Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάρ 2005, 23:09:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | Θα κάνουν test event στον χαρταετό... |
Αν είναι έτσι να κάτσω σπίτι μην βρεθώ με κανά χαρταετό για κολάρο
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Μάρ 2005, 23:21:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε κουκουρουκηδες δεν αφήνετε τα πετάματα χαρταετων και λοιπων πραγμάτων (ζωντανών και μη, με γυναίκες/άντρες ή με ότι την βρήσκει καθένας τέλος πάντων...) να δούμε κανένα αγώνα από κοντά.
Είμαστε ή όχι αθλητικό σωματείο???
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάρ 2005, 09:50:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMSound Παράθεση: | Για να οργανωθούμε σιγά σιγά... | You think show....?? Άντε να μαζευτουμε λες ε??? Πάλι θα ακυρώνω πράγματα...έ ρε κράξιμο...
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάρ 2005, 18:45:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διακρίνω μια αδιαφορία ή μου φαίνεται???
Αντε ρε μούχλες!!
Μα καλά όλοι σε καρναβάλια θα πάτε?
Εκτός και αν μου πείτε ότι θα δείτε πρωί πρωί Live την F1 στο Eurosport...!
Τρομάρα σας!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάρ 2005, 20:14:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound. έγραψε: | Διακρίνω μια αδιαφορία ή μου φαίνεται???
Αντε ρε μούχλες!!
Μα καλά όλοι σε καρναβάλια θα πάτε?
Εκτός και αν μου πείτε ότι θα δείτε πρωί πρωί Live την F1 στο Eurosport...!
Τρομάρα σας! |
...εγω τουλαχιστον θα το γουσταρα πολυ αλλα χρειαζομαι και λιγο υπνο γιατι τον τελευταιο καιρο λογω του οτι ανοιξαμε ενα νεο καταστημα ειμαι εκει απο τις 5 το πρωι εως αργα το βραδυ για παρακολουθηση της πορειας του...... ....οποτε μια κυριακη μου μενει και αυτη η ρημαδα με το κινητο στο αυτι...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
LuNa (Αναστασία) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 107 1.0 (12V) (2006)
Ένταξη: 13 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 701 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 09:48:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ δε μπορώ τελικά
Θα έχω φιλοξενούμενους από εκτός Αθηνών
206 1.6 .... περασμένα μεγαλεία ...
πλέον.... 107 1,0 ... ΤΑ ΣΤΗΝΟΥΜΕ???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 10:22:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άκυρο κι εγώ για την Κυριακή ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 10:38:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως εγώ πήγα χθες και αγόρασα 2η μπαταρία για τη ψηφιακή μου για να μην πάθω τα ίδια της Ριτσώνας αν τελικά έρθω!
Από ότι φαίνεται όμως μόνο ο Μάνθος θα πάει!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 11:58:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε!
Εγώ πάντως την 1η Ανάβαση του 2005 δεν την χάνω!
Όποιος άλλος τυχόν ενδιαφέρεται ας στείλει πμ να κανονίσουμε.
Ααααα και εκεί που βλέπω τον Κύρκο και τους λοιπούς να μπαίνουν με όσα στο κυνήγι και του τελευταίου δέκατου θα σας πάρω τηλ να μου πείτε τα αποτελέσματα της F1 ώστε να έχω πλήρη "αγωνιστικομηχανοκίνητη" ενημέρωση!
Αυτά είναι!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 12:05:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Πάντως εγώ πήγα χθες και αγόρασα 2η μπαταρία για τη ψηφιακή μου για να μην πάθω τα ίδια της Ριτσώνας αν τελικά έρθω! | Μου θυμιζεις τον Αρη πριν μερικα χρονια...(ειχα αγορασει 2η μπαταρια για τον ιδιο ακριβως λογο) Οταν ομως γραφεις με την καμερα δεν ευχαριστιεσαι τον αγωνα...
ultra-one έγραψε: | Από ότι φαίνεται όμως μόνο ο Μάνθος θα πάει! |
Χαρη υπαρχουν και καποιοι (guess who?) που πανε σε ολες σχεδον τις αναβασεις (και οχι μονο) αλλα δεν το διατυμπανιζουν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάρ 2005, 21:07:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aπό rally,gr
Ανάβαση Αγίας Άννας: O νόμος των φαβορί!
Ο συνδυασμός «Λέας» και Ford Escort WRC, απέδειξαν για ακόμη μια φορά ότι είναι το ακλόνητο φαβορί σε ασφάλτινες επιφάνειες. Κατηγορία Ε και στόμιο 34 χιλιοστών, δεν κατάφεραν να στερήσουν από τον πολυπρωταθλητή το δικαίωμα, να προσθέσει ακόμη μία νίκη στο ενεργητικό του. Ταυτόχρονα, ο Λάμπρος ετοίμασε και το «Mitsu» για την συμμετοχή του Λεωνίδα στο μεικτό του 2005.
Οι «συνήθεις ύποπτοι» όλων των κατηγοριών και κλάσεων επικράτησαν πριν από λίγο στο πρώτο ραντεβού του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων, στην Αγία Άννα. Ταχύτερος χρόνος της ημέρας από τον Λεωνίδα Κύρκο με το Valvoline-Ford Escort WRC κατηγορίας Ε.
Καθόλου δεν έδειξε να επηρεάζεται ο «Λέας» από την φετινή αλλαγή κατηγορίας, κάνοντας για ακόμη μια φορά αυτό που ξέρει πάρα πολύ καλά. Στην ηλιόλουστη, σήμερα, Αγία Άννα πραγματοποίησε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας (3:34.13), αποδεικνύοντας ότι ο περιορισμός του στομίου σε 34 χιλιοστά, δεν ήταν ικανός να δημιουργήσει αμφισβητήσεις για την διεκδίκηση της πρώτης θέσης. Πίσω του, σε χρόνο γενικής και ταυτόχρονα στην κορυφή της κατηγορίας Α, βρέθηκε ο ταχύτερος των χθεσινών «βρεγμένων» δοκιμών, Κώστας Πατσουρέας με το γνωστό μας ασημί Mitsubishi Lancer EVO VI σημειώνοντας χρόνο 3:39.18. Την άτυπη ταχύτερη τριάδα της ημέρας, συμπλήρωσε ακόμη ένας «νεοφερμένος» στην κατηγορία Ε, ο έμπειρος Γιώργος Καϊτατζής (Ford Escort), μόλις 6 εκατοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον δεύτερο.
Νικητής της «Νορμάλ» κατηγορίας, με χρόνο 3:41.90, αναδείχθηκε ο περσινός Πρωταθλητής του θεσμού, Λάμπρος Κύρκος σε ένα αγώνα ουσιαστικά προετοιμασίας του «πρωταθληματικού» Mitsubishi Lancer EVO VIII, με το οποίο θα συμμετάσχει ο Λεωνίδας την φετινή χρονιά στο μεικτό Πρωτάθλημα Ράλλυ. Τέλος, όσο αφορά την μάχη των κατηγοριών, στα Ιστορικά, έχοντας κεκτημένη ταχύτητα από την περσινή χρονιά επικράτησε ο 33χρονος Γιώργος Κατσαρός με το καλοστημένο μπλε Ford Escort RS MK2, πραγματοποιώντας χρόνο 4:09.99.
Ενδιαφέρον όμως υπήρξε και σε ορισμένες από τις μάχες, αλλά και τους χρόνους των επιμέρους κλάσεων. Στην κατηγορία Ν, ξεχωρίσαμε την άνετη όπως τελικά αποδείχθηκε νίκη του περσινού τιτλούχου Μάριου Ξανθάκου ο οποίος οδηγώντας εκπληκτικά, βάλθηκε να σπάσει τα χρονόμετρα (3:50.19) με το Παπράς-Honda Civic Type-R! O Ξανθάκος άφησε περίπου 5,5 δευτερόλεπτα πίσω του, τον Γιώργο Παντελάκη με το 24ωρο-Renault Clio Ragniotti και περίπου 7,5 δευτερόλεπτα πίσω του, τους έτερους με Type-R, Κυρίτση και Παπαδόπουλο. Ταχύτερος στην Ν/2 ήταν ο Βαγγέλης Τσιούρης (Peugeot 106 Rallye) και χρόνο 3:59.58, ενώ στην ολιγομελή φέτος Ν/1 ο «Delis» (Peugeot 106 Rallye) και χρόνο 4:32.48. Στην κατηγορία Α τώρα, ο γνωστός μας «Πέπε» Κώστας Παπανικολάου επικράτησε άνετα στην Α/6 οδηγώντας οριακά το πανίσχυρο μπλε Peugeot 106 Rallye, σημειώνοντας χρόνο 3:52.09.
Eλάχιστη «αντίδραση» δέχθηκε μόνο από την «μεταγραφή» της κλάσης από την Ν/2, τον Δημήτρη Παπαναστασίου με Citroen Saxο και χρόνο 3:54.89. Στην μάχη της Α/5 επικράτησε ο «Lourbas» Γιώργος Σιφναίος (4:04.03) ο οποίος βρέθηκε στην Αγία Άννα με σκοπό να δοκιμάσει τον νέο κινητήρα του MG ZR 105 ενόψει των ασφάλτινων αγώνων ράλλυ. Ο Δημήτρης Παπαδιώτης πραγματοποίησε με το Renault Clio Williams τον πρώτο χρόνο της Α/7 (4:04.65) και τέλος ο Γιάννης Χεκιμιάν με το Fiat Seicento kit car ήταν ο ταχύτερος με 4:29.28, ανάμεσα στις μόλις δύο συμμετοχές της Α/0.
Μετά το τέλος της πρώτης ανάβασης για το 2005, που οργάνωσε με ιδιαίτερη επιτυχία η Α.Λ.Φ.Α.Λ., τέθηκαν με απόφαση των αγωνοδικών εκτός αγώνα οι Δημήτρης Χιωτάκης και Παναγιώτης Χορέβας, όταν βρέθηκαν παράνομοι με πύργο στο σαζμάν και μεγαλύτερο από το επιτρεπτό όριο χαμήλωμα του αυτοκινήτου αντίστοιχα.
Επόμενο ραντεβού για τον «λαοφιλή» θεσμό των Αναβάσεων, στις 7-8 Μαίου, με την Βόρεια Ανάβαση Λιβαδίου.
Και μερικές φώτο:
Αφού έσπασε το ρεκόρ ανάβασης για την Ν/3 στο πρώτο ανέβασμα, στην συνέχεια τα «έβαλε» με τον εαυτό του, κάνοντας στο δεύτερο σκέλος το φοβερό 1:54.96! O λόγος φυσικά για τον Μάριο Ξανθάκο.
Ελλείψει Super 1600, από φέτος, στην βαθμολογία της Α/6, ο δρόμος μένει απόλυτα ανοιχτός για τον Κώστα Παπανικολάου και το περίπου 193(!) ίππων Peugeot 106 Rallye.
Ήρθε, είδε, κέρδισε και έφυγε… έχοντας κάνει τις καλύτερες δοκιμές για τον νέο κινητήρα του MG, o Γιώργος Σιφναίος. Ραντεβού μαζί του; Στο ράλλυ Αχαιός.
Μας είπαν…
Λεωνίδας Κύρκος
«Ο καιρός μας έκανε το χατίρι και έτσι ευχαριστηθήκαμε πολύ τον αγώνα. Δυστυχώς οι θεατές αν και ήταν αρκετοί, δεν ήταν όσοι περιμέναμε. Φέτος θα πάρω μέρος σε αρκετές αναβάσεις και ελπίζω να το διασκεδάσω όσο και σήμερα».
Κώστας Πατσουρέας
«Καταπληκτική δουλειά σε επίπεδο οργάνωσης! Είδα ότι και χωρίς να χρειαστεί να αλλάξω το αυτοκίνητο σε σχέση με την περσινή χρονιά, μπορώ να πρωταγωνιστώ στην κατηγορία Α. Ευελπιστώ στο Λιβάδι να έχω βελτιώσει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου στα όρια του Gr.A».
Λάμπρος Κύρκος
«Δεν θα ακολουθήσω όλο το Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Στην Αγία Άννα ουσιαστικά κάναμε δοκιμές, κυρίως στον τομέα της ανάρτησης, για να είναι απόλυτα έτοιμο το Mitsubishi στους πρωταθληματικούς αγώνες που θα τρέξει ο Λεωνίδας».
Μάριος Ξανθάκος
«Φέτος πρέπει να δίνουμε το 100% των δυνατοτήτων μας αφού ο συναγωνισμός της κλάσης είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Η κάθε λεπτομέρεια θα έχει την σημασία της. Συγχαρητήρια σε όλους τους συναθλητές μου!
Κώστας Παπανικολάου
«Κάναμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα! Είχαμε μία εύκολη επικράτηση και πιστεύω να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό. Στην ανάβαση Λιβαδίου δεν θα πάω, αφού πέρα του υψηλού κόστους, είναι πολύ κοντά χρονικά με τον αγώνα ταχύτητας των Μεγάρων».
Lourbas
«Δεν θα ακολουθήσω τον θεσμό των αναβάσεων, απλά βρεθήκαμε εδώ για να δοκιμάσουμε τον νέο κινητήρα που βάλλαμε στο MG. Επόμενος αγώνας για εμάς το ράλλυ Αχαιός».
Γιώργος Κατσαρός
«Πιστεύω ότι για ακόμη μια φορά η κατηγορία των Ιστορικών πρόσφερε μάχες και θέαμα. Θέλω να δώσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον μηχανικό μου Λάμπρο Αγγελάκη, για το τέλεια προετοιμασμένο Escort».
Και μερικά παραλειπόμενα...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάρ 2005, 09:18:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραιο το MG!
Παντως δεν ξερω πως πηγαιναν τα Ν αλλα σιγουρα ειναι πιο αδυναμα απο περυσι, και αυτο γιατι η αλλαγη των κανονισμων τους επανεφερε ολους στην ταξη.
Χαρακτηριστικο παραδειγμα ο Παπαναστασιου που δηλωσε στην Α6 αφου για να συμμετειχε στη Ν2 θα επρεπε να ξηλωσει ολο το μοτερ, εκκεντροφορους ,βολαν, συμπιεσεις κλπ
Αλλο κουφο των κανονισμων ειναι οτι και το 206 με τη μεταλλικη εισαγωγη ps, δε μπορει να δηλωθει σαν Α6 αφου η πεταλουδα ειναι 60mm οποτε δηλωνεται σαν kit car!
Θα συναγωνιζεται δλδ τον Ευσταθιου και Σια
Τα ιδια ισχυουν κι για το χταποδι(ειναι ομολογκαρισμενο σαν εξαρτημα kitcar) αλλα σε αυτη την περιπτωση δεν ξερω ακομα τι παιζει, θα μαθω και θα σας πω.
Τελικα δεν ανεβηκα Α.Αννα, προτιμησα μασα στην Αραχωβα
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
asa1 (Τασος) Μέλος
106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 152 Τόπος: περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάρ 2005, 13:39:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Ωραιο το MG!
Παντως δεν ξερω πως πηγαιναν τα Ν αλλα σιγουρα ειναι πιο αδυναμα απο περυσι, και αυτο γιατι η αλλαγη των κανονισμων τους επανεφερε ολους στην ταξη.
Χαρακτηριστικο παραδειγμα ο Παπαναστασιου που δηλωσε στην Α6 αφου για να συμμετειχε στη Ν2 θα επρεπε να ξηλωσει ολο το μοτερ, εκκεντροφορους ,βολαν, συμπιεσεις κλπ
Αλλο κουφο των κανονισμων ειναι οτι και το 206 με τη μεταλλικη εισαγωγη ps, δε μπορει να δηλωθει σαν Α6 αφου η πεταλουδα ειναι 60mm οποτε δηλωνεται σαν kit car!
Θα συναγωνιζεται δλδ τον Ευσταθιου και Σια
Τα ιδια ισχυουν κι για το χταποδι(ειναι ομολογκαρισμενο σαν εξαρτημα kitcar) αλλα σε αυτη την περιπτωση δεν ξερω ακομα τι παιζει, θα μαθω και θα σας πω.
Τελικα δεν ανεβηκα Α.Αννα, προτιμησα μασα στην Αραχωβα |
Γιατι ποιος σου ειπε οτι οι εκεντροφοροι στη Ν ομολογκαριζαν περσι?Ουτε βολαν ουτε τιποτα απο ολα αυτα που λες επισης ενδεικτικα θα σου αναφερω οτι τα Ν2 φετος γυρναγανε στο 1,59μεχρι 2,01 η πρωτη πενταδα και περσι στο 2,098 οποτε με λιγα λογια στη Ν αλαξανε τα εξης πραγματα βγηκε το μοχλικο(γιαυτο και αποκλειστηκαμε)βγηκαν οι αεραγωγη στα φρενα και η σκουπα.Οσο αφορα την συμπιεση εμεινε στα περσινα οροια και οι ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ ΜΑΜΑ.Tωρα αν ο παπαναστασιου τους φοραγε απο περσι ητανε πακετο να τους ξηλωση!!!Οσα ητανε πραγματικα Ν γυρναγανε πολυ κοντα στους περσινους χρονους.Επισης οι κυριοι της εθεα αποκλεισανε και τον χορεβα επειδη ηταν λιγο ποιο χαμηλο!!!ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΡΓΙΑ.Για το μοχλικο το θυμηθηκανε την κυριακη στο τελος του πρωτου σκελους το σαββατο δε που περασε το αμαξι τεχνικο ελενχο δεν το ειπε κανενας με αποτελεσμα να μην υπαρχει μαμα λεβιες την κυριακη.Μαλον αν δεν εισε του σωματειου βρωμιαριδων ελληνικων αγωνων και πας και γρηγορα δεν εχεις ελπιδες για διακριση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fagadakis (theofilos) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 09 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2005, 04:21:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
asa1 έγραψε: | sps έγραψε: | Ωραιο το MG!
Παντως δεν ξερω πως πηγαιναν τα Ν αλλα σιγουρα ειναι πιο αδυναμα απο περυσι, και αυτο γιατι η αλλαγη των κανονισμων τους επανεφερε ολους στην ταξη.
Χαρακτηριστικο παραδειγμα ο Παπαναστασιου που δηλωσε στην Α6 αφου για να συμμετειχε στη Ν2 θα επρεπε να ξηλωσει ολο το μοτερ, εκκεντροφορους ,βολαν, συμπιεσεις κλπ
Αλλο κουφο των κανονισμων ειναι οτι και το 206 με τη μεταλλικη εισαγωγη ps, δε μπορει να δηλωθει σαν Α6 αφου η πεταλουδα ειναι 60mm οποτε δηλωνεται σαν kit car!
Θα συναγωνιζεται δλδ τον Ευσταθιου και Σια
Τα ιδια ισχυουν κι για το χταποδι(ειναι ομολογκαρισμενο σαν εξαρτημα kitcar) αλλα σε αυτη την περιπτωση δεν ξερω ακομα τι παιζει, θα μαθω και θα σας πω.
Τελικα δεν ανεβηκα Α.Αννα, προτιμησα μασα στην Αραχωβα |
Γιατι ποιος σου ειπε οτι οι εκεντροφοροι στη Ν ομολογκαριζαν περσι?Ουτε βολαν ουτε τιποτα απο ολα αυτα που λες επισης ενδεικτικα θα σου αναφερω οτι τα Ν2 φετος γυρναγανε στο 1,59μεχρι 2,01 η πρωτη πενταδα και περσι στο 2,098 οποτε με λιγα λογια στη Ν αλαξανε τα εξης πραγματα βγηκε το μοχλικο(γιαυτο και αποκλειστηκαμε)βγηκαν οι αεραγωγη στα φρενα και η σκουπα.Οσο αφορα την συμπιεση εμεινε στα περσινα οροια και οι ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΙ ΜΑΜΑ.Tωρα αν ο παπαναστασιου τους φοραγε απο περσι ητανε πακετο να τους ξηλωση!!!Οσα ητανε πραγματικα Ν γυρναγανε πολυ κοντα στους περσινους χρονους.Επισης οι κυριοι της εθεα αποκλεισανε και τον χορεβα επειδη ηταν λιγο ποιο χαμηλο!!!ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΡΓΙΑ.Για το μοχλικο το θυμηθηκανε την κυριακη στο τελος του πρωτου σκελους το σαββατο δε που περασε το αμαξι τεχνικο ελενχο δεν το ειπε κανενας με αποτελεσμα να μην υπαρχει μαμα λεβιες την κυριακη.Μαλον αν δεν εισε του σωματειου βρωμιαριδων ελληνικων αγωνων και πας και γρηγορα δεν εχεις ελπιδες για διακριση |
την καλησπερα μου στην παρεα. αν και διαβαζω αρκετο καιρο δεν υπηρχε λογος να γραψω κατι γι αυτο και γραφτηκα σημερα.θελω λοιπον να σας πω καποια πραγματα για οσους δεν ξερουν.λοιπον οι εκκεντροφοροι περσι απαγορευονταν το βολαν ομως επιτρεπονταν (βλεπε κατηγορια παραγωγης).για την συμπιεση αν το λεει η ομολοκασιον επιτρεπετε αλλιως οχι οπως και η φλατζα κεφαλης ειναι ελευθερο το υλικο αλλα οχι το παχος.για το υψος και τους λεβιεδες καλα κανανε γιατι για την περσινη και προπερσινη Ν Α Β WRC και δεν ξερω τι αλλο μπορει να ητανε αλλα οχι κατηγορια αλλα κωμωδια (ασχετα αν την πληρωσανε οι αγωνιζομενοι που δεν φταιγανε σε τιποτα)εχει γινει μεγαλος αγωνας και τελικα ηρθε εκει που επρεπε για να τρεξουν και καποιοι που θελουν γιατι δεν εχουν λεφτα σε μια φτηνη κατηγορια και οχι να χρειαζονται μπατζετ κιτ καρ για να τρεξουν Ν.τωρα γιατι το ειδαν την κυριακη?καλα καναν ,γιατι ο αγωνιζομενος εχει το δικαιωμα να ζητηση απο τον τεχνικο εφορο να του μετρηση το σαββατο οτι θελει και ο εφορος ειναι υποχρεωμενος να το κανει χωρις ομως να σημαινει οτι εχεις παρει και το οκ αλλα εχεις μετρηθει με τα οργανα της εθεα γιατι ειναι τα μονα που αναγνωριζονται επειδη ολα τα οργανα δεν ειναι ιδια.και τελευταιο για την εισαγωγη του 206 δεν εχει ληξει το θεμα και μαλλον θα υπαρξει μεγαααααλη συνεχεια συγνωμη που σας κουρασα και καλη συνεχεια σε ολους θεατες και αγωνιζομενους
θεοφιλος φαγαδακης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 21:32:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
15η Ανάβαση ΑΟΘ - Λιβάδι
Ο Λάμπρος Κύρκος ήταν ο νικητής της περσινής ανάβασης Λιβαδίου
Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης διοργανώνει με την συνεργασία της PIRELLI, της EXPRESS SERVICE και της BMW Aδαμίδης Α.Ε., στις 7 και 8 Μαΐου 2005 την 15η ΑΝΑΒΑΣΗ Α.Ο.Θ. - ΛΙΒΑΔΙ.
Με την στήριξη της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης σε έργα υποδομής, και του Δήμου Βασιλικών πιστεύουμε ότι θα παρουσιάσουμε μια άρτια διοργάνωση με ασφάλεια και παροχές στους αγωνιζόμενους.
Η Ανάβαση θα διεξαχθεί σε μήκος 3,92 χλμ επί 2 φορές.
Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 29-4-2005 και ώρα 22.00 στα γραφεία του Α.Ο.Θ., Μακρυράχης 24 Θεσ/νίκη τηλ. 2310.423220 Fax 2310.423221.
Τεχνικός Έλεγχος αυτοκινήτων:
Σάββατο 07-05-2005, στο χώρο της Ανάβασης (οδό Βασιλικών –Λιβαδίου) πριν από τα PITS
Ώρα 09.00 - 12.00
Χρονομετρημένες Δοκιμές:
Ώρα 12.30
Αγώνας:
Κυριακή 08-05-2005 Ώρα 10.00
Η Οργανωτική Επιτροπή προσφέρει :
Για τους αγωνιζόμενους της Β. Ελλάδος πριμ φιλοξενίας 50€
Για τα Μέλη του Α.Ο.Θ. και ΣΟΑΑΒΕ έκπτωση –20% επι του παραβόλου συμμετοχής
Για τους αγωνιζόμενους υπολοίπου Ελλάδος πριμ φιλοξενίας και μεταφοράς 100€
Ο αγώνας μετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2005 και στο εσωτερικό Κύπελλο Μελών Α.Ο.Θ.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην Γραμματεία του Α.Ο.Θ. στο τηλ. (2310) 423-220.
(δελτίο τύπου Α.Ο.Θ.)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Απρ 2005, 14:56:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
15η Ανάβαση ΑΟΘ - Λιβάδι
Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης διοργανώνει με την συνεργασία της PIRELLI, της EXPRESS SERVICE και της BMW Aδαμίδης Α.Ε., στις 7 και 8 Μαΐου 2005 την 15η ΑΝΑΒΑΣΗ Α.Ο.Θ. - ΛΙΒΑΔΙ.
Με την στήριξη της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης σε έργα υποδομής, και του Δήμου Βασιλικών πιστεύουμε ότι θα παρουσιάσουμε μια άρτια διοργάνωση με ασφάλεια και παροχές στους αγωνιζόμενους.
Η Ανάβαση θα διεξαχθεί σε μήκος 3,92 χλμ επί 2 φορές.
Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 29-4-2005 και ώρα 22.00 στα γραφεία του Α.Ο.Θ., Μακρυράχης 24 Θεσ/νίκη τηλ. 2310.423220 Fax 2310.423221.
Τεχνικός Έλεγχος αυτοκινήτων:
Σάββατο 07-05-2005, στο χώρο της Ανάβασης (οδό Βασιλικών –Λιβαδίου) πριν από τα PITS
Ώρα 09.00 - 12.00
Χρονομετρημένες Δοκιμές:
Ώρα 12.30
Αγώνας:
Κυριακή 08-05-2005 Ώρα 10.00
Η Οργανωτική Επιτροπή προσφέρει :
Για τους αγωνιζόμενους της Β. Ελλάδος πριμ φιλοξενίας 50€
Για τα Μέλη του Α.Ο.Θ. και ΣΟΑΑΒΕ έκπτωση –20% επι του παραβόλου συμμετοχής
Για τους αγωνιζόμενους υπολοίπου Ελλάδος πριμ φιλοξενίας και μεταφοράς 100€
Ο αγώνας μετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2005 και στο εσωτερικό Κύπελλο Μελών Α.Ο.Θ.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην Γραμματεία του Α.Ο.Θ. στο τηλ. (2310) 423-220.
(δελτίο τύπου Α.Ο.Θ.)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Απρ 2005, 20:04:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μεταφέρω και εδώ (αφού το είχα γράψει και στο "Συναντήσεις Β.Ελλάδος κλπ κλπ")....μπας και κάπιος το ψάχνει και δεν το βρήσκει...!
Εκ του χάρτεως λοιπόν και αναζητώντας το χωρίον (cute.... )"ΛΙΒΑΔΙΟΝ" έχουμε τα εξής:
Θεσσαλονίκη -> προς Θέρμη -> προς Ν. Ραίδεστος -> και στα 10km αριστερά προς Λιβάδι.
Προσοχή απότομη αριστερή προς Λιβάδι (συμπλήρωση του φίλτατου glf)
Η διαδρομή από εκεί και μέχρι το Λιβάδι είναι 12 + 7 (όλο στροφές) =19km
Όμορφα?
Πανέμορφα...
Αν ήταν πιο κοντά θα πήγαινα αλλά μου πέφτει λιιιιιίγο μακριά....!
Tip (επίσης από glf):
Καλύτερο κομμάτι της ειδική το τελευταίο που είναι ανυφορικό και βλέπεις μεγαλύτερο κομμάτι της Ανάβασης.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Απρ 2005, 21:08:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγω την ιδια ημερομηνια θα ανεβω Αμφικλεια που διεξαγεται το ραλλυσπριντ Αμφικλειας.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Απρ 2005, 11:21:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είσαι σίγουρος Λευτέρη για την ημερομηνία?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Σαβ 30 Απρ 2005, 08:58:03, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Απρ 2005, 11:41:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σιγουροτατος γιατι τρεχει και ενας φιλος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|