Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lepou (lefteris) Μέλος

 206 GTi
Ένταξη: 28 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάρ 2005, 11:19:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια οι εκκεντρ και τα γραναζια μπηκαν. Το αμαξι δουλευει μια χαρα. Ρελαντι οπως και πριν μονο υπαρχει ενας μικρος παλμος απο το μοτερ . Τον νιωθεις σαν δουλευει το βεντιλατερ.Το αμαξι δειχνει να δουλευει πιο ανετα και ξεκουραστα ιδως στην εθνικη . Βελτιωση στην αποδοση υπαρχει ιδως στο διαστημα 4000-6000 στροφες.
Εχθες βρηκα και αγορασα την πολαπλη εξαγωγης απο ραλυ . Οποτε γινετε η αρχη για να μπει η εξατμιση. Μετα παμε για προγραμμα.
Στο θεμα του προγραματος εχω ενα διλλημα.Να βαλω προγραμμα απο αυτον που συνεργαζετε ο μηχνικος μου ( μηχανικος Σεβνταλης , προγραματιστης Γ.Ανδριανακης ) ?Η να παω εκει που εφτιαξε προγραμμα(kinggdragon) ενας φιλος και ειδα οτι το αμαξι του αποδεδειγμενα δουλευει? IΔΟΥ Η ΑΠΟΡΙΑ !!!!!!!!!!! 
ΠΕΖΟΥΛΑΣΣΣΣΣΣΣ ΜΕ Κ 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Μάρ 2005, 20:57:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsikis έγραψε: | προς τους υπεύθυνους !!!!
Κατι με τους εκκεντροφόρους?
Βρέθηκε καμιά άκρη ? |
Σε 1 βδομάδα θα είναι εδώ τα πρώτα δείγματα για το 206/307
Απο κει και περα θα γίνει και η τελική παραγγελία ετσι ώστε να έχουμε εκκεντροφόρους για τα εν λογω αυτοκίνητα πριν το Πασχα.
Προσωπικά πιστεύω οτι αξίζει η αναμονή.Εχει γίνει πολλή δουλειά επανω στα 2 αυτα μοντέλα ετσι ωστε να διαφοροποιηθούμε τελείως απο την αγορά και αυτά που προσφερονται μεχρι τωρα , πάντα προς το καλύτερο.
Πρέπει να ξέρετε ομως οτι η μελέτη ενος εκκεντροφορου απο την αρχή δεν είναι απλό πράγμα.Εχουν ξοδευτεί ατελείωτες ωρες στα συνεργεία και στα δυναμόμετρα.
Για 106 οι εκκεντροφόροι θα είναι εδώ σε 1 βδομάδα.Αν καποιος σκέφτεται για πραγματικά ψηλά νούμερα τοτε μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτά τα προφίλ (τα οποια και αυτά εχουν γίνει ειδική παραγγελία)
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
panosgep (Πάνος) Νέος χρήστης

Peugeot 206 GTI (Χωρίς Καθρέφτες)
Ένταξη: 09 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 85 Τόπος: Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Μάρ 2005, 23:25:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διαβασα και εγω το περιοδικο για το πεζο σου Blackbird.
Eχω μια ερωτηση για σενα.Ποσο σου πηγε για να το κανεις οπως ειναι;;;
Απ οτι καταλαβα πρεπει να εχεις δωσει γυρω στα 3 χιλιαρικα ή και παραπανω.
Riding on my own I speed, riding on a road of fire
Staring at the autumn leaves, left is for the neon isles
Waiting on the road a torment, waiting on the road the doormen
Riding on my own I speed, right is for the shadowshires
P@N1S |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάρ 2005, 11:27:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διαβασε το τόπικ αυτό από την αρχή και θα βρεις την απάντησή σου αναλυτικά.
Παρεπιπτόντως καλώς ήρθες 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάρ 2005, 12:12:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε λευτερη ο ανδριανακης θεωρηται κορυφη, ομως ο σεβνταλης προσωπικα ειναι αναξιπιστος αφου μας κοροιδεψε BIG TIME οταν θελαμε να αγορασουμε τον αγωνιστικο εγκεφαλο...
ο kingdragon εχει προγραμματιστη τον σταυρο νομικο, ο οποιος ειναι και αυτος κορυφη στον προγραμματισμο εγκεφαλων. τα προγραμματα τα φτιαχνει σε ιδιοκτητο δυναμομετρο τους (dynojet) που ειναι απο τα καλυτερα και τα πιο αυστηρα...
το αμαξι μας ο νομικος το προγραμματιζει κατω απο τις περιποιησεις του μηχανικου κου Αναγνωστοπουλου (νομιζω τον ξερετε ολοι)
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lepou (lefteris) Μέλος

 206 GTi
Ένταξη: 28 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάρ 2005, 12:36:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρα συμφωνουμε. Ανδριανακης και Νομικος ειναι καλοι στην δουλεια τους. Ο Ανδριανακης συνεργαζετε με τον Μαλιωρα ο οποιος εχει ενα απο τα καλυτερα δυμαμομετρα.
Σε ποιον ομως να παω?
Εγω παντως στον Σεβνταλη ειχα φτιαξει παλια το 106 και ημουν πολυ ικανοποιημενος. Το μονο προβλημα του κατα την ταπεινη μου γνωμη ειναι ο χρονος. Ειναι λιγο ασυνεπης.
ΠΕΖΟΥΛΑΣΣΣΣΣΣΣ ΜΕ Κ 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lepou (lefteris) Μέλος

 206 GTi
Ένταξη: 28 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2005, 16:31:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια οι εκκεντροφοροι και τα γραναζια μπηκαν.
Μπηκε η εξατμιση με μαντεμι απο ραλυ ,διχαλο , καταλλητη, μεσαιο και τελικο γπρουπ Ν.
Τελος μπηκε και το προγραμμα.
Η σκουπα υπηρχε.
Αποτελεσμα ?
136 αλογα και 17.1 ροπη.
Αποκριση παρα πολη καλη δυναμη αρκετη και παντου αλλα απο 4500-6500 περισσοτερη.
Καταναλωση σχεδον ιδια.
Αρνητικα ? μονο ο αυξημενος θορυβος απο το γκρουπΝ που ομως ειναι πορωση.
Τελικο κοστος ? 1500 ευρω.
ΠΕΖΟΥΛΑΣΣΣΣΣΣΣ ΜΕ Κ 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2005, 16:41:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κόφτη που έχεις?
Μετά τις 6000 πόσο γκάζι έχεις?
Και τέλος έχεις κανένα διάγραμμα της δυναμομέτρησης??
Όλο απορίες δεν είμαι??
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gavanas (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

 206 XS 1.6 2003
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 219 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2005, 18:23:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολύ καλό value for money
Σε ποιό δυναμόμετρο αν επιτρέπεται? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LEFT Νέος χρήστης

Audi TTS
Ένταξη: 22 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 95 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2005, 18:40:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια προσεξτε τους εγκεφαλους που βαζεται στα αμαξακια τους γιατι εχω δυο περιπτωσεις μεχρι στιγμης που βαρεσαν μπιελα!!!
Προσοχη και μελετη!
Χαιρετω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος

 Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2005, 12:13:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ασχετο αλλα χτες εβαλα κ εγω τους εκκεντροφ απο το ραλυ.
Στην αρχη φρικαρα...το αμαξι δεν πηγαινε βημα ενω τους ειχαμε ρυθμισει στα μαμα σημεια (δεν πειραματιστκαμε).
Μετα απο το καφεδακι κ μια μικρη βολτα το αμαξι δουλευε!!!
Εχει χασει βεβαια λιγο το τραβηγμα που ειχε χαμηλα 2000-3000 περιπου αλλα στις 4000 αγριευει λιγο στις 5000 αρχιζει να δινει στις 6000 ουρλιαζει για να το κοψει ο κοφτης.
Με το προγραμμα κ το καπακι τον αλλο μηνα λογικα θα δουλεψει καλα.
Υ.Γ-> Εξηγειστε μου καποιος τι παιζει...με το που τους βαλαμε κ ενω το ρελαντι ειναι στις ιδιες στροφες εκει που το αμαξι ηταν αφορυβο στο ρελατι τωρα ακουγετε ολυ απο πισω, η εξατμιση πυροβολαει μεχρι 3-4 μετρα πισω.
Τι εγινε?...λογω των εκκεντροφορων βγαινουν με μεγαλτερη πιεση τα καυσαερια?
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2005, 12:34:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα σκοτώνει.
Βάλε το προγραμμα το γρυγορότερο.
Θα είναι σα να έχεις αλλό αυτοκίνητο.
Όσο για τα καυσαέρια οφείλεται στο διαφορετικό σημείο όπου ανοίγουν οι βαλβίδες εξαγωγής κοινώς στα διαφορετικά χαρακτηριστικά των ralloεκκεντροφόρων σε σχέση με τους μαμα 206 1,6 16v
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2005, 12:49:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alex προσεχε πανω απο 5500 στεγνωνει ασχημα χωρις προγραμμα.....
μην τσιτωνεις πολυ . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος

 Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2005, 13:05:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν ειχε λογικα καποιο προβλημα με τις βενζινες θα ειχε φανει στα μπουζι...
Ομως ηταν το σοκολατι το χρωμα που επρεπε οταν τα κοιταξα χτες....τεσπα.
Απο την αλλη ειναι δυσκολο να κρατηθες κ να μην το πας ψηλα...
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lepou (lefteris) Μέλος

 206 GTi
Ένταξη: 28 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Μάρ 2005, 17:04:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοφτη στις 7000.Δυναμη εχει απο 4000 -6500 .Παλια μετα τις 6000 το μοτερ μουγκριζε αλλα με το ζορι οι στροφες ανεβαιναν. Τωρα καμια σχεση πιανει κοφτη για πλακα.
Το προγραμμα φτιαχτηκε πανω στο δυναμομετρο του Μαλιωρα και απο εκει ειναι και η δυναμομετρηση.
Νομιζω παντως ειναι οτι καλυτερο μπορεις να κανεις στο μοτερ αυτο με σχετικα λιγα λεφτα και καλη αποδωση.Για παραπανω αλογα τα λεφτα αυξανουν δυσαναλογα.
ΠΕΖΟΥΛΑΣΣΣΣΣΣΣ ΜΕ Κ 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος

 S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Μάρ 2005, 11:40:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λεφτερη και εγω μαζι σου ειμαι. Εχω πει πως αμα κανω τιποτα στο αυτοκινητο και εγω τις ιδιες κινησεις θα κανω..Ειδη εχω το μαντεμι του 106,διχαλο,Ν κτλ.
Ωραιοτατο αποτελεσμα, Για το προγραμμα τι εδωσες? Απο εισαγωγη εχεις σκουπα?
Το μονο κακο ειναι οτι τωρα που ανεβηκε ο κοφτης πρεπει να κοντυνεις λιγο τις σχεσεις... 
ROTAX 125-και τα μυαλα....................... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάρ 2005, 00:49:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δεν μας πειτε τιποτα για τα οσα μαγειρευεται,δεν θα μεινει κανενας νορμαλ για να τα βαλει..... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάρ 2005, 08:43:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια εχουμε πει τοσες φορες τι ετοιμαζουμε
Η αληθεια είναι οτι έγιναν καποιες δοκιμές οι οποίες όμως δεν μας άφησαν ικανοπιημένους και έτσι στείλαμε τα καινούρια στοιχεία για κατασκευή νεων προφιλ.Αυτο θα γίνει ξανα και ξανά μέχρι να καταλήξουμε καπου ικανοποιητικά.
Τώρα αν καποιος θελει να αγοράσει απο τον σωρό πολύ ευχαρίστως
Αν παλι θελει κατι ψαγμένο ας περιμένει
Εγω δεν μπορω να σας πω τι θα κανετε στα αμαξια σας.Αυτο που μπορώ να εξασφαλίσω (κατα το δυνατόν-Δεν είμαι και ο Provera) είναι ποιότητα και αποδοση με οσο το δυνατον πιο αντικειμενικά κριτήρια
Αρα μεχρι να μείνουμε ικανοποιημενοι απο καποιο προφιλ καταλαβαίνετε οτι δεν μπορούμε να εκτεθούμε.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|