Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2005, 04:59:40 Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Δορυφορικοί Συναγερμοί |
|
|
Σκέφτομαι να βάλω ένα δορυφορικό συναγερμό (χωρίς συνδρομή) σε ένα Peugeot 206 RC, είτε της ΜΕΤΑ/SAT είτε της TELELINK, που σε ειδοποιεί με απευθείας κλήση στο κινητό σου και με SMS για απόπειρες κλοπής, σου στέλνει το γεωγραφικό στίγμα, την ταχύτητα και την κατεύθυνση εάν χρειαστεί να εντοπίσεις το αμάξι (με GPS) και δέχεται εντολές με SMS για μπλοκάρισμα της μίζας & της αντλίας βενζίνης. Είναι αυτοτροφοδοτούμενος (η ενσωματωμένη μπαταρία κρατάει αρκετές ώρες αν διακοπεί η κεντρική παροχή) και εννοείται πως για να κάνει σωστή δουλειά πρέπει να έχει σήμα δικτύου GSM και να βλέπει ουρανό, αλλιώς το GPS θυμάται την τελευταία θέση σου, πριν π.χ. μπεις στο γκαράζ. Παίζει με οποιαδήποτε καρτούλα SIM, οπότε μια σύνδεση με "a-la-carte" ή "c-u" των 20Ε σε καλύπτει αν δε θες πάγια.
To GPS / GSM module συνδιάζεται με τυχόν υπάρχον σύστημα συναγερμού, διαφορετικά πρέπει να μπει κάποιος είτε ψηφιακός που να συνδεθεί με το "com-bus" αν προτιμάς να μην κουβαλάς έξτρα χειριστήρια, είτε αναλογικός με δικό του remote. Το συνολικό κόστος είναι λίγο τσιμπημένο (τελική ~850Ε με εγκατάσταση, ενώ αν είναι μόνο "pager" που απλά σε ειδοποιεί με τηλ και SMS χωρίς να δέχεται εντολές, είναι αρκετά φθηνότερος - αλλά μας έχουν ήδη φάει ένα αμάξι από το πάρκινγκ εκεί που μένω, οπότε το σκέφτομαι σοβαρά.
Έχει κανείς εμπειρία με αντίστοιχα συστήματα? Πώς τα βλέπετε? Με προβληματίζουν κυρίως τα εξής:
1. Που κρύβονται οι κεραίες GPS και GSM για να μη μπορεί κάποιος να τις βρει εύκολα και να τις αχρηστεύσει αλλά να πιάνουν και καλό σήμα. Μου είπαν ότι συνήθως τοποθετούνται μέσα στο ταμπλώ στο χώρο που υπάρχει επάνω από το ντουλαπάκι της πλευράς του συνοδηγού (δεν πρέπει να υπάρχει μέταλο πάνω από την κεραιούλα του GPS, η οποία όμως είναι πολύ μικρή και μπαίνει παντού).
Ιδέα δεν έχω πόσο δύσκολο είναι το "ξήλωμα" του ταμπλώ και πόσο καλή δουλειά μπορεί να κάνει κάποιος "συναγερματζής" για να μην τρίζουν όλα μετά - έχει "ανοίξει" κανείς ταμπλώ 206 να μου πει τι λεει (σαν διαδικασία, σαν χώρος κλπ)??!...
2. Όταν το κλειδώνεις, λέει, δε μπλοκάρει από μόνο του μίζα και αντλία βενζίνης, αλλά (μάλλον?) πρέπει να το κάνεις εσύ με SMS αν σε ειδοποιήσει για απόπειρα παραβίασης (που την καταλαβαίνει με ότι σένσορες έχεις "προικίσει" το κεντρικό συναγερμό - τα κλασικά infra-red ματάκια, το κραδασμικό διακόπτη, το διακόπτη που βλέπει αν είναι ανοιχτό το καπώ, κλπ).
3. Αν το σηκώσουν και το βάλουν μέσα σε νταλίκα μπορεί να σε ειδοποιήσει αλλά μην περιμένεις να σου πει και που είναι το αμάξι, μια και το GPS είναι μάλλον χλωμό να πιάνει!
4. Τελικά πόσο αποτελεσματικά είναι τα imobilizer (που είναι στανταρντ) για να μη μπορεί το αμάξι να πάρει μπροστά χωρίς το κλειδί του? Για κάποιο λόγο έχω την εντύπωση ότι αν ο άλλος θέλει να βάλει μπροστά και αποκτήσει πρόσβαση στα ενδότερα της κολώνας του τιμονιού (επαφές διακόπτη μίζας κλπ) δεν θα του είναι πρόβλημα να το κάνει...
Ευχαριστώ για οποιεσδήποτε γνώσεις / απόψεις σας επί του θέματος!
__________
Νίκος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος
207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2005, 10:18:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1. Η κεραία gps πρέπει να βλέπει ουρανό. Άρα θα τοποθετηθεί είτε έξω από το αυτοκίνητο είτε μέσα από το μπρός ή πίσω τζάμι. Η κεραία του κινητού υπάρχει και ενσωματωμένη με την κεραία του ραδιοφώνου. Για να τις αχρηστεύσει κάποιος αρκεί να κόψει το καλώδιο...
2. Δεν έχει ρυθμίσεις για το τι θα κάνει από την μονάδα του συναγερμού;
3. Αν δε βλέπει ουρανό δεν θα παίασει το GPS, ειδικά μέσα σε νταλίκα, αλλά είναι τραβηγμένο ναφέρουν ολόκληρο φορτηγό για να στο κλέψουν. Πιο εύκολο είναι να καλύψουν μόνο την καραία.
4. Είχα δεί ένα ρεπορτάζ στην τηλεόραση όπου ήταν ένας ρώσος και έσπασε το immobiliser σε μια παλιά 318 κάμπριο (immobiliser καπούτ!). Ωστόσο στο ίδιο ρεπορτάζ ένας άλλο "κλέφτης" απέφυγε να προσπαθ΄ξσει να κλέψει ένα Ibiza 2002 με συναγερμό και immobiliser, αλλά ένα άλλο παλιό αυτοκίνητο (1980;) το έκλεψε σε 9 δευτερόλεπτα.
Το καλύτερο αντικλεπτικό είναι γκαράζ η να το δέσεις με καμιά αλυσίδα...
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TiMoRiS (Argiris) Τρελλαμένο μέλος
Mini Cooper S R56
Ένταξη: 06 Ιαν 2004 Δημοσιεύσεις: 420 Τόπος: Πειραιας
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2005, 12:15:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχετε σκεφτει κατι αλλο? Αμα σου το κλεψουν το αμαξι και το βρεις μεσω του GPS και λειπει κινητηρας/σαλονι/φτερα δηλ. βρεις ενα κουφαρι,τι θα σου πει η ασφαλιστικη? "οριστε κυριε το αμαξι σας το βρηκαμε" ! Η καλυτερη λυση ειναι ενα lock χειροφρενο-λεβιες ή τιμονι ή πεταλια ΜΑΖΙ παντα με γκαραζ ΚΑΙ εναν απλο και καλο συναργεμο!
www.asfaleia365.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2005, 14:36:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DRAKE έγραψε: | Η κεραία gps πρέπει να βλέπει ουρανό. Άρα θα τοποθετηθεί είτε έξω από το αυτοκίνητο είτε μέσα από το μπρός ή πίσω τζάμι. Η κεραία του κινητού υπάρχει και ενσωματωμένη με την κεραία του ραδιοφώνου. Για να τις αχρηστεύσει κάποιος αρκεί να κόψει το καλώδιο...
|
Κυριάκο thanks για τα σχόλια. Δεν είναι ακριβώς έτσι - αν μπει όπως προβλέπεται το σύστημα πρέπει να βγάλεις το ταμπλώ για έχεις πρόσβαση σε αυτό (και στις "κεραίες") και να το αχρηστεύσεις.
Όπως το κινητό σου πιάνει σήμα αν το έχεις μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, έτσι πιάνει και η "κεραία" GSM του συστήματος η οποία είναι και πιό "ευαίσθητη" από κεραία κινητού (μη φανταστείς πως είναι καμιά "κανονική" κεραία, μια π@π@ριά είναι!).
Η "κεραία" του GPS αρκεί να μην έχει μεταλλική επιφάνεια από πάνω της για να ακούει τους δορυφόρους - είναι ένα σχεδόν τετράγωνο μαραφέτι στην άκρη ενός καλωδίου, περίπου 5x5cm σε διαστάσεις, μπαίνει μέσα στο ταμπλώ, ώστε να καλύπτεται μόνο από πλαστικό (και να "βλέπει" μέσα από το παρμπρίζ).
Δεν ξέρω πάντως πόσο καλή δουλειά μπορεί να κάνει ένας "συναγερματζής" εδώ που δεν ειδικεύεται σε κάποια μοντέλα αυτοκινήτου, αφού οι διαφορές είναι μεγάλες... ειδικά όπου εμπλέκεται multiplex κλπ....
DRAKE έγραψε: |
Δεν έχει ρυθμίσεις για το τι θα κάνει από την μονάδα του συναγερμού;
|
Κατά την τοποθέτηση του, συνδέεις ένα programmer και το προγραμματίζεις π.χ. με το ποιούς αριθμούς θα ειδοποιεί (SMS ή και κανονική κλήση), με το κάθε πότε θα σου στέλνει report της κατάστασης λειτουργίας του, κλπ. Ο τύπος που ρώτησα όμως είχε την εντύπωση ότι δε μπλκοκάρει αυτόματα μίζα κλπ με το που χτυπήσει ο συναγερμός (πρέπει να το επιβεβαιώσω διότι λίγο περίεργο μου ακούγεται να πρέπει να το κάνεις εσύ με SMS!) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DRAKE (ΚΥΡΙΑΚΟΣ) Τρελλαμένο μέλος
207 Le Mans No 0638, 106 1,1
Ένταξη: 29 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 516 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Μάρ 2005, 15:54:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ένα σύστημα παθητικής παρακολούθησης που είχα εγκατασταστήσει όταν δούλευα σε άλλη εταιρεία, η κεραία ήταν η γνωστη τετράγωνη που βλέπουμε στα ταχί. Όταν την έβαλα κάτω από πλαστικό δεν είχαμε καθόλου σήμα. Δούλευε μόνο όταν έβλεπε ουρανό. Το σύστημα της κεραίας δεν έχει σχέση με τίποτα άλλο στο αυτοκίνητο όσα ηλεκτρονικά και αν έχει.
Τώρα για το θέμα της ασφαλιστικής αν έχεις κάνει και μερική και ολική κλοπή τα κομμάτια που λείπουν θα σου τα πληρώσει η ασφαλιστκή. Αν έχεις κάνει μόνο ολική κλοπή και μια βίδα να βρούν και να αποδειχτεί ότι ήταν από το αυτοκίνητό σου δεν παίρνει μία...
Πάρα πολύ κ@λ@παιδο ο Κυριάκος ρε Κούλα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάρ 2005, 02:23:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, έκανα μια μικρή δοκιμή με το GPS μου (Garmin eTrex) βάζοντας το μέσα σε μια πλαστική κασετίνα και ακουμπώντας την κάτω από το παρμπρίζ στην πλευρά του συνοδηγού. Δεν έχασε σχεδόν πουθενά το σήμα στη βόλτα που του έκανα (Διόνυσος-Πεντέλη-Πολιτεία-Ερυθραία) και την πέρασε όλη στη μνήμη με 2 μόνο (μικρά) κενά. Οπότε καλά πάμε ως εδώ.
Περί impbilizer του 206 γνωρίζει κανείς λεπτομέρειες?... Τι ακριβώς μπλοκάρει, κλπ...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάρ 2005, 13:07:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η λύση είναι ΜΙΑ!!!!!
Γιατί ο οδηγός τι κι αν περάσει από παπάκι σε AUDI ... συμπεριφορά δεν αλλάζει!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TZAG Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάρ 2005, 17:22:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπήρχε εδώ και πολύ καιρό και το PANAFON (VODAFONE) PROTECT. Το οποίο έκανε την ίδια δουλειά. Φυσικά κανείς δεν ξέρει που και σε πόσα σημεία έμπαιναν ανιχνευτές, αλλά η ακρίβειά του είχε διαπιστωθεί σε ποσοστό λάθους 10 μέτρα! Δυστυχώς δεν ξέρω τιμές κι αν υπάρχει ακόμα η υπηρεσία αυτή...λογικά υπάρχει.
Minus the roof, the sky is the limit.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Μάρ 2005, 18:57:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το Vodafone Protect λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο μόνο που είναι συνδρομητικό - πληρώνεις όπως πληρώνεις ασφάλεια και τέλη κυκλοφορίας για να παρακολουθεί η υπηρεσία αυτή το στίγμα του αυτοκινήτου σου το οποίο μεταδίδεται με τον ίδιο τρόπο (συντεταγμένες GPS μέσω δικτύου GSM κινητής τηλεφωνίας).
Επειδή προτιμώ να αποφεύγω τις πολλές συνδρομές (κάθε μια από τις οποίες είναι και μια τρύπα στην τσέπη... ) σκέφτομαι κάτι πιο άμεσο που ή να σου δίνει εσένα τις πληροφορίες που θα έδινε στον "big brother" σου (Vodafone Protect, κλπ) ή τουλάχιστον να σε ειδοποιεί απευθείας στο κινητό σου αν γίνει κάτι.
Όταν ζούσα στο εξωτερικό (Αγγλία) είχα γνωρίσει σε ένα ταξί ένα τύπο που τον πλήρωναν για να τεστάρει αντικλεπτικά συστήματα και μου είχε πει μερικά κόλπα που έχουν οι "επαγγελματίες", όπως το επαναφορτιζόμενο Dremmel (κάτι σαν Black & Decker με μοτέρ 30-40.000 σ.α.λ.) που παίρνει κεραμικά δισκάκια και κόβει σε ελάχιστο χρόνο ότι μέταλλο γουστάρεις, από αλυσίδες (σαν την παραπάνω...), "κλειδαριές" που κλειδώνουν λεβιέ ταχυτήτων με χειρόφρενο, μπάρες για το τιμόνι, ακόμα και την ίδια τη στεφάνη του τιμονιού προκειμένου να βγει η μπάρα, και να φύγουμε με το αμάξι, κλπ... Άλλο (κλασικό) ήταν το σπρέϋ πολυουρεθάνης που "βουβαίνει" σειρήνες συναγερμού (αν την εντοπίσεις κάτω από τ'αμάξι και την γεμίσεις με αφρό), άλλο ήταν να χτυπάς το αμάξι ώστε να παίρνει σήμα ο κραδασμικός σένσορας και να κρύβεσαι (το κάνεις μερικές φορές μέχρι να σπάσεις τα νεύρα του ιδιοκτήτη που τελικά μπορεί να πιστέψει ότι έχει χαλάσει ο συναγερμός και να τον βγάλει off για να μην τα ακούσει από τους γείτονες), κλπ.
Ο ίδιος μου είχε πει ότι "αν θες να αισθάνεσαι προστατευμένος πρέπει να υπάρχει τρόπος να ειδοποιείσαι όπου και να είσαι, έστω και μόνο εσύ (π.χ. στο κινητό σου)". Πάντως τέτοια συστήματα που συνδιάζουν alarm με ειδοποιήσεις μέσω δικτύου GSM είναι ακόμα στη βρεφική τους ηλικία, κατά τη γνώμη μου, και δεν έχουν και τόσο μεγάλο βαθμό παραμετροποίησης από τον χρήστη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Μάρ 2005, 08:25:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomcat έγραψε: | Η λύση είναι ΜΙΑ!!!!!
Γιατί ο οδηγός τι κι αν περάσει από παπάκι σε AUDI ... συμπεριφορά δεν αλλάζει!!
|
Aπιστευτη photo...
Τωρα ειναι σιγουρος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|