PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Turbo ή ατμόσφαιρα?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Φεβ 2005, 20:44:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πραγματικα αυτο το ερωτημα θα μας βασανιζει οσο υπαρχουν ακομα πραγματικα αυτοκινητα!!! Εγω προσωπικα ειμαι υπερ της ατμοσφαιρας!!! Οχι οτι δεν μαρεσει το τουρμπο, απλα το τουρμπο το θεωρω αξιοπιστο μονο οταν ειναι εργοστασιακο και οχι ως μετατροπη!!! Αυτο βεβαια ειναι ενα κολλημα γιατι υπαρχουν πολλοι βελτιωτες που κανουν καλα τη δουλεια τους!!! Το θεμα ειναι τι ακριβως ζητας απο το αυτοκινητο σου αυτη τη στιγμη?!?!? Αλογα θελουμε ολοι και οσα θα βαζουμε τοσα θα θελουμε!!! Γινε λιγο πιο συγκεκριμενος...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Φεβ 2005, 21:14:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tο εχουμε πει και θα το ξαναπουμε γιατι τεινει να γινει νομος!Στα πεζω ταιριαζει η ατμοσφαιρα λογω του στριφτερου χαρακτηρα τους!Και για να εξηγουμαι.Εκκεντροφοροι προγραμμα εξατμιση μπλοκε.Οι ευθειες θα μικρυνουν και οι στροφες θα γινουν ανοιχτες καμπες!Για τουρμπο κλπ ΠΑΡΕ PUNTO! Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Φεβ 2005, 22:37:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πειράζει να απαντήσω με ερώτηση; Very happy

Ευθειάκιας ή στροφάκιας; Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Φεβ 2005, 23:09:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγω ειμαι υπερ της ατμοσφαιρας.Ποσοι εχουμε ακουσει το KITCAR του Σ.Ευσταθιου σε καποιο εγωνα ε Wink

Για μια καλη ατμοσφαιρα ομως χρειαζοντε πααρα πολλα χρηματα και φοβερη γνωση στον προγραμματισμο του εγκεφαλου.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
ROM206 (ΙΓΝΑΤΙΟΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.6ΧΤ '03( EVOLUTIONISED )

Ένταξη: 16 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 342
Τόπος: Παραλία πλευρά !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Φεβ 2005, 23:14:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
Πειράζει να απαντήσω με ερώτηση; Very happy

Ευθειάκιας ή στροφάκιας; Razz


ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ. ΟΠΟΥ ΒΡΩ ΕΥΚΑΡΙΑ ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ.ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΩ ΧΑΛΑΡΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΕΝΑΣ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙ.ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΜΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΙΣ ΕΥΘΕΙΕΣ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ROM206 (ΙΓΝΑΤΙΟΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.6ΧΤ '03( EVOLUTIONISED )

Ένταξη: 16 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 342
Τόπος: Παραλία πλευρά !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Φεβ 2005, 23:25:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Πραγματικα αυτο το ερωτημα θα μας βασανιζει οσο υπαρχουν ακομα πραγματικα αυτοκινητα!!! Εγω προσωπικα ειμαι υπερ της ατμοσφαιρας!!! Οχι οτι δεν μαρεσει το τουρμπο, απλα το τουρμπο το θεωρω αξιοπιστο μονο οταν ειναι εργοστασιακο και οχι ως μετατροπη!!! Αυτο βεβαια ειναι ενα κολλημα γιατι υπαρχουν πολλοι βελτιωτες που κανουν καλα τη δουλεια τους!!! Το θεμα ειναι τι ακριβως ζητας απο το αυτοκινητο σου αυτη τη στιγμη?!?!? Αλογα θελουμε ολοι και οσα θα βαζουμε τοσα θα θελουμε!!! Γινε λιγο πιο συγκεκριμενος...


ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΑ ΛΙΓΑ ΑΛΟΓΑ ΑΛΛΑ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΘΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΠΑΡΑ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΣΕ ΚΡΕΜΑΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ. ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΡΙΞΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ.ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ Η ΚΑΥ.Α ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΣΣΣΣΣΣΣΣ......!!!!! ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΚΑΥ.Α ΤΟ ΣΚΥΛΙΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ.........ΡΡΡΡ!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ROM206 (ΙΓΝΑΤΙΟΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.6ΧΤ '03( EVOLUTIONISED )

Ένταξη: 16 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 342
Τόπος: Παραλία πλευρά !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Φεβ 2005, 23:44:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Και εγω ειμαι υπερ της ατμοσφαιρας.Ποσοι εχουμε ακουσει το KITCAR του Σ.Ευσταθιου σε καποιο εγωνα ε Wink

Για μια καλη ατμοσφαιρα ομως χρειαζοντε πααρα πολλα χρηματα και φοβερη γνωση στον προγραμματισμο του εγκεφαλου.


ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ, ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ ΕΝΩ ΤΟ ΤΟΥΡΠΑΚΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΑΛΟΓΑ ΜΕ ΠΙΟ ΛΙΓΑ ΕΥΡΩ.
ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΗ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ.(ΑΑΑΑΧΧΧΧ!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΙΤCAR TOY ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ Twisted evil Twisted evil Twisted evil )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2005, 01:11:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχήν πρέπει να βάλεις 2 "ταβάνια" στην μετατροπή που θες να κάνεις!
1ον.Πόσα λεφτά θα δώσεις.
2ον.Πόσα άλογα θες.

Πίο αναλυτικά.
Όταν λέω πόσα λεφτά εννοώ το μέγισατο που είσαι διατεθιμένος να δώσεις.
Όχι πόσο θέλεις, αλλά πόσα μπορείς.
Γιατίκ το λέω αυτό?
Γιατί πχ αν ξεκινήσεις να φτιάχνεις και υπολογήσεις λάθος τότε τι γίνεται ?
Αφήνεις την μετατροπή στην μέση?

Και στο 2ο διαφορετικά πράγματα κάνεις για +10ps διαφορετικά για +20 και διαφορετικά για +100.

Ο συνδιασμός των δύο παραπάνω πραγμάτων θα σε οδηγήσει από μόνος του στο τι να κάνεις.

Και κάπου εδώ αρχίζεις να σκέφτεσαι και την αξιοπιστία της μετατροπής.
Έλα όμως που και αυτή εξαρτάται από τα χρήματα που δώσεις.

Ενδεικτικά θα σου πω ότι με τα γνωστα ΦΠΕ,καπάκι,εκκεντροφορους,μηχανική ντιζα, ελαφρωμένο βολαν (με δεδομένο ότι θα γίνει αριστη δουλεια που είναι σχετικό...) θα είσαι γύρω στα 160αλογα με κοστος γυρω στα 3500-4000ευρώ.
Με τόσα λεφτά τουρμπο δεν βάζεις!
Για τούρμπο ξεκινάς από τα 6000+ για να έχεις ένα αξιόπιστο αποτέλεσμα.
Αν όμως τα δώσεις μπορείς ευκολα να δεις νουμερα γύρω στα 200ps.
Το πρόβλημα με τα peugeot και το τουρμπο είναι ο εγκέφαλος που είναι σχεδιασμένος για ατμοσφαιρική χρήση.
Όποτε έρχεσαι στο ερώτημα να πάω για άγραφο εγκέφαλο που να μπορεί να διαχειρηστεί "τουπμποπληροφορίες".
Οκ τα σκάω και τον παίρνω (το εγκέφαλο έτσι...) ποιος ακριβώς θα κάτσει να τον προγραμματίσει?????

Αν έχεις όρεξη να πειραματιστεις αλλα και τα χρήματα τότε το ιδανικό για ένα 206 θα ήταν τουρμπισμα με γυρω στα 250ps με αγραφο εγκέφαλο και αντιλαγκ συστημα ώστε να μην μένεις ξεκρέμαστος με ένα μπλοκέ μπροστά.
Εδώ όμως μιλαμε για κόστος γύρω στα 10.000+ευρω

Οπότε ας προσγειωθούμε.ας απαντήσουμε τα δύο παραπάνω αρχικά ερωτήματα και βλέπουμε. Wink Wink

(υ.γ. σορρυ που δεν απάντησα στο πμ σου αλλα δεν πρόλαβα λόγω δουλείας)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
lepou (lefteris)
Μέλος
Μέλος


206 GTi

Ένταξη: 28 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 159

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2005, 07:45:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω πιστευω πως ολα ειναι θεμα χρηματων που μπορεις να διαθεσεις και μονο . Δεν πιστευω πως εξαρτατε απο τα ποσα αλογα θελεις . Γιατι ? Εννοητε πως ολοι θελουμε τα περισοτερα αλογα που γινετε . Τα αλογα ποτε δεν ειναι αρκετα.
Οποτε τι κανεις ?

Σοτ δινεω καποιες τιμες απο μια μεγαλη ευρενα αγορας που εχω κανει .

1η Λυση Ατμοσφαιρικη. Με κοστος γυρω στα 700-800 ευρω αποκτας καμια 10αρια αλογα παραπανω με σκουπα προγραμμα και εξατμιση.Ειναι σχετικα λιγα αλλα φτηνα και 100% αξιοπιστα.
Με 1500 - 1700 αποκτας 20-25 αλογα με αλλαγη εκκ. απο ραλυ προγραμμα ολοκληρη εξατμιση ( με χταποδι απο ραλυ ) με καταλυτη και σκουπα.Αρκετα καλη αποδοση αξιοπιστια και πολυ καλη οδηγισημοτητα.
Με 4000 ευρω πας στα 150 περιπου αλογα με εκκ. αρκετα αγριοτερους μηχανικη ντιζα , καπακι , συμπιεση, προγραμμα και ολοκληρη εξατμιση. Παλι εχεις καλη αξιοπιστια αλλα λιγο χειροτερη οδηγισημοτητα( αρυθμιες , θορυβο ,αποδοση απο καποιες στροφες και πανω)

2η λυση Τουρμπο. Με 5000 ευρω πας στα 200 αλογα με τουρπο , ιντερκουλερ εξατμιση καπακι , συμπιεση, 5ο μπεκ με δικο του εγκεφαλακι και δισκο πλατο.Πολυ καλη αποδοση καλη οδηγισημοτητα αλλα αξιοπιστια μονο υπο καποιες προυποθεσεις .Α! και αυξανετε αρκετα το κοστος συντηρισεις και χρησεις .
Με αλλα 4000-5000 ευρω πας στα 250-270 αλογα με αλλαγη σε πιστονια εμβολα και αγραφο εγκεφαλο.

Οποτε φτανεις στο σημειο και ανρωτιεσε τι απο ολα αυτα σηκωνει η τσεπη μου ? Μεχρι ποσο μπορω να χρεωθω για το πεζακι μου ?


ΠΕΖΟΥΛΑΣΣΣΣΣΣΣ ΜΕ Κ 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
LEFT 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Audi TTS

Ένταξη: 22 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 95
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2005, 12:55:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα φιλοι 1600αρηδες!Λοιπον οι πληροφοριες που εχω εγω μετα απο παρα μα παρα πολυ ψαξιμο και μιλοντας για οικονομικες λυσεις ,για οσους ενδιαφερονται δηλαδη ολους, ειναι οτι ξεκινοντας απο μαμισιο αυτοκινητο και με 1500 euro μπορεις να φτασεις μεχρι 145-150 hp.Αναλυτικα εχουμε με ενδεικτικες τιμες:
1) τελικο καζανακι χειροποιητο 200
2) σκουπα (καλη) 200
3) αγριεμα εκκεντροφορων(τονιζω δεν μιλαω για καινουριους αλλα για μαμισιους) 250
4)μπεκ(μεταχειρισμενα) απο 2λιτρο κινητηρα 200
5) προγραμματακι προταση: tuning faster www.e-tuning.gr (εγγυηση εφορου ζωης)γινεται πολυ καλη δουλεια 450
6) βαλε και 200 να πεσεις εξω παμε στα 1500 euro
Αυτα λοιπον μανι μανι μαζευουν καποια καλα αλογακια με τα οποια ξερω οτι τα 0-100 του 206 1.6 πλησιαζουν τα 8,5 δευτερολεπτα στις 7000σροφες με 2η στα 110χλμ και 3η στα 150χλμ!
Τωρα μπορει καποιος να δωσει και αλλα euro για να αλλαξει και αλλα πραγματακια οπως μεταλλικο καταλυτη (κανει καλη δουλεια) ,ροικη στο καπακι (δεν το συνιστω) ,μεσαιο καζανακι (λιγα πραγματα).
Αυτα γνωριζω προς το παρον ελπιζω να βοηθησα καπως!
Καλη τυχη παιδες! Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2005, 13:26:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενας φιλος εδω εχει φτιαξει ενα POLO 1400 16v Turbo.Εχει δωσει ενα σκασμο λεφτα απο τοτε που αρχησε να το φτιαχνει και αυτο φυσικα γιατι δεν ηξερε.Σιγα σιγα βγηκε απο το σταδιο του ''λιγο να φυσαει'' μιας και εκει το αμαξι εβγαζε καπνο απο την εξατμιση και ειχε σκαλοπατια στην δυναμη κτλ κτλ.Τωρα βεβαια εχει μαθει λογο των χρηματων που εχει δωσει και τις ωρες που εχει φαει στα συνεργεια και το αμαξι φοραει 8μπεκο με EXTERNAL κτλ κτλ.Ελα ομως που εχει φτασει σε επιπεδο STI και το αμαξι δεν στριβει.Απο την αλλη φυσικα λογο του οτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες προχωρανε με γοργους ρυθμους στα μοντελα τους το δικο του εχει παλιοσει οποτε σκεφτετε και αναρωτιετε αν αξιζαν τοσα λεφτα μιας και τωρα θελει να το πουλησει και το αμαξι δεν πιανει τα λεφτα του και η τιμη ειναι ξεφτυλα.

Και ολα αρχισαν απο ενα ''να ακουω το τσουφ στο αφημα και να σμπρωχνει λιγο παραπανω'' Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2005, 14:43:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστος ο ΝΙΚΟΣ αλλη μια φορα!

Εγω δε θα σταθω στο κοστος, τη σωστη εργασια, την ταλαιπωρια κλπ.
Αυτα και στις 2 περιπτωσεις θα τα λουστεις.

Θα μιλησω για εμπειριες μου απο turbo και καλα ατμοσφαιρικα.
Πριν απο μερικα χρονια που τα punto gt ηταν περισσοτερα και απο τα ταξι(Αληθεια που χαθηκαν ολα τα πουντο?) τα ακουγα και παθαινα πλακα, ηθελα και εγω να αποκτησω ενα turbo(οχι πουντο, ουτε ειμαι ευθειακιας)

Πρωτη μου επαφη με turbo ηταν πριν απο 3-4 χρονια σε ενα lancia HF 2.0
στην Κλειτορια στους γυρω δρομους.
Σαν συνοδηγος και οδηγουσε ενας φιλος μου.
Το αμαξι μαζευε τρελα χλμ στους στενους δρομους,περναγαμε με 130-140 μεσα απο στενα γεφυρακια κλπ.
Αλλα, απογοητευτηκα.Σφυριγμα δεν ακουγοταν, σκαστρα δεν ακουγοταν, το μοτερ λογω τρελης ροπης δουλευε στις μεσαιες και ακουγες μονο ενα μπασο απο την εξατμιση.
Εγω ειχα συνηθισει να κινουμαι σε αυτους τους δρομους με τρελο ατμοσφαιρικο στροφαρισμα και πραγματικα δε περιμενα να δω τετοια διαφορα στην αισθηση.Ταχυτητα σιγουρα μεγαλη, αλλα μονο αυτο.

Σοκ 2ο.
Βολτα με leon 210 αλογα απο 180.
Ωραια λεω, να δουμε και ενα φτιαγμενο.
Τα πραγματα ακομα χειροτερα ηχητικα, αθορυβο και γραμμικο αλλα παλι λιγες στροφες.
Και οταν εφτανε η στροφη τρελη υποστροφη, ουτε κωλος, ουτε με τα 4 ουτε τιποτα. Βεβαια σε αυτο παιζει ρολο και ο οδηγος, αλλα με τετοια δυναμη μπροστα που να στριψει αξιοπρεπως.

Απο ατμοσφαιρικα τι να πω το 206 grA στα μεγαρα, το ραλλυ του ξαδερφου μου στα 170 +, η που ετρεξα στο Αγρινιο(συνοδηγος) με 106 GRA.
Σε ολα αυτα τα μοτερ που ενεφερα,η ευστροφια ειναι το κατι αλλο,τα μοτερ δουλευουν 6-8 συνεχεια λογω και κλειστων σχεσεων,ο ηχος απο αλλο πλανητη, ενω και το κρατημα συνδυαζοταν με το καλο μοτερ ελεω proflex και μπλοκε.

Συμπερασμα, προτιμω την ατμοσφαιρα που δεν αλλιωνουν και την συνολικη εικονα του αυτοκινητου, ειναι πιο αξιοπιστη βελτιωση,κανεις κανονικο σερβις,δεν εχεις εξτρα σερβις για τουρμπινα κλπ.
Εξαλου μετα ειναι και το θεμα της μεταπωλησης.
Πιο ευκολα πουλας ενα ατμοσφαιρικα βελτιωμενο πεζω, παρα τουρμπισμενο.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ROM206 (ΙΓΝΑΤΙΟΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.6ΧΤ '03( EVOLUTIONISED )

Ένταξη: 16 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 342
Τόπος: Παραλία πλευρά !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2005, 18:01:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound. έγραψε:
Καταρχήν πρέπει να βάλεις 2 "ταβάνια" στην μετατροπή που θες να κάνεις!
1ον.Πόσα λεφτά θα δώσεις.
2ον.Πόσα άλογα θες.

Πίο αναλυτικά.
Όταν λέω πόσα λεφτά εννοώ το μέγισατο που είσαι διατεθιμένος να δώσεις.
Όχι πόσο θέλεις, αλλά πόσα μπορείς.
Γιατίκ το λέω αυτό?
Γιατί πχ αν ξεκινήσεις να φτιάχνεις και υπολογήσεις λάθος τότε τι γίνεται ?
Αφήνεις την μετατροπή στην μέση?

Και στο 2ο διαφορετικά πράγματα κάνεις για +10ps διαφορετικά για +20 και διαφορετικά για +100.

Ο συνδιασμός των δύο παραπάνω πραγμάτων θα σε οδηγήσει από μόνος του στο τι να κάνεις.

Και κάπου εδώ αρχίζεις να σκέφτεσαι και την αξιοπιστία της μετατροπής.
Έλα όμως που και αυτή εξαρτάται από τα χρήματα που δώσεις.

Ενδεικτικά θα σου πω ότι με τα γνωστα ΦΠΕ,καπάκι,εκκεντροφορους,μηχανική ντιζα, ελαφρωμένο βολαν (με δεδομένο ότι θα γίνει αριστη δουλεια που είναι σχετικό...) θα είσαι γύρω στα 160αλογα με κοστος γυρω στα 3500-4000ευρώ.
Με τόσα λεφτά τουρμπο δεν βάζεις!
Για τούρμπο ξεκινάς από τα 6000+ για να έχεις ένα αξιόπιστο αποτέλεσμα.
Αν όμως τα δώσεις μπορείς ευκολα να δεις νουμερα γύρω στα 200ps.
Το πρόβλημα με τα peugeot και το τουρμπο είναι ο εγκέφαλος που είναι σχεδιασμένος για ατμοσφαιρική χρήση.
Όποτε έρχεσαι στο ερώτημα να πάω για άγραφο εγκέφαλο που να μπορεί να διαχειρηστεί "τουπμποπληροφορίες".
Οκ τα σκάω και τον παίρνω (το εγκέφαλο έτσι...) ποιος ακριβώς θα κάτσει να τον προγραμματίσει?????

Αν έχεις όρεξη να πειραματιστεις αλλα και τα χρήματα τότε το ιδανικό για ένα 206 θα ήταν τουρμπισμα με γυρω στα 250ps με αγραφο εγκέφαλο και αντιλαγκ συστημα ώστε να μην μένεις ξεκρέμαστος με ένα μπλοκέ μπροστά.
Εδώ όμως μιλαμε για κόστος γύρω στα 10.000+ευρω

Οπότε ας προσγειωθούμε.ας απαντήσουμε τα δύο παραπάνω αρχικά ερωτήματα και βλέπουμε. Wink Wink

(υ.γ. σορρυ που δεν απάντησα στο πμ σου αλλα δεν πρόλαβα λόγω δουλείας)


1. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΩ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 2000 -2500 ΕΥΡΩ
2. ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 165 ΣΤΟΝ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ 150 ΣΤΟ ΤΡΟΧΟ.
3. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΤΟΜΟ, ΚΑΛΟ ΜΑΣΤΟΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΛΟΓΟ ΦΙΛΙΑΣ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ROM206 (ΙΓΝΑΤΙΟΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.6ΧΤ '03( EVOLUTIONISED )

Ένταξη: 16 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 342
Τόπος: Παραλία πλευρά !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2005, 18:34:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Σωστος ο ΝΙΚΟΣ αλλη μια φορα!

Εγω δε θα σταθω στο κοστος, τη σωστη εργασια, την ταλαιπωρια κλπ.
Αυτα και στις 2 περιπτωσεις θα τα λουστεις.

Θα μιλησω για εμπειριες μου απο turbo και καλα ατμοσφαιρικα.
Πριν απο μερικα χρονια που τα punto gt ηταν περισσοτερα και απο τα ταξι(Αληθεια που χαθηκαν ολα τα πουντο?) τα ακουγα και παθαινα πλακα, ηθελα και εγω να αποκτησω ενα turbo(οχι πουντο, ουτε ειμαι ευθειακιας)

Πρωτη μου επαφη με turbo ηταν πριν απο 3-4 χρονια σε ενα lancia HF 2.0
στην Κλειτορια στους γυρω δρομους.
Σαν συνοδηγος και οδηγουσε ενας φιλος μου.
Το αμαξι μαζευε τρελα χλμ στους στενους δρομους,περναγαμε με 130-140 μεσα απο στενα γεφυρακια κλπ.
Αλλα, απογοητευτηκα.Σφυριγμα δεν ακουγοταν, σκαστρα δεν ακουγοταν, το μοτερ λογω τρελης ροπης δουλευε στις μεσαιες και ακουγες μονο ενα μπασο απο την εξατμιση.
Εγω ειχα συνηθισει να κινουμαι σε αυτους τους δρομους με τρελο ατμοσφαιρικο στροφαρισμα και πραγματικα δε περιμενα να δω τετοια διαφορα στην αισθηση.Ταχυτητα σιγουρα μεγαλη, αλλα μονο αυτο.

Σοκ 2ο.
Βολτα με leon 210 αλογα απο 180.
Ωραια λεω, να δουμε και ενα φτιαγμενο.
Τα πραγματα ακομα χειροτερα ηχητικα, αθορυβο και γραμμικο αλλα παλι λιγες στροφες.
Και οταν εφτανε η στροφη τρελη υποστροφη, ουτε κωλος, ουτε με τα 4 ουτε τιποτα. Βεβαια σε αυτο παιζει ρολο και ο οδηγος, αλλα με τετοια δυναμη μπροστα που να στριψει αξιοπρεπως.

Απο ατμοσφαιρικα τι να πω το 206 grA στα μεγαρα, το ραλλυ του ξαδερφου μου στα 170 +, η που ετρεξα στο Αγρινιο(συνοδηγος) με 106 GRA.
Σε ολα αυτα τα μοτερ που ενεφερα,η ευστροφια ειναι το κατι αλλο,τα μοτερ δουλευουν 6-8 συνεχεια λογω και κλειστων σχεσεων,ο ηχος απο αλλο πλανητη, ενω και το κρατημα συνδυαζοταν με το καλο μοτερ ελεω proflex και μπλοκε.

Συμπερασμα, προτιμω την ατμοσφαιρα που δεν αλλιωνουν και την συνολικη εικονα του αυτοκινητου, ειναι πιο αξιοπιστη βελτιωση,κανεις κανονικο σερβις,δεν εχεις εξτρα σερβις για τουρμπινα κλπ.
Εξαλου μετα ειναι και το θεμα της μεταπωλησης.
Πιο ευκολα πουλας ενα ατμοσφαιρικα βελτιωμενο πεζω, παρα τουρμπισμενο.


ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΠΕΡΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΩ ΣΑΝ ΤΟ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ LEON ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΚΑΖΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΤΡΟΥΦΟΥΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΚΑΣΕΙ ΤΟ ΤΟΥΡΠΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΚΑΣΩ ΣΕ ΚΑΝΑ ΤΟΙΧΟ.ΚΑΙ ΜΕΤΑ....ΤΡΕΧΑ ΓΥΡΕΥΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΖΩ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ!!!(ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΕΧΩ ΧΑΛΑΡΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ ΜΕ ΠΙΑΝΟΥΝ ΑΝΑΠΟΔΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΩ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 2 ΤΟ ΠΡΩΙ)
2gunfire Onfire Devil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ROM206 (ΙΓΝΑΤΙΟΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.6ΧΤ '03( EVOLUTIONISED )

Ένταξη: 16 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 342
Τόπος: Παραλία πλευρά !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2005, 18:53:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Ενας φιλος εδω εχει φτιαξει ενα POLO 1400 16v Turbo.Εχει δωσει ενα σκασμο λεφτα απο τοτε που αρχησε να το φτιαχνει και αυτο φυσικα γιατι δεν ηξερε.Σιγα σιγα βγηκε απο το σταδιο του ''λιγο να φυσαει'' μιας και εκει το αμαξι εβγαζε καπνο απο την εξατμιση και ειχε σκαλοπατια στην δυναμη κτλ κτλ.Τωρα βεβαια εχει μαθει λογο των χρηματων που εχει δωσει και τις ωρες που εχει φαει στα συνεργεια και το αμαξι φοραει 8μπεκο με EXTERNAL κτλ κτλ.Ελα ομως που εχει φτασει σε επιπεδο STI και το αμαξι δεν στριβει.Απο την αλλη φυσικα λογο του οτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες προχωρανε με γοργους ρυθμους στα μοντελα τους το δικο του εχει παλιοσει οποτε σκεφτετε και αναρωτιετε αν αξιζαν τοσα λεφτα μιας και τωρα θελει να το πουλησει και το αμαξι δεν πιανει τα λεφτα του και η τιμη ειναι ξεφτυλα.

Και ολα αρχισαν απο ενα ''να ακουω το τσουφ στο αφημα και να σμπρωχνει λιγο παραπανω'' Wink


ΝΑΙ ΡΕ ΝΙΚΟ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΣΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΟ ΟΝΕΙΡΟ. ΑΠΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΦΩΤΑ(ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ) ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΥ.Α ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΩ ΦΑΩ ΤΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΕΡΙΞΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΝΟΡΜΑΛ, ΚΥΡΙΛΕ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑΚΑ ΤΟΥ. ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΤΙ ΛΕΦΤΑ ΒΓΑΖΩ ΤΑ ΡΙΧΝΩ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΖΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΜΟΝΟ. Silly but true!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Φεβ 2005, 22:12:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ROM206 έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Ενας φιλος εδω εχει φτιαξει ενα POLO 1400 16v Turbo.Εχει δωσει ενα σκασμο λεφτα απο τοτε που αρχησε να το φτιαχνει και αυτο φυσικα γιατι δεν ηξερε.Σιγα σιγα βγηκε απο το σταδιο του ''λιγο να φυσαει'' μιας και εκει το αμαξι εβγαζε καπνο απο την εξατμιση και ειχε σκαλοπατια στην δυναμη κτλ κτλ.Τωρα βεβαια εχει μαθει λογο των χρηματων που εχει δωσει και τις ωρες που εχει φαει στα συνεργεια και το αμαξι φοραει 8μπεκο με EXTERNAL κτλ κτλ.Ελα ομως που εχει φτασει σε επιπεδο STI και το αμαξι δεν στριβει.Απο την αλλη φυσικα λογο του οτι οι αυτοκινητοβιομηχανιες προχωρανε με γοργους ρυθμους στα μοντελα τους το δικο του εχει παλιοσει οποτε σκεφτετε και αναρωτιετε αν αξιζαν τοσα λεφτα μιας και τωρα θελει να το πουλησει και το αμαξι δεν πιανει τα λεφτα του και η τιμη ειναι ξεφτυλα.

Και ολα αρχισαν απο ενα ''να ακουω το τσουφ στο αφημα και να σμπρωχνει λιγο παραπανω'' Wink


ΝΑΙ ΡΕ ΝΙΚΟ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΣΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΟ ΟΝΕΙΡΟ. ΑΠΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΦΩΤΑ(ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ) ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΥ.Α ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΩ ΦΑΩ ΤΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΕΡΙΞΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΝΟΡΜΑΛ, ΚΥΡΙΛΕ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑΚΑ ΤΟΥ. ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΤΙ ΛΕΦΤΑ ΒΓΑΖΩ ΤΑ ΡΙΧΝΩ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΖΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΜΟΝΟ. Silly but true!


Ολα αυτα γινοντε μεσα μας γιατι οταν ειμασταν πιτσιρικαδες υπηρχαν μονο απο TURBO τα ALPINE TURBO 5 τα GT ΤURBO αργοτερα και φυσικα τα UNO κτλ κτλ.Τοτε δεν ηξερα ουτε ποτε ειχα δει καλο ατμοσφαιρικο.Γιαυτο μας εχει μεινει αμανατι.Πλεον ομως τα ΚΑΛΑ αυτοκινητα ειναι τα ατμοσφαιρικα με ολα τα καλουδια οπως τετραπεταλουδες εισαγωγες κτλ κτλ.Πιστεψε με αν τοτε ειχα δει εστω και μια φορα το KITCAR του Σακη δεν θα ηθελα ποτε στην ζωη μου να ειχα TURBO.Ειδικα σε δικινητα αυτοκινητα ΜΑΚΡΙΑ απο τα TURBO.Μεχρι και τα SUPERCAR μου αρεσουν τα ατμοσφαιρικα...(βλεπε FERRARI πχ στο DVD του EVO με της 2 PORCHE και την 360).Γρηγορα τα PORCHE αλλα αυτος ο ηχος απο την 360 ειναι ολα τα λεφτα.

Αααα και μην ξεχασω....σημερα σε κατι στροφουλες εδω κοντα πατησα 5 GT με το 106 του Παφ που απο μοτερ και φρενα ειναι Αλφατο.Ακομα ψαχνει να συκωσει την πιεση ο τυπος Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2005, 00:47:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα πάλι επιτρέψτε μου να ονειρευομαι άνα Skyline biturbo να ανεβάζει 8αρες και να ξεφυσάει ταυτοχρονα..... Wink Wink

Όσο για τα leon (κλπ group VW) δουέύουν καλύτερα με σκάστρα κλειστού τύπου και γι αυτό και δεν ακούγονται (όπως πχ τα Evo, Subaru, Punto Κλπ)

Επίσης θεωρώ απίθανο με 2500ε να δει κανείς 165στρόφαλο και 150 τροχό σε 206 με ηλεκρικο γκάζι, εκτός και αν ο μηχανικός είναι κολλητόςσου και σου κάνει την μισή δουλειά τσάμπα!

Και κάτι τελευταίο τα λεφτα που ρίχνουμε γι ανα φτιάξουμετο αυτοκίνητό μας δεν υπάρχει περίπτωση να τα πάρουμε πίσω όταν το πουλήσουμε γιατί από τους περισσότερους τα "φτιαγμένα" μεταχειρισμένα αυτόκινητα αποφεύγονται.

Τα ρίχνουμε εν γνώση μας και για να κάνουμε αυτό που μας αρέσει...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2005, 13:32:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα τουρμπακια ποτε δεν ξερεις τι προβλημα μπορει να σου βγαλουν απο τη μια μερα στην αλλη... Για μια καλη δουλεια τα λεφτα που πρεπει να δαπανηθουν ειναι πολλααα και πρπει να εχεις παντα στην ακρη για να μην κατσει καμια στραβη...
Μετα θα σε πιασει η κ@υλα του να σηκωσεις πιεση γιατι πιστεψε με με 0.3 και 0.4 πιεση δεν ακουγεται (καλα)....., μετα......, μετα....., μετα.... Mad

Φυσικα ξερουμε τα αποτελεσματα του τουρμπισματος στη συμπεριφορα του αυτοκινητου μας στις στροφες (θελει πολλα κιλα χερια για να ακολουθησεις ενα ατμοσφαιρκιο)

Απο την αντιπερα οχθη, εχει πλακα να ακους το τσουυυυυφ! Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2005, 15:22:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound. έγραψε:
Εμένα πάλι επιτρέψτε μου να ονειρευομαι άνα Skyline biturbo να ανεβάζει 8αρες και να ξεφυσάει ταυτοχρονα..... Wink Wink


Εεεε χαιρω πολυ...Και εμενα ενα BLACKBIRD δεν με χαλαγε καθολου..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
lepou (lefteris)
Μέλος
Μέλος


206 GTi

Ένταξη: 28 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 159

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Φεβ 2005, 15:31:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια τα πεζο τα λατρευω αλλωστε αυτος ειναι και ο λογος που εχω στην κατοχη μου ενα 206 ενω παλιοτερα ειχα ειχα και ενα106. Στο ενδιαμεσο και για εναμιση χρονο ειχα στην κατοχη μου ενο Λεον 20ν τουρμπο το οποιο μαλιστα ειχε καποιες βελτιωσεις και ειχε φτασει να αποδιδει 220 αλογα. Παρα πολυ καλο αυτοκινητο. Νομιζω οτι καλυτερο μπορεις να παρεις με αυτα τα λεφτα.
( μη ρωτησει κανεις γιατι δεν το εχω ειναι πονεμενη ιστορια )
Τωρα για το 206 προσοχη στο τι ακουτε απο διαφορους εκμεταλευτες. Αποκλειετε με 1500 ευρω να πας στα 145 αλογα οπως και αποκλειετε με 2500 ευρω να πας στα 165.
Προσοχη επισεις γιατι αγριεμα των δικων μας εκκεντρ ειναι επικυνδινο ( χαλανε μετα απο λιγο καιρο)Οχι ολοι οι εκκεντρ μονο του 206. !!!
Οι τιμες που εγραψα πιο πανω ειναι νομιζω αυτες που οντως ισχυουν στην αγορα και δινουν τα αλογα που λενε.
Εγω προσωπικα θα αλλαξω τους εκκ με αλλους απο ραλυ , προγραμμα και ολοι και την εξατμιση και περιμνω 130-135 αλογα (στροφαλο). Με πολυ καλη οδηγισιμοτητα και αξιοπιστια.


ΠΕΖΟΥΛΑΣΣΣΣΣΣΣ ΜΕ Κ 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1652s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on