Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Νοέ 2004, 21:30:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάρτε κόσμε να 'χετε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος
206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Νοέ 2004, 07:10:34 Θέμα δημοσίευσης: Καταντιαααααααα |
|
|
Ναι το ακουσα και εγω αυτο.Και για να λεμε το του λογου το αληθες το διαβασα στους 4 τροχους.Το θεμα ειναι το εξεις.Ειπαν πως σταματανε το 2005 και θα κανουν μια ανασυνταξη δυναμεων για τις επομενες χρονιες.Χωρις να ξεκαθαριζουν τιποτα.Αλλα αυτο που υποσχεθικαν ειναι οτι θα επανελθουν στο προσκινιο.
Το τελευταιο το ειδα σε μια εκπομπη στην αγγλικη τηλεωραση.Τωρα τι παιζει ενα provera ξερει.
Συχενωμαι που τα ford θα παρουν κεφαλι.
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2004, 15:41:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε αυτοι της PSA θα μας τρελανουν τελειως!!!!!
Απο automoto.flash.gr
Περίεργα πράγματα συμβαίνουν στον όμιλο PSA. Αν και πριν από λίγο καιρό ανακοινώθηκε πως μετά το τέλος της σεζόν 2005, οι Peugeot και Citroen αποσύρονται από το WRC, εντούτοις οι δύο εταιρίες δείχνουν να συνεχίζουν τον προγραμματισμό τους για την επόμενη χρονιά σα να μη συμβαίνει τίποτε. Η μην Citroen μπορεί να μη συνεχίζει την εξέλιξη του C4 WRC, αλλά προχώρησε στην υπογραφή συμβολαίου με τον Φρανσουά Ντυβάλ όπως είχε προγραμματίσει, ενώ και η Peugeot κάνει μεταγραφικές κινήσεις που μόνο σε εταιρία που πρόκειται να εγκαταλείψει τους αγώνες δεν αντιστοιχούν.
Έτσι λοιπόν, ακολουθώντας τα βήματα της Citroen, η Peugeot ανακοίνωσε την υπογραφή συμβολαίου διάρκειας ενός έτους, με τον Μάρκο Μάρτιν, που το 2004 αγωνίστηκε με την ομάδα της Ford και τερμάτισε στην 3η θέση του πρωταθλήματος (κέρδισε 3 αγώνες). Αυτό σημαίνει ότι το 2005, θα βρεθεί στο τιμόνι ενός 307 WRC, παρέα με τον άλλο οδηγό της ομάδας, Μάρκους Γκρόνχολμ. Αξίζει να αναφέρουμε στο σημείο αυτό, ότι κυκλοφορούν φήμες που θέλουν την PSA να το ξανασκέφτεται αναφορικά με το θέμα της αποχώρησής της από το παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Βέβαια τίποτε τέτοιο δεν είναι επίσημο, πέρα από την θέση που έχει πάρει η εταιρία ανακοινώνοντας την αποχώρησή της. Ωστόσο, τίποτε δεν θα πρέπει να αποκλείεται, καθώς η στάση αυτή της PSA, ίσως να έχει να κάνει με τη χρήση ενός μοχλού πίεσης προς την FIA, καθώς η ενδεχόμενη αποχώρηση των Peugeot και Citroen από το WRC, θα μειώσουν κατακόρυφα το ενδιαφέρον της διοργάνωσης. Από την άλλη πλευρά, «παίζει» και το σενάριο της αποχώρησης μίας μόνο εκ των Peugeot-Citroen.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος
206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Δεκ 2004, 16:34:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν θελω να πω κατι κακο αλλα προτιμω το 206 σαν wrc απο το 307.
Πως να το κανουμε ειναι πιο petit που θα λεγανε και το γαλλακια.
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Δεκ 2004, 12:20:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορει να ετοιμαζονται να τα ποαρατησουν το 2006 αλλα μεχρι τοτε...
Απο ams.gr
Ο Εσθονός οδηγός της γαλλικής ομάδας, Μάρκο Μάρτιν, ξεκίνησε τα δοκιμαστικά με το Peugeot 307 WRC. Παρά το γεγονός ότι βγήκε δύο φορές από το δρόμο κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι εντυπώσεις του για το Peugeot 307 WRC ήταν κάτι παραπάνω από καλές.
Περισσότερο ικανοποιημένος από ότι περίμενε εμφανίστηκε ο Εσθονός οδηγός της ομάδας της Peugeot μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών με το Peugeot 307 WRC. Παρά τις δύο άτυχες στιγμές που βρέθηκε εκτός δρόμου ο Μάρκο Μάρτιν δήλωσε ότι είναι πολύ ευχαριστημένος από τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, αλλά ορισμένες μικρές λεπτομέρειες μπορούν να διορθωθούν
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TZAG Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Δεκ 2004, 18:13:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...και μετά λέμε πως μόνο στην Ελλάδα γίνονται τα απίστευτα!
Minus the roof, the sky is the limit.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
silverpug206 (Κωνσταντίινος) Μέλος
206 3 θύρες
Ένταξη: 12 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 182 Τόπος: Λευκωσία
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Δεκ 2004, 01:24:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια εγω ακουσα οτι η ανακοινωση για αποχωρηση και των 2 ομαδων ειναι τακτικη για πιεση στην ομοσπονδια του WRC για να δωσει στις ομαδες κατι απαιτησεις που εχουν(πιθανον περισσοτερα χρηματα στην καθε ομαδα απο τα εσοδα που εχει η ομοσπονδια απο τα δικαιωματα μεταδοσης του ραλλυ σε καθε χωρα) Και οτι στο τελος πιθανον να αποχωρησει μονο μια απο τις 2 ομαδες. Τωρα αν ειναι αληθεια, ποιος ξερει... εγω παντος μετοχες δεν εχω στην peugeot για να ξερω σιγουρα...
Ιδρυτής
---------------------------------------
http://www.pug-club.com
PEUGEOT OWNERS CLUB CYPRUS
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Φεβ 2005, 13:51:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από rally.gr
H ιστορία επαναλαμβάνεται;
To 1992, ως Jolly Club, η Lancia είχε κατακτήσει τον τίτλο κατασκευαστών, με τους Auriol και Kankkunen
Στις αρχές της δεκαετίας του ’90, και συγκεκριμένα το 1992, η τότε κραταιά Lancia είχε αποφασίσει μετά από 18 χρόνια παρουσίας στους αγώνες Ράλλυ, να αποχωρήσει από το θεσμό. Τότε, το Νοέμβριο του 1991, παρόλη την ανακοίνωση για απόσυρση από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, είχε παρουσιάσει την εκπληκτική Lancia Delta HF Integrale, ή αλλιώς Deltona, η οποία θα συμμετείχε στο θεσμό το 1992! Για να το καταφέρουν αυτό, ανέθεσαν την εκπροσώπηση της ομάδας στην ιδιωτική ομάδα Jolly Club, η οποία είχε τυπικά την ευθύνη, ενώ ουσιαστικά το εργοστάσιο παρέμενε στο παιχνίδι. Το αποτέλεσμα ήταν να κατακτήσει η Lancia τον έκτο συνεχόμενο τίτλο κατασκευστών, δημιουργώντας ένα θρυλικό ρεκόρ.
Ο κλωβός ασφαλείας που πυροδότησε τις φήμες
Εν έτει 2005, υπάρχει έντονη φημολογία ότι η ιστορία θα επαναληφθεί, με κύριο εκφραστή την ομάδα της Citroen. Όπως είναι γνωστό εδώ και αρκετούς μήνες, το γκρουπ PSA έχει αποφασίσει να αποσύρει από το WRC και τις δύο εργοστασιακές ομάδες που το εκπροσωπούν, δηλαδή τις Citroen και Peugeot. Για την ομάδα των λεόντων, υπάρχει σαφή αλλαγή πλεύσης προς τις πίστες. Αντίθετα στην Citroen, υπάρχει η σκέψη να συμμετάσχουν στους αγώνες Rally-Raid –κάτι που είχαν πραγματοποιήσει και με τις ZX- τη στιγμή που ένα νέο σενάριο αρχίζει να εμφανίζεται στο προσκήνιο. Τη «φωτιά άναψε» η δήλωση του Guy Frequelin, ότι είναι υπέρ των νέων ρολ κέιτζ στα αυτοκίνητα WRC. Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της FIA, οι κατασκευαστές που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, θα πρέπει να έχουν νέο και διαφοροποιημένο κλωβό ασφαλείας, ο οποίος απαιτεί οι σωλήνες να έχουν πάχος 1,6 χλστ. Αυτό βρίσκει αντίθετες τις ομάδες οι οποίες υποστηρίζουν ότι με αυτόν τον τρόπο θα προστεθούν 20 κιλά, τουλάχιστον, στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, κάτι που θα έχει επίπτωση στις επιδόσεις τους. Αντίθετα, ο Frequelin υποστήριξε τον κανονισμό, δηλώνοντας το ενδιαφέρον του να υποστηρίξει ιδιωτικές ομάδες για το 2006! Ο Γάλλος μάνατζερ ήταν πολύ προσεκτικός στη δήλωσή του, μη θέλοντας να θίξει την ανακοίνωση του γκρουπ. Δεν προχώρησε σε ιδιαίτερες λεπτομέρειες και υποσχέσεις, αλλά ούτε απέκλεισε την ιδέα να παίξει η Kronos το ρόλο του Jolly Club.
«Αν έχουμε τη δυνατότητα να νοικιάζουμε τα αυτοκίνητα στην Kronos, και αυτή στη συνέχεια σε ιδιώτες, τότε δεν αποκλείουμε το γεγονός να ομολογκάρουμε και να διαθέτουμε μηχανικά μέρη για την Xsara. Αυτό θα κάνει τους πελάτες μας ικανοποιημένους, τη στιγμή που αν τα αποτελέσματα τους είναι θετικά, θα μπορεί να επωφεληθεί και η ίδια η Citroen. Αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο να πούμε ποιοι θα είναι πελάτες μας το 2006. Δεν γνωρίζουμε ακόμα σε ποια μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού θα αγωνιζόμαστε τη νέα χρονιά. Αν χρειάζεται να αναλώνουμε όλο μας το χρόνο και την ενέργεια, τότε προφανώς δεν θα μπορούμε να βοηθήσουμε μία ιδιωτική ομάδα», υποστήριξε ο ίδιος, τη στιγμή που οι φήμες οργιάζουν. Παράλληλα, δεν δίστασε να αναφέρει, ότι το νέο έτος είναι πολύ δύσκολο να ακολουθήσουν πλήρες πρόγραμμα σε οποιαδήποτε μορφή αγώνων. Πάντως, το σενάριο της παρουσίας της Citroen με τα χρώματα της Kronos, τη στιγμή που η C4 θα ντεμπουτάρει σε αγώνες Rally-Raid, είναι πολύ πιθανό._Π.Τ.(panost@4troxoi.gr)
Μόνο απίθανο δεν είναι το ενδεχόμενο να δούμε τις Xsara και το 2006, με διαφορετικά, όμως, χρώματα!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2005, 09:06:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπομονη.....και θα δειξει.....Μαλλον δεν ξερουν και οι ιδιοι ακομα τι θελουν να κανουν...
Μανθο πιστευω οτι για οτι νεοτερο απο το θεμα θα μας ενημερωσεις (οπως παντα) πρωτος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2005, 10:24:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εννοείται!
Αυτό που έχω δει πάντως από τους 3 μέχρι τώρα αγώνες WRC 05 είναι ότι οι Citroen εχει "πέσει" λίγο σε σχέση με πέρσι ενώ η Peugeot παρουσιάζει αισθητή βελτίωση.
Είδωμεν.... και ενημερώσωμεν...!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Μάρ 2005, 11:39:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
[28/3/2005]
Η μάχη τώρα αρχίζει για τον Gronholm
Ικανό για την διεκδίκηση του τίτλου θεωρεί ότι είναι το 307, ο Marcus Gronholm
O δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Marcus Gronholm, παραδέχθηκε ότι ο ίδιος ανέφερε στον Jean Pierre Nicolas, ότι το 307 είναι και πάλι ισχυρός διεκδικητής του τίτλου. Ο Φιλανδός οδηγός, θεωρεί ότι το αποτέλεσμα στο Μεξικό, αλλά και οι επιδόσεις του αυτοκινήτου στο Μόντε Κάρλο και την Σουηδία, μπορούν να οδηγήσουν με ασφάλεια σε αυτό το συμπέρασμα. Βέβαια, ο ίδιος ήταν αυτός που έχασε μία σχεδόν σίγουρη θέση στο βάθρο του Πριγκηπάτου, αλλά και τη δεύτερη θέση στη Σουηδία, όταν διέλυσε το Peugeot του, ενώ τερμάτισε δεύτερος στο Μεξικό. Και όλα αυτά, την ώρα που ο ομόσταυλος του Markko Martin, έχει τερματίσει και στους τρεις γύρους του θεσμού στην πρώτη τετράδα της κατάταξης, δίνοντας έτσι στην ομάδα του ένα προβάδισμα οκτώ βαθμών στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Η γαλλική ομάδα αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας, αλλά και οδικής συμπεριφοράς με το 307, τα οποία όμως έλυσε μέσα στο 2005, ειδικά μετά από την αλλαγή των κανονισμών που επέτρεψαν το φαρδύτερο μετατρόχιο στα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC. Ο Gronholm, δήλωσε: «Είπα στον Jean Pierre Nicolas, ότι το Πρωτάθλημα τώρα αρχίζει. Τώρα μπορούμε να μαζέψουμε πολλούς βαθμούς, αλλά και να σημειώσουμε την πρώτη μας νίκη για το 2005, ακόμα και στην Ν. Ζηλανδία. Στον συγκεκριμένο αγώνα, πέρσι είχαμε πάει πολύ καλά. Έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση. Το αυτοκίνητο πλέον λειτουργεί ιδανικά και χωρίς προβλήματα και απομένουν μερικές λεπτομέρειες για να μπορέσουμε να πούμε ότι είμαστε στο ίδιο επίπεδο με τις Subaru και Citroen». Πάντως, ο Φιλανδός πρέπει να αλλάξει προσέγγιση όσον αφορά την τακτική του στο Πρωτάθλημα, αφού πλέον είναι φανερό ότι η στρατηγική maximum attack είναι παρακινδυνευμένη και δεν οδηγεί στον τίτλο._
απο rally.gr.......................................................................................
τωρα να πω οτι το λεγαμε μηνες τωρα??????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάϊ 2005, 15:48:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από rally.gr
Ετοιμάζει αγωνιστική ομάδα ο Carlos Sainz;
Φαίνεται πως, αν και η Citroen αποσύρεται επίσημα στο τέλος της χρονιάς, οι Xsara WRC θα συνεχίσουν να κοσμούν τα ράλλυ και τα επόμενα χρόνια.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο μεγάλος Carlos Sainz φέρεται να βρίσκεται προ των πυλών της δημιουργίας μιας αμιγώς ισπανικής ομάδας, τόσο σε πληρώματα όσο και σε χορηγούς.
Περισσότερα εδώ: http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=7860&race_id=0
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Νοέ 2005, 15:40:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατι βρομαει πραγματικα.Δεν γινετε να εχεις 2 ομαδες που η μια κινηγαει την αλλη στο κατασκευαστων(κοινως παιζουν σε δικο τους προταθλημα),εχουν τοσεεεεεεες νικες,το Xaara με τον Loeb στην κυριολεξια εσπερναν τον πανικο,το 307 αν και με προβληματα νεοτητας οδηγησε την Peugeot στην δευτερη θεση.Τι αλλο επρεπε να γινει δηλαδη?Μηπως εχει να κανει με τους κανονισμους της FIA?Τι να πω.Τουλαχιστον ξερουμε για ποσο θα απουσιασουν απο το προταθλημα?Αν ειναι για ενα χρονο ενταξει δεν εγινε και τιποτα.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Δεκ 2005, 19:34:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή ξέρω ότι τα 307 θα σας έλειπαν το 2006.
Ορίστε...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|