Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιαν 2005, 19:18:36 Θέμα δημοσίευσης: Νεο Golf, 5ης γενιας... |
|
|
Μεχρι περσι ειχαμε τα 1,8Τ του Group Vag αλλα τωρα εχει γεμισει ο τοπος απο διλιτρα τουρμπακια:
Α3 Sportback με το ιδιο μοτερ.
Megane RS με 2,0lt turbo 225ps
Astra 2.0 turbo
Ολα απο 200 αλογα και πανω για γκαζοφιλ 30αρηδες
Σε αυτα προστειθεται και το νεο Golf GTI.
Απο automoto.flash.gr (για μεγαλητερες φωτο)
Αν είστε από τους... κολλημένους με τα γρήγορα Golf, τότε αυτή η Πρωτοχρονιά θα είναι η καλύτερή σας. Μπορείτε να ονειρευτείτε τον εαυτό σας πίσω από το τιμόνι ενός κατακόκκινου GTI στο χρώμα η φωτιάς, με τις δαγκάνες των δισκοφρένων να ξεχωρίζουν κι αυτές στο ίδιο κόκκινο, μέσα από τις ζάντες των 17 ιντσών με τα φαρδιά 235-45/R17 λάστιχα και τη μεγάλη επιθετική μάσκα να δεσπόζει εμπρός!
Το καλό με όλους εσάς (ή μήπως... εμάς;) τους «κολλημένους» με το GTI, είναι ότι αυτό που είδατε με κλειστά μάτια αποτελεί πλέον πραγματικότητα, καθώς έφθασε η νέα σπορ έκδοση της 5ης γενιάς του Golf! Χαρακτηρίζεται από τους 200 ίππους του 2λιτρου κινητήρα τούρμπο και το ανάλογο στήσιμο της ανάρτησης του αυτοκινήτου, καθίσματα τύπου μπάκετ, μηχανικό 6άρι κιβώτιο ή ημιαυτόματο DSG και έναν όμορφο χαρακτηριστικό θόρυβο από την εξάτμιση!
Όλοι εσείς βέβαια, οι φανατικοί, δεν θα χρειαστεί να διαβάσετε αυτές τις γραμμές, αφού θα το αγοράσετε, έτσι κι αλλιώς! Θα τρέξετε μόλις φθάσει στα εξουσιοδοτημένα καταστήματα στις τελευταίες μέρες του Ιανουαρίου ή στις πρώτες του Φεβρουαρίου και μάλιστα με πολύ ενδιαφέρουσα ενδεικτική τιμή, στις 30.000 ευρώ.
Για τους λιγότερο «γκολφόπληκτους», πρέπει να τονίσουμε ότι το νέο GTI έρχεται σε μια στιγμή που η επιλογή στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι αρκετά δύσκολη, επειδή άλλοι δύο μεγάλοι κατακευαστές, η Renault και η Opel παρουσιάζουν τις σπορ εκδόσεις των δικών τους αντιGolf, του Megane και του Astra, ενώ τρέχει στην αγορά το Leon Cupra R, το A3 με τον ίδιο κινητήρα του GTI, χωρίς να ξεχνάμε ότι οι πιο ακραιφνείς από εμάς, ίσως να ψάχνουμε και για μεταχειρισμένο... Focus RS! Υπάρχει δε πάντα το αδικημένο Corolla TS 1.8 και το απόλυτο 2λιτρο όπλο που ακούει στο όνομα Type-R από τη Honda, με 192 και 200 -ατμοσφαιρικούς όμως- ίππους αντίστοιχα.
Πως ξεκίνησαν όλα
Από τότε που παρουιάστηκε το πρώτο Golf, το 1974, οι -τότε- νέοι τεχνικοί της Volkswagen, που προέρχονταν όλοι από την NSU που μόλις είχε απορροφηθεί από την Audi, ανάγκασαν τη σούπερ συντηρητική εταιρία να κάνει την υπέρβασή της και να παρουσιάσει (1976) το ήδη υπερβατικό (για τα δεδομένα της) μοντέλο και σε έκδοση σπορ, με τα χαρακτηριστικά GTI. Φορούσε τον κινητήρα 1.5 του πρώτου Αudi 80 GTE, μεγαλωμένο σε 1.6 και τροφοδοσία με ψεκασμό. Οι 115 (χωρίς καταλύτες και άλλους περιορισμούς) ίπποι, ήταν κορυφαίοι για την εποχή και ξανάφεραν στο προσκήνιο τα κόμπακτ αυτοκίνητα με τους -σχετικά- μεγάλους και δυνατούς κινητήρες για επιδόσεις.
Η ιδέα αυτή δεν ήταν καινούργια. Για να μην πάμε πολύ πίσω στον χρόνο, στη δεκαετία του 50 είχαμε την MG (Μοrris Garages) στην οποία έκαναν γρήγορα τα Morris και στα τέλη της δεκαετίας τα Cooper/Cooper S που ήταν οι γρήγορες εκδόσεις των Mini. Την επόμενη δεκαετία έρχεται η Jiulia TI από την Alfa Romeo, τα NSU TT και TTS, η σειρά με τις μετατροπές Gordini των Renault R4, Daufine, R8 και R12, τα Ford Escort TC και RS, τα BMW 1600 Ti 2002 Ti, το Suzuki Fronte SSS, το Taunus TS, τα διάφορα Datsun SSS και Isuzu Bellet SSS.
Η δεκαετία του 70 αρχίζει με το Audi 80 GT και μετά το GTE, το οποίο υιοθετεί τον ψεκασμό, έρχεται το Renault 5 Alpine, το Alfasud ti και QV 1.5, το Opel Kadett GT και GT/E για να φθάσουμε στο GTI της VW. Ανάλογα κινείται και η αμερικάνικη αγορά. Η ίδια φιλοσοφία υπηρετείται πιστά όλα αυτά τα χρόνια από τη Volkswagen, η οποία ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της 5ης γενιάς του Golf, έφερε και την απαραίτητη πλέον έκδοση με τα αρχικά GTI, που έχουν γίνει πια σήμα κατατεθέν των επιδόσεων.
Μεγάλου Τουρισμού
Ανεξάρτητα με το πώς βλέπουμε τον ανταγωνισμό, το νέο GTI εξαντλεί στο έπακρο την ερμηνεία των τριών αρχικών του. Είναι, δηλαδή ένα αυτοκίνητο ευρείας κατανάλωσης, το οποίο έχει δεχτεί μια σειρά μετατροπών σε σχέση με τη βασική έκδοση, ώστε να προσφέρει άριστες επιδοσεις και πράλληλα δυνατότητα «Μεγάλου Τουρισμού Διεθνούς» (Grand Turismo Internationale), δηλαδή μεγάλα ταξίδια με υψηλή μέση ταχύτητα αλλα και άνεση.
Αρχίζοντας από το τελευταίο αυτό στοιχείο, παρατηρούμε ότι το GTI έχει στηθεί από πλευράς αναρτήσεων ώστε να μην θυσιάζεται η άνεση των επιβατών για χάρη των επιδόσεων. Η ανάρτησή του είναι μεν σκληρή, αλλά δεν είναι «κούτσουρο». Το αυτοκίνητο πάει όπου το βάλεις, αλλά το αμάξωμα έχει και την κλίση που περιμένουμε από ένα αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης. Πηγαίνοντας πολύ γρήγορα σε δρόμο με στροφές, όπως π.χ. από τα Οινόφυτα προς Σκούρτα, Αγ. Θωμά και Περαχώρα (Αττική-Κορινθία), διαδρομή στην οποία έγινε η παρουσίαση του γρήγορου Golf στους δημοσιογράφους, δεν σε κούραζε η ανάρτηση, έστω κι αν με αυστηρά κριτήρια είναι σχετικά μαλακιά για τέτοια χρήση.
Εδώ, ενοχλούσε πιο πολύ το αργό τιμόνι, αλλά και τα κιλά (1.336) ειδικά στις κλειστές φουρκέτες, καθώς δεν βοηθούαν να αποφύγεις την υποστροφή και τα -αναπόφευκτα- πλέον ηλεκτρονικά βοηθήματα που έμπαιναν για να διορθώσουν την πορεία του αυτοκινήτου. Έστω κι αν το πρόγραμμα λειτουργίας τους είναι πολύ εξελιγμένο, είναι στιγμές που σου χαλάνε την πορεία. Ίσως ένα μπλοκέ διαφορικό να ήταν πιο καλή λύση, έστω κι αν προσφερόταν προαιρετικά.
Στη διαδρομή των ράλλυ
Αυτές είναι οι τρεις βασικές αδυναμίες της σπορ πλευράς του Golf, που έρχονται σε αντίθεση με την πολύ καλή αίσθηση και ακρίβεια του μοχλού αλλαγής των έξι ταχυτήτων και την κλιμάκωση των σχέσεων. Η συγκεκριμένη διαδρομή χρησιμοποιείται πολλές φορές σε ράλλυ, οπότε είχαμε και σημεία αναφοράς. Το κυριότερο όμως ήταν ότι στο κακής ποιότητας οδόστρωμα με τα πολλά σαμαράκια και τις άλλες ανωμαλίες, η ανάρτηση απορροφούσε τα πάντα με τρόπο που δεν περιμένεις από ένα σπορ αυτοκίνητο.
Τα λάστιχα θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο στενά, π.χ. 215 αντί 225 (205 στο Τype-R) ώστε να περιορίζουν την υποστροφή, αλλά τότε ίσως να κουράζονταν τα φρένα, τα οποία, σε παρατεταμένη χρήση στα κατηφορικά, άρχισαν να πλησιάζουν στο όριό τους. Με την ευκαιρία να επισημάνουμε το πόσο in για τέτοιο αυτοκίνητο είναι οι βαμμένες κόκκινες δαγκάνες αλλά, καθώς έτσι τις προσέχεις πιο πολύ, βλέπεις ότι το σχήμα τους δεν είναι... όμορφο. Δηλαδή, ΦΕΡΤΕ μας... Brembo!
Σφιχτή, όχι ξερή
Σε τέτοια διαδρομή δικαιώνεται και ο υψηλός βαθμός ακαμψίας του αμαξώματος, κάτι που επιτρέπει στην ανάρτηση να διατηρεί τη διαδρομή της (άνεση-απορρόφηση) χωρίς να χάνει την αποτελεσματικότητά της. Και βέβαια, στον ανοιχτό δρόμο έχουμε την άνεση που θέλουμε από ένα αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού, έτοιμου να καταπιεί τα χιλιόμετρα και να μας μεταφέρει όχι μόνο από πόλη σε πόλη, αλλά και από χώρα σε χώρα, αρκεί βέβαια στο τελευταίο αυτό να βοηθούν και οι δρόμοι. Η καλή πλευρική στήριξη των εμπρός καθισμάτων (τύπου μπάκετ) και η προσεγμένη ανατομική σχεδίαση του τιμονιού, βοηθούν πολύ τον οδηγό όχι μόνο να νιώθει, αλλά και να έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Από στροφή σε στροφή το αυτοκίνητο δεν επιταχυνόταν, αλλά εκτινασσόταν, αν δεν μας προλάβαιναν τα ηλεκτρονικά! Συνηθίζεις όμως εύκολα να φέρνεις αμέσως τους εμπρός τροχούς στην ευθεία ώστε να μην κόβει την ισχύ το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Έτσι, το αυτοκίνητο φεύγει εμπρός, πλήρως ελεγχόμενο και με τα φρένα έτοιμα να παρέμβουν μέχρι την επόμενη στροφή που έχει φθάσει εμπρός σου σε χρόνο μηδέν! Όσοι έχετε οδηγήσει το πρώτο GTI, θα διαπιστώσετε ότι σε τέτοιους στενούς δρόμους με στροφές «βιδώνοται» και τα δύο με τον ίδιο σχεδόν τροπο! Εδώ δικαιολογείται και η παρουσία της εξελιγμένης πίσω ανάρτησης των τεσσάρων συνδέσμων, που είναι η πιο ουσιατική διαφορά ανάμεσα στην 4η και 5η γενιά του Golf.
Τούρμπο+άμεσος ψεκασμός
Μέσα στην όμορφη διαδρομή του πίσω μέρους της Πάρνηθας, ξεχάσαμε τον 2λιτρο κινητήρα της οικογένειας FSI, των αρχικών που στον γερμανικό όμιλο σημαίουν άμεσο ψεκασμό. Ξαφνικά συνειδητοποιήσαμε ότι... υπήρχε, δούλευε και τραβούσε από πολύ χαμηλά και μάλιστα χωρίς την χαρακτηριστική υστέρηση ορισμένων τούρμπο στο πάτημα του γκαζιού. Θύμιζε περισσότερο ατμοσφαιρικό και μάλιστα κάτι σαν το αδερφάκι του το Audi TT των 3.2 λίτρων!
Είναι καινούργιος κινητήρας με μαντεμένιο μπλόκ, 2ΕΕΚ και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο αντί των 5 του κινητήρα 1.8 που αντικαθιστά. Διαθέτει πολλαπλή εισαγωγής μεταβλητού μήκους και μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες εισαγωγής. Η πίεση του τούρμπο φθάνει μέχρι 0,7 bar, αλλά η συμπίεση (λόγω άμεου ψεκασμού)παραμένει ψηλά (10,5), κάτι που δεν είναι συνηθιμένο στους υπόλοιπους κινητήρες τούρμπο. Όλα αυτά, μαζί με την τροφοδοσία άμεσου ψεκασμού της βενζίνης (98 οκτανίων) που πρώτη φορά συνδυάζεται με τούρμπο, πέρα από την πολύ καλύτερη απόκριση, βοηθούν και την κατανάλωση να μένει σε όρια λογικά, που δεν μας έχουν συνηθίσει τα τούρμπο υψηλών επιδόσεων (πλην Cupra-R).
Η απόδοσή του, πέρα από τους 200 ίππους, εντυπωσίαζε και από την τεράστια ροπή των 28,5 χγμ. τα οποία εμφανίζονταν από τις... 1.800 στροφές και ήταν διαθέσιμα μέχρι τις 5.000! Γενικά, ο νέος αυτός κινητήρας έδενε τόσο καλά με τη φιλοσοφία του όλου στησίματος του αυτοκινήτου, ώστε να μας κάνει να εξαντλούμε (σε μερικά σημεία) τη δύναμή του και να θέλουμε κι άλλους ίππους! Οι οποίοι μάλιστα δεν θα αργήσουν να έρθουν από τους διάφορους βελτιωτές, που περιμένουν πώς και τι να βάλουν στο χέρι το νέο GTI!
Στον ανοιχτό δρόμο, οι 200 ίπποι είναι αρκετοί για να σας πάνε παντού... σύντομα! Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι και οι θορυβοι από την κύληση, γενικά, είναι χαμηλοί και σου επιτρέπουν να ακούς τη μουσική που θέλεις από το στάνταρ ραδιο-cd. Στις μεγάλες καμπύλες διαπιστώνεις ότι το Golf δεν συμπεριφέρεται τόσο νευρικά όσο θα περίμενε κανείς από ένα αυτοκίνητα με πολύ φαρδιά λάστιχα και μετατρόχιο και -σχετικά- κοντό μεταξόνιο. Έτσι, δεν κόβεις ταχύτητα με το παραμικρό.
Το κοντέρ έφθανε μέχρι τα 300 χλμ/ω (γιατί, άραγε) αλλά μετά από προσεκτικούς υπολογισμούς, διαπιστώσαμε ότι πλησιάζοντας και περνώντας τα 200 χλμ/ω, αρχιζει να γίνεται πολύ, μα πάρα πολύ αισιόδοξο, παρουσιάζοντας απόκλιση από την ευτυχία μέχρι και... 19χλμ/ω! Πάντως, τα 235 χλμ/ω που υποσχεται η εταιρία είναι στη διάθεση του οδηγού, αλλά δεν τα περνάει και πολύ. Το ίδιο αληθινά πρέπει να είναι όπως και τα 7,2'' από 0-100χλμ/ω.
Ο άμεσος ψεκασμός κρατάει σε χαμηλότερο επίπεδο την κατανάλωση από άλλα αυτοκίνητα με απόδοση κινητήρα 100ιπ/λίτρο. Έτσι, με 150χλμ/ω στον αυτοκινητόδρομο, το όργανο στο ταμπλό έδειχνε μόλις 10,4 λτ/100χλμ. Όταν βέβαια χρειάστηκε να πάμε πολύ γρήγορα μέσα στα βουνά, τότε φθάσαμε μέχρι και 20,7 λτ/100χλμ, κατανάλωση όμως φυσιολογική για τέτοια χρήση.
Αφήσαμε το κατακόκκινο GTI με βαριά καρδιά. Το θέλαμε κι άλλο είτε με το μηχανικό κιβώτιο, είτε με το ημιαυτόματο DSG (+2.000 ευρώ) το οποίο λειτουργεί και ως μηχανικό σειριακό (ίσως το πιο καλό του είδους του για σπορ χρήση). Η ομοιογένεια του GTI και το καλό του στήσιμο, σε συνδυασμό με τις επιδόσεις του, ξανάφεραν στο μυαλό μας τα αληθινά σπορ κόμπακτ χάτσμπακ (με όσους συμβιβασμούς και να έχουν) από τα οποία τόσο η 3η όσο κυρίως η 4η γενιά του GTI είχαν απομακρυνθεί. Η 5η γενιά όμως έβαλε τάξη στα πράγματα, καθώς έχει γίνει πολύ καλή δουλειά, ενώ λογική είναι και η τιμή. Τελικά το νέο GTI σε κερδίζει με την πρώτη!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
CC-Gio (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 CC-PUG ('04)
Ένταξη: 31 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 600 Τόπος: Κέντρο-Εξάρχεια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιαν 2005, 20:24:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πως και οι Γερμανοι δεν βγαλανε παλι το παλιο-συνιθισμενο-ξεπερασμενο 2λιτρο στα 150 αλογα!?!?!?
Πολυ καλο το τουρμπισιο!
Να δουμε ποιος θα το παρει με τετοια τιμη! οτι πληρωνεις-παιρνεις! 
Νομίζω πως 2 πράγματα είναι χειρότερα για μια απόφαση,η βιασύνη και η οργή... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιαν 2005, 00:53:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα μου το γεμιζει το ματι και μπορει να το αγοραζα.Βεβαια θα παμε στην παγομενη χωρα για ενα test drive και μετα θα εκφερω την τελικη γνωμη.
Memsound σε ευχαριστω για την φορμα. Peace bro... 
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιαν 2005, 14:12:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάνθο πολύ καλό το post σου δηλαδή τί post ολόκληρο άρθρο είναι αλλά όπως γράφει και ο ποιητής Παράθεση: | Για τους λιγότερο «γκολφόπληκτους», πρέπει να τονίσουμε ότι το νέο GTI έρχεται σε μια στιγμή που η επιλογή στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι αρκετά δύσκολη, επειδή άλλοι δύο μεγάλοι κατακευαστές, η Renault και η Opel παρουσιάζουν τις σπορ εκδόσεις των δικών τους αντιGolf, του Megane και του Astra, ενώ τρέχει στην αγορά το Leon Cupra R, το A3 με τον ίδιο κινητήρα του GTI, χωρίς να ξεχνάμε ότι οι πιο ακραιφνείς από εμάς, ίσως να ψάχνουμε και για μεταχειρισμένο... Focus RS! Υπάρχει δε πάντα το αδικημένο Corolla TS 1.8 και το απόλυτο 2λιτρο όπλο που ακούει στο όνομα Type-R από τη Honda, με 192 και 200 -ατμοσφαιρικούς όμως- ίππους αντίστοιχα. |
καλύτερα οποιοδήπωτε απο αυτά παρά Golf....!!
Όσους ίππους και να φτάσει όσο καλό στήσιμο και να του δημιουργήσουν..όπως λέει και η διαφήμιση θα είναι Golf καί όχι αυτοκίνητο...!!!
Προσωπική άποψη πάντα 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
darampa (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Νέος χρήστης

 206 1.6 XS
Ένταξη: 18 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 71 Τόπος: ΞΑΝΘΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιαν 2005, 15:32:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολλα λεφτα
Ποιος θα δωσει 30000 για ένα Golf
Αμα έχεις τόσα, μαλον εχεις και μερικα ακομα για ένα Type-R  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιαν 2005, 15:39:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το Type R έχει λιγότερα!!!
Εκτος αυτού μιλάμε και για 2 αυτοκίνητα που ναι μεν μοιάζουν να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά στην ουσία όμως δεν απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό!!!
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
darampa (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Νέος χρήστης

 206 1.6 XS
Ένταξη: 18 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 71 Τόπος: ΞΑΝΘΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιαν 2005, 16:23:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιστευω πως το Golf με τόσο υψηλες τιμές μπενει στα χωραφια του Α3 και της BMW σειρα 1 όπου και δεν έχει καμια τύχη.
Η VW είχε ξεκινήσει με άλλο πνεύμα
Τόσο το Golf όσο και ο σκαραβαίος είχαν πολυ χαμηλότερη τιμή.
Τώρα μ'αυτές τις τιμές σε ποιους απευθυνονται;
Το golf Πιστεύω πως πουλάει ακόμα επειδή υπάρχει ο μύθος γυρω από το ονομά του
Δε λέω πως δεν είναι καλό αυτοκίνητο
Είναι παρα πολύ καλό (στις στροφες δε ξερω πως τα πάει)
Αλλά ούτε το πρεστίζ μιας BMW έχει ούτε τα γκάζια ενός type-r
Απ ότι κατάλαβα απευθύνεται σ αυτούς που θέλουν status και γκάζια, αλλά δε μπορούν να πάρουν κάτι κορυφαίο.
Πιο πολύ με συμβιβασμό και άνοστη σαλάτα μου κάνει.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Ιαν 2005, 19:37:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε κανιβαλοι υπαρχει και αλλο ειδος ανθρωπων....
Αυτοι που θελουν ενα γρηγορο ποιοτικο αυτοκινητο και δεν ειναι απαραιτητα γκαζοκανιβαλοφιλ....!
Προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ αν και επειδη ακομα βραζει το αιμα μου θα επερνα type-r αν επαιζα σε αυτην την κατηγορια τιμης.
Ολα σχετικα ειναι.
Ετσι καθενας μας μπορει να καλυψει τις αναγκες του κξαι να ικανοποιησει το γουστο του.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιαν 2005, 02:09:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
darampa έγραψε: | Πολλα λεφτα
Ποιος θα δωσει 30000 για ένα Golf
Αμα έχεις τόσα, μαλον εχεις και μερικα ακομα για ένα Type-R  |
Βασικα εγω θα το επερνα.Γιατι ο γιαπονεζος δεν εχει κλιμα αλλα Α/C που το πληρονεις εχτρα.Ασε δε που ειναι πιο σουλουπομενο.Ο γιαπονεζος ειναι πιο ομη βια σε σχεση με το γερμανο.
Αλλα ρε παιδια παιζουν και αλλα μοντελα.rx-8,impreza 1,6 (ναι ναι ξερω αργο αλλα 4χ4), mini works................Τα θελω ολααααααααααααααα 
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Ιαν 2005, 03:09:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το καινουριο τουρμπατο Golfακι ειναι πολυ καλο!!! Καταρχην εχει εναν state-of-the-art κινητηρα (τα πρωτα tuning-προγραμματα ειναι ηδη ετοιμα)!!! Ωραιες λεπτομερειες στο εσωτερικο, γενικοτερα δεν υστερει πουθενα!!! Και την τιμη του δεν τη θεωρω υπερβολικη!!! Μπορει να ακουγοταν υπερβολικη για Golf πριν καποια χρονια, αλλα μηπως και ο ανταγωνισμος κυμαινεται στα ιδια επιπεδα πλεον??? Οσο για το αν μπαινει στα χωραφια των BMW, Αudi κλπ, δεν θα τολεγα, γιατι με τα λεφτα που κανει το Golf GTI, δεν μπορεις να παρεις κατι ανταξιο απο αυτες τις φιρμες!!! Το μονο που ξενερωνει αφανταστα ειναι το πισω μερος του αυτοκινητου!!! Ναι μεν μπροστα ειναι αρκετα εντυπωσιακο, με τη μεγαλη εισαγωγη, αλλα πισω δεν διαφερει απο το 1.4 FSI!!! Ειναι και αβαφος ο μισος προφυλακτηρας,μπλιαχ!!! Και να φανταστειτε οτι, θεωρητικα, αυτο ειναι το κομματι του αυτοκινητου που θα "πρεπει" να βλεπουν οι περισσοτεροι!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Ιαν 2005, 18:19:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο ναι μαλιστα ειναι υποψηφιο για οταν παρω το πτυχιο μου. Μαλλον οχι οταν παρω αμα παρω γιατι ετσι οπως παω.............
Τα εχει ολα και συμφαιρει σε σχεση αλλα της κατηγοριας του,βλεπε type-r,corola,leon.Οραιο μοντελο και τουρβατο για να τραβαει.
Luna σου λειπει καθολου ο γερμανος η μπααααααααααα.................. 
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Φεβ 2005, 21:11:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτοκινητο ή golf
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zippy (Βασιλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 GTI (2004)
Ένταξη: 08 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 267 Τόπος: newcastle & Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Φεβ 2005, 13:06:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Αυτοκινητο ή golf
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ  |
Εγω προσωπικα δεν το βλεπω ετσι.ασχετα που οταν παω να βαλω πρωτη παντα βαζω οπιστεν.(την πατητη πρωτη μου μεσα......).Αλλα κατα τα αλλα το αμαξι τα εχει ολα σε σχεση με αλλα της κατηγοριας του.
Και ειδικα αμα το συγκρινεις με το type r εχει φουλ προβαδισμα διοτι το γιαπονεζικο δεν εχει ουτε καν κλιμα και περνει αιρκοντισιον μονο εκ τον υστερον.
Επεισης διαβασα εδω στην αγγλια ενα αρθο σχετικα με το καινουργιο το γκολφ το οποιο λεει οτι το σασι ειναι κομμενο με λαιζερ και οχι κοψε ραξε οπως τα αλλα αμαξια. (αυτο δεν ξερω αν ισχιει γιατι δεν το εχο δει πουθενα αλλου.)Αν ομως αληθευει τοτε το γερμανικο ανεβαινει μια κλαση πιο πανω κατα την γνωμη μου. 
zippy the lion |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Φεβ 2005, 22:46:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Αυτοκινητο ή golf
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ  |
Ξάδερφε με 28500, χωρίς ημιαυτόματο και κομπλέ-σεμπλόν από εξοπλισμό, excuse me κιόλας, θα προτιμήσω Golf.
Και το Type-R ούτε ευπερβολικά πιο γρήγορο είναι πλεόν και δεν δίνω, 10 χαρτιά για αυτοκίνητο που δεν έχει κλιματισμό στάνταρ και χρεώνει το ερκορντίσιο extra 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2005, 02:11:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπλα μπλα μπλα μπλα........Παρτε το και ελατε μετα να μου πειτε ποσο και καθε ποτε πληρωνετε σερβις.Ειχε ο συνοδηγος του Γκαλφα πριν το EVO ενα S3.Ειχα την τυχη να το ζησω απο κοντα και ειχα δει του κοσμου τα παραλογα απο προβληματα (Γερμανικη ποιοτητα κατασκευης αιντε αιντεεεε) και κατι τιμες σερβις να σκιζεις το βρακι σου απο ηδονη.Μιλαμε οι ανθρωποι δεν παιζοντε με τιποτα.Ενα BORA φιλου 1400 με 75 ατιθασα αλογα το πηγε στην καθετη μοναδα για το σερβις των 60.000 χλμ και του πηραν παρακαλω 700 ευρο Δηλαδη τι του αλλαξανε ρε παιδια Κεντρικο απο το σειριακο μαζι με τον εγκεφαλο για να καταλαβω δηλαδη.Μακρια ρε...
Δεν ειπα οτι ειμαι υπερ για το TUPE R.Λες οτι το σχημα ειναι καθαρα θεμα γουστου αλλα οντως να σε χρεωνουν και το A/C εχτρα την στιγμη που το LANOS πχ το δινει στανταρ...ε μην τρελλαθουμε κιολας και αρχιζουμε τις μαζικες αυτοκτονιες με πινεζες.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2005, 11:35:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νικο οκ σε αυτο που λες για το σερβις, αλλα πανω κατω αυτα δεν ισχυουν για ολες τις αντιπροσωπειες?
Εγω δεν εχω παει ακομα σε εξουσιοδοτημενο πεζω(μονο μια φορα μεσα στην εγγυηση) ενω οταν ειχα πολο 16ν(1998-2003) παλι πηγαινα εξω για σερβις και πληρωνα νορμαλ τιμες.Αλλα και στα εξουσιοδοτημενα vw καλαματας και πατρας που πηγαινω, οι τιμες ειναι καλες για εξουσιοδοτημενο(καμια σχεση με αθηναικες,εκει τα σκας κανονικα).
Βασικα αν ξερεις τι θες να σου αλλαξουν, και καθε ποτε να το οριζεις εσυ, οπου και να πας δε θα σε κοροιδεψουν, αρκει να εχεις εσυ το πανω χερι
Τωρα οσον αφορα το golf gti, δεν κρυβω οτι και εμενα μου αρεσει.
Σιγουρα δεν ειναι type R ή clio RS, αλλα ειναι ενα ταχυ και ευθυβολο gti που δειχνει να ξαναπροσεγγιζει τον ορο που ειχε χασει.
Εγω θα το επαιρνα αφου κανω πολλα ταξιδια και θελω ταχυτητα και ξεκουραστα να ταξιδευω,και αν ειχα τα χρηματα για αγορα θα κραταγα και το 206 να το εκανα τεζα για τα βουνα!
Αυτα 
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dB (Ντίνος) Μόλις έγραψα

 206 1,4lt 16V Colorline (2005)
Ένταξη: 28 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 27 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2005, 12:47:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως θα το΄παιρνα ευχαρίστως αν μου το΄καναν δώρο! Για να το πουλήσω και να πάρω RC!
Ρε παιδιά η τουρμπίνα είναι διακοσμητική; 10,5:1 συμπίεση και τουρμπίνα με 0,7bar σε 2,0lt για να βγάλει 200 άλογα; Δεν είναι λίγα;
Τα Subaru βγάζουν 180 από 1.6lt με αυτή την πίεση.Με 2,0lt το RC βγάζει 180 ατμόσφαιρα.Να πω και για τα Honda (Type-R,S-2000) ή δεν χρειαζεται;
Από μοτέρ δηλαδή δεν μου λέει ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!
Και μια ερώτηση:Θα τα ελαφρύνουν ποτέ οι Γερμανοί; μα 1300 τόσα κιλά; 6άρι σασμάν μετά για να φτάσει τα 7κάτι για το 0-100...
Στριβειν δια του... Γαλλου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2005, 13:12:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με 28500 το εβαζα στις πρωτες μου επιλογες... το CTR δεν θα το επαιρνα μιας και τα 30000 ειναι πολλα για ενα μοτερ μονο...
σε συγκριτικο των δυο στο EVO αν θυμαμαι καλα δεν μπορεις να πεις οτι καποιο απο τα δυο ειναι αργο. και τα δυο ειναι πολυ γρηγορα... μονο που το golf λογω ροπης το κανει πολυ πιο ευκολα...
σιγουρα απο αυτα σαν γαλλος γουσταρω πολυ το megane RS ΟΜΩΣ μιλαμε για μια διαφορα των 4500 ευρω με την γκολφω... τα οποια ειναι πααααρα πολλα... προσωπικα θα το επαιρνα με το αυτοματο αν μπορω να δωσω τα 30500 που κοστιζει και τοτε θα ειχα ενα ολοκληρομενο αυτοκινητο απο τις εξης πλευρες:
1. ενα ανετοτατο για μενα και την γυναικα μου μιας και παιδι δεν εχουμε ακομα...
2. ειναι τουρμπο προσωπικα ΠΡΩΤΗ επιλογη για να παρω το επομενο μου αμαξι (δεν ξαναπαιρνω ατμοσφαιρα εκτος αν ειναι τζιπ και πανω απο 3500 κυβικα)
3. ειναι αυτοματο αρα το οδηγει και η γυναικα μου πιο ανετα (μιας και εχει γεννηθει και μεγαλωσει αμερικη)
4. κοστιζει συν πλιν 30 χηνες και ειναι υπερπληρες, οπου αλλο μοντελο δεν υπαρχει (αντε μονο το astra...αλλα ειπαμε... δεν τα πολυ γουσταρω κιολας)
5. στην εθνικη σιγουρα θετει αλλο νοημα στις προσπερασεις (οπως και ολα τα αντιστοιχα τουρμπο διλιτρα κυριως λογω ροπης)
6. μπορω να παιξω οποτε θελησω τοσο σε φαναρια οσο και σε στροφες θα να μου φευγει η τρελα (δεν διεκδικω πια τις δαφνες του γρηγοροτερου τοπικου ηρωα...!!!)
αυτα σκεφτομαι εγω εαν πω οτι θελω να παρω τωρα αλλο αμαξι (πουλωντας φυσικα το megane μου και οχι το 206 για να μην μπερδευομαστε... )
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Φεβ 2005, 13:30:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kouzman έγραψε: | .......αυτα σκεφτομαι εγω εαν πω οτι θελω να παρω τωρα αλλο αμαξι (πουλωντας φυσικα το megane μου και οχι το 206 για να μην μπερδευομαστε... ) |
Γιάννη θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου...και κυρίως με την παραπάνω τελευταία σου φράση.....!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|