Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάρ 2005, 02:37:22 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με την γεωμετρία ή κάτι άλλο? |
|
|
Υστερα απο 4 μηνες ευχαριστης συμβιωσης με τον saxoura που αγορασα δινοντας το 106 για να ικανοποιησω καλιτερα τις στριφτερες ανησυχιες μου (και για αλλους λογους) εχω παρατηρησει το εξης.
Το αμαξι δεν τραβαει σε ισιο δρομο καθολου οπως επισης και στο φρεναρισμα.Ομως οταν κινουμαι σε δρομο με κλιση το τιμονι εχει μια ταση νακολουθει την κλιση θα ελεγα αρκετα σε βαθμο που απαιτει αισθητη διορθωση προς την αλλη κατευθηνση για να κινηθεις ευθεια.
Δηλαδη φτανω σε δρομο με αισθητη κλιση προς ταριστερα,για να κινηθω ευθεια το τιμονι απαιτει ενα κλικ προς τα δεξια η εστω γινεται βαρυτερο προς την μερια αυτη και θελει περισσοτερη δυναμη.
Σε ευθυγραμμιση μετα την τοποθετηση H&R και bilstein group N ειδα αρνητικο καμπερ 1.58 μοιρων.
Υποψιαζομαι οτι το καμπερ προκαλει αυτη την παρενεργια,αλλα ο φοβος των ιουδαιων οτι το αμαξι μπορει να εχει φαει καμια γερη και να μην το εχουνε ισιωσει σωστα με εχει στοιχειωσει.
Παντως κατα ταλλα το αμαξι εχει φοβερη αισθηση 'ενος κομματιου' και στριβει πραγματικα σαν τρενο.
Ισως να φταιει η ασαφεια στην αισθηση του τιμονιου που εχει σε σχεση με το 106 (εχουν ακουστει πολλα παραπονα για το τιμονι του) καμια αλλη ιδεα κανεις???
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάρ 2005, 10:06:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τωρα δεν ξερω τι ακριβως εννοεις αλλα μηπως ειναι θεμα ελαστικων???Τι διασταση φορας?μηπως εχεις πολυ μικρο προφιλ?
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάρ 2005, 11:11:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τσέλκαρε και την πίεση των ελαστικών σου για να είσαι σίγουρος.
Πάντως όταν έχει κλίση ο δρόμος τα περισσότερα αμάξια θέλουν αυτήν την διόρθωση.
gravity rules..... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάρ 2005, 13:08:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι πιεσεις των ελαστικων ειναι οι προτεινομενες του εργοστασιου μονιμα αφου εχω κοπρεσερ αερα σπιτι και τις ελεγχω συνεχεια.οι διαστασεις ελαστικων ειναι οι εργοστασιακες 185/55/14.Μπορει βεβαια τα λαστιχα να εχουν προβλημα (δομη τους) αλλα υποθετω οτι το προβλημα θα ηταν αισθητο και σε μεγαλες ταχυτητες οπου δεν το παρατηρω.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάρ 2005, 13:16:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ntinos έγραψε: | Οι πιεσεις των ελαστικων ειναι οι προτεινομενες του εργοστασιου μονιμα αφου εχω κοπρεσερ αερα σπιτι και τις ελεγχω συνεχεια.οι διαστασεις ελαστικων ειναι οι εργοστασιακες 185/55/14.Μπορει βεβαια τα λαστιχα να εχουν προβλημα (δομη τους) αλλα υποθετω οτι το προβλημα θα ηταν αισθητο και σε μεγαλες ταχυτητες οπου δεν το παρατηρω. |
Eιχα βαλει πριν κανα 3μηνο λαστιχα που και μενα μου φαινοταν αυτο που λες και ηταν σιγουρα τα λαστιχα αλλα δεν με πειραζε αυτο!Βεβαια δεν το ειχα και σε μεγαλο βαθμο...
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάρ 2005, 19:07:11 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με την γεωμετρία ή κάτι άλλο? |
|
|
Ntinos έγραψε: | Υστερα απο 4 μηνες ευχαριστης συμβιωσης με τον saxoura που αγορασα δινοντας το 106 για να ικανοποιησω καλιτερα τις στριφτερες ανησυχιες μου (και για αλλους λογους) εχω παρατηρησει το εξης.
Το αμαξι δεν τραβαει σε ισιο δρομο καθολου οπως επισης και στο φρεναρισμα.Ομως οταν κινουμαι σε δρομο με κλιση το τιμονι εχει μια ταση νακολουθει την κλιση θα ελεγα αρκετα σε βαθμο που απαιτει αισθητη διορθωση προς την αλλη κατευθηνση για να κινηθεις ευθεια.
Δηλαδη φτανω σε δρομο με αισθητη κλιση προς ταριστερα,για να κινηθω ευθεια το τιμονι απαιτει ενα κλικ προς τα δεξια η εστω γινεται βαρυτερο προς την μερια αυτη και θελει περισσοτερη δυναμη.
Σε ευθυγραμμιση μετα την τοποθετηση H&R και bilstein group N ειδα αρνητικο καμπερ 1.58 μοιρων.
Υποψιαζομαι οτι το καμπερ προκαλει αυτη την παρενεργια,αλλα ο φοβος των ιουδαιων οτι το αμαξι μπορει να εχει φαει καμια γερη και να μην το εχουνε ισιωσει σωστα με εχει στοιχειωσει.
Παντως κατα ταλλα το αμαξι εχει φοβερη αισθηση 'ενος κομματιου' και στριβει πραγματικα σαν τρενο.
Ισως να φταιει η ασαφεια στην αισθηση του τιμονιου που εχει σε σχεση με το 106 (εχουν ακουστει πολλα παραπονα για το τιμονι του) καμια αλλη ιδεα κανεις???
|
παιδια ουτε τα λαστιχα φταινε, ουτε ο αερας τους ουτε η ευθυγραμμιση ουτε τιποτα.
το ιδιο κανει και το δικο μου και μαλιστα εντονα δεξια.
φυσικα το εψαξα οσο δεν παιρνει ,
το αφησα και στο Λιολιο ο οποιος το μετρησε και δεν βρηκε τιποτα, δεν μπορεσε να το φτιαξει και εκτος απο την ευθυγραμμιση που για 1-2 μερες ας πουμε οτι ελαχιστα λυνει το προνλημα αυτο συνεχιζει να φευγει δεξια.
αυτα περι ανωμαλιων του δρομου και κλιση του δρομου ειναι μεν σωστα αλλα οταν το αμαξι το βαλεις στην ευθεια σε καλο δρομο πρεπει να φευγει ευθεια κια να μην χρειαζεται το χερι σου πανω στο τιμονι να διορθωνεις συνεχεια την πορεια.
Το αμαξι μου παλια δεν ηταν ετσι- ηταν καρφι στο δρομο και πηγαινε ευθεια για.....ωρες.
Δεν καταλαβαινα τι φταιει μεχρι που θυμηθηκα μια μικρη ελαχιστη λεπτομερια
ενα μικρο τρακαρισμα που ειχα πριν 2 χρονια μπροστα (ξερετε προφυλακτιρες,φαναρι,ψυγεια κλπ)
το αμαξι φτιαχτηκε μεν , χωρις συμφωνα με τα λεγομενα της Αuto-motivo (ω ναι! ) να εχει κανενα προβλημα αλλα...
απο τοτε μαλλον αρχισε να ψηφιζει ...Καραμανλη (να φευγει δεξια)
δεν ξερω γιατι δεν μπορω να διορθωσω το προβλημα και γιατι οι μηχανικοι δεν βρισκουν πως να το φτιαξουν αλλα εχω την εντυπωση οτι αυτο το χτυπημα επεδρασε με "αγνωστο τροπο" στο αμαξι και να παρουσιαζει τετοιο φαινομενο.
θα σε συμβουλευα να το εχεις υποψιν

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάρ 2005, 22:07:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο τη στιγμη που το αυτοκινητο μπαινει πανω στην ευθυγραμμιση φαινονται τα παντα......
αν ειχε καταλοιπα απο το τρακαρισμα θα στο ειχαν βρει μεταα απο τοσο ψαξιμο....
ενας λογος να φευγει το αυτοκινητο ειναι ανομοιομορφη θφορα στα λαστιχα...αλλα και αυτο θα στο ειχαν πει........χαος.
επσης στην αδερφη μου οταν αλλαξανε κρεμαγιερα στη vw- εχει ενα polo-
βαλανε αναποδα τα μπαρακια της κρεμαγιερας ... αποτελεσμα το αμαξι απο ευθεια ειχε 2.5στροφες για τερμα αριστερα και 3καιτι για τερμα δεξια....
παλευανε τρεις μερες να το βρουν οι γελοιοι στη καρεντα και τελικα το βρηκε μεσα σε 5 λεπτα ο μηχανικος μου της πεζο ο οποιος δοξα το θεο ειχε παλια δουλεψει στη καρεντα και θυμοταν οτι καποιοι μπερδευουν τα μπαρακια.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάρ 2005, 02:08:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα χαλασμενα ελαστικα ειναι ενα σεναριο.Τα λαστιχα μου εχουν αρκετη φθορα και 4 μηνες παω με το πλαι οποτε το σηκωνουν και οι συνθηκες.Σημερα το βραδι υστερα απο μιας ωρας 'σιρκουι' σε πλατειες κατεβηκα και ειδα τα πλαινα να εχουν γινει κομματια (δεν πανανεβασα τις πιεσεις στα 2.5 bar).Παντως αν και δεν γνωριζω τι ακριβως εχει,το αμαξι εχει χτυπηθει απο το πλαι πιθανον (απο μπροστα ειναι αθικτο).Οταν αρχισα να το ψειριζω και σηκωσα μοκετες κτλ βρηκα καποια ιχνη επισκευης,οπως και απο χαζομαρα δεν ειχα προσεξει τους μεντεσεδες της πορτας του οδηγου που δειχνουν αλλαγη.Οταν το αγορασα παντως το πηγα σε δυο διαφορετικα μαγαζια για ευθυγραμμιση και σε φαναρτζη και εκτος απο ενα σπασμενο αμορτισερ (μπροστα δεξια) που εδοσε και καποιες περιεργες τιμες πριν αλλαχτει,το αμαξι εβγαινε μια χαρα.Ειδικα οταν εβαλα τα bilstein με τα h&r και εβγαλα κατι αισχρα ελατηρια (ολανδικα πρεπει να ηταν) δεν χρειαστηκε καν να το ευθυγραμμισουμε οταν το βαλαμε στο μηχανημα ηταν ετοιμο!
Απο τοτε παντως εχω πεσει και σεναν κρατηρα για οποιον ξερει βγαινοντας απο την αθηνων-πατρων προς τριπολη οταν εισαι πανω στη γεφυρα που στριβει για να μπεις στην τριπολεος,κινουμενος δεξια εκει που τελειωνει η παλια ασφαλτος και αρχιζει η καινουργια (πιθανον το σημειο που αρχιζει η γεφυρα) εχει ενα ΚΑΝΟΝΙΚΟ σκαλοπατι-μπορει και 10 εκατοστων.Ειναι απο τις λιγες φορες που περασα απο λακουβα και κατεβηκα να δω αμα ολα ειναι στη θεση τους.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
307__:)(dimitris) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6 black
Ένταξη: 07 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 318 Τόπος: agrinio
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάρ 2005, 10:09:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ντινο εχω και εγω ιδιο φαινομενο αλλα δεν με ανησυχει και ιδιαιτερα εγω παντως πιστευω πως ειναι θεμα ελαστικων και ευθυγραμισης μαλ**α ελαστικα καταλαβαινεις . Ενα αλλο να ρωτησω επειδη στις ζαντες μου τα αντιβαρα ειναι κολλητα υπαρχει περιπτωση να εφυγε κανενα η απλα να ξεκολησε απο το πολυ νερο γιατι το Σαββατο πλυμηρισαμε και στους μπροστινους τροχους το νερο ηταν μεχρι λιγο ποιο κατω απο την μεση και ηταν στο νερο για καμια ωρα ρωταω γιατι την παρασκευη το βραδυ το τιμονι δεν ετρεμε και κυριακη πρωι που το ξαναπηρα ετρεμε λετε να να ειναι αυτο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάρ 2005, 14:04:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και βεβια μπορει να το καταλαβαινεις αυτο απο λαστιχα ή απο πιεση ελαστικων!
Οσοι εχουν βαλει αζωτο στα λαστιχα τους σιγουρα θα το εχουν προσεξει αυτο φαινομενο.
Οι τροχοι ειναι πιο ελαφροι και στριβουν με την παραμικρη ανωμαλια του δρομου!
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
307__:)(dimitris) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6 black
Ένταξη: 07 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 318 Τόπος: agrinio
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάρ 2005, 14:16:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα παντως ειναι απο το αζωτο σιγουρα λετε να ειναι και το τρεμουλο απο αυτο γιατι δεν το κανει παντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάρ 2005, 18:32:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω επιμενω οτι δεν ειναι προβλημα ευθυγραμμισης.
-εκανα 1 ευθυγραμμιση στην Peugeot (επισημο)
-1 στα fit and go παρουσια μηχανικου δικου μου
-το αφησα στο Λιολιο που εκανε και δικη του ευθυγραμμιση
και ολοι δεν βρισκουν τιποτα.
ε δε γινεται!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάρ 2005, 23:36:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα επαναφέρω το θέμα σε μια παλιότερη παρατήρηση που έιχα κάνει.. Ευθυγράμμιση πίσω αξονα κάνατε ποτε ?
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2005, 15:09:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το κοιταξαμε και αυτο αλλα ματαια... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2005, 16:07:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | θα επαναφέρω το θέμα σε μια παλιότερη παρατήρηση που έιχα κάνει.. Ευθυγράμμιση πίσω αξονα κάνατε ποτε ? |
Aχααα...! Καλα που το ανεφερες για να κανω στον καινουργιο!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|