Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Οκτ 2002, 02:40:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | καλα αστο δεν σχολιαζω οτι ηρθες στη γειτονια και δεν συνενοηθηκες / ειδοποιησες να ερθω ΟΤΟΜΟΤΟ... αστο ....
παντως, καλοριζικοι οι τακαροι ! σκιστους μη τους λυπηθεις. |
Ρε Τζιμακο ηρθα αλλα για λιγο ισα-ισα να παρω το τελευταιο κομματι που ειχαν και μετα εφυγα. Δεν τα εχω περασει ακομα διοτι περιμενω τα τακακια να μου τα φερουν. Την Δευτερα ομως θα ειμαι εκει για να μου τα περασουν. Αν θες στειλε PM αν μπορεσεις να συναντηθουμε!
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 01:30:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Νικέλιε, υποθέτω ότι 90Ε κόστισαν καί τα τέσσερα σωληνάκια υψηλής της Goodrich, έτσι; |
Σωστα φιλε Μιλτ. Μεσα λοιπον το κουτι εχει 4 σωληνακια με τα 2 να ειναι μακρυτερα απο τ'αλλα. Το περιεργο ειναι πως εννω τα 2 μακρουλα εχουν ακριβως το ιδιο μηκος τα αλλα 2 (τα κοντα) εχουν διαφορετικο με το ενα να ειναι μικροτερο σε μηκος απ'το αλλο....any ideas why????
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 01:33:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για ξαναδώστο μια κλαρινιά γιατί δεν το έπιασα (είναι και αργά...)
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 01:42:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | Για ξαναδώστο μια κλαρινιά γιατί δεν το έπιασα (είναι και αργά...) |
Πε παιδι μου τα σωληνακια ειναι 4 ωραια...2 μακρουλα και 2 κοντα. Εννω τα 2 μακρουλα εχουν το ιδιο μηκος (ειναι πανομοιοτηπα) τα 2 κοντα εχουν διαφορετικο μηκος (το ενα ειναι πιο κοντο απτο αλλο)! Γιατι αραγε???
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 01:56:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Νικελ ξέρεις αν τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου μπορούν να τοποθετηθούν στα πίσω δισκόφρενα?Λες να υπάρχει κάποιο πρόβλημα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 02:02:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206Tomcat έγραψε: | Ρε Νικελ ξέρεις αν τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου μπορούν να τοποθετηθούν στα πίσω δισκόφρενα?Λες να υπάρχει κάποιο πρόβλημα? |
Λογικα δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα αλλιως γιατι να τα πουλανε Περισσοτερες λεπτομερειες αυριο ομως που θα τα βαλω
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 02:07:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Φυσικά και μπορούν! Για αυτό και ο Νικέλιος λέει ότι αγόρασε 4 σωληνάκια. Δύο εμπρός και δύο πίσω! Το ένα είναι πιο κοντό, προφανώς γιατί είναι μία σχεδιαστική ιδιοτροπία στις δαγκάνες ή στην ανάρτηση του 206. |
Μακαρι να'ναι ετσι Μιλτ αν και δεν νομιζω...αλλιως θα ειχαν οδηγια τοποθετησης που παει το κοντο και που το μακρυ (απ'τα ζευγαρι των κοντων)! Αν εχω δικιο και η παρτιδα που πηρα ειναι λαθος αντε βρες αλλο κομματι μιας και αυτο που πηρα ηταν το τελευταιο. Διοτι στην ΟΤΤΟΜΟΤΟ οι υπαλληλοι δουλευουν πιο αργα και απο καρβουνο!
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 02:09:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν τα πήρες σε διαφανή συσκευασία με κόκκινο χαρτόνι από πίσω;
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 02:14:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | Δεν τα πήρες σε διαφανή συσκευασία με κόκκινο χαρτόνι από πίσω; |
Ακριβως φιλε Slash αλλα δεν λεει πουθενα τιποτα για την διαφορα μηκους
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 02:18:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι να σε πω ρε φιλαράκι. Ακριβώς τα ίδια φοράει και ένα rallye 1.3 στο Power αυτού του μήνα. Για ψάξε το λίγο καλύτερα πριν τα αλλάξεις και στο τέλος μείνεις χωρίς φρένα. Που δεν νομίζω...
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 02:28:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Slash έγραψε: | Τι να σε πω ρε φιλαράκι. Ακριβώς τα ίδια φοράει και ένα rallye 1.3 στο Power αυτού του μήνα. Για ψάξε το λίγο καλύτερα πριν τα αλλάξεις και στο τέλος μείνεις χωρίς φρένα. Που δεν νομίζω... |
To ξερω ρε φιλε Slash το Power διαβασα να να μαθω τι βηματα πρεπει να ακολουθηθουν ωστε να ξερω αν οι μηχανικοι αυριο ακολουθησουν την σωστη διαδικασια. Αλλα ακομα και το περιοδικο δεν αναφερει τιποτα για αυτο που παρατηρησα. Anyway η νυχτα ειναι μικρη αυριο θα ξερουμε
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 08:08:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Νικέλιε, υποθέτω ότι 90Ε κόστισαν καί τα τέσσερα σωληνάκια υψηλής της Goodrich, έτσι; |
Ρε παιδιά, μήπως τα σωληνάκια είναι Goodridge και όχι Goodrich?
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alekos (alexandros) Μόλις έγραψα
307 xs
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 27
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 08:40:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ady έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Νικέλιε, υποθέτω ότι 90Ε κόστισαν καί τα τέσσερα σωληνάκια υψηλής της Goodrich, έτσι; |
Ρε παιδιά, μήπως τα σωληνάκια είναι Goodridge και όχι Goodrich? |
Ποιος ειναι ο λογος που αλλαζει καποιος σωληνακια χωρις να αλλαξει φρενα?(εννοοω δαγκανες ,δισκοπλακες ,κτλ) δηλαδη κατι που να αλλαζει το στησιμο των φρενων του κατασκευαστη? Αφου λοιπον κραταμε τα ιδια ουσιαστηκα φρενα
τι παραπανω θα κερδισουμε αλλαζοντας σωληνακια ? Αν αλλαξουμε σωληνες στο σπιτι μας και βαλουμε βαρεος τυπου δεν θα αλλαξει τιποτα στο νερο που τρεχει απο την βρυση (στην πιεση του ) μπορει η σωληνες μας να αντεχουν 40 bars πιεση αλλα τι να το κανουμε αν το δικτυο μας δουλευει με 4bars και
ο κατασκευαστης εχει βαλει σωληνες που αντεχουν για 15bars.
Σιγουρα ειναι ποιοτικα καλυτεροι, οι απλοι εχουν περασει 5 ποιοτικους ελεγχους ,ενω οι αλλοι 30 συμφωνω!!.Μηπως ομως τελικα δεν προσφερουν τιποτα παραπανω στα φρενα μας ? και κανουν και " κακο " στην τσεπη μας? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 10:31:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alekos έγραψε: | Μηπως ομως τελικα δεν προσφερουν τιποτα παραπανω στα φρενα μας ? και κανουν και " κακο " στην τσεπη μας? |
Ελα Αλεκοοοοοο (καλωσορισες φιλε μου).....εγω δεν θα σου πω οτι σε βοηθουν να φρεναρεις πιο γρηγορα αλλα θα σου πω πως καλυτερευουν την αισθηση του φρεναρισματος κατα πολυ και συναμα εξαλειβουν το φαινομενο της διογκωσης, εχουν μεγαλυτερη διαρκεια ζωης και αντεχουν πολυ περισσοτερο ακομα και αν δεχτουν πιεση που θα εκοβε τα εργοστασιακα μαρκουτσια.
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 13:42:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο POWER του Σεπτεμβρίου έχει παρουσίαση για τα σωληνάκια της Goodridge σ'ενα Rallye 1.3 ένω στο power του οκτωβρίου έχει παρουσίαση Do it yourself (τοποθέτησης)!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 15:01:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | alekos έγραψε: | Μηπως ομως τελικα δεν προσφερουν τιποτα παραπανω στα φρενα μας ? και κανουν και " κακο " στην τσεπη μας? |
Ελα Αλεκοοοοοο (καλωσορισες φιλε μου).....εγω δεν θα σου πω οτι σε βοηθουν να φρεναρεις πιο γρηγορα αλλα θα σου πω πως καλυτερευουν την αισθηση του φρεναρισματος κατα πολυ και συναμα εξαλειβουν το φαινομενο της διογκωσης, εχουν μεγαλυτερη διαρκεια ζωης και αντεχουν πολυ περισσοτερο ακομα και αν δεχτουν πιεση που θα εκοβε τα εργοστασιακα μαρκουτσια. |
καλα αστα αυτα τωρα ! πες οτι την πατησες και εδωσες 90 ευρα για καλαμακι του φραπε !! χεχεεχεχεχεεεε.
Ελα Νικεεελλλλλ. που ειπες οτι δουλευουν αργαααα;
στην ΟΤΟΜΟΤΟΟΟΟΟ;;;;
αντε καλε!!!!!!
μην το ξαναπεις !!!
ειναι σιφουνες τα παιδια.
μια σιτουλα βαζεις και τρως μονο....4,5 ωρες ! απο τις 9.50 το πρωι μεχρι τις 14.30 περιπου !!!!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 17:59:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον τα εβαλα τα σωληνακια και εβαλα και τακακια μπροστα της EBC V4 Greenstuff. Eντυπωσεις: Maλλον αρνητικες μιας και εννω περιμενα πως τα φρενα θα ηταν καλυτερα (εστω στην αισθηση) μαλλον ειναι χειροτερα, και το περιεργο ειναι οτι αλλαξα κι τακακια Τι να πω μπορει να φταει η εξαερωση που απ'οτι μου ειπαν την εκαναν. Μπορει να θελουν τα τακακια στρωσιμο. Το μονο θετικο με τα τακακια που καταλαβα ειναι που δεν σφυριζουν (προς το παρον). Παντως εννω περιμενα πως θα εκανα μια μετατροπη που θα την καταλαβενα αμμεσα μαλλον προς το παρον πρεπει να περιμενω για να δω αποτελεσματα. Ισως να εκαναν και καμμια μ@λακια οι μηχανικοι εκει! Τι να πω......
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 18:11:03 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ |
|
|
Ady έγραψε: |
Τα σημεία βρασμού των υγρών φρένων είναι:
DOT3 ΞΗΡΟ 205 C ΥΓΡΟ 140 C
DOT4 ΞΗΡΟ 230 C ΥΓΡΟ 155 C
DOT5 ΞΗΡΟ 260 C ΥΓΡΟ 180 C
DOT5.1 ΞΗΡΟ 270 C ΥΓΡΟ 190 C
To ξηρό σημείο βρασμού είναι όταν το σύστημα δεν περιέχει καθόλου νερό, ενώ το υγρό είναι όταν περιέχει 3% νερό.
|
Λοιπόν αγόρασα ένα μπουκαλάκι υγρό φρένων της BOSCH για να υπάρχει γενικά. (στην ξεφτίλα τιμή των 2.9euro)
Είναι DOT4. Και λέει τις θερμοκρασίες:
265 C / 165 C
Φαντάζομαι ότι θα είναι το ξηρό σημείο βρασμού .... και το υγρό σημείο βρασμού....
Αν κρίνω από τις τιμές που δίνει ο Ady μάλλον είναι καλών προδιαγραφών.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|