Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Οκτ 2002, 13:29:58 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Turbo σε 206.... |
|
|
Παίρνω αφορμή από το νέο Hyundai Coupe 1600 που βγήκε πριν από 3 μήνες με 105 άλογα...
Τώρα στα ξαφνικά μπαίνει μόνο εδώ στην Ελλάδα (αντιπροσωπεία) turbo kit της Garett με ιντερκουλερ (πίεση 0,29) και ανεβάζει στα 145 άλογα....
Το Ηyundai είναι 16βάλβιδο ατμοσφαιρικό και από ότι έχω μάθει δεν γίνεται καμιά παρέμβαση σε εγκέφαλο κλπ. Η εγγύηση παραμένει στα 5χρόνια φουλ ενώ η πρόταση του turbo kit έρχεται από εταιρία Αυστρίας.
Το turbo kit περιλαμβάνει: Τουρμπίνα Garett, ιντερκουλερ, εξάτμιση από χταπόδι και κάτω.
Και τώρα ρωτώ!
Γιατί το 206 δεν παίρνει TURBO ?????
Γιατί όποτε μιλάμε για turbo σε 206 όλοι λένε...ότι "δεν γίνεται"....?
Εχετε καμιά άποψη περί του θέματος? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Οκτ 2002, 13:40:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο δεν είναι ότι δεν γίνεται, γίνεται και παραγίνεται.
Απλώς διαφέρει από την φιλοσοφία των Γαλλικών αυτοκινήτων.
Οπώς γράφτηκε και σε άλλο θέμα, υπάρχει έτοιμη πρόταση με Compressor το οποίο μπορεί να φτάσει το αυτοκίνητο εύκολα στα 150-160 άλογα.
Ομως όταν κάποιος αναφέρει το όνομα Peugeot το μυαλό του πηγαίνει κατευθείαν σε ατμοσφαιρική αδρεναλίνη, υπερβολική δόση στροφών με αρκετά πλευτικά G στα πλευρά σου!
Υπάρχει καλύτερη εξήγηση από αυτή
Πάντως οποιος θέλει να κάνει κάτι διαφορετικό στο Peugουδάκι του, είναι σίγουρα ελεύθερος να το κάνει.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος

 206 1.4(8V) ΧΤ(2001)
Ένταξη: 31 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 290 Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Οκτ 2002, 13:42:42 Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo σε 206.... |
|
|
Vini έγραψε: | Παίρνω αφορμή από το νέο Hyundai Coupe 1600 που βγήκε πριν από 3 μήνες με 105 άλογα...
Τώρα στα ξαφνικά μπαίνει μόνο εδώ στην Ελλάδα (αντιπροσωπεία) turbo kit της Garett με ιντερκουλερ (πίεση 0,29) και ανεβάζει στα 145 άλογα....
Το Ηyundai είναι 16βάλβιδο ατμοσφαιρικό και από ότι έχω μάθει δεν γίνεται καμιά παρέμβαση σε εγκέφαλο κλπ. Η εγγύηση παραμένει στα 5χρόνια φουλ ενώ η πρόταση του turbo kit έρχεται από εταιρία Αυστρίας.
Το turbo kit περιλαμβάνει: Τουρμπίνα Garett, ιντερκουλερ, εξάτμιση από χταπόδι και κάτω.
Και τώρα ρωτώ!
Γιατί το 206 δεν παίρνει TURBO ?????
Γιατί όποτε μιλάμε για turbo σε 206 όλοι λένε...ότι "δεν γίνεται"....?
Εχετε καμιά άποψη περί του θέματος? |
Vini, Καλησπέρα
Εγώ είχα ρωτήσει πριν 4 μήνες ένα βελτίωτή ο οποίος τοποθετεί turbo εδώ στη Θεσσαλονίκη και μου είπε ότι γίνεται και ότι θα στοιχίσει περίπου 4000 Euro. Περισσότερα από μηχανικής πλευράς δεν ρώτησα γιατί μου φάνηκαν πολλάααααααααααααααααα τα λεφτά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος

 206 1.4(8V) ΧΤ(2001)
Ένταξη: 31 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 290 Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Οκτ 2002, 13:49:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και κάτι άλλο. Για το 1.4 που ρώτησα επειδή αυτό έχω είπε ότι η ιπποδύναμη ανεβαίνει από τα 75PS στα 130 PS περίπου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Οκτ 2002, 13:57:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λέτε.
Θα μπορούσε όμως κάποιος να αναλύσει μία τέτοια πρόταση??
Οταν για παράδειγμα το turbo δουλεύει σε χαμηλή πίεση π.χ. 0.29 όπως το hyundai τότε αυτή δεν είναι η πλέον αξιόπιστη βελτίωση από το να πειράζουμε εγκεφάλους, να ανοίγουμε καπάκια, να παίζουμε με τα φίλτρα και τις σκούπες... ???
Αν πούμε ότι:
ΣΚΟΥΠΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ κοστίζει 400.000 χωρίς κάτι το τρομερό από θέμα απόδοσης. Το πολύ 5-8 καθαρά άλογα.
Γιατί να μην δώσουμε 1.000.000δρχ και να χώσουμε 50 άλογα κατευθείαν τουρμπίσια χωρίς να αλλάξουμε και την μηχανή με αυτή του 106Rallye????
Παιδιά δεν είμαι γνώστης του θέματος απλά ψάχνομαι....
Είμαι της άποψης ότι ίσως είναι κριμα να ριχνουμε φράγκα σε κάτι που τελικά να μην έχει απόδοση όταν με κάποια λεφτά παραπάνω το αυτοκίνητο εκτοξεύεται...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Οκτ 2002, 14:24:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λέτε.
Θα μπορούσε όμως κάποιος να αναλύσει μία τέτοια πρόταση??
Οταν για παράδειγμα το turbo δουλεύει σε χαμηλή πίεση π.χ. 0.29 όπως το hyundai τότε αυτή δεν είναι η πλέον αξιόπιστη βελτίωση από το να πειράζουμε εγκεφάλους, να ανοίγουμε καπάκια, να παίζουμε με τα φίλτρα και τις σκούπες... ???
Αν πούμε ότι:
ΣΚΟΥΠΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ κοστίζει 400.000 χωρίς κάτι το τρομερό από θέμα απόδοσης. Το πολύ 5-8 καθαρά άλογα.
Γιατί να μην δώσουμε 1.000.000δρχ και να χώσουμε 50 άλογα κατευθείαν τουρμπίσια χωρίς να αλλάξουμε και την μηχανή με αυτή του 106Rallye????
Παιδιά δεν είμαι γνώστης του θέματος απλά ψάχνομαι....
Είμαι της άποψης ότι ίσως είναι κριμα να ριχνουμε φράγκα σε κάτι που τελικά να μην έχει απόδοση όταν με κάποια λεφτά παραπάνω το αυτοκίνητο εκτοξεύεται...  |
Λοιπόν, έχεις δίκιο που θέτεις τέτοιες ερωτήσεις.
Καταρχήν για να κατανοήσουμε όλοι τι ακριβώς παίζεται να εξηγήσουμε τα εξής.
Ο Υπερσυμπιεστής (Turbo) έχει σαν σκοπό να δώσει περισσότερο αέρα στο εσωτερικό του κινητήρα. Πώς το επιτυχγάνει αυτό;
Εξαρτάται από το είδος του υπερσυμπιεστή.
- Καυσαερίων:
Ο Τυπικός υπερσυμπιεστής. Λειτουργεί με δυο ενωμένες φτερωτές όπου η μία δείνει την κίνηση που προέρχεται από την εξαγωγή των καυσαερίων και η δεύτερη πέρνει την κίνηση από την πρώτη (βασικά και οι δυο κινούνται μαζί) και σπρώχνει τον αέρα προς την εισαγωγή του κινητήρα.
- Μηχανικός:
Η αλλιώς Compressor. Η αρχή λειτουργίας του είναι ίδια με το air-codition (περίπου). Παίρνει την κίνηση με ιμάντα από την μηχανή και με μια φτερωτή σπρώχνει τον αέρα προς την εισαγωγή του κινητήρα.
- Ηλεκτρικός:
Η πλάκα της υπόθεσης! Παίρνει ρεύμα από την μπαταρία και δουλεύει σαν ανεμιστηράκι υπολογιστή. Ακόμα δεν καταφέρνει τίποτα. Ισως στο μέλλον να καταφέρουν κάτι καλύτερο(!)
Αρα αυτό που καταφέρνουν οι υπερσυμπιεστές, είναι να σπρώχνουν περισσότερο αέρα στην μηχανή. Το 1.000.000 που πληρώνουμε για μια τέτοια βελτίωση αφορά τον υπερσυμπιεστή, τον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου (που απαραίτητα χρειάζεται και περισσότερο μίγμα για να δουλέψει σωστά) βαλβίδες εκτόνωσης (στην περίπτωση του υπερσυμπιεστή καυσαερίων) πιθανό πρόγραμμα στον εγκέφαλο, διαφορετική συμπίεση στο καπάκι της μηχανής (μεγαλύτερη φλάτζα) όταν η συμπίεση είναι μεγάλη κλπ.
Σκούπες - φίλτρα: Η αρχή τους είναι ίδια με αυτή του Turbo. Δηλαδή σκοπός τους είναι η μεγαλύτερη προσέλευση αέρα στο εσωτερικό του κινητήρα.
Ομως επειδή από μόνος του ο αέρας δεν συμπιέζεται ιδιαίτερα είναι περιορισμένης απόδοσης ενώ δουλεύουν σταδιακά φέρνωντας περισσότερο αέρα όσο αυξάνονται τα χλμ.
Σε συνδυασμό με μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου (πρόγραμμα, ρυθμιστή πίεσης) μπορούν και επιτυγχάνουν αύξηση της ροπής και της ιπποδύναμης.
Ενας καλός συνδιασμός σκούπας με κατάλληλο πρόγραμμα μπορεί να δώσει έως και 15 επιπλέον ίππους. (αύξηση 10-12%)
Αν Θέλετε μπορώ να εξηγήσω και τα μειονεκτίματα του κάθε ενός...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Οκτ 2002, 17:01:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πες τα βρε ομόχρωμε και τα μειονεκτήματα! Τι ρωτάς; 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Οκτ 2002, 19:05:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
Λοιπόν, έχεις δίκιο που θέτεις τέτοιες ερωτήσεις.
Καταρχήν για να κατανοήσουμε όλοι τι ακριβώς παίζεται να εξηγήσουμε τα εξής.
Ο Υπερσυμπιεστής (Turbo) έχει σαν σκοπό να δώσει περισσότερο αέρα στο εσωτερικό του κινητήρα. Πώς το επιτυχγάνει αυτό;
Εξαρτάται από το είδος του υπερσυμπιεστή.
- Καυσαερίων:
Ο Τυπικός υπερσυμπιεστής. Λειτουργεί με δυο ενωμένες φτερωτές όπου η μία δείνει την κίνηση που προέρχεται από την εξαγωγή των καυσαερίων και η δεύτερη πέρνει την κίνηση από την πρώτη (βασικά και οι δυο κινούνται μαζί) και σπρώχνει τον αέρα προς την εισαγωγή του κινητήρα.
- Μηχανικός:
Η αλλιώς Compressor. Η αρχή λειτουργίας του είναι ίδια με το air-codition (περίπου). Παίρνει την κίνηση με ιμάντα από την μηχανή και με μια φτερωτή σπρώχνει τον αέρα προς την εισαγωγή του κινητήρα.
|
Bασικά μας ενδιαφέρουν αυτοί οι δύο τύποι.
Ποια όμως τα πλεονέκτηματα και ποια τα μειονεκτήματα αυτών των δύο?
Θα προσθέσω κάτι στα προηγούμενα.
Το κιτ που ανέφερα για το Hyundai ΔΕΝ περιλαμβάνει πείραγμα εγκεφάλου. Από ότι λέει η αντιπροσωπεία ΔΕΝ πειράζουν τον εγκέφαλο διότι το ΚΙΤ είναι εγκεκριμένο από την ΚΟΡΕΑ και μελετημένο στην Αυστρία χωρίς όμως επέμβαση στον εγκέφαλο για λόγους εγγύησης.
Τι λέτε για αυτό?
Πως πιστοποιεί η hyundai ότι το αυτοκίνητο και με το turbo παραμένει σχεδόν μηχανικά αλώβητο?
Φυσικά υπάρχει και η εκδοχή άλλο 206 και άλλο coupe αλλά νομίζω ότι μάλλον το Coupe δουλεύει στο όριο παρά το 206....
Σημειώστε ότι το turbo kit του coupe κοστίζει ΦΟΥΛ 1300000 και περιλαμβάνει και αισθητική βελτίωση που την κοστολογώ περί τις 200.000δρχ.
Επίσης και άλλη ερώτηση!
Η hyundai εκτοξέυει στα 145 άλογα το Coupe....και το κιτ ΔΕΝ περιλαμβάνει καμιά επέμβαση σε ανάρτηση ή φρένα! Τα ΤΕΣΤ στα περιοδικά δηλώνουν ότι το αυτοκίνητο είναι άριστο σε οδήγηση στα όρια και τα φρένα (δίσκοι μπρος-πίσω) εξίσου αποτελεσματικά...παρόλο που παραμένουν ίδια...
Γιατί ορισμένοι επιμένουν ότι το TURBO KIT σε 206 θα πρέπει να συνοδεύεται από μία καλή ανάρτηση και αλλαγή στα φρένα και μάλιστα μιλάνε πάντα με αγωνιστικούς όρους.... Δηλαδή τι διαφορετικό έχει ένα PUNTO GT με 140 άλογα σε ανάρτηση και φρένα από ένα 206/1600????
Δηλαδή δεν αρκούν ένα καλό χαμήλωμα και μία μπάρα θόλων? Πρέπει να αλαχθεί όλο το αναρτησιακό και το σύστημα πέδησης για να μπει ένα Turbo kit σε 206?
Και για να γίνω και κακός , τόσο μάπα είναι το στήσιμο του 206 που δεν μπορεί να πάρει Turbo kit? ή μήπως το Punto GT ή το Ηonda CRX Vtec έχουν καλύτερο στήσιμο?
Εγώ πιστεύω πως όχι....το 206 μπορεί να πάρει Turbo kit εφόσον αυτό συνοδευτεί και με καλά ελαστικά ώστε να πατάει καλύτερα στο δρόμο....
Για πείτε ρε παιδιά απόψεις!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Οκτ 2002, 20:48:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ποσοστό βελτίωσης των υποσυστημάτων ανάρτησης - πέδησης του αυτοκινήτου, όταν έχουμε σημαντική αύξηση ιπποδύναμης είναι ένας τομέας που χωράει πολύ κουβέντα, και οι απόψεις είναι πολλές.
Για κάποιους (εμού συμπεριλαμβανομένου) ακόμα και η τοποθέτηση ενός turbo kit σε έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα, χωρίς τοποθέτηση πιστονιών καταλλήλων για turbo είναι ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ. Ο αντίλογος γνωστός (low compression δεν έχει ανάγκη για τέτοια πιστόνια) αλλά η αξιοπιστία αυτών των μετατροπών ελέγχεται...
Ας υποθέσουμε όμως ότι βελτιώσαμε τον κινητήρα με ένα turbo κιτ και δεν υπάρχουν θέματα αξιοπιστίας του.
Στην περίπτωση του 1,6 110PS θα μιλάμε λογικά για κάποια ιπποδύναμη γύρω στα 160 άλογα.
Εδώ λοιπόν έρχεται το ερώτημα: Τι άλλο βελτιώνω και σε τι βαθμό?
Η απάντηση είναι σχετικά απλή!
Εξαρτάται από το βαθμό που θέλεις να αλλοιώσεις τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου σου.
Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί το 206 από ένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας? Αν ρωτήσεις τους κατόχους των 206, θα σου πουν:
Κράτημα
Φρενάρισμα
Σωστή Συμπεριφορά στο όριο
Αν βελτιώσεις τον κινητήρα και δεν έχεις ανάλογη βελτίωση των υποσυστημάτων ανάρτησης-πέδησης, τότε δεν θα έχεις 206. Θα έχεις ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο που όμως θα κρατάει χειρότερα από τα 206, θα φρενάρει χειρότερα, και δεν θα είναι το ίδιο φιλικό στο όριο.
Ίσως το αποτέλεσμα να μην είναι κακό, στα χεριά ενός ικανού οδηγού θα είναι ένα πολυ γρήγορο αυτοκίνητο, αλλά δεν θα είναι 206!
[/img] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Οκτ 2002, 21:26:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: |
Γιατί ορισμένοι επιμένουν ότι το TURBO KIT σε 206 θα πρέπει να συνοδεύεται από μία καλή ανάρτηση και αλλαγή στα φρένα και μάλιστα μιλάνε πάντα με αγωνιστικούς όρους.... Δηλαδή τι διαφορετικό έχει ένα PUNTO GT με 140 άλογα σε ανάρτηση και φρένα από ένα 206/1600????
Δηλαδή δεν αρκούν ένα καλό χαμήλωμα και μία μπάρα θόλων? Πρέπει να αλαχθεί όλο το αναρτησιακό και το σύστημα πέδησης για να μπει ένα Turbo kit σε 206?
Και για να γίνω και κακός , τόσο μάπα είναι το στήσιμο του 206 που δεν μπορεί να πάρει Turbo kit? ή μήπως το Punto GT ή το Ηonda CRX Vtec έχουν καλύτερο στήσιμο?
Εγώ πιστεύω πως όχι....το 206 μπορεί να πάρει Turbo kit εφόσον αυτό συνοδευτεί και με καλά ελαστικά ώστε να πατάει καλύτερα στο δρόμο....
Για πείτε ρε παιδιά απόψεις!!!!! |
Για το CRX και το Punto GT σε παραπέμπω στην ιστοριούλα...
Έχω ξαναπεί πολλάκις. Θέλεις Dragster;
Turbo, μεγαλύτερους τροχούς και έχεις φτιάξει το απόλυτο πεζοδρομιοκυνηγό.
Θες να βελτιώσεις το αυτοκινητό σου συνολικά, ώστε να είναι παντού και πάντα καλό; Πάρε ένα καλύτερο, γιατί τόσο θα σου κοστίσει, μην σου πω και παραπάνω. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Οκτ 2002, 21:49:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα παιδιά!!!
Παρολο που δεν εχω ιδιαιτερες γνωσεις απο βελτιωσεις,νομιζω οτι για το 206 ειναι δυσκολο το να μπει turbo μιας και εχει αυτο το body computer,ετσι ειναι πολυ δυσκολο να προγραμματισεις τον εγκεφαλο,αρα πρεπει να βαλεις καινουργιο και ειναι αρκετα πακετο να λειτουργισει και ο extra μιας και πρεπει να συνδεθει με τον <<μαμα>>(δλδ body computer prblm)
Ο Δαρας μου ειπε μια τιμη 3500 euro και ο 1400αρης κινητηρας 8α βγαζει 148 <<απροβληματιστα>> αλογα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Οκτ 2002, 22:14:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο daras στην εκθεση βελτιωσης αυτοκινητου περυσι στο Περιστερι, ζηταγε περι τα 650 χιλιαρικα για ατμοσφαιρικη βελτιωση και ακουσατε ακουσατε 15 αλογα!!!!
Για turbo δεν με ενδιεφερε και δεν ρωτησα αλλα μολις ακουσα την τιμη της ατμοσφ. αλλα και τα αλογα , εστριψα επιτοπου.
Τελικα χωρις να ειμαι ειδημονας αν και αρχικα εχθρος του turbo, πιστευω πως ενα kitακι turbo με σχετικα χαμηλη πιεση (ας πουμε μεχρι 0.8 bar) δινει "απροβληματηστα και καθαρα" τα extra αλογα που θελουν οι 1600αρηδες. Αρκει το ολο εγχειρημα να γινει πακετο και απο μηχανικο που θα δωσει εγγυηση.
Για τους 1400ρηδες , θα προτεινα ενα τροπετακι με μηχανη απο 1600 16v 206 η κλασσικα το ραλακι 8 η 16v.
Προσωπικα δεν ξερω ποσο θα αντεχε ο 1400ρης σε turbo; και μηπως θα επρεπε να δουλευει πολυ χαμηλα; και αντε και παει στα 140 αλογα (αν παει εκει) δηλ. θα ταλαιπωρω το μετερακι μου για να παρω αυτα που δινει το 2λιτρο;; αξιζει ;; δεν ξερω απλα ιδεες πεταω στο τραπεζι.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Οκτ 2002, 23:46:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απ' όσο έχω καταλάβει όλο το παιχνίδι στο θέμα μπαίνει ή δεν μπαίνει turbo στο 206 είναι στον εγκέφαλο! Όπως και να έχει το αμάξι θέλει σίγουρα καλύτερο τάισμα για να αποδώσει με το turbo και άρα νέο πρόγραμμα που θα του δίνει περισσότερο καύσιμο ή έστω ένα ακόμα μπέκ ψεκασμού που με δικό του εγκέφαλο θα αναλαμβάνει τον επιπλέον ψεκασμό . Σε κάθε περίπτωση βάζεις χέρι στον εγκέφαλο είτε επαναπρογραμματίζοντας είτε συνδέοντας δεύτερο παράλληλα με τον πρώτο και εκεί είναι το πρόβλημα με το 206, κάπου έβλεπα ότι θεωρείτε επίτευγμα να μείνει το A/C για Clima δεν το συζητάμε!
Γιατί το Hundai δεν θέλει πείραγμα στον εγκέφαλο δεν ξέρω, αλλά είμαστε σίγουροι για αυτό; Ισως οι ανοχές του μανίσιου εγκέφαλου να είναι μεγάλες και να μπορεί να δώσει το έξτρα καύσιμο που ζητάει μια και τα 0,29bar δεν είναι πολλά και γενικά το να παίρνεις από τα 105 άλογα 145 δεν νομίζω ότι μιλάμε για τρελή βελτίωση, είναι περίπου 38% Και για να μην αρχίσετε τις φωνές μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για turbo έτσι; Ο PoiSoN πιο πάνω μιλάει για αύξηση 97% στον 1400αρί και <<απροβλημάτιστα>>! (Όντως τέτοια νούμερα παίζουν στην πιάτσα από μία γρήγορη δημοσκόπηση που έκανα!!)
Βέβαια όταν μιλάμε για τέτοιες αυξήσεις τις ιπποδύναμης σίγουρα μιλάμε και για βελτίωση ανάρτησης και φρένων, αλλά μιλάμε και για ένα ακόμα πρόβλημα που σίγουρα περιπλέκει τα πράγματα: το lag και την έλλειψη γραμμικής απόδοσης του κινητήρα που δημιουργεί μεγαλύτερες απαιτήσεις κατά την ταπεινή μου άποψη από την ανάρτηση αλλά και από διαφορικό και δίσκο. Και γενικά έχω την εντύπωση ότι τα πειραγμένα turbo αυξάνουν μεν τρελά την ισχύ αλλά σε στενό φάσμα στροφών. Διαφορετικά είναι από τις 3000σαλ στις 4000σαλ να ανεβάζει 30 άλογα για παράδειγμα και διαφορετικά 120 άλογα! Εκεί δεν πρέπει να μπορεί η ανάρτηση να κρατήσει το αμάξι στο δρόμο σε ένα τέτοιο ξέσπασμα; Για να μην μιλήσουμε για το ξέσπασμα της ροπής! Η για να το πω λίγο διαφορετικά είναι άλλο πράγμα να στήνεις ένα αμάξι που βγάζει 180-200 άλογα στις 7000-7500σαλ (πχ RC ή Type-R) και άλλο να τα βγάζεις στις 5000-5500σαλ
ΠΡΟΣΟΧΗ δεν είμαι ούτε και το παίζω ειδικός. Τις ντομάτες με μέτρο! 
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Οκτ 2002, 02:20:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εντωμεταξυ απ'οτι παρατηρω απ'τα γραφομενα το Χιουνταϊ βγαζει 0.29 bar χωρις εξτρα ταισμα.. Και μετα εμεις μιλαμε για στεγνωμα με aftermarket φιλτρα και σκουπες?
Οσο για το αν χρειαζονται επιπλεον βελτιωσεις αυτο ειναι κατι που το κρινει ο καθε οδηγος.. Εχεις τα παραπανω αλογα και τοτε βλεπεις.. Με φτανουν τα φρενα μου? Ναι η Οχι? Και δρω αναλογα... Μου αρκει το κρατημα μου? Ναι η Οχι? Και δρω αναλογα...
Η παλι, μπορει απλα καποιος να κανει μια συνειδητη επιλογη οτι εγω θα πηγαινω με οσο πηγαινα στις στροφες και θα το ανοιγω πιο πολυ απ'οσο συνηθιζα μονο στις ευθειες... Επιπλεον το αμαξι θα ειναι πιο ασφαλης στα ιδια χιλιομετρα σε στροφες που λογω ελειψης δυναμης (πχ στροφες με 3ες, 4ες μεσα) ηταν δυσκολες να τις παρει, τωρα λογο επιπλεον δυναμης μπορει να ανταπεξελθει καλυτερα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mix206cc Μέλος

 Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)
Ένταξη: 16 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 106 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Οκτ 2002, 11:04:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω θα συμφωνησω με τον Sidobre οτι τα Peugeot θεωρουνται μοτερ για ατμοσφαιρικη βελτιωση αλλα μονο για το μοτερ του rallye. Αυτο γιατι αν η Peugeot ηθελε και τον 1,6 16v 110hp ατμοσφαιρικο πειραματοζωο δεν θα εβαζε αυτον τον εγκεφαλο και την πολλαπλη εξαγωγης κ.α.
Τωρα για το θεμα τουρμπισματος αυτου του κινητηρα ειναι πλεον εφικτο. Φυσικα θα γινει απαναπρογραμματισμος του εγκεφαλου (ο οποιος κοστιζει 250,000) κ;αι ο κινητηρας θα δουλευει οπως ολα τα τουρμπισμενα αυτοκινητα.
Για το θεμα της αλλαγης πιστονιων εξαρταται απο το ποσοστο βελτιωσης. Μεχρι τα 160-170 περιπου αλογα δεν ειναι εντελως απαραιτητη η αλλαγη τους (βεβαια αν τα αλλαξουμε τοσο καλυτερα, αλλα θα ανεβει και το κοστος)(0,4 bar περιπου). Η φθορα του κινητηρα εννοειται οτι αυξανεται οπως και σε καθε αλλο τουρμπισμενο αυτοκινητο.
Η βελτιωση του στησιμος του 206 (αναρτησεις,φρενα) ειναι εννοειται για την ασφαλεια μας μετα απο μια τετοια βελτιωση. Οχι πως δεν μπορουμε να τα αφησουμε μαμα. Εγω π.χ. ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τα φρενα του 206 αλλα με την αναβαθμιση τους θα ειμαι ακομα πιο πολυ.
Η τιμη βεβαια ανεβαινει συνεχως με αυτες τις περαιτερω αναβαθμισεις αλλα τι να κανουμε αφου μπηκαμε στο χορό της βελτιωσης πρεπει να χορεψουμε οπα οπα :D :D :D :D
I need NOS and I need it by tonight... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Οκτ 2002, 13:22:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame το προβλημα αυτο που αναφερεις (με το airkoudisio) ειναι στο Drive faster 3
Mix206cc δεν νομιζω να γινεται καθολου επαναπρογραμματισμος(για turbo βελτιωση),παρα μονο extra εγκεφαλος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Οκτ 2002, 16:38:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
overgr έγραψε: |
....................
Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί το 206 από ένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας? Αν ρωτήσεις τους κατόχους των 206, θα σου πουν:
Κράτημα
Φρενάρισμα
Σωστή Συμπεριφορά στο όριο
Αν βελτιώσεις τον κινητήρα και δεν έχεις ανάλογη βελτίωση των υποσυστημάτων ανάρτησης-πέδησης, τότε δεν θα έχεις 206. Θα έχεις ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο που όμως θα κρατάει χειρότερα από τα 206, θα φρενάρει χειρότερα, και δεν θα είναι το ίδιο φιλικό στο όριο.
Ίσως το αποτέλεσμα να μην είναι κακό, στα χεριά ενός ικανού οδηγού θα είναι ένα πολυ γρήγορο αυτοκίνητο, αλλά δεν θα είναι 206!
|
Kαλά αυτά που λες...
Αλλά θα ρωτήσω το εξής. Υποστηρίζεις ότι το τούρμπο πρέπει να συνοδεύεται από βελίτωση σε φρένα και ανάρτηση ώστε το 206 να μην χάσει τα χαρακτηρηστικά:
Κράτημα
Φρενάρισμα
Σωστή Συμπεριφορά στο όριο
Γιατί όμως το 206 και όχι π.χ. το hyundai? Δηλαδή το coupe έχει καλυτερο στήσιμο και είναι έτοιμο να δεχθεί turbo?
Mήπως τα 45 άλογα που λέμε είναι λίγα για να γίνει βελτίωση και σε φρένα/ανάρτηση??
Επίσης ήδη έχω πάρει 2 email από εταιρίες εδώ στην Ελλάδα για τουρμπισμα του 1600.
Το ένα λέει καθαρά ότι ΔΕΝ υπάρχει κιτ αλλά μόνο φτιαχτό από 1400000
Και το άλλο αναφέρει ότι πρέπει να γίνουν διευκρινήσεις μηχανικές για να δουν αν το παίρνουν (φαντάζομαι τον εγκέφαλο)... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Οκτ 2002, 17:45:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | Γιατί όμως το 206 και όχι π.χ. το hyundai? Δηλαδή το coupe έχει καλυτερο στήσιμο και είναι έτοιμο να δεχθεί turbo?
Mήπως τα 45 άλογα που λέμε είναι λίγα για να γίνει βελτίωση και σε φρένα/ανάρτηση?? |
Αν Vini μου μιλάς για μία αύξηση ισχύος στα 140-150 άλογα δεν νομίζω να χρειάζεσαι επί της ουσίας βελτίωση στην ανάρτηση/φρένα. Αυτά που έχεις κάνει είναι αρκετά, άντε να επιταχύνεις λίγο την αλλαγή των αμορτισέρ και να βάλεις καλύτερα υλικά τριβής. Μόνο ίσως να αλλάξεις λάστιχα-ζάντες, μαραίνοντας το βήμα του αυτοκινήτου προκειμένου να βγει πιο σωστά η όλη αύξηση της ιπποδύναμης..
Όταν όμως μιλάμε για τουρμπισμα δεν μιλάμε αυξάνω την ιπποδύναμη μόνο κατά 30-40 άλογα. Τα πράγματα είναι πιο βάρβαρα (έτσι τουλάχιστον έχω ακούσει-καταλάβει ) και εκεί φυσικά θέλεις βελτιώσεις!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
overgr (Σταύρος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) CC (2002)
Ένταξη: 21 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 248 Τόπος: Παπάγου, Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Οκτ 2002, 19:32:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Γιατί όμως το 206 και όχι π.χ. το hyundai? Δηλαδή το coupe έχει καλυτερο στήσιμο και είναι έτοιμο να δεχθεί turbo?
Mήπως τα 45 άλογα που λέμε είναι λίγα για να γίνει βελτίωση και σε φρένα/ανάρτηση??
|
Δεν έχω προσωπική εμπειρία από το hyundai. Δεν πιστεύω ότι έχει καλύτερο στήσιμο. Πιστεύω όμως ότι το βελτιωμένο hyundai έχει κάποια προβλήματα. Ίσως όχι σπουδαία, ίσως όχι μεγάλα, ίσως πολύ κοντά στο όριο, αλλά έχει.
Ίσως είναι οριακά προβλήματα πρόσφυσης... ίσως σε παρατεταμένη γρήγορη οδήγηση να πέφτει η απόδοση των φρένων του... ίσως με τη νέα ισχύ να φέρνει πιο εύκολα το πλαίσίο του σε δύσκολη θέση.
Πιθανότατα τα παραπάνω να μην το κάνουν κακό ή επικίνδυνο αυτοκίνητο. Σίγουρα όμως, αν ο κατασκευαστής του το έβγαζε επισήμως με αυτή την ιπποδύναμη να φόραγε άλλες αναρτήσεις, φρένα κλπ.
Αυτό και μόνο, εμένα μου λέει πολλά.
(Όχι ότι θα είχα κανένα πρόβλημα να λιώσω ένα τέτοιο hyundai, άμα μου πέσει στα χέρια... απλώς δεν θεωρώ τέτοιες μετατροπές σωστές... παρα μόνον για την τσέπη του βελτιωτή) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Οκτ 2002, 09:12:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | Γιατί όμως το 206 και όχι π.χ. το hyundai? Δηλαδή το coupe έχει καλυτερο στήσιμο και είναι έτοιμο να δεχθεί turbo?
Mήπως τα 45 άλογα που λέμε είναι λίγα για να γίνει βελτίωση και σε φρένα/ανάρτηση?? |
Nίκο, μάλλον δεν έχεις καταλάβει κάτι:
Μπερδεύεις την Π@@@α με την βούρτσα!
Ποιός είπε ότι το Hyundai έχει καλύτερο στήσιμο από το 206 και είναι έτοιμο για να δεχθεί turbo;
Η μήπως φαντάζεσαι ότι το Punto Gt ήταν ένα αυτοκίνητο που έστριβε όπου ήθελες;
Πάντως το 0.29 bar είναι πολύ μικρό νούμερο για turbo. Και σε 206 να το έβαζες δεν θα αλλίωνε τόσο τα χαρακτηριστικά του.
Ομως δεν βλέπεις την κύρια διαφορά.
Το 206 είναι ένα μικρό αυτοκίνητο (σε μέγεθος) Γαλλικής κατασκευής, με πολύ καλά κρατήματα, γρήγορο αλλά με πολιτισμένη συμπεριφορά, δεν τρομάζει στο όριο και είναι ιδιαίτερα "User Friendly".
Η τιμή του; 4.800.000!
Δηλαδή μια άριστη (ίσως και η καλύτερη) σχέση τιμής απόδοσης!
Αν σ'αρέσουν τα χαρακτηριστηκά του (στίβειν, γκάζειν, σκίζειν κτλ) τότε έκανες μια άριστη επιλογή.
Αλέεεεεκο, πόσο είπες ότι κάνουν τα άλλα 1600άριααααα?????
Πόσοοοοοοοοο?????
Aπό εκεί και ύστερα δεν έχω τίποτα άλλο να πω!
ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ!!!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|