PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Στρώσιμο....χρειάζεται...?

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
George 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.6 (16V) XS2 (2002)

Ένταξη: 30 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 38
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 00:07:31    Θέμα δημοσίευσης: Στρώσιμο....χρειάζεται...? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με το στρωσιμο του καινουριου αυτοκινητου τι γινεται Question
πρεπει να γινει και αν ναι με ποιες προυποθεσεις?
(εφυγα τοσο βιαστικα απο την Lion που δε ρωτησα αυτο...)
για οσους δεν γνωριζουν, παρελαβα το 206 XS 1600cc πριν απο 3 μερες,
ακουσα απο φιλους για το στρωσιμο αλλα θα ηθελα και μια αλλη γνωμη.
Εχω ακουσει απο την αλλη οτι οι καινουριοι κινητηρες βγαινουν στρωμενοι αληθευει?


giorgio
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 03:23:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχήν καλοτάξιδο!Η αντιπροσωπία με συμβούλεψε για τα πρώτα 2000 χλμ να μην ζορίζω γενικά το αμάξι!Να μην ανεβάζω πάνω 3000-3500 στροφές, ήρεμα γκάζι φρένο και κάτι άλλες βλάκειες!Να ξέρεις ότι το σωστό στρώσιμο του αυτοκινήτου είναι σημαντική παράμετρος για την μετέπειτα πορεία του αυτοκινήτου.Πρακτικά η μηχανή είναι στρωμένη αφού τις βάζουν να λειτουργούν στο εργοστάσιο για ένα χρονικό διάστημα (καλό γιατί δεν βάζεις χιλίομετρα στο αμάξι) αλλά γενικά χρείαζεται χρόνος για να δέσει το αμάξι.Γενικά θα ακούσεις πολλά , άλλος θα σου μέχρι τα 5000χλμ το στρώσιμο ,άλλος τα 1000 γενικά μην το ζορίσεις το αυτοκίνητο στην αρχή.Σιγά σιγά άρχισε να το μαθαίνεις και μόλις αποκτήσει την εμπιστοσύνη σου βγάλτο από το safe mode Wink
Καλό κουράγιο.

ΑΑα ενδεικτικά στα 2500χλμ άλλαξα βαλβολίνες γιατί...........
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Οκτ 2002, 08:39:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
Το πιο δύσκολο πράγμα είναι να κάνεις συντηριτική οδήγηση σε καινούριο αυτοκίνητο μέχρι να στρωθεί... Πόσο μάλλον αν έχει πολλά άλογα.Δεν κρατιούνται με τίποτα (ούτε το πόδι στο γκάζι φυσικά).Λοιπόν,εγώ μέχρι τις 3000km το πήγαινα κάπως συνειδητά.Στην αρχή μέχρι 4000 στροφές (1000-1500km),προσεκτική οδήγηση χωρίς απότομες επιταχύνσεις και φρεναρίσματα.Και μετά σταδιακά έδινα και μερικές στροφές παραπάνω.Και όσο περνούσε ο καιρός,τόσο και πιο κακός γινόμουν με το 206 μου...!

Προσπάθησε να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα σε ανοικτό δρόμο,μακρυά από κίνηση και 1η-2α ταχύτητα.Όταν το πήρα έκανα άμεσα διαδρομή 300km και μέχρι τα 3000km τα μισά τουλάχιστον ήταν σε εθνική.


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Οκτ 2002, 12:19:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό που λένε για το στρώσιμο από το εργοστάσιο, ποιος ξέρει αν είναι αλήθεια; Φαντάζεστε να έχουνε κάθε μοτέρ που βγαίνει και να το βάζουν να δουλεύει σε χαμηλές στροφές; Και τι τους ενδιαφέρει στο κάτω κάτω; Απλά μια προσωπική εκτίμηση και από όσα διάβασα στο Power. Και όντως το πρώτο χέρι το παίρνουν οι φορτοεκφορτωτές που τα γκαζώνουν κρύα για να τα ανεβάσουν στα φορτηγά, κάτι όπισθεν με μισό συμπλέκτη, ντάπα ντούπα σε σίδερα και πεζοδρόμια (ρε είδα έξω από επίσημη αντιπροσωπεία της Citroen στη γειτονιά μου ολοκαίνουργιο Saxo να κατεβαίνει από την νταλίκα και να το ανεβάζουν ολόκληρο σε ένα αρκετά ψηλό πεζοδρόμιο για να το παραλάβει προφανώς αργότερα ο πελάτης-άντε μετά να πει πως γιατί του ήρθε στραβό από το εργοστάσιο)
Όσο για το στρώσιμο κι εμένα μου είπαν οτι είναι στρωμένος ο κινητήρας και κλάιν μάιν και μέχρι τις 3500, άντε 4000 στροφές μέχρι τα 1000 χλμ και μετά προοδευτικό ανέβασμα. Εγώ προσωπικά το πήγαινα συντηρητικά μέχρι τα 1000 χλμ, το ανέβαζα και 4000 στροφές, και γενικά το πήγαινα γρήγορα. Όπως και έχω πει, ένα βράδυ που γυρνούσα από σινεμά σε έναν άδειο δρόμο μπροστά μου και περιμένοντας σε φανάρι και έχοντας μέσα κοντά 3500 χλμ, ε ρε φίλε δεν άντεξα και το έδωσα. Πρώτη δευτέρα πριν τον κόφτη και 3η κοντά στα 100 όπου και μετά έπρεπε να σταματήσω. Μου ήρθε και το έκανα και δεν σκέφτηκα αν έκανα κακό στο αυτοκίνητο. Γενικά δεν μπορώ να πω οτι το πήγαινα από την αρχή ούτε σαν κότα ούτε μέσα στα κόκκινα του. Και το μοτέρ του αν και το ανοίγω όπου βρω με καλές επιταχύνσεις, είναι τσίλικο. :D Και να φανταστείς οτι τα μπουζί στο service δεν μου τα αλλάζουνε (!!!) γιατί λένε οτι είναι καινούργια. Rolling eyes



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)

Ένταξη: 13 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 583
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 09:49:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και εγω αυτο που θελω να συμπληρωσω είναι οτι στα πρωτα χμ απεφευγα την πολη μεχρι να παω στα 2000km (3η -4η μονο κ τσουκου τσουκου!) τωρα στα 5000km το αμαξι παει πολυ διαφορετικα και τραβαει πολυ περισοτερο απο την αρχη. Προσωπικα πιστευω οτι ηταν απαραιτητο το στρωσιμο!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 11:48:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kατ αρχήν φίλε George καλορίζικος, καλοτάξιδος και αγρατζούνιστος.

Eγώ προσωπικά μέχρι τα 3000 χλμ. δεν πέρασα τις 3000 στροφές άντε 3500 για λίγο. Aυτό που μου είπαν εμένα ήταν να κάνω ένα ταξίδι καμιά 500 χλμ. και it's OK αλλά εγώ ακουλούθησα τον παλιό δοκιμασμένο τρόπο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 12:46:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ με το που το πήρα έφυγα για Ναύπλιο! Shocked

Καμιά σχέση ιδιαίτερη με το μέρος, απλά μου αρέσει πολύ. Ξέρεις τι είναι να οδηγείς το αμάξι ΣΟΥ για πρώτη φορά σε ταξίδι; Απ'τη μια δεν μπορούσα να πιστέψω αυτό που συνέβαινε, κι απ' την άλλη δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ στο δρόμο! Laughing

Πάντως τα πρώτα του 300 χλμ έγιναν σε αυτοκινητόδρομο με 3.000 σαλ. Σήμερα έχω πάνω 20000 χλμ και τα 12000 από αυτά είναι σε αυτοκινητόδρομο (και ειδικότερα τα πρώτα του χιλιόμετρα από τα 20000) κρατώντας τις στροφές στις 3.000 για τα πρώτα 5.000 χλμ και μετά ανέβαινα μέχρι τις 4000 μέχρι τα 10000, και μετά μέχρι και 5.000. Παραπάνω όχι, καθώς δεν βλέπω το λόγο αφού μετά τις 5500 σαλ η ιπποδύναμη πέφτει (να μην μιλήσω για ροπή).

Cool Το αποτέλεσμα; Το αμάξι μου σήμερα έχει έναν κινητήρα λουκούμι, ελαστικό, αθόρυβο, χωρίς κραδασμούς, και μπορώ να πω ότι βλέπω τη διαφορά του τώρα με το τότε που ήταν άστρωτο ακόμα.

Wink Α, και κάτι ακόμα. Κάνε 1000 χλμ με τα λάδια που θα έχει μέσα και μετά πέτα τα και βάλε κάποια επώνυμα (ονόματα μην λέμε....γκουχου γκουχου) και φίλτρο λαδιού μαζί. Wink Πάντως στρώσιμο σίγουρα χρειάζεται




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 13:23:28    Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρωσιμο....χρειαζεται...? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George έγραψε:
Με το στρωσιμο του καινουριου αυτοκινητου τι γινεται Question
πρεπει να γινει και αν ναι με ποιες προυποθεσεις?
(εφυγα τοσο βιαστικα απο την Lion που δε ρωτησα αυτο...)
για οσους δεν γνωριζουν, παρελαβα το 206 XS 1600cc πριν απο 3 μερες,
ακουσα απο φιλους για το στρωσιμο αλλα θα ηθελα και μια αλλη γνωμη.
Εχω ακουσει απο την αλλη οτι οι καινουριοι κινητηρες βγαινουν στρωμενοι αληθευει?


Φίλε Γιώργο, πάνω-κάτω συμφωνώ με τους προλαλήσαντες......
Ηρεμα στην αρχή, και να κάνεις και κανένα μεγάλο ταξιδάκι, να ανοίξει ο κινητήρας.

Αλλά και να ξεφύγεις λίγο από την πεπατημένη, δεν τρέχει τίποτα, μην ανησυχείς..........

Καλορίζικο και καλοτάξιδο.......


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Rally (Γιάννης)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE 16v

Ένταξη: 15 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 138
Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Οκτ 2002, 08:33:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλοταξιδος!!!συμφωνω με τα παραπανω, το σωστο στρωσιμο της μηχανης θα φανει και στο χρονο αλλα και στις επιδοσεις.επιπλεον να συμπληρωσω οτι δεν στρωνεις μονο την μηχανη αλλα πολλα απο τα μερη του αυτοκινητου.

Cool Smile colors


SPEED AND TURN!!!

DO YOU SPEAK RALLYE???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)

Ένταξη: 13 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 583
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Οκτ 2002, 08:45:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:

Wink Α, και κάτι ακόμα. Κάνε 1000 χλμ με τα λάδια που θα έχει μέσα και μετά πέτα τα και βάλε κάποια επώνυμα (ονόματα μην λέμε....γκουχου γκουχου) και φίλτρο λαδιού μαζί. Wink Πάντως στρώσιμο σίγουρα χρειάζεται

ρε παιδια χρειάζεται τελικά αυτή η αλλαγή?? εμενα μου βαλανε απο την μαμα τα visco 0-40 κ αλλοι μου λενε να τα αλλαξω και αλλοι να τ'αφήσω??? 5000κμ το χω τωρα το μωρο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Οκτ 2002, 08:48:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μicho, σκέψου απλά:

Αν αλλάξεις τα λάδια, θα πληρώσεις 30 ευρώ.

Αν δεν τα αλλάξεις, 1 πιθανότητα στο 1.000.000.000 κάποιο ρίνισμα από τα μέταλλα που πρωτορίφτηκαν να σου χαράξει τον θάλαμο καύσης θα μειώσει την μακροβιώτητα του κινητήρα σου.

Εκτός αυτού όταν ένα αυτοκίνητο είναι καινούργιο, σε πολλά σημεία περιέχει κερί ως αντισκωριακή προστασία. Αυτό που νομίζεις ότι πάει;



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)

Ένταξη: 13 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 583
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Οκτ 2002, 08:53:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Smile παλι καλα! στα ποσα km λες να τα αλλάξω then?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Οκτ 2002, 08:56:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

micho έγραψε:
Smile παλι καλα! στα ποσα km λες να τα αλλάξω then?


Τα πρώτα λάδια έπρεπε να τα αλλάξεις... χθές

Μετά κράτα ένα διάστημα από 8.000 μέχρι 10.000 ανάλογα την χρήση που του κάνεις



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
micho (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 Quiksilver (8V) (2002) (1400)

Ένταξη: 13 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 583
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Οκτ 2002, 09:02:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Shocked τι? επρεπε δηλαδη? αμαν αμαν τρεεεχωωωω να δω στο αντιστοιχο με λαδια forum να παω να δω τι να βαλω.... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2389s (PHP: 51% - SQL: 49%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on