Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2005, 11:46:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nickzotos έγραψε: | θα εχει περιπου το 1.4 15.000  |
Νίκο ποιό συγκεκριμένα η έκδοση Urban 1.4 75hp χωρίς A/C=13990+μεταλλικό + + +
ενώ το ίδιο με A/C = 14990 + Μεταλλικό + + +... 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2005, 11:48:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα...νταξει... 15000 για αυτοκινητο πολης... Τσ, τσ, τσ...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2005, 12:44:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εεεε όχι και 15000++για 1,4 75ps!!!!!!!!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2005, 17:15:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οτι ειναι πανακριβο για τα δεδομενα της κατηγοριας του ειναι...
Αλλα κατι μου λεει οτι λογω της διαφορετικοτητας που εχει απο αλλα μοντελα θα πουλησει....και ειδικα σε γυναικες....
Παρολαυτα το προσεχες μελλον θα δειξει...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2005, 17:19:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Χμμμμμ
Λες?
Μπα άσε προτιμώ το λευκό που έχω παραγγείλει.
Έιναι πιο αθώο... |
White racing 4 ever!! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2005, 17:59:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
'Ανεση:Με το 1007, η Peugeot επαναστατεί στην αυτοκίνηση, εγκαινιάζοντας την εποχή της εύκολης ζωής. Η μετακίνηση στην πόλη έχει πλέον διαφορετικό στύλ ενώ ο εξοπλισμός του 1007 την κάνει ακόμα πιο άνετη.
Συρόμενες πόρτες:Το 1007 εξοπλίζεται με ηλεκτρικά συρόμενες πόρτες που επιτρέπουν εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό του. Οι συρόμενες πόρτες του είναι μία από τις λειτουργίες που συνδυάζουν την διασκέδαση με την χρήση του αυτοκινήτου.
Μ' ένα απλό πάτημα στο τηλεχειριστήριο και οι πόρτες του 1007 γλιστρούν προς τα πίσω χωρίς να προεξέχουν από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Μόλις οι πόρτες ανοίξουν, ο χώρος που αποκαλύπτεται επιτρέπει την άνετη πρόσβαση από έξω πρός τα μέσα ή και το ανάποδο, τόσο στις εμπρός όσο και στις πίσω θέσεις.
Το 1007 δεν χρειάζεται ελεύθερο χώρο στα πλάγια για να ανοίξουν οι πόρτες του. Έτσι μπορεί να παρκάρει σε στενούς χώρους ακατάλληλους για αυτοκίνητα με συμβατικές πόρτες, διευκολύνοντας την είσοδο και έξοδο των επιβατών του.
Κιβώτιο ταχυτήτων 2-tronic: Το 1007 σχεδιάστηκε να είναι άνετο και αποτελεσματικό χάρη στο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι που κάνει το παρκάρισμα να μοιάζει με παιχνίδι και στο κιβώτιο ταχυτήτων 2-tronic (ανάλογα την έκδοση)
Το 1007 είναι το πρώτο PEUGEOT που χρησιμοποιεί ημιαυτόματο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο ταιριάζει απόλυτα στην κίνηση στην πόλη. Το κιβώτιο ταχυτήτων 2-tronic επιτρέπει δύο τρόπους αλλαγής ταχυτήτων: ο ένας είναι αυτόματος και επιτρέπει την οδήγηση χωρίς την παρέμβαση ανθρώπινου χεριού. Ο άλλος είναι σειριακός. Γι'αυτούς λοιπόν που τους αρέσει να ελέγχουν τις αλλαγές ταχυτήτων, μπορούν να αλλάζουν ταχύτητες, χωρίς το πάτημα συμπλέκτη, με τον λεβιέ ταχυτήτων ή με τα χειριστήρια που βρίσκονται στην κολόνα του τιμονιού.
Aσφάλεια: Έξυπνα σχεδιασμένο, το 1007 εξοπλίζεται με ABS, υποβοήθηση σε φρενάρισμα πανικού, ESP (ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας) και λειτουργία αυτόματης ενεργοποίησης των αλάρμ σε περίπτωση απότομης επιβράδυνσης, προσφέροντας στους επιβάτες του κορυφαία ενεργητική ασφάλεια.
Όσον αφορά στην παθητική ασφάλεια, το 1007 εξοπλίζεται με 7 αερόσακους (δύο εμπρός, δύο πλάγιους, δύο τύπου κουρτίνας και έναν για τα πόδια του οδηγού) ενισχυμένο αμάξωμα και στοιχεία στερέωσης ISOFIX που συμμορφώνονται με το νέο, τριών σημείων, πρότυπο ασφαλείας.
Το 1007 διαθέτει επιπλέον συστήματα για την ασφάλεια των επιβατών. Μια ηχητική και οπτική ένδειξη, ειδοποιεί τον οδηγό στην περίπτωση που οι ζώνες ασφαλείας στις πίσω θέσεις δεν έχουν τοποθετηθεί. Επίσης, ένας εσωτερικός πρόσθετος καθρέπτης βοηθάει στην εποπτεία των επιβατών στις πίσω θέσεις.
Κινητήρες: Το 1007 σχεδιάστηκε για την κίνηση μέσα στην πόλη. Παρόλα αυτά έχει όλες τις δυνατότητες για την κίνηση και εκτός πόλης ή στους αυτοκινητόδρομους ενώ προσφέρει εξαιρετική ηχομόνωση από τους εξωτερικούς θορύβους.
Το 1007 εξοπλίζεται με δύο κινητήρες:
· 1.400 κ.ε. απόδοσης 75 ίππων με μηχανικό ή 2-tronic κιβώτιο ταχυτήτων
· 1.600 κ.ε. απόδοσης 110 ίππων με 2-tronic κιβώτιο ταχυτήτων
Εσωτερικό περιβάλλον:Το εσωτερικό περιβάλλον του 1007 είναι χαρούμενο, με δυνατότητα διαμόρφωσης ενώ μπορεί να φιλοξενήσει 4 επιβάτες.
Αλλαγή εμφάνισης: Είναι πραγματική απόλαυση να μπορείς να αλλάζεις την εσωτερική εικόνα του αυτοκινήτου σου. Με το 1007, υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Το κομψό εσωτερικό του μπορεί να διαμορφωθεί με μία από τις 12 διαφορετικές συνθέσεις που προσθέτουν χρώμα και μοναδικότητα. Κάθε σύνθεση περιλαμβάνει:
· Δύο υφασμάτινες επενδύσεις στο ταμπλό
· Τέσσερα καλύμματα των αεραγωγών
· Δύο υφασμάτινες επενδύσεις στις πόρτες
· Δύο καλύμματα πλάγια των πίσω θέσεων
· Οκτώ υφασμάτινες επενδύσεις για τα καθίσματα (2 ανά κάθισμα)
Αυτές οι 12 διαφορετικές συνθέσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν το προσωπικό σας στύλ και να απεικονίσουν την διάθεσή σας αλλά και την προσωπικότητά σας. Οι συνδυασμοί είναι αναρίθμητοι αφού μπορείτε να διαλέξετε χρώματα και στύλ για να δημιουργήσετε τολμηρούς συνδυασμούς. Για την τοποθέτηση των συνθέσεων αυτών δεν χρειάζεται κάποιο εργαλείο. Μπορείτε να αλλάξετε την εμφάνιση του εσωτερικού του 1007 σε μόλις 15 λεπτά!
Διαμόρφωση εσωτερικού: Στο 1007 μπορείτε να επιλέξετε να δώσετε περισσότερο χώρο στους πίσω επιβάτες ή να σπρώξετε τα πίσω καθίσματα εμπρός για να αυξήσετε τον χώρο των αποσκευών, εάν έχετε να μεταφέρετε ογκώδη αντικείμενα. Οι θέσεις του 1007 είναι ανεξάρτητες, με δυνατότητα μετακίνησης εμπρός-πίσω αλλά και διπλώματος, προσφέροντας την μέγιστη χρήση του εσωτερικού χώρου.
Εξωτερική σχεδίαση: Με τις συμπαγής γραμμές του, τις δυναμικές του αναλογίες και τα καμπυλωτά φτερά, το 1007 εκφράζει τις αξίες της PEUGEOT όσον αφορά την αισθητική και την κομψότητα. Το εμπρός τμήμα χαρακτηρίζεται από την μεγάλη εισαγωγή αέρα και τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα ενώ οι μπάρες οροφής (ανάλογα τον εξοπλισμό) αποτελούν συνέχεια από τις εμπρός κολόνες. Χαρακτηριστικό της εξωτερικής σχεδίασης του 1007 είναι οι συρόμενες πόρτες οι οποίες δίνουν στο αυτοκίνητο μία σχεδιαστική γραμμή εντελώς πρωτόγνωρη για αυτοκίνητο πόλης.
www.peugeot.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Απρ 2005, 18:55:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαλα ολα αυτα, αλλα δε νομιζω οτι θα πετυχει σαν μοντελο!!! Δεν ειναι απλα ακριβο για την κατηγορια του, ειναι πολυ ακριβο... Ασε που αυτο με τις ηλεκτρικες πορτες μου βρωμαει προβληματακια!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2005, 10:43:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΠΟΡΙΑ:
Αν σε τρακάρουν από πίσω στο 1007 και στραβώσουν οι ράγες οδηγοί, τότε πως ανοίγουν οι πόρτες???? 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
crusader (Σπύρος) Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 26 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2806
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2005, 10:49:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | ΑΠΟΡΙΑ:
Αν σε τρακάρουν από πίσω στο 1007 και στραβώσουν οι ράγες οδηγοί, τότε πως ανοίγουν οι πόρτες????  |
Σπας το παρμπρίζ και βγαίνεις από μπροστά.. 
® |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nickzotos (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1400 (8V) ΧΤ 2001
Ένταξη: 07 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: ΝΙΚΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2005, 10:55:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ 
http://www.quad-atv.gr
Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2005, 21:38:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από automoto.flash.gr
(για μεγαλύτερες φωτογραφίες "κλικ" εδώ)
Peugeot 1007: Το πρώτο μέλος μιας νέας γκάμας
Ακούγοντας τους ανθρώπους της εταιρίας να δίνουν στοιχεία για την πορεία της ευρωπαϊκής αγοράς και να εστιάζουν την προσοχή τους στην κατηγορία Β, η οποία όπως ανάφεραν έχει ανοδική δυναμική, μου δημιουργήθηκε ο εξής προβληματισμός. Εντάξει, τα στοιχεία αυτά δίνονται σε κάθε παρουσίαση και δεν μπορεί παρά να συμφωνήσει κανείς πως παρουσιάζουν ενδιαφέρον. Ωστόσο η περίπτωση του συγκεκριμένου μοντέλου, του Peugeot 1007, έχριζε ενός διαφορετικού τύπου παρουσίασης, που όμως δεν έγινε.
Θα προσπαθήσω να το θέσω ξεκάθαρα απ' την αρχή. Αυτό που επιχειρεί η Peugeot με το 1007 το έχουν κάνει και άλλες εταιρίες, αλλά με διαφορετικό τρόπο και εδώ έγκειται και η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου μοντέλου. Ο νέος τρόπος ονομασίας, η προσθήκη ενός ακόμη ψηφίου οδήγησε στη γέννηση μίας νέας γκάμας, πλάι στην ήδη υπάρχουσα της Peugeot. Το 1007 είναι το πρώτο μοντέλο αυτής της γκάμας, ενώ έπεται συνέχεια με, ποιος ξέρει, ένα 2007, 3007, 4007 ή μήπως όλα αυτά;
Η βασική αρχιτεκτονική του 1007
Το δύσκολο στο εγχείρημα της Peugeot, είναι να περάσει στον καταναλωτή πως δεν πρόκειται για κάποιο επικοινωνιακό τέχνασμα, αλλά για μοντέλα που σχεδιάστηκαν για να ξεχωρίζουν όχι μόνο αισθητικά, αλλά και λόγω της υψηλής τους ποιότητας και της τεχνολογίας που συγκεντρώνουν. Η βασική αρχιτεκτονική στην οποία σχεδιάστηκε το 1007, αποτελείται από το τρίπτυχο ευκολία στη χρήση, άνετοι χώροι, ευχαρίστηση στην οδήγηση. Πράγματι, το 1007 τα καταφέρνει εξίσου καλά σε καθέναν από αυτούς τους τομείς. Ας τα δούμε ένα ένα ξεχωριστά.
Με μήκος 3,7 μέτρα, το 1007 έχει συμπαγείς διαστάσεις που του επιτρέπουν να κινείται με άνεση στους αστικούς δρόμους. Παράλληλα, το βάθος του παρμπρίζ και τα μεγάλα παράθυρα των δύο μόνο θυρών (συρόμενων και ηλεκτρικά ανοιγόμενων), παρέχουν μία πολύ καλή αίσθηση, αλλά και άριστη ορατότητα. Οι χώροι του εσωτερικού, επαρκούν για την άνετη μεταφορά 4 ατόμων. Το 1007 διαθέτει 4 ανεξάρτητα καθίσματα, εκ των οποίων τα 2 πίσω, μπορούν να αναδιπλωθούν, να συρθούν (κατά 23 εκ.) αλλά όχι και να αφαιρεθούν, κάτι όμως που πραγματικά δεν χρειάζεται, χάρη στον έξυπνο τρόπο αναδίπλωσης που δημιουργεί έναν πραγματικά μεγάλο χώρο αποσκευών. Ο τελευταίος, μπορεί να κυμανθεί από 178 έως 1.048 λίτρα.
Όσο για την ευχαρίστηση στην οδήγηση, είναι ένα από τα προσόντα των αυτοκινήτων Peugeot, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ακόμη πιο έντονο, ίσως λόγω του ότι δεν το περιμένεις σε τέτοια έκταση από το παρουσιαστικό του αυτοκινήτου. Οι Γάλλοι έχουν κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά. Η στιβαρότητα του πλαισίου είναι κορυφαία, η ποιότητα κύλισης αντιστοιχεί σε 1-2 κατηγορίες πάνω, ενώ και η αίσθηση που εισπράττεις από το τιμόνι (ηλεκτρικό), το κιβώτιο και τα φρένα, είναι επίσης πολύ καλή.
Εκδόσεις κινητήρα-εξοπλισμού
Το 1007 θα διατίθεται με δύο κινητήρες βενζίνης, στα 1.4 και 1.6 λίτρα με 75 και 110 ίππους αντίστοιχα. Στην πρώτη περίπτωση συνοδεύεται από κιβώτιο 5 σχέσεων ή προαιρετικά αυτόματο, ενώ στη δεύτερη περίπτωση, διαθέτει αποκλειστικά αυτόματο 2-Tronic με δυνατότητα αλλαγών από το τιμόνι. Παράλληλα, η Peugeot επιλέγει να τοποθετήσει το 1007 στην αγορά με πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, που θα περιλαμβάνει στάνταρ μεταξύ άλλων 7 αερόσακους, ESP και ηλεκτρικά ανοιγόμενες πόρτες με τηλεχειρισμό. Στο σημείο αυτό, αξίζει να αναφέρουμε την ύπαρξη του κιτ Cameleo, σε 12 παραλλαγές, με το οποίο μπορεί κανείς να αλλάξει την εικόνα του εσωτερικού σε διάστημα 15 λεπτών, χωρίς τη χρήση εργαλίων. Το κόστος είναι 205-251 ευρώ ανάλογα με το κιτ που θα επιλέξετε.
Στην Ελλάδα το περιμένουμε στα τέλη Μαΐου σε τρεις εκδόσεις από πλευράς εξοπλισμού, τις Urban, Trendy και Sporty. Οι τιμές του 1007 σίγουρα δεν είναι και δεν θα μπορούσαν να είναι φτηνές. Με τιμή εκκίνησης τα 13.990 ευρώ για την έκδοση 1.4 Urban και μάλιστα χωρίς κλιματισμό, η Peugeot γνωρίζει πως δεν μπορεί να περιμένει υψηλές πωλήσεις. Η παραγωγή των 130.000 μονάδων ετησίως άλλωστε, το ομολογεί. Με δεδομένο πως σήμερα δεν πουλιούνται αυτοκίνητα χωρίς κλιματισμό, η ουσιαστική entry level έκδοση του 1007 κοστίζει 14.990 ευρώ. Αντίστοιχα οι τιμές για τις εκδόσεις 1.4 Trendy και 1.4 Trendy Tiptronic, διαμορφώνονται στα 16.000 και 16.900 ευρώ. Για όσους επιθυμούν κάτι ακόμη καλύτερο, το 1007 στα 1.6 λίτρα στην έκδοση Trendy κοστίζει 18.350 ευρώ και στην έκδοση Sporty 19.050 ευρώ.
Ακριβό μόνο σε απόλυτες τιμές
Αν περιμένατε να κλείσω το κομμάτι της πρώτης γνωριμίας με το νέο μοντέλο της Peugeot επικεντρώνοντας στην υψηλή τιμή του, πέσατε έξω. Κι αυτό γιατί το 1007 είναι ένα αυτοκίνητο που λογικά βρίσκεται στην κατηγορία των 15.000 ευρώ. Είναι gadget, αλλά όχι μόνο τέτοιο, όπως για παράδειγμα ένα Smart. Την ίδια ώρα, πραγματικά εκπλήσσει με την στιβαρότητα και τη συμπεριφορά του στο δρόμο, δικαιολογώντας έτσι την υψηλότατη βαθμολογία που κατέκτησε στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP.
Ακόμη δεν είναι εύκολα διακριτό, αλλά με το 1007 η Peugeot ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, δημιουργώντας μία avant-garde γκάμα μοντέλων. Όπως αναφέρουν οι Γάλλοι, όλα τα μέλη της οικογένειας με τα 2 μηδενικά στη μέση, θα προορίζονται να ξεχωρίσουν από τη μάζα των υπόλοιπων μοντέλων της κατηγορίας τους. Αν κινηθούν όπως και με το 1007, τότε σίγουρα θα το καταφέρουν.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Απρ 2005, 21:49:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλλοι φτιαχνουν βαρκες στο γυαλο και αλλοι.....
καπου διαβασα μια συνεντευξη ενος στελεχους της σιτροεν στην ελλαδα που ελεγε οτι το C2 vts αποτελει το 20-25%των πωλησεων ολων των c2 τα οποια αποτελουν το 60-70%τησ συνολικης παραγωγης δηλαδη το vts αποτελει το 12-15% των συνολικων πωλησεων στην ελλαδα της σιτροεν!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Απρ 2005, 14:15:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρουσιαση Peugeot 1007 απο το περιοδικο auto triti αυτης της εβδομαδας
Γενικα
Το 2002 στη Διεθνη εκθεση αυτοκινητου στο Παρισι η Peugeot ειχε παρουσιασει ενα
πρωτοτυπο μοντελο με την ονομασια Sesame ,στο οποιο σημειο αναφορας αποτελουσαν
οι συρομενες πλαινες πορτες ,χαρακτηριστικο που ηταν αμφιβολο αν τελικα θα περνουσε
στην παραγωγη .Μετα απο δυο ακριβως χρονια ,στην επομενη εκθεση του Παρισιου ,το νεο μικρο
ενος ογκου Peugeot εμφανιστηκε στην τελικη του μορφη με την ονομασια 1007 και με ελαχιστες
αισθητικες αλλαγες σε σχεση με το Sesame ,ονομασια την οποια φερουν πλεον οι ιδιαιτερα πρακτικες
συρομενες πορτες.
Με βαση λοιπον το νεωτεριστικο αυτο χαρακτηριστικο ,ο διασημος Ιταλος Pininfarina σχεδιασε το αμαξωμα του 1007 ,ενω το εσωτερικο προερχεται απο το κεντρο σχεδιασμου της Peugeot.
Στο μπροστινο μερος το νεο μικρο πολυχρηστικο μοντελο της Γαλλικης φιρμας χαρακτηριζεται
απο τα μεγαλα''αμυγδαλωτα''φωτιστικα σωματα και την ευμεγεθη εισαγωγη του αερα στον προφυλακτηρα ,θυμιζοντας το μεγαλυτερο 407 ,ενω εντυπωση προκαλει και το αυξημενο πλατος
(1,826 χιλ.).
Στο πλαι το βλεμμα εστιαζεται στη μεγαλη πορτα ,τη διακριτικη ραγα που εκτεινεται μεχρι πισω
και τη μεγαλη χειρολαβη .Πισω το 1007 ειναι πιο ουδετερο με τις επιπεδες και τριγωνικες επιφανειες.
Αισθητικο ενδιαφερον παρουσιαζει και το εσωτερικο ,στο οποιο παραλληλα εχει δωθει ιδιαιτερη
εμφαση στην πρακτικοτητα .Απο πλευρας τεχνικων στοιχειων ακολουθουνται γνωστες λυσεις
σε μηχανικα συνολα και αναρτησεις απο αλλα μοντελα του ομιλου PSA ,ενω σημειο αναφορας
αποτελει η υψηλη παθητικη ασφαλεια.
Το 1007 αναμενεται στην Ελλαδα στα τελη Μαιου με τους κινητηρες των 1,4 και 1,6 λιτρων σε
αρκετα ''τσιμπημενες''τιμες .Η βασικη εκδοση 1,4 urban θα κοστιζει 13.990 ευρω και θα περιλαμβανει
στον εξοπλισμο abs,esp,7 αεροσακους ,ολες τις ηλεκτρικες ανεσεις και ραδιο CD,ενω η τιμη του με κλιματισμο θα ειναι 14,990 ευρω.
Επισης η βασικη εκδοση 1,6 Trendy θα κοστιζει 18,350 ευρω.
Εσωτερικο
Οι πρωτες εντυπωσεις που μας αφησε ο θαλαμος επιβατων του 1007 ειναι θετικες ,με πρωταρχικο
ρολο να εχει το νεανικο υφος .Η σχεδιαση του ταμπλο ειναι συγχρονη ,ενω ο συνδυασμος
χρωματων σε ορισμενα τμηματα του και στους δακτυλιους των στρογγυλων αεραγωγων κανουν
τον διακοσμο πιο ευχαριστο .Τα πλαστικα τμηματα ειναι σκληρα στην αφη και ικανοποιουν με την ποιοτητα και τη συναρμολογηση τους ,αν και στο φινιρισμα υπαρχουν ορισμενες μικροατελειες.
Τα επιμερους χειριστηρια ειναι τοποθετημενα σε σωστες θεσεις και αποστασεις απο το σωμα του οδηγου ,ο οποιος θα βρει ευκολα την θεση που τον βολευει ,χαρη στις πολλαπλες ρυθμισεις
του καθισματος και του τιμονιου (σε βαθος και σε υψος).Παραλληλα ο ψηλα τοποθετημενος
επιλογεας των ταχυτητων διευκολυνει στις συχνες εναλλαγες των σχεσεων μεταδοσης.
Επισης οι πολλοι αποθηκευτικοι χωροι στο ταμπλο ,την κεντρικη κονσολα ,στις πορτες ,
κατω απο τα καθισματα και στις πλατες τους ενισχυουν ακομα περισσοτερο την πρακτικοτητα.
Αρνητικα σημεια που εντοπισαμε αφορουν τις δυο εμπρος κολονες οι οποιες δημιουργουν
μια ''νεκρη'' γωνια ,καθως και το γεγονος οτι τα σκιαδια δεν μετακινουνται προς τα πλευρικα
παραθυρα.
Ο θαλαμος επιβατων του 1007 προοριζεται για τη μεταφορα τεσσαρων φιλοξενουμενων σε
ισαριθμα καθισματα .Ο οδηγος και ο συνεπιβατης εχουν στη διαθεση τους αφθονο διαθεσιμο
πλατος και αερα για τα κεφαλια τους .Ωστοσο οι εμπρος πορτες δεν εχουν υποβραχιονιο κατι που
μας ενοχλησε .Στον πισω χωρο της καμπινας του νεου μικρου Peugeot ,υπαρχουν δυο ανεξαρτητα
καθισματα .Αυτα εχουν πολλαπλες ρυθμισεις ,καθως ειναι συρομενα σε μια διαδρομη 230 χιλ.και
εχουν τη δυνατοτητα να αναδιπλωθουν πληρως .Προσθετα αναδιπλωνεται και η πλατη του
καθισματος του οδηγου δημιουργωντας ενα τραπεζακι .Το ωφελιμο πλατος πισω ικανοποιει ,
οπως και ο αερας για τα κεφαλια ,ενω οσον αφορα το χωρο για τα γονατα ειναι επαρκης για ατομα
με υψος γυρω στα 1,7μ .Η επιβιβαση πισω γινεται ευκολα και απο τις δυο πλευρες ,καθως τα
καθισματα συρονται και ανακλινονται μεσω ενος μοχλου χωρις να χασουν την αρχικη τους
ρυθμιση .Το πορτ μπαγκαζ του 1007 με τα καθισματα τραβηγμενα πισω εχει ογκο 178 λτ ,
ωστοσο μπορει να αυξηθει στα 364 λτ με τη μετακινηση τους και φτανει εως τα 1.048 λτ με την
πληρη αναδιπλωση τους.
Στο δρομο
Κατα την πρωτη οδηγικη επαφη που ειχαμε με το 1007 στους δρομους της Ισπανιας ,οι εντυπωσεις
που μας αφησε ηταν θετικες ,καθως το αυτοκινητο εμφανιζει μια καλη ισσοροπια μεταξυ της
ασφαλους οδικης συμπεριφορας και της προσφερομενης ανεσης .Η δομη της αναρτησης ακολουθει
την πεπατημενη με γονατα Μακφερσον και ψαλιδια βασης εμπρος ,ημιακαμπτο αξονα πισω
και αντιστρεπτικη δοκο εμπρος και πισω .Σε συνδυασμο με την πολυ καλη στρεπτικη ακαμψια
του στιβαρου πλαισιου και τη σωστη ρυθμιση των αναρτησεων ,το 1007 εμφανιζει πολυ καλη
σταθεροτητα στον ανοιχτο δρομο ,αποπνεοντας ασφαλεια στον οδηγο .Αρκετα ικανοποιητικη
ειναι και η προσφερομενη ανεση απο την αναρτηση ,οπως συμβαινει και με τα υπολοιπα
αυτοκινητα της Γαλλικης φιρμας .Επισης θετικη εικονα μας αφησε το νεο μικρο Peugeot
και σε διαδρομη με στροφες ,οπου οι κλισεις του αμαξωματος ειναι λογικες και οι τροχοι παρουσιαζουν
αυξημενα περιθωρια προσφυσης ,ενω το ESP (το οποιο ενεργοποιειται αυτοματα μετα τα 50χλμ/ωρα),
επαναφερει το οχημα στην επιθυμητη πορεια .Τα φρενα τα οποια αποτελουνται απο αεριζομενους
δισκους μπροστα και ταμπουρα πισω στο 1,4 και δισκους πισω στο 1,6 ,σε συνδυασμο με ABS και EBA
συναδουν με τη σειρα τους στα αυξημενα επιπεδα ενεργητικης ασφαλειας καθως εχουν θετικη
αποκριση στο πατημα του πενταλ και ακινητοποιουν εγκαιρα το αμαξωμα .Οσον αφορα το
συστημα διευθυνσης διαθετει ηλεκτρικη μεταβαλομενη υποβοηθηση .Στις χαμηλες ταχυτητες
το τιμονι ειναι αρκετα ελαφρυ και εξυπηρετει στους ελιγμους ,ενω οσο αυξανονται οι ρυθμοι
κινησης βαραινει ,μεταφεροντας ωστοσο τεχνητη αισθηση στα χερια του οδηγου.
Παθητικη ασφαλεια
Κορυφαια ειναι η επιδοση του 1007 στον τομεα της παθητικης ασφαλειας .Το νεοτερο
μοντελο της Peugeot εχει φερει αριστα αποτελεσματα στις δοκιμες προσκρουσης του
Euro NCAP με πεντε αστερια ,36 βαθμους ,100% ποσοστο στην εμπροσθια συγκρουση
και 94% στην πλευρικη .Το μικρο Γαλλικο μοντελο εφοδιαζεται στανταρ με 7 αεροσακους
(ζευγη μετωπικων ,πλευρικων ,οροφης και εναν αεροσακο για τα γονατα του οδηγου).
Κινητηρες
Το 1007 ειναι διαθεσιμο με δυο κινητηρες βενζινης 1,4λτ (75ps) και 1,6λτ (110ps),καθως και
εναν ντιζελ 1,4λτ (70ps).Οι επιδοσεις του βασικου κινητηρα βενζινης ειναι μετριες (0-100 χλμ/
ωρα σε 15,6 δλ),ενω το μοτερ των 1,6 λτ ειναι σε θεση να κινησει με μεγαλυτερη ανεση το
αυτοκινητο .Το νεο αυτοματο κιβωτιο 5σχεσεων 2tronic ειναι διαθεσιμο προεραιτικα με το
συνολο των 1,4 λτ ,αλλα μετριαζει ακομα περισσοτερο τις επιδοσεις ( 0-100χλμ/ωρα σε 17,8δλ)
και στανταρ σε αυτο των 1,6 λτ.
Το 2tronic εχει δυο τροπους λειτουργιας ,τον αυτοματο και τον σειριακο ,με τον οποιο ο οδηγος
εχει τη δυνατοτητα να εναλλασει τις σχεσεις μεταδοσης ειτε μεσω του επιλογεα ,ειτε μεσω των
χειριστηριων στο τιμονι. Η αμεσοτητα του δεν μας ικανοποιησε ιδιαιτερα .Στα τελη του 2005
θα εφοδιαζεται και με το 16βαλβιδο μοτερ των 1,4 λτ ισχυος 90 ιππων.
Ιδιαιτερα στοιχεια
Πρωτοποριακο χαρακτηριστικο του 1007 ειναι οι συρομενες εμπρος πορτες ,οι οποιες
ονομαζονται απο την Peugeot ''Sesame''.Το ανοιγμα και το κλεισιμο τους γινονται ηλεκτρικα
με δυο τροπους σε χρονο 5δλ .Μεσω τηλεχειριστηριου η' με τη κινηση της εξωτερικης λαβης
προς τα πισω για να ανοιξει και προς τα εμπρος για να κλεισει .Στο εσωτερικο υπαρχουν δυο
διακοπτες απο τη πλευρα του οδηγου για το ανοιγμα και της δεξιας πορτας και ενας απο τη
πλευρα του συνοδηγου .Επισης σε περιπτωση βλαβης η' ατυχηματος υπαρχει η δυνατοτητα
ανοιγματος των θυρων με μηχανικο τροπο.
Στην πραξη οι πορτες ''Sesame''ειναι ιδιαιτερα πρακτικες για δυο κυριως λογους .Πρωτον γιατι
η εισοδος του οδηγου και του συνεπιβατη στο εσωτερικο ειναι ιδιαιτερα ευκολη (το ανοιγμα τους
ειναι 920 χιλ) και δευτερον σε περιπτωση που απο το πλαι υπαρχει καποιο εμποδιο η επιβιβαση
και αποβιβαση μπορει να πραγματοποιηθει χωρις προβλημα που θα υπηρχε σε αντιστοιχη
περιπτωση με τις συμβατικες πορτες.
Τεχνικα χαρακτηριστικα 1,4λτ
Κυβισμος 1,360
Κυλινδροι 4
Βαλβιδες 8
Ισχυς 75/5,400
Ροπη 118/3,300
0-100 15,6
Τελ.ταχ. 165
Καταν. 6,4
Βαρος 1,140 κιλα
Μηκος 3,731
Πλατος 1,826
Υψος 1,620
Μεταξονιο 2,315
Τεχνικα χαρακτηριστικα 1,6λτ
Κυβισμος 1,587
Κυλινδροι 4
Βαλβιδες 8
Ισχυς 110/5,750
Ροπη 147/4,000
0-100 12,8
Τελ.ταχ. 190
Καταν. 6,6
Βαρος 1,216 κιλα
Μηκος 3,731
Πλατος 1,826
Υψος 1,620
Μεταξονιο 2,315 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Crosstalk (Vasilis) Μόλις έγραψα

206 1.6 GTi 2005
Ένταξη: 04 Απρ 2005 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: ΑΤΗ - HELLAS
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Απρ 2005, 20:29:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ψηνεται η μανα μου για το μικρο αν και θα προτιμουσε ενα 1200αρακι και οχι απο 1400 που βγαινει το 1007! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Ιούν 2005, 09:59:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξεκινά η διάθεση του Peugeot 1007
από automoto.flash.gr
To 1007 διαθέτει ως βασικό εξοπλισμό δύο ηλεκτρικά συρόμενες πόρτες, ESP, ABS, 7 αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς, πλευρικούς τύπου κουρτίνας, κολώνας τιμονιού), ηλεκτρικά παράθυρα, τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, καθώς και υπολογιστή ταξιδίου. Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στο καινοτόμο κιτ Cameleo, που επιτρέπει τη διαμόρφωση του εσωτερικού διάκοσμου του αυτοκινήτου κατά την επιθυμία του ιδιοκτήτη μέσα σε μόλις 15 λεπτά, χωρίς τη χρήση ειδικών εργαλείων.
Οι τιμές του Peugeot 1007 διαμορφώνονται ως εξής:
Urban 1.4 (75 ίπποι) 13.990 ευρώ,
Urban 1.4 (75 ίπποι) με A/C 14.990 ευρώ,
Trendy 1.4 (75 ίπποι) 15.990 ευρώ,
Trendy 1.4 (75 ίπποι) με κιβώτιο ταχυτήτων 2Tronic 16.990 ευρώ,
Trendy 1.6 (110 ίπποι) με κιβώτιο ταχυτήτων 2Tronic 18.350 ευρώ.
Στον εξοπλισμό της έκδοσης Trendy περιλαμβάνονται ράδιο-cd με 6 ηχεία, αυτόματος κλιματισμός και προβολείς ομίχλης. Sporty 1.4 (75 ίπποι) με κιβώτιο ταχυτήτων 2Tronic 17.600 ευρώ, Sporty 1.6 (110 ίπποι) με κιβώτιο ταχυτήτων 2Tronic 18.960 ευρώ.
Στον εξοπλισμό της έκδοσης Sporty περιλαμβάνονται ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ράδιο-cd με 6 ηχεία, αυτόματος κλιματισμός, προβολείς ομίχλης, εμπρός σπορ καθίσματα, μπάρες οροφής.
Για τους μελλοντικούς κατόχους Peugeot 1007 ισχύουν τα παρακάτω χρηματοδοτικά προγράμματα:
-0% προκαταβολή και αποπληρωμή σε 12-72 μήνες μέσω της Εγνατίας Τράπεζας.
-0% προκαταβολή και αποπληρωμή σε 12-60 μήνες μέσω της Εθνικής Τράπεζας.
-35% προκαταβολή και αποπληρωμή σε 12-60 μήνες μέσω της Εγνατίας Τράπεζας και της Εθνικής Τράπεζας.
-35% προκαταβολή και 12μηνο άτοκο διακανονισμό μέσω της Εγνατίας Τράπεζας και της Εθνικής Τράπεζας.
Υπενθυμίζεται ότι όλα τα νέα αυτοκίνητα, καλύπτονται για 3 χρόνια από την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας τους, από την οδική βοήθεια PEUGEOT ASSISTANCE.
Καλώς το δεχτήκαμε!!
Αναμένω το 1ο μέλος του PSClub me 1007 που θα το "ταράξουμε" στις ερωτήσεις!!! 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ePhI (Eφη) Φανατικό μέλος

 206 1.6(16V) xs3/z4
Ένταξη: 02 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 322 Τόπος: always ΒΠ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2005, 21:54:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το Σαββατο ειχα την τιμη να το ΟΔΗΓΗΣΩ
ηταν το 1.6 cc
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ.......
για περισσοτερα θα σας πω το αλλο ΣΚ που θα το ξαναοδηγησω!!!! 
``Δύο πράγματα είναι αιώνια,το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία,αν και δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο``
ΑΙΝΣΤΑΙΝ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nickzotos (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1400 (8V) ΧΤ 2001
Ένταξη: 07 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: ΝΙΚΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2005, 22:02:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ePhI έγραψε: | Το Σαββατο ειχα την τιμη να το ΟΔΗΓΗΣΩ
ηταν το 1.6 cc
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ.......
για περισσοτερα θα σας πω το αλλο ΣΚ που θα το ξαναοδηγησω!!!!  |
που ειχες την τυχη καλε και το οδηγησες;;
http://www.quad-atv.gr
Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bouboulis (Δημήτρης) Μέλος

 307 1.4 XS
Ένταξη: 18 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Ιούν 2005, 22:19:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τη διαφήμιση την είδατε? Μου άρεσε πάρα πολύ. Είναι πολύ πρωτότυπη και έχει πολύ γέλιο.
Have Fun!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 01:00:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειδα σημερα ενα στον δρόμο. ηταν λαχανί και κινούταν στην πέτρου ράλλη πριν κανά μισάωρο. στα πλαινά ειχε αυτοκόλλητο γνωστού περιοδικού άρα μάλλον δοκιμή το έκαναν...αν και ο τυπος ήταν με χαβανεζικο πουκαμισο και 2 γυναικες στο πισω κάθισμα, οπότε ίσως πήγαινε αυτές για δοκιμη  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούν 2005, 04:36:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ePhI έγραψε: | Το Σαββατο ειχα την τιμη να το ΟΔΗΓΗΣΩ
ηταν το 1.6 ccΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ.......
για περισσοτερα θα σας πω το αλλο ΣΚ που θα το ξαναοδηγησω!!!!  |

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|