Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
307cc alu Δραστήριο μέλος

 Peugeot 307 1.6 (16V) CC (2004)
Ένταξη: 04 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 229
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2005, 09:15:22 Θέμα δημοσίευσης: Crash test για το Focus |
|
|
.........Για τα crash tests και το πως αυτά έχουν αρχίσει να εκφυλίζονται καθώς όλο και περισσότερα αυτοκίνητα κατακτούν την κορυφαία βαθμολογία έχουμε γράψει και στο παρελθόν. Δύο πρόσφατες αλληλοσυγκρουόμενες ανακοινώσεις ήρθαν να μας επιβεβαιώσουν.
Το Ford Focus σύμφωνα με την πρώτη κατέκτησε την υψηλότερη βαθμολογία της κατηγορίας του στα crash tests της EuroNCAP. Η δεύτερη μας ενημερώνει πως το ίδιο μοντέλο συγκέντρωσε την χαμηλότερη βαθμολογία (μαζί με άλλα 11 μικρά) σε crash test στην Αμερική.
Πως γίνεται τώρα το ίδιο μοντέλο να είναι super στην Ευρώπη και κατακριτέο στην Αμερική ούτε μπορούμε να το καταλάβουμε, ούτε και να το δικαιολογήσουμε. Τα υπόλοιπα μοντέλα που είχαν χαμηλή επίδοση στην Αμερική είναι τα Hyundai Elantra, Kia Spectra, Mazda 3, Mitsubishi Lancer, Nissan Sentra, Saturn Ion, Suzuki Forenza και Suzuki Aerio............
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2005, 09:59:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω την αίσθηση ότι οι μετρήσεις γίνονται με διαφοερικά "standars" γι αυτό και οι διαφορές αυτές.
Έπίσης επειδή οι Αμερικάνοι είναι απίστευτα περίεργοι με την ασφάλεια μάλλον τους εμπιστεύομαι περισσότερο.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2005, 10:00:47 Θέμα δημοσίευσης: Re: Crash test για το Focus |
|
|
307cc alu έγραψε: | .........Για τα crash tests και το πως αυτά έχουν αρχίσει να εκφυλίζονται καθώς όλο και περισσότερα αυτοκίνητα κατακτούν την κορυφαία βαθμολογία έχουμε γράψει και στο παρελθόν. Δύο πρόσφατες αλληλοσυγκρουόμενες ανακοινώσεις ήρθαν να μας επιβεβαιώσουν.
Το Ford Focus σύμφωνα με την πρώτη κατέκτησε την υψηλότερη βαθμολογία της κατηγορίας του στα crash tests της EuroNCAP. Η δεύτερη μας ενημερώνει πως το ίδιο μοντέλο συγκέντρωσε την χαμηλότερη βαθμολογία (μαζί με άλλα 11 μικρά) σε crash test στην Αμερική.
Πως γίνεται τώρα το ίδιο μοντέλο να είναι super στην Ευρώπη και κατακριτέο στην Αμερική ούτε μπορούμε να το καταλάβουμε, ούτε και να το δικαιολογήσουμε. Τα υπόλοιπα μοντέλα που είχαν χαμηλή επίδοση στην Αμερική είναι τα Hyundai Elantra, Kia Spectra, Mazda 3, Mitsubishi Lancer, Nissan Sentra, Saturn Ion, Suzuki Forenza και Suzuki Aerio............ |
Απο οσα εχω διαβασει (χωρις να τα εχω κατανοησει πληρως) οι δοκιμες που γινονται στην Ευρωπη εχουν τελειως διαφορετικη βαση απο τις δοκιμες που γινονται στην αλλη οχθη του Ατλαντικου.....Επισης οι Αμερικανοι δεν δινουν και τοση σημασια στην ακαμψια του πλαισιου ενος αυτοκινητου οπως στην Ευρωπη και ισως ειναι το κυριωτερο αποτελεσμα που υπαρχουν αυτες οι διαφορες στις μετρησεις τους... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2005, 11:00:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το τεστ μετωπικής σύγκρουσης είναι το ίδιο με την Ευρώπη.
Από το site της ΝΗΤSA: "The same 40 mph offset crash test is used to evaluate new cars by the European Union in cooperation with motor clubs, by an Australian consortium of state governments and motor clubs, and by a government-affiliated organization in Japan"
Το τεστ όμως της σύγκρουσης από το πλάι είναι ΠΟΛΥΥΥΥ πιο αυστηρό στην Αμερική.
To "οχημα" που χρησιμοποιείται για να κτυπήσει το αυτοκίνητο του τεστ από το πλαι είναι ψηλότερο και πολύ βαρύτερο και κτυπάει κάπως διαγώνια το αυτοκίνητο από το αντίστοιχο που χρησιμοποιείται στην Ευρώπη και κτυπάει κάθετα.
Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν κτυπάει το μαρσπιέ που είναι "γερό" σημείο", αλλά κτυπάει τις πόρτες πιο ψηλά και η παραμόρφωση που γίνεται είναι πολύ πιο μεγάλη.
Ενδεικτικά στην Ευρώπη το τεστ προσομοιώνει σύγκρουση με άλλο αυτοκίνητο αλλά υπάρχει και η σκέψη να εφαρμοστεί το Αμερικάνικο τεστ:
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΕΣΤ
Νομίζω το βάρος είναι 1000κιλά για το Ευρωπαικό "όχημα"
Ενώ στην Αμερική το τεστ (της NHTSA) προσομοιώνει σύγκρουση με ψηλό, βαρύ SUV και είναι πιο αυστηρό και πιο καλό!
"The test configuration resulting from this research is a 31 mph (50 km/h) perpendicular impact into the driver side of a passenger vehicle. The moving deformable barrier that strikes the test vehicle weighs 3,300 pounds (1,500 kg) and has a front end shaped to simulate the typical front end of a pickup or SUV. In each side-struck vehicle are two instrumented SID-IIs dummies representing a small (5th percentile) female or a 12-year-old adolescent. These dummies are positioned in the driver seat and the rear seat behind the driver. "
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
307cc alu Δραστήριο μέλος

 Peugeot 307 1.6 (16V) CC (2004)
Ένταξη: 04 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 229
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2005, 13:31:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και η απάντηση :
................H Ford ανακοίνωσε χθες πως συνεργάζεται στενά με το ινστιτούτο που διενεργεί τα crash tests στην Αμερική για να "κατανοήσει" τον τρόπο που αυτά εκτελούνται και ιδίως εκείνο της σύγκρουσης από το πλάι με όχημα pickup που κινείται με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα.
Η εταιρεία σημείωσε πως το προαναφερόμενο crash test δεν υπήρχε κατά την στιγμή του σχεδιασμού του μοντέλου και επομένως δεν ελέγχθηκε η αντοχή του σε τέτοιου είδους συνθήκες. Υποσχέθηκε, ωστόσο, πως το τμήμα σχεδιασμού της το έχει περιλάβει πλέον στις βασικές προδιαγραφές των μελλοντικών της μοντέλων.
Η χαμηλή βαθμολογία στα crash tests για το Focus είχε και "παράπλευρες απώλεις". Το περιοδικό Consumer Reports δημοσιεύει κάθε χρόνο ένα κατάλογο με αυτοκίνητα που προτείνει για αγορά στους χρήστες του με γενικό τίτλο "Top 10 Picks". Φέτος είχε συμπεριλάβει το Focus στην λίστα. Για πρώτη φορά στην ιστορία του αναγκάστηκε να την διορθώσει βγάζοντας το αυτοκίνητο από αυτήν.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2005, 14:45:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασικα πιστευω οτι τα περισσοτερα ευρωπαικα αμαξια αν τα υποβαλουν σε αυτα τα τεστς θα αποτυχουν... ειναι τελειως μα τελειως διαφορετικες οι προδιαγραφες...
βαλτε οποιο αμαξι επιπεδουν focus που ευρωπη εχει 5 αστερια οπως σχεδον ολα να κανει το ιδιο τεστ... παω στοιχιμα οτι κανενα δεν θα περασει...
πιστευω πως δεν μπορουμε να το κατακρινουμε το μοντελο απο αυτο το γεγονος...
στην τελικη ποσα κτηνωση SUVs και trucks εχουμε στην ευρωπη? και μην μου πειτε για x5, ML και τα ρεστα διοτι αυτα σε σχεση με τα αμερικανικα ειναι οτι το jimny με το ML σε μεγεθος, βαρος κλπ...
εχετε π.χ. το Cadillac Escalade????? ειναι απλα Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ε Ι Ο !!!
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2005, 16:00:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | βασικα πιστευω οτι τα περισσοτερα ευρωπαικα αμαξια αν τα υποβαλουν σε αυτα τα τεστς θα αποτυχουν... ειναι τελειως μα τελειως διαφορετικες οι προδιαγραφες...
βαλτε οποιο αμαξι επιπεδουν focus που ευρωπη εχει 5 αστερια οπως σχεδον ολα να κανει το ιδιο τεστ... παω στοιχιμα οτι κανενα δεν θα περασει...
πιστευω πως δεν μπορουμε να το κατακρινουμε το μοντελο απο αυτο το γεγονος...
στην τελικη ποσα κτηνωση SUVs και trucks εχουμε στην ευρωπη? και μην μου πειτε για x5, ML και τα ρεστα διοτι αυτα σε σχεση με τα αμερικανικα ειναι οτι το jimny με το ML σε μεγεθος, βαρος κλπ...
εχετε π.χ. το Cadillac Escalade????? ειναι απλα Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ε Ι Ο !!! |
Διαφωνώ κάθετα!
Όσο πιο απαιτητικά και δύσκολα γίνουν τα crash test, τόσο πιο ασφαλή θα γίνουν τα αυτοκίνητα!
Γιατι το τεστ μετωπικής να γίνεται με "μόνο" 65 χιλιόμετρα?? Αν γινόταν με 100 τότε οι κατασκευαστές δεν θα έκαναν το παν για να περνάνε το τεστ και ταυτόχρονα να είναι τα αυτοκίνητα πιο ασφαλή?
Γιατί στην F1 και στα αυτοκίνητα ράλι οι οδηγοί επιζούν από μεγάλα ατυχήματα? Αν για να γίνουν πιο ασφαλή τα αυτοκίνητα πρέπει να κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, ή να έχουν roll-cage και ζώνες 6 σημείων, τότε οι κατασκευαστές θα βγάζουν όλο και πιο ασφαλή αυτοκίνητα. 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2005, 16:13:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χάρη εγώ θα διαφωνίσω μαζί σου οριζοντίως
Η λύση δεν είναι να κάνουν τα crash test στα 100 χλμ, γιατί πολύ
απλά ένα αυτοκίνητο για ν'αντέξει θα έπρεπε να είναι πολύ πιο βαρύ!
Αυτό τι θα είχε σαν αποτέλεσμα
Πολύ χειρότερη ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ασφάλεια που είναι και ο λόγος που πολλοί από εμάς Peugeot!
Φαντάζεσαι πως θα φρενάρει, επιταχύνει στρίβει ένα αυτοκίνητο με πολύ περισσότερο βάρος??? Άστο καλύτερα!!!
Μην μου πείς για κατασκευή από άλλα υλικά γιατί πολύ απλά κοστίζουν παρα μα πάρα πολύ!!!
Οπότε τι κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες??? Προσπαθούν να βρουν την χρυσή τομή η οποία διαμορφώνεται και από το γενικότερο προφίλ της αλλά και από τις προσταγές του Marketing!!!
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2005, 16:16:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Kouzman έγραψε: | βασικα πιστευω οτι τα περισσοτερα ευρωπαικα αμαξια αν τα υποβαλουν σε αυτα τα τεστς θα αποτυχουν... ειναι τελειως μα τελειως διαφορετικες οι προδιαγραφες...
βαλτε οποιο αμαξι επιπεδουν focus που ευρωπη εχει 5 αστερια οπως σχεδον ολα να κανει το ιδιο τεστ... παω στοιχιμα οτι κανενα δεν θα περασει...
πιστευω πως δεν μπορουμε να το κατακρινουμε το μοντελο απο αυτο το γεγονος...
στην τελικη ποσα κτηνωση SUVs και trucks εχουμε στην ευρωπη? και μην μου πειτε για x5, ML και τα ρεστα διοτι αυτα σε σχεση με τα αμερικανικα ειναι οτι το jimny με το ML σε μεγεθος, βαρος κλπ...
εχετε π.χ. το Cadillac Escalade????? ειναι απλα Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ε Ι Ο !!! |
Διαφωνώ κάθετα!
Όσο πιο απαιτητικά και δύσκολα γίνουν τα crash test, τόσο πιο ασφαλή θα γίνουν τα αυτοκίνητα!
Γιατι το τεστ μετωπικής να γίνεται με "μόνο" 65 χιλιόμετρα?? Αν γινόταν με 100 τότε οι κατασκευαστές δεν θα έκαναν το παν για να περνάνε το τεστ και ταυτόχρονα να είναι τα αυτοκίνητα πιο ασφαλή?
Γιατί στην F1 και στα αυτοκίνητα ράλι οι οδηγοί επιζούν από μεγάλα ατυχήματα? Αν για να γίνουν πιο ασφαλή τα αυτοκίνητα πρέπει να κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, ή να έχουν roll-cage και ζώνες 6 σημείων, τότε οι κατασκευαστές θα βγάζουν όλο και πιο ασφαλή αυτοκίνητα.  |
Δεν είναι ότι δεν ξέρουν ή ότι δεν θέλουν αλλά
.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ....για ανθροκονήματα κλπ και στο τέλος τα πληρώνουμε εμείς ¨οσο για τους Αμερικανούς αν βγάζανε και κανα μικρότερο και ελαφρύτερο αυτοκίνητο ...
Με την ρόδα στον αέρα ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2005, 16:22:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό είναι το Focus....
Αυτό είναι το Focus
.....Και αυτό που είναι κατά πολύ χειρότερο (όπως παραδοσιακά όλα τα Mitsubishi), είναι το αγαπημένο "σας" Lancer.

Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2005, 16:42:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...οσο για τους Αμερικανούς αν βγάζανε και κανα μικρότερο και ελαφρύτερο αυτοκίνητο ...
σε αυτο που λες κατι κανουν μιας και κοιτουν να φορολογουν εξτρα τα μεγαλα τζιποειδη, αφου και καινε περισσοτερο, και ειναι πιο επικυνδινα...
γιατι να ειμαι εγω υποχρεωμενος να οδηγω ενα αυτοκινητο τουβλο επειδη οι βλαχοαμερικανοι (αυτο συμβαινει σε καποιες πολιτειες) θεωρουν cool να κυκλοφορουν με pickup-trucks των 3 τονων που μοιαζουν περισσοτερο με monster trucks αντι για αυτοκινητα...
το θεμα ειναι πολυ μεγαλο με πολλες πτυχες και πολλες παραμετρους και για να αναλυθει θελει ωρες.... και προσωπικα βαριεμαι να το κανω τωρα μιας και αυτο κανω καθε μερα στο γραφειο (ειμαι αναλυτης...)... αν αναλυω και στο χομπυ μου τοτε το κλεισαμε το μαγαζι... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2005, 17:13:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
307cc alu έγραψε: | Και η απάντηση :
................H Ford ανακοίνωσε χθες πως συνεργάζεται στενά με το ινστιτούτο που διενεργεί τα crash tests στην Αμερική για να "κατανοήσει" τον τρόπο που αυτά εκτελούνται και ιδίως εκείνο της σύγκρουσης από το πλάι με όχημα pickup που κινείται με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα.
Η εταιρεία σημείωσε πως το προαναφερόμενο crash test δεν υπήρχε κατά την στιγμή του σχεδιασμού του μοντέλου και επομένως δεν ελέγχθηκε η αντοχή του σε τέτοιου είδους συνθήκες. Υποσχέθηκε, ωστόσο, πως το τμήμα σχεδιασμού της το έχει περιλάβει πλέον στις βασικές προδιαγραφές των μελλοντικών της μοντέλων.
Η χαμηλή βαθμολογία στα crash tests για το Focus είχε και "παράπλευρες απώλεις". Το περιοδικό Consumer Reports δημοσιεύει κάθε χρόνο ένα κατάλογο με αυτοκίνητα που προτείνει για αγορά στους χρήστες του με γενικό τίτλο "Top 10 Picks". Φέτος είχε συμπεριλάβει το Focus στην λίστα. Για πρώτη φορά στην ιστορία του αναγκάστηκε να την διορθώσει βγάζοντας το αυτοκίνητο από αυτήν. |
Απ'ότι βλέπω, σύμφωνα με την απάντηση, οι υπεύθυνοι της Ford είπαν "δείξτε μας πως γίνεται το τεστ, για να το ξεγελάσουμε και αυτό" ή μου φαίνεται;;΄
Ωραία Παθητική ασφάλεια! Τους εύχομαι λοιπόν αν τρακάρουν να πουν στο άλλο αυτοκίνητο ΠΩΣ να πέσει για να μην τους χτυπήσει!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Μάρ 2005, 17:24:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ή θυμηθητε και το τεστ του ταρανδου που ειχαν κανει στην Α-class... και το αμαξι τουμπαρε...
φυσικα αυτο το τεστ το κανουν μονο στις βορειες χωρες που μπορει να τους πεταχτει ταρανδος και ετσι το μαθαμε... και φορτωσανε την Α με οτι λογης ηλεκτρονικο για να μην τουμπαρει...
κατι τετοιο θα γινει και με την FORD....
ειναι σαν να βγαλουν και οι ιρακινοι το τεστ της σφαιρας και φυσικα αφου δεν θα το περασει κανενα αυτοκινητο να του βαλουν κακη βαθμολογια...χαχαχαχα
anyway... εγω απλα λεω να μην εχουμε προκαταληψη το focus ή στο οποιο αλλο αντιστοιχο μοντελο, οπως π.χ. 307, megane, golf, astra, civic, etc...Ολα σχεδον εχουν παρει 5 αστερια, αλλα αν τα βαλουμε να κανουν το ιδιο τεστ μαλλον ΟΛΑ θα αποτυχουν... Ο ολος σαλος εγινε επειδη το focus πωλειται και στην αμερικη...το golf που θα πωλειται και αυτο εχουμε δει τι ψαρια πιανει?
αν εμφανιζω μια δυσαρεσκια ειναι γιατι κρινουν ολοι ενα μοντελο χωρις ομως να το κανουν με σωστο τροπο... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|