Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 13:36:28 Θέμα δημοσίευσης: 307 - Αλλαγή κινητήρα στο 307 από 1.6 16ν σε 2.0 16ν 180ps |
|
|
Brothers & Sistaz
Σε αυτό το topic θα προσπαθήσουμε να συλλέξουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες γύρω από:
1. To πόσο εφικτή είναι μια τέτοια αλλαγή κινητήρα...
2. Πόσο κοστίζει όλο το project...
3. Ποιός μπορεί να το κάνει...
4. Ποιές άλλες αλλαγές πρέπει να κάνεις (τα εκτός μηχανής).
5. Τι παίζει πραγματικά με το Ελληνικό Δημόσιο και αλλαγές τέτοιου τύπου.(ίσως να έχω ξεχάσει κάτι - συμπληρώστε το εσείς...)
Όλα αυτά θα γίνουν για να υπολογίσουμε το κατά πόσο συμφέρει (και οικονομικά) μια τέτοια αλλαγή έναντι βελτίωσης του ήδη υπάρχοντος 1.6
Εγω ξεκινάω με τα πιο βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του δίλιτρου με τα 180 που κινεί τα 206 RC & 307 cc. (Είναι εξέλιξη του EW10 J4 με τα 136...)
Code: EW10 J4S
Type: S-4 (Wet sumped -DOHC - 16 valves - 4 valves/cylinder)
Bore x stroke: 85.00mm x 88.00mm
Displacement: 1997 cc
Compression ratio: 11.00:1
Fuel system: Magneti Marelli 6 LP fuel inj.
Max. output: 176.4 PS @7000 rpm
Max. torque: 202.0 Nm @4750 rpm
Specific output: 87.1 bhp/litre
Specific torque: 101.15 Nm/litre
Άλλα στοιχεία για φρένα και μετάδοση...
Brake (F/R): 302/247 mm (από το 307cc 180)
Transmission: 5M
Top gear ratio: 0.86 (από το 307cc 180)
Final drive ratio: 4.29 (από το 307cc 180)
Έχει επεξεργασθεί από τον/την DrJekyll στις Παρ 04 Μάρ 2005, 14:32:13, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 13:46:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το καλύτερο είναι να βρεις ένα τροπέτο και να κάνεις την αλλαγή και να ξέρεις ότι έχεις σχεδόν όλα τα πράγματα !
Απλά βγάζεις από το ένα και βάζεις στο άλλο …!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 13:53:43 Θέμα δημοσίευσης: ... |
|
|
Θα με παρεξηγήσουν, αλλά θα βάλω την λογική μου για την λέξη ΤΡΟΠΕΤΟ επειδή την έχω ακούσει τόσες φορές και δεν ρώτησα τι ακριβώς σημαίνει...
Λογικά εννοείς οτι εκτός από τον κινητήρα να τσιμπήσεις από το άλλο βασεις μηχανής, ηλεκτρικα, εγκεφάλους κλπ κλπ (πράγματα που δεν είναι επάνω στην μηχανή,.....) Έτσι δεν είναι???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 14:07:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν λέμε τροπέτο παίρνεις το αμάξι από της μεσαίες κολώνες και εμπρός .
Και το παίρνεις ολόκληρο με ταμπλό και ότι άλλο έχει μέχρι εμπρός . Είναι η καλύτερη λύση για μένα και έχεις σχεδόν ότι χρειάζεσαι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 14:30:44 Θέμα δημοσίευσης: ... |
|
|
Τώρα σε έπιασα...
Αυτό είναι κάτι δύσκολο (για μενα...) γιατί το πιθανότερο είναι να μην μου έρχεται κουτί το ταμπλο από 307 cc....όλα τα άλλα ναι....
Έχεις απόλυτο δίκιο...Φαντάζομαι τι χάος θα επικρατήσει στα ηλεκτρονικά...όχι αερόσακοι, όχι προσκέφαλα και όλα τα άλλα...
εκτός και αν τα καταργήσεις όλα αυτά...
έτσι δεν είναι??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LEFT Νέος χρήστης

Audi TTS
Ένταξη: 22 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 95 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 14:39:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mitsara εχε υποψη σου οτι μονο απο τροπετο συμφερει να αγορασεις μεταχειρισμενο γιατι αλλιως ψαχνεις για εγκεφαλο ,σασμαν και δεν συμμαζευεται!!!Οσο για την κυρια Peugeot sport δεν αναλαμβανει την μετατροπη αυτη!Για καινουριο πακετακι ....παει ψηλα ....μιλαμε δηλαδη για κινητηρα στα 4900 και με τα υπολοιπα οπως υπολογισα(εγκεφαλους και λοιπα) γυρω στα 8000!!!Ασε αυτο το ξεχναμε!Οποτε συνεχιζουμε να μαζευοθμε πληροφοριες περι μεταχειρισμενου!!!Και περι αξιας μεταπωλησης του 1.6 16V !!!Σημαντικη και η τελευταια πληροφορια που ανεφερα καθως θα μας βοηθησει στο συνολικο ταμειο!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LEFT Νέος χρήστης

Audi TTS
Ένταξη: 22 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 95 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 14:41:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α ξεχασα να σου πω πως δεν ειναι αναγκη να αλλαξεις οτι εχει μεσα το τροπετο που θα αγορασεις !!!Αλλαζεις οτι θες!!πχ. το λευκο καντραν χεχεχε!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 14:44:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάνει και το ταμπλό δεν έχει διαφορά !
Εξάλλου αν δεν θες το ESP την πλεξούδα του αυτοκινήτου δεν θα την χρειαστείς!
Και κάτι ακόμα δεν επικρατεί κανένα χάος με αερόσακους κλπ ηλεκτρικά θα δουλέψουν όλα κανονικά  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 14:47:30 Θέμα δημοσίευσης: ... |
|
|
Αυτό είναι πολύ καλό, Αργύρη...Το ότι δεν θέλω ESP είναι σίγουρο!!!Κόβει όλη την διασκεδαση Αφου μπορώ να το καταργήσω...
Όλα αυτά βέβαια αν χρησιμοποιούν ίδια ηλεκτρονικά συστήματα τα 2 τους (για αερόσακους και προσκέφαλα και άλλα)...
Λευτέρη...Εγω πιστεύω ότι συμφέρει κάτι τέτοιο αλλά έχει πολύ τρέξιμο....Κάτσε να βρούμε μερικές τιμές για τον 2λιτρο, να μιλήσουμε με κανένα φρούτο για το πόσο πιάνει ο 16άρης και λέμε εντυπώσεις... 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την DrJekyll στις Παρ 04 Μάρ 2005, 14:51:44, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 14:51:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
LEFT έγραψε: | Αλλαζεις οτι θες!!πχ. το λευκο καντραν χεχεχε!! |
Δεν λειτουργεί σε όλα τα 307 το λευκό δυστυχώς  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
307 ARMY! (ΝΙΚΟΣ) Δραστήριο μέλος

 307xsi (16V) 1600cc (Mάιος 2002)
Ένταξη: 26 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 236 Τόπος: ΣΚΥΔΡΑ- Ν.ΠΕΛΛΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Μάρ 2005, 16:26:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | LEFT έγραψε: | Αλλαζεις οτι θες!!πχ. το λευκο καντραν χεχεχε!! |
Δεν λειτουργεί σε όλα τα 307 το λευκό δυστυχώς  |
Συμφωνώ μαζί σου Αργύρη, διότι στη Σπάρτη είχα ρωτήσει γι' αυτή τη μετατροπή και μου είπαν για καινούρια όργανα 680Ε και χρειάζεται νέα πλεξούδα και κάτι μετατροπές με συνολικό κόστος γύρω στα 850Ε. Καλά είναι και τα δικά μας οργανάκια!
KING LION( )
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONIS** (ΑΝΤΩΝΗΣ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 206gti
Ένταξη: 24 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 43
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Μάρ 2005, 19:28:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε μου μπηκεσ σενα μεγαλο σκεπτικο αυτη η μετατροπη θα ηταν καλο κουφετο και για ολουσ τουσ 206αρακηδες σαν εμενα...1ον που θα βρεθει τρομπετο....δεν εχουν πουλησει πολλα 2ον η μετατροπη πρεπει να ειναι απο το 307cc σε 307 και απο 206 σε 206 αλλαζουν τα bsi και οι com 2000 στο τιμονι 3ον αν μας πιασουν θα μασ κοψουν την σημερον ημερα το κ.....ο. Γ'αυτο σκεψου τα καλα και τα επομενα....καλο ψαξιμο κ οτι συμβουλη χρειαστεισ εδω.Δουλευω στη peugeot.Kαι αν ακουσει κανεισ για κανα σαλονακι απο 206rc μιληστε.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάρ 2005, 10:31:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δεν κάνω λάθος πρέπει το μοτέρ των 180 να μπεί επίσημα σε τρίθυρο 307 για να μπορέσει να είναι νόμιμη η μετατροπή διαφορετικά πάπαλαααα Οπότε μας μένει το μοτέρ των 138 που και αυτό καλή φάση είναι .Τώρα κατα πόσο μπορεί να τον βαφτίσετε "αλόγων 138 " αντί "αλόγων 180" που είναι κανονικά είναι ένα ερώτημα που κάποια στιγμή μπορεί να απαντηθεί ...
Μιας και άρχισαν να μαζεύονται ερωτήσεις να κάνω και εγώ μία ?
Στο μοτέρ με τα 138 μπαίνει το εξάρι του 306 ,για 307 μιας και έχει χώρο μήπως θα ήταν μια καλή φάση αν μπορούσε να μπεί και η βάση του κιβωτίου ...γιατί έχω μια μικρή υποψία ότι θα κάνει άλλωστε αν λάβουμε υπόψη ότι σε 106 ,206 ,307 η βάση κιβωτίου είναι η ίδια για τον 1,6 και το μόνο που αλλάζει είναι κάποιες τραβέρσεςς που πατάνε οι βάσεις αυτές μήπως γίνεται και με τα δίλιτρα ? ,και αν αυτο είναι εφικτό ίσως να είναι και για το 180 οπότε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάρ 2005, 10:51:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Recifees έγραψε: |
Μιας και άρχισαν να μαζεύονται ερωτήσεις να κάνω και εγώ μία ?
Στο μοτέρ με τα 138 μπαίνει το εξάρι του 306 |
Εδώ οι απόψεις είναι αρκετές.
Σαφή απάντηση δεν έχω πάρει όμως.Τον έχω κι εγώ αυτον τον προβληματισμό.
Βασικά ο τύπος του 6-σαζμάν του 306,είναι διαφορετικός απο των 206.
Αυτό που έχω διασταυρώσει είναι το οτι το σαζμαν χρειάζετε μια πατέντα στον πύργο του για να μπεί η όπισθεν,καθώς το 306 την έχει πάνω αριστερά,ενώ εμείς ως γνωστόν την έχουμε κάτω δεξιά.
Επίσης δεν ξέρουμε αν το γρανάζι της 6ης χωράει σε εμάς ή θα πρέπει να κοπεί εσωτερικά ο θόλος.
Το ξέρω οτι είναι λίγο off-topic το θέμα,απλά μιας και το έθιξε ο Γιάννης,εξέφρασα κι εγώ τις απορίες μου.
Γενικά αν έχει κάποιος πληροφορίες για το θέμα,ας μας διαφωτήσει.
Αν μαζευτούν αρκετές γνώμες,θα ανοίξουμε καινούργιο topic που να αναφέρετε αποκλειστικά στο 6άρι σαζμάν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάρ 2005, 11:40:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Recifees έγραψε: | Αν δεν κάνω λάθος πρέπει το μοτέρ των 180 να μπεί επίσημα σε τρίθυρο 307 για να μπορέσει να είναι νόμιμη η μετατροπή διαφορετικά πάπαλαααα |
Δεν είναι απαραίτητο να μπει σε 3θυρο σημασία έχει αυτός ο κινητήρας να τοποθετείται από το εργοστάσιο στο 307 η 206 για την δική μας περίπτωση ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Recifees (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος

 206 BlueBird 1.600.000 κεκ
Ένταξη: 07 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 491
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Μάρ 2005, 12:09:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Recifees έγραψε: | Αν δεν κάνω λάθος πρέπει το μοτέρ των 180 να μπεί επίσημα σε τρίθυρο 307 για να μπορέσει να είναι νόμιμη η μετατροπή διαφορετικά πάπαλαααα |
Δεν είναι απαραίτητο να μπει σε 3θυρο σημασία έχει αυτός ο κινητήρας να τοποθετείται από το εργοστάσιο στο 307 η 206 για την δική μας περίπτωση ! |
Aυτό είναι μια περίπτωση πάντα που τριγυρνά στο μυαλό μου καιρό τώρα ,απλά μια και το 307 έχει και αρκετό χώρο εκεί κάτω αριστερά η μόντα μπορεί να είναι πολύ πιο εύκολη για ένα 6αρι και τον 138αρη που πιθανών να βρίσκεται πιο εύκολα απο τον 180αρη και πιο φτηνά .Οχι ότι ένα εξάρι και 180 είναι άσχημα και όχι μόνο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2005, 11:29:11 Θέμα δημοσίευσης: .... |
|
|
Καλημέρα Pezumbes μου...
Το ξέρω οτι όλη αυτή την προσπάθεια, πολλοί μπορεί να την θεωρήσουν απιαστο όνειρο...Αλλά εγω θα το ψάξω πολύ καλά...και αμα δεν βρω άκρη, τότε θα το πω....Γιατί όπως είχε πει και ένα άλλος Pezulas εδω μέσα "και του Σπανού τα γένια γίνονται..."
Αύριο ή μεθαύριο θα μιλήσω με φίλο ο οποίος εισάγει αυτοκίνητα από Ευρώπη και είμαι σίγουρος οτι εκεί μπορώ να βρω απάντησεις στις ερώτησεις μου...Αυτές είναι:
Αν μπορώ να "εισάγω" (και βάξω τα "" γιατί ΗΜΑΡΤΟΝ,ευρωπαϊκή ένωση είμαστε και ακόμα να μπορέσουμε ελεύθερα να εμπορευόμαστε αγαθά...) τρακαρισμένο αυτοκίνητο σαν ανταλακτικά από Γερμανία - Αυστρία κλπκλπ...
Πόσο θα βγουν οι φόροι και τυχόν ταϊσματα...
Σαν πρώτη ματιά, δικιά μου, και χωρίς να τον έχω βάλει να ψάξει καλά από τις πηγές του, έχω βρεί δίλιτρα με τα 136 που μπορείς να τα πάρεις ολόκληρα και να πάρεις αυτά που χρειάζεσαι γύρω στα 4000 με 4800....(μάλιστα αυτό που είχε 4800 ήταν μόνο με 130 χιλιόμετρα με ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας 12/2004....) - Δεν λέω καλή σαν αλλαγή σε αυτόν με τα 136...πόσο μάλλον σαν αυτόν με τα 130Km...αλλά να κάνεις τόση μεγάλη φασαρία για να αυξήσεις μόνο κατά 20 άλογα τον κινητήρα σου?
Θα μου πείτε, άλλη η ροπή του δίλιτρου και άλλη του 16άρη...
Δεν θα ήταν όμως καλύτερο, να βρείς αυτόν με τα 180 για να κάνεις μια και καλή την αλλαγή και να είσαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα???
Μέχρι στιγμής΄, όπως είπα και πιο πριν, τον 180άρη τον βρήκα με 8000Ε και λίγα χλμ...Θα το ψάξω λοιπόν μέσω του φίλου μου και θα επανέλθω με νεότερα, ελπίζω θετικά....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206 Blackbird (Γιώργος) Μόλις έγραψα

 206 XS 1.6
Ένταξη: 22 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 40 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάρ 2005, 19:37:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Recifees έγραψε: | Αν δεν κάνω λάθος πρέπει το μοτέρ των 180 να μπεί επίσημα σε τρίθυρο 307 για να μπορέσει να είναι νόμιμη η μετατροπή διαφορετικά πάπαλαααα Οπότε μας μένει το μοτέρ των 138 που και αυτό καλή φάση είναι .Τώρα κατα πόσο μπορεί να τον βαφτίσετε "αλόγων 138 " αντί "αλόγων 180" που είναι κανονικά είναι ένα ερώτημα που κάποια στιγμή μπορεί να απαντηθεί ...
Μιας και άρχισαν να μαζεύονται ερωτήσεις να κάνω και εγώ μία ?
Στο μοτέρ με τα 138 μπαίνει το εξάρι του 306 ,για 307 μιας και έχει χώρο μήπως θα ήταν μια καλή φάση αν μπορούσε να μπεί και η βάση του κιβωτίου ...γιατί έχω μια μικρή υποψία ότι θα κάνει άλλωστε αν λάβουμε υπόψη ότι σε 106 ,206 ,307 η βάση κιβωτίου είναι η ίδια για τον 1,6 και το μόνο που αλλάζει είναι κάποιες τραβέρσεςς που πατάνε οι βάσεις αυτές μήπως γίνεται και με τα δίλιτρα ? ,και αν αυτο είναι εφικτό ίσως να είναι και για το 180 οπότε  |
Δυστιχώς δεν μπαίνει το 6αρι.Είναι άλλη γενιά κινητήρων.
Για όποιον ενδιαφέρεται πάντως υπάρχει και το 306 GTi 6τάχυτο.
Μπαίνει κανονικά σε 206.Ηλεκτρικά , πλεξούδα φτιάχνονται πολύ εύκολα( μέχρι τα μοντέλα 2002, για τα Mux θέλει λίγο ψάξιμο).Είχα ακούσει για 3000ευρώ μοτερ, σανζμαν , πλεξούδα , εγκέφαλο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 (ΑΝΤΩΝΗΣ) Φανατικό μέλος

 PEUGEOT 307 1600cc
Ένταξη: 05 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Φεβ 2007, 18:21:01 Θέμα δημοσίευσης: αλλαγη κινητηρα |
|
|
Καλησπερα πεζουκλεσ
Θα ηθελα την βοηθεια σας βρηκα μια ακρη και μπορω να αγορασω τον 2000 με τα 180 αλογα 1500ευρω απο το εξωτερικο ελαφροσ μεταχειρισμενο(σε τυχον ερωτησεισ του τυπου μηπωσ κατι τρεχει επειδη ειναι λιγα τα λεφτα που ζηταει να εισθαι σιγουροι οτι θα ψαξω πολυ και επειδη εχω ακρεσ θα ζητησω απο τον τυπο να μου δωσει τον αριθμο πλαισιου του κινητηρα και μετα θα ρωτησω την λιον να δω τι παιζει), επειδη εβαλα τον ξαδερφο μου που ειναι μηχανικοσ να το ψαξει και μου ειπε οτι βρηκε αυτη την περιπτωση με τα 1500ευρω, ρωτησε τον τυπο εαν ταιριαζει στο δικο μου 307 και του ειπε οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα ουτε και απο πλευρασ σασμαν και μαλιστα ειπε δε ξερω εαν ισχει αυτο οτι στο 16αρι οι ταχυτητεσ ειναι πιο κοντεσ απο τι εναι στο αντοιστιχο 307cc. Το θεμα ειναι αξιζει να γινει μια τετοια μετατροπη παντα μιλαω απο τεχνικησ αποψησ, σαφωσ απο επιδοσεισ δεν το σηζηταμε ειναι καλυτερο αλλα το θεμα συμφερει να γινει μια τετοια αποπειρα ή καλυτερα να ασχοληθω στο να βελτιωσω τον 16αρι μου σε λιγεσ μερεσ θα ξερω ποσο θα κοστισει μια βελτιωση στο 16αρι παντα μιλαω αξιοπιστη βελτιωση απο εναν τυπο που τρεχει σε αγωνεσ με ραλλι και εχει δικο του συνεργειο τον τυπο τον λενε Κουτερη(δεν κανω διαφιμηση)
ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Φεβ 2007, 19:07:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1500 ευρωπουλα μονο τον κινητηρα???
Δεν βρησκεις και για μας κανενα κομματι???
Μια τετοια μετατροπη και εμενα με εχει απασχολισει στο παρελθον και πιστευω οτι αξιζει τον κοπο.
Αλλα μονο ο κινητηρας ειναι αρκετος για να πετυχει η μετατροπη?
Δεν θα χρειαστουν και αλλα κομματια?
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|