωτες και ποικιλες λυσεις για να ανεβασω την "γαιδουροδηναμη" του 1.4, ενας μηχανικος μου πρωτεινε εκεντροφορο της ΚΕΝ που θα μου δωσει... κρατηθειτε... 9 μουλαρια !
Να σας πω την αληθεια δεν μου φενεται και τοσο ρεαλιστικο αυτο το νουμερο, υπαρχει κανεις που να εχει ακουσει η καλητερα δοκιμασει αυτη τη λυση?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2003, 13:39:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ερώτημα που θέτω εγώ είναι αξίζουν τα λεφτά που θα δώσεις για αυτά που θα πάρεις;

Θα υποστείς τις συνέπειες της ευρυθμης λειτουργίας του μοτέρ;

Ευχαριστώ!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2003, 19:16:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μονο βαζοντας εκκεντροφορο θα τα παρεις αυτα ;;
δε νομιζω...
λογικα θελει κιαλλα πραγματακια για να δουλεψει σωστα (προγραμμα,εξατμηση, κ.λ.π) και το θεμα εχει ξανασυζητηθει νομιζω..
αληθεια τι λεφτα σου ζητησε ;;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Οκτ 2003, 22:01:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με φιλτρο,εκκεντροφορο εξατμιση και λιιιγο ψηλοτερη συμπιεση απο το 10,2 που εισαι τωρα μπορει να φτασεις τα +10.Το θεμα ειναι οτι αν εχεις Sagem τοτε αναγκαστικα θα βαλεις εκκεντροφορο πρωτου σταδιου για να δουλεψει χωρις προγραμμα.Απλα θα χρειαστει εναν ρυθμιστη πιεσης βενζινης.Τετοιον εκκεντροφορο θα βρεις και απο την Kent αλλα και απο την Piper. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 24 Οκτ 2003, 08:44:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο εκκεντροφορος θα κανει δουλεια μονο με προγραμμα και συμπιεση.Βεβαια μην περιμενεις πολλα πραγματα.Αληθεια γιατι δεν ψαχνεις ενα μοτερ απο RALLYE εστω και απο 1600 8βαλβιδο.Ιδια λεφτα θα σου βγει περιπου και θα παει και φοβερα Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1315s (PHP: 88% - SQL: 12%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on