PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Koenigsegg CCR : Η Σουηδέζα των... 395χλμ/ω!
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
206ccsimos (Σίμος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (16V) CC 2002

Ένταξη: 05 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 90

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2005, 08:09:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλο ειναι αλλα η VW εχει μια αλλη γνωμη...


Bugatti 16.4 Veyron

Μπορεί η Bugatti να είχε παραμείνει ανενεργή την τελευταία δεκαετία, ωστόσο ο νέος ιδιοκτήτης της μάρκας που δεν είναι άλλος από το γκρούπ VW, αποφάσισε να φέρει στην αγορά το γρηγορότερο αυτοκίνητο του κόσμου, τη Veyron. Η ιστορία του συγκεκριμένου μοντέλου, ξεκινάει το 2000, οπότε και παρουσιάζεται υπό μορφή concept. Από την ημέρα εκείνη, πολλά άλλαξαν, με κυριότερο την λύση των αρχικών προβλημάτων που παρουσίαζε η ιδέα ενός αυτοκινήτου που θα προοριζόταν για καθημερινή χρήση, ενώ την ίδια ώρα θα μπορούσε να φτάνει ακόμη και τα 400 χλμ/ώρα! Λέγεται μάλιστα πως η VW ξόδεψε πάρα πολλά λεφτά στην εξέλιξη, προκειμένου να επιτευχθεί η τελική ταμπού των 400 χλμ/ώρα.


Σε κάθε περίπτωση, 4 χρόνια μετά την παρουσίαση του αρχικού project, η Veyron είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει στους δημόσιους δρόμους. Όπως ανακοινώθηκε, αυτό θα γίνει προς τα τέλη του 2005, ενώ η πρόβλεψη αφορά την παραγωγή 50 αυτοκινήτων ετησίως, καθένα εκ των οποίων θα κοστίζει περί το 1 εκ. ευρώ. Ο κινητήρας της Veyron αποτελείται από 16 κυλίνδρους σε σχήμα W, με τη συνολική χωρητικότητα να φτάνει τα 8.000 κ.εκ. Οι αριθμοί αρκούν για να κόψουν την ανάσα. Η ισχύς ανέρχεται σε 1000 ίππους, ικανούς να δώσουν επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερα από 3''.

Η μόνιμη τετρακίνηση κρίθηκε απαραίτητη για τη διαχείριση της θηριώδους ροπής, ενώ το σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει κιβώτιο 7 σχέσεων, παρόμοιο με το DSG που συναντάμε σε κάποια κορυφαία μοντέλα των Audi και VW.

http://automoto.flash.gr/news/models/2005/4/26/4498id/


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Απρ 2007, 12:32:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οργανάκια
http://www.tuningfever.fr/Photos/u_7803/263060_max.jpg Shocked


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1138s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on