PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Νέο VW Passat

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Απρ 2005, 09:12:23    Θέμα δημοσίευσης: Νέο VW Passat Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο το in.gr





Διατηρώντας την φιλοσοφία που το κράτησε "ζωντανό" για περισσότερες από τρεις δεκαετίες -η πρώτη γενιά παρουσιάστηκε το 1973-, το νέο Volkswagen Passat εξακολουθεί να κινείται σε συντηρητικές οδούς, όσον αφορά στην εξωτερική του σχεδίαση, αλλά η συνολική του αναβάθμιση το επαναφέρει δυναμικά στο προσκήνιο των μεσαίων οικογενειακών αυτοκινήτων, προβληματίζοντας τόσο τις φθηνότερες όσο και τις ακριβότερες προτάσεις της κατηγορίας.

Χάρη σε κάποιες πιο τολμηρές σχεδιαστικές πινελιές -κυρίως στα φωτιστικά σώματα και το τελείωμα του πίσω τμήματος- η έκτη γενιά του γερμανικού sedan παρουσιάζει συνολικά μια πιο σύγχρονη και κομψή εικόνα. Στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου δεσπόζει η νέα μάσκα που εκτείνεται μέχρι το χαμηλότερο τμήμα του προφυλακτήρα και τα τραπεζοειδή φωτιστικά σώματα με το κυρτό κάτω μέρος τους.

Η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στη μάσκα, στο πλαίσιο των παραθύρων και στο πίσω τμήμα του αμαξώματος, δίνουν τον πολυτελή τόνο που απέπνεε και το απερχόμενο μοντέλο, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED ενισχύουν την σύγχρονη εικόνα.

Με μήκος που φθάνει τα 4,77 μέτρα, πλάτος 1,82 μέτρα και ύψος 1,47 μέτρα, το νέο Passat είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε εξωτερικές διαστάσεις. Συγκεκριμένα, είναι 62 χιλιοστά μακρύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ τα νούμερα σε πλάτος και ύψος είναι 74 και 10 χιλιοστά αντίστοιχα.

Τα οφέλη των αυξημένων εξωτερικών διαστάσεων γίνονται άμεσα αντιληπτά μόλις ανοίξεις κάποια από τις δύο πίσω πόρτες και καθίσεις στα πίσω καθίσματα. Οι χώροι που παρέχονται στους επιβάτες είναι από τους καλύτερους της κατηγορίας, ενώ μεγαλύτερος -κατά 90 λίτρα- είναι και ο χώρος αποσκευών που φθάνει πλέον τα 565 λίτρα.

Το υπόλοιπο εσωτερικό ξεχωρίζει για την καλαίσθητη και εργονομική σχεδίασή του. Ωστόσο, κάτι δείχνει να μην δένει στην όλη εικόνα του αυτοκινήτου. Ποιοτικά, το πλαστικό που καλύπτει το άνω τμήμα του ταμπλό, είναι αυτό που περιμένει να αντικρίσει κανείς σε ένα μοντέλο της VW για την συγκεκριμένη κατηγορία, αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο με το υπόλοιπο τμήμα του.

Τα σκληρά πλαστικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του κάτω τμήματος του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας δεν είναι αυτά που αρμόζουν σε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Οπτικά, παραπέμπουν σε παλαιότερα μικρότερα μοντέλα του γερμανικού ομίλου και όχι στα αντίστοιχα μοντέλα της Audi, όπως συνέβαινε μέχρι πρότινος. Προφανώς έχουμε να κάνουμε με μείωση του κόστους ή με προσπάθεια να συγκρατηθεί η τιμή πώλησης του νέου Passat, δεδομένου ότι αυτή θα επιβαρυνόταν ήδη από τον τεχνολογικό εξοπλισμό που εισάγει στην κατηγορία.

Μια από αυτές είναι και το ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο -το οποίο επεμβαίνει και στους τέσσερις τροχούς- που έχει στείλει στο μουσείο της εταιρείας τον κλασικό μοχλό ανάμεσα στα δύο καθίσματα, δημιουργώντας παράλληλα περισσότερο αποθηκευτικό χώρο στο συγκεκριμένο σημείο. Το χειρόφρενο συνεργάζεται με ένα ακόμα σύστημα, που η εταιρεία ονομάζει "Auto-hold" και το οποίο κρατάει ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο στα φανάρια ή στις ανηφόρες, χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να πιέζει συνεχώς το μεσαίο πεντάλ.

Οι καινοτομίες του νέου Passat συνεχίζονται στο κλειδί που θέτει σε λειτουργία το κινητήρα τοποθετώντας το, απλά, στην ειδική υποδοχή και πιέζοντάς το, καθώς και στο cruise control που έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζει την ταχύτητα ανάλογα με αυτή του προπορευόμενου οχήματος. Ο μακροσκελής κατάλογος εξοπλισμού περιλαμβάνει επίσης, μεταξύ άλλων, ενεργά φώτα xenon, Bluetooth για το κινητό τηλέφωνο, σύστημα δορυφορικής πλοήγησης με DVD και παροχή ρεύματος 230V για την φόρτιση του laptop.

Κάτω από το μπροστινό καπό φιλοξενούνται οι γνωστοί τετρακύλινδροι και εξακύλινδροι κινητήρες του γερμανικού ομίλου με απόδοση από 102 έως και 250 ίππους. Η γκάμα ξεκινά από τα 1.600κ.εκ. με τον οκταβάλβιδο των 102 ίππων, ο οποίος πάντως δεν θα εισαχθεί στην χώρα μας και συνεχίζεται με τον ίδιου κυβισμού FSI που αποδίδει 115 ίππους. Προς το παρόν, οι διαθέσιμοι βενζινοκινητήρες ολοκληρώνονται με τον δίλιτρο FSI των 150 ίππων και την υπερτροφοδοτούμενη έκδοσή του που αποδίδει 200 ίππους. Στα τέλη του χρόνου αναμένεται να προστεθεί και ο εξακύλινδρος FSI των 3,2 λίτρων με τους 250 ίππους.

Τα διαθέσιμα μηχανικά σύνολα συμπληρώνουν οι δύο εκδόσεις του δίλιτρου TDI με 140 και 170 ίππους και ο 1.9 TDI με τους 105 ίππους. Οι κινητήρες που αποδίδουν περισσότερους από 115 ίππους θα συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων είτε με αυτόματο, τύπου Tiptronic. Προαιρετικά, οι δύο ισχυρότερες diesel εκδόσεις και ο V6 των 3,2 λίτρων, αντί του χειροκίνητου, θα είναι διαθέσιμοι και με το αυτόματο κιβώτιο τύπου DSG.

Μετάλλαξη, σε σύγκριση με το παρελθόν, έχει επέλθει και στην οδική συμπεριφορά του νέου μοντέλου, καθώς η γερμανική φίρμα επέλεξε να ακολουθήσει τον δρόμο που χάραξε η νεότερη γενιά του Golf και να προσδώσει στο μεσαίο μοντέλο της πιο "ευχάριστη" οδική συμπεριφορά. Η μετάλλαξη αυτή οφείλεται τόσο στο κατά 57% -σύμφωνα με την VW- πιο άκαμπτο πλαίσιο όσο και στη νέα πίσω ανάρτηση που προέρχεται από το Golf V.

Χωρίς να υστερεί σε άνεση ή να έχει χάσει κάτι από την ποιότητα κύλισης, το νέο Passat διαθέτει ακριβέστερη οδική συμπεριφορά και εμπνέει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον οδηγό του, όταν αυτός αποφασίσει να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς. Το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης διαθέτει σωστό "βάρος" και πολύ καλή αίσθηση.

Τα περίπου 1.350 κιλά του αμαξώματος δυσκολεύουν το έργο του μικρού κινητήρα των 1,6 λίτρων και απαιτούν η λειτουργία του να γίνεται σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, γεγονός που ανεβάζει παράλληλα και τα ντεσιμπέλ που φθάνουν στην καμπίνα των επιβατών. Ο δίλιτρος των 150 ίππων έχει σαφώς ευκολότερο έργο να επιτελέσει και είναι αυτός που ταιριάζει περισσότερο στο βάρος και το χαρακτήρα του μοντέλου.

Οι πωλήσεις του νέου Passat στην χώρα μας αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του καλοκαιριού με τιμές που δεν έχουν καθοριστεί έως τώρα από την ελληνική αντιπροσωπεία.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2005, 12:09:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



Νέο, ωραίο, με χώρους για τέσσερα άτομα και μεταλλική οροφή. Ίσως αυτά τα στοιχεία να αρκούν ώστε το concept C της VW να πατήσει, κάποια στιγμή αργότερα, και εκτός της έκθεσης στη Γενεύη, εκεί όπου θα "λουστεί" για πρώτη φορά τα φώτα της δημοσιότητας.

Σύμφωνα με τη VW, το εμπρός μέρος αντιπροσωπεύει τη νέα σχεδιαστική οδό που πρόκειται να ακολουθήσει η εταιρεία στο μέλλον. Στη μάσκα έχει γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, ενώ το ύφος των φωτιστικών σωμάτων συνδράμει στη δυναμική εικόνα του αυτοκινήτου.

Το μήκος του Concept C φτάνει τα 4,41 μέτρα -16 εκατοστά κοντύτερο από το A4 Cabriolet-, το πλάτος του τα 1,81 μέτρα, ενώ το ύψος του τα 1,43 μέτρα. Όπως ισχυρίζεται η γερμανική εταιρεία, χάρη στις μεγάλες διαστάσεις του αμαξώματος εξασφαλίζονται ικανοποιητικοί χώροι για τους επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών ξεπερνά τα 400 λίτρα.


Το Concept C ίσως σηματοδοτήσει μια νέα αρχή της γερμανικής φίρμας στα αμαξώματα convertible χάρη στην υιοθέτηση της μεταλλικής διαιρούμενης οροφής, όπως συμβαίνει στα Peugeot 307 CC και Renault Megane CC. To μοντέλο που θα φιγουράρει στην έκθεση εξοπλίζεται με δίλιτρο κινητήρα τεχνολογίας FSI, ισχύος 150 ίππων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Απρ 2005, 09:44:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρουσίαση: Οδηγούμε το νέο VW Passat - Αποστολή στην Ισπανία
Auto-Internet


Η πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Passat στη Βαρκελώνη επιβεβαίωσε την πρώτη εντύπωση που έδωσε το αυτοκίνητο στο Σαλόνι της Γενεύης για συνολική αναβάθμισή του, όχι μόνο λειτουργική, αλλά και σε επίπεδο ποιότητας και «κύρους».

Το μεσαίο μοντέλο της VW είναι εντελώς νέο, με καινούργια πίσω ανάρτηση, μεγάλη γκάμα κινητήρων και διαφορετικές διαστάσεις. Εξίσου σημαντική, όμως, είναι η αναβάθμιση του εξοπλισμού του, με στοιχεία που του δίνουν αυξημένο γόητρο κι ενισχύουν μια εικόνα προηγμένης τεχνολογίας που οι Γερμανοί πάντα διεκδικούν για τ' αυτοκίνητά τους.

Το εμπορικό λανσάρισμά του θα ξεκινήσει από τη Γερμανία, ενώ στην Ελλάδα θα έρθει προς τα τέλη Μαΐου ή αρχές Ιουνίου με άγνωστη ακόμα τιμή. Ενδεικτικό είναι, πάντως, ότι η τιμή του στη Γερμανία παρέμεινε η ίδια μ' αυτήν του προηγούμενου μοντέλου.

Όσο κι αν φαίνεται περίεργο, το Passat, αν και από τα πιο πετυχημένα μοντέλα της VW, είχε ίσως μεγαλύτερη ανάγκη για ανανέωση απ' ότι το Golf που προηγήθηκε.

Στη μεσαία κατηγορία οι εξελίξεις ήταν ραγδαίες τα τελευταία χρόνια, όχι μόνο σε επίπεδο βελτίωσης της τεχνολογίας των αυτοκινήτων, όπως έγινε στη «μικρομεσαία» κατηγορία, αλλά και σε σχέση με το κύρος και την εικόνα τους. Γιατί ξέφυγαν από την εικόνα των ευρύχωρων οικογενειακών αυτοκινήτων, προσφέροντας πιο έντονα στοιχεία κοινωνικού «στάτους».

Επιπλέον, μέσα στο γκρουπ VW υπήρξε ένας έντονος εσωτερικός ανταγωνισμός από τις μικρότερες εταιρείες του, της Seat και τη Skoda, που παρουσίασαν νέα οικογενειακά μοντέλα, τα οποία πρόσφεραν σε χαμηλότερη τιμή ποιότητα και λειτουργικότητα που δεν είχαν να ζηλέψουν τίποτα από το προηγούμενο Passat.

Εξίσου περίεργος είναι ο τρόπος που έγινε η παρουσίαση του αυτοκινήτου στους δημοσιογράφους, η οποία κατά τη γνώμη μας αδίκησε την τεχνολογία και τις «αυτοκινητικές» του αρετές, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα νέα στοιχεία του εξοπλισμού.

Σύμφωνοι, πολλά απ' αυτά είναι πολύ ενδιαφέροντα τεχνολογικά, ιδιαίτερα το σύστημα με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για φρενάρισμα πανικού και συνδυάζεται με σύστημα ακινητοποίησης για απροβλημάτιστο ξεκίνημα σε μεγάλες κλίσεις.

Ενδιαφέρον είναι το σύστημα εκκίνησης του κινητήρα με το κλειδί που πιέζεται σαν διακόπτης, ή το νέο cruise control που προσαρμόζεται αυτόματα στην απόσταση από το μπροστινό αυτοκίνητο, όπως και πολλά άλλα στοιχεία εξοπλισμού, που κάνουν πιο ευχάριστη, πιο ξεκούραστη και πιο ασφαλή την οδήγηση.

Δύσκολα όμως μπορούμε να δεχτούμε η παρουσίαση να περιστρέφεται γύρω απ' αυτά και να τονίζει ακόμα και το νέο ηχοσύστημα, σ' ένα αυτοκίνητο που παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον για την τεχνολογία των μηχανικών μερών του. Σύμφωνοι, για τους Έλληνες δημοσιογράφους δεν είναι και τόσο σημαντικοί οι τρεις νέοι ντίζελ, που αποδίδουν από 105 ως 170 ίππους.

Αλλά πιστεύω πως είναι εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός ότι υπάρχει μια πλήρης σειρά βενζινοκινητήρων άμεσου ψεκασμού (FSI), ακόμα και σε έκδοση με τούρμπο, που ξεκινάει από τα 1,6 λίτρα και τους 115 ίππους, για να φτάσει στα 3,2 (V6) και τους 250, περνώντας από τα 2λιτρα με και χωρίς τούρμπο, με 150 και 200 ίππους αντίστοιχα (το νέο Passat διατίθεται και με τον κινητήρα 1.6 των 102 ίππων, αλλά η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει την πρόθεση να εισάγει αυτήν την έκδοση).



Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός, ότι όλοι αυτοί οι κινητήρες συνδυάζονται με κιβώτιο 6 ταχυτήτων κι ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας έχει αντικατασταθεί μ' ένα πολύ πιο προηγμένο σύστημα 4 συνδέσμων ή ότι η μπροστινή ανάρτηση, με γόνατα Μακφέρσον, έχει βάρος μικρότερο κατά 13,3 κιλά λόγω τη χρήσης εξαρτημάτων από αλουμίνιο.
Από εκεί και πέρα, σημαντική εξέλιξη υπήρξε επίσης σε επίπεδο διαστάσεων, καθώς επιλογή της VW ήταν να αυξηθεί ελάχιστα το μεταξόνιο (μόλις 1 χιλιοστό), μια και το Passat ήταν ήδη ένα πολύ ευρύχωρο αυτοκίνητο, και ν' αυξηθεί πολύ περισσότερο το εξωτερικό μήκος, προς όφελος του χώρου αποσκευών, που είναι τώρα τεράστιος, ένας από τους μεγαλύτερους της αγοράς σε οποιαδήποτε κατηγορία, με χωρητικότητα 565 λίτρων!

Και βέβαια, η αναβάθμιση του εξοπλισμού συνδυάστηκε με μια αναβάθμιση της ποιότητας υλικών και κατασκευής, που είναι εμφανής στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Όπως εμφανής είναι και η προσοχή που δόθηκε στην πρακτικότητα του εσωτερικού, με πιο χαρακτηριστικό δείγμα την εντελώς διαφορετική σχεδίαση του εσωτερικού τμήματος της δεξιάς και της αριστερής εμπρός πόρτας, ώστε ν' ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες του οδηγού και του επιβάτη.

Στην Ισπανία μας δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο Passat με τον κινητήρα 1.6 των 115 ίππων και με τον 2λιτρο των 150, καθώς και το ντίζελ άμεσου ψεκασμού 1.9 των 105 ίππων.

Ξεκινώντας από το τελευταίο, θα πούμε εν συντομία ότι μας ικανοποίησε απόλυτα με τη ροπή του, που κάνει την οδήγησή του πολύ ξεκούραστη, ενώ και ο θόρυβός του βρίσκεται σε απολύτως αποδεκτά επίπεδα. Σαφώς ως έκδοση «εισαγωγής» στη γκάμα είναι για τον ευρωπαίο καταναλωτή καλύτερη πρόταση από το 1.6 των 102 ίππων. Το 2λιτρο FSI είναι ίσως αυτό που αναδεικνύει περισσότερο την αναβάθμιση που έγινε στο μεσαίο μοντέλο της VW.

Μ' ένα κινητήρα πολύ καλό, με ροπή από χαμηλά, αρκετή δύναμη και καλά κλιμακωμένο κιβώτιο με 6 σχέσεις, ήταν γρήγορο όσο χρειαζόταν για να γίνει άνετα η διαδρομής μας και ασφαλή τα προσπεράσματά μας. Το αυτοκίνητο δείχνει σημαντικά αναβαθμισμένο σε άνεση και συνολική «ποιότητα κύλισης», με κράτημα που στην καλή (σε πρόσφυση) ισπανική άσφαλτο δεν μας δημιούργησε το παραμικρό άγχος, όσο γρήγορο ρυθμό κι αν ακολουθήσαμε.

Το 1.6 FSI ήταν μια έκπληξη. Το περιμέναμε πιο αργό, αλλά η έξυπνη χρήση ενός κιβωτίου 6 σχέσεων με «πυκνή» κλιμάκωση και με έκτη πιο κοντή από τις περισσότερες πέμπτες άλλων αυτοκινήτων, προσφέρει ένα αποτέλεσμα που μας φάνηκε αξιοπρεπέστατο στα 20 περίπου χιλιόμετρα που οδηγήσαμε αυτήν την έκδοση. Η δοκιμή επί ελληνικού εδάφους θα μας δώσει βέβαια μια πληρέστερη εικόνα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Απρ 2005, 17:46:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η αντιπροσωπεία της Volkswagen ανακοίνωσε τις τιμές του νέου Passat, που ξεκινούν από τα 20.200 ευρώ για την έκδοση Trendline των 1,6 λίτρων. Το μοντέλο είναι διαθέσιμο στην χώρας μας με κινητήρα 1,6 λίτρων απόδοσης 115 ίππων, αλλά και με κινητήρα 2,0 λίτρων απόδοσης 150 ίππων.

Ο βασικός εξοπλισμός του μοντέλου περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ESP, 6 αερόσακους, κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειρισμό, ηλεκτρονική υποβοήθηση τιμονιού με μεταβαλλόμενη υποβοήθηση, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ημιαυτόματο κλιματισμό και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες. Η έκδοση Comfortline διαθέτει μεταξύ άλλων επιπλέον του βασικού εξοπλισμού και ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρονικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου και cruise control. Τέλος η έκδοση Sportline διαθέτει επιπλέον σπορ καθίσματα, σπορ ανάρτηση και υπολογιστή ταξιδιού. Αναλυτικά οι τιμές του νέου μοντέλου:

Τιμές Volkswagen Passat 1,6
Έκδοση Τιμή (σε ευρώ)
Trendline 20.200
Comfortline 21.900
Sportline 22.400
Τιμές Volkswagen Passat 2,0
Έκδοση Τιμή (σε ευρώ)
Sportline 26.300
Highline 28.160
Τιμές Volkswagen Passat 2,0 Tiptronic
Έκδοση Τιμή (σε ευρώ)
Sportline 28.830
Highline 30.690


autotriti.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 22:24:58    Θέμα δημοσίευσης: Παρουσιάστηκε το VW Passat Variant Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λίγους μήνες μετά την παρουσίαση του Passat, η έκδοση στέισον με την, συνήθη για τους Γερμανούς, ονομασία Variant, βγαίνει στην αγορά. Το μοντέλο, διακρίνεται από την μάσκα σε σχήμα V, που δεσπόζει και στο σεντάν, την επιθετική γραμμή και τα πίσω φώτα LED. Βέβαια για ένα αυτοκίνητο του είδους το σημαντικότερο είναι ο χώρος αποσκευών. Αυτός στο Variant είναι 38 λίτρα μεγαλύτερος σε σχέση με τον ήδη τεράστιο του τετράθυρου Passat, αγγίζοντας τα 603. Το μήκος του αυτοκινήτου βρίσκεται στα 4,77 μέτρα και το πλάτος στα 1,82, ενώ η γκάμα των κινητήρων θα είναι η ίδια με του σεντάν, ξεκινώντας από τον 1.6 FSI 115 ίππων και για κάποιες αγορές από τον 1.6 102 ίππων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Αύγ 2005, 10:25:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H VW ετοιμάζει έκδοση 4x4 του Passat Variant



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2005, 16:02:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έκδοση 3.2 FSI για το Passat


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2005, 16:35:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ ωραιο αμαξι,εχει παρα πολλα καινουργια πραγματα.Τα πισω φωτα LED ειναι ολα τα λεφτα και πολυ πρωτοτυπο για αυτοκινητο παραγωγης.Κατα την γνωμη μου βεβαια ο 16αρης κινητηρας δεν θα το βοηθαει πολυ λογο βαρος.Απο 1.8 και πανω ομως θα ειναι ιδανικη επιλογη για καποιον που θα θελει να κανει ανετα ταξιδια και οχι μονο.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2005, 16:44:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οδηγησα στην εκθεση το 2λιτρο FSI και μου αρεσε ΠΑΡΑ πολυ! Πολυ ωραιο εσωτερικο, ικανοποιητικα γρηγορο και πολυ καλο κρατημα! Το τιμονι του λιγο με προβληματισε επειδη ειχε αισθητη νεκρη ζωνη.


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
tirokomos (Να μας γραφεις...)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 (16v) xs

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 668
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2005, 18:28:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σκεφτοταν να το αγορασει ο πατερας μου....Παιδια μιλαμε για τους ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ χωρους!!!!Και μπαλα μπορεις να παιξεις μεσα!Πολυ καλο και σε προσιτες τιμες αναλογα με την εκδοση!Για οικογενειαρχη που δεν εχει και πολλες Sport ανησυχιες ειναι οτι πρεπει! Wink




ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1187s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on