Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 09:36:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kavaliotis έγραψε: | Μια ερωτηση... Πως θα καιμε τα λαστιχα αν δεν εχουνε λαστιχο πανω?  |
με νέφτι..... 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Ιαν 2005, 11:15:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδια γιατι δεν καταλαβαινετε το αυτονοητο;
το αρθρο ελεγε πως το ελαστικο (οποιο ελαστικο τελοςπαντων) και η ζαντα θα αποτελουν ενα ενιαιο κομματι που θα αποροφα τους κραδασμους και τις ανωμαλιες του οδοστρώματος.
οπως φαινεται και στη φωτο, το ολο συστημα ειναι τοσο ελαστικο (πλαστικοτητα λεγεται) (μαλακο αλλα ανθεκτικο ταυτοχρονα) που να αλλαζει το σχημα του στιγμιαια.
τωρα το αν θα δουλεψει η οχι αυτο το ξερει αυτος που το εφτιαξε αλλα στην ουσια τη δουλεια ολη την κανει το υλικο της ζαντας (στη φωτο φαινεται οτι εχει λυγισει) που μπορει να παραμορφωνεται και να επανερχεται στο αρχικο του σχημα και οχι τοσο το ελαστικο-αφου σχεδον δεν υπαρχει ελαστικο.
Μαλλον η παρεξηγηση οφειλεται στη μεταφραση , αφου μεταφραστηκε "το νεο ελαστικο" και ολοι ψαχνουν να βρουν το ελαστικο ενω μαλλον θα επρεπε να λεει "ο νεος τροχος" (ελαστικο+ζαντα).

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
koulis Επισκέπτης
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostasb (Κώστας) Μόλις έγραψα

 206 RC
Ένταξη: 14 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 12 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Φεβ 2005, 21:59:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι λεμε τωρα........σε καμποσα χρονια δεν θα εχουμε καν ζαντες-λαστιχα αλλα ........ θα ΠΕΤΑΜΕ! Razz
----------------------------------------------------------------------------
Θα πετάμε ή θα μας πετάνε με τον προαστιακό (αν βρεθεί νομοθετική ρύθμιση να πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας γι'αμάξι που δεν έχεις και φόρο για βενζίνη που δεν καίς, κάτι σαν ελάχιστη κατανάλωση που έχουν και τα νυχτερινά...) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Απρ 2005, 12:22:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
"Τα θετικά σχόλια των ειδικών για τη νέα καινοτομία της Michelin, τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Παρίσι, ενθάρρυναν τα στελέχη της γαλλικής φίρμας που ασχολούνται πλέον εντατικότερα με το Tweel.
Το αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες δεν είναι ένα συνηθισμένο Audi A4. Η διαφορά του από τα υπόλοιπα εντοπίζεται στους τροχούς του οι οποίοι φέρουν την υπογραφή της Michelin και αποδεικνύουν ότι η εξέλιξη δεν σταματά ποτέ.
Η νέα καινοτομία της γαλλικής εταιρείας ονομάζεται Tweel και δεν πρόκειται παρά για ένα σύστημα το οποίο ενσωματώνει το ελαστικό και τη ζάντα σε ενιαίο τροχό ο οποίος εδώ απεικονίζεται για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια δοκιμών μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Στις δοκιμές εξέλιξης οι μηχανικοί της Michelin αναζητούν τα όρια του ελαστικού που δεν κλατάρει και δεν "χαλάει" ενώ εκπρόσωπος της γαλλικής φίρμας ισχυρίζεται ότι "... το Tweel ξεκινώντας από μια απλή ιδέα αποτελεί πλέον σοβαρή προτεραιότητα για την εταιρεία η οποία ελπίζει ότι θα το τοποθετεί στα επιβατικά αυτοκίνητα μέσα στα επόμενα 10-15 χρόνια.
Ο τρόπος λειτουργίας του ελαστικού είναι φαινομενικά απλός αφού οι ελαστικές ακτίνες που εκτείνονται από την πλύμνη παραμορφώνονται στις ανώμαλες επιφάνειες -όπως σε ένα κλασικό ελαστικό-, αλλά εκτιμάται ότι προσφέρουν καλύτερη συμπεριφορά και πρόσφυση στις στροφές. Ο έξυπνος συνδυασμός αφαιρεί επίσης την ανησυχία του κλαταρίσματος ή της βίαιης φθοράς του ελαστικού.
Το πρώτο "αυτοκίνητο" που θα εξοπλιστεί με το Tweel αναμένεται να είναι το iBot, μία φουτουριστική μηχανοκίνητη πολυθρόνα που θα ξεκινήσει να πωλείται σε δύο χρόνια. Στη συνέχεια θα τοποθετηθεί σε οχήματα της βαριάς βιομηχανίας, σε τράκτορες και σε χωματουργικά μηχανήματα ενώ και ο στρατός έχει ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη χρήση του."
Πηγή: in.gr/auto
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|