Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2005, 14:10:20 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Supercharger (Κομπρέσσορες/rotrex/jackson κλπ κλπ) |
|
|
Ε ναι λοιπόν γίνεται!
Για την ακρίβεια έχει ήδη γίνει από την Ecosse!
Ορίστε και οι σχετικές φωτογραφίες:
Προσέξτε την εισαγωγή αέρα από το αριστερό φανάρι (στο δεξί πρέπει είναι για καθαρά για λόγους συμμετρίας)
Εκ των όπισθεν:
Και το μοτέρ με το "κομπρεσέρ" (χεχεχεχεχε):
Απορίες???
Χμμμ πολλές!
Όσες έχω και 'γω λογικά.
Θα το ψάξω.
Αυτο που ξέρω ήδη είναι η ισχύς: 220bhp!!!!!! 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τετ 24 Ιαν 2007, 10:22:42, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος

 207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2005, 15:16:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θέλω και εγώώώώώώώώώώώώώώώώώώ
Στο 1400 δεν μπαίνει για να γίνει και αυτό 220
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
black_legend (Δημήτρης) Μόλις έγραψα

 206 GTi 1.6 16V (06/'04)
Ένταξη: 21 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2005, 15:55:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά το καλύτερο νέο της ημέρας ήταν αυτό!!! 
Θα στρίβω...Μέχρι να μου στρίψει!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2005, 22:53:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ψάξτο ρε μάνθο και για μας με το 1600 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάρ 2005, 23:53:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από όσο ξέρω σε "μικρούς" κινητήρες (<2,0lt) δεν χρησιμοποιούν Supercharger λόγω μικρής σχετικά ροπής.
Αλλά θα το κοιτάξω.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάρ 2005, 01:13:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άκυρο το προηγούμενο για τα λίγα κιβικά!
Υπάρχει και για πολύ μικρά μοτερ....!
http://www.hscsupercharger.com/index.html
Ο λόγος είναι μάλλον το κόστος για μια τέτοια κατασκευή σε μικρούς κινητήρες.
Αλλά δεν είναι αυτό που μας ενδιαφέρει.
Πρώτα λίγη θεωρία!
http://www.gadgetonline.com/Super.htm
http://www.jacksonracing.com
Και ένα διάγραμμα από μοτερ Ford Zetec 2,0lt
Το όλο θέμα είναι αρκετά ενδιαφέρον και θέλει πολύ ψάξιμο.
Είδωμεν.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάρ 2005, 09:57:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και στα λιγα κυβικα μπαινει κομπρεσσορ!
Απλα οι εταιρειες στο εξωτερικο τα εξελισσουν για μεγαλυτερους κινητηρες που ειναι πιο νορμαλ γι αυτους.
παραδειγμα, μια εταιρεια δε θυμαμαι πια, που εφτιαχνε για την bmw κομπρεσσορ, το μικροτερο μοντελο που εμαινε ηταν στην 320.
Aλλα ο εδω αντιπροσωπος το τοποθετησε με επιτυχια και στην 316!
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lepou (lefteris) Μέλος

 206 GTi
Ένταξη: 28 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 159
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάρ 2005, 10:00:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω κατα ποσο θα αξιζει για 1.6.
Υψηλο το κοστος και αποδοση καλη αλλα οχι μεγαλη.
Οποτε?
ΠΕΖΟΥΛΑΣΣΣΣΣΣΣ ΜΕ Κ 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Demis (Demis) Μέλος

 206cc
Ένταξη: 14 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 116 Τόπος: Peiraias
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάρ 2005, 10:39:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια το S/c μπαινει και σε 1,6 μοτερ σιγουρα τωρα για 1,4 δεν ξερω...Σε 1,6 μπαινει γιατι το εχουν βαλει και καποια παιδια απο το Mx-5 cLub..Τι κοστος εχει κανενας μεχρι στιγμης δεν μας ανεφερε..για Δωστε λιγο Φως !!!
Γνωμη μου,πιστευω πως θα ειναι καλυτερο απο τη λυση του Turbo..
Run bAbe Run...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
FRAPEOLE (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ) Μέλος

 S2000/206 1,6 16V XS
Ένταξη: 19 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 118 Τόπος: Θεσ/νικη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάρ 2005, 11:10:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mini Cooper S.
1600cc 170Hp!!
ROTAX 125-και τα μυαλα....................... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάρ 2005, 11:42:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα παραπάνω site αναφέρονται κάποιες ενδεικτικές τιμές Αγγλίας για τα Kit.
Το πλεονέκτημα του S/c σε σχέση μτ το turbo είναι η παντελής έλλειψη Lag και τα ελάχιστα θερμικά φορτία στον αέρα εισαγωγής.
Επίσης δεν αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου καθώς οι μορφές των καμπύλων ισχύος και ροπής δεν αλλάζουν μορφή.
Απλά αυξάνονται.
Όσο για Mini Couper S είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα. Το είχα ξεχάσει.
Το ίδιο μοτέρ αποδίδει 115ps ατμοσφαιρικά καικ 170ps με το S/c.
Ενώ φτάνει μέχρι και 200 στην έκδοση S Works...
Το μειονέκτημα είναι το κόστος σε σχέση με τα άλογα που παίρνεις καθώς και ότι πρέπει να υπάρχει/βρεθεί χώρος για την τοποθέτησή του S/c ώστε να παίρνει κίνηση από τον τον στρόφαλο.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάρ 2005, 12:46:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε μου Δημήτρη όλα σχετικά είναι.
Υπάρχουν άνθρωποι που με 4000 σου τουρμπίζουν το αυτοκίνητο και ας σπάσει μετά.
Ε με 4000 δεν βάζει S/c σε καμία περίπτωση.
Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.
Από το πολύ ενδιαφέρον site που έστειλες (http://www.gmcmotorsport.co.uk/) παραθέτω τα εξής ΑΚΡΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ:
SUPERCHARGERS.
For those contemplating fitting a supercharger as a means of performance enhancement, whose knowledge of its operation is small, this is how it works. Put simply, the supercharger is an air pump that forces air into the engine. As the power of an engine is dependent upon the volume of air that can be fuelled and burnt in the cylinders, this is a vastly superior method of induction than allowing the engine to suck its fill of air, as even with the most efficient engine it will not suck enough to fill the cylinders. A supercharger is similar to turbocharger insofar as it acts as an air pump; the crucial difference being a supercharger is a mechanically driven pump whereas the turbocharger uses the power of hot exhaust gases to power the pump.
Why a supercharger rather than a turbocharger? Turbochargers are inherently more difficult to control due to the tremendously high temperatures they generate and the way they produce a dramatic rise in air pressure, resulting in instantaneous large horsepower increases. Although this may sound ideal it usually results in uncontrollable wheel spin and loss of handling to the point of making driving dangerous, forcing the driver to back off and losing the benefits of all this power, always assuming he's still on the road. All these problems of a turbocharger can be tamed to a certain extent but it involves much extra technology and cost. Apart from this driveability problem the other downside is that this sudden rise in pressure, means very careful engine management adjustments to set the fuelling and ignition correctly to avoid engine blow ups. Several Saxo turbo's that we have heard of produced reasonable power but destroyed themselves and the installer then rebuilt them with lower boost to preserve the engine. This did cure the reliability but then power was way down. Another example of this was a turbo conversion on a Ford Fiesta done by a well know company, the result was only 30% increase in power, in our opinion not worth the bother or expense. Another downside of turbo's due to the very rapid increase in power, is the effect on the transmission components, all turbo's wear out clutches and gearboxes more quickly. These components like gradual torque increases not sudden violent increases.
There are several types of supercharger, most compress the air with the use of vanes screws or rotors, these types of units are called positive displacement superchargers, meaning that that they suck in a set volume of air and compress it into a smaller higher pressure volume. This method means you have to have a large unit in comparison to the volume it compresses and because of it’s size, plus the physical effort of compressing the air, it takes a lot of power to drive it. This creates several problems, one being that due to the high power needed to drive them, they need a large heavy-duty drive train, usually consisting of a wide toothed belt driven off the engine crank shaft by means of a custom made pulley. The other main problem is the power it takes to drive. It is not uncommon to take 45 or more horsepower to drive them even for a relatively small unit. While these two problems can possibly be accepted these units are only really suitable for vehicles with large engine compartments due to their physical size, also, due to the complex engineering needed to build them, they are expensive. Another downside of all displacement superchargers is that they produce maximum boost at about 3000 engine rpm and then slowly tail off, this may seem great to get such high boost quickly. The reality is that it is bad from a driving situation, especially if you want maximum acceleration from a standing start. As you know any car will spin its wheels when driven away fast in first gear, the last thing you want is near max power at 3000 rpm, this just aggravates the problem, nor do you want power reducing the higher up the rev range you go, this is just the opposite of what you need. What you need is the ROTREX type charger that is centrifugal and is basically a gear driven turbo charger. The benefit of this type of charger is it takes little power to drive and the pressure builds up gradually from 1000 rpm at a linear rate, making driving a lot easier and the power more useable.
PLUS AND MINUS TURBO'S V SUPERCHARGERS.
TURBO PLUS
Only one, where max boost/max power is required in full race, track application, where other considerations can be rejected, e.g. cost to build and develop, life expectancy etc.
TURBO MINUS
Much higher boost pressure needed for the same bhp due to pressurised air being much hotter, due to conduction from red hot exhaust manifold.
Much more complex management needed to control fuelling and ignition due instantaneous rise of boost pressure.
Higher pressures and temperatures encouraging detonation, the big engine destroyer.
More intercooling needed to cool inlet air.
Much higher under bonnet temperature making everything hotter and so reducing power.
High under bonnet temperature reducing life of things like wiring looms and hoses.
Much higher incidents of fire due to red hot turbo and manifold.
Compromise exhaust manifold and system function due to restriction of turbo not letting the gas flow freely.
Extra shock loadings on transmission due to sudden increase in power
SUPERCHARGER PLUS
Basically all the things the turbo is bad at the supercharger is good at.
SUPERCHARGER MINUS
No dump valve to make a nice noise
The ROTREX chargers are made in several sizes depending on engine capacity.
C15-16 UP TO 1.5 LITRE,
C15-50 1.0 TO 1.5 LITRE,
C30-64 UP FROM 1 TO 2 LITRES,
C30-74 1.6 TO 2.5 LITRES,C30-84 2.0 TO 3.0 LITRES
C38-61 3.0 TO 5.5 LITRES,
C38-71 3.0 TO 6LITRES.
Our standard Saxo kit uses the C30-64 charger.
For those building their own kit I would recommend always going to a charger 1 size above what the engine capacity suggests, as the price for the next size higher is quite small and if necessary put a restrictor in to reduce the boost. The reason I say this is that most people start off with quite modest expectations but as soon as they have it fitted they want MORE and if the charger they have already fitted is running at max capacity, they have to discard it and buy a complete new unit. This problem of running out of charger capacity is especially a problem if the engine is 1) High revving e.g. over 7000 rpm. 2) 16 valve unit, as they eat air quicker than 8 valves. 3) The compression is lowered.
NOTE; ALL ROREX CHARGERS ARE NOW OF NEW DESIGN AND DESIGNATED "C" NOT SP, THESE NEW CHARGERS ARE SIMILAR SHAPE AND SIZE WITH DIFFERERENT INTERNALS. THE C30 RANGE WIL NOT BE AVAILABLE UNTIL FEB 2005 AT THE EARLIEST.
Στο site έχει και τιμές:
Ενδεικτικά:
SAXO VTS Intercooled Kit, MF2 Fuelled, 06/04/03
1- C30/64 Charger with Bracket, Rollers, Oil Tank and Fixings £1736.00
1- Aluminium Welded Construction Intercooler £350.00
1- Aluminium Welded Construction Radiator £350.00
1- Cooling Fan Kit £80.00
1- Aluminium Header Tank £55.00
1- Rad Cap £5.00
1- Alternator Bracket (VTR Type) £45.00
1- Oil Cooler £60.00
1- Drive Belt 1180mm 80mm Pulley £21.00
1- MF2 Unit + GMC Signal Conditioner 3 £450.00
1- 2bar MAP Sensor £78.00
1- Large Injector £70.00
1- Aluminium double Injector Holder 90 Degree Bend £55.00
1- Injector Fuel Fitting Kit £10.00
1- Injector Electric Connector Kit £6.50
1- Boost Pipe No 1 £94.00
1- Inlet Chrome Pipe No4 £87.00
1- Intake Hose £10.00
1- K+N Air filter Element £27.00
1- 200mm Fuel Hose £3.00
6- Stainless fuel Hose Clips £9.00
1- Samco Hose 51mm Joiner £6.00
1- Fuel Hose “T” Piece £3.50
1- Samco Hose 50mm x 22mm Diameter £2.00
1- Samco Hose 63mm x 51mm Diameter £22.00
2- Samco Hose 45 Degree Bends x 51mm Diameter £44.00
1- Samco Water Hose 450mm x13 mm £10.00
1- Samco Water Hose 450mm x 10 mm £9.00
7- Stainless Steel Hose Clips 60mm £10.50
1 - Stainless Steel Hose Clips 70mm £2.00
2- Stainless Steel Hose Clips 35mm £3.20
2- Stainless Steel Hose Clips 25mm £3.20
2- Stainless Steel Hose Clips 19mm £2.00
2- Intercooler Mounting Grommets £2.40
4- BCR8ES Spark Plugs £14.00
TOTAL £3676.30
VAT £643.35
PARTS GRAND TOTAL £4319.65
Labour cost to fit this to a standard engine £700.00
VAT £140.00
TOTAL FITTED PRICE £5142.15
Η τιμή είναι από το 2003 οπότε ίσως και να είναι λίγο διαφορετική σήμερα.
Σε ευρώ είναι http://www.xe.com/ucc/convert.cgi:
5142.65 x 1.43831 = 7,396.71
Γλουπ!!!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάρ 2005, 14:27:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ενα κιτ κομπρεσορα στοιχιζει κατα μεσο ορο 5-6000ευρω και το εχω ξαναπει οτι σε σαξο vts που το εχω δει θεωρω οτι ηταν η καλυτερη μετατροπη για αυτο το μοτερ....
ναι συνφωνοι καποιοι σαν το μακη εχουν βγαλει τα ιδια αλογα ατμοσφαιρα σε 106 και με λιγοτερα ισως λεφτα αλλα εχουν φαει τη μιση ζωη τους να το ψαχνουν χωρις ποτε κανεις να εχει εγγυηθει τιποτα για το αποτελεσμα..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Μάρ 2005, 14:41:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ενα κιτ κομπρεσορα στοιχιζει κατα μεσο ορο 5-6000ευρω και το εχω ξαναπει οτι σε σαξο vts που το εχω δει θεωρω οτι ηταν η καλυτερη μετατροπη για αυτο το μοτερ....
ναι συνφωνοι καποιοι σαν το μακη εχουν βγαλει τα ιδια αλογα ατμοσφαιρα σε 106 και με λιγοτερα ισως λεφτα αλλα εχουν φαει τη μιση ζωη τους να το ψαχνουν χωρις ποτε κανεις να εχει εγγυηθει τιποτα για το αποτελεσμα..... |
Επεισης το καλο με τον κομπρεσσορα ειναι πως αλλαζοντας απλα τροχαλια αλλαζεις τη σχεση στροφαλου-κομπρεσσορα και αυξανεις την πιεση αν θες ακομα περισσοτερα αλογα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2005, 02:57:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα αυτο που μου αρεσει στους κομπρεσορες ειναι οτι μπορουν να δωσουν ροπη(και κατα συνεπια αλογα) σε ατμοσφαιρικα βελτιωμενα μοτερ,καθως βελτιωσεις του τυπου εκκεντροφοροι χταποδι κτλ ειναι πολυ ευπροσδεκτα σε ενα supercharged σε αντιθεση με τα τουρμπο.
Αν μαλιστα ο κομπρεσορας ειναι με συμλεκτη οπως ο παλιος της MERCEDES 2000 16v 193hp ειναι πολυ ωραια λυση γιατι μπορεις να τον ενεργοποιεις κατα βουληση...
Τωρα ενεργειακα-θερμοδυναμικα δεν ειναι τοσο καλος οσο το τουρμπο,αλλα απο την αλλη προσφερει ασυγκριτη αξιοπιστια απλουστερη εφαρμογη,ευκολοτερο προγραμματισμο(σταθερη ποσοτητα αερα για δεδομενες στροφες)αααα και κατι αλλο χαμηλα λογω υψηλων απωλειων...δεν προσφερει και πολλα.Ενω οσο ανεβαινουν οι στροφες και γυρναει πιο γρηγορα ο συμπιεστης κανει θαυματα(χωρις να ξεφουσκωνει οπως τα τουρμπο)
Αν υπηρχε μια καλη τετοια λυση θα την ηθελα...ετσι για να περναμε κι εμεις κανα ραλλυε...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2005, 10:04:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η GMC motorsport ειναι μια αγγλικη εταιρια που εχω συνεργαστει, μια για το καπακι του δευτερου λ και μια οταν ψαχναμε για μπεκ... ειναι πραγματικα πολυ φιλικοι και εξυπηρετικοι....
το s/c κιτ που εχουν ειναι απο τα κορυφαια που κυκλοφορουν και μεχρι στιγμης μπορουν να βγαζουν απο TU5 μοτερ μεχρι και 210 αλογα με αλλαγμενα και τα εμβολα που εχουν και προτεινουν... ενα τετοιο κιτ φορεμενο σε ενα saxo σε 400αρι τα σκαει σε Μ3 cabrio E46!!!!!!!!!!!!!
μολις βρω και το βιντεακι θα το ποσταρω...
για καποιον που δεν ειναι αρρωστημενος κοντρακιας αλλα θελει να εχει ενα overall γρηγορο αυτοκινητο και μιλαμε για πραγματικα γρηγορο και αξιοπιστο ο κομπρεσσορας ειναι μονοδρομος... ποοολυ λιγοτερες απαιτησεις απο το κλασσικο τουρμπο... ιδιως αν φτιαξει καποιος μοτερ με καλα περιφεριακα (π.χ. χταποδι, κλπ...) τοτε ο κομπρεσσορας μπορει να δωσει αρκετα παραπανω...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2005, 10:12:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό ακριβώς είναι το νόημα του S/c φίλε μου Kouzman.
Το Video αυτό το έχω και έχει τρελό γελιό που βλέπεις το Saxo να ξεκολλάει από την Μ3!!!!!
Ξέρει κανείς πως μπορώ να το ανεβάσω εδώ γιατί δεν θυμάμαι που το βρήκα για να δώσω το link??
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Demis (Demis) Μέλος

 206cc
Ένταξη: 14 Σεπ 2003 Δημοσιεύσεις: 116 Τόπος: Peiraias
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2005, 10:23:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eνταξει ρε παιδια ολα ωραια και καλα...Πολυ αναλυτικο το manual συμφωνα με τα γραφομενα δεν αξιζει με τη καμια η λυση tou Turbo αλλα μηπως το κοστος ειναι αρκετα μεγαλο για 200ps ?
7,396.71€ μου ακουγονται παρα πολλα....δηλαδη τοσα λεφτα για 85-90ps... 
Run bAbe Run...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Μάρ 2005, 11:01:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντάξει η GMC ζητάει για τον κομπρεσσορα 11.000 Ευρά για 200 άλογα την στιγμή που μπορείς με τα μισά χρήματα να φτάσεις στα 175 άλογα εύκολα αξιόπιστα και με λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφων (2000-8000rpm)
Βέβαια η μαγεία του κομπρεσερ είναι η τερατώδης ροπή του απο χαμηλά αλλά δεν το βρίσκω και πολύ λογικό value for money
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|